Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01103 Педагогика және психология в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Педагогика

    Пән педагогикалық процесті ұйымдастырудың теориялық және қолданбалы дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық іс-әрекеттің тұлғалық және әлеуметтік маңыздылығын сезінуге, Soft skills және эмоционалдық интеллектіні дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында білім берудегі заманауи трендтер, XXI ғасыр дағдылары, инновациялық педагогикалық тұжырымдамалар; білім беру парадигмалары, біртұтас тәрбие бағдарламасы; тәрбие құндылықтары, педагогикалық тәжірибе фактілері; оқыту, тәрбиелеу және тұлғаны дамытудың формалары, құралдары, әдістері, оқытудың инновациялық технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән ғылыми зерттеудің логикасы мен дизайны, ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі, бітіру жұмыстарын орындау кезінде зерттеу міндеттеріне сәйкес келетін тиісті әдістерді қолдана білу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны келесі бөлімдерді қамтиды: ғылыми зерттеудің жалпы сипаттамасы, зерттеудің логикалық құрылымы, ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі, эксперименттің ерекшеліктері, ғылыми зерттеу нәтижелерін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет сыбайлас жемқорлық деген тұрақты төзімсіздікті қалыптастыру, адалдық, жауапкершілік және заңдарға құрмет сезімін дамытуға, этикалық құндылықтарды, құқықтық сауаттылықты және белсенді азаматтық ұстанымды тәрбиелеуге бағытталған. Пән мазмұнында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет білім беру процесін ашық етуге көмектесетіндігі, білім мен жетістіктердің шынайы бағалануы, оқытушылар мен студенттер арасындағы адалдық пен әділеттілік қағидаттарын ұстану қарастырылады. Нәтижесінде оқу процесі адал, тиімді және әділ бола түседі, ал студенттер саналы, заңға мойынсұнатын және принципшіл азаматтарға айналып, сыбайлас жемқорлықсыз қоғам құруға дайын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Пән психикалық әрекеттің жалпы заңдылықтары, психология ғылымының негізгі категориялары, теориялары мен негізгі әдістері туралы білімдердің тұтас жүйесін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында психология ғылымы мен практикасының пәні, салалары мен міндеттері; психологиялық мектептер, психологияның әдістемесі мен зерттеу әдістері; адам әрекеті мен психикасы; сезім және қабылдау; зейін және есте сақтау; ойлау және сөйлеу; қиял; эмоциялар мен мотивация; тұлға, қабілет, темперамент және мінез қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық кәсіпке кіріспе

    Пән студенттерді білім беру саласындағы психологтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерімен таныстыруға және мамандықты таңдауға ішкі мотивациясын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында психологиялық-педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы; педагог-психологтың кәсіби іс-әрекеті мен тұлғасы; педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетінің түрлері мен негізгі әдістері, педагог-психологтың жалпы және кәсіби мәдениеті, педагог-психологтың кәсіби шеберлігі мен кәсіби құзыреттілігі, педагогикалық қарым-қатынас және педагог-психолог іс-әрекеті стильдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық педагогикалық іс- әрекеттегі кәсіби этика

    Пән психологиялық-педагогикалық іс-әрекет этикасының принциптері мен нормаларын меңгере отырып студенттердің кәсіби санасы мен этикалық кәсіби нормаға сәйкес кәсіби міндеттерді орындауға жауапкершілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында кәсіби этика түсінігі, кәсіби этика нормалары, педагог-психолог қызметінің этикалық принциптері, білім беру ұйымындағы педагог-психолог қызметінің нормативтік-құқықтық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика және психология тарихы

    Пән тарихи дәуірлерде педагогикалық-психологиялық ойлардың дамуының негізгі кезеңдерін, әдіснамалық негіздері мен даму тенденцияларын бағалауға, педагогикалық сананы қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында Қазақстандағы, Шығыс және Батыс Еуропа мемлекеттеріндегі, АҚШ-тағы әртүрлі тарихи дәуірлердегі тәрбие мен мектеп; психологиялық мектептер мен бағыттардың қалыптасуы мен дамуы, психоанализ, бихевиоризм, гештальтпсихология теориялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің инклюзивті білім берудің ғылыми-теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруіне    бағытталған. Пәннің мазмұнында инклюзивті білім берудің мәні, инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық құжаттар, инклюзивті білім беруді іске асырудың халықаралық тәжірибесі, оқыту процесінде психофизикалық ауытқулары бар балалардың психологиялық ерекшеліктері, инклюзивті білім беруді іске асырудың педагогикалық жағдайлары, инклюзивті білім беру жағдайындағы педагогикалық қызметтің ерекшеліктері, психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес беру технологиясы, мектепте психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, білім беру үдерісіне студенттердің психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, педагогтардың инклюзивті құзіреттілігінің ерекшеліктері, инклюзивті білім беруді іске асырудың педагогикалық технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психофизиология

