6B03201 Журналистика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бұқаралық коммуникациялар саласындағы негізгі және кәсіби құзыреттіліктерге, сондай-ақ журналистика саласындағы кәсіби мәселелерді шешуге қабілетті, кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті жоғары білімді жеке тұлғаны қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Спичрайтинг
Пән көпшілік алдында сөйлеудің ерекшеліктері мен түрлерін зерттейді: күшті, бірақ қарапайым, көркем, бірақ көпшілікке түсінікті, шешен, бірақ қысқа. Студенттер практикалық мысалдар келтіреді, әдістерді үйренеді және нақты құрылымы бар кәсіби мәтін жазу дағдыларын дамытады. Мақсаты–аудиторияға бағытталған ақпараттандыру, сендіру, дәлелдеу және коммуникация. Нәтижесінде білім алушы қазіргі қоғамдағы коммуникацияның кең таралған түрлерінің бірі: саясатта, бизнесте, әлеуметтік және мәдени қызметте көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді. Студент көпшілік алдында сөйлеу қабілетін көрсетеді және сөйлеушінің сөзін, негізгі монологқа сауатты көз контурлағышы, аудиторияға сұрақтар, интригалар және танымал сөз тіркестерін қолдану арқылы адамдардың көпшілігіне әсер етудің күшті құралын біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметке кіріспе
Пән қоғамдық пікір мен дүниетанымды, қазіргі шындықтың құбылыстары, процестері мен тенденциялары туралы, қоғамның экономикалық, әлеуметтік-саяси, рухани-идеологиялық өмірінің қызметі мен дамуын анықтайтын заңдылықтар туралы идеяны қалыптастыратын бұқаралық коммуникация арналары арқылы өзекті ақпаратты жинау, өңдеу және мерзімді тарату жөніндегі қоғамдық қызметтің түрін зерттейді; нәтижесінде білім алушы бұқаралық коммуникацияның қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және журналистика теориясының ережелерін, маңызды әлеуметтік институт және әлеуметтік коммуникация құралы ретінде, бұқаралық ақпаратты тұтыну мен өндіру процесінде аудиторияның рөлін білуге негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы журналистік шеберлік
Пән ақпараттық мазмұнды (журналистік мәтін) өндіруді зерттейді, ол шығармашылық және өндірістік сипаттармен қатар, барлық типтегі медиамәтіндерді өндіру, қаптау және тарату индустриясын қамтамасыз етеді. Нәтижесінде студент әртүрлі типтегі және жанрдағы студиялық және студиядан тыс теледидар, радио және интернет бағдарламаларын жүргізе алады, қазіргі медиақұрылымдарда медиамәтіндерді дайындаумен байланысты түрлі жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде орындай алады және ақпаратты БАҚ-тың саяси дискурсында медиамәтіндердің лексикалық және стильдік ерекшеліктерін ескере отырып ұсына алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі журналистика және публицистика жанрлары
Пән жанрды автор ұсынған сюжеттік және стилистикалық белгілермен сипатталатын көркем шығармалардың формасы мен түрі ретінде зерттейді. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы көпшілік кәсіптердің белгілі өкілдерін (саясаттанушыларды, әлеуметтанушыларды, ғалымдарды және басқа да құзыретті тұлғаларды) баспасөзге қатысуға және белсенділікке тарта алады. Нәтижесінде білім алушы бұқаралық коммуникацияның қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және журналистика теориясының маңызды әлеуметтік институт және әлеуметтік коммуникация құралы ретіндегі ережелерін білуге негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыра алады. Ол бұқаралық ақпаратты тұтыну мен өндіру процесінде аудиторияның рөлін түсінеді және әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиялық емес теледидарлық, радио және интернет - хабарларын өткізуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпарат құралдары лексикасы
Пән қазіргі тілдің лексикалық құралдары мен қоғамдық-саяси тақырыптағы бұқаралық ақпарат құралдарының материалдарында қолданылатын бағалау мәнерлерін, түрлі қоғамдық-саяси оқиғалар немесе субъектілер туралы ұжымдық адресаттың пікірін манипуляциялау құралы ретінде лексиканы, бағалаудың асимметриясын және мәлімдеменің бағалануын қалыптастырудағы контекстің рөлін зерттейді. Нәтижесінде студент студиялық және студиядан тыс телевизиялық, радио және интернет бағдарламаларын түрлі типтегі және жанрдағы жоғары кәсіби деңгейде жүргізе алады, қазіргі медиақұрылымдарда медиамәтіндерді дайындаумен байланысты түрлі жұмыстарды орындай алады және ақпаратты БАҚ-тың саяси дискурсында медиамәтіндердің лексикалық және стильдік ерекшеліктерін ескере отырып ұсына алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар журналистикасының теориясы мен тәжірибесі
