6B01706 Ағылшын тілі в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңартылған білім беру мазмұны саласында іргелі, кәсіби және ғылыми іс-әрекетті жүзеге асыра алатын жоғары білікті ағылшын тілінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Қазіргі шетел тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы
Курс грамматикалық форма мен мағына арасындағы байланысты ашуға, ағылшын тіліндегі айтылымды сипаттау және талдау үшін қажетті терминологияны зерттеуге бағытталған. Курс соңында студенттер ағылшын тілінің дыбыстық жүйесінің қыр-сырын, тілдің грамматикалық құрылымын және сөздік қорын одан әрі дамыту жолдарын анықтайды; қарым-қатынас процесінде санатты нысандар мен басқа да грамматикалық құралдарды дұрыс таңдайды және пайдаланады; ағылшын дауысты және дауыссыз дыбыстардың артикуляциялық ерекшеліктерін айтады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Критериалды бағалау технологиялары
Курс барысында болашақ мұғалімдер құзыреттілік нәтижелерін критериалды бағдарланған бағалау технологиясымен танысады. Олардың білім беру сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы қалыптасады, оқушылардың тілдік білімін тексеру үшін мақсат қоюға және материалдың мазмұнын таңдауға байланысты кәсіби дағдылары дамиды. Сондай-ақ олар шет тілін оқытуды бағалаудың әдістерін, формалары мен құралдарын таңдауды, ақпараттық технологияларды және әлемдік әдістемелік-педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып, тест тапсырмаларын әзірлеуді үйренеді. Курс барысында болашақ мұғалімдердің тұлғалық жетілуі қалыптасып, мұғалім ретінде психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктері дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мүмкіндіктері мен функцияларын, сонымен қатар шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы түсініктерін дамытады. Олар критериалды бағдарланған бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Казіргі заман ағылшын әдебиеті
Курс жеке білім беру қажеттілігінің негізі ретінде қазіргі заманғы ағылшын әдебиеті саласындағы білімді қалыптастыруға, оларды ағылшын тілін оқыту процесінде пайдалануға дайын болуға бағытталған. Студент негізгі әдеби бағыттарды, ұлттық әдебиеттің даму кезеңдерін, қазіргі заманның ірі ағылшын жазушыларының шығармашылығын, біздің және шетелдік әдебиеттануда оқытылатын тілдің әдебиетін зерделеудің қазіргі жағдайын таниды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу және композиция
Курс ағылшын тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады, сөйлеу жатықтығына, нақтылығына және әсерлілігіне баса назар аударады. Студенттер диалог, сипаттама, баяндау, пікір айту, шығармашылық жазу сияқты жанрларды меңгереді. Курстың тақырыптары күнделікті өмірді, қызығушылықтарды, мәдениетті, эмоцияларды және ойдан шығарылған элементтерді қамтиды. Практикада рөлдік ойындар, диалогтар, эссе, презентациялар және тілдік көркем құралдарды талдау қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Болашақ мұғалімдер шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздерімен және білім беру үдерісінің бақылау-реттеу компонентінің ерекшеліктерімен танысады. Сондай-ақ олар критериалды бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәтін, дискурс және тілді оқыту
Курс мәтін мен дискурстың тұжырымдамаларын және мәтін мен дискурсты талдаудың әртүрлі тәсілдерін шетел тілін оқыту және зерттеу контекстінде қалай қолдануға болатындығын зерттейді. Курс тілді талдау, корпустық лингвистика, дискурсты сыни талдау, жанрларды талдау, регистр және стиль, сөйлеу актісінің теориясы, ынтымақтастық қағидаты және сыпайылық қағидаты сияқты тілді талдаудың түрлі тәсілдеріне арналады. Курс соңында студенттер жазбаша және ауызша мәтіннің түрлерін анықтайды; тілді оқытуда дискурсивті талдауды қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық шетел тілі В2
Курс тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыруға және мәдениетаралық және ғылыми-кәсіби деңгейде еркін диалогтық қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студент әртүрлі жанрдағы ұзақ жазба және ауызша дәлме-дәл мәтіндердің мазмұнын қорытындылайды; тыңдау, сөйлеу, оқу стратегиясын және жанрдың мақсатына, жағдайына сай келетін хаттарды таңдайды; өзінің көп тілдік тұлға ретінде дамыту үшін тілді үйрену тәжірибесін пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іскерлік дискурсқа кіріспе
Курстың мақсаты - іскерлік қарым-қатынас саласына байланысты проблемалар бойынша теориялық сипаттағы білім алу; іскерлік қарым-қатынас саласындағы сөйлеу өзара іс-қимылының және ықпал етудің негізгі стратегиялары мен тактикаларын зерделеуге; алған білімін практикада қолдануды үйрену. Нәтижесінде студент іскерлік қарым-қатынас теориясында қарастырылатын негізгі мәселелерге, іскерлік өзара әрекеттесу мен әсердің түрлері мен формаларына баса назар аударады; алынған теориялық білімді қазіргі іскери дискурстың құрамына кіретін ауызша және жазбаша мәтіндерді құруда қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көптілді және мәдениетаралық білім беру курсы
Бұл курста студенттердің екінші тілдегі тілді теориялық және педагогикалық тұрғыдан қолдануы зерттеледі. Қарастырылып отырған тақырыптар ана және мақсатты тілдер арасындағы прагматикалық өтудің рөлін, жеке айырмашылықтарды, оқыту мәнмәтінін және екінші тілдің прагматикалық құзыреттілігін дамытудағы оқытуды қамтиды. Студенттер мәдени байланыстардың мәдени, ассимиляция, аккредитация, декультурализация, бикультурализм және мультимәдениеттілік сияқты ұғымдарын түсіндіреді; зерттеу саласындағы мәдениетаралық қарым-қатынасты жақсарту бойынша стратегиялардың тізімін жасайды; коммуникация стилінде мәдени вариативтілікті жорамалдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникацияны оқу және оқыту
«Мәдениетаралық коммуникацияны оқу және оқыту» пәні студенттерге әртүрлі мәдениеттер арасындағы тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында мәдениетаралық коммуникацияның негізгі теориялары мен тұжырымдамалары қарастырылады, әртүрлі мәдениеттердегі коммуникативтік мінез-құлықтың ерекшеліктері талданады. Студенттер мәдениетаралық қарым-қатынаста кездесетін қиындықтарды түсініп, оларды шешу жолдарын үйренеді. Сонымен қатар, басқа мәдениет өкілдерімен өзара әрекеттесуде практикалық дағдылар мен іскерліктерді дамытады. Бұл пән болашақ мамандардың мәдениетаралық ортада тиімді жұмыс істеуіне қажетті құзыреттерді қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
«Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Soft skills (жұмсақ дағдыларды) дамыту
Soft skills (жұмсақ дағдыларды) дамыту курсы жеке адамдармен байланыс орнатуға, өзгерістерге оңай қарауға және қиындықтарды жеңуге мүмкіндік береді. Студенттерге мамандықтың жаңа тенденцияларын тез игеруге, командада жұмыс істеуге, ұжыммен диалог құруға, тыңдауға, естуге және сөйлеуге көмектеседі. Икемділікті дамыту, соның ішінде курстың немесе тапсырманың күрт өзгеруіне байланысты ұзаққа созылған стресске түспеу, мансапта өсу, олардың ішінде көшбасшыға өзін көрсете білу және күшті жақтарды көрсету. Курс соңында студент еркін диалог құра алады және әңгімелесушіге кез — келген тәсілмен-дауыстап, хат алмасып, жест-ишара жасай алады. Дамыған қарым-қатынас дағдылары ақпаратпен бөлісуге, сонымен қатар оны қабылдауға көмектеседі. Атап айтқанда-тыңдау және есту, командада жұмыс істеу, коммуникативті болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық оқу
