Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01307 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Бастауыш білім мазмұнын және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негізі

    Магистранттар бастауыш білім беру мазмұнын, жетекші концепциялар, парадигмалар, білім беру үдерісінің модельдері саласында; қазіргі білім беру үдерісінде оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздерін (заңдылықтар, принциптер, мақсаттар мен міндеттер, функциялар, әдістер, тәсілдер, формалар, технологиялар, мазмұны, мақсат қою және мақсат қою, диагностика және бағалау) меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, оқыту және оқу үрдісін жобалаудың әдіснамалық негіздерін ажырату; оқытуды ұйымдастыру үшін негізгі дидактикалық іскерліктерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, зерттеу әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарларын жасайды, ұйымдастыру тәсілдерін, ғылыми аппаратты және ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымын талдайды және талқылайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру саласындағы инновацияларды басқару

    Магистранттар бастауыш білім беру саласында болып жатқан инновациялық үдерістерді зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы негізгі ұғымдарды меңгереді. Топтарда жұмыс істеу кезінде инновациялық процестерді ұғыну; өзгерістер қажеттілігін негіздеу, инновациялық процестерді жүзеге асыру, басқарушылық шешімдер қабылдау білігін қалыптастыру жүргізілетін болады. Алынған білім негізінде білім беру саласындағы инновацияларды басқаруға әзірлік қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Болашақ бастауыш сынып мұғалімін дайындаудың тарихи аспектілері

    Магистранттар болашақ бастауыш сынып мұғалімін даярлаудың тарихи аспектілері, мұғалім тұлғасының әлеуметтік маңызды қасиеттері мен қасиеттері туралы түсініктерді меңгереді. Топтарда жұмыс істеген кезде олар әр түрлі кезеңдерде кәсіпқой болудың біртұтас тұтас процесінің модельдерін жасайды. Олар кәсіби қызметтің психологиясын білетін болады; теориялық-әдістемелік мәселелер бағыты бойынша тереңдетілген әдістемелік дайындыққа ие болады, бұл білім беру саласындағы мамандарды даярлаудың тиімділігін арттыруға, сапасын жақсартуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми жобаларда жоспарлау

    Магистранттар ғылыми жобаларды жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жобалардың өзектілігін, мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын, әдістерін, жобалардың практикалық маңыздылығын тұжырымдайды. Топтарда жұмыс істеу ғылыми жобаларды құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектепте оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелері

    Курс жоғары білім беру контекстінде білім алушылардың кәсіби педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында білім алушылар заманауи педагогикалық технологиялар, белсенді оқыту әдістемелері, цифрлық құралдар мен жобалық-бағдарланған тәсілдер бойынша білімдері мен дағдыларын тереңдетеді. Курс білім беру үдерістерінің жекеленуін, интерактивтілігін және икемділігін ескереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық және командалық өзара әрекеттесу психологиясы

    Білім алушылар көшбасшылықтың психологиялық негіздері, басқару стильдері, топтық динамика және топтық ортадағы тиімді өзара әрекеттесу туралы теориялық білімді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар көшбасшылық мінез-құлықтың негізгі психологиялық аспектілерін, көшбасшылардың типологиясын, топтық динамиканың ерекшеліктерін және жоғары тиімді командаларды құру әдістерін үйренеді. Топтарда жұмыс істей отырып, басқарушылық міндеттерді шешудің практикалық дағдыларын игереді, тиімді командалық өзара әрекеттесуді құру, даулы жағдайларды шешу және мотивацияны басқару әдістері мен тәсілдерін жасақтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инновациялық менеджмент

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беруді жүйелі жаңарту жағдайындағы бастауыш мектеп

