Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01512 География-Тарих в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ауа райының теориясы

    Қазіргі замандағы климаттың өзгеруін және өткен жылы қайта жаңартылуын зерттеу. Климаттық болжау әдістерін меңгеру. Климаттың өзгеру сценарийлерін көрсету. Климат түзуші факторларды және планетарлық Климаттық жүйедегі кері байланыстарды ашу. Өткендегі климаттың өзгеруін, қазіргі климаттың жай-күйін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану

    Планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік беру. Осы қабықтың уақыт пен кеңістіктегі құрылысы мен даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық және экспериментальдық археология

    Курстың мақсаты археология саласындағы практикалық және эксперименталды әдісті қолданудың ережелерін меңгерту, студенттерге археологияның аталған бағытытындағы нақты зерттеу мәселелерін өз бетінше құрастыруда қажетті теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алғашқы қоғам тарихы

    Пәннің мақсаты: студенттердің бойында адамзат қоғамының даму заңдылықтарын, оның шаруашылық және қоғамдық қызметінің дамуының ерте кезеңдерінде объективті-тарихи түсінігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археология

    Пәннің оқу курсы тарих ғылымының бөлімі болып табылатын археология адам қоғамының өткенін, оның қалыптасуы мен дамуын, көбінесе материалдық көздер бойынша ашады. Археологиялық деректер бойынша тарихи процестің қайта жаңартылуын көрсету. Адамзат мәдениетінің, материалдық өндірістің, идеология мен дүниетанымның, қоғамдық қатынастардың даму кезеңдерін, этнос арлық құрылым мен оның өзгеру динамикасын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пәннің мақсаты: ежелгі дүниенің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі кезеңдерін, көрнекті ежелгі саясаткерлердің, қолбасшылардың, мәдениет қайраткерлерінің есімдерін, оқиғалардың маңызды күндерін, ежелгі әлем тарихы бойынша ұғымдарды, мәдениет пен дін саласындағы ежелгі өркениеттердің негізгі жетістіктерін, әлемдік тарих пен мәдениет үшін ежелгі әлемнің тарихи және мәдени мұрасының маңызын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; • инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер мүмкін: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну. • адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ежелгі Қазақстанның рухани мәдениеті

    Қазақстан халқының ежелгі тарихи-мәдени мұрасын зерттеуге, сақтауға, жаңғыртуға және тиімді пайдалануға бағытталған маңызды мәселелерді зерттеу. Оқыту барысында студенттер ежелгі рухани тарихи-мәдени мұраны насихаттау мен зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пайдалы қазбалардың қалыптасуы

    Пайдалы қазбалар кен орындарының қалыптасуын зерттеу. Минералдардың физикалық қасиеттерін, тау жыныстарының құрылымы мен құрылымын анықтай білу. Тау жыныстарының жату түрлерін және жыртылатын бұзылыстардың түрлерін ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    Пәннің мақсаты: ежелгі дүниенің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі кезеңдерін, көрнекті ежелгі саясаткерлердің, қолбасшылардың, мәдениет қайраткерлерінің есімдерін, оқиғалардың маңызды күндерін, Ежелгі әлем тарихы бойынша ұғымдарды, мәдениет пен дін саласындағы ежелгі өркениеттердің негізгі жетістіктерін, әлемдік тарих пен мәдениет үшін ежелгі әлемнің тарихи және мәдени мұрасының маңызын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография топография негіздерімен

    Мақсаты: географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылар туралы шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде толық түсінік беру. Студенттерді топографиялық карталардан және аэрофотосуреттерден жергілікті жер туралы ақпарат алудың ең тиімді әдісі ретінде оларды бағдарлау үшін пайдалануға, арнайы түсірілімдерді жобалауға және географиялық карталарды құрастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы геология

    Құрылыс туралы заманауи түсініктерді зерттеу Жер қабығының заттық құрамы және жер қабатының негізгі құрылымдық элементтері. Геологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, негізгі жынысты құрайтын минералдарды анықтау тәсілдерін ашу және тау жыныстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи демография

    Тарихи демография пәнін, зерттеу әдістерін, көздері мен негізгі бағыттарын көрсету. Курсты меңгеру барысында студенттер халықтың өсу динамикасын, көші-қон үрдісінің теориясын, сонымен қатар Қазақстандағы әлеуметтік-демографиялық жағдайды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Қосалқы тарихи пәндерді оқыту міндетіне осы пәндермен ұсынылатын мәліметтер мен әдістермен кешенді танысу кіреді. Бұл саладағы білімнің ерекше рөлі мен құндылығы осы пәндердің өзара, сондай-ақ археология, этнология, алғашқы қауымдық, дүниежүзі тарихы, Қазақстан тарихы және мұрағаттану және мұражайтану сияқты тарихи ғылымдар мен тығыз байланысты болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Мақсаты: оқыту теориялары, заманауи дидактикалық тұжырымдамалар және оқытудың инновациялық технологиялары туралы білімді кеңейту және қалыптастыру: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқытудың жан-жақты процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геоинформатика

