Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01103 Психология (IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Даму психологиясы

    Болашақ мұғалімдер жас кезеңділігінің жіктелімімен таныс; оқу үдерісінде оқушылардың жас ерекшеліктерін тани біледі және оларды ескеру қабілеті бар. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: жас ерекшелігі психологиясының психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімдерін көрсете алады; тұлға дамуының жас кезеңділігі; онтогенездегі тұлғаның жасқа байланысты даму кезеңдерін сипаттай алады; қызметтің жетекші түрі және әрбір жас кезеңіндегі дамудың әлеуметтік жағдайы; тұлға дамуының әртүрлі теорияларын түсіну

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Болашақ мұғалімдер психикалық танымдық, эмоционалдық және ерік тіүдерістердің мәні мен мазмұнымен,психикалық қасиеттерімен күйлеріментаныс; адамның психикалық құбылыстары әлемін зерттеуде жалпы психологияның әдістерін таңдап, қолдана алады, психикалық үдерістерді, қасиеттермен күйлерді зерттеу және дамыту әдістерін қолдана алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психикалық когнитивтік үдерістердің даму заңдылықтары туралы білім мен түсінікті қолдану; баланың психикалық жағдайын түсіндіру және психикалық өзін-өзі реттеудің қарапайым әдістерін қолдану; адамға тән психикалық құбылыстарды талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылайалады және соғансай жасерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білімалушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекетете алады және жалпы білім берумен білімалушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білімалушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуетімен нақты қолдау қажет тіліктерін тани алады, өз білімалушыларына нақты қолдау, жетекшілікету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыраалады, инклюзиямен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өзара әрекеттестік психологиясы

    Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттестіктің психологиялық заңдылықтарымен таныс және өндірістік міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған конфликтісіз өзара әрекеттесу тілегі мен қабілетін дамыта алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: өзара әрекеттестік психологиясының негізгі принциптері, тұжырымдамалары және құрылымы туралы білімдерін көрсете алады; өзара ықпалдасу барысында қолайлы психологиялық климатты қалыптастыру әдістерін тәжірибеде тиімді қолдана алады; өзара ықпалдасудың әртүрлі жағдайларын бағалап түсіндіре алады; қарым-қатынас пен өзара ықпалдастықтың жеке ерекшеліктерін анықтау үшін психодиагностикалық әдістерді қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру

    Болашақмұғалімдероқуорнындағыпсихо-әлеуметтікқызметтіңрөлімен, функцияларыменжәнеміндеттеріментанысжәнетәжірибедепсихоәлеуметтікқызметкөрсетуқызметінжобалай, ұйымдастыражәнежүзегеасыраалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: психоәлеуметтікжұмыстыұйымдастырупринциптерінқолданаалады; білімберуұйымдарындапсихоәлеуметтікжұмыстыреттейтіннормативтікқұжаттардықолданудынегіздейалады; психоәлеуметтікжұмыстыұйымдастырудабалаларменжасөспірімдердіңпсихикалықдамуыбойыншаәртүрліәлеуметтікқызметтердіңмамандарыменөзараәрекеттесеалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Курс барысында болашақ мұғалімдер өзінің кәсіби қызметіүшін жеткілікті көлемде әлеуметтік тәрбие беру және оқыту саласында теориялық білімді игереді. Олар әлеуметтік білім беру саласындағы мәселелерді шешу тәсілдер ініздеу және диагностика лауда өздерінің дағдылар ындамытады. Олар сондай-ақ әлеуметтік білім беру субъектілеріне және үдерісіне гумнистік әлеуметтік қарым-қатынасты қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Болашақ мұғалімдер әлеуметтік психологияның негізгі қағидаларымен, ұғымдарымен және категорияларымен, әлеуметтік қатынас ерекшеліктерімен, әлеуметтік нормалармен, мінез-құлықтыреттеументаныс және алған білім дерін тәжірибеде қолданаалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әлеуметтік психологияның негізгі ережелерін, негізгі ұғымдары мен категорияларының мәні мен мазмұнын сипаттайды және түсіндіре алады; әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық мәселелермен жағдайларды шешу үшін алған білімдерін практикада қолдана алады; әлеуметтік-психологиялық жағдаяттарды талдайды, жағдаяттар мен мәселелерді шешу кезінде пәнаралық байланыстарды орната алады; қайшылықты жағдайлардың алдын алу үшін жеке және топтық оқыту және түзету бағдарламаларын әзірлей алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау

    Болашақмұғалімдербіліктікөмекпенқолдаукөрсетеотырып, баланыңдамужағдайынапсихологиялық-педагогикалықбағаберудібіледіжәнеоныжүргізуқабілетінеие. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: баланыңсалыстырмалыдамудеңгейінетолықсипаттамаберуге; баланыңқоршағанортаменпсихологиялық-педагогикалықәрекеттесужағдайынбағалауға; балағаәртүрліқолдаукөрсетуменоныңдамуынаықпалететінстратегиялардыәзірлеуге;баланықоғамдақолдаужәнеәл-ауқатыныңжақсаруыүшінбағдарламаларәзірлеугеқабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті нейропсихология

    Болашақ мұғалімдер жоғары психикалық функциялардың бұзылуының негізгі когнитивті және нейропсихологиялық синдромдарымен және осы синдромдардың негізінде жатқан зақымдалған нейропсихологиялық факторлармен, когнитивті және нейропсихология әдістерімен таныс; нейропсихологиялық лиагностикалық зерттеуді құру принциптерін тұжырымдайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі • оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды • әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады • үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді • жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады • оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) • қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Отбасын сүйемелдеу және қолдау

    Болашақ мұғалімдер отбасының іргелі тұжырымдамасымен және отбасы психологиясының негіздерімен таныс, отбасына және неке қатынастарына оң көзқарас тұрғысынан отбасыларға қолдау көрсету және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: бала мен ата-ана қарым-қатынасының әртүрлі психологиялық-педагогикалық үлгілерін сүйемелдеу және қолдау бойынша ұсыныстарды қолдана алады; қолдауды және психологиялық-педагогикалық қолдауды қажет ететін отбасылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе алады; отбасын сүйемелдеу мен қолдаудың озық әдістері мен әдістерін тәжірибеде қолдана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке тұлға теориясы

    Пән болашақ мұғалімдердің жеке тұлға психологиясы туралы адам білімінің теориялық және практикалық саласы ретінде түсінігін қалыптастыруға бағытталған, табиғаттағы, қоғамдағы және адамның жеке өмір жолындағы тұлғаның қалыпты және қалыптантыс дамуының қызметету заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психологиядағы жеке тұлғаның негізгі теориялары, қазіргі жеке тұлға психологиясындағы тұжырымдамалар мен тәсілдер туралы білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалануға; қазіргі заманауи психологияның жеке тұлғаның белгілі теорияларын пайдалана отырып, әртүрлі көзқарастарды, мектептер мен бағыттарды талдауға, салыстырып сәйкестерін іздеуге, жеке тұлғаны зерттеу әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды меңгеруге қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Баланың жеке тұлғасының дамуы

    Пәнніңмақсаты – психологияжәнепедагогикадағыбалалартұлғасыныңзаманауитеорияларысаласындаболашақмұғалімдердіңқұзыреттіліктерінқалыптастыру. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: психикадамуыныңжалпызаңдылықтары, қозғаушыкүштеріменмеханизмдері, баланыңжекетұлғасыныңдамуыныңжасерекшеліктерітуралыбілімінпайдалануға; психологиядағыбалажекетұлғасыныңнегізгітеориясы, практикалықіс-әрекеттебалатұлғасыныңқазіргіпсихологиясындағытұжырымдамаларыментәсілдерітуралыбілімалуға; баланыңжасмүмкіндіктерінесәйкескелетіноқытументәрбиелеудіңқұралдарын, әдістерінтаңдауғақабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дифференциалды психология

    Курстың меңгерудің мақсаты - жеке басты айырмашылықтар, оларды қалыптастыру мақсаттары, олардың байқалу құрылымы мен тәсілдері туралы білімді зерттеу және жүйелеу болмақ.Тәжірибелік мақсат – болаша қмұғалімдердің психологиялық мәдениетін арттыру, оларды жеке ерекшеліктердің әртүрлі топтарымен таныстыру. Оларды диагностикала уәдістері болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әртүрлі психикалық үдерістердің дамуы мен қызмет етуінің негізгі тенденциялары мен заңдылықтары туралы білімдерін қалыпты жағдайдағы және психикалық ауытқулары бар жеке тұлғаның қасиеттері мен күйлері; психологиялық диагностика әдістерінің принциптері мен ерекшеліктерін және әртүрлі қасиеттердің өзгеруі, қалыпты жағдайдағы және психикалық бұзылыстардағы жағдайы туралы білімдерін қолдана біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке тұлғалық әлеуметтік психология

