Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01603 Тарих және қоғамтану (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Қосалқы тарихи пәндер

    Курс әртүрлі көмекші, немесе арнайы тарихи пәндерді – тарихи хронология, топонимика, геральдика, нумизматика, фалеристика, ономастика және т.б. оқуды қарастырады, олардың пайда болу және даму тарихымен таныстырады. Болашақ мұғалімдер жаңа қабілеттер мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.) меңгереді, жаңа ақпараттың үлкен көлемін жеңе білуді, зерттеуде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті

    Болашақ мұғалімдердің дүниежүзілік тарихтың бір бөлігі ретіндегі Қазақстан тарихы туралы, халықтардың Ұлы көші-қоны дәуіріндегі ежелгі халықтың, тайпалардың рөлі және олардың әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы түсініктері қалыптасады; Қазақ жері өркениеттерді байланыстыратын өзіндік «көпір» ретінде қарастырылады. Болашақ мұғалімдер рефлексия дағдыларын қалыптастырады, танымдық белсенділікті арттыру үшін әртүрлі құралдарды пайдалану туралы түсінік алады, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытады, әртүрлі жағдайларда ежелгі адамның ойлау тәсілі мен іс-әрекетін үлгілейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі өркениеттер және антикалық әлем

    Болашақ мұғалімдер біздің дәуірімізге дейінгі ІV ғасырдың ортасынан І мыңжылдықтың ортасына дейінгі ежелгі өркениеттер тарихының ерекшеліктерін түсіндіреді; адамзаттың ежелгі тарихын өзара байланыста түсінеді және мәдени айырмашылығын мойындай отырып, оларға құндылық көзқарасын дамытады; дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі ақпаратты сыни тұрғыдан талдай біледі. Курс тарихи мәселелерді шешу арқылы шығармашылық ойлауды және жаңа идеяларды тудыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Археология

    Археология курсы адам мен қоғамның тарихын олардың пайда болған кезінен қазіргі өркениеттің қалыптасуына дейінгі жерленген немесе ашық түрде табылған адам әрекетінің негізінен материалдық қалдықтары негізінде зерттеуді қамтиды. Бағдарламаны әзірлеу өткен дәуірдегі материалдық және рухани мәдениет объектілерінің барлық алуан түрлілігінде ұсынылған археологиялық дереккөздер негізінде пәнді тарих ғылымының ең маңызды бөлімі ретінде зерттеуді қарастырады. Бұл пәнді оқу студенттерді болашақ кәсіби тәжірибелік жұмысқа теориялық дайындау болып табылады.Студенттер қала Мұражайларында сақталған археологиялық жәдігерлермен танысады. Курс қазіргі ғылымда жалпы қабылданған археологиялық периодизацияға негізделген: тас ғасыры, энеолит – қола дәуірі, ерте темір дәуірі, орта ғасырлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы

    Курс VI - XVIII ғасыр басындағы Қазақстан тарихының мәселелерін дәйекті түрде зерттеуді көздейді. Болашақ мұғалімдер түркі тілдес дүниенің қалыптасуы мен оның Қазақстан аумағындағы этно-әлеуметтік-саяси үдерістерге ықпалын, Ұлы Жібек жолы бойындағы ортағасырлық қалалардың рөлін, Қазақ хандығының құрылуын және оның иран-түркі-қытай-славян әлемімен қарым-қатынасын, Моңғол империясы заңының қазақтарға әсерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер тарихи дереккөздерді талдауға, себеп-салдар байланысын орнатуға, зерттеуге пәнаралық тәсілді қолдануға қабілетті. Курс икемділік пен бейімделуді, жаңа оқу дағдыларын меңгеру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мемлекет және құқық теориясы және тарихы