    Пән тұтастық ретінде ағзаның тіршілігі, оның сыртқы ортамен өзара әрекеттестігі және өмірлік үрдістердің динамикасы, негізгі заңдылықтары мен оны реттеу тетіктері жөніндегі жүйелі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында ми құрылысы, қызметі, нейрон; психофизиологиялық зерттеу әдістері; сенсорлық жүйелердегі ақпараттың тасымалдануы мен өңделуі, сенсорлық жүйелер психофизиологиясы; қозғалысты басқару, танымдық процестер психофизиологиясы; сана және бейсана психофизиологиясы; ерік-жігер, мотивация психофизиологиясы; түс және түс көру психофизиологиясы, үйрету психофизиологиясы, клиникалық психофизиология.     

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пән студенттерді білім беру саласында психологиялық білімді қолдануға теориялық және практикалық дайындауға бағытталған. Пән білім алушылардың қабылдау, есте сақтау, зейіні мен ойлау ерекшеліктерін, оқу дағдылары мен уәждемесін қалыптастыруды, тұлғаның адамгершілік, эмоционалдық және әлеуметтік қасиеттерін дамытуды, сондай-ақ педагогтың білім алушылармен өзара іс-әрекетін талдауды және психикалық дамуды диагностикалау және балалардың мінез-құлқындағы қиындықтарды жеңу әдістерін қамтитын оқу іс-әрекетінің психологиясын, тәрбие және педагогикалық іс-әрекетті меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасерекшелік физиологиясы

    Пән ағзаның онтогенездегі физиологиялық функцияларының қалыптасу және даму үрдістері, адам ағзасының тұтастығы, балалар мен жасөспірімдердің әр жас кезеңіндегі және    жеке дамуы барысындағы физиологиялық ерекшеліктері, физиологиялық функциялардың педагогикалық ықпал ету реакциясы    туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының физиологиялық заңдылықтары, балалар мен жасөспірімдердің даму процесінде жоғары жүйке қызметін қалыптастырудың физиологиялық негіздері, балалар мен жасөспірімдерге арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық талаптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пән әлеуметтік психологияның қолданбалы аспектілері туралы ғылыми білім жүйесін, негізгі әлеуметтік-психологиялық тұжырымдамаларды, ұғымдар мен терминдерді, әлеуметтік объектілердің жұмыс істеу заңдылықтары мен механизмдерін, осы білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.      Пәннің мазмұнында әлеуметтік психология ғылым ретінде; қарым-қатынас ұғымы, түрлері мен функциялары; рөлдік мінез-құлық; қарым-қатынас механизмдері, әлеуметтік-психологиялық топ ұғымы; әлеуметтік-психологиялық топтағы қатынастардың құрылымы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы педагогикасы және психологиясы

    Пән отбасылық қарым-қатынастар, жеке тұлғаның дамуына отбасының әсері және отбасымен жұмыстың негізгі моделдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында отбасы қызметтері, отбасы шағын әлеуметтік топ ретінде, отбасылық қарым-қатынас психологиясы; неке қатынастары; бала мен ата-ана қарым-қатынасы; отбасылық тәрбие мәселесі; ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалар тәрбиелеп отырған отбасы; отбасы психологиялық-педагогикалық әсер ету объектісі ретінде; отбасылық қатынастарды диагностикалау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық менеджмент

    Пән кәсіби педагогикалық басқару қызметтің мәні мен ерекшелігі туралы, педагогикалық кәсіптің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; білім беру ортасының жағдайында студенттерді психологиялық-педагогикалық мониторингтеу дағдыларымен қамтамасыз ету. Пәннің мазмұнында педагогикалық менеджмент түсінігі, мақсат-міндеттері, принциптері және жүзеге асыру әдістері мен тәсілдері;    білім беру саласындағы басқару іс-әрекетінің бағыттары; мотивация, стресс және конфликт процестерін басқару, команда құру, педагогикалық менеджменттегі шектеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гендерлік психология