    Курстың мақсаты – осы мамандықтың болашақ мұғалімдерін жеке тұлғаға бағытталған әлеуметтік-психологиялық көзқарастың әлемдік тәжірибесімен таныстыру, болашақ мұғалімдерде жеке тұлғаның әлеуметтік дамуы саласындағы практикалық жұмыстың негізгі бағыттарымен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әлеуметтену үдерісінің сипаты мен мазмұны, сонымен қатар жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқының қалыптасу механизмдері туралы білуге; жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының негізгі теориялық үлгілерін, сондай-ақ олардың әлеуметтену механизмдері туралы нақты түсінігін меңгеруге; жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының нақты жағдайларын талдай білуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Позитивті ата-аналық

    Болашақ мұғалімдер баламен ата-ана қарым-қатынасыныңда музаңдылықтарымен жақсы ата-аналық көзқарас тұрғысынан таныс; позитивті ата-ана жағдайында ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігінің мотивация сынарттыру мақсатында қиын өмірлік жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсете алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психологиялық кеңес беру

    Курс клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсететін психологиялық құралдарды, психотехникалық әдістерді қолдану бойынша психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: кеңес алушының психологиялық жағдайын және психологиялық жағдайын дұрыс бағалайалады; клиент мәселесінің эмоционалдық және когнитивтік аспектілеріна жырата алады; проблемалық жағдайдағы адамдардың психологиялық ерекшеліктеріна нықтай алады; білім беру және тәрбиелеу процесінде баланың дамуына қолайлық алыпты жағдайларды қамтамасы зету мақсатында оқу процесіне қатысушыларға консультативтік көмек көрсету кезінде жасерекшеліктерін пайдалана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бала-ата-аналық қарым-қатынас психологиясы

    Болашақ мұғалімдер онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде және отбасының өмірлік циклінде бала тұлғасының дамуындағы отбасының рөлі мен маңыздылығымен таныс және ата-ана мен бала арасындағы тұрақты қарым-қатынасты дамытуға ынталандыра алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер:осы қатынастардың бұзылу себептерін көрсете отырып, ата-ана мен бала қарым-қатынасын сипаттай алады; ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас мәселелерін талдай алады; ата-ана мен бала қарым-қатынасын қолдау және дамыту мақсатында отбасымен психодиагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау

    Болашақмұғалімдерәлеуметтікпедагогикажәнеәлеуметтікпсихологиянегіздерімен, қазіргімінез-құлықтеорияларыменжәнеэмоционалдықдамутеорияларыментанысжәнебілімдерінбаланыңдамуынқолдауүшіноқытудақолданаалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: әлеуметтік, мінез-құлықжәнеэмоционалдықәл-ауқатпенпсихоәлеуметтікдамуқаупініңауырлығынбағалайалады; оқусубъектілерініңқажеттіліктерінескеружәнеолардыңжекетұлғасыменөзін-өзібағалауыныңдамуынақолдаукөрсетебіледі; білімберуүдерісісубъектілерініңқызметінкәсіби-этикалықұстанымдарданбағалаудыбіледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Болашақмұғалімдероқуүдерісіндебағалаудыңмәнінтереңтүсінедіжәнеоқуүдерісініңәртүрлікезеңдеріндеэтикалықтүрдеконструктивтібағалаудықамтамасызетеаладыжәнебілімалушылардыбағалауғатартаалады. Болашақмұғалімдербағалаудыңәртүрлітехнологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өзбілімсаласынбағалауқұралдарын (қалыптастырушыжәнежиынтықбағалауды, өзін-өзібағалауды, өзарабағалаудыжәнет.б. қосаалғанда) анықтайды, саралайдыжәнепайдаланады. Оларбағалауғақатыстыөздерініңтүсініктеріментәжірибелерінсынитұрғыданбағалауға, талдауғажәнеолардыәріқарайдамытуғақабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы психология және педагогика