Пән жеке тұлғаның әлеуметтік-шығармашылық дамуына, журналистика саласындағы балалардың шығармашылық даралығын дамыту қажеттілігімен байланысты білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіптік бағдарлануына арналған. Бұл пән аясында бұқаралық ақпарат құралдарында балалардың теледидарлық және баспа материалдарын құру, сондай-ақ практикалық дағдыларды игеру қарастырылады: өз ойларын сауатты және табиғи түрде жеткізе білу, құбылыстар мен проблемалардың мәнін ашу, креативті ойлау, балалар аудиториясымен және әр түрлі жастағы және әлеуметтік мәртебедегі адамдармен қарым-қатынас жасау. Нәтижесінде білім алушылар әртүрлі жанрдағы студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларды өткізу, контент-талдау жүргізу және журналистік авторлық материалдарды жасау, сондай-ақ заманауи IT-технологияларды пайдалана отырып, шығармашылық медиа өнім жасау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік журналистиканың тарихы
Пән әлемдік журналистиканы газеттер, журналдар мен ақпараттық агенттіктер тарихының объектісі ретінде, тарихи оқиғалар контекстінде шет елдерде теледидар мен радионың пайда болуы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін, танымал журналистер мен публицистердің шығармашылығын, Интернеттің даму мәселелерін, әлемдегі байланыс құралдарының эволюциясын, бұқаралық ақпарат құралдарының тарихи даму тұжырымдамасын зерттейді әлемдік журналистиканың моделі ретінде. Нәтижесінде білім алушы әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын өткізу дағдыларын, сондай-ақ республикалық және әлемдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиасферадағы дербес ғылыми-зерттеу қызметі және медиа өнім жасау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық негіздері
Мәдениетаралық коммуникацияны, журналист пен респонденттің этникалық мінез-құлық стереотиптерін, әдет-ғұрыптарын, әдет-ғұрыптарын, қызығушылықтары мен мәдени құндылықтарын қабылдауға, түсінуге және қабылдауға дайындығын зерттейді. Этносаралық қарым-қатынасқа психологиялық дайындықтың негізінде когнитивті, мінез-құлық және эмоционалдық аспектілер жатыр. Оқыту нәтижесінде студент медиабизнес субъектілері ретінде БАҚ-тың іскерлік саясатын қалыптастыру қағидаттарын сақтай отырып, қазіргі заманғы ақпараттық нарық жағдайында медианы басқару үшін өнімдер жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиасауаттылық негіздері
Пән болашақ журналистің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың негізі ретінде медиасауаттылықты, медиасауаттылықты қалыптастыру және дамыту процесін медиаоқыту тәжірибесі ретінде, медиасауаттылықтың мазмұны мен оның қалыптасу деңгейін бағалау критерийлерін, сондай-ақ болашақ журналистің құзыреттілігімен өзара байланысын зерттейді. Нәтижесінде студент қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация тұжырымдамалары мен журналистика теориясының, маңызды әлеуметтік институт пен әлеуметтік коммуникация құралы ретінде, негіздеріне сүйене отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыра алады, аудиторияның бұқаралық ақпаратты тұтыну және өндіру процесіндегі рөлін түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
Пән БАҚ тілі мен стилінің негізгі ережелерін зерттейді және сөйлеудің тілдік ерекшеліктерін: әр түрлі типологиядағы БАҚ тілі мен стилін зерделеу, сөздерді қолданудағы стилистикалық қателіктерді, грамматикалық формалар мен синтаксистік құрылымдарды анықтау бойынша ұсыныстар береді, БАҚ мәтіндерінің тілі мен стиліне қатысты жалпы мәселелерді қамтиды. Нәтижесінде білім алушы әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық, радио - және интернет-хабарларын өткізуге, заманауи медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындауға және БАҚ саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат беруге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жастардың бұқаралық ақпарат құралдарындағы оқыту стратегиялары мен технологиялары
Пән жастарды қоғамның стратегиялық ресурсы ретінде қарастыра отырып, жастар БАҚ-та оқыту стратегиялары мен технологияларын зерттейді: білім, білік және рухани тәжірибе, сондай-ақ мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, мәдени және ақпараттық даму перспективалары. Жас ұрпақты әлеуметтендірудің тұрақты және серпінді жүйесін қалыптастыруға және бұқаралық ақпарат құралдарының осы үдерістегі рөліне, сондай-ақ медиа жүйе арқылы адамгершілік негіздерін қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Нәтижесінде білім алушылар қазіргі заманғы ақпараттық нарық жағдайында Медиа-менеджмент өнімін жасау дағдыларын және медиа бизнес субъектілері ретінде бұқаралық ақпарат құралдарының іскерлік саясатын қалыптастыру қағидаттарын меңгереді, сондай-ақ әртүрлі жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын жүргізуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Журналистика бойынша шеберлік сыныбы
Әр түрлі жанрдағы жаңалықтар немесе хабарламалар ретінде эфирге ақпаратты жинау, өңдеу және тарату техникасын зерттейтін пән: репортаж, түсініктеме, сұхбат беру бойынша журналистік жұмыстың қосалқы бөлігі ретінде, өзіндік материал, жеке сұхбат түрінде немесе телефон арқылы сұхбат; нәтижесінде білім алушы әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын өткізуді жүзеге асыруға, заманауи медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындауға, БАҚ саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат беруге қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми мәтінді құру және өңдеу
