6B01907 Арнайы педагогика (IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беруді іске асыру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Невропатология негізері
Бұл пәнді оқу орталық жүйке жүйесі мен жоғары жүйке қызметі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; анатомия мен физиологияның сөйлеуге, сенсорлық жүйелерге және когнитивтік процестерге нормада да, бұзушылықтарда да әсері; орталық жүйке жүйесінің зақымдануы кезіндегі бейімделу механизмдерін білу; Қазақстан Республикасындағы ерте даму скринингтерін талдау, бұзылулардың алдын алу әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы және жоғары жүйке қызметі
Пән орталық жүйке жүйесінің және жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясын, олардың сөйлеумен танымдық процестерге әсерін зерттеуге бағытталған; студенттер ерте даму скринингтерінің нәтижелерін талдауға үйренеді; ОЖЖжәнеЖЖБбұзылуыныңбұзылусипатымендәрежесінеәсерінтүсіну; түзетудамытужұмыстарынжоспарлаукезіндеағзаныңбейімделумүмкіндіктерінпайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Пәнді оқу анализатор жүйелерімен орталық жүйке жүйесінің құрылымымен жұмыс істеу заңдылықтарымен қалыпты және бұзушылықтармен; көру, есту, сөйлеу органдары ауруларының этиологиясымен, ағымымен, механизмдерімен, салдарымен; бұзылулардың алдын алу әдістерімен; сенсорлық жүйелермен ОЖЖ зақымданған кезде ағзаның бейімделу мүмкіндіктерімен танысуға бағытталған. Студенттер ерте даму скринингінің нәтижелерін талдауды үйренеді; одан әрі дамумен оқуға кедергілерді анықтау және жеңу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Пәнді оқу кезінде студенттер физикалық және/немесе психикалық бұзылыстары бар балалар дамуының жалпы және арнайы заңдылықтарын меңгереді; бұзылулардың классификациясы және диагностика ерекшеліктері; психикалық және психофизикалық дамудағы бұзылулардың себептері; Л.С. Выготский ілімдерін ой елегінен өткізуге және түсіндіруге үйрету (биологиялық және әлеуметтік өзара әрекеттесу, бұзылған даму құрылымы және т.б.); ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарының танымдық процестері мен жеке сферасын салыстыру және бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұлпәнбілімалушылардыңжекеқажеттіліктерінескереотырып, олардыңдамуынбақылауға, жасынасәйкесоқупроцестерінжоспарлауғажәнеенгізуге, жалпығабірдейоқытуменоқушылардыңәл-ауқатыншығармашылыққолдауғабағытталған.Студенттерәртүрлімектепоқушыларыныңжекебастапқынүктелерін, олардыңоқуәлеуетінжәненақтықолдауқажеттіліктерінтанудыүйренеді; мектепоқушыларыныңнақтықолдау, басшылық, оқытужәнебағалаубойыншажекеқажеттіліктерінқарастыру;нақтықолдаукөрсетуүшінәртүрліәдістемелікшешімдерментаныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы білім берудегі нейропсихологиялық тәсілдер
Бұл пән нейропсихология теориясының негіздерін және оны арнайы мұғалімнің қызметінде қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған; нейроди диагностика және нейропсихология принциптерін ескере отырып, практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Студенттер түзету-дамыту, оқу-тәрбие жұмысында нейропсихологиялық тәсілдерді қолдануды үйренеді: материалды қабылдау мен есте сақтауды бақылау, зейінді бекіту, балалардағы шаршау мен жағымсыз құбылыстардың алдын алу; невротикалық жағдайлардың алдын алу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Абайдың гуманистікілімдерінебойалдырғантолыққанды, адамзаттысүйетін, адамгершілігімол, толеранттыазаматтықалыптастыру. Абайдыңмәңгілікқұндылықтартуралыойларынатереңмахаббаттәрбиелеу: оның өлеңдерімен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдыңдүниетанымынаәсереткеннегізгікөздердікөрсету; Шығысмәдениетінен, ИсламфилософиясынаншыққанАр-намыспенар-ождантүсінігінигеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Бұлпәндізерттеуқазіргіпсихологиялықтеорияларменмодельдерді, тұлғаныңжұмысістеуінжәнеоныңжекеқасиеттеріндамытуғабағытталған. Болашақпедагогтарбілімберуүдерісіндегідиалогқа, өзараіс-қимылғажәнеқарым-қатынасқажәрдемдесуарқылыбілімалушылардыңқолайлыдамуынаықпалетеді. Оларбілімалушылардыңотбасыларымен, сондай-ақсеріктестіктіңбасқадатүрлерішеңберіндеқарым-қатынасжасауға, өзараәрекеттесугежәнеынтымақтасуғажәнеөздерініңпедагогикалыққызметіндамытуғақолайлыжаңаөзарабайланыстаржасауғақабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге,педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы педагогика
Бұл пән арнайы білім берудің теориялық негіздері мен тарихын білуге бағытталған; арнайы білім берудің принциптерін, нысандарын, әдістерін, қазіргі заманғы трендтерін зерделеу; студенттер ҚР мен әлемде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды мемлекеттік қолдау жүйесін салыстыруды үйренеді; арнайы білім беру ұйымдары қызметінің мәні, мақсаты мен мазмұнын: психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияны, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі ұйымдар, арнайы мектеп ұйымдары, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез-құлқы мен ерік-жігер саласының бұзылысы бар балаларды кешенді бағалау
Пәнді оқу балалардың дамуын зерттеудің заманауи тәсілдері, кезеңдері мен әдістері туралы білімалуға бағытталған; Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің критерийлерімен алгоритміне сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктерінбағалаумүмкіндігі; кәсіби-этикалықстандарттарғажәнедиагностикапринциптерінесәйкесбаланыпсихологиялық-педагогикалықтексерудіңәдістемелікқұралдарыниелену; ерекшебілімберуқажеттіліктерібаротбасыларғакеңесберумүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық моделдеріне жетелейтін педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Танымдық қызметті түзету
Пәнтанымдықіс-әрекеттіңқалыптасуыменбұзылуыныңнегізіндежатқанмеханизмдердіңмәнінзерттеугебағытталған; танымдықіс-әрекеттіңбұзылуыныңбелгілеріменбелгілері; студенттержекежәнетоптықсабақтардаақыл-ойыбұзылғанбалаларменпсихологиялық-педагогикалықдиагностикажәнетүзету-дамытужұмыстарынжүргізудағдыларын, әмбебап, балама, көмекшіәдістерменжұмысәдістерінқолданаотырыпигереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша практикум
Пәнерекшеқажеттіліктерібарбалалардыңәлеуметтік-тұрмыстықбағдарынқалыптастыружөніндегіжұмыстыңмақсатыменміндеттерінзерделеугебағытталған; Студенттерәлеуметтік-тұрмыстықбағдарлаубойыншасабақтарменсабақтаржүйесінәзірлеудіүйренеді; мектепжасынадейінгіжәнемектепжасындағыерекшебілімберуқажеттіліктерібарбалалардаәлеуметтік-тұрмыстықбағдарлаудықалыптастыруәдістемесін; әлеуметтік-тұрмыстықбағдарлаубойыншасабақтарменсабақтарөткізудағдыларынмектепкедейінгіжәнемектепұйымдарындамеңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дифференциалды диагностика бойынша практикум
Бұл пән дифференциалды диагностиканың принциптерін, әдістерін және критерийлерін оқуға бағытталған; ұқсас күйлерді, дифференциация кезеңдерін шектей білу дағдыларын қалыптастыру; бастапқы және қайталама бұзушылықтарды анықтау; дамуақауларының түрлері. Студенттер дифференциалды диагностиканың заманауи әдістері мен әдістерін меңгереді; дифференциалды диагностиканың негізгі әдістері мен практикалық әдістерін қолдануды үйрену; даму бұзылыстарының ерекшеліктерін, ақпаратты өңдеу тәртібін бағалауды, даму бұзылыстарын жүйелі талдауды үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Олигофренопедагогика
Пән зияты зақымдалған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің тарихы мен тенденциялары туралы тұтастүсінікқалыптастыруғабағытталған. Студенттеролигофренопедагогиканыңобъектісін, пәнін, міндеттерін; олигофренопедагогикадағызерттеуәдістерін; интеллектібұзылғанадамдардыңклиникалық-педагогикалықжәнепсихологиялық-педагогикалықжіктемелерін; интеллектібұзылғанадамдардыоқытужәнетәрбиелеупринциптерін, нысандарын, әдістерін, технологияларын; әртүрлібілімберуұйымдарындаинтеллектібұзылғанбалаларғапсихологиялық-педагогикалыққолдаукөрсетудіүйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сурдопедагогика
