Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу педагогикасы в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды мектепке дейінгі білім беру саласындағы кәсіби қызметке дайындау. Пәннің мазмұны 3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту заңдылықтарын зерделеуді; баланың дербестігін дамыту үшін қолайлы орта құруға бағытталған қазіргі тәрбие мен оқыту әдістемелерінің көмегімен мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының негізгі мәдениетін қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымда бос уақытты ұйымдастыру

    Бұл курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру және басқару үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқу жылы ішінде және жазғы сауықтыру кезеңінде мектеп жасына дейінгі ұйымның ішінде де, сыртында да тәрбиеленушілердің ересектермен және құрдастарымен бос уақыттағы өзара әрекеттесу процесінде әр түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу бойынша практикумымен

    Курстың мақсаты: білім берудің келесі сатысында қолданудың мазмұндық ерекшелігін ескере отырып, балалар әдебиетінің теориясы, тарихы мен сыны туралы білім негіздерін қалыптастыру негізінде кәсіби, арнайы құзыреттіліктердің қалыптасуы; ұлттық мәдениет жүйесіндегі балалар әдебиетінің рөлін, орны мен маңызын түсінуге тәрбиелеу. Бұл пәнді оқу тәрбиеленушілердің сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға, еркін сөйлеуге, өз ойларын, эмоцияларын нақты білдіруге, көркем іс-әрекет түрі ретінде мәнерлеп оқудың ерекшелігін, дауысты және мәнерлеп сөйлеуді дұрыс айта білу бойынша жұмыс тәсілдерін; көмектеседі. Курс барысында студенттер отандық және әлемдік балалар әдебиетінің үздік шығармаларымен танысады. Басқа әдеби пәндерді меңгерудегі сияқты олар да көркем шығарманы талдауда теориялық білім мен дағдыға ие болады. Мектеп жасына дейінгі баланы балалар әдебиетінің үздік шығармаларымен таныстыру бойынша жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану; оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Нутрициология негіздері

    Бұл курстың мақсаты-мектепке дейінгі ұйым мұғалімінің жеке басын өзін-өзі дамыту үшін пәндік құзыреттілікті арттыру. Болашақ мұғалімдер балабақшада және үйде дұрыс тамақтанбау және өмір салты қаупін болдырмау үшін тамақтануды және тамақтану режимін түзетуге, мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің өмір сүру сапасын жақсартуға көмектесу құзыреттерін дамыту үшін дұрыс тамақтану принциптерін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі психология

    Бұл курстың мақсаты-балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын ашу, студенттердің психикалық даму кезеңдері, баланың жас ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың мазмұны студенттердің балалар психологиясының әдістері мен психикалық даму заңдылықтарын, балалар психологиясы саласындағы зерттеулерді, отандық және шетелдік психологтардың практикалық және эксперименттік тәжірибесін, әр мектепке дейінгі балалық шақтың маңызды ісіктерін және олардың балалардың одан әрі психикалық дамуындағы рөлін игеруге бағытталған. Осы курсты зерделеу нәтижесінде болашақ мұғалімдерде балалар психикасының көрінісін анықтау және талдау, балалармен тәрбие-тәрбие жұмысындағы жас және жеке ерекшеліктерін ескеру, мектепке дейінгі білім беру ұйымының отбасымен және педагогикалық ұжымымен жұмыс жүргізу, мектеп жасына дейінгі баланың психикасын зерттеу кезеңдерін анықтау, мектепке дейінгі ұйым мен отбасы жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас балаларды дамыту және білім беру

    Пәнді меңгерудің мақсаты – болашақ мектепке дейінгі білім беру мамандарында жас балаларды дамытудың негізгі заңдылықтары, механизмдері, ерте жас топтарындағы мектепке дейінгі білім беру мекемесінің даму ортасын ұйымдастырудың педагогикалық шарттары мен тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру және басқару үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ педагогтер мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі міндетін - мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің өмірін қорғау мен денсаулығын нығайту - дене бітімі дамыған баланы тәрбиелеу және оның салауатты өмір салты мен қауіпсіз мінез-құлық дағдыларының негіздерін қалыптастыру арқылы іске асыруға бағытталған дағдылар мен біліктіліктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесінің мақсаты, тіл дамыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы, тіл дамыту әдістемесінің міндеттері, тіл дамытудың дидактикалық ұстанымдары, мектепке дейінгі бағдарламалардағы тіл дамыту мәселесі, «коммуникативті дағдыларды дамыту» білім беру тақырыбында ұйымдастырылған іс-әрекеттердің түрлері, мектепке дейінгі ұйымдардағы тіл дамыту жұмыстарының әдіс-тәсілдері, мәнерлеп сөйлеу құралдары, әңгімелесу және балалардың пікір айту дағдыларын дамыту, мектепке дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту. Байланыстырып сөйлеуді, сөздікті, сөйлеудің грамматикалық жағын дамыту, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Сыни тұрғыдан ойлау теориясының негіздері