Ғылыми стиль нормаларын сақтай отырып, мәтіндерді құрастыру және редакциялау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды, кәсіби ғылыми қарым-қатынастың әртүрлі жағдайлары мен салаларында өнімді коммуникативті өзара әрекеттесуге дайындықты дамытуды, кәсіби өзін-өзі дамытуға редакторлық қызметке қызығушылықты қалыптастыруды, ғылыми сөйлеу саласындағы лингвистикалық білімді тереңдетуді, редакторлық өңдеу негіздерімен танысуды, талдау және редакциялау тәжірибесін алуды зерттейтін пән кәсіби маңызды мәлімдеме түрлері; нәтижесінде білім алушы медиасферадағы дербес ғылыми-зерттеу қызметіне, республикалық және шетелдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиа өнім жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі мультимедиялық журналистика
Мультимедиялық журналистиканы зерделейтін пән, неғұрлым заманауи мультимедиялық редакцияларда нақты жұмысқа бағдарланудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін интеграцияланған (конвергентті) редакцияларда жұмысқа бағдарланған «әмбебап журналистерді» даярлау, бұқаралық коммуникациялық ортаның кәсібилігін арттыру, журналистика мен мультимедиялық-технологияларға жаңа тәсілдер, әмбебап корреспонденттің, редактордың, билд-редактор, колумнист, ғылыми қызметкерге немесе салалық талдаушыға қажет аналитикалық және ғылыми құзыреттер.Нәтижесінде білім алушы қазіргі заманғы ақпараттық нарық жағдайында медиа-менеджмент өнімін және медиа бизнес субъектілері ретінде бұқаралық ақпарат құралдарының іскерлік саясатын қалыптастыру қағидаттарын құра алады, бұқаралық ақпарат құралдарының саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты әртүрлі жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Журналистикадағы иммерсивті технологиялар
Пән 3D ойындары мен иммерсивті технологияларды қолдана отырып, жаңалықтар репортаждарында, деректі фильмдерде (әр түрлі жанрдағы теледидарлар мен бейнелер) сипатталған оқиғаларды немесе жағдайларды бірінші тұлғаға қабылдауға мүмкіндік беретін журналистік өндіріс формаларын зерттейді, бұл «қатысу» сезімін тудырады және тарихқа жеке енуге мүмкіндік береді, Иммерсивті журналистика көрерменді оқиғаға тікелей батырады; нәтижесінде білім алушы виртуалды және Толықтырылған шындық технологияларын пайдалана отырып, отандық, ресейлік және шетелдік БАҚ тәжірибесін пайдалана отырып, медиа өнімін жасай алады, журналистердің интерактивті баяндаудың жаңа түрлерін жасау үшін иммерсивті құралдарды қалай пайдаланатыны туралы түсінікке ие. Медиа-практикада иммерсивті форматтарды ғылыми және практикалық тұрғыдан талдауға және қолдануға, "батыру журналистикасы" құбылысына сипаттама-аналитикалық әдіс пен эксперимент әдісін қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтегі инклюзивті тәжірибелер
Пән инклюзияның тарихы мен философиясын, кәсіби ортаның бейімделуін, ассистивті технологияларды қолдануды, өзара әрекеттесу және коммуникация стратегияларын, инклюзияның этикалық аспектілерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктері шектеулі адамдарды жұмысқа орналастыру және кәсіби бейімдеу мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Телерадио журналистінің шығармашылық шеберханасы
Қазіргі қоғамдағы ақпаратты көп қырлы ұғым ретінде зерттейтін пән ақпараттық және аналитикалық бағдарламаларды, нақты әсерлерді және олардың қойылған міндеттерге сәйкестігін зерттеуді қамтиды. Ол тиісті құралдар мен әсер ету эффектілерін қолдана отырып, теледидар бағдарламаларын құруды, сондай-ақ Қызмет түрі ретінде теледидар мен журналистиканың белгілі бір міндеттерін орындауды қамтиды. Оқыту нәтижесінде студент әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын өткізе алады, заманауи медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты әртүрлі жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындай алады және бұқаралық ақпарат құралдарының саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат ұсына алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дикторлық шеберлік
Бұқаралық бағдарламалар жүргізушісінің, радио жүргізушісінің, жетекші журналистің жұмыс дағдыларын, теледидардың ерекшелігін, "камерамен бір-бірден" кадрдағы жұмысты, арнаның бет – бейнесін, лексикалық-стилистикалық жұмыс дағдыларын және типтік қателерді, морфологиялық-стилистикалық қателерді, синтаксистік-стилистикалық қателерді, сөйлеу техникасын, тыныс алу техникасын зерттейтін пән, тыныс алу түрлері, тыныс алу механизмдері: фонациялық тыныс алу, артикуляция, дауысты дыбыстардың пайда болу процесі, дұрыс артикуляция процесін ұйымдастыру үшін дауыссыз дыбыстардың пайда болу процесі; нәтижесінде білім алушы әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын өткізуді жүзеге асыруға, контент-талдау жүргізуге және журналистік авторлық материалдарды жасауға, заманауи IT-технологияларды пайдалана отырып, шығармашылық медиа өнім жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік құқықтары