Бұлпәнсурдопедагогикадамуыныңтарихиаспектісінбілугебағытталған; сурдопедагогиканегіздерін, пәніменәдістеріноқыпбілу; естуқабілетібұзылғанадамдардыңклиникалық-педагогикалық, психологиялық-педагогикалықклассификациялары; естуқабілетініңзақымданудәрежесінескереотырып, біліммазмұнынжоспарлауқабілетінқалыптастыру; естуқабілетібұзылғанадамдардыоқытументәрбиелеудіңпринциптерін, формаларын, әдістерін, технологияларынтәжірибедеқолданудыүйрену; сауықтыружаттығуларынөткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пән психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін зерделеуге; диагностиканың кәсіби-этикалық нормаларымен қағидаттарын сақтай отырып, оның ерекше білімберу қажеттіліктерін анықтау мақсатында баланы кешенді, пән аралық тексеру әдістерін меңгеруге; психологиялық-педагогикалықдиагностиканыңқазіргізаманғытәсілдерін, әдістерінмеңгеруге; зерттелушінің жай-күйінпедагогикалықтұрғыдандұрысбағалайбілуге; психологиялық-педагогикалықотбасынакеңесберудегімедициналық-педагогикалықкеңестер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Пәннормаменбұзушылықтаркезіндеертежәнемектепкедейінгідамудыңтеориясыменпрактикасынзерттеугебағытталған; студенттердіңертежастаағзаныөтеумүмкіндіктерінтүсінуінқалыптастыру; ертежәнемектепжасынадейінгібалаларүшіндамуортасыменкеңістігінжобалаудыңмаңыздылығы. Студенттересту, көру, интеллект, сөйлеу, күрделібұзылуларыбарбалаларғаарналғантиптікоқубағдарламаларынсынитұрғыданталдауғажәнеоларменжұмысістеугеүйренеді; олардыңнегізіндежекедамубағдарламаларынқұружәнеіскеасыру, ертежәнемектепжасынадейінгібалаларменжұмысістеуәдістерін, әдістеріментехнологияларынмеңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есту қабілетін дамыту мен ауызша сөйлеу тілін қалыптастыру бойынша практикум
Пәнді зерттеу есту қабілеті бұзылған баланың дамуының жалпы заңдылықтарына бағынатын және мақсатты жұмыстың әсерінен болатын әлеуетті мүмкіндіктерін күшейту құралы ретінде есту қабылдауының дамуын түсінуге бағытталған. Студенттер есту резервінің маңыздылығын және сөйлеу дамуының ерекшеліктерін түсінеді; баланың жалпы дамуына анализаторлардың сақталуының маңыздылығы; педагогикалық процестің тұтастығы. Студенттер ауызша сөйлеуді қалыптастырудың заманауи жүйесін, тілді оқытудың коммуникативтік жүйесі жағдайында есту қабілеті бұзылған баланың сөйлеуін дамытудың жаңа нәтижелі тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дактилология және жесттік сөйлеу тілінің негіздері
Пән студенттердің дактилдік және жесттіктіліестімейтіндердіңқарым-қатынасқұралыболыптабылатынынтүсінуінқалыптастыруғабағытталған; сөздіңдактилдікқұрылымынауызшатілдіңнегізгібірлігіретіндежәнекинаутілініңерекшеліктерінестімейтіндердіңқарым-қатынастыңкинетикалықвербалдыемесжүйесіретіндеигеру. Студенттерестуқабілетібұзылғанбалалардыңжесттіктілініңқостілділігініңерекшелігінтүсінудіүйренеді; дактилологияменжесттіктілін, естімейтінбалалардыңжест-ишара-дактильдісөйлеудағдыларын; жесттіктілінқолдануарқылыоқытудағдыларынмеңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кохлеарлы имплантация кезіндегі жобалау және жұмыс технологиялары
Пәнді оқу студенттердің кохлеарлық имплантация ретінде естімейтін балаларды есту-сөйлеуді оңалтудың заманауи әдісін түсінуіне бағытталған; имплантация әдісінің тарихын, құрылғысын, кохлеарлық имплантация жүйесінің жұмыс принципін, диагностикалық тексеру процедурасын және имплантацияға үміткерлерді іріктеуді білу; имплантация процессорын баптау ерекшеліктері; балаларды операциядан кейінгі оңалту кезеңдері. Студенттер кохлеарлық имплантацияны медициналық, техникалық және психологиялық-педагогикалық іс-шаралардың кешенді жүйесі ретінде түсінеді; кохлеарлық имплантациядан кейін естімейтін балаларды оңалту әдістерін меңгереді..
