Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01102 Педагогика және психология (1,5 ж) в БҚИТУ

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Магистранттарға болашақта мультитіл және мультимәдениетті кәсіби ортаға ықпалдасуға мүмкіндік беретін кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттіліктің шет тілді (мәдениетаралық) құрамдас бөлігін қалыптастыру; жаңа білімді меңгеруге жеке және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру үшін қажетті қабілеттер мен сапаларды дамыту; магистранттардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін, қарым-қатынас пен сөйлеуді арттыру, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. Оқыту мақсаттары психологиялық пәндер. Оқу қызметінің мазмұны. Шолу оқу іс-әрекеті және оқыту теориялары. Оқу тапсырмалары, тапсырмалар жүйесіндегі құрылымы мен мазмұны. Психологиялық пәндерді оқыту формалары мен әдістері (дәрістер, практикалық, семинарлық, зертханалық сабақтар). Студенттердің өзіндік жұмысын басқару. Бақылау және түзету оқу қызметінің студент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы туралы түсінік. Білімнің жалпы әдіснамасын дамыту. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудегі әдіснамалық рефлексия. Зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістердің ерекшеліктері. Теориялық әдістердің сипаттамасы. Педагогикалық зерттеудегі эмпирикалық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі психологиялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі социологиялық әдістер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР Мемлекеттік білім саясаты

    ҚР "Білім туралы" Заңында қолданылатын негізгі ұғымдар. ҚР Білім саласындағы заңнамасы. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері. ҚР Үкіметінің Білім беру саласындағы құзыреті. Мемлекеттік кепілдіктер. Білім беру жүйесінің міндеттері және оның деңгейлері. Білім беретін оқу бағдарламалары. Білім беру қызметін ұйымдастыру, субъектілері. Жаңа білім беру бағдарламасы. Оқытудағы үштілділік. Педагогикалық қызметкердің мәртебесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қоғамда әлеуметтік жұмысты ұйымдастырудың психологиялық негіздері

    Әлеуметтік жұмыстың теориялық негіздері. Әлеуметтік жұмыс кәсіби қызмет ретінде: объектісі, пәні, практикалық деңгейі. Тұлғалық мәселелерді түсіндіру. Психологиялық-бағытталған модельдердегі әлеуметтік жұмыстың принциптері мен әдістері . Отбасындағы және қоғамдағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша әлеуметтік жұмыс. Халықпен әлеуметтік жұмыс теориясы мен практикасы. Әлеуметтік диагностика: мақсаты, кезеңдері және өткізу тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ мамандарды кәсіби қызметке дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі

    Болашақ мамандарды кәсіби қызметке дайындаудың әдіснамалық негіздері. Болашақ мамандардың философиялық білімі олардың дайындығының әдіснамалық негізі. Педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби және жеке тұлғалық сапалар. А.К.Маркова бойынша мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің модульдік бейнесі. Педагог іс-әрекеттерінің психофизиологиялық алғышарттары. Педагогикалық іс-әрекет субъектісі құрылымындағы қабілеттер, жеке тұлғалық сапалар. ЖОО-да педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыру. Жоғары мектеп оқытушысының деонтологиялық даярлығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби педагогика

    Жаңа экономикалық жағдайдағы техникалық және кәсіби білім берудің құрылымы мен мазмұны. Кәсіптік педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық проблемалары, ұстанымдары, жүйесі мен тармақтары. Білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Кәсіби оқытудың әдістері. Кәсіби оқытудығы инновациялық технологиялар.Кәсіби оқытудың типтік сабақтарының мазмұны. Қазақстан Республикасындағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі . Қосымша кәсіптік білім берудің түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімді ізгілендіру және интеграциялау

    Білім беруді ізгілендірудің мәселелері мен әдіснамалық аспектілері. Жоғары білімді ізгілендіру және интеграциялау. Шетелдік педагогикадағы гуманистік идеялар. Қазіргі кезеңдегі білім беруді демократияландыру жүйесі. Гуманизация идеясына негізделген білім беру мазмұны. 20 ғасырдың педагогикалық болмысындағы гуманистік авторлық мектептің феномені. Қазіргі білім берудегі интеграциялық процестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да білім беру мазмұнын жасақтаудың ғылыми-теориялық негіздері және оқыту технологиясы

    Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары білім мазмұны. Жоғары білім берудің мазмұнына қойылатын талаптар, заманауи тәсілдер, оның мазмұнына әсер ететін факторлар. Жоғары білім мазмұнының негізгі компоненттері. Мемлекеттік білім беру стандарты және оның функциялары. ЖОО білім мазмұнын көрсететін нормативтік-құқықтық құжаттар. Оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Оқытудың технологиясы мен түрлері. Болашақ педагогтарда педагогикалық білімге деген қызығушылық пен танымдық қажеттіліктерді қалыптастырудағы педагогика оқытушысының рөлі. Оқыту принциптері, олардың сипаттамасы. Оқытудың дәстүрлі әдістері, олардың жіктелуі және сипаттамасы. Оқытудың белсенді әдістері. Педагогиканы оқыту құралдары. Педагогиканы оқыту барысындағы Диагностика және бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғаны әлеуметтендіру

    Әлеуметтендіру ұғымы. Адам әлеуметтендіру процесінде. Тұлғаны дамыту, қалыптастыру, тәрбиелеу және әлеуметтендірудің арақатынасы. Тұлға әлеуметтануының факторлары, механизмдері. Тұлғаның әлеуметтенуі мен әлеуметтік өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Әлеуметтендіру институттары. Отбасы тұлғаны әлеуметтендіру институты ретінде. Әлеуметтік қондырғылар және әлеуметтік сипат. Әлеуметтену өнімдері-әлеуметтену және тәрбиелілік. Оқыту және тәрбиелеу тұлғаны әлеуметтендіру элементтері ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер

    Тұлғаны дамытудың мәдени-тарихи тұжырымдамасы. Тұлға теориясын құру үшін жоғары психикалық функциялар туралы оқу-жаттығудың әдіснамалық маңызы. Іс-әрекетті түсіндіру принципі және зерттеу пәні ретінде. Мотивациялық-қажеттіліктік сала тұлғаның мәндік ядросы ретінде. Мәдени-тарихи концепциядағы іс-әрекет тәсілінің мәні мен маңызы. Тұлғаның іс-әрекеттік теориясындағы даму болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Құндылық идеясы және оның жалпы аксиология мен педагогикадағы дамуы. Негізгі аксиологиялық мәселелер және олардың Батыстың философиялық және педагогикалық ойындағы дамуы. Білім философиясы педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негізі ретінде. Білім беру құндылықтарының жіктелуін негіздеу. Педагогикалық аксиологияның логикалық-құрылымдық құрылымының принциптері. Білім беру құндылықтарының иерархиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздері

    Психикалық танымдық процестерді белсендіру мен дамытудың психотехникалық тәсілдері. Стрестік реакцияларды басқарудың психотехникалық әдістері. Сананың және санадан тыс әрекеттесуі. Психологиялық қорғау. Суггестия және гипнотикалық әсер ету техникасы. Тұлғааралық қысым. Әлеуметтік техника. Д. Карнеги. Э. Берн бойынша манипуляциялар мен ойындар. Манипуляциялық әсерлерге қарсы тұрудың психотехникалық стратегиясы. Мотивацияны басқару техникасы. Өз мінез-құлқын басқару техникасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салыстыру педагогикасы

    Салыстырмалы педагогиканың даму тарихы және зерттеу әдістемесі. Білім беру саласындағы реформалар. Шет елдердегі орта мектептің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары. Білім берудің әлемдік тәжірибесіндегі білімді бақылау және бағалау жүйесі. Элитарлық білім беру. Шет елдердегі мектеп тәрбиесі: жағдайы, моделі, мәселелері. Шет елдердегі дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Әлемдегі жоғары мектептің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың заманауи психологиясының пәні мен әдістері, заңдары. Тиімді басқарудың психологиялық критерийлері. Басқарушылық шешімдерді психологиялық талдау. Басшының тұлғасы: психологиялық портрет. Менеджердің коммуникативтік мәдениеті. Басшының кәсіби құзыреттілігі. Ұжымдағы психологиялық климат: басқару аспектілері. Іскерлік келіссөздер психологиясы. Өндірістік ұжымдағы жанжал: психологиялық талдау. Жанжалда тиімді мінез-құлық тренингі. Басқарудағы командалық жұмыстың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Білім беру саласындағы стратегиялық менеджмент

    "Басқару функциясы" түсінігі. Мектепішілік басқарудың педагогикалық талдауы. Педагогикалық талдау түрлері. Педагогикалық талдаудың негізгі объектілері, оның кезеңдері мен әдістері. Білім беру саласындағы стратегиялық менеджменттегі мақсатты болжау. Басқару мақсатының жіктелуі. Мақсаттардың түрлері. Ұйғару мақсатына қойылатын талаптар, оның түрлері. Шешім қабылдау технологиясы. Ұйымдастыру-педагогикалық қызметінің бағыттары. Өкілеттіктерді беру. Мотивация. Педагогикалық бақылау. Педагогикалық мониторинг.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық өзін-өзі жетілдіру педагогикасы

    Шығармашылық ғылыми білімнің пәні ретінде. Шығармашылықтың педагогикалық ерекшеліктері. Педагог мамандығының қазіргі қоғамдағы рөлі. Білім беру процесіндегі Шығармашылықтағы педагогикалық технологиялар. Кәсіби-тұлғалық даму және өзін-өзі дамыту әдістері мен педагог. Педагог тұлғасының шығармашылық әлеуеті, шығармашылық бағыты, шығармашылық қабілеттері. Шығармашылық педагогикасы: диагностикалық аспект. Шығармашылық тапсырмаларды шешуді ынталандыру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ынтымақтастық педагогикасы

    Оқушылармен қарым-қатынас -педагогиканы зерттеу пәні Мәжбүрсіз ілім. Қиын мақсат идеясы. В. Ф. Шаталовтың тірек сигналдары. Ынтымақтастық педагогикасындағы жұмыстарды бағалау. Еркін таңдау идеясы. Ірі блоктардың идеясы. Өзін-өзі талдау идеясы. Сыныптың зияткерлік фоны. Ұжымдық шығармашылық тәрбие. Шығармашылық өзін-өзі басқару. Ата-аналармен ынтымақтастық. Мұғалімдер ынтымақтастығы Вальдорф педагогикасы. Педагогика С. Френе. Педагогика Ш. А. Амонашвили

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы және педагогтың әдіснамалық мәдениеті туралы түсінік. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің негізгі компоненттері. Ғылыми зерттеу әдістері. Зерттеудің статистикалық әдістері. Қосылған бақылау және этнографиялық әдіс. Ғылыми зерттеуде педагогикалық тәжірибені қолдану және зерттеу. Педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық қызметтің компоненті ретінде зерттеу қызметі. Әлеуметтік-педагогикалық жобалау құрылымындағы модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Басқару ғылымының пәні мен әдісі. Менеджменттің мәні мен принциптері. Қазақстандағы менеджменттің әдіснамалық негіздері. Ұйымның түсінігі және түрлері. Менеджментті ақпараттық қамтамасыз ету. менеджменттегі коммуникация. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер. Басқарудың әлеуметтік-психологиялық әдістері және басқарудың ұйымдастырушылық-өкімдік әдістері. Менеджменттегі жоспарлау. Ұйым менеджмент функциясы ретінде. Менеджменттегі Мотивация. Менеджмент жүйесіндегі бақылау, басшылық, билік, серіктестікке әсер ету. Көшбасшылық: басшылық стилі және менеджердің имиджі. Қақтығыстарды, күйзелістерді және өзгерістерді басқару. Фирманың кадрлық саясаты. Басқару қызметінің мәдениеті. Басқарудың корпоративтік мәдениеті. Менеджердің іскерлік этикеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты емес, өзгеретін орта жағдайында білім беру ұйымының стратегиялық басқаруының әдіснамалық негіздерін, стратегиялық менеджменттің теориялық концепцияларын қолдана білу
  • Жаңа немесе бейтаныс жағдайлар контекстерінде және неғұрлым кең (пәнаралық) салалар шеңберінде зерделенетін саламен байланысты мәселелерді шешу қабілетін, түсінуді және білімді қолдану дағдылары қалыптасқан
  • Жоғары білім деңгейінде алынған тұжырымдамалық білімдер мен түсініктерді көрсету, оларды ғылыми зерттеулер контекстінде қолдану және дамыту үшін мүмкіндіктерді пайдалана білу
  • 4. Педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып қорытындылар жасау үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру, сондай-ақ өз тұжырымдары мен білімдерін және олардың негіздемесін мамандар мен маман емес адамдарға нақты және анық хабарлай алу
  • Оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-теориялық негіздерін талдай алады, оларды кәсіби қызметте жүзеге асыра алады, Психодиагностика мен психологиялық түзетуді жоспарлай алады және жүргізе алады, педагогикалық және әлеуметтік коммуникация тәсілдерін меңгере алады
  • Мемлекеттік тілді, орыс тілін - ұлтаралық қарым-қатынас тілін еркін меңгеру, шет тілдерінің бірін пайдалана білу
  • Психологиялық технологияларды, психодиагностикалық әдістемелерді; психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, құзыреттілік тұлға индикаторларының мазмұнын талдауды және интерпретациялауды жүзеге асыру
  • Қазіргі заманғы білім беру технологияларының мәнін, кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу және түсіну
  • Кәсіби қызмет рефлексиясы негізінде өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту процесін ұйымдастырады және жүзеге асырады
  • Әр түрлі жастағы этникалық, әлеуметтік топтағы адамдармен тиімді қарым-қатынас жасайды
Top