    Бұл курстың мақсаты студенттердің сыни ойлау негіздерін дамыту болып табылады. Курс материалын меңгерген тыңдаушылар сыни ойлау туралы жалпы түсінікке ие болады және олардың сыни ойлау саласындағы құзыреттілігін дамытуға ықпал ететін жұмыс тәсілдерін меңгереді. Студенттер шешім қабылдау, пәндік білімді тиімді пайдалану, өнімді коммуникация құру, командада жұмыс істеу үшін негіз ретінде сыни ойлау әдістері мен тәсілдерінің репертуарын кеңейте алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Шешендік өнерді оқыту

    Курстың мақсаты – студенттердің лингвистикалық құзыреттілік негізінде сөйлеу барысында жұмыс істеу ережелерін және сөйлеу әрекетінде қолдана білуді, оны күнделікті практикада коммуникативті мақсатқа сай қолдана білуді қалыптастыру. Курс бойынша шешендік шеберліктің негіздері туралы іргелі теориялық ережелер қарастырылады: лингвистикалық және мәдени, сөзбен әсер ету құралдарын таңдаумен байланысты; фонетикалық және орфоэпиялық сипатына байланысты техникалық; шешендіктің прагматикалық және әдіснамалық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту

    Курстың мақсаты-мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық-зерттеу қызметін анықтау. Шығармашылық дағдыларды, зерттеу қабілеттерін дамыту үшін шығармашылық қиялды, эмоционалды-сенсорлық саланы, дүниетанымды, ойлауды, көркемдік-эстетикалық талғамды дамыту, тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ұлттық мәдениетке баулу арқылы патриотизмге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олигофренопедагогика

    Курстың мақсаты - олигофренопедагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, пәнін, объектісін, әдістерін, міндеттерін, принциптерін, басқа ғылыми пәндермен байланысын ашады. Ақыл-есі кем балаларды тәрбиелеу және оқыту проблемаларын және оларды әлеуметтік оңалту мәселелерін зерттейді. Интеллект бұзылыстарынан зардап шегетін балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері, тәсілдері, құралдарының мазмұнын әзірлеу және олардың өмірін арнайы мекемелерде ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логопедия негіздері

    Мақсаты: логопедияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, пәнін, объектісін, әдістерін, міндеттерін, принциптерін, басқа ғылыми пәндермен байланысын ашады. Сөйлеудің анатомиялық - физиологиялық механизмдерін; сөйлеудің даму заңдылықтары мен кезеңдерін зерттейді. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды тексеруді; сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін; клиникалық-педагогикалық жіктелуін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты-мектепке дейінгі білім беру мұғалімдерінің мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлемнің теориясы мен әдістемесімен таныстыруды қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерін игеру. Болашақ мұғалімдер мектеп жасына дейінгі балаларда қоршаған әлемнің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыру процесінде танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған құзыреттерді дамытады. Табиғат туралы бастапқы нақты идеяларды, бақылау, экскурсия, ойын-сауық, саяхат, серуендеу түрлерін басқару тәсілдерін үйретеді, қоршаған әлемді тану әдістемесімен, пәндік әлеммен, қарапайым белгілермен, Қазақстан өсімдіктері мен жануарларының түрлерімен, өз жерімен, даму факторларымен, табиғи объектілердің жай-күйімен, құбылыстар мен процестермен таныстырады. Студенттерді қоршаған әлемнің теориясы мен әдістемесіне үйрету мектеп жасына дейінгі балаларда зерттеу қызметін, топтық жұмысты қалыптастыруға және дамытуға, тәуелсіз шешімдерді іздеуге ықпал етеді. Осы пән бойынша болашақ мұғалім оқытатын дағдылар, қабілеттер білім алуға, қоршаған әлемнің теориясы мен әдістемесін дамытуға негіз болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі шағын орталықтың әр түрлі жастағы топта білім беру процесі