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сөйлеу тілінің дыбыс айтуы мен темпо-ритмикалық жағының бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыс
Пән сөйлеудің дыбыс айтуы мен темпo-ритмикалық жағының бұзылыстары (дизартрия, ринолалия, брадилалия, тахилалия, тұтықпа) туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; дизартрия, ринолалия, брадилалия, тахилалия, тұтықпа бұзылыстары балалармен логопедиялық сабақтар өткізу, ұқсас жағдайларды ажыратуды, тексерудің нақты тапсырмаларын шешуді үйрену; дыбыс айту мен сөйлеу ырғағы бұзылған балаларды түзету және тәрбиелеуде озық әдістемелер мен АКТ-ны қолдануды үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарына математиканы оқытудың принциптері, әдістері және ерекшеліктері туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған; математикадан типтік оқу жоспарымен жұмыс істей білу: математикасабағынөңдеудіңәдістемелікжәнемазмұндықталаптарынасәйкесқысқамерзімдіжәнеұзақмерзімдіжоспарлаудықұрастыру; пән бойынша жетістіктерді бағалау критерийлері. Студенттер пропедевтикалық кезеңдежәнебастауышмектептематематикасабағынжоспарлаужәнеөткізудағдыларынмеңгереді; оқушылардыңбілімберуқажеттіліктерінеқарайматематикасабағындаАКТ-ны, дәстүрлі, баламажәнекөмекшіоқытуқұралдарынсауаттықолданудыүйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заттық-тәжірибелік оқыту
Пәнді оқу есту қабілеті бұзылған бала үшін пәндік-практикалық іс-әрекеттің рөлін түсінуге бағытталған; дәстүрлі, әмбебап, балама құралдарды пайдалана отырып, "Заттық-тәжірибелік оқыту" пәнін оқытудың әдістемесі мен ерекшелігін меңгеру; есту қабілеті бұзылған нақты баланың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тапсырмалар мен бақылау материалдарын бейімдеу дағдыларын меңгеру; сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдылары тақырып бойынша меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың (тифлопедагогтың) кәсіби қызметін саралауға бағытталған: жеке-дамытушы (ЖДБ) және жеке оқу бағдарламалары (ЖОБ) мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну; студенттер ППТК жағдайында бұзылу дәрежесі мен жасын ескере отырып, көру қабілеті бұзылған балаға ЖПД жобалауды және іске асыруды үйренеді; инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып ЖОЖ жобалауды үйренеді; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және жеке бағдарламаларды қысқарту бойынша ұсыныстарды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зияты зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың кәсіби қызметін саралауға бағытталған: жеке-дамытушы (ЖДБ) және жеке оқу бағдарламалары (ЖОБ) мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну; психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті жағдайында интеллекттің төмендеу дәрежесі мен жасын ескере отырып, интеллектісі бұзылған бала үшін ЖДБ жобалауды және іске асыруды үйренеді; инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, ЖОБ жобалауды үйренеді; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және үйде оқыту мен жеке бағдарламаларды азайту бойынша ұсыныстарды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
"Технология және өнер"пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі
Бұл пән дәстүрлі, әмбебап, балама, көмекші құралдарды пайдалана отырып, "Технология және өнер" пәнін оқытудың әдістемесін, ерекшелігін және әдістерін меңгеруге бағытталған; үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын сыни тұрғыдан талдау дағдыларын меңгереді, белгілі бір баланың білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу тапсырмаларын, бақылау материалдарын бейімдейді; пән бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Әлем танымы" пәнін оқыту әдістемесі
