6B01509 Математика-Физика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, физика-математика ғылымдары саласында жалпы мәдени, түйінді, жалпы кәсіби құзыреттілікке, математика және физика мұғалімінің кәсіби құзыреттілігіне ие білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Бастауыш математика
Пән функцияларды, анықтау саласын және функцияның көптеген мәндерін, функциялардың қасиеттерін, жұп, тақ функцияларды, периодтық функцияларды, элементар функцияларды, рационал және иррационал өрнектерді түрлендіруді, рационал теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді, рационал теңдеулер жүйесін, логарифмдік және тригонометриялық өрнектерді түрлендіруді, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді, мәтіндік есептерді шешуді, прогрессияны, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жалпы және кәсіптік білім берудегі математиканың маңыздылығын түсіне алады, мектептегі математика курсының математикамен ғылым ретінде байланысы және оны қолданудың маңызды салалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасын, білім берудің заңнамалық негіздерін, математика және физика мұғалімінің кәсіби қызметін және оның жеке басын, педагогикалық қызмет стильдерін және мұғалімнің кәсіби қалыптасуын зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру саласындағы заңнамалық актілерді талдай алады, педагогикалық қызметтің оңтайлы стилін таңдай алады, талаптарға сәйкес математика-физика мұғалімінің "портретін" жасай алады қазіргі орта білім беру жүйесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кіріспе математика курсы
Пән мәлімдемелерді, предикаттар мен кванторларды, жиындарды, екілік қатынастарды, жиындардың декарттық көбейтіндісін, екілік қатынасты анықтауды, мысалдарды, екілік қатынастардың түрлерін зерттейді: рефлексивті, симметриялы, өтпелі, антисимметриялық, эквиваленттік қатынастар, теріске шығаруды құру, эквивалентті элементтер кластары, жиындардағы эквиваленттік қатынастар мен жиындардың бөлінуі арасындағы байланыс, жиындарды картаға түсіру, комбинаторика элементтері, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жиынтықтар теориясы мен математикалық логиканың бастапқы құралдарымен есептерді(соның ішінде қолданбалы) дұрыс тұжырымдап, шеше алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 1
Пән математикалық объектілерді (бір және бірнеше айнымалылардың тізбектері, қатарлары, функциялары), объектілердегі операцияларды және объектілердің сипаттамаларын (шегі, үздіксіздігі, дифференциалдау және интегралдау операциялары, экстремумдар және т. б.), объектілерді зерттеуде қолданылатын математикалық талдаудың негізгі түсініктері мен әдістерін, математикалық талдау есептерін шешудің алынған нәтижелерін талдауды, зерттеудің негізгі әдістерін зерттейді пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математикалық талдау ұғымдарының көмегімен алынған ақпаратты түсіндіре және түсіндіре алады, кәсіби есептерді шешуде математикалық талдау және модельдеу әдістерін меңгеру, оқытуда және кәсіби қызметте, қолда бар білімді интеграциялауда, жинақталған білімді арттыруда математикалық талдаудың іргелі негіздерін, тәсілдері мен әдістерін білуді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пән жиындарды, жиын элементтерін, жиындарды тағайындауды, жиындардағы операциялардың қасиеттерін, графтар теориясын, графиктер теориясының негізгі түсініктері мен міндеттерін, графиктердің түрлерін, графиктерді тағайындау тәсілдерін, график элементтерін, Эйлер және Гамильтон графиктерін, ағаштарды, шифрлауды, криптографияны, кездейсоқ сандармен шифрлауды, ашық кілтпен шифрлауды, зерттеу нәтижесінде пәндер білім алушы екілік қатынастарды кестелермен, графиктермен, бағандармен белгілей алады; екілік қатынастардың қасиеттерін анықтау, осы эквиваленттік қатынастар бойынша фактор-жиындарды құру, предикат алгебрасының формулаларына семантикалық интерпретация құру, эквивалентті түрлендірулерді жүзеге асыру, предикат алгебрасының формулаларын алдын-ала қалыпты формаға келтіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бір айнымалы функцияларды талдау
Пән бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеуді, шектерді есептеуге және функцияларды зерттеуге туындыны қолдануды, бір айнымалының функцияларын интегралды есептеуді, дұрыс емес интегралдарды, сандық қатарларды, функционалдық қатарларды, қуат қатарларын, тригонометриялық қатарларды зерттейді, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математикалық талдаудың маңызды нәтижелерінің дәлелдерін түсініп, көбейте алады, теорияның негізгі ережелерін мысалдармен және қарсы мысалдармен суреттей алады; қарапайым математиканың кейбір есептерін шешу үшін математикалық талдаудың идеялары мен әдістерін қолдану; математикалық талдау тілінде кейбір геометриялық, физикалық және басқа объектілердің модельдерін құру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жиындар теориясының негіздері және математикалық логика