    Пән гендер мен жыныстың өзара байланысы, гендерлік әлеуметтену және гендерлік стереотиптердің тұлғаның қалыптасуына әсері, баланың гендерлік сәйкестігін қалыптастырудағы биологиялық және әлеуметтік факторлардың рөлі, адамдардың феминистік, андрогендік типтері және адам психикасының эмоционалды, когнитивті және басқа салаларындағы гендерлік айырмашылықтар туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында гендерлік рөлдер мен стереотиптер, олардың жеке тұлғалардың мінез-құлқы мен өзін-өзі бағалауына әсері; когнитивті процестердегі, эмоциялардағы және мінез-құлықтағы гендерлік айырмашылықтар; тәрбие мен білім берудің гендерлік аспектілері; жыныстың жыныстық бағдарға, жыныстық мінез-құлыққа және жыныстық экспрессияға әсері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясы

    Пән тұлғаны іс-әрекет субъектісі ретінде зерттеудің негізгі тәсілдері, тұлғаның даму заңдылықтары, тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері, эмоционалдық-еріктік, қажеттілік-мотивациялық сферасы, тұлға құрылымы, таным және өзін-өзі тану процестерінің адамның психикалық дамуында алатын орны туралы ғылыми білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында психологиядағы тұлға мәселесі, жеке тұлғаның танымдық процестері мен қасиеттері, шетелдік және отандық психологиядағы тұлғаны зерттеудің негізгі тәсілдері, жеке тұлғаның даму кезеңдері, жеке тұлғаның әлеуметтенуі, жеке тұлғаны зерттеудің диагностикалық әдістері қарастырылады.   

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтология негіздері

    Пән конфликттің туындауының психологиялық механизмдері мен заңдылықтары, алдын алу және шешу жолдары туралы білімді жүйелеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында конфликт туралы теориялар, конфликт жағдайындағы мінез-құлық моделдері, тұлға аралық конфликт, жанұядағы конфликт, ұйымдардағы конфликт, конфликт жағдайындағы мінез-құлық стратегиялары мен тактикасы, оқу/кәсіби ұжымдардағы конфликтінің алдын алу және өзара әрекеттесулердегі басқару технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика және этнопсихология

    Пән студенттерде этникалық мәдениеттің психологиялық және педагогикалық аспектілері, халық педагогикасының қазіргі білім беру парадигмаларына, этносаралық қатынастар мәдениетіне әсері туралы білім    жүйесін қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнында жеке тұлғаның мәдени сәйкестігі мен өмірлік циклдің рәсімдері, әлем халықтарының дәстүрлі білім беру жүйелері, қазіргі әлемдегі әлеуметтенудің дәстүрлі модельдері мен жүйелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Пән психикалық дизонтогенез, оның түрлері және дизонтогенездің әрбір түріндегі психикалық дамудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.Пәннің мазмұнында балалардың дамуындағы қалыптылық түсінігі, біріншілік және екіншілік ауытқулар, бұзылған дамудың этиологиясы мен патогенезі, психикалық дизонтогенез түрлері, жетіспеушілік типті дизонтогенездегі психикалық даму, артта қалған типтегі психикалық даму, психикалық даму бұзылыстары, асинхронияда дамыту, кемтар балаларды оқыту мен тәрбиелеуге бағытталған түзету жұмыстарын ұйымдастыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық диагностика

    Пән студенттердің ғылым және практикалық әрекет ретінде психодиагностика түсінігін қалыптастыруға және психодиагностикалық құралдарды қолдануға қатысты кәсіби ұстанымын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында заманауи психодиагностиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; психодиагностиканың әдістері мен әдістемелері; психодиагностиканың психометриялық негіздері; психодиагностиканың этикалық нормаларын сақтау    қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Пән психология және педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қолданылатын әдістерді, принциптер мен процестерді зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында эксперименттік психологияның тарихы, зерттеудің негізгі әдістері, психологиялық эксперименттерді жоспарлау және жобалау процесі; психологиялық эксперименттерде статистикалық әдістерді қолдану; эксперименттік психологияда сауалнамалар, бақылау, психофизиологиялық өлшемдер және арнайы жабдықты пайдалану сияқты әртүрлі деректерді жинау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пән онтогенездегі психикалық процестердің заңдылықтарын және жеке тұлғаның психикалық дамуына оқыту мен тәрбиелеудің әсерін меңгеруге бағытталған. Пәннің мазмұнында жас мәселелері, психикалық дамудың кезеңдері; психикалық дамудың заманауи теориялары; әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық даму ерекшеліктері, нәрестенің психикалық ерекшеліктері; ерте және мектепке дейінгі жастағы психиканың дамуы; бастауыш мектеп жасы; жеткіншектердің психологиялық ерекшеліктері; жасөспірімнің психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының технологиясы

