Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01105 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру жүйесінің менеджменті мен көшбасшылығы саласында терең білімі мен практикалық дағдылары бар, білім беру саласындағы басқарушы басшының кәсіби құзыреттілігі бар, қызметкерлерді тиімді басқаруға қабілетті, ресурстары мен процестерін тиімді басқара алатын, сондай-ақ білім беру саясаты мен практикасындағы қазіргі заманғы сын-қатерлер мен өзгерістер жағдайында негізделген стратегиялық шешімдер қабылдай алатын магистрлерді даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Менеджмент және резиленттік көшбасшылық

    Пән магистранттарда жоғары белгісіздік, өзгерістер мен дағдарыстар жағдайында ұйымдардың тиімді жұмыс істеуіне ықпал ететін басқару және көшбасшылық құзыреттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Стресс, турбуленттілік және тұрақсыз сыртқы орта жағдайында тиімділікті сақтауға және команданы қолдауға қабілетті заманауи көшбасшының негізгі сапасы ретінде қарсылықты (тұрақтылық пен бейімделуді) басқаруға және дамытуға ерекше назар аударылады. Білім беру процесі кейс-әдістерді, "Хамель пирамидасы" моделін, пәнаралық талдауды және өзекті басқару міндеттерін шешуге бағытталған тәжірибеге бағытталған жобаларды пайдалана отырып құрылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курс барысында магистранттар кәсіби шет тілінде сөйлеу дағдыларын дамытады, бұл оларға оқытушы ретінде шетел тілінде кәсіби қызметінің әртүрлі тұстарын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ұйымдық құрылымдағы өзгерістерді жүзеге асыру

    Магистранттар мектептің ұйымдастыру мәдениетінің ерекшелігін және оның педагогикалық көшбасшылықпен байланысы жайлы түсініктерін тереңдете түседі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетке өзгерістер енгізу үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар мұғалімдердің мектеп басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы басқару

    Магистранттар арнайы және кәсіби ұйымдарда басқару және көшбасшылық туралы білімдерін кеңейтеді. Магистранттар ғылыми зерттеулерді озық әлемдік тәжірибемен талдай алады. Магистранттар арнай және кәсіби білім беру ұйымдары құрылымының ерекшеліктерін біледі, оларды өзгерту және жетілдіру бойынша мүмкін болатын ұсыныстар жасай алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп мәдениетін қалыптастыру және кәсіби қауымдастықтарды дамыту

    Магистранттар мектеп мәдениетін үнемі қолдау мен дамуды қажет ететін, өзгертуге және жақсартуға қабілетті орта деп түсінеді. Олар зерттеу негізінде мектеп мәдениетін қалыптастыру жолдарын зерттейді, инновация енгізуден кейін мектеп мәдениетіндегі өзгерістерді бақылау әдістерін қолданады және оларға ұтымды, жағдайға сәйкес жауап береді. Магистранттар әлеуметтік және білім беру ортасының, сондай-ақ адамдар топтары, жеке адамдар мен ұйымдар арасындағы өзара әрекеттесу жолдарын және олардың бір-біріне әсерін талдайды және бағалайды. Олар ортақ әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттесудің жаңа әдістерін құрады немесе ескілерін жетілдіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы және кәсіби білім беру саласындағы саясат және практика

    Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру мекемелерінің жұмысын мемлекеттік реттеу тетіктері бойынша білімдерін тереңдетіп, озық әлемдік тәжірибемен танысады. Магистранттар ресми және бейресми білім берудің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, оларды тағайындау және қайта есептеу әдістерін біледі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетті өзгерту үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар оқытушылардың ұйым басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы саясат және практика

    Магистранттар білім беру саясатын қолданыстағы нормативтік құқықтық актілердің жіктелу түрлері және стандарттардың, нұсқаулықтар мен тәжірибелердің болашақ жіктелу түрлері арқылы меңгереді. Олар білім беру саясатын құру үрдісін және олардың құрылымын қарастырады, сонымен қатар әртүрлі білім саясаттарын енгізуге әкелген өзгерістерді талдайды. Олар мектеп білімінде жасанды интеллектті қолдану мысалдарын қарастырады. Жасанды интеллект технологияларының оқу сапасын жақсарту, оны жекелендірілген және тиімді ету жолдарын зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудағы көшбасшылыққа кіріспе

    Магистранттар педагогикалық көшбасшылықты білім беруді басқарудың бір бөлігі ретінде көрсетеді және тұжырымдамалайды. Олар өздерінің педагогикалық көшбасшылығының оқыту мен оқу үдерісіне қалай қызмет ететінін және білім беру мақсаттарына жету үшін мектептің физикалық және адами ресурстарды қалай пайдалана алатынын түсінеді. Олар сондай-ақ білім берудің үнемі өзгеріп отыратын жағдайында жеке адамдар мен қауымдастықтар үшін педагогикалық көшбасшылықтың маңыздылығын түсінеді. Магистранттар мектеп ішінде жаңа оқу қауымдастықтары мен топтарын құру және жаңа оқу орталарын, құралдарын және жаңартылған оқыту әдістерін пайдалану арқылы өздерінің және әріптестерінің педагогикалық құзыреттіліктерін дамыта алады. Олар педагогикалық жетекшілік пен мектептің негізгі білім беру бағдарламасының байланысын терең түсінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп тімділігін арттыру және дамытудың халықаралық тәжірибесі

    Магистранттар лайықты әлемдік тәжірибені нақты білім беру ұйымына ұсынып, бейімдей алуға көмектесетін тиісті әдебиет пен басқа материалдарды зерттеу арқылы мектептің тиімділігін арттыру және дамуының әлемдік тәжірибесін сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды. Олар білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару дағдыларын дамытуға да қабілетті. Магистранттар сыртқы және ішкі бағалау негізінде мектеп қызметінің көрсеткіштерін анықтайды және жіктейді және білім беру ұйымының тиімділігін бағалаудың мемлекеттік стандарттарын зерделейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім сапасын бағалау

    Магистранттар мектептің сапаны қамтамасыз ету бағдарламасының және мектеп стратегиясы мен жылдық жоспарына байланысты ішкі бағалау жүйесінің тұстарын зерттейді. Олар мектеп бағдарламасын әзірлеу және күнделікті сабақ беру үшін ішкі және сыртқы бағалау деректерін пайдаланады. Олар сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, педагогикалық және әлеуметтік шеңберлер сияқты әртүрлі көзқарастардан деректерді талдайды. Магистранттар жетілдіру салаларын таниды және мектеп негізінен дамуы қажет тұстарда ресурстарды пайдаланады. Олар осы дамуға ықпал ететін мұғалімдерді дайындаудың мақсаттарын анықтайды. Олар сондай-ақ бүкіл мектеп қауымдастығынан оң және теріс пікірлер жинаудың сындарлы тәсілдерін орнатады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • білім беру жүйесінің ұйымдастырушылық процестерін тиімді басқару үшін менеджменттің негізгі теориялары мен модельдерін, басқару стратегияларын, жоспарлау әдістерін, ұйымдастыруды, басшылықты, бағалауды және бақылауды қолдана отырып, ұйымдастырушылық-басқарушылық іс-әрекеті жүзеге асырады
  • кәсіби деңгейде, шет тілінде мәдениетаралық білім беру кеңістігінде өзара іс-әрекет, ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасайды
  • педагогикалық көшбасшылыққа байланысты негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, білімді этикалық шешімдер қабылдау қабілетін дамыта отырып, білім берудегі көшбасшылық тәжірибеге қатысты этикалық және кәсіби стандарттарды түсінуді көрсетеді
  • білім беру тәжірибесінде бағалау іс-шараларын қолдана отырып, білім беру сапасының негізгі критерийлерін талдайды және бағалайды, соның ішінде деректерді жинау және талдау, нәтижелерді түсіндіру және білім беру процестерінің сапасын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу
  • ұйымдық құрылымдағы өзгерістерге анықталған қажеттіліктер негізінде өзгерістерді енгізу стратегиялары мен жоспарларын әзірлейді
  • мектепті қолдау және қауіпсіз білім беру ортасын дамыту бағдарламаларын құруды ескере отырып, жасанды интеллектті пайдалана отырып, білім беру жұмысын жобалайды
  • білім беру саласындағы кәсіби іс-әрекетке қажетті кешенді білім мен дағдыларды, сондай-ақ білім беру саясатының қазіргі заманғы талаптарына сәйкес білім беру бағдарламалары мен жобаларын талдауға, әзірлеуге және іске асыруға дайындығын көрсетеді
  • халықаралық және/немесе қазақстандық нормаларға сәйкес ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастырады
Top