6B01431 Бейнелеу өнері, графика және жобалау в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім, білік, дағдыны дамытатын және оқушы тұлғасының интеллектуалдық, адамгершілік, шығармашылық және көркемдік дамуын дамыта отырып, кәсіби құндылықтары мен іргелі білімді мұғалімді дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Мақсаты: Шет тілі арқылы пәнді оқудың жеткілікті деңгейін дамыту, оқытылатын пәндер арқылы шет тілін терең зерделеу. Мазмұны: Тілді білу зерттелетін пәннің бағдарламасын игеру құралы. Білім беру бағдарламасына тілді біріктіре оқыту. Арнайы лексика мен терминологияны арқылы тілдік ортаға толық ену. Кәсіби қарым-қатынастың ауызша және жазбаша мәлімдемелері. Ғылыми диалог және пікірталас. Кіріктірілген тілдегі кәсіби қарым-қатынас саласы. Кәсіби сипаттағы жазбаша және ауызша мәтіндер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бейнелеу өнері (Академиялық сурет) I
Мақсаты: Бейнелеу өнерінің академиялық түрі, графиканың кіші түрімен және бейненің құрылымдық негіздерімен студенттерді таныстыру. Мазмұны: Нобай, сызба және академиялық сурет салу. Кеңістіктік композициядағы үш өлшемді пішіндерді бейнелеу заңдылықтары. Реалистік бейнені қабылдау мен орындау құралдары. Объектілердің пропорционалдық қатынастары. Тақырыптық натюрморт, гипс басы, діңгектің, натурщик басының конструктивті негізін бейнелеу. Гоудон, Давид, Экорше гипс бастарының құрылысын түрлі қырынан талдау. Адам басының анатомиялық және жеке құрылысының ерекшеліктерін талдау. Графикалық құралдардың көмегімен жеке белгілерді беруде сурет салу мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бейнелеу өнері (Академиялық кескіндеме) I
Мақсаты: Кескіндеменің бейнелеу техникасында іскерлік пен дағдыны қалыптастыру. Мазмұны: Кескіндеменің түрлері, жанрлары, материалдары мен техникасы. Жанрлардың тарихи аспектілері: натюрморт, портрет, пейзаж, батальдық жанр, теңіз пейзажы. Екі өлшемді жазықтықта үш өлшемді композицияны құру заңдылықтары. Гризаль, монотип, монохромды және полихромды кескіндеме техникасындағы жарық-көленке және перспектива ерекшеліктері. Өнер туындыларын құру технологиялары. Кескіндеме материалдарындағы көркемдік дағдылар: акварель, гуашь, майлы және акрил көркем бояулары. Бейнелеу өнері сауаттылығы. Кескіндеме саласындағы құзыреттілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің практикумы
Мақсаты: Бейнелеу өнеріндегі оқыту әдістерінің заңдылықтары мен ережелері бойынша бейнелерді құрудың тәжірбелік қағидалары. Мазмұны: Жалпы білім беретін мектептерде бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің мақсаты, міндеттері және дидактикалық қағидалары. Бейнелеу өнері бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру және жоспарлау. Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің даму тарихы. Оқу пәні бойынша оқу-әдістемелік кешенін талдау. Бағдарламаларды, көрнекі оқу құралдарын және басқа да оқыту өнімдерін әзірлеу. Оқытудағы білім беру ортасының рөлі. Бейнелеу өнері кабинеті, оның жабдықталуы, дизайны және материалдық-оқу базасы. Мектеп оқушыларының өзін-өзі тәрбиелеуін ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. Инновациялық педагогикалық тәжірибені жалпылауға қойылатын талаптар. Бейнелеу өнері мұғалімінің аттестаттауы. Бейнелеу өнері мұғалімінің тәжірибелік іс-әрекетін, оның кәсіби қабілеттерін, өзін-өзі талдау және өзін-өзі бақылауын тексеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Суреттегі сандық технологиялар І
Мақсаты: Студенттерді өнер туындыларында қолданылатын технологиялар, өнердегі сандық трансформация, виртуалды, толықтырылған шындық технологияларды таныстыру; технологиялардың суретшілердің шығармашылық қызметіне әсерін қарастыру. Мазмұны: Сандық графиканың түрлері. Сандық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланудың түрлі техникасы мен технологиялары. Бейнелеу өнері туындыларын қолдану және алу әдістері мен құралдары. Сандық сурет және сандық кескіндеме. Ақпараттық технология өнер туындыларын сандық форматта жасау. Сандық графикалық құралдар, сандық графика өнерінің техникасы мен технологиялары, VGA/SVGA графикалық контроллерлері. Суреттерді құру және түрлендіру алгоритмдері. WinAPI және OpenGL графикалық кітапханаларының көмегімен Windows ортасында кескіндерді қалыптастыру. HTML спецификациясының негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Мақсаты: Педагогикалық кәсіпте педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті педагогикалық және кәсіби құзыреттіліктерді, білімді, дағдыны қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің әлеуметтік мақсаты. Болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұны. Үздіксіз білім беру. Педагогикалық ғылым мен тәжірибедегі құзыреттілік тәсілдің мәні. Педагогикалық үрдістегі педагогикалық қарым-қатынас. Тұлғаның оң дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен перспективалары. Педагогтың тұлғаның оң дамуына әсері. Кәсіби қарым-қатынас саласы. Кәсіби сипаттағы жазбаша мәтіндері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кескіндеме технологиясы І
Мақсаты: Кескіндеменің түрлері мен жанрларымен танысу, бейнелеу өнерінің бейнелі-көркемдік тілін қалыптастыру; студенттердің шығармашылық белсенділігін дамыту. Мазмұны: Кескіндеменің техникасы мен технологиясы. Көрнекі бейнелерді беру жолдары. Түрлі жазықтықтарға кескіндемелік бояуларды қолдану. Майлы, гуашь, акварель, темпера бояуларын картонға, кенепке, қағазға, ағашқа жағу. Кескіндеме шеберлігі және кескіндеме шығарманы орындау технологиясы. Кескіндеме техникасы кескіндеме материалдарындағы бейнелеу әрекеті. Кескіндеме туралы тарихи мәліметтер. Көркем материалдардың сипаттамасы. Менің туған Қазақстаным, Қазақстан халқының дәстүрлі мәдениетінің ерекшеліктеріндегі табиғи жағдайлардың рөлі, туған табиғат көріністері, киіз үйді, тұрмыстық бұйымдарды, құралдарды, киімдерді безендірудегі сәндік құрылымның бірлігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сызу негіздері және перспектива