    Пән тәрбие жұмысының инновациялық әдістемесі мен технологиясын меңгере отырып, білім беру мекемелерінде тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыру құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.      Пәннің мазмұнында заманауи тәрбиенің теориялық негіздері, тәрбиенің инновациялық технологиялары, тәрбие тұжырымдамалары, тәрбие жұмысын жобалау, оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие жұмысына талдау жасау және өзін-өзі талдау, тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру қарастырылады. 

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық реабилитация

    Пән психологиялық оңалтудың теориялық негіздері, әдістемелері мен технологиялары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында оңалту ұғымы, оңалтудың түрлері мен бағыттары, оңалтудың кезеңдері мен негізгі принциптері; психологиялық оңалтуға мұқтаж балалардың санаттары; ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды психологиялық оңалту; психологиялық оңалтуға мұқтаж баланың отбасымен жұмыс қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Креативтік педагогика

    Пән студенттерде креативті-бағдарланған білім беру процесінің негізгі компоненттері туралы, шығармашылық қызметті жандандырудың және шығармашылық қабілеттерін дамытудың, инновациялық технологияларды жобалау және іске асыру дағдыларын дамытудың әртүрлі әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында ғылыми бағыт ретінде креативті педагогика; мұғалімнің инновациялық қызметінің маңызды сипаттамасы ретінде шығармашылық; оқу процесінде шығармашылық ойлауды жандандыру әдістері мен құралдары; мұғалімнің инновациялық қызметінің моделін жобалау; жеке және кәсіби өзін-өзі дамыту шығармашылық педагогиканың қыры ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі коучинг

    Пән студенттерде ұйымдар қызметіндегі коучингтің базалық қағидаттары мен тайм-менеджмент құралдары туралы білім жүйесін; нақты міндеттерді шешуде коучинг әдістерін қолдана білу, уақыт ресурстарын бағалау және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында адам ресурстарын тиімді басқару; коучинг түрлері, ұйымдағы коучинг; әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі коучинг, басқару топтарындағы коучинг-көшбасшылық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даму нейропсихологиясы

    Пән теориялық білімді, практикалық дағдыларды дамытуға және ми құрылымдарының жұмыс істеуінің негізгі принциптерін және олардың психикалық процестермен және мінез-құлық формаларымен байланысын түсінуге бағытталған. Пәннің мазмұны жоғары психикалық функциялардың жүйелі динамикалық локализациясының теориясын, сонымен қатар психикалық функциялардың (қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау, сөйлеу) даму қарқынындағы ауытқуларға әсер ететін факторларды және нейропсихологиялық зерттеу әдістерін қарастырады. Келесі мәселелер зерттеледі: көру, есту және тактильді агнозия, апраксия және қозғалыс бұзылыстары, афазия және сөйлеу бұзылыстары, амнезия және есте сақтау бұзылыстары, зейін мен ойлаудың бұзылуы, мінез-құлық пен сананың реттелуінің бұзылуы, бас миының зақымдануындағы нейропсихикалық синдромдар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық тренинг

    Пән психологиялық тренингтің негізгі қағидалары, функциялары, сан алуан түрлері, әдістері мен техникасы жөнінде тұтас түсініктерін қалыптастыруға, топтық өзараәрекеттестікті арнайы ұйымдастыру жағдаятында туындайтын өмірлік тәжірибені меңгертуге, психологиялық бақылауды дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың теориялық ережелері; оқу-үйрету топтарының өзіндік ерекшеліктері; тиімді қарым-қатынас жасаудың заманауи әдістері мен тәсілдері, өзара әрекеттесу процесінде өзін-өзі реттеуі, стратегияны таңдау психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Киберпедагогика

    Пән білім беру үдерісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгертуге, цифрлық сауаттылығын және цифрлық ресурстарды тиімді пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында киберпедагогиканың теориялық негіздері; білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; оқытуға арналған цифрлық құралдар мен ресурстар; электрондық оқу материалдарын жасау; білім беруде цифрлық құралдарды пайдалану тиімділігін бағалау; желідегі киберқауіпсіздік және цифрлық этика; цифрлық әлемде сыни ойлау және ақпаратты талдау;      онлайн курстарды жобалау және енгізу, білім беруде жасанды интеллектті қолданудың этикалық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психотерапия

