7M01513 Биология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым мен практикадағы заманауи ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдауға және шешуге, педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу міндеттерін шешудің стратегиялық тәсілдерін әзірлеуге қабілетті, терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияның өзекті мәселелері
ХХI ғасырдағы биология мәселелері. Биологияның заманауи мәселелері. Цитология, физиология, генетика, эволюциялық теория және биоалуантүрлілікті зерттеу, экология және биоресурстарды тиімді пайдалану, табиғатты қорғау бағыттары бойынша жетістіктер және даму мүмкіндіктері. Заманауи молекулярлық биология және биохимияның мәселелері мен міндеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы әдістемелік білімдерді меңгерту Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды проблемалар бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асыру түрлері мен салалары Құзыреттіліктер: кешенді зерттеулерді орындау реттілігін бағдарламалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану ғылымдарындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласында әдістемелік білімді меңгеруге және жаратылыстану ғылымдары мазмұнында практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйрету Мазмұны: экспериментті жоспарлаудың негізгі түсініктері мен принциптері, эксперимент деректерін талдаудың корреляциялық және регрессиялық әдістері, эксперименттің көп факторлы жоспарын құру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы өзекті әдістер
Мақсаты: биологиядағы зерттеулердің заманауи әдістері, оның бөлімдері мен байланысты пәндері бойынша материалдарды зерттеу Мазмұны: биологияның әртүрлі салаларындағы әртүрлі зерттеу әдістерімен танысу, зерттеу туралы ғылыми есепті ресімдеуге қажетті талаптарды қолдана отырып, мақсат қоюдан бастап қорытындыға дейін оқу-ғылыми зерттеу жүргізу, биологиядағы зерттеудің жалпы әдістерімен танысу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте биологияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: биологиялық білім беру саласындағы кәсіби білімді, іскерлікті зерттеу Мазмұны: ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. Қазақстан ЖОО-ның Академиялық саясаты. ЖОО-да оқу түрлері. Жоғары мектепте оқытудың әдістері мен технологиялары. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі Құзыреттіліктер: жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту дағдылары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық биология
Мақсаты: негізгі биологиялық концепцияларды, теориялық биологияның аксиомаларымен танысу Мазмұны:Теориялық биология заңдары, органикалық дүниенің жүйесі, эволюция теориясындағы жаңа көзқарастар, негізгі биологиялық концепциялар, теориялық биологияның аксиомалары, ақпарат теориясы, биологиялық процесстердің ақпараттық негізделуі заңы, теориялық биологияның әдістемелік негіздері Құзыреттіліктер: аргументация теориясы мен практикасы саласындағы білім
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық моделдеу және STEM технология
Мақсаты: білім алушыларды математикалық модельдеудің және биологиялық зерттеулерде STEM технологияларын қолданудың классикалық және заманауи әдістерімен таныстыру. Мазмұны: қолданбалы модельдеуге арналған бағдарламалық өнімдерге шолу қолданбалы модельдеуге арналған бағдарламалық өнімдер. Қолданбалы модельдерді құру. Биологиялық объектілердің бейнелерімен жұмыс. Суретті визуализациялау бағдарламаларымен жұмыс істеу принциптері (Gimp, Axiovision, Zoombrowser). Деректер базасымен жұмыс
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мидың морфологиясы мен физиологиясы
Мақсаты: ми жұмысының негізгі механизмдерін түсіну үшін маңызы бар орталық жүйке жүйесінің интегративті қызметін зерттеу Мазмұны: жүйке жүйесінің фило - және эмбриогенезі. Жұлын және мидың түрлі бөлімдерінің функционалдық маңызы. Ағзаның қызметін үйлестіру. Құзіреттілік: білім беру және кәсіби міндеттерді шешу кезінде ми морфологиясы мен физиологиясының қазіргі заманғы мәселелерін білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хронобиолгияның таңдаулы
Мақсаты: тірі жүйені уақытша ұйымдастыру туралы білім алу Мазмұны: тірі жүйенің зерттелетін көрсеткішін кешенді уақытша ұйымдастыру, биоритмалар, бір - бірін модульдейтін әр түрлі жиіліктегі ритмдер; жас өзгерістерімен, ауруларымен, емделуімен, Шу аймағының сауығуымен-хаотикалық өзгерістермен байланысты Құзыреттіліктер: табиғаттағы биологиялық ырғақтың заманауи мәселелерін білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивтік функциялардың физиологиясы
Мақсаты: жоғары танымдық функцияларды жүзеге асыру және бағалаудың жүйелік тәсілін қалыптастыру үшін орталық жүйке жүйесінің морфо-функционалдық заңдылықтарын зерттеу Мазмұны: когнитивті функциялар: қабылдау; назар аудару; гнозис; есте сақтау; сөйлеу. Шындықты бейнелеудің сөйлеу түрі. Когнитивті даму. Ағзаның мінез-құлық реакциялары. Құзыреттіліктер: білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде когнитивті функцияларды бағалаудың пәнаралық тәсілі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктердің бейімделу механизмдері
Мақсаты: стресстік жағдайларда өсімдіктердің қызмет ету ерекшеліктері және олардың бейімделу шекаралары туралы түсініктерді кеңейту Мазмұны: өсімдік клеткасының спецификалық ерекшеліктері, оның кеңістіктік - уақытша ұйымдастырылуы. Фотосинтез және экожүйедегі өсімдіктердің өнімдік процесі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: өсімдіктердің жай-күйін талдаудың негізгі әдістері мен нәтижелерін практикалық қолдану дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер экофизиологиясы
