Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика пәнінен мұғалімдер даярлау в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Элементар математика

    Мақсаты: элементар математиканың негізгі ұғымдарын, іргелі идеяларды үйрету, алынған білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану дағдылары қалыптасады. Элементар математика пәні мектептің математика курсының мазмұнына негізделген. Қарапайым математикадағы есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудегі АКТ

    Мақсаты: студенттерде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді шешуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, дербес компьютермен жоғары пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу қабілетін дамыту, іскерлік ақпаратты өңдеу әдістері мен бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеру, арнайы компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЕҚБ бар балаларға арнап бағдарламаның мазмұнын бейімдеу

    Бұл курс студенттің мінез-құлық және жеке мәселелерін анықтау үшін психологиялық-диагностикалық құралдарды қолдану, студенттің даму деңгейін және динамикасын бағалауды қалыптастырады. Ақыл-парасы бұзылған балаларды шет елде және Қазақстанда оқыту және тәрбиелеу теорияларының мен тәжірибелерін қалыптастыру мен дамыту оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометриялық фигураларды салу есептерін шешу әдістемесі

    Геометриялық фигураларды кескіндеу үшін әртүрлі сызу құралдары қолданылады: сызғыш, циркуль, транспортир, бұрыштық. Тек циркуль пен сызғыштың көмегімен салуға арналған есептерді қарастырамыз. Геометриялық салу есептерін шешу әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандар теориясы

    Жай және құрама сандардың қасиеттері, натурал қатар мен арифметикалық прогрессияда жай сандарды бөлу заңы оқытылады. Сонымен қатар, натурал модуль бойынша қалындылар класы сақинасының құрылымы мен салыстыруларды шешу әдістері оқытылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сызықтық алгебра

    Бұл курс сызықтық алгебра негіздерінің қысқаша түсініктемесі болып табылады. Осы курсты оқу барысында студенттер сызықтық алгебраның негізгі түсініктерімен және фактілерімен танысады: негізгі алгебралық құрылымдар теориясы, комплекс сандар, матрицалар мен анықтауыштар теориясы, көпмүшеліктер теориясы, сызықтық теңдеулер жүйесі және оларды шешу әдістері. Информатика мен экономиканың математикалық және қолданбалы есептерін шешуде сызықтық алгебра әдістерін қолдану мүмкіндіктері қарастырылды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивтік білім берудегі ЕҚБ бар балаларды оқыту әдістемесі

    Бұл курста психологиялық ғылымның осы бөлімінің теориялық компонентінің негізін құрайтын негізгі теориялық көзқарастарды және маңызды бағыттар мен тұжырымдар зерттеледі; Оқу жұмысымен танысу тақырыптары мен мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық– педагогикалық зерттеулер нәтижелері мен әдістерін талдау процесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Бұл курсты оқып-үйрену барысында студенттер векторлар, координаталық жүйелер, бірінші және екінші ретті кисықтар мен беттер сияқты аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарымен танысып, теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу дағдыларын меңгереді. Геометриялық нысандардың математикалық сипаттау әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Студенттерді оқыту және тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін жоғарылату, студенттің тұлғалық қасиеттерін біртұтас көзқарас ретінде қалыптастыру, білім беру мен кәсіптік қызметті меңгерудің және жетілдірудің, оқыту дағдыларын дамыту, зияткерлік жұмыс мәдениетін, өзін-өзі оқытуды дамыту факторы ретінде; педагогикалық білім негізінде міндеттерді тиімді шешу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Бұл курс келесі мәселелерді қарастырады: математиканы оқытудың жалпы әдістемесі, жеке әдістемесі және нақты әдістемесі; мектептік математика бөлімдерін оқыту технологиялары. Бағдарламада оқушылардың білім мазмұнының негізгі компоненттерін меңгерудің замануи педагогикалық технологияларына, математиканы оқытудың түрлері мен әдістеріне көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Планиметрия бойынша есептерді шешудің теориялық негіздері