    Пәннің теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыруға және психотерапияның негізгі принциптері мен әдістерін түсінуге бағытталған. Пәннің мазмұны психотерапияның негізінде жатқан әртүрлі психологиялық тәсілдер мен теорияларды; психотерапияның әдістері мен әдістерін; негізгі психикалық бұзылуларды, олардың белгілері мен диагностикасын; балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының мамандандырылған мәселелерін; психотерапияның этикасы мен кәсіби стандарттарын; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ерте анықтау және біріктіру шараларын әзірлеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұнының әдістемесі

    Пән білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде ұғымдық түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында білім берудің жаңартылған мазмұнына көшуді нормативтік құқықтық және әдістемелік қамтамасыз ету; оқу бағдарламаларының құрылымы, мазмұны және ерекшеліктері; оқыту мақсаты және күтілетін нәтижелер; критериалды бағалау технологиясы; қалыптастырушы және жиынтық бағалау; модерация; функционалдық сауаттылықты дамыту; сыни ойлауды дамыту; белсенді оқыту әдістері; рефлексия қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық коррекция

    Пән психологиялық коррекциялық тәсілдер мен технологиялар туралы тұтас түсінікті, клиенттің мәселелеріне сәйкес келетін психологиялық әсер етудің әдістері мен құралдарын қолданудың дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында психологиялық коррекцияның психодинамикалық, мінез-құлықтық, когнитивтік, экзистенциалды-гуманистік бағыттары;      психопрофилактика түсінігі; профилактикалық жұмыс тұжырымдамасына көзқарастар; педагог-психологтың профилактикалық жұмысының үлгілері; профилактикалық жұмыстардың формалары мен әдістері, мазмұны, мінез-құлық психокоррекциясының әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Девиантология

    Пән студенттерде девиантты мінез-құлықтың мәні, оның алдын-алу және түзету әдістері, қоғамдағы адамның мінез-құлқын анықтайтын әлеуметтік нормалардың ерекшеліктері, девиантты мінез-құлықтың алдын-алу және дамытудың негізгі түрлері туралы ғылыми негізделген түсініктерді қалыптастыруға бағытталады. Пәннің мазмұнын балалардың девиантты мінез-құлқының ерекшеліктерін, тұлғаның ауытқу формаларын, диагностикалау мәселелерін, әлеуметтік дезадаптацияның пайда болуын алдын-алуды және девиантты мінез-құлықты түзетуді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Пән психология ғылымының дамуындағы және психологтың практикалық қызметіндегі дифференциалды психологияның орны, рөлі мен маңызы туралы түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында дифференциалды психологияның пәні мен міндеттері; дифференциалды психология пәнін психофизиология, дифференциалды психофизиология және психогенетика пәндерінен ажыратудың әдістемелік негіздерінің айырмашылығы; мінез-құлықты анықтау; мінезді қалыптастыру факторлары; адамның мінезі мен темпераменті арасындағы байланыс қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі психологиялық қызмет

    Пән білім берудегі психологиялық-педагогикалық қызмет туралы білімді, кәсіби қызметінің негізгі бағыттары мен түрлерін, білім алушыларға, ата-аналары мен педагогтарына психологиялық көмек көрсету әдістері мен технологияларын, психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылды жоспарлау және қамтамасыз ету процесінде сұраныс бойынша білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында мектептегі психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру, білім беру саласындағы педагог-психолог қызметінің негізгі түрлері, педагог-психологтың оқу-тәрбие процесінің субъектілерімен жұмысының үлгілері, құқықтық құжаттама және педагог-психолог қызметінің этикалық нормаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиялық кеңес беру

    Пән кеңес беру психологиясындағы заманауи тәсілдер туралы идеяларды дамытуға, кеңес берудің тарихын, кеңес беру процесінің кезеңдерін, негізгі теориялық тәсілдерін, кеңес беру тәжірибесіндегі бағыттарын туралы білімді меңгертуге бағытталған. Пәннің мазмұнында психологиялық кеңес беру; кеңес берудің құрылымы, мақсаттары мен принциптері; консультанттың тұлғасы, рөлдік ұстанымдары мен функциялары; консультант кеңсесіне қойылатын талаптар; консультациялық қызметке ақы төлеу ережелері мен қағидаттары; психологиялық кеңес берудің моральдық-этикалық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналарды психологиялық қолдау және сүйемелдеу

