6B01501 Химия және биология мұғалімі в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия және биология саласында практикалық дағдылары мен теориялық білімі бар, өзгермелі әлеуметтік шындық жағдайында оқытудың инновациялық технологияларын енгізу арқылы ғылыми-педагогикалық міндеттерді тиімді шешуге және іске асыруға қабілетті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы туралы ғылыми білім; өсімдік жасушасы; ұлпаларды жіктеудің анықтамалары мен принциптері; өсімдіктердің көбеюі мен көбеюі; өсімдіктердің тіршілік формалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы бойынша негізгі білімді меңгеру; өсімдіктердің жасушалық құрылысын білу; ұлпаларды жіктеу принциптерін анықтау; өсімдіктердің көбеюі туралы жалпы мәліметтерді білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геоботаника
Оқытылатын мәселелер: геоботаниканың пәні мен міндеттері; өсімдік жамылғысын зерттеу әдістері; геоботаниканың қалыптасу тарихы; флористикалық геоботаника; экологиялық геоботаника; ценологиялық геоботаника; геоботаникалық зерттеулердің негізгі әдістері (фитоценоздардың құрамы мен құрылымын анықтау, эксперименттік фитоценология; өсімдік қауымдастықтарының жіктелуі). Қалыптастырылатын құзыреттер: биология ғылымдары жүйесіндегі геоботаниканың негізгі бөлімдері мен мақсаттарын, міндеттерін және мақсаттарын білу; негізгі ұғымдар мен терминдерді білу; геоботаниканың қалыптасу тарихын баяндауды білу; геоботаникалық зерттеулердің негізгі әдістерін түсіну; фитоценоздардың құрылымы мен құрамын анықтай білу; эксперименттік фитоценология, өсімдік қоғамдастықтарының жіктелуі туралы білімді білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Оқытылатын мәселелер: бейорганикалық химияның теориялық негіздері; химияның жалпы заңдары; атомдық молекулалық ілімдер, периодтық жүйенің құрылымы мен заңдары; химиялық реакциялардың термодинамикасы; химиялық және кинетикалық реакциялардың заңдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: химияның жалпы заңдылықтарын білу; периодтық жүйенің құрылымы мен заңдылықтарын білу; химиялық тепе-теңдік әдістерін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цитология, гистология және эмбриология
Оқытылатын мәселелер: цитология, гистология және эмбриологияның даму тарихы; жасуша және жасушалық емес құрылымдар; цитоплазма органеллалары; жасуша құрылысы мен қызметі; көбею, жасушалардағы патологиялық процестер; тіндердің пайда болуы мен эволюциясының заңдылықтары, тіндердің жіктелуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: цитологияның, гистология мен эмбриологияның даму тарихын білу; ағзаның, тіндер мен органдардың дамуы мен тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтарын меңгеру; гистологиялық, цитологиялық, иммуногистохимиялық препараттарды зерттеу кезінде үлкейткіш техникамен (микроскоптармен, оптикалық және қарапайым луптармен) жұмыс істей білу; тіндердің жіктелуін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Бейметалдар химиясы
Оқытылатын мәселелер: бейметалдар химиясының теориялық негіздері; химиялық элементтердің таралуы; периодтық жүйеде бейметалдардың электрондық құрылымы; Менделеевтің химиялық элементтерінің периодтық жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бейметалдар химиясының теориялық негіздерін меңгеру; бейметалдардың электрондық құрылымы туралы түсініктерді қалыптастыру; s - және p-элементтерінің құрылысы мен қасиеттерін білу; сутек оксиді мен сутек пероксидінің құрылымы мен қасиеттерінің салыстырмалы сипаттамаларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Элементтер химиясы
Оқытылатын мәселелер: Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі элементтерінің электрондық құрылымы; химиялық элементтерді топтар мен кезеңдер бойынша жіктеу; s, p, d, f - элементтері мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері; қарапайым заттардың қасиеттері. Қалыптастырылатын құзыреттер: периодтық жүйенің элементтерін білу; топтар мен кезеңдер бойынша химиялық элементтерді жіктеуді меңгеру; s, p, d, f - элементтердің химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін талдау; оксидтерді, гидроксидтерді, оттектерді, көміртектерді алу процесінде дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жалпы химия негіздері
Оқытылатын мәселелер: жалпы химияның теориялық негіздері; элементтер химиясы; зертханалық зерттеулер техникасы; молекулалардың химиялық байланысы мен құрылымы; тотығу-тотықсыздану реакциялары; заттармен, реактивтермен және аспаптармен жұмыс істеу техникасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы химияның теориялық негіздерін білу; зертханалық кабинетте жұмыс істей білу; тотығу-тотықсыздану реакцияларын жүзеге асыра білу; реактивтермен және аспаптармен жұмыс істеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Оқытылатын мәселелер: қазіргі зоология туралы ғылыми білім; омыртқалылар жануарлардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы және систематикасы; зертханада омыртқасыздар жануарлармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері; омыртқалылар жануарлардың топтары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы: жүйелі шолу, өмір салты, географиялық таралуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі зоология туралы ғылыми білімді қалыптастыру; омыртқалылар морфологиясын, физиологиясын, экологиясын және жүйеленуін білу; негізгі зоологиялық және салыстырмалы- анатомиялық түсініктерді меңгеру; омыртқалылардың топтары мен типтерінің сипаттамаларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Big Data Management [minor]
Оқытылатын мәселелер: Big Data Managment басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; техника, экономика және өмірдегі үлкен деректердің рөлі; Big Data Management қолдану саласы; үлкен деректердің техникасы мен технологиясы; жіктеу; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу; ассоциативті ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректердің технологиялары мен құралдары; Storm – ағынды өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: үлкен деректер негізгі түсініктері туралы білу, деректердің үлкен көлемін басқару, үлкен деректерді қолдана отырып зияткерлік және Smart-қосымшаны әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиация негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың) қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогика
Оқытылатын мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқыту нысандары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; педагогикалық өзара іс-қимыл және жеке тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану, білім беру сапасын бағалау дағдыларын меңгеру педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: мектеп химиясы курсындағы есептердің түрлері мен жіктелуі; есептік және сапалық есептерді шешу әдістемесі; шарттар мен шешімдерді ресімдеу; химиялық және термохимиялық есептеулер; реакциялар теңдеулері мен физикалық шамалар бойынша есептер; аралас және күрделі есептер; тексеру және бағалау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: химиялық есептердің әртүрлі түрлерін шешу әдістерін меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; оқушыларды оқу бағдарламасының талаптарын ескере отырып, есептік және сапалы есептерді шешуге үйрете білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жануарлар жүйеліктілігі
Оқытылатын мәселелер: жануарлардың даму заңдылықтары; жануарлар организмінің құрылымы, функциялары; жануарлардың анатомиялық, топографиялық, физиологиялық түрлері мен жас ерекшеліктерін тұтас зерттеу; метаболизм, гомеостаз, жануарлардың физиологиялық бейімделуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жануарлар ағзалары мен жүйелерінің құрылымын, олардың түрлік ерекшеліктерін білу және түсіну; тіршілік әрекеті процестерінің сипаттамаларын, метаболизм, гомеостаз, адам мен жануарлардың физиологиялық бейімделу түсінігін түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Талдаудың физика-химиялық әдістері
Оқытылатын мәселелер: талдаудың физика-химиялық әдістерінің жіктелуі, мақсаттары, міндеттері және қолданылу саласы; талдаудың физика-химиялық әдістерінің негізгі заңдары; заттарды сәйкестендіру және анықтау әдістері (сапалық және сандық талдау): элементтік, молекулалық, фазалық талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: талдаудың физика-химиялық әдістеріндегі негізгі ұғымдар мен анықтамаларды білу; құбылыстардың мәні бойынша талдау әдістерінің жіктелуін түсіну; талдаудың негізгі объектілерін білу; анықтаудың шегін төмендету, талдаудың дәлдігін арттыру және т.б. сияқты негізгі талдамалық проблемаларды білу; сапалық және сандық талдауды ажырата білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Химия және биологияны оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: химия және биологияны оқыту әдістемесінің тарихы мен негіздері; мектеп курсының дидактикалық принциптері мен құрылымы; оқыту әдістері мен әдістері; оқу процесін ұйымдастыру формалары; сабақты модельдеу; демонстрациялық, зертханалық және практикалық жұмыстарды жүргізу; жергілікті экожүйе мысалында зерттеу қызметін ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: химия және биологияны оқыту әдістері мен нысандарын меңгеру; оқу сабақтары мен эксперименттерді әзірлеу және жүргізу қабілеті; оқыту нәтижелеріне дидактикалық принциптер мен қазіргі заманғы талаптарды қолдану; білім алушыларда зерттеу және экологиялық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам морфологиясы
Оқытылатын мәселелер: адам ағзасының негізгі мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі; тіндердің, мүшелердің және мүшелер жүйелерінің деңгейіндегі адам морфологиясының ерекшеліктері; сүйек, бұлшықет, жүйке, тамыр және басқа жүйелердің дамуы мен құрылымы; бас, мойын, магистраль және аяқ-қол анатомиясы; адам морфологиясында қолданылатын негізгі ұғымдар мен терминдер; морфологиядағы өзгерістер эволюция процесінде адам. Қалыптастырылатын құзыреттер: адам морфологиясының негіздерін меңгеру және оның мүшелері мен жүйелерінің құрылымын білу; дененің әртүрлі бөліктерінің функционалдық маңыздылығын және олардың өзара байланысын түсіну; ауруларды диагностикалау, алдын алу және емдеу үшін анатомиялық және морфологиялық білімді қолдана білу; жасына, жынысына, өмір салтына және басқа факторларға байланысты адам морфологиясындағы өзгерістерді талдау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биохимия
Оқытылатын мәселелер: Биохимияның даму және қол жеткізу кезеңдері; амин қышқылдары; белоктардың қасиеттері мен функциялары; ферменттер, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер витаминдер; гормондар, жіктелуі, олардың ерекше қасиеттері; метаболизм биохимиялық процестердің бірыңғай жүйесі ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: биохимиялық реакцияларды білу; организмде болатын химиялық реакциялардың мәнін түсіну, реттеу механизмдері және олардың ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлі; биологиялық материалда нуклеин қышқылдарын, ақуыздарды, майларды, көмірсуларды, дәрумендер мен гормондарды сапалы және сандық талдау әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
JavaScript сценарий тілі [minor]
Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Оқытылатын мәселелер: анатомия ғылымының салалары; анатомия ғылымының зерттеу әдістері; адам анатомиясының тарихы, адамның табиғаттағы орны; жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі, аппарат және ағза ұғымдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: анатомия ғылымының салалары білу; анатомия ғылымының зерттеу әдістерін анықтау; адам анатомиясының тарихы, адамның табиғаттағы орны білу; жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі, аппарат және ағза ұғымдарын білу;
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер жүйесі
Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің әртүрлілігін жіктеу; таксономия бөлімдері: систематика, номенклатура және филогенетика; прокариоттар, саңырауқұлақтар, төменгі және жоғары өсімдіктер систематикасының негіздері; өсімдіктердің тіршілік формалары мен экологиялық топтары, оларды қоршаған орта жағдайларына байланысты бөлу; өсімдіктердің қазіргі заманғы систематикасы бойынша теориялық және практикалық білім; қорғауға жататын және 'Қызыл кітапқа' енгізілген өсімдіктердің сирек және жойылып бара жатқан түрлері'. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктердің алуан түрлілігін жіктеуді білу; өсімдіктердің систематикасын, номенклатурасын және филогенетикасын білу; төменгі және жоғары өсімдіктердің систематикасын ажырата білу; өсімдіктердің тіршілік формалары мен экологиялық топтарын түсіну; қорғауға жататын және 'Қызыл кітапқа'енгізілген өсімдіктердің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін анықтай білу'.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология
Оқытылатын мәселелер: жасуша тіршіліктің негізгі бірлігі ретінде; ДНҚ, РНҚ және ақуыздардың құрылымы мен қызметі; нуклеин қышқылдары және генетикалық код; репликация, транскрипция және ақуыз синтезі; мутациялар және гендік қайта құру; жасушадағы гендер мен ақпарат ағындары; биологиялық мембраналар; молекулалық генетика және гендік инженерия негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасуша өмірінің молекулалық негіздерін түсіну; генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін білу; молекулалық биология әдістерін қолдана білу және жасушалық деңгейде генетикалық процестерді талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Аналитикалық және физикалық химия
Оқытылатын мәселелер: заттардың химиялық құрамы мен құрылымы; химиялық элементтерді немесе элементтер тобын анықтау; химияның іргелі заңдары негізінде заттардың сапалық және сандық талдауы; талдаудың жаңа әдістері; аналитикалық әдістердің теориялық негіздері; термодинамика және кинетика негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: заттың химиялық құрамы мен құрылымын білу; элементтер тобының химиялық элементтерін анықтай білу; заттардың сапалық және сандық талдауы туралы білімді меңгеру; талдаудың жаңа әдістерімен жұмыс істей білу; аналитикалық әдістердің теориялық негіздерін білу; термодинамика және кинетика заңдарын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Химиялық технология
Оқытылатын мәселелер: химиялық технологиядағы шикізат, энергия, су; табиғатты қорғау және шығарындыларды тазарту; технологиялық процестердің негіздері; реакторлар, каталитикалық және электрохимиялық процестер; қышқылдар, тыңайтқыштар, силикат материалдары, органикалық синтез, полимерлер өндірісі және отынды қайта өңдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі химиялық-технологиялық процестер мен жабдықтарды білу; технологиялық шешімдерді талдай және қолдана білу; Өндіріске қойылатын экологиялық талаптарды және ресурстарды ұтымды пайдалануды түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Оқытылатын мәселелер: өсімдік жасушасының физиологиясы; өсімдік жасушасының құрамына кіретін химиялық заттар; зат алмасу және оны реттеу ерекшеліктері; осмотикалық, коллоидты химиялық механизм; транспирация механизмі, транспирацияны реттеу; фотосинтетикалық пигменттер, пигменттік жүйелер; тыныс алу алмасу жолдары; өсімдіктердің химиялық құрамы, макро - және микро-элементтер; элементтердің жетіспеушілігі және артықтығының белгілері; өсудің жалпы заңдылықтары. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктер физиологиясы саласында білімді меңгеру; өсімдік жасушаларының құрамына кіретін химиялық заттармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; зат алмасуды және оны реттеу ерекшеліктерін білу; процестерді түсіну: транспирация, фотосинтез, АТФ синтезі, бейімделу; өсімдік объектілерін функционалдық ұйымдастыру принциптерін және гомеостатикалық реттеу механизмдерін білу; өсімдіктер тіршілігінің молекулалық тетіктерінің физиологиялық-биохимиялық негіздерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Психосоматика [minor]
Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Оқытылатын мәселелер: негізгі теориялық ережелер, органикалық химия құрылымының заңдылықтары, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының қасиеттері мен өзара түрленуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: органикалық химия зертханасында жұмыс істеудің бастапқы дағдылары, химиялық ойлау мен білім берудің тұтас жүйесін қалыптастыру, теориялық органикалық химия тұжырымдамалары, органикалық қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігін анықтаудың соңғы физика-химиялық әдістері, практикалық қолдану жолдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жануарлардың анатомиясы және физиологиясы
Оқытылатын мәселелер: жануарлардың қазіргі анатомиясы мен физиологиясы туралы ғылыми білім; жануарлардың морфологиясы, физиологиясы, биохимиясы және жасушалық құрылымы; Жануарлар органдары мен жүйелерінің жұмыс істеуінің негізгі принциптері, олардың өзара байланысы мен үйлестірілуі; анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері контекстіндегі жануарлар түрлері мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; жануарлардың қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларына бейімделу механизмдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жануарлардың қазіргі заманғы анатомиясы мен физиологиясы туралы ғылыми білімді қалыптастыру; жануарлардың морфологиясын, физиологиясын және биохимиясын білу; Негізгі анатомиялық-физиологиялық ұғымдарды меңгеру; Жануарлар органдары мен жүйелерінің жұмыс принциптерін, сондай-ақ олардың бейімделу механизмдерін түсіну; жануарлардың әртүрлі түрлерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін және олардың өмір салтымен және экологиялық тауашамен байланысын талдау қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның теориялық негіздері
Оқытылатын мәселелер: органикалық химияның теориялық негіздері; химияның жалпы заңдары; атомдық молекулалық ілімдер, периодтық жүйенің құрылымы мен заңдары; химиялық реакциялардың термодинамикасы; химиялық және кинетикалық реакциялардың өту заңдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: химияның жалпы заңдарын меңгеру; периодтық жүйенің құрылымы мен заңдылықтарын білу; химиялық тепе-теңдік әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Омыртқалылар зоологиясы
Оқытылатын мәселелер: қазіргі зоология туралы ғылыми білім; омыртқалылар жануарлардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы және систематикасы; зертханада омыртқасыздар жануарлармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері; омыртқалылар жануарлардың топтары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы: жүйелі шолу, өмір салты, географиялық таралуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі зоология туралы ғылыми білімді қалыптастыру; омыртқалылар морфологиясын, физиологиясын, экологиясын және жүйеленуін білу; негізгі зоологиялық және салыстырмалы-анатомиялық түсініктерді меңгеру; омыртқалылардың топтары мен типтерінің сипаттамаларын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің физиологиялық процестері; өсу мен дамудың негізгі заңдылықтары; өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі мен тұрақтылығының физиологиялық негіздері; егіннің сапасын қалыптастырудың физиологиясы мен биохимиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктердің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын білу; өсімдіктерді зерттеудің заманауи биофизикалық және биохимиялық әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Иммунология
Оқытылатын мәселелер: адамның иммундық жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу принциптері; әртүрлі иммунопатологиялық жағдайлардағы иммундық жүйенің реакциясы; гуморальды және жасушалық иммундық жауаптың қалыптасу механизмі; иммундық жүйенің жұмысына әртүрлі факторлардың әсері; иммунологиялық реакциялардың молекулалық-генетикалық негіздері және оларды реттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: адамның иммундық жүйесінің құрылымын, жас ерекшеліктерін және функцияларын білу; әртүрлі иммунопатологиялық жағдайлардағы иммундық жүйенің реакцияларын білу; жасушалық иммундық жауап туралы білімге ие болу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мектепте ҒЗЖ-ын жоспарлау және ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: пән шығармашылық қабілеттерін дамытады, зерттеудің белсенді формалары мен әдістерін қолдануға үйретеді; Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылым ұғымын және оның негізгі тұжырымдамаларын қалыптастырады; ғылыми жұмыстағы психологиялық және әлеуметтік факторларды анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мектепте зертханалық жұмыстар мен химиялық-биологиялық эксперименттер ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: биология мен химияның негізгі теориялық ұғымдары, оқудағы мектептегі биологиялық эксперимент ұғымдары, биологиялық құбылыстар мен биологиялық заттарды көрнекі қабылдауды қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: биологиялық зертханада жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы қағидаларын сақтау туралы, биологиялық ыдыстарды және химиялық реактивтерді, сондай-ақ газ оттықтарын, электрохимиялық жылытқыштарды қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілім
Оқытылатын мәселелер: эволюциялық ілімнің негізгі принциптері; ламарктан Дарвинге дейінгі эволюция теорияларының тарихи дамуы және қазіргі синтетикалық теориялық көзқарас; эволюция механизмдері: табиғи сұрыптау, мутациялар, генетикалық дрейф, көші-қон және оқшаулау; спецификация және бейімделу тұжырымдамалары; эволюциялық өзгерістерге экологиялық және генетикалық факторлардың әсері; эволюцияның молекулалық және генетикалық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: эволюциялық процесс және оның механизмдері туралы терең білімді қалыптастыру; тірі жүйелерді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі (молекулалардан экожүйелерге дейін) эволюциялық өзгерістерді талдау мүмкіндігі; негізгі эволюциялық теориялар мен тұжырымдамаларды, олардың биологияда қолданылуын білу; қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларында организмдердің спецификациясы мен бейімделу механизмдерін түсіндіру қабілеті; ғылыми деректерді бағалау кезінде сыни ойлау, эволюциямен байланысты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Негізгі өндірістің технологиясы
Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы өндірістердің негізгі технологиялық процестері және олардың даму перспективалары; технологияның қоршаған ортаға әсер ету себептері мен көздері; қазіргі заманғы энергия өндірісінің технологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі технологиялық процестер туралы білімді меңгеру; технологияның қоршаған ортаға әсер ету себептері мен көздерін білу; қазіргі заманғы энергия өндіру технологиясын түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Генетика
Оқытылатын мәселелер: генетика пәні, мақсаттары мен міндеттері; қазіргі генетиканың құрылымы мен негізгі бағыттары; генетикалық зерттеу әдістері; Г.Мендель заңдары; гендердің өзара әрекеттесу түрлері; тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздері; хромосомалардың құрылымы мен функциялары; жасушалық цикл: митоз, мейоз, гаметогенез; жыныс генетикасы; тіркелген мұрагерлік, кроссинговер; цитоплазмалық тұқым қуалаушылық; өзгергіштік, мутагенез; хромосомалардың өзгеруі; гендік мутация түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: генетиканың мақсаттары мен міндеттерін білу; қазіргі генетиканың құрылымы мен негізгі бағыттарын түсіну; генетикалық зерттеулер әдістерін білу; генетиканың негізгі терминдері мен ережелерін, белгілердің тұқым қуалау заңдарын түсіну; әртүрлі генетикалық процестерді түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология негіздері
Оқытылатын мәселелер: қазіргі микробиология мен вирусологияның негізгі бөлімдері; микроорганизмдердің қасиеттері мен сипаттамалары, микроорганизмдердің систематикасы мен морфологиясының принциптері; микроорганизмдер мен вирустардың өмір сүру және даму заңдылықтары; микроорганизмдер мен вирустардың қоректік ортасы; вирустарды анықтау реакциясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі микробиология және вирусологияның негізгі бөлімдерін білу; микроорганизмдердің маңызды қасиеттерін, олардың табиғаттағы және адам қызметінің әртүрлі салаларындағы рөлін білу; негізгі микробиологиялық әдістерді және оларды қолдану аясын білу; микроорганизмдердің таза дақылдарын алу үшін қоректік ортаны дайындау; вирустарды анықтау бойынша реакцияларды жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Биотехнология
Оқытылатын мәселелер: биотехнология негіздері және оның бағыттары; прокариоттар мен эукариоттар жасушаларының құрылымы; ашытқы, вирустар және бактериофагтар; жасушалық және гендік инженерия; өсімдіктердің клондық микрокөбеюі; жануарларды клондау; моноклоналды антиденелерді алу; трансформация және трансдукция әдістері; трансгенді организмдерді қолдану; медицина мен ауыл шаруашылығындағы биотехнология; этикалық аспектілер. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі биотехнологиялық процестер мен әдістерді білу; жасушалық және гендік инженерия дағдылары; биотехнологияның әртүрлі салаларда қолданылуын түсіну; ғылыми әзірлемелердің биоэтикалық салдарын бағалау қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстанның биогеографиясы мен биоресурсы
Оқытылатын мәселелер: Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар әлемі ресурстарының әртүрлілігі; Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: шикізат алу әдістерін және оларды қолдану салаларын меңгеру; ғылыми-зерттеу және табиғатты қорғау қызметін ұйымдастыру дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Генетика сұрыптау негіздермен
Оқытылатын мәселелер: зерттеудің пәні мен әдістері; селекциядағы бастапқы материал туралы ілім; Н.И. Вавилов бойынша мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары; тұқым, сорт, штамм туралы түсінік; іріктеуге арналған өзгергіштік көздері; комбинативтік өзгергіштік; мутациялық өзгергіштік; өсімдіктер мен жануарлар селекциясындағы будандастыру жүйелері; инбридинг; желілік селекция; аутбридинг; қашықтықтан будандастыру; гетерозис, оның генетикалық тетіктері; жеке және жаппай іріктеу және олардың маңызы; молекулярлық генетика мен жануарлар селекциясының цитогенетика. Қалыптастырылатын құзыреттер: селекция әдістерін түсіну және түсіндіру; тұқым, сорт, штамм туралы түсінік; өзгергіштік түрлерін білу; молекулярлық генетика және цитогенетика жетістіктеріне байланысты селекцияның дамуын білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эволюцияның қазіргі заманғы теориясы
Оқытылатын мәселелер: эволюцияның негізгі теориялары, олардың тарихи дамуы және заманауи тәсілдері; эволюциялық өзгеру механизмдері: мутациялар, табиғи сұрыпталу, генетикалық дрейф және көші-қон; эволюциялық процестегі тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің рөлі; түрлердің шығу тегі, популяция генетикасы және молекулалық деңгейдегі Эволюциялық процестер туралы заманауи түсініктер; қоршаған орта факторларының эволюциялық өзгерістерге әсері. Қалыптастырылатын құзыреттер: эволюцияның қазіргі теориялары туралы ғылыми білімді қалыптастыру; эволюциялық процестің механизмдерін және олардың өзара әрекеттесуін білу; түрлер мен популяциялардың өзгеруі туралы деректерді талдай білу; эволюцияның генетикалық және экологиялық негіздерін түсіну; эволюциялық теорияларды Жердегі тіршіліктің әртүрлілігін және табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманның биология және химия ғылымдарының мәселелері
Оқытылатын мәселелер: химия және биология саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелері мен перспективалық бағыттары туралы; негізгі пәндерді дамытудың әдіснамалық жетістіктерімен және перспективалық бағыттарымен танысу; Қалыптастырылатын құзыреттер: өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын бекітуге, өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін әдеби мәліметтермен талдауға және салыстыруға ықпал етеді; пән ағылшын тілін енгізе отырып оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
ЖМҚ химиясы
Оқытылатын мәселелер: полимерлердің химиялық құрылымы, синтезі және түрленуі; жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері; полимерлерді синтездеуге арналған шикізат пен материалдар; полимерлерді бұйымдарға өңдеу әдістері; полимер материалдарының құрамы мен қасиеттерін зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: полимерлерді синтездеу және модификациялау процестерін білу; спиральдың қасиеттерін зерттеу және талдау мүмкіндігі; полимерлі материалдарды өңдеу және қолдану технологияларын түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Химия-биологиядағы компьютерлік модельдеу
Оқытылатын мәселелер: химия мен биологиядағы компьютерлік модельдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері; химиялық реакциялар мен биологиялық процестерді сипаттау үшін математикалық модельдерді қолдану; молекулалық модельдеу және молекулалық өзара әрекеттесуді модельдеу; репликация, транскрипция және трансляция процестерін қоса алғанда, жасушалық және молекулалық биологиядағы процестерді модельдеу; ақуыз құрылымы сияқты биологиялық деректерді талдау үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану және молекулалардың өзара әрекеттесуі. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: химия мен биологиядағы компьютерлік модельдеу негіздерін меңгеру; химиялық және биологиялық процестерді модельдеу үшін қолданылатын математикалық және статистикалық әдістерді білу; молекулалардың, реакциялардың және биологиялық жүйелердің модельдерін құру және талдау үшін мамандандырылған бағдарламалық құралдарды қолдана білу; компьютерлік эксперименттердің нәтижелерін түсіндіре білу және оларды химия мен биологиядағы ғылыми мәселелерді шешу үшін пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады.
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
- Химия және биологияны оқыту әдістері мен тәсілдерін, зертханалық тәжірибелерді, практикалық сабақтар мен эксперименттерді жоспарлау мен қоюды, талдау мен синтездеуді; сабақты жоспарлау мен өткізу әдіснамасын, технологиялық схемаларды жасауды, физика-химиялық есептеулер әдістерін және теориялық және практикалық міндеттерді шешуді меңгерген, талдаудың жаңа әдістерімен жұмыс істеу кезінде ақпаратты синтездейді. Химияны және биологияны оқытуда инновациялық әдістерді қолдануды, оқушылардың белсенділігін арттыруды және пәнді терең меңгерту үшін заманауи құралдарды пайдалануды үйренеді
- Қазіргі генетика, микробиология, вирусология, иммунологияның негізгі бағыттары туралы білімді меңгерген, микроорганизмдердің маңызды қасиеттері және олардың табиғаттағы рөлі, сондай-ақ адам қызметінің әртүрлі салаларындағы орны туралы білімдерін көрсетеді
- Зертханада омыртқасыздармен және омыртқалы жануарлармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгерген, жануарлар мен өсімдіктердің физиологиялық процестері туралы білімді, сондай-ақ Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар әлемі ресурстарының маңыздылығы туралы білімді меңгерген
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас, психикалық, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге әзірлікті меңгеру
- Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген
- Қазіргі заманғы бағдарламалардың көмегімен компьютерде жұмыс істеу кезінде мультимедиялық жүйелерді қоса алғанда, мектепте биология кабинетінде оқу жабдықтарымен және техникалық құралдармен жұмыс істей алады; өсімдік жасушаларының, ұлпалар мен мүшелердің құрылымын, өсімдіктің репродуктивтік органдарының рөлі мен функцияларын біле алады; қазіргі заманғы және қазбалы жоғары өсімдіктердің бөлімдерінің, класстарын, кіші кластарының, орналасу ретін, тұқымдастарының жіктелуін түсінеді