Пән студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ой-өрісін кеңейту үшін пәннің мағынасын түсінуіне бағытталған; студенттер дәстүрлі, әмбебап, балама, көмекші құралдарды пайдалана отырып, "әлем танымы" пәнін оқытудың әдістемесі мен ерекшелігін меңгереді; үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын сыни тұрғыдан талдау, белгілі бір оқушының білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тапсырмалар мен бақылау материалдарын бейімдеу дағдыларын меңгереді; пән бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын, "ерекше қажеттіліктері бар" балаларда қоршаған әлем туралы білімді қалыптастырудың нақты дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында арнайы педагогтың (сурдопедагогтың) кәсіби қызметін саралауға бағытталған: жеке-дамытушы (ЖДБ) және жеке оқу бағдарламалары (ЖОБ) мен оларды қолдану салалары арасындағы айырмашылықтарды түсіну; студенттер бұзылу дәрежесі мен жасын ескере отырып, есту қабілеті бұзылған балаға ЖДБ жобалауды және іске асыруды үйренеді; ЖОБ жобалауды үйренеді инклюзия жағдайында білім беру қажеттіліктерін ескере отырып; жеке бағдарламаларды бақылау дағдыларын және жеке бағдарламаларды қысқарту бойынша ұсыныстарды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикадағы оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пәнпедагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктіарттыруғабағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелікжүйесітуралытұтастүсініккеие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудіңстратегияларыментехнологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытудыжәнебағалаудымодельдейалады, белгілібірмектептіңшарттарыменоқушылардыңмүмкіндіктерінесәйкесоқытудыңбілімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолданаалады. Студенттеролардыоқытуғақолайлыпедагогикалықмодельдердітаңдауды; технологияұсынатынмүмкіндіктердіескереотырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқуортасынпайдалануды; авторлыққұқықпендеректердіқорғаунормаларыменпринциптерінбілужәнеқолданудыүйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілінің жалпы дамымауы кезінде логопедиялық жұмысты жобалау
Пән сөйлеудің жалпы дамымауы, себептері, механизмдері, жіктелуі, оларды еңсеру тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған; жалпы сөйлеу дамуының әртүрлі деңгейлерінде балалармен жеке және топтық логопедиялық сабақтарды өткізу, тексеру бойынша міндеттерді жоспарлау және іске асыру дағдыларын меңгереді; студенттер балаларды оқытуда ақпараттық - компьютерлік технологияларды, әдістер мен тәсілдерді қолдануды үйренеді. сөйлеудің жалпы дамымауының әртүрлі деңгейлері; ата-аналармен жұмыс істеуді үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тілді оқытудың арнайы әдістемесі
Студенттер дәстүрлі, әмбебап пәндерді пайдалана отырып, пәнді оқытудың әдістемесі мен ерекшеліктерін меңгереді.Пән даму мүмкіндіктері шектеулі болғандықтан, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге тілді оқытудың әдістемесі мен ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған; студенттер типтік тілдік оқу бағдарламасын сыни тұрғыдан талдауды үйренеді; әдістемелік және мазмұндық талаптарды ескере отырып, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлауды құра отырып, арнайы мектепте тіл үйретудің принциптерін, әдістерін және кезеңдерін меңгеру; пән бойынша жетістіктерді бағалау критерийлері; дәстүрлі, балама және көмекші оқыту құралдарын пайдалана отырып, тіл сабағын жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедияның неврологиялық негіздері
Пән логопедияның неврологиялық негіздерін, негізгі категорияларды, психофизикалық және сөйлеудамуыныңзаңдылықтарынигеругебағытталған; қалыптыжәнебұзылғанкездепсихо-сөйлеудамуыныңмәнінтүсіну; сөйлеудіқалыптастырудыңбиоәлеуметтікалғышарттарын, сөйлеудіжүзегеасырудыңмимеханизмдерін, сөйлеубұзылысыныңневрологиялықнегіздерінбілу. Студенттержүйкежүйесініңзақымдануынантуындағансөйлеубұзылыстарынажыратабілугеүйренеді; неврологиялықбұзылулардағысөйлеубұзылыстарынзерттеуәдістері; сөйлеубұзылыстарынтүзетуәдістері; сөйлеубұзылыстарыныңалдыналу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйелі сөйлеу тілі бұзылыстарымен логопедиялық жұмыс (алалия, афазия)
Пәндіоқубарысындастуденттердежүйелісөйлеубұзылыстары (алалия, афазия), олардыңтүрлерітуралытұтаскөзқарасқалыптасады. Студенттерқарау, диагностикалауүшінарнайылогопедиялықтапсырмалардышешудіжоспарлаудыүйренеді, бұзылутүрін (алалия, афазия) ескереотырып, балалармен/ересектерменжеке, топтықлогопедиялықсабақтардыөткізу; афазияжәнеалалиякезіндетүзету-дамытужұмыстарыныңәдістерін, тәсілдерінқолданудағдыларықалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс (дислалия, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілік)
