7M01903 Арнайы педагогика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді және ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті, шығармашылық, сыни ойлау типі, дүниетанымдық мәдениеті дамыған, бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды біріктіріп оқыту
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері балаларды интеграцияланған оқытуды ұйымдастырудың принциптері мен ерекшеліктерін оқиды; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізуге, бейімделген білім беру бағдарламаларының мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған түзету-дамыту бағдарламаларының мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ықтимал мүмкіндіктері мен өзекті жағдайын ескере отырып жасауға қабілетті, білім беру ұйымдарындағы білім беру-түзету қызметін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балалармен оңалту жұмысы
Пән ерте жастағы балаларда ерекше бұзылыстардың пайда болу ерекшеліктерін; оның диагностикасының ерекшелігін, балаға және оның отбасына тиісті көмек көрсетуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ерекше білім алу қажеттілігі бар ерте жастағы балалармен абилитациялық жұмысты жүзеге асыра алады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға қатысты педагогикалық қызметті түзету және талдау жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастырады, мақалалар мен мәтіндер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Пән инклюзивті білім беру жағдайында оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен моделін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы инклюзивті білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырады, психокоррекциялық қызметтің кешенді бағдарламаларын іске асырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың бұзылған дамуын кешенді тексеру және сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Пән арнайы пәндерді оқыту әдістерін, технологияларын зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы арнайы пәндер бойынша оқыту тиімділігін бағалау әдістемесі мен критерийлерін білу негізінде педагогикалық жұмыс жүргізеді, оқыту әдістемесін жетілдіреді, өз курстарын, әдістемелерін құрады, өзінің педагогикалық қызметінде инновациялық әдістерді, әдістемелік тәсілдерді пайдаланады, білім алушыларда әдістемелік, ғылыми әдебиеттермен өзіндік жұмыс істеу қажеттілігін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дискалькулия бойынша практикум
Пән есеп дағдысының спецификалық бұзылуының түрлерін (дискалькулиялар); диагностика, жеңу, түзету әсерін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми негізделген диагностикалық әдістемелерді қолдануды ескере отырып, педагогикалық үдерістің түзету бағытын жүзеге асырады, есеп қызметін қалыптастыруда мүмкін болатын ауытқулардың алдын алу әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып логопедиялық жұмысты ұйымдастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлік білім беру кеңістігінің технологиялары
Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тьюторларды инклюзивті білім беру жүйесінде жұмысқа дайындау
Пән тьюторлықтың халықаралық және отандық дәстүрлерін, инклюзивті білім беруді нормативті-құқықтық қамтамасыз етуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы инклюзивтік білім беруде тьюторлық сүйемелдеу технологияларын жобалау, болжау, құрастыру және пайдалануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайындағы менеджмент
Пән инклюзивті білім беру жағдайында менеджменттің теориялық негіздері мен ерекшеліктерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы инклюзивті білім беру сапасын басқаруды ұйымдастыруды, жоспарлауды, жобалауды және талдауды қамтамасыз ете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды мектепте оқытуға дайындық
Пән мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дайындаудың заманауи әдістері мен әдіснамасын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы түзету-педагогикалық үрдістің құрылымдық құрауыштарын біледі, жаңа бейтаныс жағдайларда есептерді шешуге қабілетті, мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды даярлаудың жаңа әдістерін әзірлей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мектепке дейінгі білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сыныптамасына сәйкес инклюзивті мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастырудың халықаралық тәжірибесін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды мектепке дейінгі білім беру модельдерін, мектепке дейінгі инклюзивті білім беру ортасындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы мәселелерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым мен арнайы дефектологиялық білімнің заманауи мәселелері
Пән педагогикалық зерттеулердің заманауи бағыттарын, арнайы дефектологиялық білім берудің даму үрдістерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы Заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытуды тиімді басқару үшін құзыреттілік негізде оқу үдерісін жобалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу теориясы мен тәжірибесіндегі Арт-терапия
Пән арт-терапия теориясын, түрлері мен тәжірибелерін, дәстүрлі, қазіргі заманғы көркем материалдар мен арт-технологияларды зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы диагностикалық, дамытушылық, түзету мақсаттарында балалармен жұмыс жасауда арт-терапияны пайдаланады, нәтижеге жету үшін арт-терапияның түрлі әдістерін біріктіре алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің заманауи тәсілдері
Пән инклюзивті білім берудің қазіргі заманғы тәсілдерін және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы барлық деңгейлерде инклюзивті білім беру жүйесінде түзету-білім беру процесін қамтамасыз етуге, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды сүйемелдеуге және оларға көмек көрсетуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спектрі бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу
Пән жалпы білім беретін мектепте аутистік спектрі бұзылған балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы аутистік спектрі бұзылған балалармен түзету-білім беру процесін қамтамасыз етуге, жеке білім беру бағдарламаларын құрастыруға және іске асыруға, инклюзивті білім беру жағдайында аутистік спектрі бұзылған балаларға арналған білім беру бағытын айқындауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған арнайы білім беру бағдарламалары
Пән арнайы білім беру ұйымының мазмұнын, принциптерін, нысандарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы арнайы білім беру жүйесінде түзету-білім беру процесін қамтамасыз етуге, жеке және топтық түзету бағдарламаларын құрастыруға және жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған білім беру бағдарын анықтауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы арнайы педагогика
Пән арнайы білім беру процесінің заңдылықтарын, мазмұнын, арнайы білім беру жүйесінің әртүрлі мекемелерінде оны ұйымдастыруға қойылатын талаптарды оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы арнайы педагогикалық жүйелердің салыстырмалы талдауын жүзеге асыра алады, Арнайы педагогика негізінде мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға түзету-педагогикалық көмек көрсетуде арнайы әдістерді қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы және инклюзивті білім беруде ойын теориясы мен әдістемесі
Пән инклюзивтік білім беруде әртүрлі ұйымдастырушылық формаларын, әдістері мен тәсілдерін, оқытуда қиындықтары бар балалармен түзету жұмыстарының тәсілдерін, мектепке дейінгі балалардың ақыл-ой дамуының деңгейін анықтау үшін диагностикалық әдістерді зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қажетті жағдайларды, мақсатқа жету құралдары мен тәсілдерін негіздеумен қызметті модельдейді, мінез-құлқындағы мүмкін болатын ауытқуларды болжайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникациямен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
- Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
- Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологияларымен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
- Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді дербес жоспарлайды және ұйымдастырады, білім беру процесінде білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін қолданады, білім беру процесіне қатысушылармен түзету-дамыту қызметін жүзеге асырады.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және балаларды мектепке дайындау бағдарламаларын іске асырады.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелері негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды дамыту, білім беру, әлеуметтік бейімдеу және интеграциялаудың жеке маршруттарын жобалайды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеу және оқыту процесінде әдістемелік диагностикалық және дамытушылық құралдарды қолданады.
- Инклюзивті білім берудің заманауи тәсілдері негізінде нозологиялық ерекшеліктері бар мектеп жасына дейінгі балалармен жеке-дамытушылық маршруттарды, түзету-дамытушылық бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады және жеке, кіші топтық/ топтық сабақтар өткізеді.
- Мамандарға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына және басқа да заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық білім беру мәселелері бойынша әлеуметтендіру, оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша консультациялар береді.
- Арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында білім беру ұйымдарына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады.
- Түзету-дамыту және оқу-тәрбие процесінің стратегиясы мен тактикасын, түзету-дамыта оқыту мазмұнын, оқу-тәрбие процесін, түзету-дамыта оқыту әдістемелерін, пәнді оқыту әдістемелерін, білім алушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие жұмысын айқындайды.
- Халықаралық тәжірибе негізінде арнайы білім беру ерекшеліктері және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға көмек көрсету туралы білімдерін көрсетеді. Арнайы және инклюзивті білім беру тәжірибесінде заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып, тиісті кәсіби саладағы негізгі мәселелерді шеше алады.
- Жас ерекшеліктерінің дамуының негізгі заңдылықтарын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық-психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, психологиялық-педагогикалық диагностиканың негіздерін, балалардың даму ерекшеліктерін, даму кезеңдері мен дағдарыстарын анықтайды.