    Болашақ мұғалімдер арнайы педагогикамен арнайы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныс, осы ғылымдардың терминологиясымен категориялық аппаратын біледі және арнайы педагогикамен арнайы психология біліміне сүйене отырып, баланың дамуын бағалайалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қауіпсіз дамуы және даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың оқу нәтижелеріне қол жеткізуін объективті бағалауды жүзеге асырады; басқа мамандармен бірге мүмкіндігі шектеулі оқушының психологиялық-педагогикалық мінездеме сін құрастыраалады; қауіпсіз және қолайлы пәнді дамыту ортасын құру мақсатында сыныпты жабдықтауға қойылатын талаптарды анықтайалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау

    Болашақмұғалімдерқалыптыжәнеерекшебалалардыңдамуерекшеліктеріментанысжәненормалықжәнеерекшебалалардыпсихологиялық-педагогикалықбағалаунәтижелерібойыншақұжаттардыңжобаларынәзірлейалады, соныменқатарпсихологиялық-педагогикалықбағалаунәтижелерібойыншақорытындыдайындаутехнологиясынбіледі. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: баланыңнормалықжәнеарнайыдамукритерийлерітуралыбілімдерінқолданаалады; баланыңнорматиптікжәнеерекшедамуынбағалаудыбіледі; бағалаурәсімдерінкейінненсипаттайжәнетүсіндіреотырыпжүзегеасырудыбіледі; нормаларменерекшеліктердіескереотырып, балаларғаарналғанинклюзиябағдарламаларынжасайалады; бағдарламалардыіскеасырудыңтиімділігінбақылайалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша практикум

    Пәнболашақмұғалімдерарасындабалаларменжасөспірімдерпсихотерапиясыныңерекшеліктері, заңдылықтары, іргеліпринциптеріменнақтымәселелерітуралыбілімніңинтегралдыжүйесінқалыптастыруға, балаларпсихотерапевтініңжұмысындағыэтикалықнормаларменережелерментаныстыруғабағытталған. Болашақмұғалімдербалаларменжасөспірімдерпсихотерапиясыныңнегізгіформаларын, бағыттарыменәдістерін (жеке, топтық, экологиялықтерапия, ойынтерапиясыжәнет.б.) ажыратаалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Баланың дамуын бағалау

    Болашақмұғалімдерфизиология, дамупсихологиясы, педагогикалықпсихологиясалаларындағыбаланыңдамуерекшеліктерінбіледі, бұлөзкезегіндеәлеуметтік-коммуникативтікдамудың, танымдықжәнесөйлеудамуыныңерекшеліктерінтүсінугеықпалетеді. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: баладамуыпсихологиясыныңнегізгіұғымдарыментерминдерін, тұлғаныдамытубойыншапсихологиялық-педагогикалықбілімдердіпрактикалыққолданудыңнегізгібағыттарынсипаттайалады; оқытументәрбиелеуүдерістеріндебаланыңтанымдықжәнетұлғалықдамуыныңнегізгізаңдылықтарын, фактілеріменқұбылыстарынталдайалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Баланың әл-ауқатын бағалау

    Болашақмұғалімдераутодеструктивтімінез-құлық, деструктивтімінез-құлықсияқтыбаланыңәл-ауқатынатөнетінзаманауиқауіптерментаныс;оларбаланыңәл-ауқатынбағалауғақабілетті. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: баланыңэмоционалдық-психологиялықжағдайынқолдайалады; баланыңигілігіүшінқұндылықтарды, көзқарастарды, этикалықпринциптерментәжірибелердісынитұрғыданбағалайалады; баланыңәл-ауқатыныңкомпоненттерінжәнеәл-ауқатынтүсінутәсілдерінсипаттайалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдын алу

    Болашақмұғалімдерқазіргіқоғамдағыдағдарыстықмінез-құлықтыңнегізгіформаларыменжәнеолардыңжастарортасындакөрінуерекшеліктеріментаныс, олартұжырымдамалардыңнегізгіережелерінжәнебалалардыңәл-ауқатындамытужәнетәуекелдердіңалдыналудыңтеориялықтәсілдерінпайдаланаалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: баланыңәл-ауқатытуралыақпараттыталдау, бағалаужәнесалыстыраалды; психологиялықдамубұзылыстарыныңалдыналуәдістерінқолданаалады; денсаулықтыоныңфизикалықденедеңгейінде, тұрақтыпсихикалықтепе-теңдік, салауаттыөмірсалтысияқтыбарлықкөріністеріндесақтауғакөмектесеалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психоәлеуметтік даму тәуекелін бағалау