    Геоақпараттық жүйелерді жобалау, құру, пайдалану және пайдалану, геоақпараттық технологияларды әзірлеу, қолданбалы аспектілер немесе практикалық және геоақпараттық мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихы

    Пәннің мақсаты: Батыс Рим империясының құлауынан және Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің басына дейінгі кезеңді қамтитын адамзат тарихындағы дәуірін зерттеу. Оқыту барысында білім алушылар феодалдық құрылыстың дамуының жалпы заңдылықтарын, адамзат дамуындағы прогрессивті кезеңді, орта ғасырлардағы тарихи үрдістің әр түрлі елдердегі өз ерекшеліктерін анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы

    Қазақстанның ортағасырлық тарихы-тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, процестерді тұтас түрде зерттейтін, орта ғасырларда Қазақстан аумағында орын алған тарихи заңдылықтарды анықтайтын ғылым. Курс студенттердің ортағасырлық Қазақстанның этностары мен мемлекеттерінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Географияны оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды; * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады; * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады; * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру, оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуді тереңдету және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және білім алушыларды немесе оқушыларды бағалауға тартуға қабілетті; Мазмұны: бағалаудың әртүрлі технологиялары, принциптері, кезеңдері, олардың білім саласын бағалау құралдары (оның ішінде формативті және жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және т. б.), бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістері (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау), оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін, даму жүйелерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет елдердің жаңа заман тарихы

    Жаңа замандағы Еуропа және Америка елдерінің тарихи дамуының негізгі мәселелері мен бағыттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттерді қарастырылып отырған дәуірде болған негізгі тарихи оқиғалар мен үрдістермен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 1

    Мақсаты: жер бетінің табиғи ландшафттарын, планетарлық (белдік-аймақтық) заңдылықтарды және олардың пайда болуы, дамуы мен таралуының жергілікті шарттарын зерттеу. Материктер мен мұхиттарды ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасының құзыреттілігін арттыру. Студенттер оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігіне ие, олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, ақыл-ой және этикалық тұрғыдан әл-ауқатты қолдайды. Студенттер: * әртүрлілікті қабылдау, мектептерде туындайтын қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтайды. * даму басымдықтарын анықтап, әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлайды (білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлейді). * барлық оқушыларды қолдау үшін АКТ қолданады; * инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың тұрақты мектеп жүйелеріне қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастыққа жәрдемдеседі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикалық және әлеуметтік географияға кіріспе

    Зерттеудің статистикалық және картографиялық әдістерін пайдалана отырып, табиғатты тиімді пайдалану және географиялық болжам туралы түсінік беру. Ғылыми білім жүйесіндегі экономикалық географияның орнын көрсету, олардың әдіснамалық негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде ашу. Тарихи дамудың ерекшеліктерін қарастыру, ілімдер, теориялар мен тұжырымдамалар сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аймақтық физикалық география

    Нақты аумақтарды, олардың табиғатының ерекшеліктерін, табиғи ресурстарын, даму үрдістерін және қалыптасу үрдістерін зерттеу. Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономикалық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін де, құрылымы мен осы ерекшеліктердің жалпы географиялық заңдылықтармен тығыз байланысында дамуын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлемдік саясат

    Курстың мақсаты: әлемдік елдердің саяси ахуалын зерттеу және талдау. Оқыту барысында әлемдік саясаттағы халықаралық қатынастар субъектілерінің ортақ мүдделерін іске асыруға бағытталған саяси қызметі, БҰҰ-ның ғаламдық қызметі, халықаралық одақтар, мемлекеттер мен халықтар уәкілеттік берген ұйымдардың құрылымы, өзара қарым-қатынастар мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеу әдістерінің практикумы

    Географиялық зерттеу әдістерін, географиялық ақпаратты талдау тәсілдерін меңгеру нәтижесінде кәсіби зерттеу қызметіне дайындықты қалыптастыру. Ғылыми нәтижелерді әлеуметтік-экономикалық бағалау дағдыларын алу. Ғылыми еңбектің қолжазбасымен жұмыс істеу қабілеті. Ғылыми сөйлеу стилін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Табиғатты пайдаланудың тиімді негіздері

    Табиғатты тиімді пайдалану негіздерін үйрену. Жердің табиғи-ресурстық және экологиялық-экономикалық әлеуетін көрсету. Табиғаттың экономикалық құндылығын қарастыру. Табиғи игіліктерді бағалау. Табиғатты пайдаланудың экономикалық тиімділігін зерттеу. Алған білім мен іскерлікті шешу үшін пайдалану қоршаған ортаны қорғау және табиғатты тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 2

    Мақсаты: материктер мен мұхиттардың физикалық географиясының бұл бөлімінде Оңтүстік жарты шар материктерінің физикалық географиялық орнымен, табиғат жағдайы, гидрологиялық режимі және климатымен толық танысады. Африка, Оңтүстік Америка, Австралия және Антарктида материктерін ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтарына кешенді сипаттама береді. Оңтүстік жарты шар материктерін табиғи физикалық-географиялық аудандастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өлкетану және топонимика, туризм негіздері

    Туристік-өлкетану жұмысының негіздерін және топонимиканы оқыту. Өлкетану мектептің өмірмен байланыстыруының маңызды құралы ретінде және белгілі бір аумақтағы халықтың тарихи, демографиялық құрамы, рухани және материалдық мәдениеті бойынша білім көзі ретінде көрсету. Туристік-өлкетану жұмысының әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аймақтық физикалық география 2

    Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономиялық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін, құрылымы мен дамуын және осы ерекшеліктердің жалпыгеографиялық заңдылықтармен тығыз байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы

    Қазақстандағы Кеңестік Коммунистік жүйенің дағдарысы мен ыдырау процесін, қалыптасуын оқып үйрену,тәуелсіз Қазақстан Республикасы білім беру жүйесін және оның әлемдік қауымдастықтағы орнын білу. Сондай-ақ отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық тұжырымдамалары негізінде тәуелсіздік кезеңдегі отандық тарихтың тарихи процесстерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Географияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және географияны оқыту технологияларын қолдануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық, пәндік саладағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлайды және болжай алады; * жеке оқыту және көшбасшылық ұстнымдарын іс жүзінде қолданады, оқушылардың қажеттіліктерін ескереді, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу. Студенттер: • Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады; • Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі; • ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоглобалистика және геоурбанистика

    Мақсаты: жаһандану үрдістерінің себептері мен тенденциялары, ол тудыратын жаһандық мәселелер, сондай-ақ қалалық жүйелердің кеңістіктік ұйымдастырылуын (жоспарлануын) зерттейтін мәселелер туралы түсінік беру. Адам мен биосфераның осы үдерістердің теріс салдарын шешу жолдарын сипаттау. Урбанизация процесін тереңдету негізінде әртүрлі деңгейдегі қалалық жүйелердің эволюциясын және жұмыс істеуін адам қажеттілігінің әртүрлілігі өзіне тән өсуімен ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқытудың әдістемесі

    Теориялық, оқу-әдістемелік даярлықты, формаларды, тәсілдерді, тарихи білімді беру құралдарын, яғни мектептерде оқытуды тиімді ұйымдастыру. Тарих курсының оқу материалында білім беру процесі барысында болашақ мұғалімдерді тәрбиелеу мен дамытуға дайындау мақсатында оқыту дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық деректану

    Тарихи дереккөздердің пайда болу заңдылықтарын және олардың нақты тарихи үрдістің көрсетілуін, ондағы ақпараттың құрылымы мен қасиеттерін зерттеу, тарихи зерттеудің жалпы және жеке сыныптар мен дереккөздердің түрлеріне қатысты әдістемесін әзірлеу. Курсты игеру кезінде студенттер құжаттармен жұмыс істеуге қажетті арнайы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қазақстан Республикасының мысалында ірі индустриалды – ауыл шаруашылығы аймағын кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Энергетика, отын, металлургия, машина жасау және химия өнеркәсібі орталықтарының қызметін талдауға дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы

    Қазақстан деректану тарихнамасының мәселелері, Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануының қалыптасу және даму мәселелері зерттеледі. Студенттердің қазіргі Қазақстан аумағын мекендейтін қазақ және басқа да халықтардың ғылыми көпғасырлық өткен замануи үдерістері туралы хабардар болуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкономика негіздері

    Сыртқы саяси мақсаттарға, әлемдік немесе өңірлік қуатты экономикалық жолмен қол жеткізуді қамтамасыз ететін мемлекеттің экономикалық қуаты туралы түсінік беру. Мемлекеттік және аймақтық білім беру үрдістерін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнеркәсіп және ауылшаруашылық өндірістің негізі

    Ауыл шаруашылығы және өнеркәсіп өндірісінің заманауи технологиялары туралы түсінік беру. Өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы салаларының жіктелуін көрсету. Өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастырудың негізгі нысандарын қарастыру. Ауыл шаруашылығының құрылымын және оның даму ерекшеліктерін ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет елдер тарихы бойынша деректер