    Курстың мақсаты ерте және мектеп жасына дейінгі педагогика мен психология бойынша пәндік құзыреттілікті арттыру, студенттерді шағын орталықтарда жұмысты ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздерімен таныстыру болып табылады. Болашақ педагогтер ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың барлық іс-әрекеттерін бірлесіп болу жағдайында және олардың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастыру дағдыларын игереді. Бұл курста студенттер: балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі жастағы топта күнделікті жұмысты және ұйымдастырылған іс-әрекетті жоспарлауды; әртүрлі жас топтарындағы оқушыларға бірлескен ойын әрекетінде педагогикалық қолдау көрсету; балалар арасында ынтымақтастық пен бірлесіп шығармашылық атмосферасын құру үшін іс-әрекеттің барлық түрлерін ұйымдастырудың фронтальды, топтық және жеке формаларын пайдалануды; барлық жастағы оқушылардың дағдыларын дамыту немесе өзін-өзі дамытудың жеке бағыттарын әзірлеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі

    Бұл курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалау үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер музыкалық тәрбие дағдыларын игереді және музыкалық-ритмикалық іс-әрекетке қолайлы жағдай жасау арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабілеттерін дамытады, тыңдау-күнделікті режимде музыканы қабылдау, ұйымдастырылған іс-әрекетте балалардың музыкалық аспаптарында ән айту мен ойнауды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие әлеуметтік және педагогикалық құбылыс ретінде. Педагогикалық үдеріс құрылымындағы тәрбие. Тәрбие процесс, әрекет және қарым-қатынас ретінде. Мектепке дейінгі мекемедегі білім беру жүйелері. Қазіргі заманғы отандық және шетелдік білім беру тұжырымдамалары. Тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие әдістері, құралдары және формалары. Оқу-тәрбие жұмысының жалпы жүйесінде балалардың дүниетанымын қалыптастыру. Адамгершілік тәрбиесі. Құқықтық тәрбие. Эстетикалық тәрбие. Еңбек тәрбиесі. Отбасындағы балаларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы тәрбиесі және ата-аналармен жұмыс

    Мақсат отбасылық қатынастардың функцияларын, типологиясын, стильдерін, принциптерін, әдістерін, құралдарын, модельдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер баланы құрдастарымен, отбасында және мектепке дейінгі ұйымда әлеуметтендіру процесімен танысады. Болашақ педагогтер отбасылық тәрбиені ұйымдастыруда ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету дағдыларын дамытады; мектеп жасына дейінгі балаларға үйде білім беру мәселелері бойынша консультациялық көмек пен әдістемелік қолдау көрсетуде жеке-бағдарланған және сараланған тәсілдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Логопедиялық практикум

    Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту; мектеп жасына дейінгі балалармен түзету және логопедиялық жұмыс процесінде фронтальды сабақтарды ұйымдастыруға және өткізуге студенттерді кәсіби және практикалық дайындау. «Логопедиялық практикум» курсы студенттерге сөйлеу тілі әртүрлі бұзылыстары бар балалармен коррекциялық-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу бойынша кәсіби және практикалық білім алуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде алынған білім, білік және дағды студенттерге әрі қарай әр түрлі кәсіптік қызметке тереңдетіп дайындалу үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пәннің мақсаты – білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру арқылы болашақ педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға ықпал ету. Пәннің мазмұны ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының негізгі бағыттарын көрсетеді. Психо-физикалық бұзылыстары бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың мазмұнын, мағынасын, заманауи әдістерін, функцияларын және әдістерін, жаңа психотехнологиялық әдістерді меңгеру жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зиятында бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауы

    Әлеуметтік-тұрмыстық оңалтуды ұйымдастырудың теориялық негіздері. Ерте аутизмі бар балаларды әлеуметтік-тұрмыстық оңалту. Дамудың кешенді бұзушылықтары бар мүгедектерді әлеуметтік-тұрмыстық оңалту. Оккупациялық терапия әлеуметтік-тұрмыстық оңалту әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеудің дыбыстық айтылу аспектісінің бұзылуына арналған логопедиялық жұмыс