    Курс әр түрлі тарихи кезеңдердегі мемлекеттік органдар мен құқықтық институттар туралы олардың барлық белгілерімен, саяси және құқықтық санаттар туралы, әрі қарайғы өмірге қажетті құқықтық білімдер туралы негізгі білімдерді қалыптастыруды көздейді. Болашақ мұғалімдер мемлекет пен құқықтың түрлері мен нысандарының пайда болуын, дамуын, өзгеру үдерістерін зерделейді, заң ғылымының заманауи жетістіктері негізінде құқықтық мәдениеттің жоғары деңгейін, құқықты құрметтеуді қалыптастырады. Курс қазіргі жағдайды түсіну, қақтығыстардың алдын алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медиа және тарихи жады

    Болашақ мұғалімдер теледидар, баспа өнімі, фотосурет, радио, кино, интернет және сандық медиа сияқты әртүрлі ақпарат құралдарында бейнеленген тарихпен адамның байланысын зерттейді; есте сақтауды зерттеудің негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын қарастырады; бұқаралық ақпарат құралдарының қалай өзара әрекеттесетінін, тұлға мен қоғамның жадысын қалай қалыптастырып, кеңейтетінін анықтайды; тарихи қайта құру әдістерін, тарихи өткенді басқаша түсіндіретін әртүрлі көзқарастарды қарастырады; БАҚ-та тарихты мифологизациялау мен саясиландыруды талқылайды, тарихи және ұжымдық жады мәселелерін қайта қарастырады. Болашақ мұғалім цифрлық дағдыларды, жадыны зерттеу бойынша медиа көздерін зерттеу; зерттеу жұмысы барысында сыни талдау және өзіндік рефлексия, ақпаратты ажырата және бағалай білу дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауызша тарих: теория және практика

    Болашақ мұғалімдер тарихтың ғылыми бағыты, сонымен қатар тарихты ұрпақтан-ұрпаққа жеткізудің қазақтың ауызша-тарихи дәстүрі, сонымен қатар медиа-технологиялар арқылы жазылған өмірбаяндық әңгіме-сұхбат арқылы белгілі бір тұлға мен қоғам тарихын зерттеудің заманауи технологиясы ретінде ауызша тарих теориясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер мектепте ауызша дереккөздермен жұмыс істеудегі мұғалімдердің тәжірибесін талқылайды; ауызша тарихи дереккөздерді жинау, бекіту, сақтау, түсіндіру және талдау әдістерін біледі. Болашақ мұғалімдер тарих сабағында ауызша тарихи дереккөздерді талдау, түсіндіру және пайдалану дағдыларын жетілдіреді; ақпарат берушімен қарым-қатынас және өзара әрекеттесу арқылы зерттеуші рөлінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс

    Болашақ мұғалімдер Шығыс пен Батыс елдерінің даму кезеңдерін, мәселелері мен даму ерекшеліктерін зерттейді, негізгі тарихи оқиғаларға, соның ішінде Жаңа дүниенің ашылуы мен Ұлы географиялық ашылуларға баға береді; ортағасырлық Шығыс пен Батыстың әлемдік өркениеттер тарихындағы орны, сондай-ақ әлемдік діндердің даму тарихын зерттейді. Курстың негізінде жатқан пәнаралық тәсілдің арқасында студенттер жаңашылдық және бейімді ойлауды қалыптастырады, т.б. механикалық емес, ойлау, шешім қабылдау және жауап беру қабілеті, әртүрлі пәндердің тұжырымдамалық мазмұнын түсіну қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамтану

    Курстың мақсаты – қазіргі қоғамдағы әлеуметтік-саяси және құқықтық жүйенің қызмет ету негіздері, экономика мен рухани мәдениеттің даму тенденциялары туралы білім алу болып табылады. Курс болашақ мұғалімдердің бойында қажетті нәтижеге жету үшін қажетті шығармашылық ойлау түрін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер заманауи әлемнің әлеуметтік үдерістерін зерттеу үшін мақсат қоя алады, тапсырмалар мен жұмыс үдерістерін әзірлей алады. Пәнаралық әдістерді (тарих, антропология, мәдениеттану, экономика, география, саясаттану, психология және әлеуметтану) пайдалана отырып, студенттің шығармашылық ойлауы, қоғамдағы адамның іс-әрекетін зерттеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент

    Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа-өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін дамытуға; әртүрлі медиа құжаттарын, соның ішінде аудио, графиканы талдау, түпнұсқа дереккөздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электронды тасымалдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс әлеуметтік желілердің тақырыптық әртүрлілігін түсінуге үйретеді, мәтіндердің авторлары ретінде пайдаланушылардың құқықтық және этикалық мәдениеті туралы білімдерін тереңдетеді; виртуалды аудиториямен әрекеттесу қабілетін дамытады; жаңа қарым-қатынас құралдарын қолдану сауаттылығын дамытады, мақсат қою, оны шешу жолдарын анықтау, мақсатқа жету үдерістерін сипаттау үшін ойлауды жобалауды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихи география

    Курс қоғам мен табиғаттың аумақтық ұйымдастырылуы, географиялық ортаның адамзаттың, оның ішінде өлке тұрғындарының мәдениетінің дамуына әсері туралы түсінік қалыптастырады. Курс кеңістіктік ойлау дағдыларын және оларды аналитикалық жұмыста қолдана білу дағдыларын жетілдіреді, кәсіби қызметте жаңа технологияларды тиімді пайдалану үшін технологиялық сауаттылықты дамытады. Болашақ мұғалімдер географиялық ақпаратты сыни тұрғыдан талдайды, сонымен қатар жекелеген тарихи орындардың тарихи-географиялық ерекшеліктерін анықтайды, шығармашылық қабілеттерін дамытады, компьютерлік модельдеуді пайдалана білу, диалог құру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи өлкетану

    Болашақ мұғалімдердің туған өлкесінің тарихи және мәдени ескерткіштерін, материалдарын іздестіру және жобалау әдістемесін, өлкетану жұмыстарын жоспарлау және жүргізу әдістерін, экскурсиялық-далалық жұмыстарды ұйымдастыруды біледі; өз өлкесінің тарихы бойынша тәжірибелік зерттеу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи демография

    Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстандағы қазіргі демография ғылымының өзекті мәселелері туралы түсініктерін қалыптастырады.Болашақ мұғалімдер қазақстандық өткен демографиялық құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыра алады; цифрлық сауаттылықты, деректерді басқару дағдыларын дамытады, демографиялық жағдайды және дәлелді ақпаратты талдау негізінде аналитикалық және сыни ойлауды дамытады, сапалы және сандық әдістерді, демографиялық талдау мен болжауды пайдалана отырып, демографиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын дамытады; топта және өз бетінше жұмыс істеу, ынтымақтастық атмосферасын құру, көшбасшылық қасиеттерді таныту қабілетін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректану

    Курс тарихи дереккөздер жүйесінің дамуы, тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы толық түсінік қалыптастырады, метатанымдық дағдыларды дамытады. Болашақ мұғалімдер деректану категориялары мен тұжырымдамаларын талдауға, тарихи дереккөздермен жұмыс істеуге қажетті сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын жетілдіреді, цифрлық дағдыларды, деректерді басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Тарихты оқыту әдістемесі болашақ мұғалімдердің Тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруіне және оларды мектептің тарих курсында қолдануға бағытталған; студенттерді осы ғылымның жаңа жетістіктерімен, біздің елімізде де, шет елдерде де тарихи білім берудің даму үрдістерімен, мектеп тарихы курсының мазмұнын іріктеудің әртүрлі тұжырымдамаларымен таныстырады; тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Пән этнографиялық деректер мен зерттеу әдістерін, этнология ғылымының қалыптасу тарихын, этнологиялық мектептер мен әлем халықтарын классификациялау принциптерін, этнос теориясын, этногенез және этникалық тарихтың теориялық аспектілерін, мәдениет және этникалық психология негіздерін, этникааралық коммуникация, этникалық жанжал оны шешу және болдырмау жолдарының концепцияларын оқытады. Этнологияның теориялық және қолданбалы аспектілермен байланысты ұғымдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көрнекі тарих