Пән зияткерлік меншіктің негізгі ұғымдарын, авторлық құқықты, автордың мүліктік және мүліктік емес құқықтарын, сабақтас құқықтарды, өнертабысқа құқықтарды, пайдалы модельді, өнеркәсіптік үлгіні, патенттік құқықтарды ресімдеуді, азаматтық айналымға қатысушыларды, тауарлар мен қызметтерді дараландыру құралдарын, сондай-ақ зияткерлік меншіктің өзге де түрлерін, оларды құқықтық реттеу мен құқықтарды қорғауды зерделейді; нәтижесінде білім алушы Қазақстан Республикасындағы зияткерлік меншік объектілерімен және субъектілерімен байланысты қатынастарды құқықтық реттеу саласында білімі бар; алған білімін пайдалану дағдыларын меңгерген, заңға сәйкес шешім қабылдау және заңды іс-әрекеттер жасау қабілеттерін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тікелей эфир
Журналистикадағы кәсіби қарым-қатынасты зерттейтін пән: кадрдағы адам: телекөрсетілім феномені, аудиторияға әсер ету әдістері, хабар тарату түрлері, өзара әрекеттесу және коммуникация модельдері, баптаудың негізгі әдістері, тележурналистиканың адамгершілік принциптері, сұхбаттасушыны сендіру әдістері, тікелей эфирдегі жанжалды жағдайлар, теледидар индустриясының қазіргі жағдайының сипаттамасы, әлемдегі теледидардың даму модельдері, шығармашылық кезеңдер ТВ хабарларын құру, режиссура негіздері, телехабар тарату жанрлары мен формаларының эволюциясы, телехабар тарату жанрлары және оларды дайындау ерекшеліктері, түсірілім процесі кадрдың экспрессивтілігінің негізі, музыка мен дыбыс теледидардағы экспрессивтілік құралы ретінде; теледидардың экспрессивті құралдары; пәнді оқу нәтижелері бойынша әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын өткізуді жүзеге асыруға, контент-талдау жүргізуге және журналистік авторлық материалдарды жасауға, заманауи IT-технологияларды пайдалана отырып, шығармашылық медиа өнім жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Рерайт және кәсіби өңдеу
Пән қоғам мен медиатекстер индустриясы талап ететін және (немесе) медиа өнімдерді және (немесе) коммуникациялық өнімдерді қазіргі заманғы орыс/қазақ және шет тілдерінің нормаларына, өзге де белгілік жүйелердің ерекшеліктеріне сәйкес құруды, тілдік нормаларға, стандарттарға, форматтарға, жанрларға, стильдерге, БАҚ-тың әртүрлі түрлерінің технологиялық талаптарына және басқаларына сәйкес редакциялық қызметті зерделейді медиа; нәтижесінде білім алушы лингвистика туралы ғылым ретінде жалпы мәліметтерді, әдеби тілдің негізгі нормаларын, тілдің синонимдік байлығын, сөйлеудің грамматикалық құрылымының заңдылықтарын, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің негіздерін білуге, тілдің даму заңдылықтарын социолингвистикалық аспектіде бағдарлауға, қазіргі кезеңдегі БАҚ тілінің даму тенденцияларын білуге, тілдің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсінуге қабілетті; сөйлеу әрекетінің түрлері; әртүрлі лингвистикалық сөздіктерді қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іскерлік құқық
Пән бизнес-процестерді құқықтық реттеу саласындағы практикалық білімді, бизнеске, кәсіпкерлікке және басқару тәжірибесіне қатысты негізгі құқықтық түсініктер мен принциптерді зерттейді; пәнді оқыту процесінде студент бизнес және басқару мәселелерін шешу кезінде кәсіпкерлік құқықты қолдану дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестің құқықтық негіздері
Пән кәсіпкерлікті құқықтық реттеу негіздерін, кәсіпкерлік субъектілерінің құқықтық жағдайын, кәсіпкерлік қызметтегі азаматтық-құқықтық шарттардың түсінігі мен түрлерін, экономикалық (кәсіпкерлік) қызмет саласындағы құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілікті, кәсіпкерлік дауларды шешу әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік құқық
Пән кәсіпкерліктің құқықтық негіздерінің теориялық және практикалық мәселелерін, шаруашылық жүргізуші субъектілердің құқықтық жағдайын, экономикалық (кәсіпкерлік) қызмет саласындағы құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілікті, кәсіпкерлік дауларды шешу әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби-шығармашылық практикум
Ақпарат көздерімен жұмыс істеуді, дереккөздерді картаға түсіру дағдыларын практикалық меңгеруді, құжаттармен жұмыс істеуді, онлайн-іздеу жүйелерімен жұмыс істеуді, журналистикадағы жаңалықтардың рөлін, репортажды зерттейтін пән: негізгі жанрлық сипаттамалар, сұхбат әдістемесі, журналистің нақты материалмен жұмыс істеу принциптері, медиатекстің стилистикалық және нормативтік аспектілері, БАҚ мәтінін редакциялау, ақпараттық ресурстар журналистерді талдау, журналистік шеберлікке арналған заманауи интернет көздерін талдау; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы әртүрлі түрлер мен жанрлардың студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарларын өткізуді жүзеге асыруға, контент-талдау жүргізуге және журналистік авторлық материалдар жасауға, заманауи IT-технологияларды пайдалана отырып, шығармашылық медиа өнім жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ журналистикасының тарихы
