6B01314 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан мен Моңғолияның көпмәдениетті білім беру ортасында жұмыс істей алатын, берік білімі, зерттеу және тілдік құзыреттілігі, этикалық және көшбасшылық қасиеттері бар бәсекеге қабілетті бастауыш сынып мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 251
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе (ММББУ)
ХХІ ғасыр мұғалімдерінің ерекшеліктерін, оқыту түрлері мен тәсілдерін, табысты оқыту әдістерін, эссе мен рефераттар жазу әдістемесін білім алушылар өздерінің шығармашылық қызметі негізінде зерттейді. Мұғалім мамандығының ерекшелігі, оның қоғамдағы рөлі және әлеуметтік дамуға қосқан үлесі, мұғалімнің этикасы мен нормалары, өзін оқытушылық қызметке дайындау дағдылары туралы білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілінің негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушылардың ауызша, жазбаша, монологиялық, диалогтік сөйлеуін дамыту үшін жағдай жасау. Пәнді оқу барысында білім алушылар лингвистикалық білім беру негіздерін (қазақ (орыс) тілінің негізгі бөлімдерін) оқиды, болашақ бастауыш сынып мұғалімінің жалпы мәдениетінің көрсеткіші ретінде сауатты жазу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары (ММББУ)
Пәннің мақсаты студенттердің педагогикалық инновацияларды, цифрлық технологияларды және жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарын ескере отырып, қазіргі мектеп жағдайында оқу процесін тиімді ұйымдастыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: оқытудың теориялық негіздері. Оқыту әдістері. Оқыту технологиялары. Оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру. Оқудағы бағалау және рефлексия
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Санауды оқыту әдістемесі (ММББУ)
Пәнді оқу болашақ мұғалімдердің балаларды санау негіздеріне, математикалық сауаттылыққа және бастауыш мектепте есептерді шешу дағдыларын тиімді оқытуға қажетті дағдылары мен білімдерін дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты - студенттерді математиканы оқытуда түрлі әдіс- тәсілдерді қолдана алатын білім беру процесін ұйымдастыруға дайындау, оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және математикалық білімді күнделікті өмірде қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиясы (ММББУ)
Пәннің мазмұны 6-10 жас аралығындағы балалардың психикалық процестерін, даму ерекшеліктері мен мінез-құлқын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - студенттердің бастауыш мектеп жасындағы балаларды дамытудың психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ олардың алған білімдерін педагогикалық практикада тиімді қолдануға қажетті дағдылар мен біліктерін дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – қазіргі заманауи бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін зерделеу. Курс барысында студенттер қазақ (орыс) тілін оқытудың принциптері, әдістері, формаларымен танысады. Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақты жоспарлауды және құрастыруды біледі. Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілі сабақтарында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалауды ұйымдастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, қазіргі білім беру ортасында математиканың рөлі және әдістемесін меңгеру негізінде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында білім алушылар 1-4 сыныптарда математиканың бастауыш курсын оқуға бағытталған инновациялық әдістерді, нысандарды, оқыту құралдарын қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жиын, логикалык элементтер (ММББУ)
Пәннің мақсаты студенттерде математикалық логика мен жиынтық теориясының негізгі ұғымдарын түсіну және қолдану үшін қажетті іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән логикалық және аналитикалық ойлауды дамытуға бағытталған, бұл күрделі математикалық және ақпараттық пәндерді одан әрі зерттеудің негізі болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу бойынша практикумымен
Курстың мақсаты - білім алушыларда балалар әдебиеті теориясын білу, сөйлеу техникасы мен көркем шығарманы мәнерлеп, шығармашылықпен оқу дағдыларын практикалық меңгеру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс барысында білім алушылар отандық және әлем балалар әдебиетінің үздік туындыларымен танысады, түрлі жанрдағы және стильдегі шығармаларды мәнерлеп оқу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивт білім беру негіздері (ММББУ)
