Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01603 Тарих және қоғамтану(IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті

    Болашақ мұғалімдерде әлемдік тарихтың бір бөлігі ретінде Қазақстан тарихы, халықтардың ұлы қоныс аудару дәуіріндегі ежелгі халықтың, тайпалардың рөлі және олардың әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы түсінік қалыптасады; қазақ жері өркениеттерді байланыстыратын өзіндік "көпір" ретінде қарастырылады. Болашақ мұғалімдер рефлексия дағдыларын қалыптастырады, әртүрлі құралдардың көмегімен танымдық белсенділікті қалай арттыру керектігі туралы түсінік алады, әртүрлі жағдайларда ежелгі адамның ойлау тәсілі мен іс-әрекетін модельдеу арқылы сыни ойлау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекет және құқық теориясы және тарихы

    Курс әртүрлі тарихи кезеңдердегі мемлекетті коргандар мен құқықтық институттар туралы, олардың барлық ерекшеліктері, саяси және құқықтық категориялары, кейінгі өмірге қажетті құқықтық білімдері туралы базалық білімді қалыптастыруды көздейді. Болашақ мұғалімдер мемлекетпен құқықтың түрлері мен формаларының пайда болуын, дамуын, өзгеру процестерін зерттейді, құқықтық мәдениеттің жоғары деңгейін, заңғылымының қазіргі жетістіктері негізінде құқықты құрметтеуді қалыптастырады. Курс қазіргі жағдайда шарлау, қақтығыстардың алдын алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі өркениеттер және көне әлем

    Болашақ мұғалімдер ежелгі өркениеттер тарихының ерекшеліктерін б.з. д. ІV ғасырдың ортасынан б. з. д. І мыңжылдықтың ортасына дейін түсіндіреді; адамзаттың ежелгі тарихына құндылық қатынасын дамытады, оларды өзара байланыста түсінеді және олардың мәдени айырмашылығымен бөліседі; дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі ақпаратты сыни тұрғыдан талдау қабілеті. Курс тарихи мәселелерді шешу және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілеті арқылы шығармашылық ойлауды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Археология

    Пәннің мақсаты-адамзаттың тарихи өткенін кешенді зерттеу. Қаралатын тақырыптар: Археология ғылым ретінде. Археологиялық зерттеу түрлері. Археологияның даму тарихы. Тас ғасыры. Палеолит. Мезолит. Неолит. Энеолит. Қола ғасыры. Темір ғасыры. Скиф-сібір әлемі. Кавказ Археологиясы. Дамыту археологиялық ғылым. Қазақстанның ортағасырлық қалалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, олардың дамуын бақылауға, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және енгізуге, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдауға бағытталған.Студенттер әртүрлі мектеп оқушыларының жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тануды үйренеді; мектеп оқушыларының нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалау бойынша жеке қажеттіліктерін қарастыру;нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер (1, 2); Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары

    Мақсаты: педагогика мен дидактиканың құзыреттілігін арттыру. Студенттер адам психикасының қалыптасуы, дамуы, жұмыс істеуі, оның құрылымдық компоненттері, даму заңдылықтары, тұлғаның жұмыс істеуі, жеке және жеке қасиеттерінің заманауи психологиялық теорияларын, модельдерін, тұжырымдамаларын игереді және білім алушылардың/оқушылардың оң дамуын қолдау үшін оқытуда және әртүрлі білім беру контексттерінде білімді қолдана алады. өзара әрекеттесу үшін құзыреттерді игеру, өзара іс-әрекеттің әр түрлі серіктестік желілерінде қарым-қатынас жасау және ынтымақтасу, педагогикалық қызметті дамытуға қолайлы жаңа қатынастар жасау. Студенттер: * педагогикалық психологияның негізгі ұғымдарын, терминдері мен салаларын, психологиялық-педагогикалық білімді практикалық қолдануды біледі; * оқу және тәрбие процестеріндегі адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдайды; * әр түрлі деңгейдегі білім беру орталарын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады; * кәсіби құзыреттіліктің дамуын өмір бойы үздіксіз оқу процесі ретінде түсінеді; • жеке, коммуналдық және желілік деңгейлердегі байланыс пен өзара әрекеттесудің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын біледі; • оқытуды ынталандыру үшін ең қолайлы жазбаша және ауызша қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдайды; • оқу тәжірибесін байыту үшін онлайн және контактілі оқытуда диалогты қолданады; • топтық динамиканың заңдылықтарын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер мүмкін: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну. • адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы

    Болашақ мұғалімдер түркі тілдес әлемнің қалыптасуын және оның Қазақстан аумағындағы этно – әлеуметтік-саяси процестерге әсерін, Ұлы Жібек жолы бойындағы ортағасырлық қалалардың рөлін, Қазақ хандығының қалыптасуын және оның иран-түрік-қытай-славян әлемімен қарым-қатынасын, Моңғол империясы құқығының ықпалын зерттейді қазақтарға. Болашақ мұғалімдер тарихи дереккөздерді талдауға, себеп-салдарлық байланыстар орнатуға, зерттеулерде пән аралық тәсілді қолдануға қабілетті. Курс икемділікпен бейімділікті, жаңа оқу дағдыларын игеру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орта ғасырдағы Шығыс және Батыс

    Болашақ мұғалімдер Шығыс және батыс елдерінің даму кезеңдерін, проблемалары мен даму ерекшеліктерін зерттейді, негізгі тарихи оқиғаларды, соның ішінде жаңа әлемнің ашылуы мен Ұлы географиялық жаңалықтарды бағалайды; ортағасырлық Шығыс пен Батыстың әлемдік өркениеттер тарихындағы орны, сондай-ақ әлемдік діндердің даму тарихы. Курстың негізінде жатқан пәнаралық тәсілдің арқасында болашақ мұғалімдер инновациялық және бейімделгіш ойлауды қалыптастырады, яғни. жауаптарды механикалық нәрседен тыс ойлау, шешу және ұсыну қабілеті әртүрлі пәндердің тұжырымдамалық мазмұнын түсіну қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи өлкетану

    Болашақ мұғалімдердің туған өлкесінің тарихи және мәдени ескерткіштерін, материалдарын іздестіру және жобалау әдістемесін, өлкетану жұмыстарын жоспарлау және жүргізу әдістерін, экскурсиялық-далалық жұмыстарды ұйымдастыруды біледі; өз өлкесінің тарихы бойынша тәжірибелік зерттеу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этнология

    Пән этнографиялық дереккөздер мен зерттеу әдістерін, этнологиялық ғылымның қалыптасу тарихын, этнологиялық мектептерді, этникалық әлем халықтарын жіктеу принциптерін, этногенез мен этникалық тарихтың теориялық аспектілерін, мәдениет пен этникалық психология негіздерін, этносаралық коммуникация тұжырымдамаларын, этникалық қақтығыстарды және олардың қоныстануы мен алдын алу жолдарын қамтиды. Этнологияның теориялық және қолданбалы аспектілерімен байланысты терминологияны біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көмекші тарихи пәндер

    Курс әртүрлі қосалқы немесе арнайы тарихи пәндерді – Тарихи хронологияны, топонимиканы, геральдиканы, нумизматиканы, фалеристиканы, ономастиканы және басқаларды зерттеуді, олардың пайда болуы мен даму тарихымен таныстыруды қамтиды. Болашақ мұғалімдер жаңа дағдылар мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.), көптеген жаңа ақпаратпен күресу қабілеттерін игереді, зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи география

    Курс қоғам мен табиғаттың аумақтық ұйымдастырылуы, географиялық ортаның адамзаттың, оның ішінде өлке тұрғындарының мәдениетінің дамуына әсері туралы түсінік қалыптастырады. Курс кеңістіктік ойлау дағдыларын және оларды аналитикалық жұмыста қолдана білу дағдыларын жетілдіреді, кәсіби қызметте жаңа технологияларды тиімді пайдалану үшін технологиялық сауаттылықты дамытады. Болашақ мұғалімдер географиялық ақпаратты сыни тұрғыдан талдайды, сонымен қатар жекелеген тарихи орындардың тарихи-географиялық ерекшеліктерін анықтайды, шығармашылық қабілеттерін дамытады, компьютерлік модельдеуді пайдалана білу, диалог құру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Деректану

    Курс тарихи дереккөздер жүйесінің дамуы туралы, тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін зерттеудегі әдіснамалық тәсілдер туралы тұтас түсінік қалыптастырады, метакогнитивтік дағдыларды дамытады. Болашақ мұғалімдер деректану категориялары мен тұжырымдамаларын талдауда, тарихи дереккөздермен жұмыс жасауда қажетті сыни ойлау дағдыларын жетілдіреді, цифрлық дағдыларды, деректерді басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи демография

    Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстандағы қазіргі демография ғылымының өзекті мәселелері туралы түсініктерін қалыптастырады.Болашақ мұғалімдер қазақстандық өткен демографиялық құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыра алады; цифрлық сауаттылықты, деректерді басқару дағдыларын дамытады, демографиялық жағдайды және дәлелді ақпаратты талдау негізінде аналитикалық және сыни ойлауды дамытады, сапалы және сандық әдістерді, демографиялық талдау мен болжауды пайдалана отырып, демографиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын дамытады; топта және өз бетінше жұмыс істеу, ынтымақтастық атмосферасын құру, көшбасшылық қасиеттерді таныту қабілетін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер (2) Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл

    Бұл курстың мақсаты-тарихшы студентті пәнаралық тәсіл ("Археология", "Этнология", "деректану", "Мұрағат дело", "музейтану", "академиялық жазу" және т.б.) негізінде жобалау-зерттеу қызметіне теориялық және практикалық дайындау. Курсты зерттеу барысында ғылыми тұжырымдамалар мен процестерді түсіну қалыптасады, зерттеу дағдылары дамиды. Курстың нәтижесі-мұрағат және мұражай тәжірибесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауызша тарих: теория және практика

    Болашақ мұғалімдер ауызша тарих теориясын тарихтағы ғылыми бағыт ретінде, сондай-ақ тарихты ұрпақтан-ұрпаққа берудің қазақ ауызша-тарихи дәстүрі ретінде, сондай-ақ медиатехнология арқылы жазылған өмірбаяндық әңгіме-сұхбат арқылы белгілі бір адам мен қоғамның тарихын зерттеудің заманауи технологиясы ретінде зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент

    Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін қалыптастыруға; аудио, графиканы қоса алғанда, әртүрлі медиа құжаттарды талдау, түпнұсқа көздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электрондық тасымалдаушылармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер (2); • Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы (6,7) Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медиа және тарихи жады

    Болашақ мұғалімдер теледидар, баспа өнімі, фотосурет, радио, кино, интернет және сандық медиа сияқты әртүрлі ақпарат құралдарында бейнеленген тарихпен адамның байланысын зерттейді; есте сақтауды зерттеудің негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын қарастырады; бұқаралық ақпарат құралдарының қалай өзара әрекеттесетінін, тұлға мен қоғамның жадысын қалай қалыптастырып, кеңейтетінін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ қоғамының түрленуі: тарихы қарқыны

    Курс болашақ мұғалімдердің әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа заманның Қазақстан тарихын (XVIII - XX ғасырдың басы) зерделеу арқылы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруды көздейді. Курс қазақ қоғамының XVIII – ХХ ғасырлардың басындағы трансформациясының неғұрлым терең мағынасы мен маңызын айқындау қабілетін дамытады.. Болашақ мұғалімдер қазақ қоғамының өзгеруіне әсер еткен тарихи процестерді талдау дағдыларын жетілдіреді; өз мәдениеті мен басқа халықтардың мәдениеті құндылықтары мен сенімдері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсінеді; зерттеу жұмысын жазу кезінде қажетті фольклорды қоса алғанда, әртүрлі дереккөздерді түсіндіреді және пайдаланады; мәдени аспектілердің елдің тарихи дамуына әсерін анықтайды және когнитивті және метакогнитивті дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамтану

    Курстың мақсаты-қазіргі қоғамдағы қоғамдық-саяси және құқықтық жүйенің жұмыс істеу негіздері, Экономика мен рухани мәдениеттің даму тенденциялары туралы білімді игеру. Курс студенттерде қажетті нәтижелерге қол жеткізу үшін қажетті шығармашылық ойлау түрін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер қазіргі әлемнің әлеуметтік процестерін зерттеу үшін мақсат қоя алады, міндеттер мен жұмыс процестерін дамыта алады. Студент пәнаралық әдістерді (тарих, антропология, мәдениеттану, экономика, география, Саясаттану, Психология және әлеуметтану) қолдана отырып, қоғамдағы адамның іс-әрекетін зерттеу үшін шығармашылық ойлауды, зерттеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер (1, 2) Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана

    Курс болашақ мұғалімдерді хронологиялық ойлау, тарихи ойлау негіздерімен таныстырады, тарихи талдау және өткенді Тарихи түсіну құралы ретінде түсіндіру дағдыларын жетілдіреді. Болашақ мұғалімдер тарихи сананың ұжымдық және жеке деңгейде жұмыс істеуінің әртүрлі аспектілерін ажыратады, тарихи сана туралы түсініктерін кеңейтеді, тарих пәні мен пәндік педагогиканы терең түсініп, тарих мұғалімі талап ететін когнитивті және гносеологиялық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Антропология негіздері

    Курс болашақ мұғалімдерді антропологияның тарихымен, теориясымен, негізгі ұғымдарымен таныстыруды көздейді. Курсты оқу барысында студенттерде адамның әлеммен қарым-қатынасы мен әрекеттесуіне, мәдениеттердің көптүрлілігі мен теңдігін тануға негізделген нормативтік-құндылық ұғымдарына тұтас көзқарас қалыптасады. Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени тәжірибенің жалпы және

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі әлемдегі біріктіру және ажырату үдерістері

    Курс барысында болашақ мұғалімдер қазіргі замандағы интеграция және дезинтеграция үдерістері туралы білімдері мен түсініктерін кеңейтеді, осы процестердің себептерін зерттейді және жаһандық және аймақтық деңгейде салдарын бағалайды; саяси, экономикалық, мәдени ынтымақтастықты дамытудағы халықаралық ұйымдардың маңызын; қазіргі халықаралық қатынастардың субъектісі ретіндегі Қазақстан Республикасының рөлі мен орнын.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көзбен көрінетін тарих

    Курс бейнелеу тарихы контекстінде тарихи шындықты қайта қарау туралы білімді қалыптастырады, мұнда "сурет" ұғымы визуализацияға негізделеді және сенсорлық тәжірибеге сүйенеді. Курс визуалды сауаттылықты, визуалды ойлауды, технологиялық сауаттылықты, визуалды мәдениетті, бейнені қайта құру және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер визуалды ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фотосурет), сондай-ақ визуалды құжаттарды қабылдау, талдау және түсіндіру технологияларын зерттейді. Болашақ мұғалімдер танымның сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, көрнекі көздерді (киноқұжаттар, теле-, бейнежазбалар, фотоқұжаттар), бейнелеу көздерін, ақпаратты өңдеу дағдыларын, зерттеу мақсаттарына жету үшін цифрлық және медиатехнологияларды тиімді пайдалану қабілетін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жаңа уақыттағы әлем (Батыс)

    Болашақ мұғалімдер Батыс тарихын жаңа заманда зерттейді; Батыс тарихына құндылық қатынасын қалыптастырады; Батыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды түсінеді, "өнеркәсіптік революция" ұғымын біледі және оның маңыздылығын бағалайды. Курс сонымен қатар батыс демократиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады (Ұлы француз революциясы, Англиядағы демократиялық қозғалыстар). Болашақ мұғалімдер оқу процесінде алған білімдерін кәсіби қызметте қолданады; әлемдік тарихтағы Батыс өркениеттерінің орнын анықтайды. Студент әртүрлі мәдени жағдайларда жұмыс істеу қабілетін, ынтымақтастық дағдыларын, қойылған міндеттерді шешу қабілетін, топтағы шығармашылық өзара іс-қимылды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Секуляризация және түрлендіру

    Курс сенімнің трансформация үдерісі, діни идеялардың дамуына әлеуметтік-мәдени ортаның әсері, діни нститутының трансформациясы туралы түсінік қалыптастырады; секуляризацияның әлеуметтік теориясын зерттейді; сыни ойлау дағдыларын және оларды діни және зайырлы дереккөздер мен аналитикалық жұмыста пайдалану қабілетін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер (1, 2) Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дін әлеуметтануы

    Болашақ мұғалімдер әлемдегі, оның ішінде Қазақстандағы діни институттардың негізгі кезеңдерін, даму беталыстарын және өзекті мәселелерін; дін әлеуметтануының негізгі ұғымдары, санаттары мен тұжырымдамаларын зерттейді. Курс әлеуметтік ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады; әлеуметтік үдерістер мен әлеуметтік қауымдастықтар туралы деректерді өндіру, таңдау, өңдеу және талдау дағдыларын; мәдениет тарихы мен әлеуметтануындағы діннің әртүрлі пайдалы және теріс көріністері туралы, еркін ойлау мен діндарлықтың қазіргі жағдайы мен арақатынасы туралы, Қазақстандағы және әлемдегі діннің даму перспективалары туралы ақпаратты сыни тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жаңа уақыттағы әлем(Шығыс)

    Курс Қазіргі кездегі шығыс тарихына құндылық қатынасты қалыптастырады; әлемдік тарихтағы Шығыс өркениеттерінің орнын анықтайды. Болашақ мұғалімдер Шығыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды, олардың мәдениеті мен дүниетанымын түсінеді, яғни.мәдениетаралық коммуникация саласындағы идеялар қалыптасады. Болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау, Тарихи мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын дамытады; ақпараттың бастапқы және қайталама көздерін талдау қабілеті арқылы ақпараттық құзыреттілікті жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кеңес дәуіріндегі Қазақстанның күнделікті тарихы

    Курстың мақсаты кеңес адамының күнделікті өмірінің саласын, мінез-құлық нормаларына әсер ететін факторларды, күнделікті өмірдегі жеке тұлғаның әлеуметтік-саяси қалауларын зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу

    Болашақ мұғалімдер діннің теологиялық анықтамасы, әлемдік және негізгі ұлттық діндер, діннің пайда болуының, дамуы мен таралуының табиғи сипаты, оның әлемдік мәдениетке қосылуы туралы түсініктерін жетілдіреді; "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" ҚР Заңын, Қазіргі Қазақстандағы конфессиялық қызметті реттейтін нормалар туралы зерттейді, әлемнің алуан түрлілігін түсінеді. Курс құқықтық мәдениетті, қазіргі құқықтық және діни жағдайды қабылдауда икемді ойлауды қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер өздерінің және әлемнің басқа мәдениеттерінің әдет-ғұрыптары мен сенімдері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсініп, бағалай алады, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікке ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихнамасы

    Курс фактілерді олардың интерпретациясынан ажырата білуді қалыптастырады, студентке құжат авторы зерттеу әдістерінің қаншалықты дұрыс таңдалғанын анықтауға, мәтіндердің жазылу себептерін талдауға және бөліп көрсетуге көмектеседі. Тарихнама тарихи жадыны қалыптастыру көзі ретінде зерттеледі. Болашақ мұғалімдер шығармашылық ойлауды, стиль, мәтін жазу сипаты негізінде әртүрлі мәтіндерді салыстыру, құжаттың жасалу уақыты мен авторын анықтау қабілетін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері

    Курсты зерттеу болашақ мұғалімдерге ХХ - ХХІ ғасырдың басындағы әлемнің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге мүмкіндік береді.; мәдени-тарихи қауымдастықтардың бірегейлігі, жаһандану процестерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі батыс өркениетінің дамуы контекстіндегі нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы идеяларды қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер өзгерістермен күресу, бүкіл адамзаттың тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілетін дамытады. Жаһандық хабардарлық дағдылары жетілдірілуде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Курсты зерделеу барысында болашақ оқытушылар академиялық жазу саласындағы ұғымдық аппарат туралы білімді қалыптастырады, ғылыми мәтіннің әртүрлі түрлерін (мақалалар, тезистер, эсселер, эсселер, дипломдық жұмыстар жазу; түрлі конкурстарға, конференцияларға қатысуға өтінімдер жазу) жасаудың практикалық дағдыларын дамытады, сондай-ақ олардың шығармалары туралы презентациялар дайындайды. Болашақ мұғалімдер логикалық, диалектикалық, аналитикалық, сыни ойлау дағдыларын, оқиғалар мен құбылыстарды талдау және салыстыру, заманауи ақпараттық білім беру технологияларын қолдана отырып жаңа білім алу қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өткендегі және қазіргі түрік өркениеті

    Болашақ мұғалімдер түркі өркениетін көшпелі және отырықшы шаруашылық жүргізу тәсілдерінің өзара әрекеттесуі ретінде зерттейді, соның нәтижесінде түркілердің Еуразиядағы ерекше интеграциялық рөлі болды, бұл өркениеттің сәл басқа түрінің дамуына ықпал етті. Курс шеңберінде студенттерде түркі халықтары мен мемлекеттерінің дүниежүзілік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі туралы тұтас көзқарас қалыптасады; болашақ маманның интеллектуалдық дамуы мен әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін түркі халықтары жинақтаған тарихи тәжірибені меңгеру негізінде тарихи ойлау мен әлеуметтік жадыны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығыстағы ұлттық тәуелсіздіктің даму жолдары және қозғалыстары

    Болашақ мұғалімдер үлкен өзгерістер дәуіріндегі әлем туралы, отарлық жүйенің күйреуі, даму ерекшеліктері, адамзаттың мәдени жетістіктеріндегі Шығыс өркениеттерінің орны мен рөлі туралы білімдерін жетілдіреді, саяси, мәдени тарих туралы білімдерін практикада қолдана алады, ауызша тарих әдістерін біледі. Болашақ мұғалімдер зерттелетін кезеңнің Шығыс елдерінің дамуындағы экономикалық проблемаларды анықтау арқылы экономикалық сауаттылықты дамытады; белгілі бір елдің экономикасы мен мемлекеттік саясатындағы өзгерістердің салдарын зерттей отырып, шығындарды бағалай алады; шағын топтарда жобалық жұмысты орындау кезінде өзара іс-қимыл жасай отырып, зерттеу және коммуникациялық дағдыларды дамытады; қазіргі заманның маңызды мәселелерін түсіну, бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Курс қазақ мемлекеттілігінің тарихи бастамалары мен сабақтастығы, Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен салдары, Қазақстанның тәуелсіз мемлекетінің қалыптасуы мен кезеңдері, экономикалық дамудың қазақстандық моделі, жаңа тарихи сана мен дүниетанымды қалыптастыру саясаты туралы білім береді. Курс тарихи өткенді сыни бағалау дағдыларын қалыптастырады, қазіргі заманғы қоғамдық мәселелерді шешу жолдарын түсіндіреді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның зияткерлік тарихы

    Болашақ мұғалімдер Қазақстандағы негізгі зияткерлік процестер туралы білімдерін жетілдіреді, адамның шығармашылық қызметінің алуан түрлілігінің мәнін түсіну қабілетін көрсетеді; жаңа идеялар мен тұжырымдамалардың пайда болу, даму және таралу процестерінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер мүмкін: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыту * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданыңыз * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзіңіздің зерттеу қызметіңізді құжаттаңыз және нәтижелеріңізді ұсыныңыз

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
  • Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті.
  • Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
  • Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
  • Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
  • Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
  • Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
  • Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады.
  • Өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздік саласындағы ықтимал тәуекелдерді азайту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ заңнамалық және нормативтік талаптарға сәйкес кәсіби қызметте экологиялық қауіпсіз және тұрақты тәжірибені енгізу.
Top