    Курстың мазмұны білімдерді қолданылу аясы есептер болып табылатын қолданбалы теоремалармен толықтыруға, планиметриялық есептерді шешудің тәсілдері мен әдістері туралы түсініктерді кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған. Курс теориялық түсініктірді дәл және сауатты тұжырымдау, сызбаларда геометриялық фигураларды бейнелеу, алгебра, тригонометрия және геометриялық түрлендіру аппараттарын есептеу, дәлелдеу және салу үшін планиметриялық есептерді шешуде қолдану дағдыларын меңгеруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты: Пән - студенттерге ұлттық заң салалары туралы қажетті жалпы идеяларды беру, Қазақстан Республикасының заңнамасының негізгі нормаларына, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және өзге де нормативтік құқықтық актілермен танысуға итермелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми зерттеудің негізгі анықтамалары, мақсаты мен міндеті және олардың әртүрлі негіздемелеріне сай классификациялары, ғылыми зерттеудің негізгі талаптары, түрлері мен әдістері қарастырылады. Маңызды ғылыми проблемаларды топпен талдау жұмыстары, пікірталастар мен проблеманың жағдайын бағалаау, әртүрлі әдістерді қолданып шешу жолдары талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Планиметрия бойынша есептерді шешу практикумы

    Курстың негізгі мазмұны мектеп геометрия курсының қазіргі даму тенденцияларына, оқушылардың білімін саралау, тереңдету және кеңейту идеяларына сәйкес келеді. Бұл курс студенттерге планиметриялық есептерді шешудің стандартты емес әдістерімен танысуға мүмкіндік береді, интеллектуалды сезімталдық және жаңа ақпаратты игеру қабілеті, логикалық ойлаудың икемділігі мен тәуелсіздігі сияқты қасиеттерді қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім алушыларды оқу жетістіктерін бағалау жөніндегі республикалық және халықаралық бағдарламаларға дайындау

    Мақсаты: білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жөніндегі республикалық және халықаралық бағдарламаларға табысты қатысуы үшін қажетті білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін дамыту, олардың академиялық даярлық деңгейін арттыру және тестілеуден сәтті өтуге дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Курстың мазмұны болашақ мамандардың нақты психологиялық білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған, бұл оларға педагогикалық жағдайды сауатты талдауға және педагогикалық психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық идеяларды кәсіби қызметтің тәжірибелік аспектілерімен байланыстыра отырып қолдануы туралы білімдер жүйесін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау I

    Курс келесі бөлімдерден тұрады: жиын теориясының элементтері, нақты сандар жиынын аксиоматикаландырылған тұрғыдан беру, сандық тізбек және оның шегі, бір айнымалы функция және оның шегі, функция үзіліссіздігі, функция дифференциалдануы, дифференциалдық аппарат көмегімен функцияны зерттеу. Бұл бөлімде қарастырылған теория барлық математикалық білімді игеруге алғышарт болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Олимпиадалық және стандартты емес есептерді шығару әдістемесі

    Курс көптеген оқушылар үшін стандартты емес олимпиада еспептерін шешуге арналған бірқатар классикалық идеяларды қарастырады. Әрбір идея түсіндірмемен, есептерді шешудің мысалдарымен және өзіндік жұмыс үшін тапсырмалармен қамтамасыз етіледі. Олимпиадалық және ғылыми зерттеу есептері түріндегі есептер жиынтығы келтіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп алгебра курсының есептерін шығару практикумы

    Курс аналитикалық өрнектерді тепе-тең түрлендіру, теңсіздіктерді шешу және трансценденттік теңдеулермен байланысты мәселелерді қарастырады. Курстың мазмұны студенттерге мектептік математика курсының келесі тараулары бойынша қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған: рационал, иррационал өрнектерді, көрсеткіштік және логарифмдік өрнектерді, тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру; рационал теңсіздіктер, абсолют шама таңбасының астындағы белгісізі бар теңсіздіктер, екі белгісізі бар теңсіздіктер жүйесі, тригонометриялық теңсіздіктерді шешу; логарифмдік, көрсеткіштік және тригонометриялық теңдеулерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Дискретті математика мен математикалық логиканың негізгі ұғымдары, осы салада қолданылатын математикалық нысандардың анықтамалары мен қасиеттері, пайымдаулардың тұжырымдары мен олардың дәлелдеулері, олардың қолданылуы мүмкін саласы оқытылады. Дискретті математика мен математикалық логиканың әртүрлі бөлімдерінің теориялық және тәжірибелік сипаттағы есептерін шешу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    «Ықтималдық теориясы және математикалық статистика» пәні оқиғалардың заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, оның нәтижесін және олардың негізгі сипаттамаларын болжау мүмкін емес. Зерттеу барысында зерттелген оқиғалардың практикалық іске асырылу әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника

    Курс студенттерге робототехника және оның бағдарламалау негіздерін үйретуге арналған. Пәнді оқу барысында студенттер роботты құрылғылардың конструкциясыжайлы алғашқы білімдерін алады. Сонымен қатар робот құрылғыларын құрастыру және бағдарламалау әдістерін, өнеркәсіптік робот жабдықтарының ұтымды орналасуын таңдауде және құрылымдық бөліктерді таңдап, және оның есептеулерінжүргізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау IІ

    Курс келесі бөлімдерден тұрады: R^n кеңістігіндегі топология, R^n-дегі тізбек және оның шегі, көп айнымал функция және оның шегі, үзіліссіздігі, дифференциалдануы, экстремумдары. Айқындалмаған функция және шартты экстремум. Тік параллелепипед және Жордан бойынша өлшемді жиында еселі Риман интегралдары. Бұл бөлімде көп айнымалы функцияның математикалық анализы игеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • STEM-орта мектептегі математика сабақтары

    Курс білім алушыларды заманауи PHP, MySQL DBMS бағдарламалау тілдері, HTML белгілеу тілі, CSS-тің каскадтық стильдері, сонымен қатар қазіргі әзірлеу орталарын қолдана отырып, веб-қосымшаларды құруда теориялық және практикалық тұрғыда дайынуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стереометрия есептерін шешу практикумы

    Мақсаты: келесі тақырыптар бойынша есептерді шығару дағдыларын кеңейту: Кеңістіктегі түзулер, жазықтықтар және бұрыштар. Призма, пирамида, цилиндр, айналу денелері, көпжақтар мен айналу денелердің комбинациясы. Көпжақтардың және айналу денелердің беттер аудандарын мен көлемдерін табу. Векторлар және олардың стереометриялық есептерді шешуге қолданылуы. Курс стереометрияның негізгі білімін кеңейтуге және тереңдетуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абстрактті алгебра

    Пән студенттерді негізгі алгебралық құрылымдармен таныстырады. Оқыту барысында студенттер алгебралық құрылымдарды құру техникасын игереді және қолданбалы есептерді шешуде абстрактілі алгебралық аппаратты қолдану дағдыларын алады. Алынған білім студенттерге кафедра бағыты бойынша ғылыми жұмыстармен айналысуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық геометрия және топология

    Курстың мазмұны қисықтар мен беттердің анықталуына, локальді зерттеулерге арналған. Мұнда қисықтықтар теориясы, беттердің негізгі инварианттары, бірінші және екінші квадраттық формалар, беттің бойындағы негізгі қисықтар (асимптотикалық, қисықтықтар, геодезиялық), беттің ішкі геометриясы қарастырылады. Курс дифференциалды геометрияның негізгі ережелерін теориялық тұрғыда әзірлеуге, проблемаларды шешудегі практикалық дағдыларды игеруге арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Бұл курста жай дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен түсініктемелері енгізіледі, бірінші және жоғары ретті теңдеулердің белгілі бір түрлерінің интегралдау әдістері қарастырылады. Жоғары ретті сызықты дифференциалдық теңдеулер және сызықтық жүйелер теориялары толығырақ қарастырылады. Дифференциалдық теңдеулер сапалы теориясымен және орнықтылық теориясымен танысуға назар аударылады. Сондай-ақ, бірінші ретті дербес туындылы теңдеулердің кейбір түрлері және олардың интегралдау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу есептерінің теориясы