Пән студенттерді жиындар, комбинаторлық конфигурациялар, графиктер, логикалық функциялар, грамматика, ақырлы автоматтар және алгоритмдер сияқты дискретті нысандармен таныстырады. Аталған объектілер санау комбинаторикасының, дискретті оңтайландырудың, криптографияның, алгоритмдер теориясының негізін анықтайды және көптеген қолданбалы салалар үшін негіз болып табылады, оқу нәтижелері бойынша білім алушы әртүрлі көздерден алынған білімді талдау, жалпылау және жүйелеу дағдыларын, логикалық пайымдау қабілетін, мектеп математикасы саласындағы терең білімді, дағдыларды игеру қабілетін, дайындығын көрсете алады ақпаратты өңдеу, талдау және құрылымдау, кең оқу материалындағы байланыс пен өзара әрекеттесуге
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көптеген айнымалылардың функцияларын талдау
Пән көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеуді, тангенс жазықтығы мен бетке қалыпты, екі айнымалының функциясының экстремумын, экстремумның қажетті және жеткілікті шарттарын, еселіктерді, қисық сызықты және беттік интегралдарды зерттейді, өріс теориясының элементтері қосымшалар ретінде қарастырылады, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы алған теориялық білімдері мен дағдыларын оларды түсінудің жоғары дәрежесімен практикада қолдана алады курстың бөлімдері бойынша оларды тиісті деңгейде қолданыңыз; басқа пәндік салалар тұрғысынан қойылған қарапайым мәселелерді математикалық тілге аудару; білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жаңа математикалық білім алу; кәсіби қызмет саласындағы қолданбалы есептерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жазықтықтағы координаттар әдісі
Пән екінші ретті жазықтық пен сызықтағы координаттар әдісін, матрицаларды, детерминанттарды, сызықтық теңдеулер жүйесін, салыстыру теориясын зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жазықтықтағы бірінші және екінші ретті геометриялық бейнелердің қасиеттерін түсіне алады, математиканың теориялық негіздерін (негізгі анықтамалар, теоремалар, ережелер, әдістер) біледі, қойылған мәселелерді шешеді және түсіндіреді алынған нәтижелер, олардың негізінде ұсыныстар әзірлейді, кәсіби мәселелерді зерттеуде математикалық әдістерді қолдануды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіру дағдыларын көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра 1
Пән топтарды, өрістерді, сызықтық (векторлық) кеңістіктерді, негізді, өлшемділікті, матрицаларды және олардың операцияларын, сызықтық теңдеулер жүйесін шешуді, сызықтық операторларды, квадраттық және билинарлық формаларды, олардың канондық түрлерін, сондай-ақ теріс емес матрицалар теориясының элементтерін, тропикалық алгебра үстіндегі матрицаларды және олардың қолданылуын зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы қабілетті стохастикалық процестер мен құбылыстарды модельдеу және зерттеу кезінде теориялық аппараттар мен аспаптық құралдарды қолдану, тәуекел мен белгісіздік жағдайында шешім қабылдау саласында негізгі білімге ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
Пән статика, байланыс және байланыс реакцияларының аксиомаларын, конвергентті күштердің теңестірілген жүйесін, конвергентті күштер жүйесінің тепе-теңдік теңдеулерін, үш параллель емес күштердің тепе-теңдік теоремасын, конвергентті күштер жүйесінің тепе-теңдік геометриялық шартын, координаттар осіндегі күштің проекциясын, нүктеге қатысты күш моментін, нүктеге қатысты күш моментінің модулі мен бағытын, күштер жұбын, жұп моментін зерттейді, күш жұптарының қасиеттері, күш жұптарының тепе-теңдік шарты, оське қатысты күш моменті, нәтиже моменті туралы теорема (Вариньон теоремасы), күштердің ерікті жүйесін берілген орталыққа келтіру, күштер жүйесінің негізгі векторы мен негізгі сәті, күштердің ерікті жазықтық жүйесінің тепе-теңдік шарттары, үйкеліс күштері, үйкеліс заңдары, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы механикалық қозғалыстың негізгі заңдылықтарын, денелердің қозғалысы мен тепе-теңдігін зерттеу әдістерін біледі, материалдық нүктелердің, денелер мен жүйелердің тепе-теңдігі мен қозғалысына практикалық есептерді шешуде механиканың негізгі теоремалары мен принциптерін қолдана алады материалдық нүктелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механиканың физикалық негіздері