    Пәнді меңгерудің мақсаты шет елдер тарихы бойынша тарихи деректердің негізгі түрлері мен олардың классификациялануы бойынша жұмыс істеу, әртүрлі дереккөздері түрлерінің ақпараттық әлеуеті туралы түсініктерді қалыптастыру, шет елдер деректерімен жұмыс істеу әдіс-тәсілдерін меңгеру, шет елдер тарихының нақты мәселелерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет елдердің қазіргі заман тарихы

    Студенттерде жаңа тарих туралы заңды және қажетті кезең ретінде тұтас түсінік қалыптастыру. Әр түрлі континенттер елдерінің дамуына индустриялық революцияның әсерін ашу. Индустриялық және постиндустриялық қоғамның дамуының негізгі ерекшеліктерін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ресей және Кеңес мемлекетінің тарихы

    Курстың мақсаты: әлеуметтік-экономикалық және саяси процестерді, маңызды фактілер мен оқиғаларды, тарихи дамудың әр түрлі кезеңдеріндегі Ресей және кеңес тарихының даму үрдістері мен заңдылықтарын зерттеу. Оқыту жинақталған материал негізінде зерттелетін мәселе бойынша қорытынды жасауға мүмкіндік беретін тарихи зерттеудің ғылыми әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Этнология

    Этнологияны теориялық тұрғыда қарастырып, халықтардың қалыптасуы, шоғырлануы мен мәдениетінің пайда болуын ғылыми тұрғыда қарастыру. Этнология ғылымындағы соңғы ғылыми тұжырымдарға сүйене отырып, студенттерге халықтар тарихы мен этногенезінің қалыптасуы туралы теориялық білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс пен Батыстың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Мақсаты - батыс және шығыс өркениеттерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері мен қалыптасу ерекшеліктерін, өзара іс-қимыл процесінің тарихи тамыры мен сипатын, Батыс пен шығыс мәдениетінің өзара байланысы мен өзара байытылуын зерделеу. Курс зерттелетін мәселе бойынша қорытынды жасауға мүмкіндік беретін тарихи зерттеудің, салыстырмалы талдаудың ғылыми әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Курстың мақсаты: студенттердің жергілікті тарихты зерттеудің теориялық-әдістемелік базасы мен ерекшеліктері туралы толық түсінігін қалыптастыру, табиғи және мәдени мұраны сақтау мен анықтау саласында тарихи өлкетанудың маңыздылығын ашу. Пәнді меңгеру барысында студенттер өлке тарихы бойынша материалдарды жинаудың негізгі принциптері мен әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Табиғатты пайдалану экономикасы

    Табиғатты пайдалануды табиғи-ресурстық әлеуетті бағалауды қамтитын тұтас жүйе ретінде зерделеу. Табиғатты тиімді пайдалануды, басқару және төлемдер жүйесін қарастыру. Техногенді әсердің ықтимал экологиялық-экономикалық салдарын бағалау. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау теориясы мен тәжірибесін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контекстінде географияны оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады * әртүрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу іс-әрекетін -құжаттайды және нәтижелерді ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Мақсаты: әлемнің қазіргі заманғы саяси картасын, мемлекеттік жүйені (басқару нысандары мен әкімшілік бөліністі) қалыптастырудың негізгі кезеңдерін зерделеу. Әлемнің табиғи ресурстарының географиясын ашыңыз. Показать алуан әлемнің, топтау және негізін елдер. Саяси Географияны, экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайды қарастырыңыз. Халықаралық экономикалық және саяси ұйымдар мен одақтар туралы негізгі мәліметтерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық экономика

    Өңірдің аумағын, оның табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикасын, оның құрылымдық қайта құру, еңбек ресурстарын зерттеу. Экономиканы табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиялық зерттеулер кешенінде қажетті буын ретінде зерттеу. Өндірістік күштердің орналасуын және өңірлердің экономикасын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде, өзін-өзі дамыту және өмір бойы өз бетімен білім алу.
  • Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген дәлелдерді қолдану.
  • Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдайды.
  • Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, Төтенше жағдайлар және адам денсаулығын сақтау жағдайында қорғау дағдыларын қолдану.
  • Қазіргі географияның және жалпы тарихтың жалпы және теориялық негіздерін білу.
  • Географиялық қабықтың жұмыс істеу заңдылықтарын, оның бөліктерінің уақыт пен кеңістіктегі өзара әрекеттесуін бағалау.
  • Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімді жинақтау.
  • Ақпараттық және инновациялық технологияларды қолдана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін қолдану.
  • Табиғи ерекшеліктерді, минералдық-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетті және Қазақстан тарихын талдау.
  • Табиғи, әлеуметтік-экономикалық және саяси аумақтық жүйелердің қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестерін бағалау.
  • Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістер мен академиялық хатты қолдану.
  • Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу.
Top