6B01410 Бастапқы әскери дайындық в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби құндылықтары бар және білім алушының жеке басының интеллектуалдық, адамгершілік және физикалық дамуын қалыптастыратын педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Қазіргі заманғы сауытты техниканың ұрыстық мүмкіндіктері
Мақсаты: Қажетті әскери білімі бар, "ҚР ҚК жауынгерлік қолдану қағидаларының" теориялық ережелерін практикада шығармашылықпен қолдана алатын танк әскерлерінің запастағы офицерін даярлау. Мазмұны: Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыста танк бөлімшелерін қолдану теориясы мен практикасының негіздері; ҚР ҚК ұйымдық құрылымы, шет мемлекеттер армиясы бөлімшелерінің іс-қимылдарын ұйымдастыру, қару-жарақ және тактикасы; мотоатқыш, танк батальонының қару-жарағы мен әскери техникасының ұйымдастырылуы, қару-жарағы және тактикалық-техникалық сипаттамалары, танк (мотоатқыш) бөлімшелерінің, берілген және қолдаушы бөлімшелердің жауынгерлік мүмкіндіктері, және оларды жауынгерлік қолдану тәсілдері; тактикалық-техникалық және пайдалану сипаттамалары, жауынгерлік мүмкіндіктері және танк құрылысы..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғылары
Мақсаты: АӘД бакалаврының лауазымдық міндеттерін табысты орындау үшін қажетті көлемде білім алатын жоғары білікті мамандарды даярлау әскери қызмет өткеру туралы, әскери бөлімдердегі ішкі тәртіп туралы, әскери қызметшілердің өмірі туралы білімін қалыптастыру. Мазмұны: ҚР ҚК жалпы әскери жарғылары ҚР ҚК жалпы әскери жарғыларының құқықтық негіздері, олардың әскери ант жарғысы баптарының талаптары мен ережелерін түсінуі, ҚР заңнамасының талаптарын мүлтіксіз сақтауы әскери жарғы - әскери қызмет өткеру тәртібін және соғыс уақытында әскери құралымдар мен әскери бөлімдердің өзара іс-қимылын үйлестіру тәртібін айқындайтын қағидалар жиынтығы. ҚР ҚК ішкі қызмет, Гарнизондық және қарауылдық қызмет жарғылары, тәртіптік жарғы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің гарнизондық және қарауылдық қызмет жарғысы
Мақсаты: Гарнизондық және қарауылдық жарғы қызметтерін ұйымдастыру және атқару, әскерлердің қатысуымен гарнизондық іс-шараларды өткізу тәртібін қалыптастыру. Мазмұны: Гарнизондық қызметті ұйымдастыру. Гарнизон командирі және олардың міндеттері. Гарнизон бастығының тәрбие работе жөніндегі міндеті. Гарнизонның құқықтық жұмыс жөніндегі бастығы. Гарнизонның байланыс бастығы. Гарнизонның радиациялық, химиялық және биологиялық қорғау қызметінің бастығы. Гарнизонның медициналық қызметінің бастығы. Гарнизонның ветеринарлық қызметінің бастығы. Гарнизондағы қаржы қызметінің аға бастығы. Гарнизонның өрттен қорғау және құтқару қызметінің бастығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Студенттердің ғылыми стильдің әртүрлі жанрларымен жұмыс істеу, сондай-ақ түпнұсқа оқу және ғылыми мәтіндер жазу бойынша практикалық білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пәнді оқып, шет тілінде тілдік дағдыларды жетілдіреді. Студенттерді мамандық бойынша Пәннің ақпараттық-педагогикалық кеңістігімен таныстырады және ағылшын тілінде өзекті ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз етеді, кадрларды даярлауды халықаралық білім беру стандарттары деңгейіне, сондай-ақ ұсынылатын білім беру қызметтерінің сапасына жақындатады. Шет тілін меңгеру және тілдік дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы білім беру ерекшеліктерін және оның рөлін қарастыру. Мазмұны:Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі. Болашақ мұғалімнің тұлғасы және қазіргі қоғамдағы оның проблемалары. Үздіксіз білім беру - жеке дамудың шарты. Педагогикалық мамандық және мұғалімнің тұлғасы. Педагог мамандығының жалпы сипаттамасы. Мұғалімнің оқытушылық қызметі және оның тұлғасы. Педагогикалық білім беру жүйесі. Мұғалімдерді оқытудағы құзыреттілік тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Саптық дайындық
Мақсаты: ҚР ҚК саптық жарғысының жалпы ережелерін қалыптастыру және оларды сарбаздың құрылыс алдындағы және саптағы міндеттерін орындауға үйрету. Бұйрықтар мен бұйрықтарды орындау үшін тәртіп пен жауапкершілікке тәрбиелеу. Мазмұны: Саптық техникалар және қарусыз қозғалыс. Оларды құру және басқару. Оқушыларды (сарбаздарды) қару-жарақпен және қарусыз саптық тәсілдер мен қимылдарды дұрыс орындауға, әскери ар-намыс беруге, саптан шығуға және сол жерде және қозғалыста әскери ар-намыс беруге үйрету әдістемесі. Бөлімше мен взвод құрамында саптық тәсілдерді дұрыс орындауды оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери әуен тәрбиесі
Мақсаты: Әскери-музыкалық мәдениет құралдарының жауынгерлік іс-қимыл тәжірибесінде, оның ішінде қазіргі жағдайда әскери қызметшілерді патриоттық тәрбиелеудегі маңыздылығының теориялық негіздемесін қалыптастыру. Мазмұны: Әскери шерудің даму және пайда болу тарихы.Музыка теориясының негіздері.Сапта жүру шеруі. Қайта құру. Сапта ән үйрету. Әуенмен сапта жүру бұйрықтарын сүйемелдеу. Би жаттығулары. Композициялық тапсырмалар.Саптық әндерді орындау бойынша жұмысты ұйымдастыру. Саптық дайындық әдістері. Оларды құруға және басқаруға үйрету.Саптық техниканы, қарусыз және қарусыз қозғалыстарды үйрету.Қозғалыс кезінде бұрылыстарды үйрету. Саптық техникалар және қарумен қозғалыс. Әскери сәлемдесу, әскери көлікке отыру және қаруды орнына қою