Пән механикалық қозғалысты материя қозғалысының бір түрі, теориялық механика пәні, теориялық механиканың қолданбалы техникалық ғылымдармен байланысы, статиканың негізгі ұғымдары ретінде зерттейді: абсолютті қатты дене, күш, күштердің эквивалентті және теңдестірілген жүйелері, нәтиже, статика аксиомалары, курсты оқу нәтижесінде білім алушы: материалдық нүкте, абсолютті қатты дене, механикалық жүйе; қозғалыс түрлері мен тепе-теңдік шарттары; беріліс түрлері және оларды есептеу әдістері; динамиканың жалпы теоремалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Пән векторларды, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар әдісін, екінші ретті қисықтар мен беттерді зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы жазықтықтағы және кеңістіктегі бірінші және екінші ретті геометриялық кескіндердің қасиеттерін түсіне алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 2
Пән еселіктер мен қисық сызықты интегралдарды, дифференциалды және интегралды есептеулерді зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы математикалық есептеулерді қамтитын өз мамандығы бойынша ақпарат ағынын бағдарлай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгебра және сандар теориясы
Пән алгебраның қазіргі жағдайын зерттейді белгілі бір қасиеттері бар объектілердің нақты жүйелеріне негізделген объектілердің абстрактілі жүйелерін зерттеумен сипатталады, оқу нәтижелері бойынша білім алушы әр түрлі деңгейдегі практикалық есептерді шешуде алған теориялық білімдерін қолдана алады, өз шешімін дәлелдей алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешу бойынша семинар (геометрия)
Курста мектеп математика курсының мазмұндық-әдістемелік сызықтары бар: геометриялық сызық, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы математикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін, негізгі формулалар мен олардың дәлелдерін, негізгі ұғымдар мен терминдерді біледі, алған білімдерін әртүрлі типтегі шешімдерде, сондай-ақ кәсіби қызметте қолданады, есептерді шешу әдістемесін меңгереді, стандартты және стандартты емес есептерді шешеді, эвристикалық ойлау әдістерімен оқу жұмысында пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Геометрия бойынша олимпиадалық есептерді шешу
Пән Чева теоремасын, Менелай теоремасын, Симпсон түзуін, субер үшбұрышын, Эйлер түзуін және нүктелер шеңберін, Брокар мен Леуман нүктелерін, қасиеттерін, жазылған және сипатталған төртбұрыштарды, Птолимей теоремасын, шеңберлерді, аккордтың көбейтіндісін, радикалды осьті, ауданды, ауданды есептеуді, төртбұрыштың ауданын зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы тиімділік критерийлерін және олимпиадалық есептерді геометрия бойынша жіктеу, оларды шешу әдістері, оқушылардың стандартты емес математикалық есептерді шешу саласындағы дағдыларын қалыптастырудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктері, оқушылардың геометрия бойынша олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен әдістерін игеруге бағытталған білім беру процесін жобалай алады, оқушыларда стандартты емес математикалық есептерді шешу процесінде жеке, реттеуші, танымдық, коммуникативті әмбебап оқу әрекеттері мен пәндік дағдыларды қалыптастырады, оқушылармен математика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі түрлерін ұйымдастырады және жүргізеді, дағдылары мен тәжірибесі бар: геометрия бойынша олимпиадалық есептерді шешу бойынша оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру әдістерімен; стандартты емес математикалық есептерді шешудің әдістері мен әдістері: арифметикалық, геометриялық, комбинаторлық, ықтималдық, статистикалық; оқушылардың геометрия бойынша олимпиадалық есептерді шешу саласындағы дағдыларының қалыптасу деңгейін бақылау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары геометрия
Пән жазықтықтағы және кеңістіктегі аффиндік және тікбұрышты декарттық координаттар жүйесін, нүктелер арасындағы қашықтықты, берілген қатынастағы сегменттің бөлінуін, координаталарды түрлендіруді, полярлық координаттарды, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар әдісін, проективті кеңістік ұғымын, проективті координаттарды, түзудің перспективалық карталарын зерттейді түзулер шоғыры және жазықтықтар түзулер шоғырына, кеңейтілген түзу және кеңейтілген жазықтық, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы геометрия тілін қолдана алады, қолда бар білімді дұрыс білдіру және дәлелді негіздеу және геометрияның негізгі теоремаларын дәлелдеу, геометрия формулаларын шығару және негіздеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Геометрия