Мақсаты: Кеңістіктік фигураларды жазықтыққа проекциялаудың теориялық негіздері мен әдістерін зерделеу, түрлі бөліктер мен заттардың сызбаларын AUTOCAD-та сызудың практикалық әдістерін үйрету. Мазмұны: Сызба құралдары мен құрал-жабдықтар. Сызба құралдарын пайдалану. Сызбалар жасау. Сызба шрифттері. Геометриялық құрылымдар. Геометриялық денелер. МЕСТ. Геометриялық пішіндердің проекциясы. Жазық және көлемді фигуралардың аксонометриялық проекциялары. Сызбаларды графикалық орындау ережелері. Жазық фигураларды, геометриялық денелерді және техникалық бөлшектерді сызу. Фигуралардың перспективасын оның тікбұрышты (ортогональды) проекциялары арқылы құру. Перспективті бейнелерді практикалық тұрғызу. Нүкте, түзу, жазық фигуралардың перспективалары. Параллель проекция және сызықтық перспектива заңдары мен ережелері. Геометриялық сызба. Проекциялау сызбасы. Техникалық сызба. Сызықтық перспектива. Көлбеу жазықтық перспективасы. Бөлшек моделдері. Түйіндесу. Қима және кескін. Аксонометриялық проекция. Тік бұрышты проекция. Геометриялық денелердің жаймасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Мақсаты: А. Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде "Қазақтану" жобасында "ұлттық кодты" сақтау. Мазмұны: ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстан тарихы мен қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай-ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай - "Карамоланың жағдайы" заңдар жинағын құрастырушы, оның қоғамдық маңызы. Абай-ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам" тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М.Әуезовтің "Абай жолы" роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев "Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда", рөлі, маңызы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи педагогика
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық үрдісті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру. Мазмұны: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үрдісін жобалау және құру. Киберпедагогиканың үлгілері мен ғылыми қағидалары. Педагогика ғылымының генезисі, тұтас педагогикалық үрдістің заңдылықтары мен қағидалары. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері. Қазіргі мектепті басқару мәселелері. Киберпедагогиканың ғылыми қағидалары мен заңдылықтары. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдістемесі мен технологиясы. Қашықтықтан және аралас оқыту әдістері. Қазіргі заманғы білім берудегі жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктері мен тәуекелдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: жасанды интеллект бағдарламалық құралдары мен әдістерін пайдалану бойынша білім, білік және тәжірибелік қолдану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының заманауи жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Жасанды интеллектке кіріспе. Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары. Жасанды интеллект құралдарымен танысу. Үлкен тілдік модельдер (LLM). Кодсыз жасанды интеллект платформалары. Генеративті жасанды интеллект құралдары. Бейне тану құралдары. Табиғи тілдерді өңдеу (Natural Language Processing, NLP) құралдары. Жасанды интеллект арқылы деректерді визуализациялау. Маркетинг және жарнамадағы жасанды интеллект. Қаржы саласындағы жасанды интеллект. Клиенттерге қызмет көрсетудегі жасанды интеллект. Білім беру саласындағы жасанды интеллект. Жасанды интеллекттің этикалық аспектілері. Жасанды интеллект және қоғам. Жасанды интеллекттің болашақ үрдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бейнелеу өнері (Академиялық кескіндеме) IІ
Мақсаты: Кескіндеме бетін композициялық шешуде, көлемін құрастыруда, білім, білік, дағдыларын дамыту. Мазмұны: Табиғат объектілерінің панорамалық бейнесі туралы түсініктер. Портрет, интерьер, пейзаж, натюрморт кескіндемелерінің психологиялық негіздері. Шығармада колористикалық және реңдік қатынас. Көркем бейненің бірлігі. Натюрморттың, адам фигурасының және заттардың жекелеген бөліктердің көркем бейнесі. Портрет, натюрморт және пейзаж жанрындағы станоктық кескіндеме. Алтын қима заңын ескере отырып, кескіндеме кенептің композициялық шешімі. Түстану, перспектива, композиция заңдылықтарын пайдаланып көлемді тұрғызу және анықтау. Түс, жарық, рең бойынша сәндік бейне. Жарық-көлеңке ортасының берілуі және перспективалары. Майлы және темпера бояуларға арналған негіздер. Темпера және майлы бояуларға арналған негіздер. Құралдар мен жабдықтар. Аралас кескіндеме техникасы. Дәстүрлі мәдениеттегі адам бейнесі, адам сұлулығы, өнерде бейне туралы халықтың ой-пікірлері. Адам бейнесі, әлемнің түрлі мәдениеттеріндегі адам бейнесі, замандас бейнесі, портрет жанры, өнердегі махаббат, достық, отбасы тақырыптары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кескіндеме технологиясы ІІ
Мақсаты: Кескіндеме құралдары арқылы шынайылықты жеткізуде білім, іскерлік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бояу материалдарының қасиеттері. Бояулардың пигменттер мен май еріткіштерімен қосындысы. Кескіндемедегі жаңа технологиялар, астарлау технологиясы. Негізге сурет салу техникасы: фреска және асекко; тырнау; гризаль. Жазықтыққа көркем бояуларды қолданудың түрлі техникалары мен әдістерін қолдана отырып кескіндеме шеберлігі. Негізгі жамылғы. Кескіндеме технологиялары. Кескіндеменің оптикалық негіздері. Көркем майлы бояулар мен лактар. Майлы бояу техникасы. Аралас техникадағы кескіндеме. Жұмыстың негізін дайындау. Алла Прима техникасы. Жылтырату техникасында кескіндеме.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кескіндеме шығармаларының композициясы
Мақсаты: Композицияның негізгі заңдылықтары мен оны құрастырудың көркемдік құралдары туралы білімдерін қалыптастыру; шығармашылық жұмыс дағдыларын дамыту және шығарманың идеялық мақсатын бейнелеу құралдары арқылы көрсету. Мазмұны: Композицияның негізгі үлгілері. Суреттің ырғақты құрылысы, бірлігі мен тұтастығы. Композициялық орталық, суретті орындаудағы қарама-қайшылық және композициялық техника. Көркемдік бейне жасау. Кескіндеме салу үшін композициялық әдістерді қолдану. Шығармашылық қиял және қиялды ойлау. Көркемдік бақылау. Көрнекі есте сақтау, қоршаған шындықты көру қабілеті және типтік. Көркемдік-эстетикалық талғам және көркем мәдениеті. Эскизден бастап оның аяқталуына дейінгі жұмыстың реттілігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Суреттегі сандық технологиялар II
Мақсаты: Интернеттің интерактивті жүйелері, медиа-арт ретінде жаңашыл өнер түрлері, жаңашыл сенсорлық технологиялар туралы студенттердің білім, іскерлік пен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сандық объектілерді беру ережелері. Сандық объектілердің әдістері мен тәсілдері. Бағдарламалық қамтамасыз етудің графикалық мүмкіндіктері. Сандық сызбалар мен эскиздер. Сандық графикалық құралдар. Компьютерлік графикадағы сандық графиканың техникасы мен технологиялары. Бағдарламалық қамтамасыз ету: (3D), net-art, bio-art, nano-art, WEB-дизайн. Толықтырылған шындық технологиясы. Кескіндерді жасау және өңдеу үшін арнайы бағдарламалық жабдықтамалары бар компьютерлерді пайдалану жолдары. Визуалды ақпаратты цифрландыру, өңдеу және сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Композиция негіздері
Мақсаты: Студенттердің композиция негіздері бойынша білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастыру, көркем шығарманың мағыналық, бояу, үйлесімді бірлігін көрсете отырып мазмұнын анықтау. Мазмұны: Композицияның негізгі көркемдік тәсілдері, принциптері мен үлгілері. Көлем берудегі түс және реңдік қатынас. Жоспарлау туралы түсініктер. Композициядағы мағыналық тұтастық. Табиғатқа тән белгілер. Заттардың көлемін жарық, рең және түс көмегімен көрсету. Композициялық ойлау. Композицияда сурет, түс және сюжетті біріктіру. Композиция элементтері, құралдары. Композицияны құрастыру әдістері. Композицияға көркемдік талдау жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнері (Академиялық сурет) ІI
Мақсаты: Адам кейпін бейнелеу саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін студенттердің кәсіби академиялық білім, іскерлік, дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Кеңістіктік үйлесімдегі үш өлшемді формалардың берілу заңдылықтары. Адам фигураларының жеке бөліктерін шынайы бейнелеудің техникасы мен құралдары. Адам фигурасының пропорционалдық қатынастары. Портреттің әр түрін салу. Натурщик макеттері арқылы адам фигураларының құрылысын талдау. Адам фигураларының анатомиялық құрылысының ерекшеліктері. Модельдердің жеке сипаттамаларын беру кезінде сурет салу мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Графикалық дизайн
Мақсаты: Студенттерде графикалық өнердің дәстүрлі-сандық нысандарын, толықтырылған шындық технологияларын қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сандық графикалық дизайн түрлері. Көрнекі графикалық бейнелерді құру. Көрнекі және функционалдық қасиеттерін арттыратын графикалық элементтер арқылы сандық объектілер. Бағдарламалық құралдың жанама әсерлері. Мультфильмдік анимацияларды, фильмдерде арнайы эффектілерді жасауға арналған дизайндағы Houdini және 3D кескіндері. Кейіпкерлерді модельдеу және визуалды эффектілерді мүсіндеу. Ақпараттық визуализациядағы бейнелердің орны. Ақпаратты визуализациялау құралдары. Инфографика (диаграммалар, диаграммалар, графиктер).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Шет тілді білім беру үрдісінде студенттердің кәсіби мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін А2 жеткілікті деңгейде және В1 базалық жеткіліктілік деңгейінде қалыптастыру. Білім алушы жалпыеуропалық құзыреттіліктің В1 деңгейінен жоғары тілдік деңгей болған кезде жалпыеуропалық құзыреттіліктің В2 деңгейіне жетеді. Мазмұны: А1, А2, В1, В2 деңгейлері халықаралық стандарттың: әлеуметтік – тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, оқу-кәсіби қарым-қатынастың салаларынан, тақырыптарынан, субтемаларынан және типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған; ауызша және жазбаша қарым-қатынас, жазбаша сөйлеу жұмыстары, тыңдау. Білім беру бағдарламасы бойынша мәтіндердегі тілдік материалды түсінуді, терминологияны меңгеруді және сыни ойлауды дамытуды көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлiк графика және дизайн
Мақсаты: Студенттердің компьютерлік бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу білім, іскерлік пен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Компьютерлік графикада жобалаудың негізгі түрлерімен жұмыс істеу әдістері. Компьютерлік графикамен жұмыс істеуге арналған заманауи дербес компьютерге қойылатын жүйелік талаптар. Сандық көркем бейнелерді құрастыру әдістері мен жолдары. Үш өлшемді редакторлардағы сандық графикалық кескін. Бейнелеу өнерінде компьютерлік технологияны қолдану. Компьютерлік бағдарламалар: Adobe Photoshop, Corel Draw, Paint Tool SAI графикалық редакторы. Бейнелеу өнерін келесі деңгейге көтеру үшін цифрландыруды пайдалану. Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары. Бейнелердің негізгі түрлері және олардың құрылысы. Суреттер мен пішіндерді түрлендіру. Қалыптастырулар және дизайн. Техникалық, сәулеттік, құрылыстық және ақпараттық графиканың элементтері. Дизайн. Жоба графикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Мақсаты: Балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтермен қаруландыру, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы, жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму үрдісінде оның қалыптасуы. Сенсорлық; эндокриндік; тірек-қимыл аппаратының; тыныс алу жүйесінің; ас қорыту жүйесінің; қан мен жүрек-тамыр жүйесінің даму ерекшеліктері. Оқушылардың денсаулығын сақтау негіздері, салауатты өмір салты ережелерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызу
Мақсаты: Теориялық білімді, ұғымдар жүйесін меңгеру, студенттердің логикалық кеңістіктік ойлауын дамыту, графикалық есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру, күрделі объектілерді жобалау, олардың позициялық және метрикалық сипаттамаларын анықтау, негіздерін оқып үйрену және автоматтандырылған дайындау құралдарын меңгеру. AutoCAD ортасында жобалау құжаттарының. Мазмұны: Кеңістіктік пішіндердің кескіндерін жазықтықта сызу әдістері. Сызбадағы кеңістіктік пішіндерге байланысты есептерді шығару әдістері. Сызбаларды оқу – бұйымның кескіндерінен оның пішіндері мен өлшемдерін ойша бейнелеу. Геометриялық фигуралардың графикалық есептерді шешудің негізгі әдістері және олардың кеңістіктегі салыстырмалы орналасуы. ҚҚБЖ және CЕВ стандарттарының талаптарына сәйкес жобалау және конструкторлық жұмыстарды жүргізу. AutoCAD іске қосу: Жұмысты бастау; Ашылмалы мәзірлер; Құралдар тақталары; Мәтіндік терезе; Қабаттар тақтасы; Мазмұнды шолу және ізденіс. AutoCAD жүйесінен шығу. Көлеңкелік құрылыстың негіздері. Сәулеттік жобалардағы көлеңкелердің орны. Көлеңкелерді құрастырудың геометриялық негіздері. Ортогональды проекциялардағы нүкте, түзу және жалпақ фигураның көлеңкесі. Пайдаланушы ортасын орнату. Нысан құрылысының дұрыстығын бақылау. 3D модельдеу параметрлерін орнату. Viewports ішіндегі КҚБЖ-мен жұмыс істеу. Сурет салудың негізгі ережелері, кескін түрлері және олардың құрылысы. Графикалық кескіндердің негізгі түрлерінің сызбаларындағы геометриялық конструкциялар. Жобалау әдістері. Геометриялық денелерді оқу және сызу. Қима және тілік. Сызбаны түрлендіру. Қалыптастыру және дизайн. Стандарттау. Құрастыру сызбасы. Қосылатын бөліктер. Сәулет-құрылыс графика бөліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Графика және жобалауды оқыту әдістемесінің практикумы
Мақсаты: AUTOCAD-та графика және жобалау туралы теориялық білімді, түсініктер мен түсініктерді меңгеру. Мазмұны: Графика және жобалауға кіріспе. Суреттерді қысу, құру және түрлендіру алгоритмдері. Үш өлшемді графиканың әдістері мен алгоритмдері. Қазіргі графикалық интерфейстерді қарастыру, құру және пайдалану. Графика және жобалау мұғалімі қызметінің мәні мен ерекшелігі. Оқу үрдісін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Графикалық ақпаратты қалыптастыру, көрсету, түрлендіру және сақтау. AUTOCAD негіздері: AutoCAD-та жұмыс істеу негіздері мен қағидалары; Жұмыс кеңістігін ауыстыру және теңдеу; Бағдарлама интерфейсі. Координат жүйелері пайданы енгізу әдістері: Екі өлшемді координаталар жүйесі: абсолютті және салыстырмалы координаттар; Командаларды енгізу тәсілдері; Кескінді басқару. Панорама және масштабтау командалары. Объектілер. Объектің қасиеттері: Қарапайым жүйелік примитивтер: кесінділер, шеңберлер, доғалар, сплайндар; Жүйенің құрама примитивтері: тіктөртбұрыштар, көпбұрыштар, полисызықтар. Құру әдістері: Объектілерді таңдау; Қасиеттер. Қасиеттер палитрасы. Өңдеу нысандары: Негізгі өңдеу құралдары: жылжыту, көшіру, айналдыру, масштабтау және т.б. Қабаттармен жұмыс. AUTOCAD-та Суретті ұйымдастыру: Объектілердің қасиеттері: түсі, салмағы, сызық түрі; Қабаттар палитрасы; Қабатты басқару және қасиеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Суреттегі сандық технологиялар III
Мақсаты: Бейнелеу өнері мен суретті цифрландыруда сандық технологиялармен жұмыс жасауда студенттердің білім, іскерлік пен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Екі өлшемді кескіндерді жасау үшін Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDRAW пайдалану. 3Ds Max 3D кескіндері. Adobe Flash - анимациялық фильмдер жасау. Киінген және жалаңаш адам фигурасының сандық кескіндері. Фигураның сандық бейнесінің әр қырынан анатомиялық және жеке ерекшеліктері. Сандық статикалық және динамикалық кескін. Сандық графикалық өнердің материалдары мен әдістері. 3D графикасының әдістері мен алгоритмдері. 3D сандық беттер: аналитикалық, векторлық көпбұрышты және воксельдік модельдер, біркелкі және біркелкі емес торлар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Мақсаты: Адам психикасының дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, түрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. Когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының түрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнері (Академиялық сурет III)
Мақсаты: Студенттердің көрнекі-кеңістіктік және дүниенің эмоционалдық, эстетикалық және құндылық дамуының көркемдік кеңістікте өзін-өзі көрсету формасы ретінде ойлауын дамыту. Мазмұны: Бейнелеу өнеріндегі сызықтық перспектива заңдылықтары. Толық адам фигурасын салу кезіндегі композиция ережелері. Жазықтықта бірнеше фигураның композициялық құрылысы. Жалаңаш және киінген адам бейнесі. Адам фигурасының анатомиялық және жеке ерекшеліктерін көрсету. Фигураның түрлі бұрыштардағы статикалық және қозғалыстағы кескінінің ерекшеліктері. Графикалық өнер материалдары мен технологиялары. . Бейнелер мен пішіндерді оқып-үйрену барысында «бақылау» және «есте сақтау арқылы сурет салу», олардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарының себептерін түсіну және графикалық құралдар арқылы бейнелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
Мақсаты: Графиканы оқыту және жобалау саласында кешенді білімді дамыту, графика мен дизайнды оқытудың жүйелік әдістемесін қалыптастыру. Мазмұны: Объектілерді графикалық бейнелеу негіздері және жобалау әдістері. Бейнелерді құруды үйретуге арналған әдістемелік аппарат. Көлемді кеңістікте үш өлшемді объектілерді модельдеу. Графикалық өнерді оқыту әдістемесі. Үш өлшемді жобалау әдістері. Экспрессивті құралдар, материалдар және бейнелеу техникасы. Дизайнды әдістемелік оқыту. Оқу мақсаттарын жетілдіру жолдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт білім беру
Мақсаты: Арт білім беруді феномен ретінде зерттеу, адамның бейнелеу қызметін зерделеу, қоршаған шындық объектілерінің бейнелерін қалыптастыру. Мазмұны: Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Дәстүрлі бейнелеу өнеріндегі көркемдік тәрбие. Бейнелеу өнерін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері. Шындыққа эстетикалық қатынасты қалыптастырудағы көркемдік тәрбиенің мүмкіндіктері. Көркемдік білім берудің теориялық негіздері. Сәндік-қолданбалы өнердің әдістемелік аспектілері. Дизайндық білім берудің теориялық негіздері. Театрлық декорациялық өнер. Бейнелеуді оқытудың теориялық негіздері. Сәулет өнері, оның негізгі түрлері мен көркемдік бейнелеу құралдары. Натюрморт, оның түрлері және көркемдік бейнелеу құралдары. Пейзаж, оның түрлері және көркем бейнелеу құралдары. Портрет, оның түрлері және көркемдік бейнелеу құралдары. Сабақты өткізу әдістемесі. Қоршаған шындық объектілерін бейнелеуде сызықтық және әуелік перспектива. Дамушы тұлғаның ерекшеліктерін көрсетудің белгілі бір саласы ретінде бейнелеу әрекетінің сипаттамасы. Бейнелеу өнеріндегі көркемдік-бейнелі шешімдер. Оқушылардың шығармаларында сипатты ерекшеліктері: сызық, түс, кеңістік. Бейнелеу әрекетінің негізгі және жеке қабілеттерінің генезисі. Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің көріну үлгілері. Дарынды балалар: оқушылардың психикалық дамуына бейнелеу өнерінің әсері. Дарынды оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың зерттеу әдістері. Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың көркемдік-шығармашылық белсенділігін дамыту әдістемесі. Оқушылардың эмоционалды және бейнелі қабылдауын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи қолданбалы өнер ІІ
Мақсаты: Цифрлық технологияларды қолдану арқылы заманауи қолданбалы өнер нысандарын құруда білім, іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның қолданбалы өнеріндегі заманауи технологиялардың дамуы. Қазіргі қолданбалы өнер туындыларындағы ұлттық ерекшеліктері. Заманауи сандық технологияларды қолдану арқылы қолданбалы өнер объектілерін жасау, модельдеу. Қазіргі қолданбалы суретшілердің шығармаларын талдау. Қолданбалы өнер және халық қолөнері объектілерін жасаудағы жаңашыл сандық технологиялар. Еуропа, Азия халықтарының ағашты көркем өңдеу және безендіру. Еуропа, Азия халықтары арасында балшық пен керамикалық бұйымдарды көркем өңдеу және безендіру. Еуропа, Азия халықтары арасында металды көркем өңдеу және безендіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақтық мектепте оқыту әдістемесі
Мақсаты: Болашақ мұғалімдердің ШЖМ аралас сыныптарында пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мазмұны: ШЖМ пән мұғалімінің болашақ тәжірибелік қызметіндегі психология және педагогика. Педагогикалық үрдісті психологиялық–педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогикалық үрдістің жай-күйін және ШЖМ оқушыларының тұлғалық қасиеттерін зерттеу. ШЖМ-де педагогикалық үрдістің негізгі сипаттамалары. Психологиялы-педагогикалық зерттеу әдістері. ШЖМ оқу үрдісінде жаңашыл технологияларды қолдану. Білім беру үрдісін жобалау. Оқу үрдісті жобалаудағы заманауи талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнері тарихы мен теориясы
Мақсаты: Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды дамыту. Өнер туындыларын зерттеу стратегиялары таныстыру арқылы студенттердің кәсіби дайындығын тереңдету. Мазмұны: Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихының негізгі ұғымдары, кезеңдері мен бағыттары, гуманитарлық ғылым ретіндегі өнер теориясы мен тарихының ерекшеліктерін ашу, өнертану ғылымының өзекті теориялық мәселелерін қарастыру, бейнелеу өнерінің әр түрлі түсіндірмелерімен танысу. Өнер туындыларын зерттеу стратегиялары. Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетінің түрлі өнер туындыларының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Анатомиялық сурет I
Мақсаты: Анатомиялық сурет саласындағы білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Пластикалық анатомия және оның негіздеріндегі адам бейнесі. Фигураның пластикалық байланысын қаңқа және жалпы бұлшықет массалары негізінде зерттеу. Дене мүшелерінің кеңістікте орналасуы және анатомиялық байланыс заңдылықтары бойынша фигураны салу әдістері. Түрлі позициялар мен бұрыштардағы ер мен әйел фигураларының көлемдік анатомиялық құрылысы. Үлкен дене массивтерінің кеңістіктік байланыстарын анықтау. Ер және әйел фигураларының бөлшектерін өңдеу үлгілері. Пластикалық анатомияның жеке элементтері туралы мәліметтер (сүйектер, бұлшықеттер және т.б.) Ер және әйел фигураларының үш өлшемді салу әдістері. Дене пропорциялары, бұлшықеттер, сүйектер және тері тәрізді анатомиялық деректер негізінде адамның шынайы 3D кескіндерін жасауға негізделген пластикалық анатомия және адамның кескіні. Anatomage және VisibleBody қосымшаларын пайдалана отырып, 3D модельдерін жасау кезінде AI пайдалана отырып, қаңқа, жалпы бұлшықет пішініне негізделген фигураның пластикалық байланысын зерттеу. Дене бұлшықеттердің, сүйектердің және дәнекер қабаттардың жалпы пішіндерінің үлгілерін жасау үшін Deep Learning көмегімен дененің статикалық және динамикалық позицияларын талдау. Қозғалыс кезінде адам ағзасындағы өзгерістердің ерекшеліктері. Статика мен динамикадағы фигуралардың орындарын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі және бағалау
Мақсаты: Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі және бағалау саласындағы тұтас көркем-педагогикалық үрдісті жобалау және ұйымдастыру тәжірибесімен негізгі кәсіби құзыреттілігін байыту. Мазмұны: Мектеп оқушыларына көркемдік білім беру және дамыту жүйесіндегі бейнелеу өнері. Қазақстан Республикасындағы көркемдік білім беру тұжырымдамасы. Қазіргі түсініктегі өнердің орны мен рөлі. Көркемдік білім беруді ұйымдастырудың қағидалары мен мазмұны. Көркемдік білім берудің заманауи тұжырымдамаларын талдау. Бейнелеу өнерін оқытудың көркемдік-педагогикалық үрдісі. Мектепте бейнелеу әрекетін арттырудағы көрнекілік құралдар. Педагогикалық бейнелеу оқытудағы көрнекі құрал ретінде. Бейнелеу өнері сабағындағы іс-әрекет түрлері. Көркемдік білім берудің түрлі салаларында оқыту қағидалары. Бейнелеу өнерін оқытудың педагогикалық шарттары. Бейнелеу өнері сабағында оқытудың әдістері, тәсілдері және түрлері. Оқытуға жеке көзқарасты жүзеге асырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Оқу үрдісін жоспарлау және ұйымдастыру. Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың белсенділігі мен көркемдік-шығармашылық жетістіктерін бағалау жүйесі. Оқушылардың көркемдік дамудағы жетістіктерін бағалау. Педагогикалық бағалаудың сыныптың психологиялық климатына әсері. Бейнелеу өнері сабағын талдау және бағалау. Жалпы білім беретін мектептердегі бейнелеу өнері бойынша білім беру бағдарламаларының ерекшеліктері. Бейнелеу өнері саласындағы оқыту технологиялары мен әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: Мектептегі тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Мектеп пен сыныптың тәрбие үрдісінің, тәрбие жұмысының, тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері. Сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен қызметі. Мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау. Сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық көмек көрсету дағдылары. Қиын және дарынды балалармен жұмыс істеу дағдылары. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастықта жұмыс жасау әдістері. Оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысы. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивтік білім беру
Мақсаты: Жоғары ұйымдарда инклюзивті білім беруді дамыту үшін, педагогикалық үрдісті ұйымдастыру технологиялары бойынша кәсіби құзыреттіліктермен қаруландыру. Мазмұны: Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың үлгілері мен құқықтық негіздері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру: эмоционалды-еріктік сферасының сенсорлық, қимыл-қозғалыс, интеллектуалдық бұзылыстары бар балалар. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті үрдістерді басқару. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үрдісін жобалау және құру. Инклюзивті білім берудің үлгілері мен ғылыми қағидалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сәндік қолданбалы өнер практикумы
Мақсаты: Сәндік-қолданбалы өнер саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің тарихы. Халықтық қолданбалы өнер мен көркем өнер. Халық өнерінің дамуына салт-дәстүр мен тұрмыс-салттың әсері. Халық шеберліктің мәртебесі. Ағашты көркем өңдеу. Балшық пен керамикалық бұйымдарды көркемдеп өңдеу. Металды көркемдеп өңдеу. Сүйекті көркемдеп өңдеу. Тастарды көркемдеп өңдеу. Талшықты және тоқыма материалдарды көркемдік өңдеу. Сәндік-қолданбалы өнер объектілерін жасау. Түрлі материалдардағы сәндік үйлесімді құрастыру және орындау. Көркемдік талғам, қиял және шығармашылық бастама. Кәсіби қызметте сәндік-қолданбалы өнердің түрлі элементтерін пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи қолданбалы өнер ІІI
Мақсаты: Қолданбалы өнердің заманауи түрлерін жасауда, өнімді өңдеудің инновациялық технологияларын қолдануда білім, іскерлік және дағдыларды ескере отырып жобалар жасау. Мазмұны: Азия халықтары арасындағы геометриялық ою-өрнек. Азия мен Еуропа халықтарының өсімдік тектес ою-өрнектері. Дүние жүзі халықтарының СҚӨ-дегі табиғат құбылыстарының бейнесі. Дүние жүзіндегі халықтар арасындағы жануарлардың бейнелері. Дүние жүзі халықтары арасындағы түс семантикасы. Қазіргі заманғы инновациялық өңдеу әдістері, заманауи қолданбалы өнер бұйымдарын жасау және өңдеу технологиялары. Қолданбалы өнер объектілерін сандық өңдеудің техникасы мен әдістері. Қазіргі қолданбалы өнер туындыларын этно-үлгілеудің ұлттық ерекшеліктері. Заманауи өндірістік технологияларды пайдалана отырып, қолданбалы өнер объектілерін жасау. Заманауи қолданбалы шеберлердің жұмыстары. Материалдық орта объектілерін көркемдік безендіру және жобалау. Әдемі және мәнерлі дизайн және сәулет нысандарының жобаларын жасау үшін түрлі көркем материалдар мен құралдарды пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнеріндегі жасанды интеллект
Мақсаты: Студенттердің цифрлық кеңістікте қабілеттерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру және компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану арқылы көрнекі жобаларды жасау. Мазмұны: Сандық ақпарат құралдарының классификациясы, цифрлық өнердің техникасы мен технологиялары. Бейнелеу өнеріндегі жүйелі және пәнаралық көзқарас. Жасанды интеллекттің цифрлық нысандары мен құралдары. Сандық кескіндеме. Үш өлшемді графика. Glitch art және пикселдік өнер. Алгоритмдік және фракталдық өнер. Компьютерлік және векторлық графика. Photobash және сандық коллаж. Сандық фотосурет. Бейнелеу өнеріндегі жасанды интеллекттің мәні. Жасанды интеллектті зерттеудің ерекше қасиеттері, эстетикалық шарттары және әдістері. Ақпараттандырудың алғы шарттары және ақпараттық қоғамның ерекшеліктері. Цифрлық бағдарламалық қамтамасыз етудің теориялық және практикалық қолданылуы. Бағдарламалық қамтамасыз ету: Procreate, Sketchbook, PhotoWorks, GIMP, IbisPaint.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Анатомиялық сурет II
Мақсаты: Дизайн және қолданбалы өнердің заманауи инновациялық түрлерінің білімін, іскерліктерін және дағдыларын ескере отырып, виртуалды және шынайы жобаларды құру. Мазмұны: Қолданбалы өнер және дизайн объектілерін жасаудағы қазақ халық өнерінің дәстүрлері. Қолданбалы өнер дәстүрлеріне негізделген Қазақстандағы заманауи өнердің қалыптасу ерекшелігі. Құндылық факторлары жаһандану жағдайындағы заманауи өнер мен дизайнның бірегейлігі. Қазіргі заманғы виртуалды, нақты дизайн және жобалау. Қазақ қолданбалы өнерінің дәстүрлеріне негізделген дизайндағы пішіндеу әдісі. Сәндеу және әшекелеу. Стиль және стилистикалық шешім. Сән және СҚӨ. Композицияның құрылыс ерекшеліктері. Материалдар мен технологиялар. Дизайн және СҚӨ заманауи бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сандық өнер
Мақсаты: Сандық өнердің түрлі бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру, визуалды жобалардың сандық кеңістігінде дизайн, модельдеу іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: Жүйелік және пәнаралық тәсілдерге негізделген сандық өнер феномені. Сандық өнердің анықтамасы мен мәні. Сандық өнердің ерекше көркемдік-эстетикалық қасиеттері. Ақпараттық қоғамның әлеуметтік ортасының зерттеу әдістері, ақпараттандырудың алғы шарттары және ерекшеліктері. Сандық өнердің генезисі. Сандық өнердің қалыптасуының көркемдік-эстетикалық шарттары. Сандық өнердің теориялық және практикалық маңызы. Сандық кеңістікте дизайн, модельдеу және дизайн. Бағдарламалық қамтамасыз ету: Adobe Photoshop, Affinity Photo, Krita, Paintstorm Studio.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Студенттердің ғылыми - зерттеу негіздері
Мақсаты: Студенттердің ғылыми-зерттеу саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Semantic Scholar және Google Scholar платформаларын ғылыми зерттеу және ғылыми ізденуді жақсарту және зерттеушінің қызығушылықтарына негізделген ұсыныстарды беру үшін ЖИ пайдалану. СҒЗЖ-да ЖИ қолданудың халықаралық тәжірибесіне сәйкес ғылыми зерттеу қағидалары. Ғылыми зерттеу әдістемесінің теориялары мен қағидалары. Нәтижелерді өңдеу ерекшеліктері және зерттеудің өзектілігі. Зерттеу аппаратын құрастыру. Шығармашылық, кәсiби ойлау. Бiлiм мен зерттеудiң ғылыми әдiстерi. Зерттеу дагдылары мен тужырымдамалык аппараттары. Академиялық жазу: антиплагиат, ғылыми этика, зерттеу этикасы. Бейнелеу өнерінде қолданылатын ЖИ қолданбалы және іргелі педагогикалық ғылымы зерттеулері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сандық кескіндеме
Мақсаты: Виртуалды кеңістікте цифрлық бейнелеу өнерінің туындыларын модельдеу, жобалау және жасау бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бейнелеу өнерінің цифрлық туындыларын жобалау және модельдеу әдістерінің классификациясы. Сәйкес бағдарламалық жасақтаманы пайдаланып цифрлық жобаларды жасаңыз: Adobe Photoshop, Affinity Photo, Krita, GIMP, IbisPaint. Виртуалды кеңістіктің цифрлық жұмыстары. Көлемді бейнелерді визуализациялау. Көрінбейтін нүктелерді алып тастау арқылы сымды визуализация және дисплей. Көлемді фигураларды жарықтандыруды имитациялау үшін объектілерді күрделі көлеңкелеумен визуализация. Сандық кеңістікте текстураларды пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қағаз пластикасы
Мақсаты: Қағаздан түрлі пластикалық құрылымдар жасау, қағаздан құрастыру, қағаз өңдеудің түрлі әдістерін қолдану. Мазмұны: Қағаз бұйымдарының үш өлшемді құрылымы. Қағаз пластикасын макеттеу қағидалары мен ережелері. Қағаз пластикалы композициялық мәселелердің кеңістіктік көрінісі. Қағазда көркем ойды жүзеге асырудың жолдары мен тәсілдері: қағаз мозаикасы, илемдеу, қырқу, коллаж. Қағаз пластикалық техникасы: модульдік оригами, қаптау және квиллинг. Үш өлшемді қағазды модельдеудің қабылдаулары мен әдістері: гофрленген қағазбен жұмыс жасау, тоқу және мозаика. Көлемді қағаз композицияларын құру. Қағазда көлемді-кеңістіктік ойлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Былғары теріні көркемдеп өңдеу
Мақсаты: Теріні сәндік өңдеу технологиясы бойынша студенттердің білімі мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Теріні көркемдік өңдеудің даму тарихы. Сәндік-көркемдік заттардың тері бөліктерін көркем өңдеу техникасы. Былғарыдан жасалған бұйымдарды безендіру. Былғарыны көркем өңдеудің техникасы мен технологиялары: бедерлеу, инкрустация, перфорация, өру, пирография, интарсия, ою, аппликация, штамптау, термиялық бедер, үлбір мозаикасы, алтын жалату техникасы, моншақпен өңдеу, қолмен бастыру, өрнек, ою. Түрлі елдерде теріні көркемдік және сәндік өңдеу дәстүрі. Өсімдік хромды илеумен теріні өңдеу техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мүсін және пластикалық анатомия негіздері
Мақсаты: Студенттердің кеңістіктік бейнелеуін, мүсіндеуде шындық объектілерінің үш өлшемділігін және пішіндердің пластикасын көру және жеткізу қабілетін дамыту. Мазмұны: Пластикалық анатомияның негіздері. Пластикалық анатомияның дамуының негізгі кезеңдері. Пластикалық қалыптарды жасау технологиялары. Айналадағы кеңістіктің үш өлшемді объектілерін құрастыру қағидалары. Адам денесі құрылысының қағидалары. Қазіргі мүсін өнерінің өзекті мәселелері. Мүсін және пластикалық анатомияның түрлі құрылысы. Түрлі материалдардан мүсін жасау тәсілдерін меңгеру. Мүсін өнеріндегі кеңістік бейнелері. Айналадағы шындықтың үш өлшемді объектілері. Пластикалық пішіндердің эстетикасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи қолданбалы өнер І
Мақсаты: Қазіргі заманғы қолданбалы өнердің негізгі түрлерін құруда білім, іскерлік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Қазақ халқының қолданбалы өнерінің тарихы. Қазақтардың халық қолөнері мен қолөнерінің түрлері мен ерекшеліктері. Сәндік қолданбалы өнердің ұлттық ерекшеліктері. Қазіргі қолданбалы өнердегі модельдеу және пішіндеу. Көпфункционалды өнердің даму тенденциялары. Қазіргі қолданбалы шеберлердің шығармаларын талдау. Қолданбалы өнер объектілерін дайындаудың қабылдаулары мен әдістері. Қолданбалы өнер саласында шығармашылық, бәсекеге қабілетті тұлға. Еуропа, Азия халықтары арасында сүйектерді көркем өңдеу және безендіру. Еуропа, Азия халықтары арасында талшықты және тоқыма материалдарын көркем өңдеу және жобалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы пәндер практикумы
Мақсаты: Арнайы пәндерді оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін мақсатты түрде меңгеру және кіріктірілген білімді қалыптастыру. Мазмұны: Арнайы пәндер практикумының мақсаты, міндеттері және дидактикалық қағидалары. Орта білім беру бағдарламасында бейнелеу өнері, графика және жобалау. Бейнелеу өнері, мүсін, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнерді оқыту әдістемесі. Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық әдістері. Оқу-нормативтік құжаттаманы жүргізу. Оқушылардың жас және жеке ерекшеліктері. Бейнелеу өнерінен еркін тақырыпта шығармашылық жұмыстар орындау. Бейнелеу өнері шеберлерінің шығармаларының композициялық шешімін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Lesson Study
Мақсаты: Курстың мақсаты-сабақтарды бірлесіп жоспарлау, өткізу және талдау арқылы оқыту сапасын жақсарту. Бұл мұғалімдер топтарда жұмыс істейтін, әртүрлі оқу тәжірибелерін құратын және сынайтын, содан кейін педагогикалық дағдыларын жетілдіру үшін нәтижелерді талдайтын кәсіби даму әдісі. Мазмұны: білім беру процесін талдау және жақсарту бойынша бірлесіп жұмыс істеуге негізделген мұғалімдерге арналған кәсіби даму әдісі. Әдетте мұғалімдер тобы бірге жұмыс істейді, сабақты жоспарлайды, оны өткізеді, содан кейін оқыту әдістерін жақсарту үшін нәтижелерді талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи дизайн
Мақсаты: Заманауи дизайн нысандарын жобалауда студенттердің білім, іскерлік, дағдыларды дамыту. Мазмұны: Заманауи дизайнның ақпараттық жүйесі. Заманауи дизайнның ерекше белгілері. Дизайнның тарихы, теориясы мен әдістемелік негіздері. Заманауи дизайн пішіндері. Заманауи дизайндағы ұлттық пішіндерді дайындауға арналған түрлі материалдар мен технологиялар. ChatGPT көмегімен заманауи дизайн объектілерін көркемдік жобалау, модельдеу және құрастыру – шығармашылық концепциялар мен стильдерді зерттеу негізінде кескіндерді генерациялайтын OpenAI нейрондық желісі. Мәтіннен кескіндерді жасау үшін Craiyon (бұрынғы DALL•EMini) қолданбасын пайдаланып этникалық дизайн элементтері бар элементтерді жасау. Композициялық бейнелеу ережелері. Металдарды көркем өңдеу. Түркі халықтарының зергерлік бұйымдары. Жануарлардың терісін көркем өңдеу. Дәстүрлі кесте тігу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану, білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау. Мазмұны: Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Action Research
Мақсаты: Іс-әрекетті зерттеу зерттеу барысында жетілдірілуі мүмкін практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Мәселені жай ғана зерттеудің орнына, зерттеуші оны шешуге белсенді қатысады. Мысалы, білім беру зерттеулерінде бұл оқыту немесе білім беру тәжірибесінің сапасын жақсарту болуы мүмкін. Мазмұны: Бұл курс зерттеуші практикалық мәселелерді шешуге және жағдайды жақсартуға белсенді қатысатын зерттеу әдісі болып табылады. Зерттеуші сырттан бақылаушы болып қалатын дәстүрлі ғылыми тәсілден айырмашылығы, Action Research-те практикалық шындықпен өзара әрекеттесу және зерттеу жүргізілетін жағдайлардың өзгеруі маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнердегі пәнаралық байланыс
Мақсаты: Білім беру үдерісін ұйымдастыру пәндерінің өзара қарым-қатынасы саласындағы көркем-шығармашылық қызметте студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Бейнелеу өнері сабақтарындағы пәнаралық байланыстар. Оқу материалын меңгеру. Тәжірибелік мәселелерді шешуде пәнаралық байланысты анықтау. Бейнелеу өнері туындыларын қабылдауға теориялық және практикалық дайындық. Заттардың өзара байланысы және олардың эстетикалық-моральдық тәрбиесіндегі рөлін анықтау. Техникалық графика, түсті модельдер, компьютерлік графикадағы сызбалары. Бейнелеу өнері және ағылшын тілі – ағылшын тілінде сурет салу үрдісін түсіндіру. суреттер, сызбалар, мүсіндер. Artistic Creation and English - Көркем шығармашылық үрдісің ағылшын тілінде түсіндірмесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем білім беруді зерттеу, дамыту және инновация
Мақсаты: білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде көркемдік білім беруде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін дамытуға және зерттеуге бағытталған ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады; • бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады; • ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; • әртүрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу әрекеттерін құжаттарын дайындайды және нәтижелерді ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық кескіндеме өнері
Мақсаты: Арнайы цифрлық құрылғылар мен бағдарламаларды пайдалана отырып, сандық кескіндерді модельдеу. Мазмұны: Бейнелеу өнерінің сандық туындыларын жобалау және модельдеу әдістерінің классификациясы. Арнайы сандық құрылғылардың көмегімен сандық кескіндерді жасау. Бағдарламалық қамтамасыз ету: Procreate, Sketchbook, PhotoWorks, GIMP, Paintstorm Studio. Виртуалды кеңістіктің сандық жұмыстары. Бейнелердің негізгі растрлық және векторлық түрлері. Түс қалыптастыру қағидалары және растрлық графикалық модельдер. Техникалық жабдықты жобалау қағидалары: мониторлар, бейне адаптерлері, принтерлер, сканерлер және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілік, академиялық адалдық пен әдептілік қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану-ғылыми, кәсіби дамуды көрсету.
- Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде академиялық жазу әдістерін, басқаруды және қаржыны сауатты бөлуді пайдалана отырып еркін сөйлесу.
- Білім алушыларды тарту үшін білім беру, дамыту үдерісінде ақпараттық технологияларды қолдануда цифрлық сауаттылық пен дағдыларды меңгеру, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау, бақылау үрдісінде цифрлық ресурстарды пайдалану.
- Мектеп оқушыларының психологиясы, даму физиологиясы және олардың білім беру қажеттіліктері туралы түсінік бере отырып, оқу үрдісін басқару.
- Білім алушылардың мінез-құлқын басқару, олардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыру, тәрбие жұмысының әдістерін, білім берудің заманауи тұжырымдамаларын пайдалана отырып, білім алушылар арасында салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
- Оқытудың тиімді әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарына негізделген сабақты өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру.
- Шығармашылық жұмыстар мен дизайн жобаларын жасаудың арнайы техникасы мен технологияларын, өнер туындыларының бағыттарын, өнер мен дизайнның даму бағыттары мен тенденциялары тұрғысынан талдау дағдыларын, шығармашылық дизайн құралдарымен материалдарды пайдалану тәсілдерін меңгеру.
- Объектілер мен адам фигурасын шынайы бейнелеу үшін құрылымдық, анатомиялық және пропорционалды қатынастарды сақтай отырып, түрлі көркемдік әдістер, кескіндемелік және графикалық шеберлік әдістерін қолдану.
- Жасанды интеллект құралдарын іріктеу, таңдау, ақпараттарды жүйелеу және шығармашылық жұмыстарды /кескіндемелік, графикалық, сәндік/ жасау кезінде, оларды композициялық, түстік, перспективалық, жоспарлау және сандық, веб-кеңістікте құрастыруда сандық құралдарды меңгеру; виртуалды визуалды кескіндерді құруда және дизайн мәселелерін шешуде инновациялық компьютерлік технологияларды, бағдарламалық кодтарды, графикалық пакеттерді, нейрондық желілерді қолдану.
- Көркемдік және шығармашылық қабілеттерін көрсету, өзінің кәсіби қызметінің тиімді тәжірибесін жинақтау және тарату, практикалық зерттеулер негізінде оқу үрдісін жобалау.
- Қалыпсыз жағдайларда зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларды пайдалана отырып жұмыс атқару.
- Моральдық, этикалық және құқықтық нормаларға сәйкес педагогикалық қоғамдастықта даму стратегияларын анықтай отырып, жеке және топ мүшесі ретінде жұмысты біріктіретін ресми, бейресми нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау.