7M01903 Логопедия в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Логопедия» бағыты бойынша балаларды, оның ішінде ерте жастағы тәуекел тобындағы балаларды ғылыми-зерттеу, түзету-педагогикалық және психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыруға қабілетті жаңа формациядағы маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Афазия. Әртүрлі формаларында сөйлеу және сөйлеуден тыс функцияларды қалпына келтіру бойынша логопедиялық жұмыс
Курс сөйлеудің дамымауын диагностикалау, себептерін анықтау, бас миының органикалық зақымдануы бар науқастардың сөйлеуін қалпына келтіру әдістерін қолдану, сөйлеу патологиясы бар және психикалық дисфункциясы бар науқастардың жазбаша сөйлеу бұзылыстарын түзету және нейрореабилитациялау жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Логопедиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
Курс зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше үйрену, кәсіби қызметте ғылыми-педагогикалық зерттеудің эксперименталды және теориялық әдістерін қолдану, ғылыми зерттеудің нәтижелерін талдау мен оларды нақты білім беру және зерттеу міндеттерін орындауды пайдалану, ғылыми-әдістемелік жұмысты орындау, ұсыныстар құрастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауыр тілдік бұзылыстарды (АТБ) түзету технологиялары
Курс балаларда бар тілдік ақаулардың ауырлығын анықтау, сөйлеу дамуындағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған сабақтарды жоспарлау және өткізу, жеке және топтық сабақтарды жүргізу, мұғалімдермен, ата-аналармен, оқушылардың заңды өкілдерімен тығыз байланыста жұмыс істе білу қабілетін қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Нейрореабилитация жүйесіндегі логопедиялық жұмыс
Курс нейрореабилитация жүесінде логопедиялық жұмысты ұйымдастырудағдысын қалыптастыру мақсатында оқытылады. «Нейрореабилитация» ұғымы, денсаулық сақтау және әлеуметтік қамсыздандыру жүйесінде логопедиялық көмек көрсетудің құқықтық негіздері, сөйлеу тілі бұзылған тұлғалардың жынысы мен жасына байланысты психологиялық-педагогикалық диагностикасы, нейрореабилитациядағы отбасының рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ЕББҚ) бар тұлғалардың құқығын бекітетін халықаралық құқықтық актілер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. ЕББҚ бар тұлғалардың білім алу құқықтарын қамтамасыз етуге, ҚР арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасына үлес қосатын халықаралық ұйымдар туралы мәселелер қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедиялық жұмыс жүйесінде оқытудың ақпараттық технологияларын интеграциялау
Курс логопедиялық жұмыс жүйесінде ақпараттық технологияларды интеграциялау, ақпаратты талдау және синтездеу тәсілдері, ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдері, Ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ЕББҚ) бар тұлғалардың компьютермен жұмысын қауіпсіз ұйымдастыру негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедті даярлау жүйесіндегі педагогикалық инноватика
Курс педагогикалық инноватиканың проблемалық және тұжырымдамалық өрісі, білім беру саласындағы инновациялық процестер, инновациялық қызметті жобалау, оқытудағы және тәрбиедегі инновациялар, логопедтің, инновациялық қызметіндегі мониторингі туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кешенді даму патологиясы бар тұлғаларда сөйлеу бұзылыстарын дифференциалды диагностикалау, түзету және алдын алу
Курс күрделі патологиясы бар тұлғалардың сөйлеу тілі бұзылыстарын дифференциалды диагностикалау, алдын алу, түзету үшін заманауи технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру, сөйлеу тілі бұзылған балалардың ата-аналарына түзету жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу бойынша кеңес беру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ЕББҚ) тұлғаларға білім берудің заманауи тенденциялары
Курс кемістіктің ауырлығына, бұзылыс құрылымының күрделілігіне, бұзылыс деңгейіне, қалыпты дамып келе жатқан құрбыларының ортасына интеграциялауға (инклюзия) дайындығы деңгейіне байланысты ЕББҚ бар балалармен инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде интеграцияның формасын таңдай білу қабілетін қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы логопедиялық көмек жүйесі
Курс халыққа логопедиялық көмек, функционалдық және органикалық сөйлеу бұзылыстары бар әртүрлі жастағы тұлғаларды емдеу сапасын арттыру біліктіліктерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мамандандырылған көмекті дамыту бағыттары, қалпына келтіру емдеу бөлімшелері бар балалар емханалары мен психоневрологиялық диспансерлерде логопедиялық кабинеттер желісін кеңейту мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ауыр тілдік бұзылыстары (АТБ) бар балалармен жұмысқа түзету-дамыту бағдарламаларын жобалау
Курс түзету-дамыту бағдарламаларын жобалау, ауыр тілдік бұзылыстары (АТБ) бар балалармен жұмыс істеу үшін тұлғаға бағытталған түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу, ауыр тілдік бұзылыстары бар балаларға кеңес беру және сүйемелдеу, білім беру-түзету жұмысының жоспарланған нәтижелерінің тиімділігіне қол жеткізуді мониторингілеу және бағалау мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мидың органикалық зақымдануынан кейінгі қалпына келтіре оқыту әдісі