Пән жазықтықтағы түзулерді, жазықтықтағы түзулердің өзара орналасуын, олардың өзара орналасуын, кеңістіктегі түзулерді, олардың өзара орналасуын, жазықтықтағы 2-ші ретті қисықтарды, олардың қолданылуын, кеңістіктегі 2-ші ретті беттерді, олардың қолданылуын зерттейді, пәнді оқу процесінде білім алушы сызықтық геометриялық объектілер туралы түсінікке ие, екінші ретті қисықтар мен беттер, квадраттық формалар, векторлардағы сызықтық операцияларды, вектордың негіз бойынша ыдырауын, координаттарды түрлендіру әдістерін, сызықтық геометриялық объектілердің өзара орналасуын біледі, екінші ретті қисықтар мен беттердің канондық теңдеулері, жазықтықтағы түзудің теңдеулерін, жазықтық пен кеңістіктегі түзудің теңдеулерін құра алады, екінші ретті қисықтың жалпы теңдеуін канондық түрге келтіре алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пән математиканы оқыту әдістемесінің мақсаттарын, міндеттері мен пәнін, математиканы оқыту формаларын, құралдарын, стратегияларын, әдістерін, оқушылардың математикалық қабілеттерін қалыптастыруды, математика сабақтарының ерекшеліктерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы математиканы оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Пән рационалды өрнектерді түрлендіруге оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін, оқушыларды теңсіздіктерді дәлелдеуге оқытудың әдістемелік негіздерін, рационалды теңдеулерді шешудің әдістемелік негіздерін, мектепте стереометрияны оқытудың әдістемелік негіздерін, математикалық есептерді стандартты емес әдістермен шешудің әдістемелік негіздерін зерттейді, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық қызметте математика және сабақтас пәндер саласында алған білімдерін қолдана алады, әртүрлі формаларды қолдана алады, оқыту әдістері мен құралдары, оқушылардың әртүрлі іс-әрекеттеріне жетекшілік етудің прогрессивті әдістері, есептерді шешу әдістемесін меңгеру, стандартты және стандартты емес есептерді шешу, эвристикалық ойлау әдістері, оқу жұмысында пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қатар теориясы
Пән сандық қатарларды, функционалдық реттіліктер мен қатарларды, дәрежелік қатарларды, Фурье қатарларын зерттейді, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сандық қатарлардың конвергенциясын зерттеудің негізгі әдістерін біледі; функционалдық реттіліктің шегі немесе функционалдық қатардың қосындысы ретінде берілген функцияларды зерттеу әдістері; дәрежелік қатарлардың қосындысы ретінде функцияларды ұсыну, конвергенцияға арналған сандық қатарларды зерттеуді біледі; функционалдық қатарлардың конвергенция жиыны; функционалдық қатардың қосындысының қасиеттерін зерттейді; берілген жиында функциялардың қуат қатарына ыдырауын құрады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Молекулалық физика
Пән молекулалық зерттейді – идеал газдардың кинетикалық теориясы, статистикалық физика, термодинамика негіздері, нақты газдар, сұйықтықтар, қатты денелер, фазалық ауысулар, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы механиканың, молекулалық физиканың физикалық негіздерін, тербелістер мен толқындардың табиғатын, термодинамика, электр және магнетизм негіздерін, оптика, атом және ядролық физика негіздерін біледі, физиканы қолданудың кеңдігі мен шектеулігін түсінеді табиғаттағы және қоғамдағы процестер мен құбылыстарды зерттеу, эксперименттердің нәтижелерін түсіндіруде теориялық білімді қолдана алады, жалпы кәсіптік пәндерді игеру және кәсіптік міндеттерді шешу үшін физика саласындағы білімді қолданады, алынған мәселені шешудің дұрыстығын бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі физика сабағы
Пән физиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін, негізгі мектепте физиканы оқыту әдістемесін, орта мектеп оқушыларын физиканы оқыту әдістемесін, орта мектепте механика ұғымдары мен заңдарын зерттеу әдістемесін, орта мектепте молекулалық физика ұғымдары мен заңдарын зерттеу әдістемесін, орта мектепте электродинамика ұғымдары мен заңдарын зерттеу әдістемесін, кванттық теория ұғымдары мен заңдарын зерттеу әдістемесін зерттейді орта мектепте пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білім алушылардың бірлескен және жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастыра алады, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар, мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра бойынша олимпиадалық есептерді шешу
Пән математикалық ойындарды, графиктерді, керемет теңсіздіктерді, функционалдық теңдеулерді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы логикалық есептерді шешу әдістерін, математикалық талдау және көпмүшелік алгебра бойынша есептерді шешудің негізгі әдістерін, комбинаторлық сипаттағы олимпиадалық есептерді шешу әдістерін, графикалық есептерді шешу әдістерін біледі, мектеп және аудандық математикалық олимпиадалардың қарапайым логикалық есептерін, математикалық есептердің типтік есептерін шешеді, талдау, алгебра және көпмүшелік теориясы, "графиктерге"есептерді шешу үшін графиктер теориясының негізгі түсініктері мен әдістерін меңгерген, дискретті математика есептерін шешудің негізгі ұғымдары мен әдістері (атап айтқанда комбинаторика), математика мұғалімінің оқу-практикалық қызметінде есептерді зерттеу және шешу үшін алған білімдерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі STEM-технология
STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Пән физиканы оқыту әдістемесінің мақсаттарын, міндеттері мен пәнін, физиканы оқыту формаларын, құралдарын, стратегияларын, әдістерін, оқушылардың физикалық қабілеттерін қалыптастыруды, физика сабақтарының ерекшеліктерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы физиканы оқыту процесін жоспарлауға және құруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешуге арналған семинар (алгебра)
Пән түрлендіру сызығын зерттейді: рационалды өрнектер; иррационалды өрнектер; тригонометриялық және кері тригонометриялық өрнектер; индикативті және логарифмдік өрнектер. Теңсіздіктердің дәлелі. Теңдеулер мен теңсіздіктер сызығы: бүтін және рационалды, иррационалды және трансцендентті, алгебралық теңсіздіктер; теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелері. Оларды шешу әдістері, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы есептерді шешу әдістемесін меңгере алады, стандартты және стандартты емес есептерді, эвристикалық ойлау әдістерін шеше алады, оқу жұмысында пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыра алады, алған білімдерін әртүрлі типтегі шешімдерде, сондай-ақ кәсіби қызметте қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика бойынша есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Пән физиканы оқытудағы міндеттер ұғымын, құрылымын, жіктелуін, рөлін, міндеттердің орнын, физикалық есептерді шешу әдістемесінің жалпы мәселелерін, физикалық есептерді шешу процесінің кезеңдерін, механика бөлімдері бойынша есептерді шешу технологиясын, молекулалық физика бойынша есептерді шешу әдістемесінің мәселелерін, "Электр және магнетизм" бөлімі бойынша есептерді шешудің ерекшеліктерін, шешімді оқыту әдістемесінің мәселелерін зерттейді оптика бойынша міндеттерді талдау, атом және ядролық физика бойынша оларға тән міндеттерді және оларды шешу әдістемелерін талдау, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы сапалық, сандық, мектеп физикасы курсының эксперименттік есептері, мектептегі физикалық есептерді талдаудың және шешудің жалпы әдістері, мектеп физикасы курсының әртүрлі бөлімдеріндегі типтік есептерді шешуге тән алгоритмдер, физикалық есептерді шешуді рәсімдеу ережелері, физикалық есептерді дидактикалық мақсаттар бойынша, қиындық деңгейі бойынша, құрылымы бойынша, тапсырма әдісі бойынша жіктей алады, шарттар, мазмұны бойынша, еркін және сауатты әдістемелік тұрғыдан физика курсының міндеттерін шешеді, оқушылардың есептерді шешу бойынша бірлескен жұмысын жобалайды, физиканы зерттеудің барлық деңгейлерінде әртүрлі типтегі физикалық есептерді шешуді оқытудың заманауи тұлғаға бағытталған технологияларын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Бұл курс қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен олардың жүйелерінің әртүрлі түрлерін зерттейді. Шешімдерді нақты табу әдістері де, сапалы зерттеу әдістері де егжей-тегжейлі қарастырылады. Теорияның қатаң экспозициясы қолданбалы білім салаларындағы нақты мысалдармен суреттелген. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушы білуі керек: негізгі ұғымдардың анықтамалары: қарапайым дифференциалдық теңдеу, Коши есептері, сызықтық дифференциалдық теңдеулер жүйесі, фазалық портрет; қарапайым дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерінің шешімдерін табу әдістері; Эйлердің сынған әдісі теңдеудің сандық шешімдерін табу; дәрежелік қатарлар әдісі; ерекше нүктенің маңындағы шешімдердің мінез-құлқын сапалы талдаудың қарапайым әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра 2
Пән тұтастық аймағы мен өріс үстіндегі көпмүшелерді, сандық өрістердің үстіндегі көпмүшелерді, көпмүшенің түбірлерін табуды, бірнеше айнымалылардан көпмүшелерді зерттейді, көпмүшелер алгебрасының осы курсын зерттеу барысында сандық жиындар, көпмүшелер сияқты маңызды математикалық құрылымдары бар негізгі іс-қимыл алгоритмдері жасалады топ, сақина, өріс. Қатаң математикалық дәлелдеу дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көпмүшелер теориясы
Пән бір айнымалыдан көпмүшелерді, бірнеше айнымалыдан көпмүшелерді, күрделі сандар өрісінен жоғары көпмүшелерді және нақты сандар өрісінен жоғары көпмүшелерді, рационал сандар өрісінен жоғары көпмүшелерді, алгебралық сандарды зерттейді, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы стандартты алгоритмдер мен әдістерді қолдана отырып, заманауи білім беру стандарттарына сәйкес келетін есептерді шеше алады, зерттелген теориялық пәндердің мазмұнын мектептегі математикалық білім берудің мазмұны мен мәселелері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика бойынша есептерді шешу практикумы
Пән материалдық нүкте мен дененің кинематикасын, нүкте динамикасын, сақталу заңдылықтарын, молекулалық физика және термодинамика негіздерін, электр туралы ілімді, магнетизмді, тербелістер мен толқындарды, кванттық механика мен оптика негіздерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы тапсырманы талдай алады, шарт пен тапсырманы (сұрақты) бөліп көрсете алады, ұсынылған тапсырманы сол немесе басқа мәселемен байланыстыра алады белгілі түрі, мәселені шешу үшін қажетті білімді, дағдыларды, қосымша ақпаратты анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Электрлік және магниттік құбылыстардың негіздері
Пән электростатикалық өрісті, электр өрісіндегі өткізгіштер мен диэлектриктерді, тұрақты электр тогын, токтардың магнит өрістерін, электромагниттік индукцияны, заттың магниттік қасиеттерін, электромагниттік тербелістерді, айнымалы токты, электромагниттік өрісті және толқындарды зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы қозғалмайтын электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, өткізгіштердегі зарядтардың қозғалыс ерекшеліктерін және магнит өрістерінің қасиеттерін біледі токов, физикалық ақпаратты баяндауды және талдауды біледі, электромагниттік құбылыстарға қатысты және оны кәсіби мәселелерді шешуде қолдану электрлік және магниттік шамаларды өлшеу мен талдаудың негізгі әдістерін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Электр және магнетизм
Пән электростатиканы, тұрақты токты, әртүрлі ортадағы токты, магнит өрісі мен электромагниттік құбылыстарды, электромагниттік тербелістер мен толқындарды, айнымалы токты зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы электромагнетизмнің негізгі ережелерін, анықтамаларын, модельдері мен заңдылықтарын, электр және магнетизмдегі теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін, электр және магнетизм заңдарының қолданылу шекараларын, олардың физика мен жаратылыстану ғылымдарының басқа салалары үшін маңызы, теориялық негіздерді, негізгі ұғымдарды қолдана алады, электр және магнетизм заңдары мен модельдері, электромагнетизм заңдарын практикада қолдану, нақты мәселелерді шешу үшін электр және магнетизмдегі теориялық және эксперименттік зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ықтималдықтар теориясы
Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын зерттейді: эксперимент (сынақ), оқиға, ықтималдық, оқиғалар түрлері: сенімді, мүмкін емес және кездейсоқ, кездейсоқ оқиғалардың түрлері: бірлескен және сәйкес емес; қарапайым және күрделі, оқиғалардың толық тобы туралы түсінік, оқиғаларға қатысты әрекеттер, ықтималдық теориясының аксиомалары, комбинаториканың негізгі теоремалары мен формулалары, ықтималдықтың классикалық анықтамасы, ықтималдықтың геометриялық анықтамасы, сәйкес келмейтін оқиғалардың ықтималдығын қосу теоремасы, қарама-қарсы оқиғалар, қарама-қарсы оқиғаның ықтималдығы, ықтималдықты қосу теоремасы бірлескен оқиғалар, тәуелді және тәуелсіз оқиғалар, көбейту теоремасы тәуелсіз оқиғалар, шартты ықтималдық ұғымы, тәуелді оқиғаларды көбейту теоремасы, кем дегенде пайда болу ықтималдығы пәнді оқу нәтижесінде білім алушы негізгі теоремалар мен формулаларды қолдана отырып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептей алады, көпбұрыштар мен гистограммалар құра алады, негізгі теоремалар мен формулаларды қолдана отырып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептей алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық есептерді шешуді оқыту технологиялары
Пән математиканы оқытудағы проблемалық тәсілдің теориялық негіздерін, математикалық есептерді шешуде оқытудың әдістемелік негіздерін, математиканы оқытуда қолданбалы есептерді қолдану ерекшеліктерін, математикалық есептерді шешудегі көрнекіліктің рөлін, мектеп математикасындағы дұрыс емес есептерді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы математиканың негізгі ұғымдарын, шамаларын, заңдылықтарын, есептерді шешудің әдістері мен әдістерін біледі және түсінеді математикадан алған теориялық білімдерін әр түрлі деңгейдегі практикалық есептерді шешуде қолдана алады, өз шешімін дәлелдейді, әртүрлі көздерден алынған білімді талдау, жалпылау және жүйелеу дағдыларын, логикалық пайымдау қабілетін, мектеп математикасы саласындағы терең білімді, дағдылар мен дағдыларды меңгеру қабілетін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялар
Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Атом және ядролық физика негіздері
Пән кванттық оптиканы, Шредингер теңдеулерін, атомның құрылымын, атомдардың электрондық деңгейлерінің құрылымын, кванттық статистика элементтерін, кванттық статистика ұғымын зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы қазіргі атом физикасы мен кванттық механиканың эксперименттік негіздерін, атомдардың қасиеттерін және олардың өзгеру жиілігін анықтайтын атом физикасының заңдылықтарын, сутегі атомының негізгі қасиеттерін біледі, энергетикалық деңгейлерді есептейді және сутегі атомының спектрлік сызықтарының жиіліктері атомдардың қасиеттерін олардың орналасқан күйлеріне қарай анықтайды, атомдық күйлердің қасиеттерін табуға байланысты мәселелерді шешу әдістерін біледі, заманауи физикалық жабдықтар мен жабдықтарды қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пән ықтималдық, шартты ықтималдық және тәуелсіздік ұғымын, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, статистикалық гипотезаларды тексеру теориясының элементтерін, белгісіз үлестіру параметрлерін бағалау теориясының элементтерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы кездейсоқ және ақпараттық процестердегі заңдылықтарды біледі (үлестіру түрі, сандық сипаттамалар, жинақтау, қайта өңдеу, тарату), математикалық және компьютерлік адам қызметінің әртүрлі салаларындағы кездейсоқ құбылыстардың модельдері, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистикадағы негізгі ғылыми жетістіктер туралы ақпаратқа ие, заманауи компьютерлік технологияларды қолдана отырып статистикалық деректерді өңдеу әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп геометриясының стандартты емес есептері
Пән көпбұрыштарды, көпбұрыштың бұрыштарын, қозғалыстарды, ұқсастықты, геометриялық орташа және басқа да орташа мәндерді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы стандартты емес геометриялық есептерді шешуде білім, білік және дағдыларды қолданады, қажет болған жағдайда анықтамалық материалдар мен техникалық материалдарды пайдалана отырып, практикалық сипаттағы есептерді және сабақтас пәндерден есептерді шешу үшін үйренген ұғымдарды, нәтижелерді, әдістерді қолдана алады қаражат
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атом және ядролық физика
Пән кванттық оптиканы, сутегі атомының боробай теориясын, кванттық механика элементтерін, электронның спиндерін, көп электронды атомдарды, атом ядросының статикалық қасиеттерін, радиоактивтілікті, ядролық реакцияларды, элементар бөлшектерді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы атом және ядролық физиканың негізгі ережелерін, заңдары мен әдістерін, атом және ядролық физиканың қазіргі ғылыми саладағы рөлі мен орнын біледі, атом және ядролық физика заңдарының қолданылу шекарасы, атом және ядролық физика саласындағы негізгі ақпаратты түсінеді, баяндайды және сыни тұрғыдан талдайды, атом және ядролық физиканың теориялық негіздерін, негізгі ұғымдарын, заңдарын, модельдері мен әдістерін қолданады, зерттелген пәннен тыс материалды дербес игереді, әртүрлі (соның ішінде электронды) әдістермен, атом және ядролық физиканың негізгі ұғымдарымен, заңдарымен, модельдерімен және әдістерімен ақпаратты іздеу дағдыларын, теориялық және ядролық физиканы өңдеу және талдау дағдыларын меңгереді, атом және ядролық физика саласындағы эксперименттік ақпарат
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарапайым геометрия
Пән планиметрияның негізгі бөлімдерін зерттейді: үшбұрыштар, төртбұрыштар мен шеңберлер, планиметриялық есептерді шешу әдістері, планиметрияның қосымша тараулары, оның ішінде "тиесілілік" есептері және ең кіші және ең маңызды есептер, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы геометрияны оқытудың аксиоматикалық және дидактикалық негіздерін, мектеп геометрия курсын оқыту тұжырымдамасын, материалды геометрияға енгізу кезектілігін біледі. оқу процесі, геометриялық есептерді шешуде және алынған нәтижелерді зерттеуде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдану дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту технологиялары
Пән 5-6 сыныптарда математиканы оқыту әдістемесін, 7-9 сыныптарда алгебраны оқыту әдістемесін, 7-9 сыныптарда геометрияны оқыту әдістемесін, 10-11 сыныптарда геометрияны оқыту әдістемесін, алгебраны оқыту әдістемесін және 10 сыныптарда математикалық талдауды бастайды- 11 сыныптарда ықтималдықтар теориясы мен статистиканы оқыту әдістемесі, негізгі және орта жалпы білім берудің базалық және тереңдетілген деңгейінде математиканы оқыту ерекшеліктері, оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары, математика бойынша сабақтан тыс қызметті ұйымдастыру әдістемесі, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеуге қатысады, олардың жекелеген компоненттерін әзірлейді (оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы), білім беру процесін жоспарлайды, ұйымдастырады, бақылайды және үйлестіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика мен физиканы оқытудағы жобалық қызмет