Пән Қазақстанның қоғамдық ойы мен әдебиетінің тарихын: қазақ публицистикасының пайда болуы мен ресімделуін, революцияға дейінгі Қазақстандағы журналистика институтының пайда болуының алғышарттарын, қазақ ағартушыларының қызметін, қазақ публицистикасының ата-бабаларының публицистикалық мұрасын зерттейді, пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді материалдың негізі ретінде өз бетінше іздеуге қабілетті, жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындай алады қазіргі медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындаумен байланысты, бұқаралық ақпарат құралдарының саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып, медиасферадағы дербес ғылыми-зерттеу қызметіне ақпарат ұсыну, республикалық және шетелдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиа өнім жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азаматтық және еңбек құқығы
Пән азаматтық құқықтың негізгі ұғымдарын, азаматтық құқықтардың субъектілері мен объектілерін, мүліктік құқықтар мен басқа да заттық құқықтарды, міндеттер мен шарттар туралы жалпы ережелерді, азаматтық құқықтарды жүзеге асыру мен қорғауды, еңбек құқығының жалпы сипаттамасын, еңбек шартын, жұмыс уақытын және демалыс уақыттары, еңбек тәртібін, жұмыскерлердің жекелеген санаттарының еңбегін реттеу ерекшеліктерін, еңбек саласындағы әлеуметтік серіктестік және ұжымдық қатынастарды зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық құқығы
Пән экономика және қаржы саласындағы құқықтық қатынастарды реттейтін заманауи заңнаманы; мемлекеттің жекелеген ақша қаражат қорларын жасау, бөлу және пайдалану процесінде туындайтын қоғамдық қатынастардың ерекшеліктерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Журналист қызметінің моральдық-этикалық аспектісі
Журналистік қызметті өзін-өзі реттеудің негізі ретінде этиканы, «журналистің өзін-өзі реттеуі», «баспасөздің өзін-өзі реттеуі» ұғымдарын, теле-, радио компаниялардың, баспалардың, газеттердің, журналдардың өзін-өзі реттеу тәжірибесін, этикалық кодекстерді, корпоративтік жауапкершілікті, кәсіби ынтымақтастықты, этика нормаларын сақтауды зерттейтін пән; нәтижесінде білім алушы қазіргі заманғы ақпараттық нарық жағдайында медиа-менеджмент өнімін және медиа бизнес субъектілері ретінде бұқаралық ақпарат құралдарының іскерлік саясатын қалыптастыру қағидаттарын құра алады, заманауи медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындай алады, бұқаралық ақпарат құралдарының саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат ұсына алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аудиожурналистика
Пән радиохабарлардың тарихын, спецификалық ерекшеліктері мен қоғамдық функцияларын, радиожурналистиканың жанрлары мен нысандарын, жанр туралы ұғымды, ақпараттық жанрларды, аналитикалық жанрларды, деректі-көркем жанрларды, радиожурналистиканың нысандарын зерттейді; нәтижесінде білім алушы радиожурналистің әртүрлі жанрларда беру бойынша жұмысының әртүрлі кезеңдерін жүзеге асыра алады, тікелей эфирде, түрлі тақырыптағы бағдарламаларда, әр түрлі шығармашылық басылымдарда, заманауи форматтарда, хостинг мүмкіндіктерін білу, подкасттар құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі цифрлық аудиоландшафт: платформалар, форматтар, жанрлар
Пән радиостанцияның бағдарламалық саясатын, авторлық бағдарламаны құру технологиясын зерттейді (аудио өнімнің өзіндік тұжырымдамасын әзірлеу мүмкіндігі қарастырылған), заманауи цифрлық аудио ландшафтты ғылыми зерттеудің алғышарттарын зерттейді: платформалар, форматтар, жанрлар; нәтижесінде білім алушы радиожурналист жұмысының әртүрлі кезеңдерін, соның ішінде нақты және әлеуетті аудиторияны зерттеуді, радиостанциялардың бағдарламалық саясатын, аудио өнімнің өзіндік тұжырымдамасының авторлық бағдарламасын құру технологиясын жүзеге асыра алады, радио саласындағы ғылыми зерттеулерді ескере отырып, жеке және ұсынылған тақырыптар бойынша сценарийлер жазады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникациялық жобалардың визуализациясы
Пән зерттейді: қалалық ортадағы визуалды коммуникациялар, жарнамадағы визуалды коммуникациялар, азаматтардың қауіпсіздігіне жауап беретін визуалды коммуникациялар, объектілерді таңбалау, бағдаршамдар, қазіргі қаладағы адамдардың қазіргі өмірі, оларды қоршаған ақпараттың саны мен сапасына байланысты, визуалды коммуникация белгілері, соның арқасында қалалық ортада шарлау оңайырақ, функционалдық мақсаты, ақпарат қызметтер туралы және т. б., визуалды байланыс белгілері: түсінікті және айқын; нәтижесінде білім алушы медиа өнімдердің мынадай түрлерін - баспа немесе полиграфиялық, жарқын буклеттерді, түрлі-түсті плакаттарды, көркем парақшалар мен брошюраларды және т. б., электрондық: телевизиялық бағдарламалар, анимациялық, графикалық бейнелер және т. б., сыртқы жарнама құралдары-билбордтар (биллбордтар), ғимараттардағы маңдайшалар, транзиттік жарнама және т. б., жарнама құралдары интернет: жарнамалық баннерлер, flash анимациялары және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жарнамалық менеджмент негіздері