    Болашақ мұғалімдерде баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы қауіптері, аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлықтары туралы түсініктері бар; әлеуметтік және тұлғалық жағдай мен дамудағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызметтегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға және түзетуге бағытталған классикалық және қазіргі заманғы психотерапевтік үрдістер мен бағдарламалар туралы білімі мен түсінігін пайдаланады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік дамудың қауіптері мен факторларын, олардың қоғамда пайда болуын байқау, зерделеу және егжей-тегжейлі және жүйелі зерттеу жүргізуге; баланың әл-ауқатының құрамдастарын сипаттауға; психоәлеуметтік даму тәуекелдерінің ауырлығын бағалау қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Девиантты мінез-құлықтың алдын алу

    Болашақ мұғалімдер ауыт қуыбар мінез-құлық типологиясымен, өскелең ұрпақтың әлеуметтену інеқауіп факторларының әсерімен, девиантты мінез-құлықтың алдын алудың негізгі бағыттарымен таныс және студенттердің девиантты мінез-құлқының психологиялық-педагогикалық диагностика сын жүргізе алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологтың сараптамалық қызметі

    Болашақмұғалімдерпсихологтыңсараптамалыққызметініңәдіснамалықжәнетеориялықнегіздеріментанысжәнебілімберуортасыныңтәуекелдерінанықтаудаіс-әрекеттіұйымдастыруменмазмұнынасараптамаәдістеріментәсілдерітуралыбілімдерінпайдаланаалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: оқуқызметінсараптаутәсілдерін, емтиханныңмақсаттарыменфункцияларынсипаттайалады; білімберуортасыныңтәуекелдерінескереотырып, сараптаманәтижелерінталдауменболжаудыбіледі; психологиялықәдістердіқолданаотырып, білімберуортасыныңтәуекелдерінанықтайалады; білімберуортасыныңсараптамасыныңпараметрлерін (модалдығы, кеңдігі, білімберуортасыныңқарқындылығыжәнет.б.) таңдайалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың даму ерекшеліктерін бағалау

    Курсболашақмұғалімдердіңоқушылардыңдамузаңдылықтарыменмеханизмдерін, біржастобынанекіншісінесапалыөтукөрсеткіштерін, тұлғақұрылымында, мотивациялық-қажеттілікжәнетанымдықсфераларында, балалардыңіс-әрекетіндежәнеқарым-қатынасындаболыпжатқанөзгерістердімеңгеругебағытталған. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: балалардыңпсихофизикалықжағдайынбағалауүшіндамуерекшеліктерітуралыбілімдерінқолданаалады; оқушылардыңдамуерекшеліктерінбағалайалады; бағалаупроцедураларынкейінненсипаттаужәнетүсіндіруарқылыжүзегеасыраалады; оқушылардыңфизикалық, интеллектуалдық, сөйлеужәнеэмоционалдықдамуындағыболмашыауытқулардыжеделанықтап, түзетеалады, бұлолардыңпсихикалықжәнефизикалықденсаулығынсақтауғакөмектеседі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологтың заманауи мониторингі

    Болашақмұғалімдерәртүрліоқуорындарындазаманауимониторингжүргізудіңерекшеліктерітуралыбіліміментүсінігінпайдаланаалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер:қазіргізаманғымониторингтіұйымдастырудыңзаманауитәсілдерінебейімделеалады; әртүрліоқуорындарыныңқызметінқазіргізаманғымониторингілеубағдарламасынжобалаужәнеәзірлеудібіледі; білімберуұйымдарыныңмониторингіменсараптамасынжүргізеалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дағдарысты мінез- құлықтың алдын алу

    Болашақмұғалімдербілімалушылардыңдағдарыстықмінез-құлқыныңбелгілеріменерекшеліктеріментанысжәнеқиынөмірлікжағдайдағыбалаларғапрофилактикалықжәнеконсультативтік, түзетушікөмеккөрсетеалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: қазіргіқоғамдағыдағдарыстықмінез-құлықтыңнегізгіформаларынжәнеолардыңжастарортасындакөрінуерекшеліктерінанықтайалады; жастарортасындағыдағдарыскөріністерініңжағдайымендинамикасытуралыақпараттыталдай, бағалайжәнесалыстыраалады; білімалушыларарасындадағдарыстықмінез-құлықтыңалдыналужәнедағдарыстықжағдайларданшығужәнеөзінедегенсенімділіктідамытумақсатындаоқужұмысынжүргізеалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Баланың танымдық әрекетін бақылау және сараптау