Пән жобалық қызметтің әдіснамалық негіздерін, Дж.Дьюи жобалық қызмет туралы, метатехнология ретінде жобалық оқыту, жобаның белгілері, жобалық ойлаудың мақсатты бағыттары, негізгі және жоғары мектепте жобалық қызметті ұйымдастыру, жобалық оқытудың маңызды ерекшеліктері, жобаны дайындау кезеңдері, мұғалім мен оқушының жобаны дайындаудың әртүрлі кезеңдеріндегі қызметі, пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жалпы, кәсіптік жүйеде білім беру процесін жүзеге асыра алады. және қосымша білім беру, жобаны әзірлеу, оның орындалу барысын іске асыру және бақылау; жобаға қатысушылардың жұмысын ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, білім алушылардың жалпы және/немесе кәсіптік, қосымша білім беру жүйесінде оқытылатын пән бойынша білім беру нәтижелерін қалыптастыруды қамтамасыз ететін заманауи білім беру технологияларын пайдалану
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика және физика мұғалімдерінің зерттеу қызметі
Пән педагогикалық зерттеудің жалпы мәселелерін, педагогикалық зерттеу кезеңдерінің сипаттамасын, ғылыми зерттеудің практикалық нәтижесін, педагогикалық зерттеулердегі математикалық статистика әдістерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы алған теориялық білімдерін әр түрлі күрделілік деңгейіндегі практикалық есептерді шешуде қолданады, өз шешімін дәлелдейді, әртүрлі көздерден алынған білімді талдау, жалпылау және жүйелеу дағдыларын, логикалық пайымдауға, терең білімді игеруге, математика және физика саласындағы дағдылар мен дағдылар, кең оқу материалында қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуге, ақпаратты өңдеуге, талдауға және құрылымдауға дайындық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Астрономия
Пән жұлдыздар мен жұлдызаралық ортаны, галактикалар мен квазарларды, классикалық космологияны және өте ерте ғаламды, ғарыш объектілерін (жұлдыз, ғарыштық плазма) және жалпы ғаламды зерттеуге физикалық заңдардың қолданылуын, жұлдыздық энергия көздерін, зат пен сәулеленудің өзара әрекеттесуінің қарапайым негіздерін, сәулеленуді тасымалдау теңдеулерін және олардың қарапайым шешімдерін, астрономиялық көздердегі физикалық процестерді зерттейді. пәнді оқу нәтижесінде білім алушы астрономиялық объектілер қозғалысының негізгі заңдылықтарын білуі тиіс, жұлдызды аспанның суретін бағдарлай білу қарапайым бақылауларды визуалды және оптикалық аспаптардың көмегімен жүргізу, аспан объектілерінің негізгі параметрлерін анықтау және ғаламда болып жатқан процестің ерекшеліктерін түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жұлдыздар физикасы
Пән "жұлдыз" ұғымының анықтамасын, жұлдыздағы сәулелік энергияның тасымалдануын, заттың күй теңдеуін, жұлдыздардың энергия көздерін, нейтрино мен жұлдыздар эволюциясын, жұлдыздардың эволюциялық модельдерін құру әдістерін, массивтік жалғыз жұлдыздардың эволюциясын, массасы аз жұлдыздардың эволюциясын, жұлдыздар эволюциясының соңғы кезеңдерін зерттейді. пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жұлдыздарда болатын физикалық процестерді біледі. жұлдыздардың ішкі бөліктері, Герцспрунг-Рессель диаграммасының әртүрлі бөліктерінде орналасқан жұлдыздардың негізгі физикалық параметрлері, жұлдыздардың жерден астрофизикалық бақылауларының ерекшелігі, сонымен, ғарыш аппараттарынан алған білімдерін әртүрлі спектрлік кластағы жұлдыздарды астрофизикалық зерттеу үшін қолдана алады, эволюцияның әртүрлі кезеңдеріндегі жұлдыздардың жердегі және ғарыштық бақылауларының нәтижелерін түсіндіру принциптерін біледі, алған дағдыларын жұлдыздар физикасы саласындағы соңғы зерттеулерде практикалық қолдану үшін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
- Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
- Математиканы оқыту технологияларының теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімді қолданады, оқушылардың пәндік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін біледі, математикаға деген қызығушылықты қалыптастыру және күнделікті өмірде математика саласындағы білімді қолдану әдістерін біледі
- Мектепте математикалық цикл пәндері бойынша (математика, алгебра және талдауды бастау, геометрия) оқу процесін жоспарлайды және жүзеге асырады, орта білімнің ерекшелігін біледі, әртүрлі жастағы балалардың білім алуында сабақтастықты жүзеге асыру құралдарын меңгереді.
- Мектепте физикалық цикл (физика, астрономия) пәндері бойынша оқу процесін жоспарлайды және жүзеге асырады.
- Сабаққа негізгі және қосымша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді, өзінің цифрлық білім беру ресурстарын жасайды.
- Математиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылымдар мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі.
- Өзінің зерттеу қызметін жүзеге асырады, білім алушылардың зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік қызметіне басшылық жасайды, білім алушылардың олимпиадалық даярлығын жүргізеді.