Пән жарнамалық іс-әрекеттің теориясы мен практикасын зерттейді, ол жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастырады, сондай-ақ жарнамалық өнімді құру, сату процестерін басқару дағдыларын қалыптастырады; пәннің (курстың) мақсаты мен міндеттері: қазіргі заманғы жүйелік білімді қалыптастыру және жарнамалық қызмет теориясы мен практикасы саласындағы құзыреттерді дамыту; жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайларда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ жарнамалық өнімді жасау, өткізу процестерін басқару дағдыларын қалыптастыру; нәтижесінде білім алушы PR-менеджменттің мәнін және жарнамалық менеджменттің негіздерін түсіну, кәсіпорындардың (корпорациялардың) есептілігінде қамтылған көрсеткіштерді талдау және алынған мәліметтерді құндылықты анықтау саласында басқарушылық шешім қабылдау үшін пайдалану саласындағы міндеттерді шешуге қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
БАҚ-тағы имиджология
Пән «имидж» ұғымын, оның ерекшеліктерін, имиджологияның негізгі түрлері мен функцияларын, тележурналистер имиджінің ерекшеліктерін және жаңалықтар мен қоғамдық-саяси телебағдарламалар журналистерінің имиджін контент-талдауды, баспа БАҚ журналистерінің имиджінің ерекшеліктерін, олардың әлеуметтік желілердегі аккаунттарын, олардың имиджін қалыптастыруға әсерін зерттейді, нәтижесінде білім алушы аудиторияға әсер ете алады және өз материалдарына көп аудитория, қоғамдық-саяси бұқаралық ақпарат құралдарының журналистері бола отырып, өз өнімін ғана емес, сонымен бірге өзін де насихаттау үшін өз имидждік стратегиясын құру, қазіргі қоғамдағы журналистердің имиджін талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
PR-менеджмент
Пән жарнамалық қызметті және қоғаммен байланысты ұйымдастырудың негізгі теориялық аспектілерін, жарнамалық стратегияны қалыптастыру негіздерін, жарнамалық қызметті дамыту перспективаларын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру әдістерін талдауды, жарнаманың ел экономикасына әсерін зерттейді; мақсаты PR-менеджменттің тұжырымдамалық аппаратын, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді зерттеу, шешуде теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және қалыптастыру практикалық және қолданбалы міндеттер; нәтижесінде білім алушы кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті, басқару саласындағы негізгі және кәсіби құзыреттіліктерге ие, сондай-ақ менеджменттің әртүрлі салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастырудың қасиеттері мен дағдыларын көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Салалық журналистика
ҚР БАҚ нарығында сұранысқа ие салалық басылымдар мен арналарды зерттейтін пән: неғұрлым танымал салалық БАҚ мониторингі, қазіргі заманғы журналистика жүйесі және оның типологиялық сипаттамалары, қазіргі заманғы БАҚ жүйесін қалыптастырудың базалық қағидаттары, қазіргі заманғы медиа индустрияның негізгі ұйымдастырушылық нысандары (баспа үйлері, медиахолдингтер, Акционерлік қоғамдар), мамандандырылған контент басылымдарының түрлері, аудиториямен медиа-диалогты ұйымдастыру. коммуникативтік-ақпараттық байланыстар орнату, жұртшылықты өзекті материалдармен қамтамасыз етуде әртүрлі медиа құралдар мен жаңа технологияларды пайдалана отырып; нәтижесінде білім алушы студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) хабарлар өткізуді жүзеге асыра алады, қазіргі заманғы медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындай алады, БАҚ-тың саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат ұсына алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интернет кеңістігіндегі дата журналистика. Когнитивтік аспект
Интернет-кеңістіктегі дата-журналистиканың ерекшелігін, негізгі ұғымдардың мәні мен мазмұнын, бұқаралық ақпарат құралдарының коммуникативтік мүмкіндіктерін кеңейту процесін, интернет-кеңістіктегі дата-журналистиканың қалыптасуы мен дамуына әсер ететін тенденцияларды, дата-журналистика саласындағы алған білімдерін жалпылауды, қазіргі қоғамның ақпараттық мәдениетін қалыптастыру және дамыту процестерін анықтауды, дұрыс қолдануды зерттейтін пән журналистикадағы заманауи процестердің қалыптасуы мен дамуына әсер ететін тенденцияларды талдаудағы теориялық білім, дата-журналистиканың даму тенденцияларын талдау, интернет-кеңістікте бұқаралық ақпарат құралдарының мүмкіндіктерін кеңейту жағдайында жұмысты іске асыру дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Іскерлік коммуникация
Іскерлік қарым-қатынасты зерттейтін пән: түрлері мен функциялары, қарым-қатынас механизмі, іскерлік қарым-қатынас модельдері мен стильдері, іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктері, іскерлік қарым-қатынас құралдары, вербалды және вербалды емес, іскерлік қарым-қатынас этикасы, қарым-қатынастағы психологиялық кедергілер, олардың пайда болу себептері, сөйлеу әсері, бизнестегі іскерлік қарым-қатынас, қарым-қатынастағы манипуляциялар, негізгі формалар байланыс, жиналы, презентация, іскерлік әңгіме, келіссөздер, телефон арқылы сөйлесу, ресми іскери құжаттармен алмасу (өтініш, келісім-шарт, сенімхат, қызметтік жазба), кеңес беру, сұхбат, көпшілік алдында сөйлеу, конференциялар, серіктестік тәсіл зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операторлық шеберлік және бейнемонтаж өнері