    Пәннің мақсаты: студенттерді логопедияның теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру. Курс студенттердің дыбыстық айтылу ақаулары мен бұзылыстарының құрылымы туралы түсініктерін дамытуға бағытталған; студенттердің балалардағы дыбысты айту бұзылыстарын жеңу, сондай-ақ олардың алдын алу бойынша түзету және логопедиялық жұмыстардың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі

    Бұл курстың мақсаты тәрбиеленушілердің барлық іс-әрекеттері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін біріктіруді ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымның интерактивті қауіпсіз пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалау құзыреттілігін арттыру болып табылады. Курстың мазмұны болашақ педагогтердың мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеу құралдары мен балалардың бейнелеу шығармашылығының ерекшеліктері туралы білім жүйесін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтер ерте және мектеп жасына дейінгі балалар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың шығармашылық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың заманауи арт-технологияларын, әдістемелерін, техникалары мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы жобалық қызмет

    Бұл курстың мақсаты ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың педагогикасы мен психологиясы бойынша пәндік құзыреттілікті арттыру, мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалау, мектепке дейінгі ұйым педгогының жеке басын өзін-өзі дамыту құзыреттілігі болып табылады. Курс болашақ педагогтердың тәрбиеленушілермен, олардың ата-аналарымен және мектепке дейінгі ұйымның әлеуметтік серіктестерімен бірлескен іс-әрекетте шығармашылық немесе ақпараттық өнімді құру үшін мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесіне жобалық қызметті әзірлеу және енгізу дағдыларын дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математика негіздері

    Пәннің мақсаты- студенттердің мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуының заманауи тәсілдерін: балалардың логикалық ұғымдарды меңгеру заңдылықтары мен логикасын (көп, сан, пішін, өлшем, уақыт және т.б.); қарапайым математиканы оқытудағы практикалық дағдыларын (арифметика, шамалар, алгебра және геометрия элементтері) меңгеруге бағытталған. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер ұйымдастырылған оқу қызметінде мектеп жасына дейінгі балаларға математиканы оқыту әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы инновациялық технологиялары

    Пәнді игерудің мақсаты білім, білік, дағдылардың қалыптасқан жүйесі негізінде білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес оқу пәндері бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыруға дайын болу құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пән мектеп жасына дейінгі балаларды даярлау мақсатында заманауи білім беру технологияларымен және оларды пайдалану шарттарымен танысуға бағытталған. Студенттердің танымдық іс-әрекетін жандандыру және олардың мектеп жасына дейінгі балаларды даярлауда жаңа білім беру технологияларын қолдану тәжірибесін қалыптастыру үшін жағдай жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Курстың мақсаты кәсіби даму үшін педагогикалық құзыреттілікті, өзара әрекеттесу үшін құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Өзін және өзінің кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау үшін болашақ педагогтар зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен кәсіпті дамытуға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. педагогтер, оқытудың инновациялық тәсілдері, сондай-ақ білім алушыларды оқыту және басқару. Болашақ педагогтер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ тәрбиешілер педагог ретінде өз жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалайды. Олар зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикалық аспектілерін қоса, деректерді жинау және талдау әдістемесін әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ педагогтар этикалық тұрғыдан жүргізілген зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамытып, жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби әдістер мен арналарды пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерге тілдің фонетикасын, лексикологияны, сөзжасамды, морфологияны және синтаксисті жүйелі түрде зерттеу. Білім алу үшін тілдің қоғамдық мәні және оның ойлаумен байланысы туралы түсінік беру, үндестік заңының, орфоэпиялық орфографиялық ерекшеліктерді меңгеру, сөз мағыналарының түрлерін ажырату, сөзжасамның негізгі тәсілдерін білу және морфемаларды меңгеруі, сөз таптарын жеке-жеке таныту, сөйлем мүшелерін үйрету, олардың синтаксистік қызметін және әрқайсысының ерекшеліктерін байқай білу, оларды айтылу мақсатына, сөйлем құрылымына байланысты ерекшеленетін түрлермен таныстыру. Сауатты жазуға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік - эмоционалды дағдыларды қалыптастыру негіздері

    Курстың мақсаты ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-тұлғалық қалыптасуын, олардың эмоционалдық әл-ауқатын, әр баланың қабілеттерін еркін және тиімді дамытуды қамтамасыз ете отырып, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын қалыптастыру. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыруды іске асырудағы баланың әлеуметтік дамуының негізгі заңдылықтары, механизмдері мен детерминанттары; баланың әлеуметтік даму кезеңдері, әлеуметтік факторлары, балабақшада әлеуметтік дағдыларды дамыту, балалардың әлеуметтік-эмоционалды бейімделуі және бейімделе алмауы, әлеуметтік тәрбие және оның құралдары мен технологиялары туралы түсініктерін дамытуға бағытталған. Балалардың әлеуметтенуінің негізі ретінде пәндік-кеңістіктік даму ортасын құрудың психологиялық-педагогикалық шарттары; өз отбасына, балалар мен ересектер қауымдастығына эмоционалды жауаптылық пен эмпатияны дамыту. Әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлар дағдыларды қалыптастыру: өзін-өзі күту; тамақтану кезінде өзіне-өзі қызмет көрсету; қарапайым және әлеуметтік-тұрмыстық бағдар. Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды тиімді әлеуметтендіру технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті

    Бұл курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру және басқару үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ педагогтер мектепке дейінгі ұйымды тұрақты дамыту және білім беру қызметтерінің сапасын арттыру мақсатында әдістемелік, қаржылық, шаруашылық мәселелерді шешу үшін басқару мәдениеті мен басқару қызметінің дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіпкерлік қызмет

    Курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару бойынша пәндік құзыреттерді жетілдіру болып табылады. Болашақ педагогтар жоғары сапалы мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігі мен өзгермелілігін қамтамасыз ету және баланың физикалық, шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамыту үшін ата-аналардың сұраныстарын қанағаттандыру үшін әртүрлі типтегі қосымша білім беру қызметтерін ұсыну бойынша қажетті білім мен дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиацияның жалпы және мамандандырылған курсы

    Пәннің мақсаты дауларды шешудің балама әдісі үшін ынтымақтастыққа бағытталған. Болашақ педагогтер медиацияның негізін, принциптерін, рәсімін, құралдарын, медиатордың рөлін жанжалдарды реттеу және дауларды шешу нысаны ретінде біледі. Медиациялық сессияда білімді, іскерлікті, әзірлеу дағдыларын, міндеттерді шешуді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы бақылау

    Бұл курстың мақсаты ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың педагогикасы мен психологиясы бойынша пәндік құзыреттілікті, мектепке дейінгі білім беру сапасын зерттеу және бағалау үшін құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ педагогтер баланың жеке дамуына педагогикалық қолдау көрсету және алынған нәтижелер негізінде оның дағдыларын түзету үшін әртүрлі кезеңдерде балалардың дағдылары мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша мониторинг жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы пәндік негіздерді терең меңгеру және қазіргі ғылыми жетістіктерге сүйене отырып түсіну; тәрбиеленушілердің физикалық, интеллектуалдық, танымдық-сөйлеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту; олардың әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жоғары кәсіби деңгейде талдау, бағалау, мәселені анықтау, педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру.
  • Ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгеру және оларды мектепке дейінгі білім беру саласында қолдану
  • Теориялық және практикалық білімді баланың әлемді тануына, негізгі математикалық түсініктерін қалыптастыруға, сөйлеу дағдыларын дамытуға, шығармашылық қабілеттерін арттыруға және денсаулығын сақтауға ықпал ететін дамытушы ортаны құру үшін қолдану
  • Кәсіби қызметінің нәтижелерін сын тұрғысынан бағалау, оны жетілдіруге дайын болу және үздіксіз кәсіби дамуға ұмтылу
  • Балалардың әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жеке қабілеттерін, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамыту
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру үдерісінде заманауи педагогикалық технологиялар мен цифрлық құралдарды қолдану
  • Балалардың жеке және шығармашылық әлеуетін ашуға ықпал ететін инновациялық әдістерді таңдау және оларды мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде енгізу
  • Тиімді білім беру үдерісін қамтамасыз ету үшін тәрбиеленушілердің ата-аналарымен (заңды өкілдерімен), сондай-ақ басқа да мамандармен өзара әрекеттестікті ұйымдастыру
  • Әріптестермен өзара әрекеттесу, командалық жұмысқа қатысу, педагогикалық тәжірибемен алмасу және мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыруға ықпал ету
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуын педагогикалық диагностикалау және оның нәтижелерін білім беру үдерісін дараландыру үшін пайдалану
  • Балалардың өз бетінше, танымдық және шығармашылық әрекеттерін дамытуға ықпал ететін қауіпсіз және дамытушы ортаны құру
Top