Пән студенттерді барлық балаларға, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға қол жетімді және қолдау көрсететін білім беру ортасын құруға дайындауға бағытталған. Осы пән бойынша алған білім мен дағдылар болашақ мұғалімдерге әртүрлі даму ерекшеліктері бар балалармен тиімді жұмыс істеуге, олардың оқу және әлеуметтік интеграция үшін тең мүмкіндіктерін қамтамасыз етуге көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін МЖМБС талаптарын ескере отырып және бастауыш сынып оқушыларының әртүрлі материалдар мен бұйымдар жасау техникасымен жұмыс жасау кезінде 1-4 сыныптарда еңбек сабақтарын әзірлеуге және өткізуге дайындау. Білім алушылар еңбек сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық әлеуетін дамыту тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра (ММББУ)
Пән студенттерге бастауыш мектепте алгебра элементтерін тиімді оқытуға көмектесетін бастапқы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсат - болашақ мұғалімдерді бастапқы алгебралық ұғымдарды түсінуге дайындау және балаларды алгебраны қолдана отырып қарапайым математикалық есептерді шешуге үйрету, сонымен қатар оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сауат ашу мен каллиграфияны оқыту әдістемесі
Пәнді оқудың мақсаты - білім алушылардың 1-сынып оқушыларының сауаттылығын үйретуге қажетті білімдері каллиграфиялық дұрыс жазу дағдыларын меңгеру. Курсты оқу барысында білім алушылар сауаттылық пен каллиграфияны оқытудың заманауи жүйесі туралы білім алады, әріпке дейінгі, әріптен кейінгі кезеңде сабақтарды құрастыру дағдыларын меңгереді, бастауыш сынып оқушыларында каллиграфиялық дағдыларды қалыптастыру әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті (ММББУ)
Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдердің балалар әдебиеті, оның бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудағы рөлі туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар білім беру процесінде балаларға арналған әдеби шығармаларды дұрыс таңдау және тиімді пайдалану қабілетін дамыту. Пән студенттердің балалар әдебиеті ерекшеліктерін, оның баланың жеке басын дамытудағы және моральдық құндылықтарды тәрбиелеудегі функцияларын түсінуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Дүниетануды" оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - оқушылардың қоршаған әлемге деген танымдық қызығушылығын дамытуға және зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін теориялық негіздер мен практикалық әдістерді оқыту. Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер және тәрбиешілер қоршаған әлемді танудың әмбебап әдістері туралы түсініктері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Деректермен жұмыс істеу әдістері (ММББУ)
Пән деректермен жұмыс істеуде базалық дағдыларды дамытуға, студенттерді болашақта аналитикалық әдістерді тереңірек зерттеуге дайындауға бағытталған. Негізгі мақсат - болашақта оқу және кәсіби қызметте пайдалы болатын фундаменталды білім мен дағдыларды беру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология (ММББУ)
Пән студенттердің білім беру процесінің психологиясы, оқушылардың психикалық дамуы және оларды қабылдау ерекшеліктері туралы терең білімдерін қалыптастыруға, сондай-ақ алған білімдерін педагогикалық практикада қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты - студенттерді балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы біліммен қаруландыру арқылы кәсіби педагогикалық қызметке дайындау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Каллиграфия (ММББУ)
Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің әдемі және сауатты жазу дағдыларын дамытуға ғана емес, сонымен қатар жазудың эстетикалық қабылдауын, дәлдігін, ұқыптылығын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты - студенттерді бастауыш сынып оқушыларын әдемі және сауатты жазуға тиімді оқытуға дайындау, бұл оқушылардың жалпы дамуына, зейінділігіне, дәлдігіне және эстетикалық талғамына ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте кіріктірілген оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері
Курстың мақсаты, міндеттері, ұйымдастырылуы. Философия ғылымындағы интеграция ұғымы. Психологиялық ғылымдағы интеграция ұғымы. Педагогика ғылымындағы интеграция ұғымы. Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда интеграцияны қолданудың психологиялық-педагогикалық алғышарттары. «Педагогикалық интеграция» ұғымының инвариантты сипаттамалары. Бастауыш мектептегі интеграциялық процестердің ерекшеліктері. Интеграцияланған оқытудың белсенді әдістері. Бастауыш мектепте интеграцияланған оқытуды жүзеге асырудың халықаралық тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және табиғат (ММББУ)
Пән адам мен қоршаған табиғат арасындағы байланысты зерттеуге, сондай-ақ білім алушылардың адам өміріндегі табиғаттың рөлі мен қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілікпен қарауын түсінуге бағытталған. Бұл пәннің мақсаты экологиялық сананы дамыту, табиғи ресурстармен тұрақты өзара әрекеттесудің маңыздылығын түсіну, сонымен қатар экологиялық ғылымның, биологияның, географияның және табиғатпен және оны қорғаумен байланысты басқа пәндердің негіздерін зерттеу болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Рационал сандар және амалдар (ММББУ)