    Магистранттар қазақстандық білім беруді жаңартудың және Қазақстан Республикасының әлемдік білім беру кеңістігіне кірігуінің ерекшеліктері мен стратегиялық міндеттері туралы терең білім алады, жалпы мәдени және ғылыми ой-өрісін кеңейтеді. Тапсырмаларды орындай отырып, бастауыш мектептің педагогикалық проблемаларын, білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін зерделеу негізінде оң және теріс аспектілердің арақатынасын талдайды. Топтарда жұмыс істеу кезінде әртүрлі елдердегі білім берудің жай-күйі, негізгі тенденциялары мен даму заңдылықтары туралы идеялар қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өндірістік менеджмент

    Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби менеджмент

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Магистранттар ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, бастауыш сынып оқушыларының жеке психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін танудың әртүрлі әдістері қолданады. Топтарда жұмыс жасай отырып, олар теориялық және эмпирикалық әдістерді, әдістер мен құралдарды қолдану ерекшеліктерін талдайды, олардың көмегімен ғылыми теорияларды құру және практикалық ұсыныстар жасау үшін қолданылатын нақты ақпарат алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектепте лингвомәдениеттануды оқытудың ғылыми негіздері

    Бастауыш мектепте лингвомәдениеттануды оқытудың ғылыми негіздері бойынша магистрант лингвомәдениеттану ғылымының зерттеу нысанын, қалыптасу кезеңдерін, бағыттары мен әдістемесін оқып үйренеді. Қазақ мәдениетінің негізгі бағыттарымен танысады, қазақ этномәдениетінің ерекшеліктерін, мәдениетаралық қарым-қатынас негіздерін меңгереді. Практикалық сабақтарда тілімізге тән лингвомәдени бірліктердің көркем әдебиеттегі қызметіне талдау жасауды үйренеді, өзіндік ерекшелігіне қарай топтарға жіктейді, төркінін анықтайды. Лингвомәдени бірліктердің түрлерін меңгеру тілді терең танымдық деңгейде оқытуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері

    Магистранттар білім беру мазмұны мен бастауыш білім беру мазмұнын дамытудың ғылыми-теориялық негіздері туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс жасай отырып, олар қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін және жаңа педагогикалық шындықты жобалау жағдайларын талдауға үйренеді; ғылымның қазіргі жетістіктерін білім беру процесіне бейімдеуге мүмкіндік беретін жеке педагогикалық құралдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Болашақ мамандарды дайындаудағы қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар

    Магистранттар келесі қызмет түрлеріне дағдыланады: жоғары кәсіптік білім берудің қабылданған білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде болашақ педагогикалық қызметте кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру; білім алушылардың дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдау, қазіргі заманғы білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте тұлғалық-бағдарлы білім берудің теориялық негізі

    Магистранттар бастауыш білім беруде тұлғалық-бағдарлы оқытудың теориялық негіздері туралы білімді меңгереді, бастауыш білім беруде тұлғалық-бағдарлы оқытуды жүзеге асыру технологиясын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, тұлғалық-бағдарлы оқытудың теориялық негіздерін және білім беруді дамытудың қазіргі бағыттарын; "жеке тұлға" ұғымының мәнін, тұлғаны дамытудың психологиялық теорияларын және тұлғаны дамыту процесін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте әдебиетті оқытудағы қазіргі тәсілдер

    Магистрант бастауыш мектепте әдебиеттің сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктерін оқып үйренуде қазіргі тәсілдерді қолданудың теориялық және әдістемелік сипатын меңгере отырып, әдебиеттік оқу сабағында жаңа тәсілдерді қолдану тиімділігін анықтайды. Әдебиет сабағында бейнелі ойлауға, шығармашылық қиялдауға, ой-түсінігін жүйелі жеткізуге үйрету құралы ретінде қазіргі тәсілдерді пайдалануға үйренеді. Практикалық сабақтарда жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әдеби білімнің әр жақтылығын, жүйелілігін, жанрлық стильдік ерекшеліктерін түсінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі инновациялық технологиялар

    Магистранттар бастауыш мектеп педагогының инновациялық қызметінің негіздерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, педагогтың инновациялық қызметке дайындығын диагностикалау әдістерін және педагогты инновациялық білім беру жүйесінде жұмысқа дайындау технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби шеберлігін қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық негіздері