Мақсаты: әр түрлі экологиялық жағдайларда өсімдіктердің бар болуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру Мазмұны: өсімдік клеткасының спецификалық ерекшеліктері, оның кеңістіктік - уақытша ұйымдастырылуы. Фотосинтез және экожүйедегі өсімдіктердің өнімдік процесі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері. Өсімдіктер физиологиясы және экология мәселелері Құзыреттіліктер: өсімдіктер экофизиологиясының әртүрлі бөлімдері бойынша білім жинақтау және интеграциялау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасуша ішілік процестердің замануи зерттеулері
Мақсаты: жасушалардың пролиферациясы туралы заманауи мәліметтерді және олардың биологиядағы маңызын зерттеу Мазмұны: жасушалық процестерді реттеудің бірнеше жүйесі бар: генетикалық, энергетикалық, трофикалық, гормондық. Олардың бірлескен қызметі тұқым қуалаушылық бағдарламаны орындау кезінде тұрақты емес сыртқы орта жағдайында гомеостазды қолдауды және функциялардың оңтайлы деңгейі Құзыреттіліктер: геннің құрылымдық-функционалдық ұйымы туралы қазіргі түсініктерді түсіндіре білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудағы педагогикалық мониторингілеу
Мақсаты: оқу үрдісінің динамикасын мен оның нәтижелерін диагностикалау Мазмұны: Қазіргі биологиялық білім беру жүйесіндегі педагогикалық мониторингтің мәні. Биология бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінің педагогикалық мониторинг түрлері. Биология бойынша оқушылардың білімін бақылау формаларының жіктелуі. Бақылау сұрақтары мен тапсырмаларын жіктеу Құзыреттіліктер: мониторингтің әртүрлі формаларының, түрлері мен тәсілдерінің оңтайлы үйлесімділігін анықтау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Радиобиология
«Радиобиология» пәнінің мақсаты студенттерде адам мен жануарларға иондаушы сәулеленудің әсері бар туралы білімдерді қалыптастыру, радиациялық этиология ауруларының алдын алу, тану және емдеу, сондай-ақ жеке адамдар мен олардың ұрпақтарының сәулеленуінің алыс салдарын жою туралы түсініктерді беру. «Радиобиология» пәнінің міндеттері қазіргі кезеңде төтенше жағдайлар кезінде адамның өміріне, денсаулығына және кәсіби жұмысына үлкен қауіп төндіретін радиациялық табиғат факторларымен таныстыру; иондаушы сәулеленудің биологиялық әрекеттерімен, оның ішінде биожүйелердің радиациялық зақымдануының молекулалық механизмдерімен таныстыру; патогенезбен, радиациялық зақымданудың әртүрлі формаларының көріністерімен таныстыру; іс-шараларды, құралдарды әзірлеумен таныстыру және төтенше жағдайлар кезінде радиацияға қарсы қорғау әдістерін; қазіргі соғыстар мен техногендік апаттардың радиоэкологиялық салдарын көрсету
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Радиациялық генетика
Мақсаты: адам үшін жасушалық деңгейде радиацияның биологиялық әсері мен тәуекелдері туралы базалық білімді меңгерту Мазмұны:. Иондаушы сәулеленудің генетикалық әсерлері. Радиациялық мутагенездің жалпы теориясы. Мутациялық процеске радиация әрекетінің негізгі заңдылықтары. Мутациялардың пайда болу жиілігінің сәулелену дозасына тәуелділігі. Геномның радиациялық-индукцияланған тұрақсыздығы Құзыреттіліктер: биологияның қазіргі мәселелерін білу, оларды шешу тәсілдерін негіздеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жасушалық үрдістердің реттелуі
Мақсаты: жасушалардың тіршілік ету механизмдері туралы теориялық білім алу Мазмұны: жасушада болатын механизмдер және организмдердің жеке даму заңдылықтары. Организмдердің, оның ішінде адамдар мен жануарлардың тіршілік әрекетінің құрылымдық және функционалдық негізі. Құзыреттіліктер: жасушалардың типтерін және тіршілік ету кезеңдерін білу, жасушадағы тұқым қуалайтын ақпараттың репликациясын түсіндіре білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгерген, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдана алады, сондай-ақ білім беру, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін кәсіби және пәнаралық білімді синтездей алады; жоғары білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалай алады және жаңа идеяларды қалыптастыра алады.
- Орта және жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі жарияланымдар арқылы ғылым мен білім берудегі білім шекараларын кеңейтуге, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысуға өз үлесін қосады.
- Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметі мен баспа белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын пайдалана отырып, зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізеді; академиялық жазу дағдыларын қолдана отырып, әртүрлі дерек көздерінен алынған ақпаратты талдай отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындыларды тұжырымдайды.
- Әр түрлі білім салаларынан (табиғи/технологиялық/инженерлік/математикалық) ақпаратты біріктіреді және оны өзінің кәсіби қызметінде қолданады;
- Заманауи технологияларды қолдана отырып зерттеулер жүргізеді және жұмыс сапасы мен деректер нәтижелерінің ғылыми сенімділігі үшін жауапкершілікті көрсетеді..
- Ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, тиісті әдістемені таңдауды, қолда бар ақпаратты дербес талдауды және іргелі мәселелерді анықтауды тұжырымдайды.
- Білім беру саласындағы биологиялық пәндер бойынша оқу сабақтарының жекелеген түрлері үшін әдістемелік құзыреттілікті дамыта отырып оқу-әдістемелік жұмыс жүргізеді,
- Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгерген және оларды ғылыми зерттеулерін ұсыну немесе сипаттау кезінде қолдана алады;
- Ғылым мен практиканың заманауи жетістіктері негізінде білім беру саласындағы өзінің кәсіби қызметін жоспарлайды.