Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01720 Орыс тілі мен әдебиеті в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Әдебиеттану негіздері

    Мақсаты: көркем шығарманы жүйелі әдеби талдау негіздерімен таныстыру Мазмұны: әдебиеттану пәні мен міндеттері. Негізгі әдеби ұғымдар мен анықтамалар. Шығармаларды түрлері, стильдері, жанрлары және жанрлық түрлері бойынша жіктеу. Сюжет, фабула және көркем бейнелеу құралдары. Әдебиеттің және басқа өнер түрлерінің орны. Әдеби шығармаларды сыни бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің практикалық курсы1

    Мақсаты: Орыс тілі бойынша білімді жүйелеу; ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің нормаларын меңгеру. Мазмұны: тіл жүйесінің деңгейлері. Орыс әдеби тілінің формалары (ауызша және жазбаша). Сөйлеудің нормалануы. Орыс орфографиясының принциптері. Орфография. Орыс орфография ережелері жүйесі. Графика. Сөздің әртүрлі бөліктеріндегі орфограммалар. Әртүрлі сөз таптарындағы орфограммалар. Орфоэпия. Орфоэпиялық норма. Орфоэпиялық минимум.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Мақсаты: әдебиет теориясының негізгі ұғымдары туралы білім жүйесін, әдеби талдау және әдеби-көркем шығармаларды бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: әдебиеттану пәні мен міндеттері. Әдебиет өнер түрі ретінде. Әдеби шығарма. Көркем образ жайлы түсінік. Шығарманың тақырыбы, идеясы, мәселесі және мотиві. Сюжет және фабула. Композиция. Көркем бейнелеу құралдары. Өлең құрылысының негіздері. Көркем шығармашылыққа нақты тарихи және құрылымдық көзқарас әдіснамасының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Мақсаты: тіл білімінің мақсаттары мен міндеттерімен, негізгі ұғымдарымен таныстыру, лингвистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: тіл білімінің пәні. Тіл білімінің бөлімдері. Тіл жүйелік-құрылымдық білім ретінде. Тілдің деңгейлік ұйымдастырылуы, негізгі тіл деңгейлері және тіл жүйесінің бірліктері. СинхОНнды және диахОНнды тіл білімі. Тілдегі синтагматикалық, парадигматикалық және иерархиялық қатынастар. Тіл белгі жүйесі ретінде. Ф. де Соссюрдің лингвистикалық белгі туралы ілімі. Тіл және сөйлеу. Тіл және қоғам. Тіл функциялары. Әлем тілдерінің жіктелуі. Тілдің шығу тегі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: оқу және зерттеу сияқты академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді құру саласында негізгі принциптерді меңгеру және практикалық дағдыларды игеру. академиялық сауаттылық және оның тиімді кәсіби қызмет үшін маңызы туралы тұтас түсінік құру мазмұны: академиялық жазудың негізгі жанрлары (реферат, шолу, аналитикалық шолу, ғылыми хабарлама) функционалды стилистика. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері: академиялық мәтіндердің стилі мен жанрлары. Жазбаша жұмысты рәсімдеу. Дәйексөз ережелері. Тікелей және жанама дәйексөз. Ескертулерді жобалау нұсқалары. Зерттеу жұмысы: кіріспе, қорытынды, негізгі бөлім, библиография. Ғылыми стильдің негізгі белгілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орфография, пунктуация және ортология бойынша практикум 1

    Мақсаты: сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, орыс тілінің орфоэпиялық және орфографиялық нормаларын сақтау. Мазмұны: Тіл жүйе ретінде. Әдеби тіл. Фонетика. Ортология. Тіл нормалары. Графика. Орфография. Емле ережелері жүйесі. Сөз түбіріндегі екпінсіз дауысты дыбыстар. Сөз түбіріндегі ауыспалы дауысты дыбыстар. Сөздің түбірінде айтылмайтын дауыссыз дыбыстар. Ж, ш, щ және ц-дан кейінгі дауысты дыбыстар. Орфоэпия. Орфоэпиялық нормалар. Сөзжасам. Әр түрлі морфемалардағы және морфемалардың түйіскен жеріндегі орфограммалар. Префикстердің емлесі. Морфология. Сөйлеудің әртүрлі бөліктерінің емлесі. Зат есімдердің аяқталуы. Сан есімдерінің емлесі. Әртүрлі сөз таптарындағы не.. Сөйлеудің әртүрлі бөліктеріндегі Н және НН. Үстеулердің емлесі. Орыс тілінің морфологиялық нормалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің практикалық курсы2

    Мақсаты: Орыс тілі бойынша білімді жүйелеу; ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің нормаларын меңгеру. Мазмұны: тіл жүйесінің деңгейлері. Әдеби орыс тілінің формалары (ауызша және жазбаша). Орыс орфографиясы мен ортология ережелерінің жүйесін қайталау. Тыныс белгілері. Пунктограмма. Орыс тыныс белгілері ережелері жүйесі. Жәй, күрделі және құрмалас сөйлемдердегі тыныс белгілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орфография, пунктуация және ортология бойынша практикум 2

    Мақсаты: ауызша және жазбаша сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, орыс тілінің орфоэпиялық, орфографиялық және пунктуациялық нормаларын сақтау. Мазмұны: Тіл жүйе ретінде. Әдеби тіл. Тіл нормалары. Тыныс белгілері. Пунктуациялық ережелер жүйесі. Жәй сөйлемдегі тыныс белгілері. Сөйлемнің біртектес мүшелеріндегі тыныс белгілері. Сөйлемнің оқшауланған мүшелері және олардың тыныс белгілері. Күрделі сөйлемдегі тыныс белгілері. Күрделі сөйлемдегі тыныс белгілері. Шылаусыз сөйлемдегі тыныс белгілері. Орыс тілінің грамматикалық нормалары. Мәтіндердегі орфографиялар мен пунктограммаларды қайталау. Орфографиялық және грамматикалық минимумды қайталау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи педагогика

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді Заманауи педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерімен қаруландыру, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзыреттіліктермен қаруландыру, студенттердің киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде білім беру процесін жобалауға және құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны. Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері. Қазіргі мектепті басқару мәселелері. Киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде оқу процесін басқару әдістемесі мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі. Қазіргі білім берудегі жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектті қолданудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру, мәлімдемені грамматикалық ресімдеу процесінде кәсіби коммуникативті шет тілдік құзыреттіліктің базалық деңгейін қалыптастыру. Мазмұны. Жұмыс беруші мен кәсіптік ұйымдар тарапынан қазіргі заманғы маманға қойылатын талаптар қосымша және кәсіптік даярлыққа сәйкес әлеуметтік-педагогикалық факторларды талдауға негізделеді. Салыстырмалы талдау жүргізу, коммуникативтік дағдыларды дамыту, мынадай тапсырмаларды орындау мүмкіндігі: объективті факторларға ғылыми көзқарас, салыстырмалы талдаулар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи орыс тілі фонетикасы

    Мақсаты: ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру, студенттерге заманауи орыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы ғылыми білім беру, студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Мазмұны: фонетика тілдік жүйенің деңгейі және ғылыми білім саласы ретінде. Фонетиканың сегменттік және суперсегменттік бірліктері. Фонема және сөйлеу дыбыстары. Дыбыстар жүйесі және олардың жіктелуі. Қазіргі орыс тіліндегі фонетикалық процестер. Жетекші фонологиялық мектептер (МФШ және ЛФШ). Мәтіннің транскрипциясы. Сөзді фонетикалық-фонологиялық және графикалық талдау процедурасы. Мектептегі фонетикалық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фольклор және XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиеті

    Мақсаты: болашақ филологтардың фольклор, ежелгі орыс әдебиеті мен қазіргі заман әдебиетінің қалыптасуының әлеуметтік-тарихи тамыры туралы идеяларын қалыптастыру. Мазмұны: Фольклор және әдебиет: ұқсастық, айырмашылық, байланыс. Фольклордың, мифологияның және ойлаудың ежелгі түрлерінің дамуының негізгі заңдылықтары. Ұлттық және халықаралық фольклор. Әлем туралы фольклорлық идеялардың бірегейлігі. Ежелгі орыс әдебиеті әдеби жазбаша шығармашылықтың ежелгі кезеңін қарастыратын тарихи-әдеби білім берудегі негізгі буын ретінде. XVIII ғасырдағы Ресейдегі тарихи-мәдени жағдайдың ерекшеліктері, әдеби процестің негізгі құбылыстары, осы кезеңдегі жазушылардың ерекшеліктері мен шығармашылық тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балаларға арнап жазатын әлем жазушылары

    Мақсаты: балаларға әлем жазушыларының шығармашылығы және олардың шығармаларының тәрбиелік мәні туралы идеяларды қалыптастыру, осы мәтіндерді идеялық-көркемдік талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: балалар әдебиеті. Әлем халықтарының ертегілерін, оның ішінде орыс және қазақ ертегілерін талдау. Орыс әдебиетінің балалар жазушыларының шығармашылығы мен көркемдік ерекшелігі. Қазақ әдебиетінің балалар жазушылары шығармаларының шығармашылық және көркемдік ерекшелігі. Шетел әдебиетінің балалар жазушыларының шығармаларының шығармашылық және көркемдік ерекшелігі. Көркем мәтіндерді талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фонетика және фонология

    Мақсаты: қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесін сипаттау. Мазмұны: Фонетика және фонология. Негізгі фонологиялық мектептер. Тілдің фонологиялық жүйесі. Сөйлеу дыбыстары және фонема. Фонемалардың әлсіз және күшті позициялары. Қазіргі орыс әдеби тілі құбылысының функционалды жағы. Сөздің фонетикалық және фонологиялық талдауы. Транскрипция.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс халық ауыз әдебиеті және XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы

    Мақсаты: Фольклор және оның негізгі жанрлары, ХІ-XVIII ғасырлардағы Ресейдегі тарихи-әдеби процестің заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, жеке фольклорлық және көркем мәтіндерді талдау қабілетін дамыту. Мазмұны: фольклордың ерекшелігі мен жанрлық жүйесі. Мифологиялық ойлаудың жалпы сипаттамасы. Фольклор поэтикасы, оның әдебиетпен салыстырғанда ерекшелігі. Фольклорлық жанрлардың негізгі белгілері және олардың даму кезеңдері. Ежелгі орыс әдебиетінің негізгі ескерткіштері. XVIII ғасырдағы Ресейдегі тарихи-мәдени жағдайдың ерекшеліктері. XVIII ғасырдағы орыс әдебиетінің бағыттары мен жанрлық ерекшелігі. Мектеп бағдарламасында зерттелген осы кезеңдегі орыс әдебиетінің жарқын өкілдерінің шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшелігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Мақсаты: мектеп бағдарламасында белгіленген орыс, шетел және қазақ әдебиетінің көркем және педагогикалық құрамдас бөлігі ретінде балалар әдебиеті туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: балалар әдебиетінің мазмұны мен формасының ерекшелігі. Фольклор және балалар әдебиеті. Әлем халықтарының мифтері мен ертегілері. Әдеби ертегі. Ертегі және қиял. Балалық шақ туралы өмірбаяндық ертегі. Саяхат және шытырман оқиғалы әдебиет. Балалар поэзиясы. Балаларға арнап жазатын орыс жазушылары. Балаларға арнап жазатын шетелдік жазушылар. Балаларға арнап жазатын қазақ жазушылары. Балалардың оқу шеңберіне енген және мектеп бағдарламасында көрініс тапқан орыс жазушылары мен ақындарының көркем шығармаларын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия – халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: Адам психикасының жас ерекшелігіне қарай даму ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстарды зерттеп,білу негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Әрекет. Танымдық үдерістер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттері. Онтогенезде психиканың даму механизмы, құрылымы, қызметі, психика заңдылықтары, таныымдық үдерістер, жағдайлар, факторлар. Жас ерекшелігі психологиясының әдіснамалық негіздері, жасына қарай өзгерудің табиғаты жайлы ұғымы, механизмі. Адам психикасының дамуының әртүрлі сатысында тұлғаны позитивті дамуының ерекшеліктері, себептері мен жағдайлары және перспективасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи орыс тілінің лексикологиясы мен сөзжасамы

    Мақсаты: орыс тілінің лексикалық және сөзжасамдық жүйелерінің жалпы заңдылықтарын және олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: лексикология, пән және міндеттер, тілдің сөздік құрамын зерттеудің жүйелік-семасиологиялық және ономасиологиялық тәсілдері. Сөздің лексикалық мағынасы және оның құрылымы. Мәндердің типологиясы. Лексика мен фразеологизмдердегі жүйелік қатынастар. Лексиканың социолингвистикалық аспектісі. Лексикография. Қазіргі орыс тілінің сөзжасамының пәні мен міндеттері. Морфемика. Морфема. Морф. Морфемалардың типологиясы. Сөз құрылымындағы тарихи өзгерістер. Сөзжасам. Туынды сөз. Сөзжасам әдістері. Мектеп пен университеттегі сөздің морфемалық және сөзжасамдық талдауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Алтын ғасыр орыс әдебиеті (XIX ғасыр)

    Мақсаты: XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің даму процесі және қазіргі филологтардың дүниетанымын, олардың ойлауының дүниетанымдық негіздерін, олардың сөзбен жұмыс істеу заңдары мен дәстүрлерін түсінуін қалыптастыратын білім ретінде ең көрнекті құбылыстар туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: ХІХ ғасырдың тарихи-әдеби процесі. XIX ғасырдың бірінші және екінші жартысындағы орыс әдебиетінің кезеңі. Осы кезеңдегі әдебиеттің ерекшелігі. Негізгі көркемдік бағыттар, ағымдар, әдістер мен стильдер, терминдер мен ұғымдар. Поэзия мен прозаның дамуына үлес қосқан ақындар мен жазушылардың шығармашылығы. Осы кезеңдегі әдебиеттің дамуына үлес қосқан осы кезеңдегі орыс әдебиетінің көрнекті өкілдерінің шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшелігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XIX ғасырдың орыс әдебиетінің тарихы

    Мақсаты: ХІХ ғасырдағы тарихи-әдеби процестің поэзиясы мен прозасының заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіну. Мазмұны: XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы. XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің бағыттары, стильдері мен жанрлық ерекшелігі. Романтизм және реализм. Орыс поэзиясының алтын ғасыры. А. С. Пушкиннің шығармашылығы: лирика, проза және драмалық шығармалар. М. Ю. Лермонтов және оның шығармашылық мұрасы. Әдеби сын және В. Г. Белинский. ХІХ ғасырдағы орыс әдебиетінің 2-ші және 3-ші үштен бір бөлігі. И.С. Тургенев, Н.А. Некрасов және XIX ғасырдағы реализмнің басқа өкілдері. Орыс әдебиетіндегі психология. Ф.М.Достоевский және Л.Н.Толстой. Мектеп бағдарламасында зерттелген осы кезеңдегі орыс әдебиетінің жарқын өкілдерінің шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшелігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи орыс тілінің лексикасы мен сөзжасамындағы белсенді процестер

    Мақсаты: тілдің лексикалық-фразеологиялық және сөзжасамдық жүйесі туралы идеяларды үнемі өзгеріп отыратын объект, сонымен бірге тұрақты және тұрақты объект ретінде дамыту. Мазмұны: Лексикология және фразеология. Тілдің лексикалық-фразеологиялық деңгейі біртұтас тіл жүйесінің құрамдас бөлігі ретінде. Дамудың сыртқы және ішкі факторлары. Қоғамдағы әлеуметтік-саяси процестер және сөздің лексикалық өзгерістері. Жаргон лексикасын қолдану ерекшеліктері. Шет тіліндегі лексиканы игеру жолдары. Сөзжасам және тілдік ойын. Окказиялық сөзжасам. Тілдегі аббревиатура және универбация. Сөзжасам бірліктерін тілдік талдау; мәтінде жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Мақсаты: болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы, жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы. Сенсорлық функциялардың, тірек-қимыл аппаратының даму ерекшеліктері; тыныс алу және эндокриндік, ас қорыту жүйелері; қан айналымы және жүрек-тамыр жүйелері. Оқушылардың денсаулығын сақтау негіздері, салауатты өмір салты ережелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ әдебиеті

    Мақсаты: қазақ әдебиетінің тарихи-әдеби процесі, қазақ әдебиетінің жетекші жанрлары мен негізгі атаулары туралы түсінік беру, сонымен қатар орыс-қазақ әдеби байланыстары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ауызша ауыз әдебиеті. Түркі мифологиясы. Көне түркі әдебиеті. Жыраулар поэзиясы. Зар заман поэзиясы. Абай Құнанбаев шығармалары. Абай мен Пушкин. 20 ғасыр әдебиеті. М.Жұмабаев, С.Торайғыров шығармашылығы. И.Крылов пен А.Байтұрсыновтың ертегілері. Кеңестік кезең әдебиеті. М.Әуезов шығармашылығы. Қазіргі қазақ прозасы мен поэзиясы. Мектеп бағдарламасында оқытылатын қазақ әдебиетінің көркем мәтіндерінің тақырыптық-көркемдік ерекшелігін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің негізгі бағыттары/

    Мақсаты: әдеби материалды тарихи-нақты зерттеуге сүйене отырып, көркем әдебиеттің ерекшеліктерін сипаттау және оның даму заңдылықтарын анықтау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: көркем әдебиет өнер түрі, түрлері мен жанрлары, ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің дамуының тарихи кезеңділігі ретінде. Әдеби бағыттар, стиль тенденциялары, жазушының жеке стилі, көркем және поэтикалық сөйлеу стилі. Орыс әдебиетінің дамуына елеулі үлес қосқан жазушылар мен ақындардың көркем мәтіндерінің тақырыптық және көркемдік ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи орыс тілі морфологиясы

    Мақсаты: теориялық білімді тереңдету және морфологияның жүйелік шартты құбылыс, орыс тілінің морфологиялық жүйесі ретіндегі тұтас идеясын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі күйіндегі орыс тілінің морфологиялық жүйесінің жүйелік сипаттамасы. Морфологияның негізгі ұғымдары. Сөйлеу бөліктерінің жүйесі және олардың жіктелу принциптері. Сөйлеудің атаулы бөліктері. Етістік және етістік формалары. Күй санатындағы үстеу және сөздер. Сөйлеудің қызметтік бөліктері. Модальды сөздер, одағай мен еліктеуәш сөздер. Сөздің морфологиялық талдауы. Орыстану саласындағы қазіргі жетістіктер мен лингвистикалық ілімдердің дамуын ескере отырып, орыс тілі морфологиясының негізгі мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиетті интерактивті әдіспен оқыту

    Мақсаты: Әдебиетті оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру, болашақ тіл мұғалімінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру (белсенді өмірлік ұстаным, болашақ кәсібін құрметтеу, балаларға деген сүйіспеншілікті сезіну, олармен қарым-қатынас жасай білу). Мазмұны: интерактивті әдістер туралы түсінік, әдебиетті оқытуда интерактивті әдісті зерттеу мен қолданудың теориялық негіздері. Оқытудың интерактивті әдістерінің ерекшеліктері, оқытудың интерактивті әдістерінің дидактикалық принциптері, оның ішінде ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттіліктері) бар балаларға әдебиетті оқытуда. Сыни тұрғыдан ойлау және оқу стратегиялары. Әдебиетті оқытудың цифрлық құралдары. Орыс әдебиетін оқытуда жасанды интеллект қолдану. Отбасылық оқуды ұйымдастыру және ата-аналар мен балаларды осы процеске тарту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның орыстілді жазушылары

    Мақсаты: Қазақстанның орыс тілді әдебиеті туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Орыс және қазақ әдебиеттерінің байланысы. Қазақ фольклоры орыс мәдениет қайраткерлерінің назар аударатын объектісі ретінде. Шоқан Уәлиханов, Абай Құнанбаев, Ыбырай Алтынсарин және олардың орыс-қазақ қатынастары аясындағы ағартушылық және шығармашылық қызметі. П.Васильевтің поэзиясы. И.Шуховтың прозасы. Юрий Домбровский және Қазақстан. М.Симашконың еңбектері. Сүлейменов О. «АзиЯ». Ю.Герттің шығармалары. Қазақстанның посткеңестік орыс тілді әдебиеті. «Шабыт» халықаралық шығармашыл жастар фестивалінің лауреаттары. Қазақстан орыс әдебиеті жазушылары мен ақындарының көркем мәтіндерінің тақырыптық және көркемдік ерекшелігін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиетті оқытудың қазіргі әдістері

    Мақсаты: Әдебиетті оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру, оқу пәні ретінде әдебиеттің тәрбиелік функцияларын іс жүзінде жүзеге асыру. Мазмұны: әдебиетті оқыту әдістемесінің негізгі түсініктері мен категориялары. Мектептегі әдеби шығарманы зерттеу кезеңдері. Сабақ әдебиетті оқуды ұйымдастырудың, сөйлеуді дамытудың, сыныптан тыс оқудың негізгі формасы ретінде. Сандық ресурстар. Bilimland, Kundelik платформалары. Жасанды интеллект. Отбасылық оқу. ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттіліктері) бар балаларды оқуға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы

    Мақсаты: әдеби материалдарды нақты тарихи зерттеулерге сүйене отырып, кқркем әдебиеттің ерекшеліктерін сипаттау дағдыларын қалыптастыру және оның даму заңдылықтарын ашу Мазмұны: Көркем әдебиет өнер түрі, ұрпақтары мен жанрлары, ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің дамуының тарихи кезеңділігі ретінде. Әдеби бағыттар, стиль тенденциялары, жазушының жеке стилі, көркем және поэтикалық сөйлеу стилі. Орыс әдебиетінің дамуына айтарлықтай үлес қосқан жазушылар мен ақындардың көркем мәтіндерінің тақырыптық және көркемдік ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: инклюзвті білім берудің заманау әлемдік және отандық теориясымен танысу, болашақ педагогтерде инклюзивті білім беру ді жобалау мен ұйымдастыру бойынша кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні және ерекшелігі. Инклюзивті білім беру заңдылықтары, ұстанымдары және инклюзивті білім берудің моделдері, жаппай мектеп жағдайында инклюзивті білім беру бойынша әрекеттерді реттеп отвратвн нормативті –құқықтық құжаттар. Білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың технологиялары мен тәсілдері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беру үшін психолого-педагогикалық қолдау және жайлы орта құру. Инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Функционалды морфология

    Мақсаты: студенттерді лингвистикалық дәстүрлерді де, оның мазмұнына функционалды тәсілдерді де көрсететін морфология теориясымен қаруландыру. Мазмұны: лингвистикадағы функционализм. Жүйелік-құрылымдық және функционалдық тәсілдер тұрғысынан әдеби орыс тілінің сөздерінің грамматикалық таптары мен морфологиялық категорияларының сипаттамасы. Мәтіндегі зат есімдердің, сын есімдердің, санд есімдердің, есімдіктердің қызметі. Етістік және оның функционалдық ерекшеліктері. Функционалды-семантикалық өріс ұғымы. Мәтінде жұмыс істейтін морфологиялық бірліктерді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістемесі мен бағалау (орыс тілі)

    Мақсаты: орыс тілін оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін меңгеру және білім алушылардың жетістіктерін бағалау. Мазмұны: орыс тілін оқыту әдістемесінің негізгі түсініктері мен категориялары. лингводидактикалық ғылымның жетекші бағыттары, оқытудың дәстүрлі және жаңа әдістері, заманауи оқытудың жаңа технологиялары, критериалды бағалау технологиясы. Формативті және жиынтық бағалау. Оқуды, жазуды, тыңдауды және сөйлеуді дамыту әдістері. Қашықтықтан оқыту технологияларын, цифрлық білім беру платформаларын, соның ішінде Bilimland, Kundelik пайдалана отырып, орыс тілін оқыту әдістемесі. Орыс тілін оқытуда жасанды интеллект қолдану. Жаңа білім беру технологиялары мен оқушылардың жас ерекшеліктерін, сондай-ақ инклюзивті білім беру принциптерін қолдана отырып сабақтарды жоспарлау және өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: мектепте тәрбие жұмысын жобалау, құрау және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны. Тәрбие үрдісінің, тәрбие жұмысының, мектеп және сыныпта тәрбе жұмысын жүргізу жүйесінің мәні мен ерекшеліктері. Сынып жетекшісінің қызметі және оның мазмұны. Мектепте және сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау дағдысы, сыныпта ұжымды ұйымдастыру және оқушылармен жекелей тәрбие жұмысын жүргізу. Педагогтік қолдау қиын және дарынды балалармен жұмыс жасау дағдылары, оқушылардың ата анасымен бірлесіп жұмыс жасау әдістемесі, оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысын жүргізу. Тәрбие жұмысының тиімді әдістерін диагностикалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің тарихы

    Мақсаты: жалпы шығыс славян кезеңінен бастап ұлттық орыс тілінің қалыптасу дәуіріне дейінгі орыс тіліндегі фонетикалық, грамматикалық және лексикалық өзгерістерді зерттеу, мәтінге тарихи түсініктеме беру қабілетін дамыту. Мазмұны: орыс тілінің тарихы оқу пәні және міндеттері ретінде. Басқа оқу пәндерімен байланыс. Орыс тілін тарихи зерттеу көздері. Орыс тілін тарихи зерттеу әдістері. Орыс тілінің тарихын кезеңдеу. Дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі ежелгі орыс тіліндегі фонетикалық процестер. Тарихи морфология. Оның құлдырауының атауы мен ерекшеліктері. Етістік және оның категорияларын қалыптастыру. Тарихи синтаксис. Мәтінге тарихи түсініктеме. Тарихи лексикология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Коммуникативті синтаксис

    Мақсаты: қазіргі әдеби орыс тілінің синтаксистік жүйесін коммуникативті аспект тұрғысынан зерттеу. Мазмұны: синтаксистік бірліктердің құрылымдық-семантикалық және коммуникативті аспектілері. Сөйлем және мәлімдеме. Орыс сөйлемінің өзекті бөлінуі. ПОНпозиция. Сөйлемдердің коммуникативті парадигмасы. Сөйлемдегі әртүрлі функционалды-семантикалық қатынастарды білдіру құралдары. Синтаксистік модальділік, сөз тәртібі мәселелері. Мәтіннің дискурс құраушы мүмкіндіктері. Қолданбалы мақсаттар үшін функционалды синтаксисті қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Заманауи орыс тілінің синтаксисі

    Мақсаты: лингвистикалық дәстүрлерді де, қазіргі синтаксис теориясының жалпыға бірдей танылған жетістіктерін де көрсететін қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесі туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Синтаксистің пәні мен міндеттері. Синтаксистің негізгі ұғымдары. Синтаксис бірліктері. Синтаксема туралы түсінік. Қазіргі орыс тіліндегі синтаксистік бірліктерді құру құралдары. Синтаксистік форма және синтаксистік мағына туралы түсінік. Синтаксистік бірліктерді зерттеу аспектілері. Сөз тіркестерінің типологиясы. Сөйлем және оның аспектілері. Сөйлем мүшелері. Сөйлем типологиясы. Күрделі сөйлем. Күрделі сөйлемнің типологиясы. Мектеп пен университеттегі сөз тіркестерін, сөйлемдерді және күрделі сөйлемдерді талдау. КСБ (күрделі синтаксисттік бірлік). Мәтін және дискурс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы

    Мақсаты: тілдің қалыптасуы мен дамуы туралы тарихи-лингвистикалық идеяны қалыптастыру. Мазмұны: пәннің мәні мен міндеттері. Тарихи грамматиканың басқа пәндермен байланысы. Орыс тілінің дамуын кезеңдеу. Ежелгі орыс тіліндегі сөйлеудің атаулы бөліктері. Зат есімді септеу және септеу түрлерін біріздендіру. Сын есім және оның қысқа және толық формалары. Есімдік. Сандардың атауларын қалыптастыру. Ежелгі орыс тіліндегі етістік және етістік формалары. Инфинитив және супин. Ежелгі орыс тіліндегі мезгіл. Түр санатын дамыту және оның мезгіл формалары жүйесіндегі көрінісі. Есімше және көсемше. Ежелгі орыс тіліндегі жәй және күрделі сөйлем.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы әдебиет

    Мақсаты: әдеби материалды тарихи-нақты зерттеуге сүйене отырып, көркем әдебиеттің ерекшеліктерін сипаттау және оның даму заңдылықтарын анықтау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: орыс әдебиетінің ағымдары мен тенденциялары, жетекші ақындардың, жазушылардың, қазіргі заман драматургтерінің шығармашылығы, қазіргі әдеби-көркем сынның жағдайы. 1980 жылдардың екінші жартысындағы 21 ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің қоғамдық-саяси контекстегі, көркем әдебиеттің өнердің басқа түрлерімен байланысындағы тарихи дамуының жалпы заңдылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи әдеби үрдіс

    Мақсаты: әлемдік әдебиеттің дамуы контекстінде заманауи орыс әдеби процесі туралы жүйелі идеяны қалыптастыру; кең тарихи-саяси және мәдени-эстетикалық контексте соңғы үш онжылдықтағы әдеби өмірдің негізгі оқиғалары туралы. Мазмұны: көркем әдебиет өнер түрі, түрлері мен жанрлары, стильдердің пайда болуы мен дамуының тарихи табиғаты ретінде: әдеби стиль, стиль тенденциялары, жазушының жеке стилі, көркем және поэтикалық сөйлеу стилі. Мектеп бағдарламасында оқылған ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы орыс әдебиетінің көркем мәтіндерінің тақырыптық және көркемдік ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәтіннің стилистикасы және лингвостилистикалық талдауы

    Мақсаты: заманауи орыс тілінің стилистикасы туралы теориялық ақпаратты теориялық тұрғыдан түсіну және жалпылау, мәтінді лингвостилистикалық талдау дағдыларын игеру. Мазмұны: стилистиканың пәні мен міндеттері. Стилистиканың негізгі ұғымдары мен категориялары. Функционалды стильдер. Тілдің стилистикалық құрылымы. Тілдік бірліктердің стилистикалық маңызы. Мәтінді, оның ішінде көркем мәтінді тұтас лингвостилистикалық талдау. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік әдебиет

    Мақсаты: әлемдік классиканың көркем шығармаларының мәтіндерін формасы мен мазмұнының бірлігінде қарау, сондай-ақ оларды нақты тарихи және жалпыадамзаттық маңызы тұрғысынан талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: әлемдік әдебиеттің даму кезеңдері. Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі әлемдік әдебиеттің ұлы есімдері. Әлемдік әдебиет контекстіндегі ұлттық әдебиеттердің бірегейлігі. Әр түрлі дәуірлердегі, ұлттар мен кезеңдердегі көркем шығармалардың идеялық-көркемдік ерекшелігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: студенттердің ғылыми педагогикалық зерттеулерді жүргізуге мотивациялық және зерттеушілік дайындығын, педагогикалық ғылыми зерттеулердің теориялық негізі, мазмұны мен құрылымы, зерттеу мәліметтерін өңдеу әдістері және оларды түсіндіру туралы түсініктерін дамыту. Мазмұны: Педагогика саласындағы ғылыми зерттеулер: жалпы сипаттамасы. Педагогика саласындағы ғылым және ғылыми зерттеулер туралы түсінік. Педагогикалық зерттеулердің классификациясы. Педагогикалық ғылыми зерттеулердің құрылымы. Ғылыми педагогикалық зерттеудің теориялық әдістерінің классификациясы және сипаттамасы. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері (сауалнама, сауалнама, бақылау, әңгімелесу, тестілеу, педагогикалық тәжірибені зерттеу, эксперименттік педагогикалық жұмыс, эксперимент және т.б.). Бақылау педагогикалық зерттеу әдісі ретінде. Эксперимент педагогикалық зерттеу әдісі ретінде. Анықтау, оқыту және бақылау эксперименттері. Әңгімелесу педагогикалық ғылыми зерттеу әдісі ретінде. Социометриялық зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу мәліметтерін өңдеу әдістері және оларды түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Теориялық концепциялардың даму тарихы

    Мақсаты: әдебиеттанудағы негізгі теориялық ұғымдар мен категорияларды тереңдету және кеңейту. Мазмұны: әдебиет теориясының мақсаттары мен міндеттері. Қазіргі әдебиеттанудың тұжырымдамалық аппараты. Әдебиеттің тарихи даму заңдылықтары әдебиет тарихы мен теориясындағы негізгі бағыттар мен ұғымдар. Поэтика. Поэтика категориялары (мазмұны мен формасы, тақырыбы мен идеясы, жүйесі мен құрылымы, автордың бейнесі, көркемдік уақыты мен кеңістігі, сюжеті мен композициясы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміндегі жаңа бағыттар

    Мақсаты: жаңа ғылыми лингвистикалық бағыттардың негіздерімен танысу. Мазмұны: қазіргі лингвистиканың негізгі принциптері. ХХ-ХХІ ғасырлардың тоғысындағы орыс тіл білімінің жаңа бағыттарының мәні. Қазіргі заманғы антропо-бағдарланған лингвистикалық пәндердің (Функционалдық грамматика, коммуникативтік грамматика, семантика, лингвоконцептология, прагмалингвистика, когнитивтік лингвистика) негізгі ережелері, проблематикасы және ғылыми аппараты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Риторика және спичрайтинг негіздері

    Мақсаты: шешендік өнердің негіздерін, мұғалімге қажетті спичрайтингтің түрлері мен жанрлық үлгілерін меңгеру, сонымен қатар сөйлеудің педагогикалық мәдениетін дамыту және спичрайтинг мәтінін құрудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Шешендік жазу: технологиядан кәсіпке дейін. Спичингтің жанрлық үлгілері. Speechwriting стратегиясы мен тактикасын таңдау. Спичрайтинг қызметінің ұйымдастырушылық негіздері. Мәтін мазмұны. Мәтіннің композициялық құрылысы. Мәтіннің тілдік дизайны. Бұқаралық коммуникация мәтіндерін риторикалық талдау. Көпшілік алдында ауызша сөйлеудің ерекшеліктері. Шешеннің бейнесі. Көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесі. Пікірталас. Аргументтегі трюктар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Action research

    Мақсаты: Студенттерде педагог-зерттеуші құзыреттілігін, өзіндік педагогикалық тәжірибесі мен іс-әрекетін жүйелі, рефлексиялық, коррекциялық, аналитикалық зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Action Research кәсіби тәжірибедегі проблемалық мәселелерді анықтауға бағытталған жүйелі, рефлексивті, аналитикалық зерттеудің бейресми әдісі ретінде. Әлемдік педагогикада Action Research әдісінің пайда болу тарихы. К.Левин, Дж.Дьюи, Д.Коллиер, С.Кори, В.Борг және т.б. әрекетті зерттеу ретінде Action Research-тің дамуына қосқан үлесі. Әрекетті зерттеудің әлемдік тәжірибесі: «әрекетті зерттеу», «бірлескен зерттеу», «тәуелсіз зерттеу», «әрекетті зерттеу», «контекстік әрекетті зерттеу». Білім берудегі Action Research қазақстандық тәжірибесі. Action Research жетекші қағидаттары: ғылыми-зерттеу және оқу тәжірибесінің бірлігі, ынтымақтастығы, синергиясы және зерттеушілердің топтық жұмысы. Іс-әрекетті зерттеу әдісінің кезеңдері: проблеманы қою, мәліметтер жинау, әрі қарайғы әрекеттерді жоспарлау, іс-әрекет жоспарын орындау, түрлендірулерді жүзеге асырғаннан кейін мәліметтерді талдау, рефлексия. Педагог-зерттеушінің педагогикалық рефлексиясы мұғалімнің өзінің практикалық іс-әрекетін талдау және түзету, жетілдіру және өзін-өзі дамыту мақсатында талдау және хабардар ету ретінде. Әдебиет мұғалімінің тәжірибесіндегі Action Research әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиа сауаттылық және жасанды интеллектті қолдану

    Мақсаты: БАҚ ақпаратымен саналы және тиімді әрекеттесу үшін оқушылардың медиа сауаттылығын және сыни ойлауын дамыту. Мазмұны: Медиа сауаттылық және ЖИ. Қазіргі ақпараттық қоғамдағы медиа сауаттылықтың маңызы. AI дәуіріндегі цифрлық және киберқауіпсіздік негіздері. Ақпарат құралдарының әртүрлі түрлері мен жанрлары. БАҚ және қоғамдық пікір. Сыни тұрғыдан ойлау ақпаратты медиа сауатты тұтынудың негізі ретінде. Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жалған ақпарат түрлері. Бұқаралық ақпарат құралдарындағы фактчекинг негіздері. Манипуляция және оған қатысты категориялар. Этикалық аспект. Конспирация теориялары, стереотиптер мен мифтер. БАҚ манипуляциясының тілдік механизмдері мен құралдары. Медиа сауаттылықты дамытуға арналған AI құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: ұлттық біліктілік тестілеу шеңберінде орыс тілі мен әдебиеті мектеп курсының теориялық және практикалық негіздерін және оқыту әдістемесін өзектендіру және жалпылау мазмұны: орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне қойылатын біліктілік талаптары. Қазақстан Республикасы мұғалімдерінің ұлттық біліктілік тестілеуін өткізу рәсімі. Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған ҰБТ тест тапсырмаларының мазмұны мен құрылымы. "Педагогика және әдістеме" блогы бойынша тест тапсырмалары. Мектеп дидактикасының негіздері. Оқыту, бағалау және тәрбиелеу әдістері мен формалары. Оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру. "Пәндік білім" блогы бойынша тест тапсырмалары. Орыс тілі мен әдебиетінің мектеп курсының теориялық негіздері. Тест тапсырмаларын талдау. Тест тапсырмаларының мазмұны бойынша апелляция.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы тіл білімі

    Мақсаты: тіл білімі теориясы бойынша білімді жүйелеу, студенттердің лингвистикалық ойлауын қалыптастыру. Мазмұны: тіл білімінің теориясы мен тарихы. Тіл білімі тарихының негізгі кезеңдері. Тіл мен сөйлеудің, тілдің символдық жүйе ретіндегі негізгі лингвистикалық-теориялық ұғымдары. Тіл дамуының ішкі және сыртқы факторлары. Әлем тілдерінің типологиясы. Лингвистикадағы зерттеу әдістері. Лингвистикалық зерттеулердің заманауи бағыттары: әлеуметтік лингвистика, психолингвистика, коммуникативті лингвистика, когнитивті лингвистика және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пән өзінің және кәсіби қызметінің өзектілігін және үздіксіз даму мүмкіндігін сақтау үшін жаңа біліммен қамтамасыз етеді, болашақ мұғалімдердің ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білім алуы және білім беру мен педагогтік кәсібін дамытуға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан тәжірибелік зерттеулер жүргізу; оқытудағы инновациялық тәсілдер және оқушыларды оқыту және бағыттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиет теориясы

    Мақсаты: әдебиеттанудың теориялық және әдіснамалық мәселелері туралы негізгі теориялық ұғымдар мен категорияларын, білімін тереңдету және кеңейту. Мазмұны: Заманауи әдебиеттану мәселелері. Мәтінді талдаудың теориялық-әдістемелік және әдістемелік негіздері. Әдебиеттің тарихи даму заңдылықтары әдеби бағыттары, түрлері мен стильдері. Мәтіннің әдістері, жанрлық формалары, жанрлары және жанрлық түрлері. Көркем шығарманы талдау әдістері мен тәсілдері. Көркем шығарма мен шығармашылықты дәстүрлі және жүйелі зерттеудің ұқсастықтары мен айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Lesson Study

    Мақсаты: Сабақтарды бірлесіп жоспарлау, өткізу және талдау арқылы оқыту сапасын жақсарту. Бұл мұғалімдер топтарда жұмыс істейтін, әртүрлі оқу тәжірибелерін құратын және сынайтын, содан кейін педагогикалық дағдыларын жетілдіру үшін нәтижелерді талдайтын кәсіби даму әдісі. Мазмұны: білім беру процесін талдау және жақсарту бойынша бірлесіп жұмыс істеуге негізделген мұғалімдерге арналған кәсіби даму әдісі. Әдетте мұғалімдер тобы бірге жұмыс істейді, сабақты жоспарлайды, оны өткізеді, содан кейін оқыту әдістерін жақсарту үшін нәтижелерді талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәтіннің лингвистикалық сараптамасы

    Мақсаты: мәтінге лингвистикалық сараптама жүргізуде білім мен дағдыларды дамыту. Мазмұны: Құқықтану, пәні және міндеттері. Қазақстан Республикасының сот-сараптама қызметі саласындағы заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілері. Тіл білімінің жалпы сипаттамасы емтихан. Арнайы мәтін ретіндегі лингвистикалық сараптаманың функционалдық-стилистикалық сипаттамасы. Лингвистикалық сараптаманың негізгі әдістері. Сараптамалардың әртүрлі түрлерінде жиі кездесетін құқықтық және тілдік құбылыстар. Сараптамалық қорытындыны жүргізу әдістемесі. Лингвистикалық сараптамадағы қорлауды анықтау. Құқықтық және лингвистикалық экстремизм. Нақты мәтіндерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Мақсаты: студенттердің ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі ЕуОНпа әдебиеті туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: шетел әдебиетінің даму кезеңдері. Ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі шетел әдебиетінің жазушылары мен ақындары. Әр түрлі кезеңдерге жататын шығармалардың идеялық-көркемдік ерекшелігі. Көркемдік әдістерді қалыптастыру процестері. Ұлттық әдебиеттің бірегейлігі. Мектеп бағдарламасында көрсетілген шетел әдебиетінің ұлы есімдерінің шығармаларын талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Оқу-әдістемелік, оқу-тәрбие және зерттеу міндеттерін табысты іске асыру үшін орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы білім мен білік жүйесін пайдалану.
  • Пәнаралық байланыстар мен инновациялық технологияларды, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында пайдалана отырып, орыс және орыс емес тілдері бар мектептерде орыс тілі мен әдебиетін тиімді оқытуды жүзеге асыру.
  • Тілдік бірліктерді лингвистикалық талдау, лингвостилистік және әдеби талдау, терең пәндік білім негізінде мәтінге лингвистикалық сараптама жүргізу, оның ішінде деректерді статистикалық өңдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын көрсету.
  • Педагогика, психодидактика, жас физиологиясы, көпмәдениетті, инклюзивті білім беру саласындағы базалық білімге негізделген, білім беру мен рухани-адамгершілік дамуына ықпал ететін және жеке оқушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен медиа сауаттылығын арттыруға бағытталған оқу процесін жүзеге асыру.
  • Кәсіптік қызмет саласында, оның ішінде мәдениетаралық диалог жағдайында ауызша және жазбаша коммуникацияда екінші (қазақ) және шет (ағылшын) тілдерін пайдалану.
  • Ғылыми-зерттеу, зерттеу және кәсіби қызметте жаратылыстану, әлеуметтік және әлеуметтік-экономикалық білімге негізделген ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, салауатты өмір салтын көрсету, белсенді азаматтық ұстаным мен қоғамға қызмет етуге деген ұмтылысты көрсету.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық, коммуникациялық және цифрлық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектті білім беру, ғылыми-педагогикалық қызметте сабақтарды жобалау және өткізу, оқу материалдарын әзірлеу, бақылау және бағалау кезінде қолдану.
  • Синхрония мен диахрониядағы тілдік фактілерді сипаттау әдістерін, ауызша және жазбаша қарым-қатынас стильдерін, жанрларын, ережелері мен нормаларын, филологиялық және стилистикалық мәтіндердің әдістемесін, әдеби процестің заңдылықтарын, жазушы шығармашылығының өзіндік ерекшелігін, орыс әдебиетінің ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіндегі орнын түсіну негізінде фольклорлық немесе көркем шығармаларды талдауды меңгеру.
  • Кәсіби өсу және өзін-өзі тәрбиелеу мақсатында сыни ойлау және жаңа білім алу дағдыларын қолдану, жаңа педагогикалық идеяларды іске асыруға дайын болу және қазіргі және болашақтың сын-қатерлерін ескере отырып, өзгерістердің өсіп келе жатқан динамикасы жағдайында оқу.
  • Кәсіби құндылықтарды (Педагог мамандығына деген адалдық, азаматтық, кәсіби этика, жауапкершілік және белсенділік) көрсете отырып, құрмет пен жауапкершілік, адалдық пен әділеттілік негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыра отырып, педагог мамандығының жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну.
  • Кәсіби қызметтің қиын жағдайларында, оның ішінде белгісіздік жағдайында, қаржы мен уақыт ресурстарын басқару және сауатты бөле отырып білім беру тапсырмаларын орындау кезінде дербес шешімдер қабылдау және кәсіпкерлік дағдыларды қолдану.
  • Оқушыларды тіл мен орыс, қазақ және әлем әдебиетінің тәрбиелік әлеуеті арқылы құндылықтар жүйесіне баулу, топта тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, әртүрлі мәдениеттер мен пікірлерге төзімділік таныту.
Top