    Пән студенттердің отбасының даму заңдылықтары және баланың жеке басын қалыптастырудағы ата-аналардың рөлі туралы білімдерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұнында қазіргі заманғы отбасы психологиясының негізгі теориялық және практикалық мәселелері, ата-аналарды педагогикалық қолдау және сүйемелдеу; балалардың дамуының психологиялық аспектілері; оқушылардың ата-аналарына кеңес беру құзыреттіліктерін қалыптастыру; сапалы психологиялық қызмет көрсетуде инновациялық технологияларды қолдану қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Колледжде педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән болашақ педагог-психологтардың педагогикалық және технологиялық мәдениетін қалыптастыруға, оларды гуманистік құндылықтар мен білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары негізінде оқытушылық қызметке дайындауға бағытталған. Пәннің мазмұнында колледж оқытушысының кәсіби қызметі, кәсіби маңызды қасиеттері; психология мен педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемелік ерекшеліктері, өзара    интеграциясы, оқытудың интербелсенді    әдістері; оқу сабақтарын дайындаудың, бақылаудың әдістемелік және психологиялық аспектілері; педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби дағдылар мен іскерліктер бағытындағы    құзыреттіліктерін дамыту қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу, оның ішінде ЖИ-шешімдерің нақты бизнес-процестерге енгізу және интеграциялау
  • Тарихи, философиялық, әлеуметтік және саяси процестерді талдау, ғылыми зерттеу әдістерін игеру, қазіргі заманғы бірегейлікті қалыптастыру үшін тарихи және мәдени контексттің маңыздылығын ескеру, сондай-ақ қазіргі заманның өзекті сын-тегеуріндерін ескере отырып, әлеуметтік, саяси және ғылыми мәселелерді шешуде философиялық тұжырымдамалар мен алынған білімді қолдану қабілеті.
  • Мәдениеттің экологиялық және физикалық аспектілерінде білім мен дағдыларды тиімді пайдалану қабілеттеріне ие болу; тұрақты даму және салауатты өмір салты әдістерін, принциптерін қолдану.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әділетті қоғамның кедергілері мен ресурстарын талдау, құқықтық теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдау.
  • Білім беру процесі субъектілерімен бірлескен іс-әрекеттің жаңа технологиялары мен формаларын қолдану, инклюзивті ортада ерекше білімді қажет ететін балаларды дамыту мен оқытудың заманауи тұжырымдамаларын меңгергендіктерін көрсету, дамудағы ауытқуларды бағалауда нейропсихологиялық білімді пайдалану және әлеуметтік дезаптацияның алдын алу, психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
  • Педагогикалық және әлеуметтік практикада білім алушылармен жұмыс істеуде олардың мәдени, отбасылық және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, қажетті білімді қолдану дағдылары, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлау және әзірлеу дағдыларын көрсетуі.
  • Тәрбие жұмысының технологияларын іске асыруда шығармашылық әлеуетті және білім берудегі жасанды интеллект этикасын ескере отырып, тиімді және қауіпсіз оқу процесін ұйымдастыруда киберпедагогика ресурстарын қолдану.
  • Психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби этикалық принциптерді талдау, педагогикалық және психологиялық теорияларды қолдану, педагогика мен психология тарихының заманауи бағыттарға әсерін бағалау, психологиялық-педагогикалық менеджмент әдістерін қолдану, білім берудің жаңартылған мазмұнының әдістемелерін әзірлеу, колледжде психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың тәсілдерін жобалау және білім беру ортасында психологиялық процестерді диагностикалау мен түзетуде жалпы және әлеуметтік психологиядан меңгерген білімдерін қолдану
  • Психологиялық диагностиканың нәтижелерін талдау, мектепте психологиялық қызметті ұйымдастыру, дифференциалды психологиядағы жеке айырмашылықтарды жіктеу, психотерапия және психологиялық түзету әдістерін қолдану, психологиялық оңалту бағдарламаларын әзірлеу, конфликтілерге баға беру және шешу, жеке ерекшеліктерді түсіну мен талдауда тұлға психологиясындағы теорияларды синтездеу.
  • Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау және сүйемелдеуде арнайы құралдарды қолдануға дайын болу.
  • Психологиялық эксперименттерді дайындау және жүргізу, білім беруде психологиялық тренинг пен коучингтік тәсілдерді қолдану, психологиялық кеңес беру, ата-аналардың психоэмоционалды жағдайын жақсарту мен балаларды дамытуда психологиялық қолдау көрсету және сүйемелдеу.
Top