Курс академиялық қарым-қатынас жағдайында оқу дағдыларын дамытуға және жетілдіруге; сыни ойлау дағдыларын; студенттерде ағылшын тілінде коммуникацияны жүзеге асыру үшін өз бетінше білім алу білігін дамытуға бағытталған. Пәнді игерген студент оқу және академиялық мәтіндердің жанрлық ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен дизайнына қойылатын талаптарды ажыратады; түпнұсқа ағылшын тіліндегі ғылыми мәтінді оқиды және түсінеді, паратексттік құрылымдарға сүйене отырып мәтіннің мазмұнын болжайды, негізгі ойды бөліп көрсетеді, автордың ниетін түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы заманауи тенденциялары
Шет тілінің қазіргі тенденциясын оқытудың мақсаты маңызды аспект коммуникативтілік, көп деңгейлі тәсіл, шығармашылық тәсілді қалыптастыру, заманауи техникалық құралдарды пайдалану, сондай-ақ студенттің өзіндік жұмысы болып табылады. Оқу барысында студент материалды өз бетінше өндіруді үйренеді, алынған ақпаратты сыни тұрғыдан түсінеді, қорытынды жасай алады және туындаған мәселелерді шеше алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы медиа сөйлеуді оқытудың ерекшеліктері
Бұл пән студенттерді заманауи ағылшын тілді медиа дискурсының ерекшеліктерімен таныстырады және бұқаралық ақпарат құралдарында ағылшын тілінде сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында студенттер әртүрлі медиа платформалардағы (жаңалықтар, әлеуметтік желілер, подкасттар) ағылшын тілінің қолданылуын талдап, олардың құрылымдық және стилистикалық сипаттамаларын зерттейді. Студенттер медиа мәтіндерді сыни тұрғыдан бағалауды, ақпараттың сенімділігін анықтауды және медиа контентті оқытуда тиімді әдістерді қолдануды үйренеді. Бұл пән болашақ педагогтердің кәсіби медиа құзыреттілігін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы мақсаттарға арналған тіл С1
Курс ағылшын тіліндегі мамандандырылған тақырыптарды талқылау дағдыларын дамытады: виртуалды шындық, стресс, экология, кәсіптер және әлеуметтік өзгерістер. Студенттер кәсіби лексиканы, ғылыми терминдерді үйренеді және сыни ойлауды дамытады. Олар ағылшын тілін ғылыми және кәсіби коммуникацияда тиімді қолдануды, психологиялық және технологиялық аспектілерді талқылауды, сондай-ақ қазіргі әлемдегі қиял мен инновацияның әсерін түсінуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқыту әдістемесі
Курс орта мектепте шетел тілі пәнінің болашақ мұғалімдерінің кәсіби әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер заманауи оқыту әдістері мен тәсілдерін меңгеріп, сабақтарды жоспарлау мен өткізуге, интерактивті технологияларды қолдануға, оқушылардың деңгейіне сай материалдарды бейімдеуге және тиімді тілдік орта құруға үйренеді. Курс шетел тілін үйретудегі мәдениаралық коммуникацияның маңыздылығын аша отырып, тілдік дағдыларды бағалауға ерекше назар аударады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медиа сауаттылық
Бұл курс студентті медиа-сауаттың негізгі қиындықтарымен таныстырады, сыни ойлау дағдыларын дамытады және медиа-мазмұнды интерпретациялауды талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс аяқталған соң студент медиа сауаттылықтың негізгі анықтамаларын, тұжырымдамаларын, тәсілдерін атайды; медиатекстерді атрибуттау әдістерін анықтайды; медиамәдениетті қалыптастыруда қоғамдық ақпарат мазмұнының жеке адамға, қоғамға әсерін түсінеді; виртуалды және медиа ортада жауапты, сындарлы және әдепті қарым-қатынас пен хабарламалар жасайды, және оларды бұқаралық ақпарат құралдарында таратады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық емтихандарға дайындық стратегиясы
Курс тілдік құзыреттерді стратификациялаудың халықаралық деңгейіне және халықаралық коммуникацияға сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелерін меңгеруді көздейді. Пәнді игеру нәтижесінде студент оқудағы үзінділердің барлық түрлерінде нысаналы материалдарды қарастырады және талдайды; тиісті тіл мен грамматиканы пайдалана отырып, статистикалық деректерді түсіндіреді және сипаттайды; жалпы түсінік пен детальді түсінік үшін тыңдап-түсіну дағдыларын көрсетеді; негізгі идеяларды анықтайды және формалды немесе академиялық үзіндінің тиісті қосалқы детальдарын бөліп көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстары
Курстың мақсаты-студенттердің ағылшын тілін үйрену және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану және жасанды интеллект саласындағы білімдерін, дағдылары мен іскерліктерін кеңейту. Оқу процесінде студент АКТ, зерттеу және коммуникациялық құзіреттіліктерді қалыптастырады. Курстың өзектілігі цифрлық технологияларды білім беру ресурсы ретінде пайдалану болып табылады, ол тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектеседі, осылайша қызықты, лингвистикалық мазмұнды оқу ортасын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
IELTS, TOEFL,TKT халықаралық тестілеулер практикум
Курс халықаралық стандарттардың ағылшын тілі бойынша емтихандарға дайындық және одан әрі халықаралық сертификаттау, шетел тілін меңгеру деңгейінің технологияларын - әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студент мәтін элементтерін анықтайды және қажет болған жағдайда осы элементтерді өз хатында жазып қолданады; әр түрлі эссе жазады; өз сөзін бағалайды және өздігінен түзетеді; тиісті лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, өз пікірлерін тұжырымдайды, білдіреді және қорғайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқу үрдісін модельдеу
Курс сыныпта оқуды жеңілдету және студенттерімізге 21-ші ғасырда цифрлық болуға көмектесу үшін оқытудың сенімді теориялары мен дәлелденген педагогикалық оқыту принциптеріне негізделген танымдық-интерактивті технологияларды қолдануға бағытталған. Пәнді меңгеру процесінде студенттер оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің мүмкіндіктерін, олардың жіктелуі мен салыстырмалы сипаттамасын қолданады; білім беруде жобалық және когнитивті қызметін көрсетеді; оқу процесінде оқушыларды ынталандыру мақсатында сабақтардың контенттін құру және бейімдеу үшін АКТ-ны пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған жобалар, CLIL және Case study технологияларын қолдану әдістері
Курс озық практика мысалдарының теориялық және практикалық сабақтарына, сондай-ақ CLIL, Project, Case тәжірибелерін талқылауға және салыстыруға негізделген. Пәнді игеру барысында студенттер CLIL, Project, Case әдіснамасының барлық принциптеріне негізделген өзінің CLIL, Project, Case блогын жасайды; шетел тіліндегі білім беру іс-әрекетінде жобаның, CLIL, Case study ерекшеліктерін ажыратады; әртүрлі ресурстардағы халықаралық бірлескен жұмыстар мен жобалардың тәжірибесін сыни бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық тыңдалым және айтылым*
Пәнді меңгерудің мақсаты: академиялық қарым-қатынас деңгейіне сәйкес келетін шетел тілдерін меңгеру саласындағы білім, білік және дағды жүйесін жетілдіру, сондай-ақ студенттердің академиялық дағдыларын, тілін және сыни ойлауын жүйелі және прогрессивті дамыту. Студент академиялық қарым-қатынас жағдайында кез келген тақырыпта ауызша және жазбаша түрде кәсіби шетел тілі коммуникациясын құрады; негізгі идеялар мен детальдарды ажырата отырып, академиялық дереккөздерден алынған ақпаратты жинақтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Курсты оқу барысында шетел тілдерін оқыту әдістемесін дамытудың қазіргі заманғы үрдістері қарастырылады. Курс соңында студент бастауыш мектепте, бейіндік мектепте және мамандандырылған мектепте шетел тілін оқыту процесіне әсер ететін барлық факторларды анықтайды және талдайды; бастауыш мектепте, бейіндік және мамандандырылған мектептерде шеттілдік білім берудің вариативтік бағдарламаларын қазіргі заманғы әдістемелік жүйелерді сыни тұрғыдан талдайды және оқытудың неғұрлым барабар мақсаттары мен шарттарын таңдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аударма және интерпретация теориясы мен практикасы*
Курс аударма және ауызша аударма саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студент аударманың негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдерін біледі; аудармадағы мәдени нормалар мен құндылықтарды, әртүрлі жанрдағы (әдеби, ғылыми, техникалық, іскерлік және т.б.) мәтіндерді аударудың принциптері мен әдістері анықтайды; мәтіндерді лингвистикалық, мәдени және функционалдық аспектілерден талдайды және бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы болашақ педагогтардың академиялық қызмет аясындағы бағалау негізінде білімдері мен дағдыларын арттыруға арналған. Шетел тілін меңгеруде студенттердің білім, дағды және компетенцияларына сүйене отырып, бұл курс студенттердің білікті әрі сенімді практик-педагог болуына көмектеседі. Студенттер шетел тілін оқытуда кері жобалау принципіне негізделген интерактивті деңгейлік оқыту арқылы студенттер бағалау үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді., бұл оларға іргелі түсініктен бастап педагогтың білімін бағалаудан сәтті өтуіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде оқыту және оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Курс шетел тілін оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) тиімді қолдануға үйретеді. Студенттер интернет, мультимедиа, сандық платформалар мен қосымшалар арқылы оқу материалдарын әзірлеуді, ақпарат іздеуді, интерактивті сабақтар құрастыруды меңгереді. Мәдениаралық қарым-қатынасқа бейімделген виртуалды ортада жұмыс істеу арқылы олар шынайы өмірлік және кәсіби жағдаяттарды модельдей алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілінің теориялық грамматикасы, фонетикасы мен лексикологиясы
Курс ағылшын тілін теориялық грамматиканың, теориялық фонетиканың, ағылшын тілінің лексикологиясының жалпы бағыттары бойынша оқытуға бағытталған. Пән сөз, сөз жасау тәсілдері, тілдің фонетикалық құрылысы, фонема, буын, екпін және интонация сияқты негізгі ұғымдарды қамтиды. Қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын және оны сипаттау принциптерін сипаттайды. Оқу соңында, студент тілдің әртүрлі деңгейлерінде лингвистикалық талдау жасайды, лингвистикалық зерттеулердің негізгі әдістерін игереді, тіл бірліктері мен олардың қызметі туралы теориялық мәліметтерді түсіндіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқытудың теориялық және практикалық негіздері*
Курс жетекші лингвистикалық және оқыту теориялары мен шетел тілін оқытудың негізгі әдістері арасындағы байланысты қарастырады. Курс соңында тыңдаушы тілді пайдаланудың теориялық және практикалық аспектілерін, оның ішінде оның фонетикалық, семантикалық, грамматикалық, мәтіндік және прагматикалық ерекшеліктерін, сондай-ақ тіл құрылымының әртүрлі аспектілерін зерделеудің негізгі тәсілдерін синтетикалық тұрғыдан сипаттай білуін көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сын тұрғысынан ойлау және жазу
Курс зерттеу және академиялық тапсырмаларды орындау үшін қажетті сыни ойлау және жазу дағдыларын дамытады. Курс логикалық аргументация қағидаттарына, озық риторикалық әдістерге, сыни ойлау мен бастапқы материалды тиімді пайдалануға, зерттеу және дәйексөз алу дағдыларына, сондай-ақ стилистикаға баса назар аударады. Курс соңында студенттер нақты, дәйекті, бірыңғай дәлелді эссе құрастыра алады; авторлардың бақылаушы және қолдаушы идеяларын анықтау, бағалау және талқылау арқылы мәтіндерге сыни талдау жасай алады; эмоционалды үндеулерді тану, фактілерді пікірлерден ажырату, болжамдарды, стереотиптерді, жалпылау мен теріс пікірлерді анықтау үшін риторикалық жазуды сын тұрғыдан бағалайды; тиісті тілді, риторикалық заңдылықтар мен дәлелдерді қолдана отырып, дипломдық жұмысты жазады және қорғай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттарға арналған тіл С2
Курс жалпы кәсіби саланың сөйлеу тақырыптары негізінде білім алушылардың жалпы ғылыми және кәсіптік деңгейінің халықаралық стандартына жету үшін дайындықтың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағытын тереңдетуге бағытталған. Студенттер тілді практикалық қарым-қатынас мақсатта түсіндіру немесе талдау үшін тілді тиімді артикуляциялайды, сондай-ақ тілді меңгерудің ілгері деңгейінде аудиторияны, мақсаттарды және әлеуметтік кодтарды түсіну деңгейін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер*
Пән орта білім беру жүйесінде шетел тілін оқытуда заманауи әдістер мен технологияларға негізделген. Студенттер CLIL, жобалық оқыту, тапсырмаға негізделген оқу, геймификация сияқты тәсілдерді түрлі мазмұнды тақырыптар аясында меңгереді. Олар әртүрлі оқушыларға бейімделген тиімді сабақтар құрастырып, сыни ойлау мен шығармашылықты дамыту жолдарын үйренеді. Курс соңында студенттер мектепке бейімделген заманауи сабақтарды өткізуге дайын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, орта білім берудің жаңартылған мазмұны, білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының тенденциялары туралы түсінікке ие болады; ұлттық құндылықтарды ескере отырып, экология, кәсіпкерлік және қаржы саласындағы негізгі түсініктер мен білімдерді игереді;
- Пәндік саладағы негізгі теориялық білімдерді, педагогикалық және кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен іскерліктерін меңгерген;
- Орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде іскерлік және практикалық деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыруға қабілетті; көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда конструктивті диалогтың, қарым-қатынастың білігі мен дағдыларын көрсетеді;
- Педагогика мен психологияның теориялық пен практикалық білім негіздерін оқу үрдісінде және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда қолданады;
- Ағылшын тілін меңгеруде білім алушылардың жасына, физиологиялық және когнитивтік ерекшеліктеріне сәйкес педагогикалық тәсілдерді саралап қолданады және проблемаларды шешудің тиімді жолдарын және тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ететін оқу ортасын құрудағы инклюзивті әдістерді табады;
- Білім беру жүйесінде және медиакеңістікте ақпараттық коммуникация мен сандық технологияларды пайдаланып, жасанды интеллектің жаңа әдістері арқылы ақпаратты сараптайды және бағалайды, ақпараттық мәдениетті меңгереді;
- Aкадемиялық жетістіктерін арттыру мақсатында зерттеу мәдениеті мен сын тұрғысынан талдау негізінде кәсіби бағытталған мәдениетаралық коммуникативтік міндеттерді шешеді;
- Ағылшын тілін оқыту үдерісінде өз елінің және мақсат тіл елдерінің мәдени, тарихи және әдеби контекстілерін, сондай-ақ медиасауаттылық қағидаттарын меңгеріп, мәдениетаралық түсіністік пен толеранттылықты қалыптастыруға бағытталған білім беруді іске асырады;
- Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістерін, цифрлық білім беру ресурстарын, сыни бағалау технологияларын және білім беру жетістіктерін бағалау құралдарын сыни тұрғыдан талдайды, олардың тиімділігін бағалайды және оларды білім беру контекстінде пайдаланады;
- Педагогикалық практиканың әр кезеңінде студент оқыту технологияларын, бағалау және дамыту әдістерін және рефлексиялық дағдыларды біріктіреді, оларды білім беру процесіне шығармашылықпен енгізеді және өзінің кәсіби тәжірибесін үнемі жетілдіріп отырады;
- CLIL, Case Study, интерактивті модельдеу, Soft skills дамыту технологиялары және инновациялық педагогикалық әдістерді белсендіреді, оларды оқу мазмұнына бейімдейді және оқу процесін жақсартатын жаңа шешімдерді ұсынады;
- IELTS, TOEFL, TKT сияқты халықаралық емтихандарға тиімді дайындық стратегияларын игереді және талдайды, өмір бойы білім алуға, кәсіби өзін-өзі дамытуға және жаһандық білім беру талаптарына бейімделуге дайындығын көрсетеді.