Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01907 Арнайы педагогика және инклюзивті практика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және қолдау үшін арнайы педагог даярлау. Арнайы және инклюзивті білім беру саласында еңбек нарығында сұранысқа ие жаһандық және пәнаралық құзыреттер контексінде заманауи ғылыми білімі бар және тиімді технологияларды меңгерген педагог.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ұйым әкімшілігіне бейімделген білім беру ортасын құру, мүмкіндігі шектеулі балалардың білім беру қызметін ұйымдастыру және т. б. бойынша консультативтік, ақпараттық-әдістемелік көмек көрсетуге дайындық
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз ету, ерекше білім беру қажеттіліктері білім алушылардың дамуы мен әлеуметтенуі және тұлғалық дамуы үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып,білім беру ұйымдарында қызметтің түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностикасын жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу
  • Инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін талдау және практикада іріктеу
  • Заманауи технологияларды пайдалану және типологиялық ерекшеліктері бар білім беру сапасын бағалау арқылы білім беру процесінің мониторингін, оқу және тәрбие нәтижелерін диагностикалауды жүзеге асыра білу
  • Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады
  • Білім беру ұйымдарында бейімделген білім беру ортасын дербес құру, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді бейімдеу қабілеті
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық даму барысын динамикалық бақылауды және оның тиімділігін бағалау мақсатында түзету-дамыту әсерінің барысын мониторингтеуді жүзеге асыру қабілеті
  • Психофизикалық даму ерекшеліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық тексерудің стратегиясы мен тактикасын анықтау, мүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалау нәтижелерін талдау және түсіндіру
  • Білім алушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің арнайы жағдайларын дербес құра білу
  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді
  • Пәнаралық мамандар тобында ынтымақтастықты дербес құра білу және жеке дамыту бағдарламасын іске асыру, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беретін немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу және түзету-дамыту сабақтарын жоспарлау
Top