    Магистранттар бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің құрылымы мен маңызды сипаттамалары мен оның кәсіби шеберлігі технологиялары туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс жасай отырып, білім алушылармен педагогикалық сауатты қарым-қатынас орнатуды үйренеді; педагогикалық іс-әрекеттің жеке стилін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері

    Магистранттар курсты оқу кезінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және бағалау мәселелерін оқыту теориясы мен практикасын талдайды, әдіснамалық-теориялық негіздерді зерделейді, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі білім берудегі парадигмалар

    Магистранттар педагогикалық ғылымдар мәселелерінің теориялық негіздері туралы білімді меңгереді; Педагогика және білім берудің өзекті мәселелерін талдайды. Тапсырмаларды орындай отырып, білім беру парадигмаларын, дәстүрлі және гуманистік парадигмаларды сипаттайтын теориялық-әдістемелік және практикалық ережелерді терең меңгеру; фундаменталды қағидаттардың мәнін ашу( табиғаттылық, мәдениеттілік, еркіндік); педагогиканың ұғымдық-категориялық аппаратын меңгеру негізінде бағалау пайымдауларының өнімділігіне бағдарлау; ғылымды дамыту және өзгермелі педагогикалық практика жағдайында жаңа формалар мен жұмыс әдістерін таңдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте когнитивті лингвистика ұғымдарын оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері

    Бұл курс тіл білімінің когнитивті лингвистика бағыттары, оның негізгі ұғымдары, когнитивті оқытудың басты педагогикалық ұстанымдары мен әдіс-тәсілдері туралы білімді әртүрлі қырынан ғылыми негіздейді. Практикалық сабақтарда магистранттар тіл біліміне қатысты таным теориясының негізгі қағидаларын игеріп, оларды нақты мысалдар арқылы талдап көрсетеді, оны дұрыс қолдануға үйренеді. Ой, сана, тіл тұтастығы арқылы тілдік қатынасты жете меңгереді. Көркем мәтінге концептуалдық талдау жасаудың үлгілерін меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытудың инновациялық әдістемелері

    Магистранттар оқытудың инновациялық әдістерін меңгереді. Педагогикалық инноватиканың мазмұны мен құрылымын, инновациялық әдістердің негізгі сипаттамалары мен негізгі сыныптамаларын, бастауыш мектеп педагогінің инновациялық қызметінің әдіснамалық негіздерін білетін болады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, оқытудың инновациялық әдістері мен тәсілдері, мұғалімнің инновациялық қызметке дайындығын диагностикалау әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Креативті педагогика

    Магистранттар болашақ кәсіби қызметінде қажетті шығармашылық белсенділікті, дербестікті, ынтымақтастықты дамыту мен қалыптастыруға ықпал ететін креативті педагогиканы оқу пәні ретінде меңгеру арқылы магистрант тұлғасының жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстанудағы инновациялық зерттеу әдістері

    Магистранттар жаратылыстану ғылымында инновациялық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын меңгереді. Жаратылыстану мен қазіргі заманғы технологиялардың өзара байланысының ерекшеліктерін анықтауға, ғылыми-әдістемелік ойлауын, педагогикалық шеберлігін, зерттеушілік дағдыларын, одан әрі кәсіби іс-әрекеті үшін өзін-өзі реттеу және өзін-өзі белсендіру қабілеттерін жетілдіруге үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушылары арасында әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудың бағыттары мен педагогикалық шарттары

    Магистранттар жеке тұлғаның ғылыми дүниетанымын, білімін, көзқарасы мен сенімін қалыптастырудың іргетасы ретінде әлемнің жаратылыстану-ғылыми суретін талдау дағдыларын жетілдіреді. Олар ақпаратты жаңа сапалы деңгейде дамытуға ықпал ететін жетекші тенденциялар мен жағдайларды бағалауда жүйелік талдауды қолдануды үйренеді. Практикалық сабақтарда әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыруда бастауыш сынып оқушыларының оқу-шығармашылық іс-әрекетінің оқушыға бағытталған технологиялары қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қалыптасуында ойлаудың сыни стилі

    Магистранттар сыни ойлау негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, сыни ойлауды зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін зерттейді, сыни ойлаудың маңызды құрамдас бөлігі ретінде аналитикалық, логикалық, рефлексиялық және ұйымдастырушылық құзіреттіліктерді қарастырады, білім алушының сыни ойлауын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің сапалық және сандық әдістері

    Магистранттар ғылыми пәндерді математикалауға байланысты ғылыми білім жүйесін игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, бастауыш мектеп педагогикасында математикалық модельдерді қолдану мүмкіндіктерін сипаттайды, оқу процесінде математикалық модельдерді қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістемесі

    Магистранттар педагогикалық шеберлік дағдыларын игереді, педагогиканың теориялық және әдістемелік ережелерімен, оқу процесін құрудың принциптерімен, формаларымен, әдістерімен және құралдарымен танысады, білім берудің психологиялық негіздері және педагогикалық қызметтің этикалық нормалары туралы түсінік алады. . Топтық жұмыс кезінде олар өздерінің кәсіптік іс-әрекеттері үшін оқу жоспарларын, лекциялардың тезистері мен практикалық сабақтарының жоспарларын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ маманның ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негізі

    Магистранттар болашақ маманның ақпараттық құзіреттілігін қалыптастырудың негізгі ұғымдарын игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар қазіргі білім парадигмасының заңдылықтары мен механизмдерін, ақпараттық құзыреттілік негіздерін дербес сипаттайды. Топтарда жұмыс істеу кезінде олар ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде Болашақ маманның сипаттамасын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың дидактикалық негізі

    Магистранттар бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің құрылымы мен маңызды сипаттамалары мен оның кәсіби шеберлігі технологиялары туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс жасай отырып, педагогикалық сауатты қарым-қатынасты үйренеді; педагогикалық іс-әрекеттің жеке стилін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық эксперименттің теориясы мен практикасы

    Магистранттар педагогикалық эксперимент туралы ғылыми білім жүйесін игереді. Топтарда жұмыс жасайды, педагогикалық экспериментті жоспарлаудың теориялық ерекшеліктерін зерттейді, зерттеу міндеттерін анықтайды және шешімдерін табу дағдыларын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагог-ізденушінің зерттеушілік мәдениеті

    Магистранттар педагог-зерттеушінің зерттеу мәдениеті ұғымдарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, зерттеуші мұғалімнің кәсіби ойлауының ерекшеліктерін сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, зерттеуші мұғалімнің зерттеу мәдениетінің өлшемдерін, көрсеткіштерін және шарттарын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби-бағдарлы оқытудың технологиясы

    Магистранттар кәсіби бағдарлы оқытудың негізгі технологиялары туралы түсініктерді және педагогикалық еңбектің жүйелік технологиялануының уәжді қабілеттерін меңгереді. Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық технологияларды қолданудың теориялық және практикалық дәстүрлерін зерделейді, өзінің кәсіби-педагогикалық қызметінде негізгі технологиялық тәсілдер мен әдістерді пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы және технологиясы

    Магистранттар ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы мен технологиясын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясын түсіндіреді. Топтарда жұмыс істеу кезінде педагогикалық пәндер рефераттарының жоспарларын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект әдістері мен құралдары

    Жасанды интеллект әдістері мен құралдары - бұл интеллектуалды жүйелерді әзірлеу мен қолданудың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған курс. Магистранттар машиналық оқыту, терең оқыту, табиғи тілдерді өңдеу және компьютерлік көру сияқты негізгі ЖИ әдістерімен танысады. Курс қазіргі заманғы құралдар мен кітапханаларды (TensorFlow, PyTorch, scikit-learn) қамтиды, сондай-ақ оларды деректерді талдау, автоматтандыру және процестерді оңтайландыру сияқты нақты міндеттерді шешуде қолдануды қарастырады. Магистранттар ЖИ жүйелерін әзірлеу дағдыларын дамытып, деректерді талдау, болжау және жіктеу үшін оларды қолдануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі жаратылыстанудағы ғылыми-әдістемелік тәсілдер

    Курсты оқу барысында магистранттар қазіргі жаратылыстану ғылымында жаңа ғылыми-әдістемелік тәсілдерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. Жанды және жансыз табиғаттағы әртүрлі процестер мен құбылыстарды қамтитын ұғымдарды талдауды үйренеді, дүниені танудың заманауи ғылыми-әдістемелік әдістерін сипаттайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық пәндерді оқытудағы белсенді әдістер

    Магистранттар белсенді әдістерді оқыту әдістемесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жоғары мектеп педагогикасын оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін түсіндіреді. Топтарда жұмыс істеу кезінде педагогикалық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының рефераттарының жоспарларын жасайды, оқытудың белсенді әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері

    Магистранттар гуманитарлық ғылымдардың бір бөлігі ретінде педагогика ғылымының өзекті мәселелері туралы түсініктерді, олардың кәсіби қызметінің құндылық негіздерін, сонымен қатар оқу және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуге дайындығын меңгереді. Тәжірибелік тапсырмаларды орындай отырып, топты, ұжымды, өзін-өзі басқару дағдыларын, басшының негізгі дағдыларын меңгереді; топпен жұмыс жасай отырып, олар қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін талдауға және жаңа педагогикалық шындықтың жағдаяттарын жобалауға үйренеді; ғылымның заманауи жетістіктерін оқу процесіне бейімдеуге мүмкіндік беретін өзіндік педагогикалық құралдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОО-да дербес әдістемелерді оқытудың ғылыми теориялық негізі

    Магистранттар ЖОО-да жекелеген әдістемелерді оқыту теориясы мен технологиясын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясын түсіндіреді. Топтарда жұмыс істеу кезінде педагогикалық пәндер рефераттарының жоспарларын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикада жоғары математика

    Магистранттар танымдық белсенділікті арттыруға және білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік беретін математиканы оқытудың заманауи технологияларын меңгереді. Топтарда жұмыс жасай отырып, олар орта арнаулы және жоғары оқу орындарында оқытуды ұйымдастыруда проблемалар туғызады және оларды шешу бойынша іс-шараларды жоспарлайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да оқыту әдістемесі

    Магистранттар жоғары мектептің оқыту әдістемесі мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жоғары мектеп педагогикасын оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, педагогикалық пәндердің дәріс және практикалық сабақтарының рефераттарының жоспарларын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жоғары оқу орны деңгейінде алған бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласындағы білімді тәжірибелік қызметте жүзеге асыра отырып, жүйелейді;
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны аясында заманауи мәселелерді тиімді шеше отырып, теориялық білімді кәсіби деңгейде қолданады;
  • Оқылатын сала мәселелерін уақытылы және дұрыс шешу үшін кәсіби қызметтің барлық кезеңінде біліктілігін арттыра отырып, зияткерлік, мәдени, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдірудің перспективті жолдарын жүзеге асырады;
  • Кәсіби міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынасты құру үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік іскерліктер мен дағдыларды қолданады;
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазба әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің кешенді үдерісін жүзеге асыра алады, жоспарлай және болжам жасайды;
  • Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдана отырып, оқытылатын ғылым саласында әрі қарай оқу үшін қажетті дағдыларды өздігінен жетілдіреді;
  • Академиялық адалдық негіздері мен принциптерін сақтай отырып, білім беру жүйесінде кәсіби қызметті басқарады;
  • Сыни ойлауды қолданып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинақтайды және интерпретациялай алады.
Top