Пәнді игеру фонетикалық-фонематикалық бұзылулармен дислалия кезінде мектеп жасына дейінгібалаларменлогопедиялықжұмыссаласындатұтастүсінікқалыптастыруғабағытталған. Студенттербаланыңсөйлеуінтексеру, сөйлеудіңорганикалықжәнефункционалдықбұзылыстарынажыратудағдыларынүйренеді; мектепжасынадейінгібаланыңерекшеліктерінесәйкесоқытудыңозықәдістеріментехнологияларынпайдаланаотырып, ФФЖжәнедислалиякезінделогопедиялықсабақтардыжоспарлау, өткізуқабілетінүйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі әмбебап дизайн
Пән "әмбебапдизайн" терминінбейімделудінемесеарнайыдизайндықажететпестенжасына, қабілетіненемесемәртебесінеқарамастанбарлықбалаларүшінмүмкіндігіншепайдалануғажарамдыетугеарналғанзаттардың, параметрлердің, бағдарламаларменқызметтердіңдизайныретіндетүсінугебағытталған. Студенттеркөпдайындықсызжәнеқандайдабірбейімделусізмүмкіндігіншеәртүрлібалаларпайдаланаалатынортаны, қызметтердіжәнезаттардыжасаудыүйренеді; білімберусаласындағыәмбебапдизайнбарлықбалаларқабылдағанақпараттыұсынуды, оғанқолжеткізуүшінфизикалықкүш-жігердіңқажеттілігіназайтуды, барлықбалалардыынталандырудыжәнетартудықамтамасызететінінтүсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Логопедия
Пән логопедияның пәні, мақсаты, міндеттері, оның теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады; қалыпты сөйлеуді дамыту туралы; сөйлеу бұзылыстарының этиологиясы, механизмдері мен құрылымы; сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі; сөйлеу бұзылыстарының когнитивті процестерге, эмоционалды-еріктік салаға әсері; әртүрлі жағдайларда логопедиялық жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер балалардың әртүрлі санаттарымен логопедиялық жұмысты жоспарлауды және ұйымдастыруды үйренеді: сөйлеу, есту, көру, интеллектуалды, моторлық бұзылулар және аутизм.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ілгерлемелі шет тілі
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Өзекті мәселе бойынша "қолдаймын" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссені, баяндаманы, хаттарды ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып жазу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету бойынша практикум
Пән жазбаша тіл бұзылыстары: дисграфия, дислексия, дизорфографияжәнеолардыңтүрлерітуралытұтаскөзқарастықалыптастыруғабағытталған; оқуменжазубұзылыстарыбойыншажекежәнетоптықлогопедиялықсабақтардытексеру, жоспарлау, өткізудіңнақтылогопедиялықмәселелеріншешустратегиясынмодельдеудағдыларынмеңгеру. Арнайыжәнежалпыбілімберетінмектептердеоқуменжазубұзылыстарыбарбалалардыоқытудастуденттерпрактикалықәдістерменәдістерді, АКТ-нықолданудыүйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беруді қолдау
Пән Қазақстан Республикасының Білім беру және адам құқықтары саласындағы нормативтік-құқықтық базасын зерделеуге; оқу ортасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың негізгі қағидаттарымен кезеңдерін түсінуді қалыптастыруға; баланың білім беру қажеттіліктерімен мүмкіндіктеріне қарай педагогикалық қолдау көлемін жобалай білуге бағытталған. Студенттер әртүрлі жағдайларда ерекше білімберу қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеудің формаларын, әдістері мен әдістерін меңгереді; қатысуды, әл-ауқатты, толеранттылықтыжәнетұрақтыдамудыкөрсететінмектепмәдениетінқалыптастыруғаықпалетудіүйренеді; білімберупроцесініңмүшелеріменжәнеата-аналарменпәнаралықжұмысқұрудыүйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикада оқытуды жоспарлау және жекелендіру
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігінжәнеоқытутехнологияларынпайдаланудыескереотырып, оқытудыдаралаудағдыларынқалыптастыруғабағытталған. Студенттероқытудыжоспарлаужәнежүргізукезіндеөздерініңпедагогикалықжәнепәндіксалаларындағықұзыреттілік, кәсіпкерлікжәнетұрақтыдамуталаптарынтүсінудіүйренеді; оқытуға әсерететінбасқажағдайлардыжоспарлаужәнеболжау; жекеоқытужәнекөшбасшылықпринциптерінпрактикадақолдану, оқушылардыңқажеттіліктерінескеру, олардыңжекебасыменөзін-өзібағалауыныңдамуынқолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тифлопедагогика
Бұл пән тифлопедагогика дамуының тарихи аспектісін білуге; тифлопедагогика пәнін, объектісін және әдістерін зерттеуге; көру функциялары мен олардың бұзылуларын; көру қабілеті бұзылған және өтемақы мүмкіндіктері бар ағзаның жұмыс істеу ерекшеліктерін; көру қабілеті бұзылған адамдардың жіктелуін білуге; көру қабілетінің бұзылу дәрежесін ескере отырып, түзету және оқу-тәрбие жұмысының мазмұнын жоспарлау қабілетін қалыптастыруға бағытталған (зағип, нашар көретін); студенттер көру қабілеті бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің нақты әдістерін (Ханз әдісі) және технологияларын практикада қолдануды үйренеді; түзету сабақтарын жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру
Пән мектепке дейінгі және мектеп ұйымындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің ұйымдық-мазмұндық құрылымы мен мақсатын терең түсінуге бағытталған; психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет нормативтік-құқықтық құжаттамасы; әрбір ППҚҚ маманының рөлдері; топта жұмыс істеу идеясын және топ ішіндегі өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру; қосу принциптеріне сәйкес өзінің кәсіби қызметін сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілеті; баланың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау кезеңдерін және әртүрлі жағдайларда қолдау көрсетудің практикалық дағдыларын меңгеру; жеке бағдарламалар мен үйде оқытуды қысқарту бойынша ұсыныстар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеудің әдістері мен мазмұны
Пәнді оқу студенттердің күнделікті және ғылыми ойлауының айырмашылығы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған; ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы тұжырымдамалық аппаратпен танысу; студенттерді педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктерімен таныстыру; әрекеттегі зерттеу. Студенттер зерттеу әдістерін меңгереді; зерттеу нәтижелерін болжау, оларды тәжірибеде қолдану мүмкіндіктерін көре білу; зерттеу нәтижелерін бағалау және ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді жобалау
Пән білім берудегі мәселелерді таңдауға, көрсетуге, талдауға мүмкіндік беретін ғылыми зерттеулердің дизайнымен танысуға бағытталған; студенттер жобалық әрекеттерді меңгереді; зерттеудің алгоритмдеуін меңгеру: дереккөздермен жұмыс; қарама-қайшылықтарды анықтау; зерттеудің мәселесін, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; талдау критерийлерін анықтау; мәліметтерді жинау, оларды сандық және сапалық талдау; зерттеудің барлық кезеңдеріндегі проблемаларды анықтау; зерттеу нәтижелерін болжау, оларды тәжірибеде қолдану мүмкіндіктері, нәтижелерді масштабтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі қолжетімділік және инклюзивті қолдау
Пән инклюзия құндылықтары, педагогикалық этика тұрғысынан өз қызметін талдауды қалыптастыруға; қауымдастықтардың әртүрлілігінің маңыздылығын түсінуге; білім берудегі қол жетімділік аспектілері туралытұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған: психологиялыққолжетімділік, әлеуметтікқолжетімділік, физикалыққолжетімділік; педагогикалыққолжетімділік, цифрлыққолжетімділік. Студенттероқуқолжетімділіктұрғысынаноқуортасыменоқукеңістігінталдау; оқуқызметінжобалаукезіндеоқушылардыңәртүрлілігін, олардыңжекемүмкіндіктерінтүсіну, ескеру; оларбілімберупроцесінеқатысушыларменжәнеата-аналарменпәнаралықжұмысқұрудыүйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту
Пәнді оқу қалыпты және көру қабілеті бұзылған жағдайда жазу мен оқудың психофизиологиясы бойынша білімді меңгеруге бағытталған; Брайль шрифтімен басылатын оқу материалының ерекшеліктері; зағиптар мен нашар көретін адамдарда жазу мен оқудың айырмашылығы; студенттердің Брайльді меңгеруіне бағытталған; Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту әдістемесі және зағиптар мен нашар көретіндердің жазу мен оқуды меңгеруде кездесетін қиындықтарды жеңу жолдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру ұйымдарының қызметі
Пән Қазақстан Республикасындағы мүмкіндігі шектеулі балаларды мемлекеттік қолдау жүйесін; арнайы білім беру ұйымдары қызметінің мәнін, функцияларын, ұйымдастырылуын, нормативтік-құқықтық реттелуін: психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияларды, психологиялық-педагогикалық, түзету кабинеттерін, оңалту орталықтарын, арнаулы балабақшаларды, арнаулы мектептерді; осы ұйымдардағы арнаулы педагогтің қызметін түсінуге бағытталған білім беру. Студенттер мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау жүйесі білім беру жүйесімен шектелмейтінін түсінуге үйренеді; денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау жүйесіндегі арнайы педагог қызметінің маңыздылығын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс жасау технологиясы мен жобасы
Пәнді оқу аутизм спектрінің бұзылуының себептерін, механизмдерін, көріністерін зерттеуге бағытталған; аутизмжәнеұқсасжағдайлардыдифференциалдыдиагностикалаудағдыларынқалыптастыру; аутизмспектрібұзылғанбалалардыңбілімберуқажеттіліктерінесәйкескеңістіктікортаменбілімберупроцестерінталдау; қолдау бағдарламаларын құрастыра білу, түзету-дамытужұмыстарынақажеттіпедагогикалықтехнологиялардыанықтау; аутизмспектрібұзылғанбалаларменжұмысістеудіңпедагогикалықтехнологияларынтаңдаужәнеқолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық өзара әрекеттестік
Пән психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметі қызметінің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың бірінші тобын командалық бағалаудың мазмұны туралы қажетті білімді игеруге; мамандар тобымен ата-аналар және педагогикалық қоғамдастықпен өзара іс-қимыл жасау дағдыларына; жеке бағдарлама жасау бойынша пәнаралық қызметті жобалау және "ерекше қажеттіліктері бар" баланы қосу бойынша топтық, сыныптық жұмыстарға көшу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған болашақ мұғалімдерде өзін-өзі көрсету және рефлексия дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көру қабілеті бұзылған балаларды оқытудың тифлотехникалық құралдары мен технологиялары
Бұл пән тифлотехникалық оқыту құралдарын зерделеуге, оларды жіктеуге, көру қабілеті бұзылған балаларға арналған оқу материалдарын ұсынудың баламалы нысандарын білуге; зағип және нашар көретіндерді оқыту мен әлеуметтендіруде тифлотехникалық құралдарды пайдалана білуге; оқу және түзету-дамыту жұмыстарында тифлотехникалық құралдарды пайдалана отырып, жеке және топтық сабақтарды талдау мен жоспарлауды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды отбасылық-орталықтандырылған қолдау
Пән «ерекше қажеттіліктері» бар баланы тәрбиелеп отырған отбасындағы қарым-қатынастардың ерекшеліктерін қалыптастыруға және түсінуге бағытталған: отбасыүлгілері, отбасынқолдаунысандары; педагогикалық-психологиялық қолдауды, отбасылық кеңес беруді ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; отбасынтүзеу-педагогикалық жұмысқа, ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі немесе мектеп жасындағы баланы тәрбиелеуге өзара әрекеттесу және белсенді тарту әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану;
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу. ;
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру;
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау;
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы;
- халықаралық және ұлттық құжаттарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарын, ұйымның қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттары, заңдары мен ережелерін шарлау, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалау; сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуына, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуына жаңа мақсаттар қоя білу;
- кешенді диагностика мен бағалаудың стандартталған әдістерін қолдана отырып, Қазақстан Республикасында қабылданған стандарттарға сәйкес оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды қолдауды анықтай алады;
- мүмкіндігі шектеулі оқушыларды (бірінші топтағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды) дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру процесінде кәсіби функцияларды орындау, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру ортасына қосу және олардың дамуы мен өзін-өзі дамытуға жағдай жасау мүмкіндігі;
- әртүрлі білім беру жағдайларында олардың тиімділігін бағалау мақсатында динамикалық мониторингті жүзеге асыра отырып, дамудың шектеулі мүмкіндіктері салдарынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыру;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларға және инклюзия жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға (бала-педагог - ата-ана) консультациялық көмек көрсету барысында субъектілік қатынастар кешенінде педагогикалық ынтымақтастықты және оң қоғамдық пікірді қалыптастыру және халық арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы идеялары мен білімдерін танымал ету жөніндегі қызметті ұйымдастыру.