    Болашақмұғалімдербаланыңтанымдықіс-әрекетінбақылаужәнетексеруерекшеліктеріментанысжәнеоқушылардыбақылауменөзаратексерудіңзаманауиәдістерінқолданаалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: психолог қызметінтәжірибедежүзегеасыру: бақылау мен тексерудібіледі; баланыңтанымдықіс-әрекетінбақылаужәнетексерубағдарламасынәзірлеу мен енгізудібіледі; баланыңтанымдықәрекетібойыншабақылауіс-шаралары мен сараптамалықіс-шаралардыжүргізеалады; баланыңтанымдықәрекетінбақылаужәнетексерунәтижелерінсипаттайалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиядағы ынтымақтастық

    Пән болашақ мұғалімдерге психологиядағы ынтымақтастық негіздерін, оның түрлерін, функцияларын және механизмдерін оқуға арналған. Болашақ мұғалімдердің қарым-қатынас барысында тиімді өзара әрекеттесу, дау-дамайларды шешу, коммуникативті құралдар арқылы мақсатқа жету дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы конфликтология

    Курс болашақ психологқа білім берудегі шиеленістерді талдау және басқарудың теориялық білімдері мен практикалық технологиялары мен әдістерінің жиынтығын беруге бағытталған. Болашақ мұғалімдер қақтығыстарды кәсіби шешудің ерекшеліктерімен және олардың алдын алу шараларымен танысады; жанжалдардың алдын алу және шешу саласында практикалық дағдылар кешенін дамытуға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу

    Болашақ мұғалімдер баланы әлеумет тендірудіс үйемелдеуге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің негізгі формаларымен таныс (қамқоршылық, серіктестік, ынтымақтастық), олар жеке тұлғаны дамытуға бағытталған басқа мамандармен өзара әрекеттесу және сервистік бағдарламаларды құрастыра алады.Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: бейімделу түрлерін, деңгейлерін, баланың әлеуметтенуін және еңқолайл ыбейімделу механизм дерін салыстыра алады; баланың әлеуметтену процесін сүйемелдеу үшін кәсіби қызметті жүзеге асыра алады; жарақаттар дыңалдыналады,балалардың өмір імен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады; кәсіби өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, білім беруді саналы түрде жоспарлау мәселелерін шеше алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бірдеңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылы сатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытудыдараландыру дағдылары бар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Күйзелісті басқару

    Болашақ мұғалімдер «күйзеліс» түсінігімен қазіргі ғылыми көзқараспен, күйзеліс реакцияларының құрылымымен, типологиясымен және түрлерімен, пайда болу себептерімен және механизмдерімен таныс болады; күйзелісті конструктивті басқарудың негізгі стратегиялары мен тактикасын, әдістерін іс жүзінде қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топтық кеңес беру

    Пәннің мақсаты – топтық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен, психотерапевтік шындықтың теориялық картасымен таныстыру, оның шеңберінде психолог-кеңесшінің психотехникалық ойлауының, дүниетанымының және кәсіби этикасының негіздері мен бір мезгілде өзінің кеңес беру тәжірибесін түсінуге және барлық белгілі психотерапиялық әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық бейімделу және оңалту

    Болашақ мұғалімдер оңалту және бейімдеу жұмыстарының негізгі бағыттарымен және әдістерімен, бақылау, модельдеу, білім беру және тәжірибе арқылы маңызды өмірлік дағдыларды дамыту мен таныс болады; ерекше қажеттіліктері бар және психикалық аурулары бар адамдар мен оңалту жұмыстарының әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дауларды шешу стратегиялары

    Болашақмұғалімдертоптағытұлғааралыққарым-қатынастардың даму заңдылықтарыменмеханизмдерімен, туындаусебептерімен, динамикасыменәлеуметтікшиеленістердішешустрегияларыментаныс; қақтығыстардышешудіңконструктивтіәдістерінқолданаалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласында кеңес беру

    Пән білім берудегі кеңес берудің теориясы мен практикасы саласындағы базалық білімді студенттердің меңгеруіне бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру субъектілерімен жұмыс істеудің негізгі әдістемелік және практикалық принциптерін біледі; оқу-тәрбие процесіндегі тұлғааралық қарым-қатынастың функционалдық-рөлдік құрылымы туралы түсінікке ие болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық интервенция