    Курс есептердің құрылымын, олардың субъекті іс-әрекетіндегі орнын қарастырады. Математикалық есептердің негізгі түрлері, сондай-ақ оларды шешудің құралдары мен әдістері сипатталады. Есептердің күрделілігі мен қиындығын бағалау әдістері сипатталады. Оқытудың ұтымды процесін құру, оның дамытушылық сипатын күшейту үшін есептер теориясын қолдану мүмкіндіктері анықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математиканы тереңдетіп оқытатын сыныптарда математиканы оқыту

    Мақсаты: мамандандырылған мектепте математикалық білім беру мазмұнын жобалаудың заманауи тәсілдерімен студенттерді таныстыру. Курста математика сабағында оқушылардың белсенділігін арттырудың түрлі жолдары, математиканы тереңдетіп оқыту бағдарламалары, сонымен қатар дарынды балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаратылыстану-ғылыми пәндердің интеграциясы

    Жаратылыстану ғылыми пәндерді біріктіру ұғымдары мен олардың тәжірибелік түрде жүзеге асыру мүмкіндіктерін қарастырады. Сонымен қатар, біріктіруді жүзеге асырудың үш деңгейі: пәнішілік, пәнаралақ, транспәндік деңгейлері оқытылады. Пәнаралық біріктіру әдістері пәнаралық байланыстарына, кіріктірілген сабақтар мен кіріктірілген курстарға тоқтала отырып егжей-тегжейлі сипатталады. Пәнаралық біріктірудің проблемалары мен оларды жеңу әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектті білім беруде қолдану

    Осы пәнді оқу информатика бойынша жалпы білім беру бағдарламасын білуге негізделген. Электрондық білім беру ресурстарын құру, қалыптастыру және басқару үшін заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері қарастырылады. Сонымен қатар, заманауи ақпараттық білім беру ортасында білім алушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру әдістері зерттеледі. Сондай-ақ, дербестендірілген оқыту, білім беру процесінің деректерін талдау және күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру үшін жасанды интеллектті қолдану әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актуарлы және қаржылық математика

    Курста өмір сүру ұзақтығының негізгі ықтималдық сипаттамалары қарастырады; сақтандыру компанияларының қызметінде тәуекелдерді бағалау теориясының негізгі ұғымдары мен идеялары баяндалады: жеке шығындар үлгілері, сақтандырылған оқиғалардың пайда болуы, жеке және ұжымдық тәуекел, күйреу және қайта сақтандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Эконометрика

    Математикалық және статистикалық әдістер мен модельдер көмегімен сандық және сапалық экономикалық байланыстарды қарастырамыз. Экономикалық теорияларды бағалаудың эконометрикалық әдістерін қолдану мүмкіндігі зерттеледі. Болжам модельдері құрастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте қолдану
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай алады
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ете алады
  • Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби іс-қимыл жасауды ынталануға ие, кәсіби этика негіздері мен сөйлеу мәдениетіне ие
  • Студенттердің әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беруді, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға дайын, оқу үрдісінде психологиялық-педагогикалық әдістерді қолдануға дайын
  • Білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіптік қызметке дайын
  • Білім беру бағдарламаларын білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес академиялық пәндер бойынша жүзеге асыру, оқыту мен білім беру стандартының талаптарына сай оқу үдерісінде диагностиканың заманауи ЖИ әдістері мен технологияларын пайдалана алады
  • Математикалық ғылымның классикалық бөлімдерінің негізгі ережелерін, математиканың негізгі идеялары мен әдістерін, негізгі математикалық құрылымдардың жүйесі мен аксиоматикалық әдісін меңгерген, математиканың мазмұны мен әдістеріне ие, элементар математиканы іргелі математика тұрғысынан талдай алады
  • Жеке, пәнаралық және объективті оқу нәтижелеріне жету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалана алады және оқытылатын пәндер арқылы оқыту мен тәрбиелеу процесінің сапасын қамтамасыз етеді, студенттердің өзара іс-қимылын ұйымдастыруға, олардың қызметін, бастамашылығын және тәуелсіздігін қолдауға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға қабілетті
  • Білім беру және ғылым саласындағы ғылыми-зерттеу мәселелерін қалыптастыру және шешу үшін жүйеленген теориялық және тәжірибелік білімін пайдалануға дайын
Top