Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01911 Арнайы педагогика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыра алатын, өз кәсібінің маңыздылығын, қазақстандық қоғамның құндылықтары мен білім беру қажеттіліктерін түсінетін, стейкхолдерлердің талаптарын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беруді дамыту перспективаларын болжай алатын кәсіби-құзыретті арнайы педагогтарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика

Пәндер

  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді зерттеу және игеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Қызметі. Танымдық процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Психиканың құрылымы, функциялары, заңдылықтары, танымдық процестері, жағдайлары, факторлары, онтогенездегі психиканың даму механизмдері. Жас психологиясының әдіснамалық негіздері, түсініктері, категориялары, механизмдері, жас өзгерістерінің табиғаты. Адам психикасының дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның оң дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; студенттердің лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің экспрессивті бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен жағдайларына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән студенттердің академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын, мысалы, реферат, эссе, аннотация, әдебиетке шолу және т.б., баяндамалар мен презентацияларды құру және редакциялау дағдыларын және библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: арнайы педагогтың кәсіби қызметі туралы идеяларды қалыптастыру. Студенттердің мамандықты одан әрі игеруге және өзінің кәсіби қызметі үшін тиісті саланы таңдауға деген ынтасын арттыру. Мазмұны: белгілі бір саладағы кәсіби қызмет құрылымы (кәсіби портрет), кәсіби қызметтің бағыттары, әдістері, шарттары. Әлеуметтік педагог қызметінің этикалық нормалары. Өз кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын, арнайы педагог қызметінің мақсаты мен мәнін түсіне алады, азаматтық және қызметтік борышын орындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. . Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың даму физиологияcы

    Мақсаты: болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы, жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы. Сенсорлық ;эндокриндік; тірек-қимыл аппаратының; тыныс алу жүйесінің; қан мен жүрек-тамыр жүйесінің даму ерекшеліктері .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Пән мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орталық жүйке жүйесініңі анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

    Мақсаты: адамның және омыртқалы жануарлардың жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы бойынша білімді игеру, сондай-ақ осы білімді практикалық қолдану негіздері; адамның жоғары жүйке қызметінің заңдылықтарын, сондай-ақ психоневрологиялық аурулардың генезін түсіну үшін жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы бойынша білімді қолдана білу; анатомия мен физиологияны білудің рөлі мен орны туралы мәселелер бойынша ғылыми дүниетанымды қалыптастыру нейробиологиялық ғылымдар жүйесіндегі жүйке жүйесі. Мазмұны: осы пәннің тақырыбымен, міндеттерімен, әдістерімен таныстырады. Жүйке жүйесінің функционалды анатомиясын және зақымдану белгілерін қарастырады. Балалық шақтағы жүйке жүйесінің құрылымдық-функционалдық дамуының ерекшеліктерін талдайды. Балалар неврологиясындағы зерттеу әдістерін және балалардағы жүйке жүйесінің ауруларын сипаттайды.Жүйке жүйесінің перинаталдық патологиясын және орталық жүйке жүйесінің дамуындағы ауытқуларды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі логопедия

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған баланың дамуы, оның оң әлеуметтенуі, жеке дамуы, бастамашылығы мен шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жасына сәйкес қызмет түрлерінде ересектермен және құрдастарымен ынтымақтастық негізінде жағдай жасауды барынша қамтамасыз ететін логопедиялық түзету-дамытушы психологиялық-педагогикалық жұмыстың моделін жобалау. Мазмұны: қалыпты сөйлеу дамуының алғышарттарын зерттейді. Сөйлеу онтогенезінің қазіргі тұжырымдамалары туралы идеяларды қалыптастырады. Мектеп жасына дейінгі балалардың қалыпты сөйлеу дамуының әлеуметтік-психологиялық шарттары. Сөйлеу дамуы мен ауытқуларының сипаттамасы. Мектепке дейінгі мекемелерде балалардың сөйлеуін дамыту процесінде дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы және нейрофизиология

    Мақсаты: жоғары жүйке қызметі мен сенсорлық жүйелердің физиологиясының тұтас көрінісін қалыптастыру; білім алушыларда сенсорлық ақпаратты қабылдаудың негізгі принциптері, сезім мүшелерінің физиологиясы, адамның шартты рефлекторлық қызметі, мінез-құлықтың физиологиялық механизмдері мен мінез-құлық актілерінің құрылымы, функционалдық күйлердің механизмдері туралы тұтас теориялық түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ЖЖҚ негізгі ұғымдарын, принциптерін қарастырады. Дененің сенсорлық жүйелерін және олардың негізгі функцияларын, жағдайларын, қалыптасу формаларын зерттейді. ЖЖҚ-де қозу және тежелу процестерінің динамикасын талдайды. Адамның ЖЖҚ типологиялық және жас ерекшеліктерін талдайды. Дененің сенсорлық жүйелерін және олардың негізгі функцияларын зерттейді. Құзыреттіліктер: пән, ЖЖҚ физиологиясының ерекшеліктері және сенсорлық жүйелер, психиканың физиологиялық негіздері туралы түсініктері бар, танымдық, эмоционалды-ерікті процестер мен психикалық күйлердің физиологиясын зерттеу әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ерте жаста дамуы

    Мақсаты: мектепке дейінгі білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыру шарттарына, олардың құрылымына және оларды игеру нәтижелеріне қойылатын міндетті талаптардың бірлігі негізінде мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының деңгейі мен сапасына мемлекеттік кепілдіктерді қамтамасыз ету. Мазмұны: пәннің негізгі ұғымдарымен, міндеттерімен, мақсатымен, теориялық негіздерімен таныстырады. Олар негізгі ұғымдармен жұмыс істейді: түзету, өтемақы, айыру, жарақат және т.б. балалардағы бастапқы ақаулардың пайда болуына ықпал ететін негізгі себептерді сипаттайды. Балалардағы психикалық дамудың (дизонтогенездің) негізгі заңдылықтарын және олардың педагогикалық және медициналық практика үшін маңыздылығын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиясы

    Мақсаты: студенттерді ЕББҚ 1-2 санатындағы балалармен жұмыс істеудің негізгі теориялық және практикалық бағыттарымен, олардың даму ерекшеліктерімен және оқыту мен тәрбиелеу ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар психологиясының негізгі ұғымдарымен, міндеттерімен, мақсатымен, теориялық негіздерімен таныстырады. ОP бар балаларды түзету және дамыту бойынша оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін талдайды. Есту, көру, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты, эмоционалды-ерікті саласы бұзылған адамдардың психологиялық сипаттамаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Әр түрлі бұзылулардың себептерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Логопедия негіздері

    Мақсаты: студенттердің сөйлеу қабілеті бұзылған және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметке дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: логопедияның даму тарихын және сөйлеу бұзылыстарын зерттеуді, қалыптасу бастауларын қарастырады. Қазақстанда және шетелде логопедия теориясы мен практикасының заманауи ғылыми түсініктерімен таныстырады. Сөйлеу дамуының қалыпты барысын және балалардың сөйлеуінің толыққанды дамуына әсер ететін факторларды талдайды. Балалардың сөйлеуінің қалыптасу кезеңдерін, сөйлеу бұзылыстарын ерте диагностикалау мәселелерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыру; ЕББҚ бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосуды модельдеу схемаларын бөліп көрсету, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени құбылысы ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беру. Мазмұны: инклюзивті білім беру модельдері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Жалпы білім беру процесіне сенсорлық бұзылулары бар, моторлық бұзылулары бар, интеллектуалдық бұзылулары бар, эмоционалдық-еріктік саласы бұзылған балаларды қосу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оторинолорингология

    Мақсаты: білім алушылардың құлақ және жоғарғы тыныс жолдарының жиі кездесетін ауруларын, оның ішінде тіс-жақ жүйесінің патологиясымен байланысты ауруларды диагностикалау мен емдеудің арнайы әдістерін меңгеруі және шұғыл оториноларингологиялық көмек көрсетуі. Мазмұны: оториноларингологияның мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, теориялық базасымен, даму тарихымен таныстырады. Оториноларингологияның негізгі ұғымдарын зерттейді және қарастырады: құлақтың, тамақтың, мұрынның анатомиясы мен физиологиясы. Сыртқы және ортаңғы құлақты зерттеу әдістерін талдайды. Есту анализаторларының патогендік асқынуларын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық ерекшеліктері

    Мақсаты: психофизикалық дамудың әртүрлі ауытқулары бар балалармен жұмыс жасауда студенттерді арнайы түзету мекемелерінде жұмыс істеуге дайындау. Мазмұны: Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері бұл ақыл – ой кемістігі туралы ілімнің қазіргі заманғы интерпретациясын, интеллектуалды бұзылулардың этипатогенетикалық заңдылықтары мен жіктелуін зерттеу; интеллектуалды жетіспеушіліктің әртүрлі формаларындағы интеллектуалды ақаудың клиникалық және психологиялық құрылымы. Зерттеу пәні АББҚ бар балаларды әлеуметтік - еңбекке бейімдеу мақсатында түзету – оңалту іс-шараларының сараланған жүйесін ұйымдастыру үшін балалардың интеллектуалды дамымауының клиникалық көріністерінің ерекшеліктерін білу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогика

    Мақсаты: студенттерге, арнайы білім беру саласындағы болашақ мамандарға белсенді өзіндік жұмыс негізінде өз білімдерін жүйелеуге, нақтылауға және кеңейтуге көмектесу. Мазмұны: арнайы педагогиканың міндеттерімен, мақсатымен, тақырыбымен, бағыттарымен таныстырады: сурдопедагогика, логопедия, олигофренопедагогика, тифлопедагогика. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды тәрбиелеу және оқыту мәселелерін арнайы педагогиканың негізгі ұғымдары ретінде қарастырады. Әртүрлі бұзушылықтары бар адамдардың даму жағдайларын талдайды. Бұзушылықтардың белгілерін, түрлерін ажырату дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Невропатология

    Мақсаты: неврологиялық симптомдар, синдромдар мен аурулар, олардың пайда болу себептері мен механизмдері, диагностиканың заманауи әдістері туралы білім алу, сонымен қатар баланы клиникалық неврологиялық тексеру дағдыларын игеру. Мазмұны: пәнмен, объектімен, мақсатымен, міндеттерімен, даму тарихымен невропатологияның теориялық негіздерімен таныстырады. Жүйке жүйесінің эволюциясын, жүйке тінінің құрылымын - нейрондар мен глиальды элементтерді, жұлын мен мидың құрылымын қарастырады. Орталық және перифериялық жүйке жүйесінің қабыну ауруларының себептерін талдайды; жүйке жүйесіндегі туа біткен және жүре пайда болған қабыну процестері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

    Мақсаты: есту, көру және сөйлеу анализаторларының анатомофизиологиялық ерекшеліктері туралы түсініктер мен түсініктерді қалыптастыру; балалар мен ересектердегі есту, көру және сөйлеу бұзылыстарының негізгі белгілерінің себептері, есту, көру және сөйлеу бұзылыстарын түзету және өтеу үшін алынған білімді пайдалану мүмкіндігі. Мазмұны: есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрылымымен, функцияларымен және әртүрлі патологияларымен таныстырады. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің әртүрлі патологияларын зерттейді. Көру, есту және сөйлеу мүшелерінің функцияларын зерттеудің негізгі әдістерін қарастырады; осы органдардың функциялары бұзылған адамдарды оңалтудың заманауи әдістері және олардың алдын-алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Генетикалық кемістіктер

    Мақсаты: студенттерді тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздері туралы жалпы түсінікпен таныстыру. Генетикалық талдаудың принциптері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясының белгілері мен орналасуының негізгі заңдылықтарын игеру. Прокариоттардағы генетикалық талдау, ядролық емес тұқым қуалаушылық туралы түсінікке ие болу. Мазмұны: Генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдерімен, мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, әдістемелік және ғылыми аппараттарымен таныстырады. Адамның ерте онтогенезінің ерекшеліктерін, эмбриогенездің маңызды кезеңдерін түсінеді. Туа біткен ақауларды, мутациялық өзгергіштіктің себептерін талдайды. Мутагендерді, қоршаған ортаның антимутагендерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Генетика негіздері

    Мақсаты: студенттерді тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздері туралы жалпы түсінікпен таныстыру. Генетикалық талдаудың принциптері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Организмдердің өзгергіштігінің (мутация, модификация) негізгі заңдылықтарын игеру; табиғи және индукцияланған мутациялық процесс. Адам генетикасының дамуы туралы түсінікке ие болу. Мазмұны: генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, әдіснамасымен, ғылыми аппаратымен, негізгі кезеңдерімен таныстырады. Генетикадағы зерттеу әдістерімен, популяциялық-генетикалық әдіспен, тұқым қуалаушылық негіздерімен таныстырады. Психикалық аурулардың генетикасын, тұқым қуалайтын Жүйке, жүйке-бұлшықет ауруларының себебін түсінеді. Жүйке жүйесінің тұқым қуалайтын ауруларын сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи педагогика

    Мақсаты: болашақ мұғалiмдердi педагогика теориясы, тарихи салаларындағы іргелі білімдермен қаруландыру арқылы кәсіби педагогикалық ойлауын, мектептің тұтас педагогикалық процесін тиімді ұйымдастыру және жүзеге асыру құзыреттіліктерін құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы білім берудің рөлі мен ерекшеліктері. Педагогикалық кәсіп пен педагогикалық іс-әрекет. Педагогтың кәсіби құзіреттілігі және кәсіби шеберлігі. Педагогикалық қарым-қатынастың мәні мен ерекшеліктері. Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың әдіснамалық негіздері мен зерттеу әдістері. Жеке тұлғаның дамуы, қалыптасуы мен тәрбиесі. Тәрбиенің мәні, оның мақсатының әлеуметтік тұрғыдан негізделуі. Тұтас педагогикалық процестегі тәрбиенің мазмұны. Тәрбиенің жалпы әдістері. Абайдың „Толық адам“ идеясының тәрбиелік мәні. Киберкеңістікте тұлғаның әлеуметтенуі. Киберкеңістіктің мүмкіндіктері мен тәуекелдері. Оқыту – тұтас педагогикалық үдерістің құрамдас бөлігі. Қазіргі мектептегі электронды (Е-learning) оқыту жүйесі. Білім берудегі жасанды интеллект. Қазіргі мектептегі білім беру мазмұнының ғылыми негіздері. Оқытуды ұйымдастырудың формалары мен құралдары. Қазіргі сабақ, оның типологиясы мен ұйымдастыру. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары. Цифрлық білім беру технологиялары. Оқытудың дәстүрлі, белсенді және интербелсенді әдістері. Оқытудағы диагностика және бақылау. Педагогикалық жүйелерді менеджмент негізінде басқару. Мектепішілік басқару жүйесі. Мектепішілік бақылау. Мектеп жұмысын жоспарлау және мұғалімдерді аттестаттау. Заманауи білім берудегі жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектті қолданудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: маманның кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін Кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін Кәсіби шет тілін меңгерудің жеткілікті деңгейін қалыптастыру, бұл коммуникативтік дағдыларды пысықтауды, сөйлеу қызметінің барлық 4 түрін (оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу - монологиялық және диалогтік сөйлеу) одан әрі дамытуды, сондай-ақ белсенді кәсіби сөздікті жүйелі түрде кеңейтуді көздейді. Мазмұны: әр түрлі функционалды стильдер мен жанрлардың түпнұсқа әдебиеттерін оқу және аудару, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатысу сияқты ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдылары мен дағдылары сөйлеу этикетінің ережелерін сақтай отырып, кең коммуникативті ниеттерді, монологиялық мәлімдемені білдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тифлопедагогика

    Мақсаты: тәрбиеленушілердің физикалық және психикалық дамуындағы ауытқуларды кешенді түзету жағдайында 3 жастан 7 жасқа дейінгі көру қабілеті бұзылған балаларға тифлопедагогикалық қолдау көрсету, медициналық – психологиялық-педагогикалық процестің барлық қатысушыларының тығыз байланысында түзету-педагогикалық және емдеу процестері арасындағы өзара әрекеттесуді жүзеге асыру Мазмұны: студенттерді объектімен, субъектісімен, тақырыбымен, мақсатымен және міндеттерімен таныстырады, көру қабілеті бұзылған балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтары, Психокоррекциялық жұмыстың ұйымдастырылуы мен мазмұнының ерекшеліктері және оның нәтижелерін болжау туралы идеяларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дифференциалды диагностикалау

    Мақсаты: пәннің жалпы мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, әдістемелік ғылыми аппаратымен таныстырады. Зияткерлік кемістігі бар адамдарды психодиагностикалық тексеруді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеру, нақты әдістемелер мен оларды бейімдеу және балалардың психикалық даму ерекшеліктеріне сәйкес өзгерту дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ұқсас жағдайларды шектеу мәселесін, баланың дамуын кешенді зерттеу принциптерін, даму кемшіліктерін диагностикалауды қарастырады. Даму кемшіліктерін диагностикалау кезеңдерін жіктейді. Дифференциалды диагностика принциптерін талдайды. Медициналық тексерудің, психологиялық-педагогикалық тексерудің принциптерін қарастырады. ПМПК-дағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сурдопсихология

    Мақсаты: студенттердің диагностикалық және түзету психологиялық практикасына қажетті есту қабілеті бұзылған балалардың психикалық даму ерекшеліктері туралы терең білімдерін игеру. Мазмұны: сурдопсихологияның мазмұнымен, тақырыбымен, мақсатымен, міндеттерімен, әдістемелік аппаратымен таныстырады. Есту қабілетінің бұзылуының негізгі себептерін, есту қабілетінің бұзылуының жіктелуін және сурдопсихологияның басқа ғылымдармен байланысын қарастырады. Сурдопсихологияның даму тарихын қарастырады. Сурдопсихологияны зерттеудің заманауи әдістерін талдайды. Әр түрлі есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктерін, даму заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тифлопсихология

    Мақсаты: көру қабілеті бұзылған адамдардың психологиясы туралы терең әдіснамалық және теориялық білімді қалыптастыру, олардың танымдық қызметі мен тұлғалық ерекшеліктерінің пайда болуының физиологиялық және психологиялық механизмдерін түсіну, әлеуметтену және кәсіби интеграция. Мазмұны: оқушылардың психологиялық, психофизикалық, жас ерекшеліктерімен және жеке білім беру қажеттіліктерімен таныстырады. Көру қабілеті бұзылған балаларды оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың заманауи әдістері мен технологияларын практикада қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын сіңіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сурдопедагогика

    Мақсаты: студенттерде есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектепке дейінгі, мектептегі білім беру мекемелерінде және отбасында саңырау, нашар еститін және кеш саңырау балалармен түзету-педагогикалық жұмыстың білімі мен практикалық дағдыларын игеру, дактилологияны меңгеру және оны саңыраулармен қарым-қатынаста қолдана білу. Мазмұны: сурдопедагогиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми негіздерімен,яғни сурдопедагогиканың тарихымен (шетелдік және отандық) таныстырады. Жеке және топтық оқыту принциптерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кешенді диагностика

    Мақсаты: студенттерді білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностикамен таныстыру, олардың ауруларды болжау және алдын алу, әртүрлі деңгейдегі білім беру ұйымдарында оқушының рухани және физикалық сау тұлғасын диагностикалау және т.б. саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Арнайы педагогика мен психологиядағы диагностиканың психологиялық-педагогикалық әдістерінің даму тарихын қарастырады. Кешенді диагностика дағдыларын дамытады. Балалардағы даму бұзылыстары туралы заманауи идеяларды және балалардағы даму бұзылыстарын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдіснамалық принциптерін сипаттайды. ЕББҚ бар балалардағы даму бұзылыстарының психологиялық-педагогикалық диагностикасының міндеттерін қарастырады. Даму кемістігі бар балаларды зерттеуге кешенді көзқарас дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Логопедиядағы психокоррекциялық әдістемелер

    Мақсаты: оқу пәнінің мақсаты психологиялық түзетудің теориялық негіздерін және оны балалармен психокоррекциялық жұмыста практикалық қолдануды зерттеу болып табылады. Мазмұны: ЕББҚ бар балаларды дамыту бойынша Психокоррекциялық жұмыстың заманауи әдістері мен әдістерін қарастырады. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту бағдарламасының құрылымы мен мазмұны. Өтемдік түрдегі мекемелерде түзету-педагогикалық процесті ұйымдастыру. ЕББҚ бар балаларға арналған оқыту, психокоррекциялық бағдарламаларды құрастыру бойынша практикалық дағдыларды сіңіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері (АВА)

    Мақсаты: жағымсыз мінез-құлықты өлшеу, бағалау, алдын алу және түзету бойынша түзету-дамыту жұмыстарының әдістері мен технологияларын қолдану саласында студенттердің кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: бұл адамның әлеуметтік маңызды мінез-құлқына әсер ететін сыртқы факторларды іздеумен және осы факторларды қолданатын мінез-құлықты түзету әдістерін әзірлеумен айналысатын пән, мінез-құлықты қолданбалы талдаудың (МҚҚТ) теориялық базасымен танысуға, теориялық негіздерді, ғылыми зерттеулерді түсінуге және ҚМҚТ әдістерімен жағымсыз мінез-құлықты түзетудің тиімді әдістерін практикалық қолдануға бағытталған. Мінез-құлықты қолданбалы талдау - бұл түрлі даму және бейімделу бұзылыстары бар балаларда дағдыларды қалыптастыру мен мінез-құлықты түзетудің заманауи ғылыми негізделген жүйесі. Бұл тәсіл аясында баланың дағдыларын кеңейтуге, оның қарым-қатынасын, ынтымақтастығын қамтамасыз етуге және отбасының өмірін сапалы жақсартуға мүмкіндік беретін әдістердің кең түрі бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Олигофренопедагогика

    Мақсаты: ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту жүйесі бойынша терең әдіснамалық және теориялық білімді қалыптастыру, арнайы (түзету) мектептердің оқушыларын оқыту және тәрбиелеу процесін құрудың ғылыми-әдістемелік негіздерін ашу. Мазмұны: олигофренопедагогиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми негіздерімен, олигофренопедагогикадағы жұмыс тарихымен, ұйымдастырылуымен, технологиясымен таныстырады. Жеке және топтық оқыту принциптерін сипаттайды. Зияткерлік кемістігі бар балаларды оқыту жүйесін қалыптастыру мәселелерін қарайды. Инклюзивті білім беру жағдайында балалардың зияткерлік жеткіліксіздігімен жұмыс істеудегі практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ADOS-2 аутизмды диагностикалау әдістемесі

    Мақсаты: студентті ADOS-2 әдісі арқылы аутизмді диагностикалау негіздерімен таныстыру. Мазмұны: пән студенттерді ADOS-2 әдістемесінің негіздерімен таныстырады. ADOS-2 техникасының ерекшеліктерін қарастырады. Сондай-ақ ADOS-2 аутизмді диагностикалау тестінің жоспары ұсынылған. Студент ADOS-2-нің келесі бес модулін оқиды: 1-модуль – қарым-қатынас үшін жеке сөздерді айтатын немесе мүлде сөйлемейтін балаларға арналған; 2 модуль – қарым-қатынас үшін жеке сөз тіркестерін қолданатын балаларға арналған; 3 модуль – еркін сөйлейтін балалар мен жасөспірімдерге арналған; 4-модуль – еркін сөйлейтін ересектерді бағалау үшін; модуль 5 - 12 айдан 30 айға дейінгі сәбилерге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Есту қабылдауын дамыту және дыбыс айтуын қалыптастыру

    Мақсаты: студенттерде есту қабілеті бұзылған балаларда сөйлеуді қабылдау кезінде есту қабілеті көру қабілетімен шамамен тең жағдайда әрекет ететін есту қабілетін дамытудың арнайы әдістері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Есту қабылдауын дамыту және дыбыс айтуын қалыптастыру: есту қабілетін дамыту және есту қабілеті нашар оқушылардың айтылуын үйрету бойынша түзету жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесінің негізгі мәселелерін қарастырады. Студенттердің есту қабілеті мен айтылуын дамыту бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Олигофренопсихология

    Мақсаты: студенттерде олигофренопсихологияны заманауи түсінумен, интеллектісі бұзылған адамдарды диагностикалау, түзету, өтемақы, оңалту және әлеуметтік-психологиялық бейімдеу мәселелерімен байланысты білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: оның зерттеу пәні-танымдық іс-әрекет және ақыл-есі кем баланың жеке ерекшеліктері. Зерттеулер балалардың психикалық дамуындағы ауытқуларды анықтауға, олардың оң мүмкіндіктері мен оларды жүзеге асыруға ықпал ететін жағдайларды анықтауға бағытталған. Психофизикалық дамуында ауытқулары бар адамдардың психологиялық ерекшеліктерінің мәселелері қамтылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Иннервациялық және анатомиялық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс

    Мақсаты: студенттерді сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арналған балабақша жұмысымен, сөйлеу терапевті мен ата-аналардың сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен бірлескен жұмысының ерекшеліктерімен таныстыру Мазмұны: сөйлеу аппаратының иннервациялық және анатомиялық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыстың кәсіби практикалық дағдылары мен дағдыларын жетілдіреді. Дизартриямен ауыратын балалардағы сөйлеу кемістігінің құрылымын қарастырады. Осы санаттағы балаларды тексеру дағдыларын қалыптастырады. Түзету-педагогикалық ықпал ету жүйесін анықтайды. Логопедиялық түзету нәтижелерінің ерекшеліктерін талдайды. Логопедиялық жұмыстың бірқатар негізгі санаттарында жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар психиaтриясы

    Мақсаты: білім алушылардың психикалық бұзылулардың негізгі клиникалық көріністері мен нозологиялық формалары туралы, оның ішінде балалар мен жасөспірімдерде пайда болатын жүйелі теориялық түсініктер, ғылыми және қолданбалы білім алуы. Мазмұны: Балалар психиатриясының жалпы мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, әдістемелік ғылыми аппаратымен таныстырады. Балалық шақтағы психикалық белсенділіктің жалпы ұғымдарын қарастырыңыз. Психикалық дисонтогенез түрлерін сипаттайды. Симптом және синдром ұғымдарымен таныстырады. Невроздарды, олардың балалық шақтағы ерекшеліктерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аудиология және есту аппараттары

    Мақсаты: студенттерді негізгі білім беру жүйесінде оқытуды ұйымдастыруға теориялық және практикалық дайындау, "Сурдопедагогика" пәндік саласындағы логикалық және мазмұнды-әдістемелік байланыстар, бұзылған функцияларды диагностикалау әдістерін және бар ақауды өтеу әдістерін зерттеу негізінде саңырау және нашар еститін оқушылармен жұмыс істеу Мазмұны: мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардағы есту функциясының бұзылуының аудиологиялық деректерін олардың жас және жеке психофизиологиялық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып қарастырады; қалыпты еститін, нашар еститін, саңырау балаларды негізгі сапалық және сандық критерийлер бойынша ажыратады және жіктейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ринолалия, дизартрия және тұтығуды түзетудегі логопедиялық жұмыс

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға логопедиялық көмек көрсету саласында білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын жүйелеу, нақтылау және кеңейту. Мазмұны: педагогикалық және медициналық мекемелерде ринолалия және дизартрия бар балаларда сөйлеу бұзылыстарын түзету бойынша кәсіби практикалық дағдыларды жетілдіреді. Ерін мен таңдайдың туа біткен жырықтары мен дизартриясы бар балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын сіңіреді. Дауыстық аппаратты тексеру әдістерімен және дауыстық функциялармен, дауыстық бұзылулар кезінде түзету әсерінің әдістемелік әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогикадағы ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері

    Мақсаты: студенттерді ЖОО-да оқу процесінде және болашақ кәсіби қызметінде ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындау. Зерттеуші мұғалімді, Жаратушы мұғалімді, тәуелсіз және сыни ойлауы бар мұғалімді қалыптастыру. Мазмұны: «Арнайы педагогикадағы ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері» курсында білім беру мазмұнына енгізілген білім жүйесін үздіксіз тереңдету, кеңейту және жаңарту процесінде бар қажеттілік ашылады. Бұл қажеттілік ғылымның жетістіктерімен және болашақ арнайы мұғалімді даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі ретінде ғылыми ізденістің әдіснамасы мен әдістемесін игеру шарттарымен анықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клиникалық психология

    Мақсаты: клиникалық психология саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер, осы ғылымның мүмкіндіктері, оның әдістемесі, теориялық негіздері мен эмпирикалық міндеттері туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: клиникалық психологиядағы мазмұнмен, мақсатпен, міндеттермен, әдістемемен, ғылыми зерттеулермен таныстырады. Клиникалық психологиядағы категорияларды, факторларды және синдромдарды талдайды. Отандық және шетелдік ғылымдағы клиникалық психологияның әртүрлі анықтамалары. Клиникалық психологияның бөлімдері. Клиникалық психологияны зерттеу әдістерін жіктейді. Клиникалық-психологиялық сараптаманың мазмұнын сипаттайды. Сана, өзін-өзі тану, сөйлеу ойлау, интеллект, зейін, есте сақтау және тұлғаның бұзылуын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жазба тіл бұзылыстары кезіндегі логопедиялық жұмыстар

    Мақсаты: студенттерді жазу мен оқуды бұзу және оларды жеңудің негізгі әдістері бойынша практикалық және теориялық дайындықты жүзеге асыру. Мазмұны: балалардағы жазбаша тілдің бұзылуын түзетудің негізгі технологияларын қолданудың кәсіби білімін, практикалық дағдыларын және дағдыларын жетілдіреді. Жазбаша сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға логопедиялық көмек көрсету әдістерін, қарастырады. Әдістемелік жұмыстың мазмұнын, жазбаша сөйлеудің ауыр бұзылулары кезінде логопедиялық жұмысты құру принциптерін талдайды. Жазбаша бұзушылықтар кезінде логопедиялық көмек көрсету бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі

    Мақсаты: рационалды-ғылыми танымның бірлігі және баланың адамдармен және табиғатпен жеке тәжірибесін эмоционалды-құндылық түсіну негізінде әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру және ондағы адамның орнын түсіну Мазмұны: Мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған әлеммен таныстыру әдістемесінің мазмұнымен таныстырады. Әлеуметтік және табиғи орта туралы идеяларды қалыптастырады, байытады және жүйелейді; әлеуметтік-адамгершілік өмірлік тәжірибені жинақтайды, отбасында, мектепте, көшеде, қоғамдық орындарда, табиғатта мінез-құлық ережелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дислексиямен дисграфияны логопедиялық түзету

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға логопедиялық көмек көрсету саласында білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын жүйелеу, нақтылау және кеңейту. Мазмұны: дислексияны, дисграфияны түзетудің негізгі технологияларын қолданудың кәсіби білімін, практикалық дағдыларын және дағдыларын жетілдіреді. Жазбаша сөйлеу бұзылыстарының сөйлеу және сөйлеу емес белгілерін қарастырады. Дислалия мен дисграфиядағы логопедиялық жұмысты құру принциптерін талдайды. Дисграфия және дислалия кезіндегі әдістемелік жұмыстың мазмұнын талдайды. Жазбаша бұзушылықтар кезінде логопедиялық көмек көрсету бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фонетикалық ритмика

    Мақсаты: білім алушыларды ұйымдастыру, мазмұны, тәрбиелеу бойынша біліммен қаруландыру, оларда есту қабілеті бұзылған адамдарда фонетика мен қарқын бойынша жұмыста фонетикалық ритмиканы қолдану мәселелері бойынша қазіргі заманғы тәсілдердің ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: логопедиялық түзету жүйесінде фонематикалық ритмиканы қалыптастыру ережелерін, мәселелерін, ерекшеліктерін қарастырады. Логопедиялық ритмиканы қолдану нәтижелерін талдайды: сөздер мен қимылдарды байланыстыра білу. Балалармен әртүрлі санаттағы логоритмикалық сабақтарды өткізу, бұзылған сөйлеу және мотор функцияларын түзету және өтеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды математикаға оқытудың арнайы әдістемесі

    Мақсаты: студенттерде сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда математиканы оқытудың арнайы әдістемесі саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ педагогика ғылымының саласы ретінде сөйлеу қабілеті бұзылған оқушыларды (арнайы) Математиканы оқыту әдістемесінің мәні мен ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: ЕББҚ бар балаларды математикаға оқытудың мазмұнымен, әдістерімен, міндеттерімен, принциптерімен, әдістерімен таныстырады. Математиканы оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін қарастырады. ЕББҚ бар балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, математика бойынша оқу сабақтарын өткізу дағдыларын қалыптастырады, сабақ жоспарларын әзірлеуде, бірқатар негізгі педагогикалық категорияларда жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логоритмика

    Мақсаты: сөйлеу қабілеті бұзылған адамның психомоторлық функциялары туралы, мектеп жасына дейінгі балалармен, жасөспірімдермен және әртүрлі сөйлеу патологиялары бар ересектермен кешенді түзету жұмыс жүйесінде логопедиялық ритмиканы практикалық қолдану туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: логопедиялық ритақ бойынша сабақтар өткізу бойынша кәсіби практикалық дағдылар мен дағдыларды жетілдіреді. Логопедиялық түзету жүйесіндегі логопедиялық ритақтың ережелерін, мәселелерін, ерекшеліктерін қарастырады. Логопедиялық ритақты қолдану нәтижелерін талдайды: сөздер мен қимылдарды байланыстыра білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ЕБҚ бар балаларға білім берудегі жасанды интеллект және нейрондық желілер

    Мақсаты: Болашақ педагогтер мен арнайы педагогтарда жасанды интеллект (ЖИ) пен нейрожелілердің мүмкіндіктерін ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ООП) балаларды оқыту, дамыту және қолдау үдерісінде тиімді қолдану жөніндегі білім, білік және құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллекттің негіздері және білім беру жүйесіндегі орны. ЖИ ұғымы, даму тарихы, білім берудегі қолдану бағыттары. Нейрожелілердің жұмыс принциптері және білім беру міндеттеріне бейімделуі. Нейрожелілердің түрлері, құрылымы, бейімделуі. ЕББҚ бар балалар: сипаттамалары және оқыту ерекшеліктері. Танымдық, эмоционалдық, әлеуметтік даму ерекшеліктері. ЖИ технологияларын ЕББҚ бар оқушыларға бейімдеу. Дауыстық көмекшілер, адаптивті оқыту жүйелері, танымдық тренажерлар. Инклюзивті білім беру ортасында ЖИ құралдарын қолдану тәжірибесі. Іс жүзіндегі кейстер, платформа мен қосымшалар. Мүмкіндіктер мен тәуекелдер. Жасанды интеллектті қолданудағы этикалық, құқықтық, психологиялық аспектілер. Болашақ даму перспективалары – ЖИ мен нейрожелілер арқылы білім беру үдерісін жетілдіру жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу

    Мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу. Мазмұны: ЕББҚ бар мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың міндеттерімен, мақсаттарымен, принциптерімен, әдістерімен таныстырады. Түзету педагогикасының мазмұны мен міндеттерін қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі баланы арнайы педагогика объектісі ретінде сипаттайды. Ойын іс-әрекетінде ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесінде практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: Студенттерде ЕББҚ балалардың 1-2 тобындағы әртүрлі топтары туралы түсінік қалыптастыру. Арнайы педагогиканың қазіргі заманғы проблемалары мен даму тенденцияларымен таныстыру. Мазмұны: Арнайы педагогиканың объектісімен, тақырыбымен, тақырыбымен, мақсаты мен міндеттерімен таныстырады. Арнайы білім берудің ғылыми білімінің теориясы мен практикасын талдайды. Дамуында ауытқулары бар тұлғаның даму және әлеуметтену ерекшеліктерін зерттеу дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ жеке тұлғаның максималды тәуелсіздікке қол жеткізуі үшін кемшіліктерді түзету мен өтеудің жаңа жолдарын іздеумен айналысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зият бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік-коммуникациялық біліктерін қалыптастыру

    Мақсаты: балаға қол жетімді шектерде өмірлік тәжірибе мен күнделікті әлеуметтік байланыстарды кеңейту, осылайша оның қоғамда сәтті бейімделуіне және әлеуметтенуіне ықпал ету. Мазмұны: ақыл-ойы бұзылған балаларда әлеуметтік-коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттейді. Арнайы (түзету) мектептерде оқитын интеллектісі бұзылған бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік дағдылары мен дағдыларын зерделеу және қалыптастыру мәселелерін қарастырады .қарым-қатынас қабілеттерін дамыту бойынша ЕББҚ бар балалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер және инновациялар

    Мақсаты: Педагогикалық зерттеу жұмыстарының теориялық негіздерін меңгерту және оларды ғылыми тұрғыда жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында студенттер білім беру үдерісіндегі өзекті мәселелерді анықтап, ғылыми әдістер арқылы зерттеу жүргізуді үйрену. Мазмұны: Педагогикалық зерттеулердің мәні мен құрылымы, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері, зерттеу тақырыбын таңдау және мақсат қою, зерттеудің әдістері мен әдістемелік негіздері, сандық және сапалық зерттеу тәсілдері, зерттеу жоспарын құру және деректер жинау, нәтижелерді талдау және интерпретациялау, ғылыми жоба, мақала және есеп жазу, этикалық нормалар мен академиялық адалдық, білім беру жүйесінде зерттеу нәтижелерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудағы инновациялық педагогикалық технологиялар

    Мақсаты: болашақ логопедтерде сөйлеу патологиясы бар балаларды оқыту мен сүйемелдеуде инновациялық технологияларды қолдану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, белгілі бір жасқа және сөйлеу кемістігіне қатысты өз технологияларын әзірлеу. Мазмұны: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуының бұзылуын түзетудің инновациялық технологияларын қолданудың кәсіби білімін, практикалық дағдыларын және дағдыларын жетілдіреді. Жиі кездесетін сөйлеу бұзылыстарын қарастырады. Түзету жұмыстарын уақтылы жүргізу, компьютерлік техниканы қолдану дағдыларын қалыптастырады. Педагогикалық процесті оңтайландырудың рөлін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Lesson Study

    Мақсаты: болашақ мамандардың кәсіптік мүдделер саласындағы ғылыми-зерттеу құрамдауышын дамыту. Болашақ психологтардың Lesson Study педагогикалық тәсілдерінің теориялық негіздерін меңгеруіне, өз ғылыми зерттеулері негізінде психологияны оқыту процестерін жоспарлауға ықпал ету. Мазмұны: Сабақты зерттеу (жоспарлау, бақылау, талқылау). Оқыту және оқыту процестерін дамыту және жетілдіру. Оқыту мен оқытуды талдау. Lesson Study циклін жүргізу ерекшеліктері. Жаңалықтар енгізу және педагогикалық тәсілдерді жетілдіру. Психологиядағы тұжырымдамалық педагогикалық тәсілдер. Оқыту үшін бағалау. Бірлесіп жоспарлау, жүргізу/қадағалау, талдау, таныстыру. Оқыту үшін жоспарланған оқу бағдарламаларының мазмұны. Оқыту әдістемесі. Lesson Study өнімді байланысын жетілдіру, түрлендіру және орнату және оның тиімділігін басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды кәсіби еңбекке оқыту

    Мақсаты: жалпы білім беру мекемесі шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тиімді оқыту және дамыту үшін педагог-дефектологтың кәсіби дағдылары мен білімін арттыру. Жалпы білім беретін мекемеде педагог-дефектологтың жұмыс ерекшеліктерін анықтау; Мазмұны: Еңбек бейіні, білім алушылардың оқу-еңбек қызметін дамыту мүмкіндіктерін іске асыру, оларды бастауыш кәсіптік дағдыларды, кәсіптік-техникалық білім алуға немесе олардың мүдделері мен психофизикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, дербес еңбекке даярлау бойынша теориялық білімді қалыптастырады. Арнайы мектепте қол еңбегі, ЕББҚ бар балаларды еңбекке баулу бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, түзету-тәрбие жұмысы жүйесіндегі тәртіп орны. Еңбек қызметі ОP бар балаларды оқытудың принциптері, әдістері және ұйымдастырылуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу, дамыту және инновация

    Мақсаты: Студенттерге заманауи білім беру саласындағы ғылыми зерттеулер жүргізу, инновациялық әдістерді қолдану және білім берудің даму үрдістерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән студенттерді ғылыми ойлауға, педагогикалық жаңалықтарды енгізуге және заманауи технологияларды тиімді қолдануға дайындайды. Пәннің мазмұны: Ғылыми зерттеулердің негіздері. Зерттеу түрлері: сапалық және сандық. Ғылыми әдіснама және зерттеу кезеңдері. Зерттеу тақырыбын таңдау және мақсат қою. Білім берудегі даму трендтері. ХХІ ғасыр дағдылары мен білім беру талаптары. Тұрақты даму мақсаттары және білім. Инновациялар және инновациялық технологиялар. Білім берудегі инновациялық әдістер мен құралдар. Цифрлық педагогика және edtech шешімдер. STEAM, геймификация, flipped classroom. Зерттеу жобаларын жоспарлау және жүзеге асыру. Жобалық жұмысты ұйымдастыру. Деректер жинау және талдау. Қорытынды және нәтижелерді ұсыну. Ғылыми этика және академиялық адалдық. Плагиаттың алдын алу. Әдебиеттерге дұрыс сілтеме жасау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қазақ, орыс тіліне оқытудың арнайы әдістемесі

    Мақсаты: қоғам мен мемлекеттің игілігі үшін тиімді жұмыс істей алатын, мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікке ие, жоғары білім мен педагогикалық құзыреттілік шеңберінде ақпараттық технологияларды пайдаланатын, кәсіби қызметте қажетті мүмкіндіктер жасау негізінде бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. Мазмұны: арнайы (түзету) мектепте қазақ, орыс тілі әдістемесінің негізгі ережелерін қарастырады. Қазақ, орыс тілдерінің арнайы әдістемесін ғылым ретінде талдайды. Орыс, қазақ тілдері сабақтарында негізгі дидактикалық қағидаттарды іске асыру дағдыларын сіңіреді. Сөздік қорын байыту дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Танымдық әрекеттерді түзету, психомоторика мен сенсорлық үрдістерді дамыту

    Мақсаты: сенсорлық қасиеттер, қасиеттер, белгілер жиынтығында баланың әр объектіні тануына оңтайлы жағдай жасау негізінде баланың психикалық дамуын оңтайландыруға және оны қоғамда тиімдірек әлеуметтендіруге ықпал ететін қоршаған шындық туралы дұрыс көп қырлы көп функционалды түсінік беру. Мазмұны: танымдық іс-әрекетті дамыту, психомоторлық және сенсорлық процестерді дамыту бойынша түзету жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін зерттейді. Сенсорлық процестердің, психомоториканың, танымдық іс-әрекеттің, кеңістіктік идеяларды қалыптастыру бойынша түзету жұмыстарының әдістерімен таныстырады; Дағдылар мен дағдыларды дамыту, балалардың оқу-танымдық іс-әрекетінің тиімділігін бақылау мен өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Action Research

    Мақсаты: болашақ маманның кәсіптік мүдделер саласындағы ғылыми-зерттеу компонентін дамыту. Болашақ психологтардың Action Research педагогикалық тәсілдерінің теориялық негіздерін меңгеруіне және өз ғылыми зерттеулері негізінде психологияны оқыту процестерін жоспарлауға ықпал ету. Мазмұны: Қазіргі заманғы педагогтың кәсіби даму стратегиясы. Мұғалім рефлексиясының заманауи түрі. Білім берудегі ғылыми әдіс. Әрекеттегі зерттеу. Өз идеяларының нәтижелерін рефлексиялау. SMART мақсаттар. Оқытушыға өзінің педагогикалық практикасын жақсартуға мүмкіндік беретін рефлексиялық тәсіл. Оқытудағы құндылыққа бағдарланған тәсілді іске асыру. Педагогтің құндылық бағдарын зерттеу. Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізудің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды бейнелеу өнеріне оқытудың арнайы әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі бойынша біліммен, білікпен және дағдылармен қаруландыру. Студенттерде балалардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлері және балаларды пән бойынша сызбалар салуға, сюжеттік-тақырыптық және сәндік сурет салуға үйрету әдістемесі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: мүмкіндігі шектеулі балаларға білім берудің үздіксіз жүйесіндегі бейнелеу өнерін оқытудың пайда болу тарихын және бейнелеу оқытудың рөлін қарастырады. Арнайы мектепте бейнелеу іс-әрекетін оқытудың мақсаттары мен міндеттерін талдайды. ЕББҚ бар балалармен бейнелеу өнеріне оқыту сабақтарын өткізу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оңалту мен әлеуметтік бейімдеу

    Мақсаты: ақыл-ойы бұзылған балалар мен ересектерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік бейімдеу мәселелерімен таныстырады, мүмкіндігі шектеулі адамдарды әлеуметтік бейімдеудің шетелдік тәжірибесіне талдау жүргізеді. мүмкіндігі шектеулі балалардың әлеуметтік бейімделу мәселелерін зерттейді. Мектепте әлеуметтік бейімделу және оңалту процесінде ЕББҚ бар оқушыларды сүйемелдеуді (қолдауды) ұйымдастыру. ЕББҚ бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық қолдау мазмұнын анықтау. Оқушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің мамандарымен қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-тұрмыстық оңалту

    Мақсаты: Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдары. Мазмұны: Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың кеңістіктегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау дағдыларын қалыптастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттейді. Мүмкіндігі шектеулі балалар мен жасөспірімдерде әлеуметтік-тұрмыстық идеялар мен дағдылардың қалыптасуымен, олардың тәуелсіз өмірге дайындалуының және қоғамға сәтті бейімделуінің негізі ретінде таныстырады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар топтары мен ерекше білім беру қажеттіліктерін сипаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды заттық тәжірибелік оқыту

    Мақсаты: студенттерді әдістеме бойынша біліммен, білікпен және дағдылармен қаруландыру, ауызша және жазбаша түрде ойлау, сөйлеу және монологиялық сөйлеуді дамыту, Пәндік-практикалық қызметті жетілдіру, еңбек дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды пәндік-Практикалық оқыту әдістемесінің мазмұнымен таныстырады. Әлеуметтік және табиғи ортада әртүрлі заттар туралы идеяларды және олардың мақсатын қалыптастырады, байытады және жүйелейді; заттармен өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеруде практикалық өмірлік тәжірибе жинақтайды, техникалық, санитарлық-гигиеналық нормаларды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік ғылымдардың негізгі заңдылықтарын, көрнекті мәдениет және ғылым қайраткерлерінің шығармашылық мұраларын терең түсіну және ғылыми талдау негізінде қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын қаржыны басқару және сауатты бөлу дағдыларын игере отырып, азаматтық ұстанымды көрсетеді;
  • Кәсіби ортада қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде қарым-қатынас жасайды, қаржылық әл-ауқатқа қол жеткізу үшін шешуші маңызы бар қаржыны басқару және сауатты бөлу дағдыларын меңгере отырып, өзін-өзі жетілдірумен айналысады.
  • Қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша бағытында коммуникацияларды қалыптастырады, өмірдің барлық салаларында заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, академиялық жазу тәсілдерін меңгере отырып, өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру, сыни ойлау және салауатты өмір салтына, физикалық өзін-өзі жетілдіруге бағдарлану дағдыларына ие болады
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға және оқу-тәрбие процесіне психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, олардың қажеттіліктерінің дамуын бағалау мен мониторинг жүргізу негізінде, мектепте және одан тыс жерде жоғары этика мен мінез-құлық стандарттарын сақтай отырып жүзеге асыру.
  • ЕББҚ бар 1-2 топтағы балалардың жас дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық – психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін анықтайды; психологиялық-педагогикалық диагностика, түзету және дамыту әдістерін меңгереді;
  • Мамандардың (психолог, логопед, арнайы педагог және өзге де әріптестер)ұсынымдарына сүйене отырып, арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және балалар мен олардың отбасыларының ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады;
  • Балалардың психоәлеуметтік даму проблемаларын кешенді бағалауды, жұмыс істеуінің халықаралық жіктелуін, тіршілік әрекеті мен денсаулығының шектеулерін, балалардың психоәлеуметтік даму мәселелерін кешенді бағалауды жүргізу технологияларын ескере отырып, жеке оқу, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және жеке, кіші топтық топтық сабақтар өткізеді;
  • Пәнаралық негізде мамандардың қатысуымен ата-аналарға, мұғалімдерге көмек көрсету бағдарламаларын ұсына отырып, ЕББҚ бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану бойынша адамдардың (балалардың) ата-аналарына және өзге де заңды өкілдеріне, мұғалімдерге, психологтарға көмек көрсетеді.
  • Тәрбие мен оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін қолдануды шығармашылық іздестіруді жүзеге асыра отырып, арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту, абилитациялау, оңалту, әлеуметтік бейімдеу және интеграциялау процесін зерделеу, жобалау және іске асыру әдістерін меңгереді;
  • ЕББҚ бар білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға жәрдемдесе отырып, қазіргі заманғы түзету-педагогикалық технологияларды, ғылыми негізделген көмек бағдарламаларын әзірлейді және қолданады;
  • Арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарының технологияларын, бағдарламаларын зерттейді, талдайды, оларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне қосады;
  • Әлеуметтену, оңалту, бейімделу, әлеуметтік ортаның сипаттамаларын жүйелейтін, арнайы мұғалімнің қызметіне жоғары мотивацияны, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға деген ұмтылысты көрсететін, жеке және командада тиімді жұмыс істейтін, өз көзқарасын дұрыс қорғайтын инновациялық тәжірибені қолданады.
Top