    Болашақ мұғалімдер дағдарыстың ерекшеліктерімен, әлеуметтік-психологиялық араласулармен, сенім телефондарының, отбасылық психологтардың және әлеуметтік-психологиялық көмекпен қолдау көрсететін кабинеттердің жұмыс формаларымен таныс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қиын өмірлік жағдайдағы балаларға әлеуметтік-психологиялық араласу және қолдау көрсету туралы жүйеленген психологиялық-педагогикалық білімдерін қолданаалады; балалардың мектептегі және әлеуметтік бейімделуінің, девиантты және делинквентті мінез-құлқының алдыналу бойынша профилактикалық жұмыстарды ұйымдастырып, жүргізе алады; оңөзгерістердіын таландыру мақсатында жеке кеңістікке психологиялық араласу үшін психологтың табысты ынтымақтастығына жағдай жасайалады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары

    Болашақмұғалімдербалалардыңқұқықтарынхалықаралыққорғаужүйесіменқұрылымыментаныс, балалардыңқұқықтарынхалықаралыққорғауәдістерініңтиімділігінбағалайалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: балалардыңқұқықтарынхалықаралыққорғаудыңнегізгіәдістеріменнысандарытуралыбілімінтәжірибедепайдаланудыбіледі; балалардыңқұқықтарынқорғаудыңхалықаралықстандартының, халықаралықұйымдардыңжарғылыққұжаттарының, балалардықорғаужөніндегіхалықаралықәмбебап, аймақтықжәнеекіжақтыкелісімдердіңқайнаркөздерінеталдаужасайалады; балалардықорғаусаласындағызаңнамалықбазадағыағымдағытенденцияларды, соңғыөзгерістердіүнеміқадағалапотырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы

    Болашақмұғалімдероқуорындарындақұқықтыққұжаттаманыжүзегеасырутехнологиясыментанысжәнеосытехнологиябойыншабілімдерінтәжірибедеқолданаалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: білімберуұйымдарындағықұқықтыққұжаттаматүрлерінажыратаалады; білімберуұйымдарындағықұқықтыққұжаттамакөздерінталдайды; қазіргітенденцияларды, балалардықорғаусаласындағызаңнамалықбазадағысоңғыөзгерістердібағалаудыбіледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім саласындағы психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары

    Болашақмұғалімдерпедагог-психологтыңкәсібиіс-әрекетіндегіәртүрліпроблемалықжағдайлардынормативтік-құқықтықталдаудыңерекшеліктеріментанысжәнеқызметтікіс-әрекеттіңэтикалықаспектілерінмеңгергенжәнеолардытәжірибедепайдаланаалатынмамандардыдайындаументаныс. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: психологтыңэтикалықпринциптеріменкәсібистандарттарынқолданудынегіздеудібіледі; өзқызметінкәсібистандарттарғасәйкесжәнеэтикалық, моральдық-этикалықнормаларменмінез-құлықережелерінесәйкесжүзегеасыруғақабілетті; оқу-тәрбиепроцесіндепедагогикалыққарым-қатынастыңәдістеріментәсілдерінкөрсету; кәсібиқызметпроцесіндегіқайшылықтарменкүйзелістердібасқару, психологқызметінкәсіби-этикалықұстанымдарбойыншабағалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқытуды бейіндеу

    Пәнді оқытудың мақсаты – мектептің бейінді коқытуға көшуін жоспарлаумен ұйымдастырудың негізгі мәселелері контекстінде мектеп оқушыларының профилін жасау, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік және психологиялық-педагогикалық аспектілері туралы болашақ мұғалімдердің түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: «технология» білім беру саласының мазмұнының ерекшеліктерін ескере отырып, технологиялық білім беру жүйесінде білім беруді бейіндеумен мектеп оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауының өзара байланысын, бейіндік білім берудің мәнін анықтай алады; бейіндік оқыту мақсатында мектеп оқушыларының қызығушылықтарымен бейімділіктерін анықтау әдістерін тәжірибеде қолдануды біледі; бейіндік оқыту бағдарламаларының мазмұнының оның түрлеріне тәуелділігін талдауды және бағалауды біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағдар беру технологиялары

    Болашақ мұғалімдер профессиография мен және мамандықтардың психологиялық жіктелуімен таныс, болашақ мұғалімдерге болашақ мамандығын таңдауда және мамандыққа бағытталған оқу курстарын таңдауда көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: кәсіптік қызметтің әр түрлі түрлеріне профессиограмма жасай алады; студенттердің кәсібиіс-әрекетке психологиялық дайындығын қалыптастыру жолдарына нықтай алады; кәсіби өзін-өзі анықтау дыарттыру үшін консультациялар, сұхбаттар, тренингтер өткізе алады; болашақ мұғалімдердің кәсіптік қызығушылықтарын анықтап және олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) болашақ мамандықты таңдау бойынша кеңес бере алады; болашақ мұғалімдерге кәсіптік бағдар беру бағдарламаларымен іс-шараларын әзірлей алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер

    Болашақмұғалімдербілімберутұжырымдамаларын, теорияларыменидеяларынталдауғажәнетаңдауғажүйелікөзқараспенқарайдыжәнежекекәсібиөсусаласындақолданбалызерттеулержүргізеалады. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: білімберудіңтеориясыментәжірибесіндегізаманауидамуменөзгерістерді, ұсынылатынжаңалықтарды, жүйелерді, жобаларды, бағдарламалардыжәнет.б. талдаужәнесынитұрғыданбағалайалады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеулер

    Болашақ мұғалімдер психологиядағы теориялық және эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу кезінде ғылымның әдіснамасы және ғылыми танымның критерийлері туралы жалпы түсініктермен таныс, психологиялық зерттеулер жүргізе алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: зерттеу мәселесін анықтауды; зерттеу жоспарын құруды: зерттеудің теориялық негіздемесін беруді; зерттеу әдістерін орынды таңдауды; зерттеулерді жоспарлау және жүзеге асыруды; зерттеу нәтижелеріне толық сипаттама беру және қорытынды жасауды; зерттеу нәтижелерін ұсыну және қорғауды біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде

    Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ мұғалімдердің мамандықты өмірлік жолды таңдау ретінде түсінуін, сонымен қатар кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындығын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ мұғалімдердің мамандықты өмірлік жолды таңдау ретінде түсінуін, сонымен қатар кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындығын қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі жас деңгейіндегі тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауының жалпы және ерекше заңдылықтарын және жеке ерекшеліктеріна нықтай алады; педагог-психологпен әлеуметтік педагогтың кәсіптік бағдар беру қызметі аясында іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыруды біледі; өмір жолын таңдау ретінде кәсіби қызметтің әр түрлі түрлеріне профессиограммалар құрастыра алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиядағы зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты – психологиялық зерттеу әдістері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сапалық және сандық әдістердің әдіснамасы мен процедуралық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін дамыту боп табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негіздері туралы білімімен түсінігін пайдалана алады; ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын игере алады; алынған мәліметтерге сыник өз қараспен қарайды; баланың дамуын бағалау үшін бақылау, әңгімелесу, эксперимент, психологиялық диагностика, скрининг әдістерін қолдана алады; баланың дамуы мен әлеуметтік жағдайын бағалау негізінде араласуды жоспарлауды және осы араласу дыбақылауды біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа және киберпсихология

    Бұл курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер киберпсихологияға білімнің жаңа ғылыми-практикалық саласы ретіндегі және оның қазіргі заманғы қоғамды прогрессивті цифрландыру жағдайында оның қазіргі міндеттерімен даму перспективалары, сондай-ақкәсіптік психологияны ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктері, Интернет ортасындағы психологтың қызметі туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру ортасын жобалау

    Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: білімберуортасыныңпсихологиялықаспектілеріменпедагогикалықмүмкіндіктерінталда( алады; білімберуортасыныңжобалықпараметрлерінбағала( алады; білімберуортасыныңпсихологиялыққауіпсіздікдеңгейінбағалайалады; білімберуортасыныңүздікүлгілерінкелтіреалады; білімберуортасынжобалаукезіндемәдени, гендерлік, этникалық, аймақтық, жекеәртүрліліктіескереді; білімберуортасынжобалаубойыншаұсыныстарәзірлейбіледі; бұрыналғанбілімдерінжүйелеп, алдағыпрактикалыққызметтеқолданаалады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
  • Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
  • Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару
  • Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
  • Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру
  • Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды
  • Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады
  • Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
  • Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады
  • Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
  • Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады
Top