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
Мақсаты: Сабақты өткізу кезінде оқытушы студенттерге ҚР ҚК-де әскери тәртіпті нығайту және құқықтық тәртіпті сақтау мәселелері бойынша терең білім беруі, студенттерге әскери ұжымда жұмыс істеу практикасын үйретуі және студенттердің бойында жоғары кәсіби қасиеттерді қалыптастыру. Мазмұны: Сабақ барысында оқытудың техникалық құралдарын пайдалану. ҚР ҚК-де әскери тәртіпті түбегейлі нығайту жөніндегі жұмыстың нысандары мен әдістері. Әскери ғылымның ҚР Қарулы Күштердің талаптарымен тығыз байланыста болуы. Әскери доктрина. Әскери психология мен педагогиканың негізгіздері. Әскери тәртіп-бұл әскери қызметшілердің заңдарда, жалпыәскери жарғыларда, басқа да нормативтік құқықтық актілерде және командирлердің (бастықтардың) бұйрықтарында белгіленген ережелерді қатаң және дәл сақтауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери дайындықтағы IT технологиясы
Мақсаты: Әскери білім мен ақпараттық технологияларды ұштастыра отырып, оқушыларды заманауи цифрлық ортада әскери іс-қимылдарды тиімді ұйымдастыруға, әскери өмірге бейімдеуге және ақпараттық қауіпсіздік дағдыларын меңгеруге бағытталған. Мазмұны: Бастапқы әскери дайындық пен IT технологиялардың байланысы. Әскери саладағы заманауи технологиялар. Әскери картография және GPS навигация. Әскери топография және навигациялық құрылғылар. Байланыс құралдары мен әскери радиобайланыс. Ақпараттық қауіпсіздік негіздері. Киберқауіптер және олардан қорғану жолдары. Әскери техника мен IT жүйелер. IT технологияларды қолдана отырып жаттығулар өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Заманауи педагогикасы
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындық негіздері
Мақсаты: Білімді дамыту үшін қажетті білімді меңгеру, студенттермен оқу-тәрбие жұмысын жүргізу және оқыту әдістемесін жетілдіру. Мазмұны: АӘД сабақтарында ТҚҚ пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Ережелерде көрсетілген мінез-құлықтың моральдық нормалары негізінде оқушылармен қарым-қатынас кезінде кәсіби педагогикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің жалпы теориялық негізі. ЖОО-да алғашқы әскери дайындық негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру үшін нақты материалды игеру. АӘД негіздері талаптарының ерекшеліктері мен жалпы мазмұны ТШО-ның Бастапқы әскери дайындық дәрісханасында пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Студенттермен қарым-қатынаста кәсіби педагогикалық дағдыны ережелерде көрсетілген мінез-құлықтың адамгершілік нормалары негізінде енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұхтартану
Максаты: М.О.Әуезовтың өмірі мен шығармашылығын зерттеу. Мазмұны: М. О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, оның өмірбаяны шығармашылықпен контексте талданады; абайтану ғылымын жасаушы ретінде; зерттеуші жыр "Манас". М.Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдылары дамуда. Отансүйгіштік пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері оянды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әскери педагогика және психология негіздері
Мақсаты: Студенттердің қазіргі ғылыми идеяларға сәйкес әскери қызметтің психологиялық аспектілері бойынша терең білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Студенттерді психикалық құбылыстардың дамуы мен жұмыс істеуін, білім беру мекемелерінің оқушылары мен спорт ұйымдарының тәрбиеленушілерінің жай-күйі мен қасиеттерін психологиялық қамтамасыз етуге байланысты кәсіби міндеттерді шешуге дайындау. Психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету жағдайында дене шынықтыру-сауықтыру, оқу-жаттығу сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгеру. Әскери қызметтің ерекшеліктеріне байланысты кәсіби міндеттер мен тапсырмаларды орындау кезінде адам психикасының көрінісі мен әскери топтың психологиясын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қару-жарақтармен ату негіздері
Мақсаты: Әр түрлі нысандарды ұрыста жеңу үшін штаттық қару-жарақ пен оқ-дәрілерді дайындау және пайдалану ережелерін қалыптатыру. Мазмұны: Атысты дайындаудың теориялық бөлімі. Ату құбылысы, оқтың ауада ұшу заңдылықтарының әдістемесі. Атыс ережелерін саналы түрде игеру және қаруды сауатты пайдалану жолдары. Қарудың материалдық бөлігі-қарудың жауынгерлік қасиеттерін, мақсатын, құрылғысын зерттеу. Үнемдеуді және әртүрлі жағдайларда ату кезінде қиындықсыз жұмыс істеуді қамтамасыз ететін дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атыс дайындығы
Мақсаты: Жеке құрамды, ұрыста жеңіске жету үшін штаттық қаруды дайындау және қолдану ережелерін қалыптастыру. Мазмұны: Қарудың материалдық бөлігінің негіздері. Атыс тәсілдері мен қағидалары. Қол гранаталарын лақтыруды зерделеу. Ату және оның кезеңдері. Оқтың бастапқы жылдамдығы. Қаруды қайтару және ұшу бұрышы. Танкке қарсы қол (станоктық) гранатометінен ату ерекшеліктері. Ұнтақ газдарының бөшкеге әсері және оны үнемдеу шаралары. Механикалық сипаттағы себептер. Термиялық сипаттағы себептер. Тұрақты жауынгерлік дайындықтағы атыс қаруы мен гранатометтердің сыртқы баллистикасы туралы қысқаша мәліметтер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери қызмет негіздері
Мақсаты: ҚР азаматтары өздерінің қасиетті борышын және ҚР басқа да әскерлері мен әскери құралымдарындағы мемлекет пен халық алдындағы міндеттерін орындауына байланысты Мемлекеттік қызметтің ерекше түрін зерделеу. Мазмұны: Әскери қызмет өткеру уақытын қарастырады Жалпы үздіксіз жұмыс өтіліне, сондай-ақ мамандық бойынша жұмыс өтілі. Әскери қызмет түрлері, сарбаздар мен матростардың, сержанттар мен старшиналардың мерзімді әскери қызметі; Келісім шарт бойынша әскери қызмет; Офицерлер құрамының әскери қызметі. Әскери қызмет өткеру уақытын қарастырады, мамандығы бойынша жұмыс өтіліне есептеледі. Әскери қызмет түрлері, мерзімді әскери қызмет, келісімшарт бойынша қызмет, офицерлік құрамның әскери қызметімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азаматтарды әскери қызметке дайындау және қабылдау
Мақсаты: Әскери міндет негізінде Қарулы Күштердің жеке құрамын жасақтауға бағытталған мемлекеттік органдар өткізетін іс-шараларды жастар бойында қалыптастыру. Мазмұны: Әскерге шақыру бойынша әскери қызмет өткеріп жүргендер ӘК-де әскери қызметке шақырылған ҚР азаматтары, осы Заңда айқындалған мерзімге ҚР басқа да әскерлері мен әскери құралымдары; кейінге қалдыру – осы Заңда көзделген негіздер бойынша азаматтарды әскери қызметке шақыру мерзімін кейінге қалдыру, әскерге шақырылғанға дейінгі-әскери қызметке даярлықтан өтіп жатқан ер азаматтар әскери есепке қабылданғанға дейін; азаматтарды әскери қызметке даярлауды жүргізу. Әскери дайындық тәртібі мен дағдыларын дамыту. Азаматтарды әскери қызметке үйрету. Әскери дайындық пәні мен дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Мақсаты: Жалпы және психологиялық мәдениетті арттыру, өмір жолының әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас идеяны қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі жас кезеңдерінің психологиялық ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: Балалардың ағзалары мен жүйелерінің дамуының анатомиялық-физиологиялық заңдылықтарын, сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін, мектеп гигиенасының нормативтерін зерттейді. Онтогенездегі физиологиялық даму ерекшеліктерінің педагогикалық әсерге әсерін сипаттайды. Баланың психологиясының, қабылдауының, есте сақтауының, сөйлеуінің, моторикасының ерекшеліктерімен таныстырады. Психофизиологиялық мінез-құлықты, мидың аналитикалық-синтетикалық қызметін талдау дағдыларын, балалармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты:Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны:Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Мақсаты: Студенттердің пәндерді оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекіту, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы өзекті кәсіби міндеттерді өз бетінше шешу үшін практикалық дағдылар мен дағдыларды игеру. Мазмұны: студенттерді жалпы орта білім беретін мектептің психологиялық қызметінің қызметімен, психологтың құқықтары мен міндеттерімен, жұмыс орнын ұйымдастырумен және негізгі нормативтік құжаттаманы жүргізу ерекшеліктерімен таныстырады, жалпы орта білім беретін мектептегі болашақ кәсіби қызметтің тұтас бейнесін қалыптастырады. Психологиялық, педагогикалық, ғылыми-зерттеу қызметі саласында бастапқы Дағдылар мен дағдыларды алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлікқызметтіұйымдастырудыдағдыларыноқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі,мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери заңнама
Мақсаты: Студенттерді әскери қызметкерлер туралы заңдармен таныстыру мақсатында «Әскери міндет және әскери қызмет туралы» Қазақстан Республикасының Заңы қарастыру. Мазмұны: ҚР Үкіметі, уәкілетті мемлекеттік органдардың негізгі міндеттері, құқықтары мен міндеттері шарттар бөлімдері. Шарт негізінде әскери қызметке қабылданған бірлескен уағдаластық және оны бұзғаны үшін жауаптылық. Әскери қызметтің заңнамалық базасының негізін ҚР Конституциясы, "қорғаныс туралы", "Әскери міндет және әскери қызмет туралы", "әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" заңдар, әскери Жарғылар және ҚР басқа да заңнамалық актілері құрайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери құқық негіздері
Мақсаты: Әскери құқықтық тәртіпті, әскери ұжымның жиналуына ықпалын, жеке құрамның моральдық-психологиялық жағдайын нығайту. Мазмұны: Әрбір әскери қызметші белгілі бір қызметпен айналыса отырып, оның әріптестері, әрқайсысы өз орнында, онымен бірге қатаң белгіленген тәртіппен әрекет ететініне сенімді болуы керек. Қатаң әскери құқықтық тәртіпке қол жеткізу жолдары мен құралдары заңдарда, Қарулы Күштердің тәртіптік жарғысында, ҚР Қорғаныс министрінің бұйрықтары мен директиваларында бекітілген. Әскери атағы мен лауазымына қарамастан барлық әскери қызметшілер заң алдында тең және өздерінің оң жағдайының ерекшеліктерін ескере отырып, ҚР азаматтары үшін белгіленген жауаптылықта болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Мақсаты: Онтогенез барысында адамның психикалық дамуының жалпы заңдылықтары туралы идеялар жүйесін қалыптастыру; қазіргі заманның өзекті психологиялық міндеттерін, атап айтқанда, Даму, тәрбие және оқыту міндеттерін шешуде ғылыми және іс жүзінде бағдарлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы мен гигиенасы, оның жас ерекшеліктері. Жас физиологиясы және сенсорлық жүйелердің гигиенасы. Ішкі секреция бездерінің жас физиологиясы. Тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері мен гигиенасы. 6 жастағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін және күн тәртібін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқу қаруларын алу, сақтау және есепке алу тәртібі
Мақсаты: Түлектің жедел-қызметтік қызметте жауынгерлік қол атыс қаруын шебер және тиімді қолдануға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Оқушылардың қару-жарақ пен оқ-дәрілердің конструкциясы. Жауынгерлік қасиеттерін және мақсаты. Атыс кезінде қару бөліктері мен механизмдерінің жұмыс істеу принциптері. Қаруды ұстау және сақтау ережелерін білуі. Ұрыста тиімді қолданылуын және тұрақты жауынгерлік дайындықта сақталуын қамтамасыз ету. Қарудың материалдық бөлігін оқыту сабақтарында оқытылады және атыс алаңында өткізілетін атыс жаттығуларында жетілдіру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқпен ату
Мақсаты: Оқушылардың қару-жарақ пен оқ-дәрілердің конструкциясын, жауынгерлік қасиеттерін және мақсатын, атыс кезінде қару бөліктері мен механизмдерінің жұмыс принциптерін, қаруды ұстау және сақтау ережелерін білуі олардың ұрыста тиімді қолданылуын және үнемі жауынгерлік дайындықта сақталуын қалыптастыру . Мазмұны: Атқыш қарулардың қысқаша даму тарихы . Ішкі баллистикадан мәлімет. Оқтың ұшып шығу кезеңдері. Оқтың бастапқы жылдамдығы және оның практикалық маңызы. Мылтықтың серпілуі. Граната атқыштан ату ерекшеліктері. Граната атқыштан ату кезіндегі реактивті күш, гранатаның реактивті /двигателі/ қозғағышы. Ату кезінде оқтардың таралуы.ОТН /ортаңғы тию нүктесін/ анықтау ережелері. Бір зарядты және көп зарядты қарулар. Шағын калиберлі ТОЗ-8, ТОЗ-8м, ТОЗ-12 винтовкалары. Пневматикалық ИЖ-22, ИЖ-38 винтовкалары
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: Студенттердің теория, тәрбие технологиясы саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету, нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылықпен шешу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әр түрлі білім беру мекемелерінде, балалар бірлестіктері мен ұйымдарында тәрбие теориясы мен тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырады. Тәрбиелік өзара іс-қимылдың заманауи тәсілдерін; Кәсіптік-педагогикалық қарым-қатынас технологияларын білу болашақ кәсіптік оқыту маманына тиімді тәрбие қызметінің мүмкіндіктерін қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындық бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Мақсаты: Білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге бағытталған және зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаратылыстану ғылымдары
Мақсаты: Табиғаттың біртұтас бейнесін қалыптастыру, ғылыми дүниетанымды дамыту, ғылыми әдістерді меңгеру және қоршаған ортамен қауіпсіз және үйлесімді әрекет етуге үйрету. Содержание:Ғылым және зерттеу негіздері. Заттар және олардың қасиеттері. Энергия және қозғалыс. Жер және ғарыш. Тірі ағзалар және олардың ортасы. Экология және тұрақты даму. Қоршаған ортаны қорғау. Зерттеу әдістері: бақылау, тәжірибе, талдау. Заттың агрегаттық күйі және өзгерістері Энергия түрлері (жылу, жарық, қозғалыс, дыбыс).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты: Студенттерді инклюзивті білім беру тарихы мен теориясы саласындағы қажетті біліммен қаруландыру және интеграция жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық және әлеуметтік - педагогикалық қолдауды жүзеге асыруға дайындау. Мазмұны: Студенттерді ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту негіздерімен таныстыру, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру процесіне тарту, қазіргі қоғамдағы мүгедек балаларды әлеуметтендіру. Психология, ақау, психикалық дамудың кешігуі ұғымын қарастырады. Сенсорлық, интеллектуалды, тірек-қимыл аппараты, сөйлеу, есту, көру қабілеті бұзылған балалардың психологиялық сипаттамаларын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты: Студенттерге табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлардан қорғану, еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ету және күнделікті өмірде қауіпсіз мінез-құлықты қалыптастыру бойынша білім мен дағды беру. Мазмұны: Тіршілік қауіпсіздігі туралы жалпы түсінік: Адам және қоршаған орта: Табиғи және техногендік төтенше жағдайлар:• Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау:Өрт қауіпсіздігі негіздері:Радиациялық, химиялық және биологиялық қауіптер: Төтенше жағдайлардағы іс-қимыл:Құқықтық және нормативтік негіздер: ҚР еңбек заңнамасы. Қауіпсіздік саласындағы халықаралық стандарттар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Студентттердің ғылыми-педагогикалық зерттеу негіздері
Мақсаты: Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін арттыру. Мазмұны: Белгілі бір салада жаңа ғылыми білім мен жетістіктерді алу немесе тереңдету. Ақпарат көздерімен және тиісті бағдарламалық - техникалық құралдармен өз бетінше жұмыс жасауда студенттердің әдістемелік дағдыларын жетілдіру; студенттерге қосымша теориялық материалды және оларды қызықтыратын қызмет бағыты бойынша жинақталған практикалық тәжірибені игеру үшін кең мүмкіндіктер ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери спорттық ойындар және кешендері
Мақсаты: Жеке тұлғаның дене шынықтыруын қалыптастыру түлектердің әскери қызметшілердің дене бітімін жетілдіруді басқаруға жан-жақты дайындығын, сондай-ақ олардың лауазымдық мақсатын ескере отырып, оқу-жауынгерлік қызметке жеке дене дайындығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Жастардың спорттық шеберлігін арттыру. Дене шынықтырудың әскери қызметшілердің жауынгерлік қабілетін арттыруға әсері. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Үйлесімді физикалық және рухани даму. Қажетті төзімділік, күш, жылдамдық және ептілік деңгейінде дамыту және қолдау. Табиғи және жасанды кедергілерді еңсеру, қоян-қолтық бо, әскери-қолданбалы жүзу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесі мен бағалау
Мақсаты: Студенттерді болашақ педагогикалық қызметке даярлаудың әдістемелік негізін қалау, сабақтарды ұйымдастыруға және сапалы өткізуге ықпал ететін бағдарламаның білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ҚР Қарулы Күштерінде қызмет ету. Әскери доктрина бойынша білімді қалыптастыру және ұсыну. Өмірлік қабілеттер мен дағдыларды дамыту. Әскери істің негіздерін зерделеу. Әскери тәртіптің міндеттерін зерделеу. Патриотизм жолымен жастарды тәрбиелеу мен оқытуға бағытталған әдістеме. ҚР қарулы Күштерінің дәстүрлеріне қызығушылық таныта білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: А2 жеткілікті деңгейінде және В1 базалық жеткіліктілік деңгейінде шет тілін оқыту үдерісінде студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Егер бастапқыда тіл деңгейі жалпы еуропалық құзыреттілік В1 деңгейінен жоғары болса, студент жалпы еуропалық құзыреттің В2 деңгейін қалыптастыру. Мазмұны: А1, А2, В1, В2 деңгейлері халықаралық стандарттағы қарым-қатынас аясынан, тақырыптардан, тақырыпшалардан және типтік жағдаяттарынан тұратын когнитивтік-лингвомәдени кешендер: әлеуметтік тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, кәсіптік білім беруде үлгіленген формалар бойынша ауызша және жазбаша қарым-қатынас, жазбаша сөйлеу жұмыстары, тыңдалым түрінде ұсынылған.Білім беру бағдарламасы бойынша мәтіндердегі тілдік материалды түсінгенін көрсету, терминологияны білу және сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектептегі әскери-спорттық ойындарды өткізу
Мақсаты: Қызметтік-қолданбалы және әскери-спорттық спорт түрлері бойынша ұйымдастырушылық, ғылыми, әдістемелік, жаттықтырушылық, оқытушылық және басқа да жұмыс түрлерін тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Мазмұны: Төтенше жағдайлар мен төтенше жағдайларда әрекет ету кезінде қажетті қасиеттерді қалыптастыру. Ойын қызметі негізінде білім алушылардың бастамасы мен дербестігін дамыту. Әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу бойынша білім алушылардың активтерін нұсқаулық-әдістемелік даярлау. Адам өмірінің қауіпсіздігі негіздері, Әскери қызмет негіздері (алғашқы әскери даярлық), қолданбалы дене шынықтыру дайындығы бойынша білім деңгейін, дағдылары мен іскерліктерін тексеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери құрылымдар жүйесіндегі басқару және байланыс
Мақсаты: Қызметтік-қолданбалы және әскери-спорттық спорт түрлері бойынша ұйымдастырушылық, ғылыми, әдістемелік, жаттықтырушылық, оқытушылық және басқа да жұмыс түрлерін тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Мазмұны: Төтенше жағдайлар мен төтенше жағдайларда әрекет ету кезінде қажетті қасиеттерді қалыптастыру. Ойын қызметі негізінде білім алушылардың бастамасы мен дербестігін дамыту. Әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу бойынша білім алушылардың активтерін нұсқаулық-әдістемелік даярлау. Адам өмірінің қауіпсіздігі негіздері, Әскери қызмет негіздері (алғашқы әскери даярлық), қолданбалы дене шынықтыру дайындығы бойынша білім деңгейін, дағдылары мен іскерліктерін тексеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның әскери тарихы
Мақсаты: Қазақ халқының тарихын зерделеу әлемдік тарихтың маңызды бөлігін білдіреді, сондықтан оны зерттеу жастардың тарихи санасына қалыптастыру. Мазмұны: Қазақ этносының пайда болуының, қалыптасуының негізгі кезеңдерін, оның шаруашылығын, тұрмысын, әлеуметтік жүйесі мен саяси жүйесін ұзақ тарихи кезеңге сіңіреді. Тарихи сананың қалыптасу тарихын, ұрпақтардың мәдениеті мен дәстүрлерін қарастырады Республикада әскери тарихты зерттеуді ежелгі көшпенділердің әскери өнерін, қазақ және басқа ұлттардың батырлық өткенін, қазақ мемлекетінің туған тарихын зерттеген республиканың әлеуметтік ғылымдарының тарихнама мұрасы арқасында мүмкін болды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери топография
Мақсаты: Картасыз бейтаныс жерде шарлау, орналасқан жеріңізді анықтау және соғыс уақытында әскери картамен жұмыс істеуді қалыптастыру Мазмұны: Жер бедерінің түрлері мен формалары. Горизонт жақтарын, магниттік азимуттарды, көлденең бұрыштарды және Компас бойымен қозғалыс бағытын анықтау. Азимуттар бойынша рельефке бағдарлау. Магниттік азимут. Жергілікті заттарға азимуттарды анықтау. Карта бойынша жер бедерін бағдарлау.Көкжиек жақтарына бағыттарды компас, аспан шамдары, жергілікті заттардың белгілері бойынша анықтау. Көрсетілген (белгіленген) қозғалыс бағыты мен қашықтықты ұстап тұру. Кедергілерді айналып өту. Кері жолды табу. Жер бедерінің бұрыштары мен арақашықтықтарын өлшеу. Карталардың Масштабы. Карта бойынша қашықтықты өлшеу. Жер бедерін зерттеу. Қозғалыс бағыты бойынша картаны оқу. Топографиялық белгілер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери патриоттық тәрбие негіздері
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызмет процесінде спорттың базалық түрлерін оқытудың теориялық практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: жалпы білім беру жүйесіндегі дене тәрбиесі. Спорт түрлерін оқыту әдістемесі. Физикалық дамудың теориялық, әдістемелік негіздері, техникалық, тактикалық дайындықты дамыту. Мектепте оқыту әдістемесінің ерекшеліктері. Оқушыларды ойынға үйретудің жас ерекшеліктері. Сабақта физикалық қасиеттерді тәрбиелеу. Сабақтағы дене шынықтыру негіздері. Мектептегі спорттық-бұқаралық жұмыс. Спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бауыржантану
Мақсаты: Бұл пән атақты қолбасшы Бауыржан Момышұлының өмірімен және оның өскелең ұрпақты патриоттық тәрбиелеуге және ұлттық тәрбиені қалыптастыруға қосқан үлесімен таныстыру. Мазмұны: Бауыржан Момышұлының үлгісі терең ойлауды, патриотизмді, ұлтшылдықты, жоғары адами қасиеттер мен тәрбиелік құндылықтарды қалыптастыруға ықпал етеді. Бауыржан Момышұлының әскери мұрасына негізделген тәртіп патриоттық қасиеттерді дамытуға үйретеді және жастардың - болашақ Отан қорғаушысының ұлттық бірегейлігін қалыптастыруға ықпал етеді. Отанды қорғау мақсатында жастардың шынайы патриотизміне ықпал ететін ұлы қолбасшының әскери мұрасын насихаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери өнер тарихы
Мақсаты: Құрлықта, теңізде және жерге жақын кеңістікте әскери (жауынгерлік) іс-қимылдарды дайындау мен жүргізудің теориясы мен практикасы, әскери істің құрамдас бөлігін зерделеу. Мазмұны: Әскери өнер теориясы - әскери ғылымның құрамдас бөлігі, оның басқа салаларымен тығыз байланыста стратегиялық, жедел және тактикалық байланыстарда қарулы күресті жүргізудің заңдары, формалары мен тәсілдерін зерттейді. Әскери өнердің жағдайы мемлекеттегі әскери істің даму деңгейіне, қарулы күрестің өндірісі мен құралдарына, мемлекеттің әлеуметтік жүйесінің сипатына байланысты. Әскери өнердің дамуына тарихи және ұлттық ерекшеліктер, географиялық жағдайлар мен экономика әсер етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізуге дайындау. Бұл мақсат келесі міндеттер арқылы жүзеге асады. Мазмұны: Педагогикалық зерттеудің теориялық негіздері: Педагогикалық зерттеу әдіснамасы: Педагогикалық зерттеу әдістері: Зерттеу жұмысын жүргізу кезеңдері: Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін рәсімдеу: Ғылыми жұмыс құрылымы, Педагогикалық зерттеу принциптері. Зерттеу логикасы мен құрылымы. Ақпаратты өңдеу мен интерпретациялау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Техникалық дайындық
Мақсаты: БТР қару-жарағы мен әскери техникасын техникалық пайдалану және жауынгерлік қолдану іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру . Мазмұны: Жауынгерлік доңғалақтар мен тізбекті жабдықты пайдалану талаптарын білу. Бронетехниканы қолдану әдістерінің техникалық сипаттамаларын игеру. Көлік техникасының жалпы тактикалық сипаты. Броньды танк техникасына техникалық қызмет көрсету және тактикалық-техникалық сипаттамалары. Бронды техниканы қару-жарақпен және арнайы техникамен жарақтандыру. Доңғалақты және броньды танк техникасының жауынгерлік қасиеттері, броньды танк техникасының жауынгерлік қасиеттерін меңгеру.Пән ҚР ҚК қарулануында тұрған дөңгелекті және сауытты техникасы бойынша олардың ұрыстық қасиеттері мен қару-жарақтары бойынша білім береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тактикалық дайындық
Мақсаты: Теориялық тактика ұрыстың мазмұнын, мәнін, заңдылығын зерттейді, жауынгерлік дайындық әдістерін дайындау, бөлімдер мен құрамалардың, бөлімдердің жауынгерлік мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін қалыптастыру Мазмұны: Тактика әскери өнердің ажырамас бөлігі болып табылады. Бөлімшелер мен бөлімшелерді дайындау мен күресудің теориясы мен практикасын қамту. Қорғаныстағы сарбаздар, бөлімше, взвод, Шабуылдағы взвод. Шабуыл негіздері. Қорғаныс қарсыласына шабуыл. Қарсыластың алға жылжуы. Барған сайын алға жылжу. Взводтың жауынгерлік мүмкіндіктері. Шабуыл кезінде взвод командирінің жұмысы. Қорғаныстағы Взвод. Қорғанысты ұйымдастыру және қорғаныс шайқасын жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жол қозғалысы және көлік жүргізу ережелері
Мақсаты: Көлік қозғалтқыштарының жұмыс процестері теориясының негіздерін, осы профильдегі маманның біліктілік сипаттамасына сәйкес автомобиль теориясын зерттеу. Мазмұны: Көлік құралдарының жалпы құрылымы. Көлік (автомобиль, теміржол, әуе, су және құбыр) құралдарының жалпы құрылысы, негізгі механизмдері, жүйелері және олардың мақсаттары. Көлік құралдарының қозғалтқыштарының (ішкі жану қозғалтқыштарының) жұмыс процесі және негізгі параметрлері. Ішкі жану қозғалтқыштарының тіршілікті қамтамасыз ететін қосалқы жүйелері. Көлік құралдарының электр жабдықтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Lesson stady
Мақсаты: Кәсіби даму деңгейін арттыру және оқушылардың білім алу үдерісін жақсарту, бірлескен зерттеу жұмысы арқылы сабақ беру әдістерін жетілдіру дағдысын қалыптастыру. Заманауи білім беру әдістерін зерттеу мен тәжірибеге енгізуге баулу. Мазмұны: Сабақты зерттеу әдістемесіне кіріспе. Сабақты зерттеу үдерісінің кезеңдері. Бақылау және деректер жинау. Рефлексия мен кері байланыс. Сабақты зерттеу мәдениетін қалыптастыру. Қазақстандағы Lesson Study тәжірибесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы пәндер практикумы
Мақсаты: Психологиялық диагностика, психологиялық кеңес беру, жеке және топтық психокоррекциялық жұмыс саласындағы кәсіби білімдерін, дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Объективті психодиагностикалық тәсіл шеңберінде әзірленген негізгі әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің психодиагностикалық зерттеу және түзету жұмыстары бағдарламасын құру дағдыларын қалыптастыру. Тұлға және топ, қарым-қатынас психологиясы саласында білім алу. Оқу процесін жобалаудың жалпы мәселелері, оқыту мазмұны және педагогикалық құралдар. Бастауыш кәсіптік білім беретін оқу орындарында сабақ өткізу әдістемесі. Пән бойынша оқу сабақтарын жобалау, жеке әдістемелік жүйелерді жетілдіру жолдары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экстремизм және терроризмнің ұлттық қауіпсіздікке тигізетін салдары
Мақсаты: Студенттерді терроризм мен экстремизмге қарсы күресті реттейтін нормативтік құқықтық актілермен, сондай-ақ тиісті қарсы іс-қимыл практикасындағы жекелеген шет мемлекеттер заңнамасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Терроризм-халықаралық ауқымдағы саяси экстремизмнің ең қауіпті көрінісі. Терроризм өзінің мәні бойынша әлеуметтік немесе саяси себептерге байланысты немесе зорлық-зомбылықты идеологиялық негізделген жүйелі қолдану немесе жеке тұлғаларға қатысты зорлық-зомбылық қаупі, оларды қорқыту, мақсаттарына жету үшін психологиялық қысым деп айтуға болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновация
Мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін, технологиялық дамуды және инновациялық үдерістерді тереңірек түсінуге бағытталған, ғылыми зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Технологиялық даму тарихы және болашағы. Индустриялық революциялар. Дамушы технологиялар: жасанды интеллект, биотехнология, робототехника. Инновация теориясы. Шумпетер теориясы, ашық инновация моделі. Зерттеу мен инновацияны коммерцияландыру. Ғылыми этика және жауапты зерттеу. Академиялық адалдық. Жобалық жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Запастағы офицер дайындығы
Мақсаты: Запастағы офицерлер бағдарламасы бойынша ҚР азаматтарын - жоғары оқу орындарының күндізгі оқу нысанындағы студенттерін әскери дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шақыру және жұмылдыру талаптарын игеру. Қарулы Күштердің запастағы офицерлерін даярлау ережелері. Қазақстан Республикасының басқа да әскерлері мен әскери құралымдары. Запастағы офицердің міндеттері мен талаптары және әскери қызмет негіздері. Әскери қызметшілерге қойылатын негізгі талаптар. Аталған командалық лауазымдарды атқаратындар өздерінің қызметтік міндеттерімен айқындалған. Игеру шақыру және жұмылдыру талабы. Көрсетілген командалық лауазымдарды атқаратын әскери қызметшілерге қойылатын негізгі талаптар олардың қызметтік міндеттерімен айқындалады. Жалпы міндеттер ҚР Қарулы Күштері ішкі қызметінің Жарғысында мазмұндалады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларының киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету және әскери робот техникасы негіздері
Мақсаты: Ақпараттық қоғамда қауіпсіздік туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру және осы негізде ақпараттық қауіпсіздік технологиялары туралы түсінік қалыптастыру және қызметтің барлық салаларында киберқауіпсіздік ережелерін қолдана білу. Мазмұны: Киберкеңістік және киберқауіпсіздік негіздері, қауіп факторлары. Интернет инфрақұрылымының қауіпсіздігі мәселелері (желіні маршруттау хаттамалары, домендік атау жүйесі, маршруттау құралдары. Интернеттегі аутентификация (аутентификация). Wi-Fi пайдаланушысы үшін қауіпсіздік шаралары. Қауіпсіздікті орнату. Қауіпсіз жұмыс істеу үшін компьютерді орнату. Пайдаланушы қателері. Желілік байланыс кезіндегі жеке қауіпсіздік шаралары. Әлеуметтік желілердегі құпиялылық параметрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери дене дайындығы
Мақсаты: Жеке тұлғаның дене шынықтыруын қалыптастыру түлектердің әскери қызметшілердің дене бітімін жетілдіруді басқаруға жан-жақты дайындығын, сондай-ақ олардың лауазымдық мақсатын ескере отырып, оқу-жауынгерлік қызметке жеке дене дайындығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Жастардың спорттық шеберлігін арттыру. Дене шынықтырудың әскери қызметшілердің жауынгерлік қабілетін арттыруға әсері. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Үйлесімді физикалық және рухани даму. Қажетті төзімділік, күш, жылдамдық және ептілік деңгейінде дамыту және қолдау. Табиғи және жасанды кедергілерді еңсеру, қоян-қолтық бо, әскери-қолданбалы жүзу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери инженерлік дайындық
Мақсаты: Студенттерді далалық әскери-инженерлік жұмыстарды ұйымдастыру бойынша оқыту. Ұрыс даласында әскерлердің кедергісіз қозғалысы мен шабуылын ұйымдастыру. Мазмұны: Әскери инженерия талаптары, инженерлік жұмыстардың құрылымы және оның соғыс кезіндегі артықшылықтары. Әскери құралымдар жүйесіндегі әскери-инженерлік даярлық. Инженерлік кедергілер. Инженерлік шахталар. Инженерлік миналарды барлау және минадан тазарту.ұрыста қашықтықты басқаруға және анықтауға үйрету, жауды бақылау дағдыларын дамыту, мақсаттарды іздеу, оларға дейінгі қашықтықты дәл анықтау, мақсат пен мақсатты дұрыс таңдау және қысқа мерзімде ату тапсырмаларын орындау мүмкіндігі.Жолдарды әскерлердің қозғалысына, тасымалдауға және эвакуациялауға дайындау. Инженерлік процестерді роботтандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Action research
Мақсаты: Білім беру қызметкерлеріне өз тәжірибесін жүйелі түрде зерттеу әдістерін үйрету, сыни ойлауын, рефлексия мен зерттеушілік мәдениетін дамыту. сапасын арттыру үшін қолданбалы зерттеу әдісін қолдану дағдысын қалыптастыру. Мазмұны:Әрекетті зерттеуге кіріспе. Зерттеу тақырыбын таңдау және мәселені анықтау. Зерттеу жоспарын құру. Тәжірибедегі қиындықтарды талдау. Зерттеуді жүргізу және интервенция (араласу). Өзгерістерді енгізу және нәтижелерін бақылау. Нәтижелерді талдау және рефлексия. Зерттеу нәтижелерін тарату. Жинақталған деректерді өңдеу. Өзгерістерді бағалау және қорытынды шығару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери-қолданбалы дайындық
Мақсаты: Әскери-қолданбалы дене шынықтыру құралдарымен жоғары сынып оқушыларының дене дайындығының ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Әскери қолданбалы дене шынықтыру дене шынықтырудың мамандандырылған түрі ретінде. Жоғары сынып оқушыларын әскери-қолданбалы даярлаудың нысандары, әдістері мен құралдары. Әскери-қолданбалы дене шынықтыру даярлығы бойынша сабақтан тыс қызметтің ерекшеліктері. Жоғары сынып оқушыларының дамуының психологиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Әскери-қолданбалы дайындық бағдарламасының теориялық негіздемесі. Жоғары сынып оқушыларының физикалық дайындығын эксперименттік зерттеу. Ұйымдастыру, контингент және зерттеу әдістері. 10-11 сынып оқушыларының дене дайындығының мониторингі..
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері тәртіптік жарғысын оқыту әдістемесі
Мақсаты: Әскери тәртіпті, жеке тәртіпте де, бөлімше құрамында да ұйымдастырылған іс-қимылдарды, жауапкершілік, сыпайылық, дербестік және дәлдік сезімін қалыптастыру. Мазмұны: Жарғы әскери тәртіптің түсінігі мен мәнін, әскери қызметшілердің оны сақтау жөніндегі міндеттері. ҚР ҚК мерзімді қызметінің әскери қызметшілеріне көтермелеуді қолдану тәртібі. Тәртіптік жарғы анықтайды: әскери тәртіптің түсінігі мен мәні. Әскери қызметшілердің оны сақтау жөніндегі міндеттері. Көтермелеудің, тәртіптік теріс қылықтар мен тәртіптік жазалардың түрлері. Командирлердің (бастықтардың) оларды қолдану жөніндегі құқықтары. Қызметтік тергеп-тексеру жүргізу тәртібі. Әскери тәртіпті бұзғаны үшін әскери қызметшілерді жауапкершілікке тарту тәртібі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Ақпараттық және цифрлық, қаржылық сауаттылық, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
- Спорт түрлері бойынша жаттығу процесін өткізу үшін тиімді техниканы, тактиканы және спорттық инвентарьды спортпен шұғылданушылардың, оның ішінде денсаулық сақтау мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жыныстық-жастық дамуын ескере отырып таңдау.
- Оқушылардың физиологиялық, психологиялық дамуы мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру.
- Саптық даярлық, қарудан ату, дене даярлығы және жасанды интеллектпен, әскери техника, қару мен жабдық негіздерімен жұмыс істеу сияқты практикалық сабақтарды көрсету.
- Әскери топография және тактикалық-техникалық сипаттамалар мен жалпы әскери жарғылар бойынша тарихи-құқықтық, тәрбиелік, педагогикалық жұмыстарды ұйымдастыру.
- Тиімді оқыту әдістемелері мен жасанды интеллект негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін жүзеге асыру.
- Білім алушылардың мінез-құлқын олардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін, қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларының тәрбие жұмысының әдістемесінің негіздерін ынталандыру арқылы басқару.
- Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар кезінде, алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша жұмыстар жүргізу.
- Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдану.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғау, әрекеттер мен әртүрлі әдістерді қолдану.