Пән шығармашылық ұжымның қатысуымен бейне монтаждау әдістері мен тәсілдерін зерттейді: сценарист, режиссер, комментатор, телеоператор және т.б. шығармашылық қызметкерлер, көрермен экранда телеоператордың көргенін, сезінгенін және камераға түсіргенін дәл көреді. Хабар тарату бейнесі теледидар өнімдерінің көркемдік сапасын анықтайтын маңызды элемент. Телеоператор мамандығы теледидардағы жетекші мамандықтардың бірі және телевизиялық өнімді құрудың ажырамас элементі ретінде: жоғары технологиялық телевизиялық жабдықты жетілдіруді ескере отырып, техникалық білім деңгейі, көркемдік-эстетикалық мәдениеттің жоғары деңгейіне ие болу; нәтижесінде білім алушы телевизиялық медиа өнімді-бейнемонтажды, режиссерлік ойлауды, эпизодты көруді дайындаумен байланысты әртүрлі жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындауға қабілетті, жалпы жұмыс ұғындырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
WEB программалау негіздері
Ақпаратты сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдарын зерттейтін пән, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларына ие болу, қазіргі заманғы бағдарламалау тілдері мен дерекқор тілдерін кәсіби қызметте қолдану, жүйелік инженерия әдіснамасы, дизайнды автоматтандыру жүйелері, электрондық кітапханалар мен коллекциялар, желілік технологиялар, кітапханалар мен бағдарламалар пакеттері, ақпараттық технологиялардың заманауи кәсіби стандарттар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интернет-маркетинг
Интернет-БАҚ-ты зерттейтін пән, конвергенция мен интернетті кәсіби ақпарат өндірушілердің игеруі нәтижесінде пайда болған жаңа медиа сегментті теориялық және қолданбалы түрде қарастыра отырып, интернет-БАҚ-ты басқа бұқаралық ақпарат құралдарынан бөліп көрсете отырып, олардың жалпы және айрықша белгілері: баспа, радиохабар тарату, теледидар, конвергентті редакциялардың жұмыс істеуі, мультимедиялық контент құру, қатысу медиа-процесте журналистер мен тұтынушылар, медиа индустрияда болып жатқан процестерді зерттеушілер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
БАҚ-тағы SMM менеджменті және маркетинг
Пән медиа менеджментті, БАҚ өндірісінің экономикасы мен ұйымдастырылуын, редакция стратегияларын, тиімді басқару технологияларын зерделейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы медиа өнімдерді жасау процестерін басқара алады; нәтижесінде білім алушы контент-талдау жүргізуге және журналистік авторлық материалдар жасауға, заманауи IT-технологияларды пайдалана отырып шығармашылық медиа өнім жасауға қабілетті, зерттеулер жүргізуге, медиа нарықты маркетингтік зерттеу әдістерін қолдана отырып, PR өнімін, медиа өнімді жарнамалауды дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке журналистика
Пән форматтардың спиралын (авторлық журналдан - әлеуметтік желідегі авторлық сайт пен блогқа), қазіргі заманғы медианы: процестер мен контексттерді зерттейді; нәтижесінде білім алушы жеке немесе аудиторияның бірлескен авторлығымен жеке блог құра алады, медиа процестердің, оның ішінде авторлық, шығармашылық тәжірибелердің жалпы заңдылықтарын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желідегі контент және инфографика
Пән әлеуметтік желілерге арналған инфографика форматтарын, статистика мен фактілерді, инфографика түріндегі тізімдерді, интерактивті инфографиканы, инфографика-тесттерді, инфографика-карталарды, инфографика-рецептілерді, хронологиялық инфографиканы, GIF, инфографика-түйіндемені зерделейді; нәтижесінде білім алушы әлеуметтік желілерде көрнекі контентке талдау жүргізуге, өзінің медиа өнімін жасауға, көрнекі мазмұнды тартуға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бұқаралық коммуникациялар және халықаралық қатынастар
Саяси процесс пен саяси журналистиканы, саяси журналистика мен саяси дискурс жанрларын, саяси журналистиканың пайда болуын, "жаңа әлемнің" саяси журналистикасын, шекара маңындағы мемлекеттердің саяси журналистикасының дамуын, Қазақстандық саяси журналистиканың қалыптасу кезеңдерін, Қазақстан Республикасының саяси журналистикасының қазіргі жай-күйін, қазақстандық саяси журналдарды, БАҚ жүйесі мен типологиясын, баспасөз теорияларын, авторлық саяси журналистиканы зерттейтін пән журналистика, БАҚ-та қазіргі саяси мәселелерді жариялау, саяси журналистика және интернет басылымдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конвергентті БАҚ
Заманауи конвергентті журналистика принциптерін, ақпараттық қызмет субъектілерінің кәсіби мәдениетін зерттейтін пән: дефинициялар мен зерттеу мәселелері, мультимедиа бұқаралық ақпарат құралдарының ақпараттық мәдениетін дамытудың негізгі факторы ретінде, жаңа ақпараттық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде тиімді навигация мен диалогтылық, тұлға әлемінің бейнесін қалыптастырудағы қаріп пен креолизденген мәтіндердің рөлі, жаңа мыңжылдықтың технологиялық сын-қатерлері, қазіргі заманғы БАҚ-тың даму үрдісі ретінде конвергенция; нәтижесінде білім алушы заманауи медиа құрылымдарда медиатекстерді дайындауға байланысты жоғары кәсіби деңгейде әртүрлі жұмыс түрлерін орындай алады, бұқаралық ақпарат құралдарының саяси дискурсында медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медиадизайн
Баспа БАҚ және Интернет-медиа саласындағы қазіргі заманғы медиа нарықтың талаптарына жауап беретін медиадизайн және медиафотография саласындағы құзыреттерді, визуалды медиа практика саласындағы редакцияда басшылық позицияны игеру үшін бәсекелестік артықшылықтарды (арт-директор, бильдредактор) зерделейтін пән, көрнекі журналистика саласындағы даярлық, БАҚ-тағы қазіргі заманғы дизайн практикасының қолданбалы аспектілері: инфографика, веб-дизайн, иллюстрация bildredaction, визуалды коммуникация туралы әлемдік ғылымның озық тәжірибесімен танысу, әлеуметтанулық, бұқаралық ақпарат құралдарындағы көрнекі тілдің психологиялық және мәдени аспектілері, қолданыстағы ғылыми және шығармашылық жобаларға тарту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа-модельдеу
Пән веб-технологияларды, брендингті, PR және жарнама қызметі саласындағы зерттеу әдістерін, заманауи PR-жылжыту технологияларын зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы ойнату тізімін жасай алады, бағдарламаның алдын - ала орналасуын жүзеге асыра алады, сайтты әзірлеудің аппараттық және бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істей алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, инклюзивтілік және тең мүмкіндіктер қағидаттарын ұстанады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Командамен жұмыс істеуге, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, шығармашылыққа, кең ой-өріске, өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде физикалық, интеллектуалды, кәсіби тұрғыдан ұмтылуға қабілетті.
- Бұқаралық коммуникацияның қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және маңызды әлеуметтік институт және әлеуметтік коммуникация құралы ретінде журналистика теориясының ережелерін, бұқаралық ақпаратты тұтыну және өндіру процесіндегі аудиторияның рөлін білуге негізделе отырып, кәсіби қызметті жүзеге асырады.
- Тұтынушылардың қалаған символикалық құндылықтарына (өзін-өзі растау, әлеуметтік рөлі, өзін-өзі сәйкестендіру және т.б.) сәйкес келетін бренд бейнесін жасайды. Тұтынушылар алдында қосымша құндылық жасау.
- Қазіргі заманғы ақпараттық нарық және медиа- бизнес субъектілері ретінде бұқаралық ақпарат құралдарының іскерлік саясатын қалыптастыру қағидаттары жағдайында медиа-менеджмент өнімін құрады.
- Әртүрлі жанрдағы студиялық және студиядан тыс телевизиялық (радио, интернет) бағдарламалар өткізуді жүзеге асырады.
- Қазіргі заманғы IT-технологияларды пайдалана отырып, контент-талдау жүргізеді және журналистік авторлық материалдар, шығармашылық медиа өнім жасайды.
- Қазіргі заманғы медиақұрылымдарда медиатекстерді дайындаумен байланысты әртүрлі жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде орындайды, БАҚ-тың саяси дискурсындағы медиатекстердің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып ақпарат береді.
- Медиа салада дербес ғылыми-зерттеу қызметімен айналысады, республикалық және шетелдік БАҚ тәжірибесін ескере отырып, медиаөнімді құрады.
- Компанияның даму стратегиясын әзірлейді, жарнама және жұртшылықпен байланыс негізінде оның инвестициялық тартымдылығын арттырады, копирайтинг, баспасөз релизі, мақала жазу негіздерін меңгереді, маңызды ақпарат-себептерді анықтайды, құнын анықтау саласында басқару шешімдерін қабылдау үшін алынған мәліметтерді пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B03201 Журналистика: аналитика және зерттеу
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03201 Журналистика
КИМЭП университеті
6B03201 Журналистика
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03201 Журналистика
Торайгыров университеті
6B03201 Цифрлық журналистика
Astana IT University
6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B03201 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B03201 Журналистика
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B03201 Журналистика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03201 Журналистика және ақпарат
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03201 Журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03201 Журналистика
«Тұран» университеті
6B03201 Журналистика
Q UNIVERSITY
6B03201 Журналистика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B03201 Журналистика
Инновациялық Еуразия университеті
6B03201 Журналистика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B03201 Журналистика
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B03201 Журналистика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B03201 Журналистика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті