6B01509 Математика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы педагогика, математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы кәсіби құзыреттілікке ие, жаңартылған білім бағдарламасын іске асыру үшін заманауи ақпараттық технологияларды білетін, теориялық және практикалық білімдерді меңгерген бакалаврды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Аналитикалық геометрия
Мақсаты: аналитикалық геометрияның негізгі түсініктерін және оларды әртүрлі салаларда қолдануды үйрету, сонымен қатар іргелі ұғымдармен, геометрия теориясының әдістерімен және нақты есептерді шешу әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Элементар математика
Мақсаты: элементар математиканың негізгі ұғымдарын, іргелі идеяларды үйрету, алынған білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану дағдылары қалыптасады. Элементар математика пәні мектептің математика курсының мазмұнына негізделген. Қарапайым математикадағы есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сызықты алгебра I.
Мақсаты: білім алушыларды сызықтық алгебраның негізгі түсініктерімен және фактілерімен таныстыру: негізгі алгебралық құрылымдар теориясы, комплекс сандар, матрицалар мен анықтауыштар теориясы, көпмүшеліктер теориясы, сызықтық теңдеулер жүйесі және оларды шешу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сызықты алгебра II
Мақсаты: білім алушыларды сызықтық кеңістік теориясымен тереңірек таныстыру, яғни кеңістік пен ішкі кеңістіктің базисі, кеңістік базистерін түрлендіру, сызықтық операторлар, сызықтық оператордың меншікті векторлары және инварианттық ішкі кеңістіктері, матрицаның Жордандық қалыпты түрі, евклидтік кеңістік теориясы және квадраттық формалар түсініктерін қалыптастыру және таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Мақсаты: студенттерді ғылыми зерттеулердің негіздерімен, оның ішінде анықтамалармен, мақсаттармен және міндеттермен, әртүрлі негіздер бойынша жіктеумен, сондай-ақ зерттеулерді жүргізуге қойылатын негізгі талаптармен таныстыру. Курс ғылыми зерттеудің нысандары мен әдістерін қамтиды, негізгі ғылыми мәселелерді топтық талқылауды, мәселенің жай-күйін талқылау мен бағалауды, сонымен қатар әртүрлі әдістерді қолдану арқылы оны шешу жолдарын іздеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Студенттерді оқыту және тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін жоғарылату, студенттің тұлғалық қасиеттерін біртұтас көзқарас ретінде қалыптастыру, білім беру мен кәсіптік қызметті меңгерудің және жетілдірудің, оқыту дағдыларын дамыту, зияткерлік жұмыс мәдениетін, өзін-өзі оқытуды дамыту факторы ретінде; педагогикалық білім негізінде міндеттерді тиімді шешу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пән студенттерді білім беру саласында психологиялық білімді қолдануға теориялық және практикалық дайындауға бағытталған. Пән білім алушылардың қабылдау, есте сақтау, зейіні мен ойлау ерекшеліктерін, оқу дағдылары мен уәждемесін қалыптастыруды, тұлғаның адамгершілік, эмоционалдық және әлеуметтік қасиеттерін дамытуды, сондай-ақ педагогтың білім алушылармен өзара іс-әрекетін талдауды және психикалық дамуды диагностикалау және балалардың мінез-құлқындағы қиындықтарды жеңу әдістерін қамтитын оқу іс-әрекетінің психологиясын, тәрбие және педагогикалық іс-әрекетті меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық талдау I
Мақсаты: білім алушыларды математікалық талдаудың келесі бөлімдерімен таныстыру: жиын теориясының элементтері, нақты сандар жиынын аксиоматикаландырылған тұрғыдан беру, сандық тізбек және оның шегі, бір айнымалы функция және оның шегі, функция үзіліссіздігі, функция дифференциалдануы, дифференциалдық аппарат көмегімен функцияны зерттеу. Бұл бөлімде қарастырылған теория барлық математикалық білімді игеруге алғышарт болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Геометриялық фигураларды салу есептерін шешу әдістемесі
Мақсаты. Студенттерді сызғыш және циркуль көмегімен салу теориясының негізгі ұғымдарымен, нәтижелерімен және әдістерімен таныстыру, студенттердің теориялық білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету, олардың зерттеушілік және педагогикалық дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дискреттік математика
Мақсаты: дискретті математика негізімен таныстыру, практикалық есептерді шешу барысында дискретті математика әдістерін қолдануды үйрету және дискреттті математика жаңа даму бағыттарымен таныстыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандар теориясы
Курс сандардың іргелі қасиеттерін зерттеуге арналған, олардың криптографияда қолданылуына баса назар аударылады. Бүтін сандардың бөлінгіштік теориясы, жай сандар, олардың қасиеттері мен таралуы, Эйлер және Ферма теоремалары және олардың салдары оқытылады. Қалындылар теориясы, салыстырулар, модуль бойынша көрсеткіштер, примитивті түбірлер және дискретті логарифм ұғымдары қарастырылады. Лежандр және Якоби символдары, сонымен қатар олардың квадраттық қалдық теориясында қолданылуы талқыланады. Ақырлы өрістер теориясына ерекше назар аударылады: жай өрістерге тұрғызылған көпмүшеліктер, қарапайым көпмүшеліктер және олардың криптографиялық алгоритмдермен байланысы. Курс шифрлау мен деректер қауіпсіздігінің негізінде жатқан сандық әдістерді терең түсінуге негіз береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Интегралдық есептеулер
Мақсаты: студенттерді Ньютон-Лейбниц формуласы бойынша мәні бойынша әр түрлі ұғымдар болып табылатын бір айнымалы функцияның анықталмаған интегралы және Риман интегралы сияқты ұғымдармен таныстыру болып табылады. Бұл курсты оқу математикадағы геометриялық және физикалық есептерді шығару мүмкіндіктерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математикалық талдау IІ
Мақсаты: білім алушыларды математикалық талдаудың келесі бөлімдерімен таныстыру: R^n кеңістігіндегі топология, R^n-дегі тізбек және оның шегі, көп айнымал функция және оның шегі, үзіліссіздігі, дифференциалдануы, экстремумдары. Айқындалмаған функция және шартты экстремум. Тік параллелепипед және Жордан бойынша өлшемді жиында еселі Риман интегралдары. Бұл бөлімде көп айнымалы функцияның математикалық анализы игеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математикалық логика және алгоритмдер теориясы
Мақсаты: математикалық логика және алгоритмдер теориясы курсында дәстүрлі түрде оқытылатын тақырыптарды қамту: логика алгебрасы және болжамдық есептеулер, логика және предикаттар есептеулері, формальды аксиоматикалық теориялар, алгоритмдер теориясы және есептеу күрделілігі теориясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп математика курсында ықтималдықтар теориясының қолданысы
Мақсаты: жаңартылған орта білім беру бағдарламасы аясында мектеп математика курсында ықтималдықтар теориясы мәселелерін шешу әдістемесін зерттеуде қолданылатын инновациялық педагогикалық технологияларды зерттеу және салыстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивтік білім берудегі ЕҚБ балаларды оқыту әдістемесі
Мақсаты: психологиялық ғылымның осы бөлімінің теориялық құрамдас бөлігінің негізін құрайтын негізгі теориялық тәсілдер мен аса маңызды бағыттар мен тұжырымдамаларды зерделеу; тренинг жұмысымен танысу. Мүмкіндігі шектеулі балалардың ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерттеу процесі мен нәтижелерін талдау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану-ғылыми пәндердің интеграциясы
Мақсаты: Жаратылыстану-ғылыми пәндерді интеграциялау концепцияларын және оны тәжірибеде жүзеге асыру мүмкіндіктерін қарастыру. Интеграцияның үш деңгейі егжей-тегжейлі зерттеледі: пәнішілік, пәнаралық және пәнаралық. Төменде пәнаралық байланыстарға, кіріктірілген сабақтарға және кіріктірілген курстарға назар аудара отырып, пәнаралық интеграция әдістері сипатталған. Пәнаралық интеграция мәселелері және оларды жеңу жолдары зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Мақсаты: математиканы оқытудың жалпы және арнайы әдістері сияқты мәселелерді; математиканы оқытудың нақты әдістері; мектеп математика меңгерушілерін оқыту технологиясы. Бағдарламада мектеп оқушыларының білім мазмұнының негізгі компоненттерін, математиканы оқытудың формалары мен әдістерін меңгеруіне арналған заманауи педагогикалық технологияларға ерекше көңіл бөлінген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Мақсаты – нәтижесін болжауға болмайтын оқиғалардың заңдылықтарын және олардың негізгі сипаттамаларын зерттеу. Зерттеу барысында оқытылатын оқиғалардың заңдылықтарын жүзеге асырудың практикалық қолдану әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім берудегі АКТ
Мақсаты: студенттерде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді шешуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, дербес компьютермен жоғары пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу қабілетін дамыту, іскерлік ақпаратты өңдеу әдістері мен бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеру, арнайы компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруде Жасанды интеллекті қолдану
Мақсаты: студенттерді білім беруде қолданылатын заманауи жасанды интеллектімен таныстыру, сондай-ақ оқу іс-әрекетін жобалау және өткізу үшін әртүрлі Интернет қызметтері мен қосымшаларын пайдалануды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Планиметрия бойынша есептерді шешу практикумы
Мақсаты: планиметрия бойынша негізгі білімдерді кеңейту, тереңдету және практикалық есептерді шығару барысында білімдерді қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра бойынша есептерді шешу практикумы
Мақсаты: алгебра бойынша теориялық білімді бекіту, әртүрлі типтегі есептерді шешудің практикалық дағдыларын дамыту, математикалық құзыреттілік деңгейін арттыру және емтихандарда және болашақ кәсіби қызметте есептерді сәтті шешуге дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Планиметрия бойынша есептерді шешудің теориялық негіздері
Мақсаты: білімдерді қолданылу аясы есептер болып табылатын қолданбалы теоремалармен толықтыру, планиметриялық есептерді шешудің тәсілдері мен әдістері туралы түсініктерді кеңейту және тереңдету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім алушыларды оқу жетістіктерін бағалау жөніндегі республикалық және халықаралық бағдарламаларға дайындау
Мақсаты: білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жөніндегі республикалық және халықаралық бағдарламаларға табысты қатысуы үшін қажетті білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін дамыту, олардың академиялық даярлық деңгейін арттыру және тестілеуден сәтті өтуге дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалылы функциялар теориясы
Мақсаты: студентке күрделі айнымалы функциялар теориясының негізгі әдістері туралы сенімді білім беру болып табылады. Курста тізбектерді, күрделі жазықтықтағы қатарларды, комплексті аймақтағы функцияларды (элементар, аналитикалық) және олардың қасиеттерін, конформды бейнелеуді, интегралды, Коши интегралын, қалдық теориясының элементтерін және олардың қолданылуын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамаларын, бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интегралдау әдістерін оқып үйрену. Жоғары ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулер мен сызықтық жүйелер теориялары егжей-тегжейлі қарастырылады. Дифференциалдық теңдеулердің сапалық теориясымен және тұрақтылық теориясымен танысуға назар аударылады. Бірінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулердің кейбір түрлері және оларды интегралдау әдістері де қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Мақсаты: математикалық және статистикалық әдістер мен модельдерді қолдану арқылы сандық және сапалық экономикалық байланыстарды зерттеу. Экономикалық теорияларды бағалау үшін эконометриялық әдістерді қолдану мүмкіндігін зерттеу. Болжау модельдерін әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актуарлы және қаржылық математика
Мақсаты: өмір сүру ұзақтығының негізгі ықтималдық сипаттамаларын қарастыру; сақтандыру компанияларының қызметіндегі тәуекелдерді бағалау теориясының негізгі тұжырымдамалары мен идеяларын көрсету: жеке шығындардың модельдері, сақтандыру жағдайларының туындауы, жеке және ұжымдық тәуекел, күйреу және қайта сақтандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олимпиада және стандартты емес есептерді шығару әдістемесі
Мақсаты: студенттерді көптеген мектеп оқушылары үшін стандартты емес олимпиада есептерін шешудің классикалық идеяларымен таныстыру. Әрбір идеяға түсініктеме, мәселені шешу мысалдары және өз бетінше шешуге арналған тапсырмалар беріледі. Сынып бойынша топтастырылған олимпиадалық және зерттеу типті есептердің таңдауы ұсынылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Стереометрия бойынша есептерді шешудің теориялық негіздері
Мақсаты: стереометриялық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдері туралы теориялық білімдерін кеңейту және тереңдету, стереометриядағы білімді жүйелеу, стереометриялық есептерді шешудің координаталық және векторлық әдістерімен таныстыру, теориялық білімдерін есептерді шешуде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. күрделіліктің жоғарылауы, кеңістіктік түсініктер мен қиялдың дамуы, көп қырлы модельдерді құрастыру кезінде графикалық мәдениетті қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы тереңдетіп оқытатын сыныптарда математиканы оқыту
Мақсаты: мамандандырылған мектепте математикалық білім беру мазмұнын жобалаудың заманауи тәсілдерімен студенттерді таныстыру. Курста математика сабағында оқушылардың белсенділігін арттырудың түрлі жолдары, математиканы тереңдетіп оқыту бағдарламалары, сонымен қатар дарынды балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Графтар теориясы және оның қолданбалары/
Мақсаты: студентке күрделі айнымалы функциялар теориясының негізгі әдістері туралы сенімді білім беру болып табылады. Курста тізбектерді, күрделі жазықтықтағы қатарларды, комплексті аймақтағы функцияларды (элементар, аналитикалық) және олардың қасиеттерін, конформды бейнелеуді, интегралды, Коши интегралын, қалдық теориясының элементтерін және олардың қолданылуын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стереометрия есептерін шешу практикумы
Мақсаты: келесі тақырыптар бойынша есептерді шығару дағдыларын кеңейту: Кеңістіктегі түзулер, жазықтықтар және бұрыштар. Призма, пирамида, цилиндр, айналу денелері, көпжақтар мен айналу денелердің комбинациясы. Көпжақтардың және айналу денелердің беттер аудандарын мен көлемдерін табу. Векторлар және олардың стереометриялық есептерді шешуге қолданылуы. Курс стереометрияның негізгі білімін кеңейтуге және тереңдетуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Мақсаты: қисықтар мен беттердің анықтау, оларды локальді зерттеу. Қисықтықтар теориясын, беттердің негізгі инварианттарын, бірінші және екінші квадраттық формаларды, беттің бойындағы негізгі қисықтарды (асимптотикалық, қисықтықтар, геодезиялық), беттің ішкі геометриясын зерттеу. Дифференциалдық геометрияның негізгі ережелері теориялық тұрғыда әзірлеу, проблемаларды шешудегі практикалық дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интегралдық және дифференциалдық теңдеулер
Мақсаты: студенттерді қарапайым дифференциалдық теңдеулер, теңдеулер жүйесі, интегралдық теңдеулер теорияларының негіздерімен, Коши есебінің, шекаралық есебінің қойылуларымен таныстыру және жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін есептерді шешу және зерттеу дағдыларын дамыту. Курс 1-ші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті сызықты дифференциалдық теңдеулер, сызықты жүйелер, шекаралық есептер, 1-ші ретті дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер, интегралдық теңдеулердің классификациясы, 2-ші текті Фредгольмның және Вольтерраның сызықты интегралдық теңдеулеріне қысып бейнелеу принципін қолдану, Фредгольм теориясы, симметриялы интегралдық теңдеулер сияқты бөлімдерді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Проективті геометрия
Мақсаты: проективтік түзу мен жазықтықтың негізгі аксиоматикалық мәселелерін және Дезарг теоремасын, толық төрттөбелік геометриясын, екінші ретті қисықтар мен олардың классификациясын, т.с.с. проективті геометрияның классикалық бөлімдерін зерттеу. Проективті түзулер мен жазықтықтардың проективті бейнелеулері және түрлендірулерін игеру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Модельдер теориясы
Мақсаты: модельдердің негізгі класстарын анықтау және синтаксистік немесе ақпараттық объектілердің (теориялардың) және семантикалық немесе нақты объектілердің (модельдердің) өзара әсер ету мүмкіндігін көрсету, сәйкес семантикалық объектілердің әртүрлілігін (спектрін) орнатуға мүмкіндік береді. олардың синтаксистік сипаттамасына және керісінше. Модельдік теория немесе алгебралық жүйелер теориясы математикалық логиканың бір саласы ретінде математикалық логика мен алгебраның қиылысында пайда болды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сандық сәйкестікті басқару және сандық этикетті сақтау және ақпараттарды іздеуді, сақтауды, өңдеуді, қорғауды және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдануды және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу керек
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу керек
- Оқу-танымдық іс-әрекетке мотивацияны арттыру негізінде балалардың мінеН-құлқын басқара білу, сондай-ақ философиялық және тарихи мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдыларын, пікірталас пен дау-дамайды жүргізу әдістерін меңгеру
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындап білу керек
- Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінуге дайын, кәсіби іс-қимыл жасауды ынталануға ие, кәсіби этика негіздері мен сөйлеу мәдениетіне ие, білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіптік қызметке дайын. Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдауды білу керек
- Білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға, оқу процесін психологиялық-педагогикалық қолдана білу керек
- Білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес математикалық мамандықтар бойынша оқу бағдарламаларын жүзеге асыра алу, білім беру үрдісінде оқытудың заманауи әдістерін және технологияларын қолдану білу керек
- Математикалық ғылымның классикалық бөлімдерінің негізгі ережелерін, математиканың негізгі идеялары мен әдістерін, негізгі математикалық құрылымдардың жүйесін меңгеру, алған білімдерін кәсіби қызметінде қолдана алу, оқытудың нәтижелерін талдай және бағалай білу
- Білім беруде жасанды интеллект технологияларын қолдану тәжірибесін жүйелеу, талдау және жалпылай білу. Математикалық пәндерді оқыту әдістемесінде зерттеу есептерін шешуде алған білімдерін қолдана білуі керек. Сондай-ақ студенттер жасанды интеллекттің оқу үдерісіне әсерін бағалай білуі және оның тиімділігін арттыру жолдарын анықтауы керек. Сонымен қатар, олар білім беру іс-әрекетінде AI құралдарын әзірлеу және бейімдеу бойынша практикалық дағдыларға ие болуы керек.
- Математикалық білім мен ғылым саласындағы зерттеу мәселелерін тұжырымдау және шешу үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді қолдана білу керек
Ұқсас БББ
6B01509 Математика
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01509 Математика-Информатика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01509 Математика-Физика (көптілді білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01509 Математика
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01509 Математика-Физика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті