Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01403 Көркем білім беру, графика және жобалау мұғалімі в Мирас

Пәндер

  • Инклюзивті қоғам және тұрақты даму

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум

    Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері

    Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалды өңдеу технологиясы І

    Оқытылатын мәселелер: құрылымдық, сәндік және табиғи материалдардың қасиеттері; материалдардың әртүрлі түрлерін (ағаш, металл, мата, саз және т. б.) бастапқы және түпкілікті өңдеу әдістері; құралдармен және жабдықтармен қауіпсіз жұмыс істеу ережелері; Материалдарды сәндік-қолданбалы және жобалау жұмыстарында пайдалануға дайындау негіздері; бұйымдарды дайындаудың технологиялық процесінің кезеңдері; сапаны талдау дайын бұйымдарды өңдеу және ресімдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қол және механикаландырылған құралдарды қолдана отырып материалдарды өңдеу тәсілдерін меңгеру; дәлдік пен сапа талаптарын сақтай отырып, технологиялық операцияларды орындау дағдыларын дамыту; шикізаттың қасиеттеріне және дайын өнімге қойылатын талаптарға байланысты материалдар мен өңдеу технологияларын таңдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық сурет

    Оқытылатын мәселелер: академиялық суреттегі пішін мен пропорцияларды құру негіздері; сызықтық және әуе перспективасының заңдары; күрделі объектілерді конструктивті құру әдістері; жазықтықтағы көлемді хиароскуро модельдеу ережелері; әртүрлі графикалық материалдармен жұмыс істеу техникасы; оқу және шығармашылық суреттерді жасау кезеңдері; оқу графикалық жұмыстарын талдау және ресімдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: объектілердің перспективалық және конструктивті бейнелерін құру тәсілдерін меңгеру; академиялық суретте пропорцияларды, көлемді, текстураны және текстураны беру дағдыларын дамыту; сенімді графикалық бейнелерді жасау үшін композиция мен хиароскуро заңдарын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материалды өңдеу технологиясы ІІ

    Оқытылатын мәселелер: әртүрлі материалдарды (ағаш, металл, шыны, тас, пластик және т. б.) өңдеудің тереңдетілген әдістері мен технологиялары; материалдарды өңдеудегі жаңа тәсілдер мен инновациялық технологиялар; материалдардың әртүрлі түрлерін өңдеуге арналған мамандандырылған құралдар мен жабдықтарды пайдалану (станоктар, лазерлік кескіштер, фрезерлік машиналар және т. б.); термиялық және химиялық өңдеу негіздері материалдардың бірнеше түрін пайдалана отырып, күрделі бұйымдарды жасау әдістері; әртүрлі материалдармен жұмыс істеу кезінде сапа және қауіпсіздік стандарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: механикалық, термиялық, химиялық және басқа технологияларды қоса алғанда, материалдарды өңдеудің озық әдістерін меңгеру; материалдарды өңдеудің әртүрлі түрлерімен және құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; әртүрлі материалдарды біріктіре отырып, күрделі бұйымдарды жобалау және жасау қабілеті; материалдарды өңдеудің сапасы мен тиімділігін арттыру үшін жаңа технологияларды әзірлеу және қолдану қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сызу негіздері

    Оқытылатын мәселелер: сызбалар мен графикалық құрылыстарды орындаудың негізгі ережелері; сызбалардың түрлері, форматтары мен масштабы; геометриялық фигуралар мен проекцияларды құру тәсілдері; бөлшектер, бұйымдар мен архитектуралық формалардың сызбаларын орындау негіздері; өлшемдер мен шартты белгілерді қолдану ережелері; сызба құжаттамасын оқу және талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: сызбаларды құрудың негізгі графикалық әдістерін меңгеру; объектілердің дәл және сауатты графикалық бейнелерін орындау дағдыларын дамыту; жобалау және өндірістік қызмет үшін жұмыс сызбалары мен эскиздерін жасау кезінде сызу стандарттарын қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме І

    Оқытылатын мәселелер: көркем эскиз; жылдам этюдтердің, нобайлардың міндеттері; геометриялық денелерден натюрморттың конструктивті құрылысы; пішіні, құрылымы және реңі әртүрлі заттардан натюрморт композицияларының перспективалық құрылысының заңдылықтары.Қалыптастырылатын құзыреттер: форматта сауатты құрастыра білу; жарық-көлеңке талдауын орындау, пәннің материалдылығына қол жеткізу дағдыларын меңгеру; түстің пластикалық қасиеттерін білу; бояғышта араласқан кезде кескіндеме техникасы мен түс реңін түсіну;колористикалық шешімдерді түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Дизайн және технологияны оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: дизайн және технологияны оқыту саласындағы заманауи технологиялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытудың заманауи әдістерін қолдану және жаңаларын игеру оқу процесінде қажетті ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме ІІ

    Оқытылатын мәселелер: түрлі түсті пішінді мүсіндеу, адам басының бейнесі, түрлі ракурстағы адам бейнесі; портрет бойынша жұмыс; интерьердегі костюм үлгісінің бейнесі; фигураның қысқа мерзімді этюдтерін түрлі ракурстарда орындау. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты көзбен қабылдау дағдылары; мәнерлі пішін мен бейнені жасау дағдылары; композиция сезімі; көркем ерекшеліктерді пайдалана білу; пластикалық, колористикалық құрылымды ұйымдастыру білігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Салауатты өмір салтының негіздері [minor]

    Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Big Data Management [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Big Data Managment басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; техника, экономика және өмірдегі үлкен деректердің рөлі; Big Data Management қолдану саласы; үлкен деректердің техникасы мен технологиясы; жіктеу; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу; ассоциативті ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректердің технологиялары мен құралдары; Storm – ағынды өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: үлкен деректер негізгі түсініктері туралы білу, деректердің үлкен көлемін басқару, үлкен деректерді қолдана отырып зияткерлік және Smart-қосымшаны әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Түстану

    Оқытылатын мәселелер: түс және түс дөңгелегі теориясының негіздері; түс қасиеттері және олардың өзара әрекеттесуі (тон, қанықтылық, жарықтық); түс кеңістігіндегі түс комбинациясы мен композиция принциптері; түстерді психологиялық және эмоционалды қабылдау; өнер мен дизайнның әртүрлі салаларында түстерді қолдану әдістері; көркем және дизайн жұмыстарында түс шешімдерін талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: түс құрылысының негізгі заңдары мен принциптерін меңгеру; көркемдік, сәндік және жобалық міндеттер үшін түс шешімдерін таңдау және біріктіру дағдыларын дамыту; экспрессивті және үйлесімді композициялар жасау үшін түс туралы білімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиапедагогика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: пән медиа кеңістіктің білім беру процесімен өзара әрекеттесуін зерттейді, сонымен қатар білім беру мен тәрбиелеу үшін медиа технологияларды тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін әдістер мен тәсілдерді әзірлейді. Бұл тұрғыда медиа-педагогика білім беру ортасында медианың теориялық аспектілерін де, практикалық қолданылуын да қамтиды. Қалыптастырылатын құзыреттер: медиа арқылы келіп түсетін ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан түсіну қабілеті; сенімді ақпаратты манипуляциялықтан ажырата білу қабілеті; мультимедиялық жабдықтармен жұмыс істеу дағдылары, Білім беру контентін құру (бейне сабақтар, презентациялар, электрондық оқулықтар және т. б.); медиа-технологияларды пайдалана отырып сабақтарды жоспарлау және өткізу; оқытудың инновациялық әдістері мен нысандарын пайдалана отырып әзірлеу қабілеті медиа.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарының технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: тігін бұйымдары үшін пайдаланылатын маталар мен материалдардың қасиеттері; маталарды өңдеудің негізгі әдістері мен технологиялары( кесу, тігу, әрлеу, безендіру); тігін бұйымдарын жасау кезеңдері модельді әзірлеуден дайын өнімді шығаруға дейін; тігін өндірісі үшін құралдар мен жабдықтарды таңдау; тігін бұйымдарының технологиялық карталары мен сызбаларын жасау принциптері; тігін бұйымдарын құрастыру негіздері және киімді модельдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: маталарды тігу, кесу және әрлеу әдістері мен технологияларын меңгеру; тігін машиналары мен құралдарының әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; бұйымдардың әртүрлі түрлеріне арналған технологиялық карталарды әзірлеу қабілеті; функционалдылыққа, эстетикаға және өндіріс технологияларына қойылатын талаптарды ескере отырып, киім үлгілерін жасау және ресімдеу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • JavaScript сценарийлер тілі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жалпы электротехника

    Оқытылатын мәселелер: электр энергиясы, электр арматурасы көздері туралы жалпы ақпаратты білу. Экспериментаторлар Әртүрлі электр көздерімен жүргізеді. Қол электр құралдары мен жабдықтарын пайдаланады. Электр арматурасы мен тұрмыстық техниканы жөндейді. Электр тізбектеріндегі ақауларды табады. Есептеулерді орындау үшін Бақылау-өлшеу құралдарын таңдайды және пайдаланады. Электротехниканың негізгі заңдылықтарын, тұрақты ток тізбектерін, айнымалы токтың бір фазалы және үш фазалы электр тізбектерін есептеу теориясы мен практикасының негізгі ережелерін, Негізгі электронды құрылғылардың элементтік базасы мен жұмыс принциптері бар электроника негіздерін, негізгі өлшеу құралдары мен құрылғыларын біледі. Қалыптастырылатын құзыреттер: электр тізбектерінде болатын процестерді түсінеді және электр тізбектерін есептейді, негізгі электр шамаларын өлшейді. Негізгі электр шамаларын өлшеу дағдыларын, сызықтық және сызықтық емес шамаларды есептеудің заманауи әдістерін қолдану дағдыларын көрсетеді. Электр тізбектерімен және электронды құрылғылармен жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Көркем білім беруде ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: көркемдік білім беру саласындағы ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру принциптері; өнерді оқытуға арналған білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын әзірлеу және енгізу әдістері; көркемдік пәндерді оқытудағы білім беру технологиялары мен инновацияларын талдау; көркемдік білім беру саласындағы білім беру процестерінің тиімділігін бағалау және талдау тәсілдері; өнерді оқыту әдістемесін жетілдірудегі ғылыми зерттеулердің рөлі; өнерді оқыту әдістемесін мұғалімдерге арналған Оқу материалдары мен оқу құралдарын ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: көркемдік білім беру саласында педагогикалық технологияларды әзірлеу және қолдану әдістерін меңгеру; өнер оқытушылары үшін оқу және әдістемелік материалдар жасау дағдыларын дамыту; ғылым мен педагогиканың қазіргі заманғы жетістіктерін ескере отырып, білім беру процесіне инновацияларды талдау және енгізу қабілеті; көркем білім беру мекемелерінде ғылыми-әдістемелік жұмысты тиімді ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі адаптивті технологиялар [minor]

    Оқытылатын мәселелер: пән, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге және дербестендірілген және тиімді оқыту үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретін әдістер мен құралдарды зерттейді. Бұл пән студенттердің әртүрлі санаттарының, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері барлардың қажеттіліктеріне білім беру процесін бейімдеуге ықпал ететін технологияларды қолданудың заманауи тәсілдерін зерттейді. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне бағдарланған оқу курстары мен материалдарын әзірлеу қабілеті; әрбір оқушының ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, білім беру процесін бейімдеу қабілеті; бейімделген оқытуға арналған заманауи құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді білу(мысалы, оқытуды басқару жүйелері, жасанды интеллект элементтері бар платформалар); бейімделген білім беру ресурстарын және мазмұн (бейне, тесттер, интерактивті тапсырмалар және т.б.).; ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді қоса алғанда, оқушылардың әртүрлі топтарымен жұмыс істей білу; жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әрбір білім алушы үшін дербестендірілген білім беру траекториялары мен тәсілдерін әзірлеу қабілеті; бейімделу технологияларын пайдалана отырып, білім беру процесінде инновациялық әдістер мен тәсілдерді әзірлеу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: 5-9 сыныптарға арналған Көркем еңбек пәнінің мазмұны мен бағдарламасын, жаңартылған мазмұн бойынша негізгі орта білім беру жүйесіндегі Көркем еңбек оқу пәнінің ерекшеліктерін, өнердің әртүрлі түрлерін, өнер құралдарымен идеяларды білдіруді, әмбебап (тұрмыстық) және арнайы (пәндік) білім мен дағдыларды, материалдарды көркем өңдеу және түрлендіру дағдыларын біледі үй шаруашылығын жүргізу, техника мен технологияларды пайдалану дағдылары. Қалыптастырылатын құзыреттер: материалдың сыныптық орналасуын біледі, бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту әдістемесін жүзеге асырады, көрнекті мұғалімдер мен ғалымдардың көркем еңбекті оқыту әдістемесін қалыптастырудағы жұмысын талдайды, қазіргі кезеңде көркем еңбекті оқыту әдістемесінің негізгі мәселелерінің жай-күйін зерттейді, Көркем еңбек сабақтарында оқыту әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]

    Оқытылатын мәселелер: иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдары, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдері, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздері, радиациялық бақылау әдістерін және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Үй және тамақтану мәдениеті

    Оқытылатын мәселелер: асхана жабдықтарын, тамақ дайындауға арналған құралдарды-жабдықтарды, құрылғылар мен ыдыстарды біледі. Пісіру жабдықтарының мүмкіндіктерін зерттейді. Сэндвичтер мен сусындар дайындау технологиясын, жемістер мен көкөністерден салаттар дайындау технологиясын меңгерген, жеке гигиена ережелерін сақтайды. Өзіне, күтімге. Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттарын, өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстарды жүзеге асырады. Қазақ халқының және түрлі халықтардың дастарханында, сондай-ақ қоғамдық тамақтану орындарында дұрыс жүріс-тұрыс ережелерін біледі. Жартылай фабрикаттардан ыдыс-аяқ дайындау технологиясын, тағамдарды тез дайындау технологиясын, десерттерді дайындау технологиясын іске асырады. Гигиена ережелерін сақтайды, бөлмені ылғалды және құрғақ тазалайды. Киімге (аяқ киімге) күтім жасауды біледі және оларды сақтайды. Сәндік гүлдердің түрлерін біледі. гүл өсіруде көктемгі жұмыстарды жүзеге асырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақтың ұлттық тағамдарын, әлем халықтарының тағамдарын дербес іздестіру зерттеулерін жүргізеді. Әлем халықтарының тағамдары бойынша практикалық жұмыс жүргізеді. Тұрмыстық техниканы таңдайды. Тұрмыстық техниканы пайдалану ережелерін біледі. Стильді интерьер өнімдері (2D/3D форматында). Өнімдерге эскиздер дайындайды. Құралдар мен материалдарды дайындайды. Ғылымның өсімдік шаруашылығындағы рөлін, өсімдіктің медицинадағы, шөп медицинасындағы және косметологиядағы рөлін түсінеді. Интерьер / сыртқы ландшафт элементтері. Қолданады. Шығармашылық идеяны елестетеді. Шығармашылық идеяны өмірге әкеледі, мерекеге орай интерьерді безендіреді. Шығармашылық идеяны жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Конструкциялық материалдар технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: дайындамаларды алудың және оларды өңдеудің технологиялық әдістері; 'Конструкциялық материалдар технологиясында' зерделенетін объектілер; құрылғылар және олардың сипаттамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: машина жасау материалдарын білу және олардың қасиеттері; машина жасау материалдары саласындағы, олардың сипаттамалары мен технологиялық дайындамаларды алу және өңдеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Оқытылатын мәселелер: компьютерлік графика түрлері; компьютерлік графиканың негізгі ұғымдары; компьютерлік графикадағы композицияның рөлі; компьютерлік графиканың пайда болуы және дамуы; компьютерлік графиканың негізгі бағыттары; компьютерлік графиканың аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілуі; растрлық графика; негізгі ұғымдар және модельдеу; векторлық графика; негізгі ұғымдар және модельдеу.Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік графиканың көркемдік құралдары мен заңдылықтарының ерекшеліктерін, заттарды, графикалық белгілер мен логотиптерді, интерьер мен жабдықтарды бейнелеу негіздерін талдау дағдылары; орта дизайнда кеңістіктік және үш өлшемді бағдарлауды, үш өлшемді модельдеудің орындылығын түсіну; компьютерлік графиканың техникалық тәсілдерін қолдана білу; жоба тұжырымдамасын баяндай және қорғай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ағаш өңдеу технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ағаш материалдарының қасиеттері және оларды өңдеу кезіндегі ерекшеліктері; ағашты өңдеу әдістері мен технологиялары (аралау, жоспарлау, тегістеу, ою, желімдеу, лактау); ағашты өңдеуге арналған жабдықтар мен құралдар; ағаш элементтерін біріктіру ережелері мен әдістері (шыбық, желім, механикалық қосылыстар); ағаштан жасалған бұйымдарды жасау кезеңдері, соның ішінде материалды дайындау және әрлеу жұмыстары; ағаш материалдарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік стандарттары мен нормалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: қол және механикаландырылған құралдарды пайдалана отырып, ағаш өңдеу технологияларын меңгеру; ағаш материалдарының әртүрлі түрлерімен (массив, фанера, ДСП және басқалар) жұмыс істеу дағдыларын дамыту; дәлдік пен сапа талаптарын сақтай отырып, ағаштан бұйымдар жасай білу; ағашты өңдеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалана отырып, жиһаз және сәндік элементтерді жобалау және жасау қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Цифрлық өнер

    Оқытылатын мәселелер: цифрлық өнердің теориялық негіздері мен практикалық аспектілері; цифрлық өнердің бағыттары: цифрлық кескіндеме, фотография, анимация, бейнемонтаж, интерактивті медиа; Кәсіби бағдарламалық құралдарды игеру (Adobe Photoshop, CorelDRAW, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro); цифрлық көркем шығармаларды жасау және редакциялау; цифрлық өнерді медиа кеңістікке интеграциялау принциптері; білім беру, ғылыми және жобалық қызметте цифрлық жұмыстарды пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: заманауи цифрлық көркем құралдармен жұмыс істей білу; медиа өнімдерді жасау және редакциялау дағдылары; сыни және креативті ойлауды дамыту; Цифрлық өнерді талдау және бағалау қабілеті; сандық мазмұнды әртүрлі кәсіби салаларға біріктіру; көркем және мультимедиялық жобаларда өз бетінше жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Композиция

    Оқытылатын мәселелер: өнер мен дизайндағы композицияның негізгі принциптері; үйлесімділік пен пропорция заңдары; композициялық құрылымдар мен өнер туындысындағы элементтердің арақатынасын құру әдістері; композициялық шешімде пішін, кеңістік, түс және жарық элементтерін пайдалану; көрерменнің композицияны қабылдауының психологиялық және эстетикалық аспектілері; композицияның түрлері мен түрлері (симметриялы, асимметриялық, динамикалық, статикалық және басқалар). Қалыптастырылатын құзыреттер: композицияның негізгі заңдылықтарын меңгеру және оларды көркем және дизайн жұмыстарында қолдану; өнердің әртүрлі түрлерінде (бейнелеу өнері, графика, сәулет, дизайн) композициялық шешімдерді талдау және құру дағдыларын дамыту; көрермен қабылдауы мен эмоционалдық әсерін ескере отырып, үйлесімді және мәнерлі композициялар құру қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Php тілінде веб-қосымшаларды әзірлеу [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Нанотехнология [minor]

    Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: наноматериалдардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасында байланыс жасай білу, олардың құрылымы мен қасиеттері бойынша анықтамалық материалдарды қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбекті оқытудың заманауи технологиялары

    Оқытылатын мәселелер: оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру және негізгі мектеп үшін 'Көркем еңбек' бағыты бойынша білім беру саласын оқытудың әдістемелік дайындығын қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп оқушыларын технологиялық даярлаудың тұжырымдамалық негіздерін ескере отырып, жалпы кәсіптік және пәндік дайындық пәндерімен пәнаралық байланыстар негізінде көркем еңбекті оқытудың әдістемелік тәсілдері мен дидактикалық құралдарын ұйымдастыру және мазмұны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық педагогика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: пән білім алушылардың шығармашылық ойлауы мен шығармашылығын ынталандыруға бағытталған инновациялық педагогикалық тәсілдерді әзірлеуге және қолдануға бағытталған. Ол студенттердің өзіндік ойлау қабілетін дамыта алатын, стандартты емес мәселелерді шеше алатын және жаңа мазмұн жасай алатын жағдайлар жасауға бағытталған. Қалыптастырылатын құзыреттер: Оқу процесіне оқытудың стандартты емес және инновациялық әдістерін әзірлеу және енгізу қабілеті; білім алушылардың шығармашылық және сыни ойлауын ынталандыру және дамыту қабілеті; креативтілікті дамытуға бағытталған әртүрлі педагогикалық тәсілдерді қолдану (ойын әдістері, жобалау қызметі, ми шабуылдары); білім алушылардың шығармашылық дербестігі мен бастамаларын дамытуға бағытталған білім беру жобаларын жасау қабілеті; шығармашылық әдістер мен тәсілдерді әртүрлі пәндік салаларға біріктіру мүмкіндігі; шығармашылық шешімдер мен жобаларды бағалау үшін критерийлер құру дағдылары, сондай-ақ оқушыларға қолдау көрсету және сындарлы кері байланыс беру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Киімді конструкциялау және модельдеу

    Оқытылатын мәселелер: киімді жобалау және модельдеу негіздері; киімнің өлшемдерін алу және сызбаларын құру әдістері; фигуралар мен стильдердің әртүрлі түрлеріне арналған конструкцияларды құру ерекшеліктері; бұйымның материалы мен мақсатына байланысты киім үлгілерін әзірлеу және өзгерту технологиялары; киім бөлшектерін модельдеу және конструктивті безендіру әдістері; түсті шешімдер мен таңдауды қоса алғанда, киім дизайнының ережелері мен принциптері маталар. Қалыптастырылатын құзыреттер: сәндегі анатомиялық ерекшеліктер мен заманауи үрдістерді ескере отырып, киімді жобалау және модельдеу әдістерін меңгеру; киімнің әртүрлі түрлеріне арналған сызбалар мен үлгілерді жасау дағдыларын дамыту; модельдердің конструкцияларын жеке параметрлерге бейімдеу мүмкіндігі; функционалдық, эстетикалық және технологиялық талаптарды ескере отырып, киімнің өзіндік коллекцияларын әзірлеу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ұлттық бұйымдарды жасау технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ұлдар үшін: қазақ халқының ұлттық тұрмыстық заттарын, ұлттық тұрмыстық заттарды (торсық, дөңгелек үстел) дайындау материалдары мен техникаларын біледі. Материалдарды өңдейді, бұйымдарды дайындайды, жұмыстарды таныстырады және көрмені ұйымдастырады; Таңдалған өңдеу тәсілі кезінде құрал-жабдықтарды, аспаптарды, материалдарды өңдеу схемаларын қолданады, тарихта, мәдениетте және сәндік-қолданбалы өнерде дәстүрлі емес материалдардың орны туралы, олардың қазіргі заман үшін маңызы туралы ұғымдарға ие. Қыздар үшін: қазақ қолданбалы өнерін (ши тоқу, киіз басу), халық шығармашылығының түрлерін, материалдар мен жабдықтарды біледі. Бұйымның эскизін әзірлейді, материалдар мен құралдарды дайындайды, шығармашылық жұмысты орындайды. Қазақстанның дәстүрлі тоқымашылық, қазақ кілемдерін, алаш, кілем тоқу, гобелен, заманауи кілемдер, кілем тоқуға арналған материалдар мен жабдықтарды, бұйымның эскизін әзірлеуді, материалдар мен құралдарды дайындауды, шығармашылық жұмысты орындауды, безендіруді жұмыстармен таныстыруды, көрмені ұйымдастыруды меңгерген. Көркем сауаттылықтың негіздерін біледі, көркемдік қызметке деген тұрақты қызығушылықты қалыптастырады. Әр түрлі сәндік-қолданбалы техникаларын меңгереді, шығармашылық және көркемдік шеберлік негіздерін, әртүрлі нысандарда объектілерді құрудың практикалық дағдыларын меңгерген. Қолданбалы өнер, композиция жасау және пайдалану әр түрлі материалдар мен техникаларды, алған біліктері мен практикалық дағдыларын шығармашылықпен қолдануға үйретеді, іс-әрекеттерді орындау кезектілігін жоспарлауға үйретеді және жұмысты орындаудың әртүрлі кезеңдерінде бақылауды жүзеге асырады, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнерге деген қызығушылықты оятады. Шығармашылық қабілеттерін ашады және дамытады. Көркемдік іс-әрекетке шығармашылық қатынасты қалыптастырады, көркемдік талғамды, қиялды, кеңістікті дамытады, халықтық дәстүрлермен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кілем және гобелен тоқу технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: кілем тоқу және гобелендерде қолданылатын талшықтар мен материалдардың қасиеттері мен ерекшеліктері; кілем және гобелен тоқу әдістері мен технологиялары (қолмен және механикалық тоқу); кілем және гобелен өнеріндегі негізгі әдістер мен стильдер; жұмыс процесінде қолданылатын құралдар мен жабдықтар (тоқу станоктары, инелер, қайшылар, кареткалар және басқалар); кілемдер мен гобелендер үшін сызбалар мен өрнектер жасау ережелері; дайын бұйымдарды өңдеу және әрлеу кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі материалдар мен әдістерді (жүн, мақта, жібек, синтетикалық талшықтар) пайдалана отырып, кілем тоқу және гобелен жасау әдістерін меңгеру; құрамы мен стилін ескере отырып, кілемдер мен гобелендерге арналған дизайн мен сызбаларды әзірлеу дағдыларын дамыту; жоғары сапалы тоқыма бұйымдарын жасау үшін тоқу станоктарымен және басқа құралдармен жұмыс істей білу; әшекейлеуді орындау қабілеті дәстүрлі және заманауи кілем тоқу технологиялары мен гобелендерді қолданатын интерьерлер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Көркем еңбек мұғалімінің оқу-жоспарлау құжаттары

    Оқытылатын мәселелер: педагогикалық қызметтің мәнін, педагогикалық қызметтің негізгі түрлерін, педагогикалық қызметтің құрылымын, мұғалімнің педагогикалық қызметін, мұғалімнің жеке басына қойылатын кәсіби анықталған талаптарды, 'тәжірибеге бағытталған кәсіптік білім' ұғымының мәнін, педагогикалық қызметтің мәнін және оның тиімділік шарттарын біледі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектептегі 'Көркем еңбек' пәні мұғалімінің қызметін анықтайтын құжаттарды, мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінің құжаттарын меңгерген. Кәсіптік білім беру мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүргізу. Кәсіптік оқыту процесінде туындайтын нақты міндеттерді шешу үшін ғылыми-әдістемелік қызмет дағдыларын пайдаланады. Түрлі сабақтар барысында оқу және зертханалық жабдықтарды, аудиовизуалды құралдарды, компьютерлік техниканы, тренажерлер мен арнайы аппаратураны тиімді пайдалану дағдыларын меңгерген, алған білімдерін практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Авторлық бұйымдарды жобалау практикумы

    Оқытылатын мәселелер: ұлдар үшін: қазіргі интерьердегі сәндік бұйымдарды, сәндік интерьер заттарын (шам, сәндік сағат) жасау әдістерін, идеяны талқылау мен эскизді әзірлеуді, жұмысты жоспарлауды, сәндік интерьер заттарын жасау техникаларын біледі. Қазақ халқының ұлттық тұрмыстық заттарымен таныстырады, ұлттық тұрмыстық заттарды (торсық, дөңгелек үстел) дайындау материалдары мен техникаларын зерделейді, идеяны талқылайды және эскизді әзірлейді (торсық, дөңгелек үстел), жұмыс процесін жоспарлайды, материалдарды өңдейді. Бұйымды дайындайды, жұмыстармен таныстырады және көрме ұйымдастырады; Жиһаз және интерьер заттарын өндіреді, белгілі бір интерьерге арналған затты әзірлейді (көрме залына арналған модульдік креслолар, трансформацияланатын балалар жиһазы, сәндік шамдар), идеяларды талқылайды және дамытады. Материалдардың графикалық құжаттамасы мен техникалық ерекшеліктерін ажыратад, бұйымды жасайды, дайын жұмыстармен таныстырады; Металдан, ағаштан, шыныдан, дәстүрлі емес материалдардан эксклюзивті және көркем-өнеркәсіптік бұйымдарды дайындаудың технологиялық процестерін меңгереді, технологиялық жабдықтарды пайдалана отырып жұмыстарды, дәстүрлі емес материалдар мен ағаштан дара бұйымдарды жасау бойынша қолмен және механикалық жұмыстарды орындайды. Таңдалған өңдеу тәсілі кезінде құрал-жабдықтарды, аспаптарды, материалдарды, өңдеу сызбаларын пайдалану дағдыларын көрсетеді, дәстүрлі емес материалдардың тарихтағы, мәдениеттегі және сәндік-қолданбалы өнердегі орнын, олардың қазіргі заман үшін маңызы туралы түсініктерді қалыптастырады. Қыздар үшін: қазақтың ұлттық киімі, этностил, ою-өрнек және оның стилизациясын, этностилдегі бұйымның дизайнын біледі. Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайнын, идеяларды әзірлейді, эскиз, материалдарды, аспаптар мен жабдықтарды дайындайды, халықтық пішім негізінде бұйым жасайды, бөлшектерді пішеді, жекелеген бөлшектерді өңдейді, бөлшектерді құрастырады және бұйымды әрлейді; Сәннің заманауи стильдік бағыттары өз бетінше зерттейді, ''тұлға мен сән үйлесімі'' экспериментін жүргізеді, өз имиджін жасайды, визаж, шаш үлгісі, аксессуарлар құралдарымен жеке образ жасайды, өз имиджіне арналған киім, аксессуарлар топтамасын жасау бойынша эксперимент жүргізеді, сән көрсетілімін ұйымдастырады; ''Fast cloth'' сәнді киімінің қарапайым геометриялық пішіндерінің дизайнын жасайды, киім мен аксессуарлардың заманауи өндірісін жүзеге асырады, идеяларды әзірлейді, эскиз, материалдар мен жабдықтарды дайындайды, бұйымды жасайды, бөлшектерді пішеді, жекелеген бөлшектерді өңдейді, бөлшектерді құрастырады және бұйымды әрлейді, жұмыстарды талқылайды және бағалайды, жұмыспен таныстырады (сән көрсетілімі); Тоқыма материалдарынан бұйымдар, идеялар, эскиздер жасайды, түрлі текстуралар мен түстердегі тоқыма бұйымдарын зерттейді, материалдарды, құралдар мен жабдықтарды таңдайды және дайындайды, бұйымдар жасайды, Тігін бұйымдарын ) түрлендіреді және безендіреді, трансформациялау идеяларын, эскизін жасайды, материалдар мен жабдықтарды дайындайды, жиынтықтар жасайды, бөлшектерді піше алады, жекелеген бөлшектерді өңдейді, бөлшектерді құрастырады және бұйымдарды әрлейді, бұйымдарды әшекейлейді, жұмыспен таныстырады (сән көрсетілімі);

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Металл өңдеу технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: әртүрлі металдардың қасиеттері және оларды өңдеу кезіндегі ерекшеліктері; металды механикалық өңдеу әдістері (аралау, бұрғылау, фрезерлеу, тегістеу, кесу, ию); металл бұйымдарын дәнекерлеу және Дәнекерлеу технологиялары; металдарды жабу әдістері( сырлау, хромдау, мырыштау); металдарды өңдеуге арналған әртүрлі құралдар мен жабдықтарды пайдалану (станоктар, дәнекерлеу аппараттар, қол құралдары және т.б.); түсті металдар мен қорытпаларды өңдеу негіздері; металмен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік стандарттары мен талаптары. Қалыптастырылатын құзыреттер: тиісті құралдар мен жабдықтарды пайдалана отырып, металдарды механикалық және термиялық өңдеу әдістерін меңгеру; металл материалдардың әртүрлі түрлерімен (қара және түсті металдар, қорытпалар) жұмыс істеу дағдыларын дамыту; технологиялық және конструктивтік талаптарды сақтай отырып, металдан жасалған бұйымдарды жобалау және дайындау қабілеті; бұйымдарды жасау үшін металды өңдеудің технологиялық процестері мен өндірістік схемаларын әзірлеу қабілеті әр түрлі мақсаттағы (жиһаз, құрылымдық элементтер, сәндік заттар).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен тарихының негіздері

    Оқытылатын мәселелер: бейнелеу өнерінің тарихы; бейнелеу өнері теориялары; бейнелеу өнерінің тарихи өзгерістеріне әсер ететін негізгі факторлар; бейнелеу өнерінің дамуы; бейнелеу өнерінің дамуының ұлттық ерекшеліктері; бейнелеу өнеріндегі халық дәстүрлерінің рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бейнелеу өнерінің түрлері мен стильдерін білу; өнер түрлерін жіктеудегі бағдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сәндік қолданбалы өнер

    Оқытылатын мәселелер: ұлдарға: сәндік-қолданбалы өнерді, оның негізгі ерекшеліктерін білу. Қазақстанның қолданбалы өнеріне, сәндік-қолданбалы өнерге арналған материалдармен және құралдармен, әртүрлі материалдардан жасалған қолөнермен, әртүрлі материалдардан жасалған қолөнермен, тоқу өнерімен, тоқу түрлерімен, көркем тоқуға арналған материалдар мен құралдармен танысады. Қазақ халқының зергерлік өнерімен танысады, зергерлік бұйымның эскизін әзірлейді, зергерлік бұйымды жасау үшін материалдар мен құралдарды таңдайды, бұйымды дайындайды, бұйымды безендіреді, табиғи материалдардың түрлері мен сипаттамаларын меңгереді, табиғи материалдардан жасалған бұйымның эскизін әзірлейді, Мозаика өнерін, мозаиканың түрлері мен техникасын, эскизді және материалды таңдауды біледі. Мозаикалық панельге негіз дайындайды, мозаикалық панельді орындайды, көркем безендіреді. Қыздар үшін: қазақ қолданбалы өнерін (ши тоқу, киіз басу), халық шығармашылығының түрлерін, материалдар мен жабдықтарды біледі. Өнімнің эскизін жасайды, материалдар мен құралдарды дайындайды, шығармашылық жұмысты орындайды. Қазақстанның дәстүрлі тоқуын, қазақ кілемдерін, Алашты, кілем тоқуды, гобеленді, заманауи кілемдерді, кілем тоқуға арналған материалдар мен жабдықтарды дайындауды, бұйымның эскизін әзірлеуді, материалдар мен құралдарды дайындауды, шығармашылық жұмыстарды орындауды, ресімдеуді, дайын жұмыстармен танысуды, көрмелерді ұйымдастыруды жүзеге асырады. Көркемдік сауаттылықтың негіздерін біледі, көркемдік қызметке тұрақты қызығушылықты қалыптастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі сәндік-қолданбалы техникада шығармашылық және көркемдік шеберліктің негіздерін, әртүрлі нысандарда объектілерді құрудың практикалық дағдыларын меңгерген. Қолданбалы өнер, композициялар жасау және пайдалану әр түрлі материалдар мен техниканы шығармашылықпен қолдануға, алынған дағдылар мен практикалық дағдыларды үйретеді, іс-әрекеттің реттілігін жоспарлауға үйретеді және жұмысты орындаудың әр түрлі кезеңдерінде бақылауды жүзеге асырады, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнерге деген қызығушылықты оятады. Шығармашылықты ашады және дамытады. Көркемдік іс-әрекетке шығармашылық қатынасты қалыптастырады, көркемдік талғамды, қиялды, кеңістікті дамытады, халықтық дәстүрлермен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Оқу шеберханасындағы практикум

    Оқытылатын мәселелер: ұлдарға: Ағашты көркем өңдеудің әртүрлі түрлерін, ағаш кесудің негізгі ережелері мен әдістерін, қауіпсіздік техникасын, Ағашты көркем өңдеудің пайда болуы мен даму тарихы туралы әдебиеттерді, Ағаш өңдеу машиналарын, жабдықтардың жіктелуін, әртүрлі ағаш өңдеу машиналарының, құралдарының және ағаш өңдеу құрылғыларының сипаттамасын біледі. Ағаштан және фанерден жасалған бұйымдарды өңдейді. Ою - өрнек түрлерін және ою-өрнек салу принциптерін меңгерген. Қалыптастырылатын құзыреттер: бір сынақ жұмысын орындайды, екі қырлы және үш қырлы ойықтарды орындау техникасын меңгереді. Бұйымдарды жасау кезінде қарапайым ою - өрнекті қолданады. Құрылымдық және сәндік элементтерді қолдана отырып, геометриялық ағаш ою техникасының ерекшеліктерін біледі. Металдардан, ағаштан, шыныдан, дәстүрлі емес материалдардан жасалған эксклюзивті және көркем-өнеркәсіптік бұйымдарды дайындаудың технологиялық процестерін әзірлейді, технологиялық жабдықты пайдалана отырып жұмыстарды орындайды, стандартты емес материалдар мен ағаштан жасалған бұйымдарды жасау бойынша қолмен және механикалық жұмыстарды орындайды. Таңдалған өңдеу әдісімен құралдарды, құралдарды, материалдарды өңдеу схемаларын қолдану дағдыларын, тарихтағы, мәдениеттегі және сәндік-қолданбалы өнердегі дәстүрлі емес материалдардың орны, олардың қазіргі заман үшін маңызы туралы түсініктерді меңгеруді көрсетеді. Оқытылатын мәселелер: қыздар үшін: конструктивті және сәндік элементтерді орындау дағдыларын меңгерген. Бөлшектерді өңдейді. Кесілген қалта жақтаумен өңделеді. Қалта қалталарын, тіліктер мен тіліктерді, қамыттарды, түйіндерді, жағаларды өңдейді және оларды мойынға қосады. Бекіткішті, жеңдердің түбін, бұйымның түбін, тоқыма материалдарынан жасалған бұйымдарды өңдейді. Төсек жабдықтарын дамытады. Көрпе жамылғысын өңдейді, көрпе жамылғысының бөліктерін қосады. Жастықтар Қос тігіспен өңделеді. Қалыптасқан құзыреттіліктер: тоқыма материалдарынан бұйымдар, идеялар, эскиздер жасай алады, әртүрлі текстуралар мен түстердегі тоқыма бұйымдарын зерттейді, материалдарды, құралдар мен жабдықтарды таңдайды, дайындайды, бұйымдар жасайды, бөлшектерді ашады, жеке бөлшектерді өңдейді, бөлшектерді құрастырады. Өнімдерді безендіреді, жұмыспен таныстырады (сән көрсетілімі);

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Әр түрлі өнер түрлеріне ие. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығын талдайды, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларын терең зерттейді. Сызбаны ресімдеу ережелерін (формат, масштаб, негізгі жазулар), сызбадағы геометриялық құрылымды меңгерген. Графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құрастырады және тәсілдерін әзірлейді
  • Курстың, бөлімнің, нақты сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне, олардың танымдық мүмкіндіктері мен дайындық деңгейіне, техникалық мүмкіндіктеріне қарай оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегиялары мен технологияларын біледі, түсінеді және қолданады
  • Сәндік-қолданбалы өнер мен ұлттық ою-өрнектің материалдарын, құралдары мен технологияларын біледі, түсінеді және қолданады; интерьерді сәндік безендіру дағдыларын және үй шаруашылығы мәдениетін меңгереді; мүсіндеу техникасын, пішіндеуді, әртүрлі керамикалық массалармен және мүсіндік материалдармен жұмыс істеуді қоса алғанда, шығармашылық керамика және мүсін саласында білімі мен дағдыларына ие; авторлық көркем бұйымдарды, сәндік және пластикалық өнердің дәстүрлі және заманауи әдістерін біріктіру
  • Білім алушының дамуының педагогикалық диагностикасын жүзеге асырады, оның жеке тәжірибесін бағалайды, білім алушының сыныптағы өзара қарым-қатынас жүйесін талдайды, өзара қарым-қатынастардың өзгеру серпінін көреді, білім алушының оқу курсы бағдарламасын меңгеруінің нәтижелілігін бақылайды, оның жетістіктері мен қиындықтарын анықтайды
  • Сандық өнердің дағдыларын игерен. (фотография, анимация, медиа құралдар). Компьютерлік графика, IT технологиялар және робототехника, оқу процесінде басқа да автоматтандырылған бағдарламаларды қолданады. Макеттеу, интерьер дизайны, көлік құралдарын үлгілеу дағдыларын иеленеді
  • Негізгі құрылымдық, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдар, радиоэлектроника мен электротехникалық жүйелердің негіздерін біледі. Кәсіптік білім берудің барлық түрлері бойынша практикалық тәжірибені көрсетеді
  • Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы туралы білімді меңгерген. Ағаш өңдеу, металл өңдеу, ою-өрнекті аппликация, сәндік өңдеу технологиясын біледі және қолданады
  • Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке білім беру бағыттарын жобалайды және іске асырады, білім алушыларды көркем еңбек бойынша олимпиадалық даярлауды, білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметіне басшылықты жүзеге асырады

Ұқсас БББ

Top