    Курс бейнелер тарихы контекстінде тарихи шындықты қайта қарау туралы білімді қалыптастырады, мұнда «бейне» ұғымы визуализацияға негізделген, ал басты назар сезімдік тәжірибеге аударылады. Курс визуалды сауаттылықты, көрнекі ойлауды, технологиялық сауаттылықты, бейнелеу мәдениетін, бейнені қайта құру және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер көрнекі ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фотосурет) және көрнекі құжаттарды қабылдау, талдау және түсіндіру технологиясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер танымның сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, көрнекі дереккөздерді (киноқұжаттар, теледидар, бейнежазбалар, фотоқұжаттар), көрнекі көздерді, ақпаратты өңдеу дағдыларын, ғылыми-зерттеу мақсатына жету үшін цифрлық және медиа технологияларды тиімді пайдалана білу дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дін әлеуметтануы

    Дін социологиясының пәні, құрылымы және генезисі ғылым ретінде. Әдістер. Дін социологиясы және басқа да діни пәндер. Діндерді анықтау және жіктеу мәселелері. Әлеуметтану Э.Дюркгейм, М.Вебер және басқалар. Қазіргі дін әлеуметтануы. Дін. мәдениет, ғылым және саясат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өткен дәуірдегі және қазіргі түркі өркениеті

    Болашақ мұғалімдер түркі өркениетін көшпелі және отырықшы шаруашылық жүргізу тәсілдерінің өзара әрекеттесуі ретінде зерттейді, соның нәтижесінде түркілердің Еуразиядағы ерекше интеграциялық рөлі болды, бұл өркениеттің сәл басқа түрінің дамуына ықпал етті. Курс шеңберінде студенттерде түркі халықтары мен мемлекеттерінің дүниежүзілік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі туралы тұтас көзқарас қалыптасады; болашақ маманның интеллектуалдық дамуы мен әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін түркі халықтары жинақтаған тарихи тәжірибені меңгеру негізінде тарихи ойлау мен әлеуметтік жадыны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістер

    Курс барысында болашақ мұғалімдер қазіргі замандағы интеграция және дезинтеграция үдерістері туралы білімдері мен түсініктерін кеңейтеді, осы процестердің себептерін зерттейді және жаһандық және аймақтық деңгейде салдарын бағалайды; саяси, экономикалық, мәдени ынтымақтастықты дамытудағы халықаралық ұйымдардың маңызын; қазіргі халықаралық қатынастардың субъектісі ретіндегі Қазақстан Республикасының рөлі мен орнын талдайды. Болашақ мұғалімдер әртүрлі мәдени қоғамдар мен географиялық жағдайларда жұмыс істеу және әрекет ету қабілетін арттырады, әртүрлі адамдармен конструктивті қарым-қатынас жасайды, қарсыластың көзқарасын түсінеді және қабылдайды, мәдениетаралық қарым-қатынас шарттарын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа тарихы

    Пәнді оқудың мақсаты: 18-20 ғасыр басындағы қазақ қоғамының тарихы бойынша студенттердің жүйелі білімдерін дамыту. 18 – 20 ғасыр басындағы мұрағаттық дереккөздермен танысу және талдау студенттерге Қазақстанның даму эволюциясын қадағалап отыруға мүмкіндік береді. Отандық, ресейлік, батыс зерттеушілерінің еңбектерін зерделеу және алғашқы дереккөздерді талдау негізінде қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихының мәселелері қарастырылады. М.Ж. Көпеев тарихи дереккөз ретінде. Ресей империясының заңнамалық актілері – Қазақстанның қосылуы мен жаулап алынуы тарихының дереккөзі сияқты - Қазақстанның Ресейге қосылуы (18 ғасырдың ортасы – 19 ғасырдың бірінші жартысы); Қазақстанға ресейлік әкімшілік-саяси жүйесінің енгізілуі (19 ғ. 2-жартысы); 20-40 жылдардағы қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресі. XIX ғасыр; Патша үкіметінің аграрлық және қоныстандыру саясаты; 60-90 жылдардағы әкімшілік-аумақтық реформалар негізгі тақырыптарды зерделеу. XIX ғ - патшаның отаршылдық саясаты кезеңіндегі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуының жалпы заңдылықтарын түсінуге бағытталған, сондай-ақ қазіргі заманғы Қазақстан тарихын жаңаша қарастыру позициясынан әдістемелік тәсілдерді түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Антропология негіздері

    Курс болашақ мұғалімдерді антропологияның тарихымен, теориясымен, негізгі ұғымдарымен таныстыруды көздейді. Курсты оқу барысында студенттерде адамның әлеммен қарым-қатынасы мен әрекеттесуіне, мәдениеттердің көптүрлілігі мен теңдігін тануға негізделген нормативтік-құндылық ұғымдарына тұтас көзқарас қалыптасады. Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени тәжірибенің жалпы және жеке салаларында әлеуметтік шындықты жоспарлау, болжау, реттеу және түрлендіру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кеңестік Қазақстанның күнделікті тарихы

    Курстың мақсаты кеңес адамының күнделікті өмірінің саласын, мінез-құлық нормаларына әсер ететін факторларды, күнделікті өмірдегі жеке тұлғаның әлеуметтік-саяси қалауларын зерттеу болып табылады. Курс кеңестік кезеңдегі қазақ қоғамының күнделікті өміріне қатысты әртүрлі ауызша, жазбаша және материалдық дереккөздерді зерттеу негізінде студенттердің зерттеушілік, мәдениетаралық құзыреттілігін дамытады. Курсты оқу барысында студент сыни тұрғыдан ойлау, рефлексия дағдыларын жетілдіреді, кейс-стади негізінде даулы жағдайларды сәтті шешу, қоғамдағы жағымды қарым-қатынастарды сақтау үшін әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларды қалыптастырады. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында студенттер ауызша тарих, экономикалық тарих, микро- және макротарих әдістерін қолданады, зерттеудің пәнаралық тәсілін танытады (этнология, Тарихи демография, антропология, мәдениеттану, әлеуметтік психология).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Секуляризация және трансформация

    Курс сенімнің трансформация үдерісі, діни идеялардың дамуына әлеуметтік-мәдени ортаның әсері, дін институтының трансформациясы туралы түсінік қалыптастырады; секуляризацияның әлеуметтік теориясын зерттейді; сыни ойлау дағдыларын және оларды діни және зайырлы дереккөздермен аналитикалық жұмыста пайдалану қабілетін жетілдіреді. Курс діннің, лаицизмнің, атеизмнің философиялық, әлеуметтік-мәдени санаттарының тереңірек мәні мен маңызын анықтау, діни ақпаратты сыни тұрғыдан талдау қабілетін дамытады. Болашақ мұғалімтолеранттылық, сыйластық, әлеуметтік интеллект, әртүрлі мәдени орталар мен қоғамдарда жұмыс істей білу, саясат пен секуляризация үдерістерінен мәдени хабардар болу қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа замандағы әлем (Батыс)

    Болашақ мұғалімдер Батыстың жаңа замандағы тарихын зерттейді; Батыс тарихына құндылық көзқарасын қалыптастырады; Батыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды түсінеді, «өнеркәсіптік революция» ұғымын біледі және оның маңызын бағалайды. Курс сонымен қатар Батыс демократиясы (Ұлы Француз революциясы, Англиядағы демократиялық қозғалыстар) ұғымын қалыптастырады. Білім алушылар оқу үдерісінде алған білімдерін кәсіби іс-әрекетінде қолданады; Батыс өркениеттерінің дүниежүзілік тарихтағы орнын анықтайды. Болашақ мұғалімнің әртүрлі мәдени жағдайда жұмыс істеу қабілетін, ынтымақтастық дағдыларын, алға қойылған міндеттерді шешу қабілетін, топта шығармашылық қарым-қатынасты дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның зияткерлік тарихы

    Болашақ мұғалімдер Қазақстандағы негізгі интеллектуалдық үдерістер туралы білімдерін жетілдіреді, адамның шығармашылық іс-әрекет формаларының алуан түрлілігінің маңыздылығын; жаңа идеялар мен концепциялардың пайда болу, даму және тарату үдерістерінің ерекшеліктерін түсіну қабілетін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер қазақ ойшылдарының іргелі еңбектері мен зерттеулерін, қоғамдық-саяси, діни, тарихи-мәдени дереккөздерін зерттеп, талдап, талқылайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана

    Курс болшақ мұғалімдерді хронологиялық ойлау, тарихи түсінік негіздерімен таныстырады, өткенді тарихи түсінудің құралы ретінде тарихи талдау және түсіндіру дағдыларын жетілдіреді. Болашақ мұғалімдер ұжымдық және жеке деңгейде тарихи сананың қызмет етуінің әртүрлі аспектілерін ажыратады, тарихи сана туралы түсініктерін кеңейтеді, өз пәні мен пәндік педагогикасын терең түсінетін тарих мұғаліміне қажет танымдық және эпистемологиялық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа замандағы әлем (Шығыс)

    Курс қазіргі замандағы Шығыс тарихына құндылық көзқарасты қалыптастырады; Шығыс өркениеттерінің әлем тарихындағы орнын анықтайды. Болашақ мұғалімдер Шығыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды, олардың мәдениеті мен дүниетанымын түсінеді, яғни мәдениетаралық коммуникация саласындағы түсініктер қалыптасады. Болашақ мұғалімдердің тарихи мәтінмен жұмыс жасай отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды; бастапқы және қосымша ақпарат көздерін талдау қабілеті арқылы ақпараттық құзыреттілігін арттырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихнамасы

    Курс фактілерді олардың интерпретациясынан ажырату қабілетін қалыптастырады, болашақ мұғалімге құжат авторының зерттеу әдістерін қаншалықты дұрыс таңдағанын анықтауға, мәтіндерді жазу себептерін талдауға және көрсетуге көмектеседі. Тарихнама тарихи жадының қалыптасуының қайнар көзі ретінде зерттеледі. Болашақ мұғалімде шығармашылық ойлауын, мәтіннің жазылу стиліне, сипатына қарай әртүрлі мәтіндерді салыстыра білу, құжаттың жасалу уақыты мен авторын анықтау дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы

    Курс әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теорияларына сүйене отырып, жаңа замандағы (XVIII – ХХ ғ. басы) Қазақстан тарихын зерттеу арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді. Курс XVIII – ХХ ғасыр басындағы қазақ қоғамының өзгеруінің терең мәні мен маңызын анықтау қабілетін дамытады. Болашақ мұғалімдер қазақ қоғамының өзгеруіне әсер еткен тарихи үдерістерді талдау дағдыларын жетілдіреді; өз мәдениетінің құндылықтары мен наным-сенімдері мен басқа халықтардың мәдениеті арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсінеді; ғылыми жұмысты жазу кезінде қажетті әртүрлі дереккөздерді, соның ішінде фольклорды түсіндіреді және пайдаланады; мәдени аспектілердің елдің тарихи дамуына әсерін анықтайды және танымдық және метатанымдық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыстағы ұлттық тәуелсіздік үшін қозғалыс пен даму жолдарын іздеу

    Болашақ мұғалімдер үлкен өзгерістер дәуіріндегі әлем, отаршылдық жүйенің күйреуі, шығыс өркениеттерінің даму ерекшеліктері, адамзаттың мәдени жетістіктеріндегі орны мен рөлі туралы білімдерін жетілдіреді, саяси, мәдени тарих бойынша білімдерін іс жүзінде қолдана алады, ауызша тарих әдістерін біледі. Зерттелетін кезеңдегі шығыс елдерінің дамуындағы экономикалық мәселелерді анықтау арқылы студенттердің экономикалық сауаттылығы қалыптасады; белгілі бір елдің экономикасы мен мемлекеттік саясатындағы өзгерістердің салдарын зерттей отырып, олар шығындарды бағалай алады; шағын топтарда жобалық жұмысты жүзеге асыруда өзара әрекеттесе отырып, зерттеушілік және коммуникативті дағдыларды дамытады; Жаңа дәуірдің маңызды мәселелерін түсіну, бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу

    Болашақ мұғалімдер діннің, әлемдік және негізгі ұлттық діндердің теологиялық анықтамасы туралы, діннің пайда болуының, дамуының және таралуының табиғи сипаты туралы, оның әлемдік мәдениетке енуі туралы түсініктерін жетілдіреді; «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық қызметті реттейтін нормаларды оқып-үйрену, әлемнің алуан түрлілігін түсінеді. Курс қазіргі құқықтық және діни жағдайды қабылдауда құқықтық мәдениетті, икемді ойлауды қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер өз мәдениеті мен әлемнің басқа мәдениеттерінің әдет-ғұрыптары мен наным-сенімдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсініп, бағалай алады және өз шешімдері үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Қазақ мемлекеттілігінің тарихи бастаулары мен сабақтастығы, Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен зардаптары, Қазақстанның тәуелсіздік алуы мен экономикалық дамудың қазақстандық үлгісі, әлеуметтік жаңғыру және ұлтаралық келісімді нығайтуға бағытталған, жаңа тарихи сана мен дүниетанымды қалыптастыру саясаты туралы білімдерді береді. Тарихи өткенге сыни қарап, дәлелді мағлұматтардың негізінде қазіргі қоғамдық мәселелерді шешу жолын түсіндіреді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер академиялық жазу саласындағы түсінік аппараты туралы білімдерін дамытады, ғылыми мәтіннің әртүрлі түрлерін (мақалалар, тезистер, рефераттар, эсселер, диплом жұмыстарын жазу; әртүрлі конкурстарға, конференцияларға қатысуға өтінімдер жазу) құрастыру, өз жұмыстарының презентацияларын дайындау бойынша практикалық дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдердің логикалық, диалектикалық, аналитикалық, сыни тұрғыдан ойлау, оқиғалар мен құбылыстарды талдап, салыстыра білу, заманауи ақпараттық білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білімді меңгеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл

    Бұл курстың мақсаты – тарих пәні студентін пәнаралық көзқарас негізінде жобалық-зерттеу іс-әрекетіне теориялық және практикалық дайындау («Археология», «Этнология», «Деректану», «Мұрағат ісі», «Мұражай тану», «Академиялық жазу») және т.б.). Курсты оқу барысында ғылыми ұғымдар мен үдерістер туралы түсінік қалыптасады, зерттеу дағдылары жетіледі. Курстың нәтижесі – мұрағаттық және мұражайлық практика болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері

    Курсты оқу болашақ мұғалімдерге ХХ – ХХІ ғасыр басындағы дүниенің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге; мәдени-тарихи қауымдастықтардың өзіндік ерекшелігі, жаһандану үдерістерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі Батыс өркениетінің дамуы жағдайында нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы түсініктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдерде өзгерістерге төтеп беру, бүкіл адамзат тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілеттері қалыптасады. Жаһандық хабардар болу дағдыларын жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
  • Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
  • Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
  • Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады.
  • Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
  • Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
  • Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
  • Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
  • Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
  • Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.
  • Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық мәселелерді шешу үшін қашықтықтан және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады.
Top