Курс ауызша экспрессивті сөйлеуді қалпына келтіру әдістемесін қолдану, сөйлеуді түсінудің бұзылуын, жазудың бұзылуын түзету және афатикалық бұзылулар құрылымында оқу функциясын қалпына келтіру, акалькулия кезінде есептеуді қалпына келтіру, апраксиядағы клиникалық-психологиялық оңалтуды жоспарлау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әртүрлі ұйымдастырушылық жағдайлардағы логопедиялық жұмыс
Курс диагностикалық іс-шараларды жүргізу, түзету жұмыстарының бағдарламаларын жоспарлау, іске асыру, мектепке дейінгі және жалпы білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау ұйымдарында ата-аналармен өзара іс-қимыл процесінде ауыр тілдік бұзылыстары (АТБ) бар балалардағы сөйлеу бұзылыстарын анықтау тәжірибесін қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедтің кәсіби қызметіндегі лингвистика
Курс тіл туралы білімді қалыптастыру, тілдің ерекшелігі, жүйе мен құрылым ұғымын саралау, тіл бірлігінің құрылымы, тілдік белгілердің айырмашылығы, тілдік деңгей және оның бірлігі, тіл мен сөйлеу құбылыстарының айырмашылығын ұғындыру мақсатында оқытылады. Кәсіби практикалық мәселелерді шешу үшін лингвистикалық талдау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Tіл жүйесінің компоненттерін зерттеу теориясы мен әдістемесі
Курс тілдік жүйенің компоненттерін зерттеу, ана тілін, кәсіби және сөйлеу мәдениетін оқыту әдістемесін қолдану қабілетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. "Сөйлеу әрекеті" ұғымы, жүйелілік, функционалдылық, коммуникативтілік принциптері және сөйлеудегі тіл жүйесінің жұмыс істеу заңдылықтары туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыр тілдік бұзылыстары (АТБ) бар тұлғаларды сүйемелдетін мамандардың өзара кешенді әрекеттесуі
Курс түзету-дамыту жұмысының жеке бағдарламасын құру, бағдарламаны іске асыруға байланысты мәселелерді алқалы түрде қарау, баланың және оның отбасының оңалту әлеуетін анықтау, ауыр тілдік бұзылыстары (АТБ) бар тұлғаларды кешенді сүйемелдеудің барлық қатысушыларына кеңес беру дағдысын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектепте кәсіптік пәндерді оқытудың инновациялық әдістері
Курс жоғары білім берудің теориялық және әдістемелік негіздері, құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жоғары оқу орындарында кәсіптік пәндерді оқытудың инновациялық әдістері, жоғары оқу орындарында кәсіптік-бағдарлы білім беруді жобалау және ұйымдастыру технологиялары туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопед-мұғалімнің кәсіби-жеке тұлғалық даярлығы
Курс логопед-мұғалімнің кәсіби-тұлғалық дайындығы, ерекше еңбек функциялары туралы білімді: балаларды тексерудегі диагностикалық және бұзушылықтардың түрін анықтау, даму кемшіліктерін жою немесе оларға арнайы логопедиялық шаралар жүйесін жүзеге асыруда түзету жүмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыр тілдік бұзылыстары (АТБ) бар балалардың оқу іс-әрекеттеріне дайындығын қалыптастыру технологиялары
Курс ауыр тілдік бұзылыстары (АТБ) бар балалардың оқу іс-әрекетіне дайындық технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру және физиологиялық дайындық мәселелерін, бала ағзасының негізгі функционалдық жүйелерінің даму деңгейлерін және оның денсаулық жағдайын, мектепте оқуға бейімделулеріндегі қиындықтарды білу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы арнайы білім мен логопедияның озық біліміне негізделген зерттелетін саладағы білім мен түсінікті көрсетеді.
- Кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолданады, дәлелдер келтіреді және үйренген тілдік құралдар мен коммуникативтік стратегияларды қолдана отырып, зерттелетін саланың мәселелерін шешеді.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды және жоғары мектепте оқыту әдістемесін және логопед-мұғалімнің кәсіби-тұлғалық даярлығын ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
- Логопедиядағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді оқытудың және жетілдірудің инновациялық тәсілдерін көрсетеді.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың мемлекет кепілдік берген психологиялық-педагогикалық көмектің кең спектріне қол жеткізуін қамтамасыз ететін цифрлық шешімдерді пайдаланады.
- Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалау, түзету және алдын алу бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың ерекше ерекшеліктерін ескереді.
- Әр түрлі жастағы адамдарда сөйлеу және сөйлеу емес функцияларды қалпына келтіруге бағытталған түзету сабақтарын өткізу әдістерін көрсетеді; әлеуметтік бейімделу бойынша түрлі іс-шаралар кешенін әзірлейді.
- Мидың органикалық зақымдануынан кейін қалпына келтіру оқыту әдістемесін және мамандардың кешенді өзара іс-қимылы кезінде түзету-педагогикалық қызмет әдістерін іске асырады.
- Әр түрлі ұйымдық жағдайларда түзету-дамыту және логопедиялық бағдарламаларды жобалау және іске асыру технологияларын енгізеді.
- Логопедиялық көмек көрсетеді (дәрігердің бақылауымен және қатысуымен), сөйлеу қабілеті нашар балаларды мектепке бейімдеудегі қиындықтарды жеңудің тиімді технологияларын таңдайды.
- Коммуникативтік лингвистика және академиялық адалдық тұрғысынан кәсіби-сөйлеу қарым-қатынас мәдениетін оқыту әдістемесін қолданады.