Пәнді оқу болашақ мұғалімдердің бастауыш мектепте математиканы оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде студенттер рационал сандар ұғымдарын, сондай-ақ олармен негізгі операцияларды (қосу, азайту, көбейту, бөлу) игереді, бұл оларға балалармен тиімді жұмыс істеуге және оқушылардың сандық қатынастар туралы түсініктерін дамытуға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш оқытудың біріктірілген әдістемесі (ММББУ)
Пән әртүрлі білім беру салалары мен пәндерді біріктіретін тәсілдерді қолдана отырып, оқу процесін тиімді ұйымдастыра алатын мұғалімдерді даярлауға бағытталған. Бұл студенттерге пәнаралық байланыстарды дамытуға көмектеседі, сонымен қатар әлемді біртұтас қабылдауға ықпал етеді. Интеграцияланған оқыту теория мен практиканың байланысына назар аударады, сыни ойлауды, шығармашылықты және ұжымда жұмыс істей білуді дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - білім алушылардың көркемдік білім негіздері туралы білімдерін және бастауыш мектепте бейнелеу өнері сабақтарын құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында олар бейнелеу өнерінің түрлері, жанрлары туралы біледі, сурет теориясының негіздерін оқиды, 1-4 сыныптарда бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны аясында бейнелеу өнері сабағын өткізу әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: білім алушыларды оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыруға ықпал ететін әдістемені тиімді іске асыруға дайындау. Пәннің мазмұны оқу сауаттылығын қалыптастыру үшін оқу стратегияларын қолдануды; түрлі жанрдағы көркем шығармалармен жұмыс істеу әдістемесін; әдебиеттік оқу сабағын жоспарлау; оқуды, тыңдауды, жазуды бағалау және түзету; әдебиеттік оқу сабақтарында оқушыларының сөйлеуін дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнері және әдістеме (ММББУ)
Курстың мақсаты - студенттердің бастауыш мектепте бейнелеу өнерін тиімді оқытуға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән болашақ мұғалімдердің шығармашылық және көркемдік қабілеттерін дамытуға, эстетикалық тәрбиеге, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларының көркемдік қабылдауы мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін әдістерді игеруге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану және әдістемесі (ММББУ)
Пән студенттерде мектепте жаратылыстану ғылымдарын тиімді оқыту үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ол болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін балаларға жаратылыстану ғылымдарының негіздерін үйретуге, сондай-ақ оқушылардың ғылыми дүниетанымы мен практикалық дағдыларын қалыптастыру үшін әртүрлі әдістер мен технологияларды қолдануға дайындауға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына мәтінді есептер шығаруға үйрету әдістемесі
Мәтінді есептер ерекше тапсырмалар ретінде. Оқушылардың есеп туралы білімдерін қалыптастыру. Математиканың бастауыш курсындағы қарапайым есептер. Математиканың бастапқы курсындағы құрамдас есептер. Бастауыш мектептің математика курсында стандартты емес есептер. Тапсырма бойынша жұмыстың әдістемелік тәсілдері. Есепті шешудің әртүрлі тәсілдерін іздеу Модельдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін МЖМБС талаптарына және оқу пәнінің мазмұнына сәйкес бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқытуға дайындау. Курсты оқу барысында білім алушылар ғылымның рөлі, заттар, табиғи ресурстар туралы білім алады,, Табиғат физикасы туралы білімдерін кеңейтеді; жаратылыстану сабақтарын өткізуде әдістемелік білімді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте жобалық жұмыстарын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: Бастауыш мектепте жобалау қызметін ұйымдастыру бойынша білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны жобаның мәнін, оның негізгі сипаттамаларын; жобалау қызметін басқарудың теориялық аспектілерін; жобалау қызметінің кезеңдерін; жобалау әдістерін; жобалардың презентациясын зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтінді есеп шығаруға үйрету әдістемесі (ММББУ)
Пәннің мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін балаларды мәтіндік есептерді шешуге тиімді оқытуға дайындау, бұл оқушылардың логикалық, аналитикалық және математикалық ойлауын дамытуға ықпал етеді. Студенттер бастауыш сынып оқушыларына есептердің шарттарын дұрыс түсінуге, негізгі ақпаратты бөліп көрсетуге және оларды шешу үшін математикалық әдістерді қолдануға үйретуге көмектесетін әдістемелер мен тәсілдерді меңгеруі керек
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби зерттеу әдістемесі, зерттеулер, дамыту,инновациялар (ММББУ)
Пән студенттердің педагогикалық процесс саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың білім беру практикасында инновациялық тәсілдерді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты - болашақ педагогтарды білім беру процесін жақсартуға, проблемаларды анықтауға және оларды шешудің тиімді әдістерін жасауға ықпал ететін зерттеу қызметін жүзеге асыруға дайындау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бірінші сынып оқушыларымен жұмыс жасау әдістемесі
Пәннің мақсаты – білім алушыларда 1-сынып оқушыларын оқыту, тәрбиелеу және дамыту әдістемесі бойынша құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында білім алушыларда бірінші сынып оқушыларын мектепке бейімдеу туралы кешенді проблема ретінде түсінік қалыптасады, олар диагностиканың әртүрлі құралдарын қолдануды үйренеді, бірінші сынып оқушыларының қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
ШЖБМ түсінігі. Шағын жинақты мектептердің дамуына шолу. ШЖБМ-де оқытудың қазіргі жағдайы. ШЖБМ-дегі оқу-тәрбие процесі және оны ұйымдастырудың ерекшеліктері. Бастауыш шағын жинақталған мектепте педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың ерекшеліктері. ШЖБМ оқу-әдістемелік, материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Шағын жинақталған мектепте сабақтарды жоспарлау. ШЖБМ оқыту жоспарының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына STEAM- білім беру
Курстың мақсаты - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін бастауыш мектеп пәндерін оқыту кезінде ғылыми, техникалық, инженерлік және математикалық пәндер элементтерін интеграциялау бойынша құзыреттіліктерін қалыптастыру. Білім алушылар бастауыш сынып оқушыларынан шығармашылық пен ынтымақтастықты ынталандыру әдістерін үйренеді, сыни ойлау дағдыларын меңгереді, бастауыш сынып оқушыларының тәжірибеде ғылыми әдістерді қолдануы үшін аралас орта жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі заманауи педагогикалық технологиялар
«Педагогикалық технология» түсінігі. Педагогикалық технологияның мәні және оған қойылатын талаптар. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Бастауыш білім беруде оқыту технологиясының психологиялық-педагогикалық негіздері. Дамытушы оқытудың маңызды белгілерінің сипаттамасы. Бастауыш мектепте проблемалық оқыту технологиясы. Бағдарламалық оқыту технологиясы. Компьютерлік оқыту технологиясы. Бастауыш сынып мұғалімі мен оқушының педагогикалық қарым-қатынас технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш сынып оқушыларында медиасауаттылықты қалыптастыру әдістемесі
Қазіргі кіші оқушы өміріндегі медианың рөлі мен маңызы. Бастауыш сынып оқушыларының денсаулығы мен дамуына қазіргі заманғы масс-медианың әсері. Кіші оқушылармен медиабілім сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Медиабілім беру ұғымдық аппараты. Әлемдегі медиабілімнің тарихи дамуының негізгі кезеңдерінің сипаттамасы. Қазіргі әлеуметтік- мәдени жағдайды, әртүрлі елдердегі медиаграмоттықтың даму ерекшеліктерін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан мен Моңғолияның қазіргі жетістіктеріне негізделген психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы терең білімді көрсету
- Қазақстан мен Моңғолияның білім беру жүйелерінде бастауыш білім берудің педагогикалық міндеттерін шешу үшін кәсіби білімді қолдану
- Екі елдің мәдени, этикалық және ғылыми ерекшеліктерін ескереріп, кәсіби пайымдауларды қалыптастыра отырып, педагогикалық ақпаратты талдау және түсіндіру
- Қазақстан мен Моңғолия бастауыш мектебінің көпмәдениетті ортасында білім беру және тәрбие міндеттерін шешуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдалану
- Қазақстан мен Моңғолияның бастауыш білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар шеңберінде өзін-өзі оқыту және үздіксіз кәсіби даму дағдыларына ие болу
- Екі елдегі бастауыш білім беруді салыстырмалы талдау және дамыту контекстінде қолдана отырып, педагогикалық зерттеулер әдістемесін және академиялық жазуды меңгеру
- Қазақстан мен Моңғолияның білім беру тәжірибесінде пәнаралық білімді қолдану және педагогикалық құбылыстар арасындағы өзара байланысты талдау
- Ғылыми және педагогикалық қызметте Академиялық адалдық пен этика қағидаттарын сақтау
- Екі тілді және көп мәдениетті білім беру жағдайында бастауыш сыныптарда оқыту сапасын арттыру үшін әртүрлі салалардағы (математика, жаратылыстану, гуманитарлық ғылымдар) білімді біріктіру
- Қазақстан мен Моңғолияның білім мазмұны мен мәдени мәнмәтінінің талаптарын ескере отырып бастауыш мектептің оқу пәндері бойынша оқу процесін жоспарлау және іске асыру
- Қазақстан мен Моңғолияның білім беру жүйелерінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін бейімделген білім беру бағдарламаларын және оқытудың жеке траекторияларын әзірлеу және енгізу
- Трансұлттық білім беру кеңістігінде көшбасшылық қасиеттерді және педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыра отырып, жеке, кәсіби және физикалық дамуға ұмтылуды көрсету