6B01713 Қазақ тілі және әдебиеті в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Басты мақсаты: білім саласының жоғарғы білікті мамандарын дайындайтын, сондай-ақ білім беру процесіне инновациялық технологияны енгізе отырып, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған білімді іске асыру.Білім берудің ұстанымдары студенттердің академиялық икемділігіне қол жеткізуге және олардың еңбек нарығында еркін бейімделуге бағытталған білім беру мен ғылымның негізгі ұстанымдарымен сай құрылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 246
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл біліміне кіріспе
"""Тіл біліміне кіріспе"" пәні тіл ғылымының негізгі мәселелерін ашады. Курстың мақсаты: студенттерді Тіл туралы ғылымның пәні мен міндеттерімен, қазіргі лингвистиканың құрылымымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар туралы, негізгі лингвистикалық терминология туралы түсінік қалыптастыру; лингвистикалық ғылымның жекелеген бөлімдері бойынша курстарды одан әрі тереңдете зерделеу үшін қажетті тіл туралы негізгі мәліметтерді хабарлау; студенттерді лингвистикалық цикл пәндерін одан әрі зерделеуге дайындау"
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық
Мақсаты: экономиканы дамытудың негізгі кезеңдерін, оның негізгі тұжырымдамаларын, негізгі қаржылық категорияларын, жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын білім жүйесін қалыптастыру. Негізгі экономикалық ұғымдарды, олардың категориялары мен өзара байланыстарын, фирмалардың, тұтынушылардың, мемлекеттің негізгі экономикалық заңдылықтары мен мінез-құлқының негізгі модельдерін, жеке кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, соның ішінде міндетті түрлерін білу. Экономикалық ақпаратты жинай, жинақтай және талдай білу, практикалық мәселелерді шешуде алған теориялық білімдерін қолдана білу, жеке қаржының кірістері мен шығыстарының құрылымын олардың түрлері бойынша анықтай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орнықты дамудың негіздері
Пән студенттердің қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның жаһандық дамуының негізгі бағыты ретінде орнықты даму тұжырымдамасын тұтас түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста орнықты дамудың мәні, оның құндылықтық бағдарлары мен осы саладағы халықаралық бастамалар кеңінен қарастырылады. Экологиялық жауапкершілік, әлеуметтік әділеттілік, экономикалық тиімділік және ұрпақаралық ынтымақтастық мәселелеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; Оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
"Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты: пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Мақсаты: пән кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастырады, ұғымдық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын игеруге бағытталған. Оқытылады: құрылымдық-мазмұндық аспектлер, кәсіпкерліктің негізгі категориялары, принциптері мен әдістері; негізгі тәсілдер, тұжырымдамалар көшбасшылық теориясындағы негізгі дағдылар; тиімді көшбасшылық аспектілері және инновацияларды басқару заңдылықтары; кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтауы және пайдалануы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Мақсаты: экономика негіздері, Экономикалық дамудың проблемалары мен модельдері бойынша білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің спецификалық әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, экономикалық дамудағы тауар-ақша қатынастары мен нарықтың рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Мақсаты: пән құқықтық ғылым, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтары, мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың бірлігі, олардың қоғамның әлеуметтік-мәдени параметрлерімен тікелей байланысы туралы жалпы түсінік қалыптастырады; әртүрлі мемлекеттік-құқықтық институттардың жұмыс істеу, өзара әрекеттесу және даму тетіктерін түсіну; құқықтың негізгі салалары туралы білімді игеру, нормативтік құқықтық актілерді пайдалану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі фонетикасы
Пән қазақ тілі фонетикасының қалыптасуының, дамуының негізгі бастауларын, кезеңдерін қарастырады. Фонетикалық заңдылықтар зерттеледі. Зерттеулер талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пән болашақ маманның білім беру саласындағы менеджмент және басқару қызметін ғылыми ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады; білім алушының білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаттарын, әдістері мен тетіктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ педагогтардың кәсіби қасиеттерін арттыруға мүмкіндік береді және оларға кәсіби өсуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән студенттердің назарын адамдардың өмірі мен іс-әрекетінің педагогикалық аспектілеріне аударуға, педагогикалық білім мен дағдылар жүйесі туралы түсінік беруге, болашақ мұғалімдердің педагогикалық іс-әрекетін жүзеге асыруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. орта білім беру мекемелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пән әдебиеттануды өзіндік құрылымы мен ұғымдар жүйесі, әдеби шығармаға және кеңірек әдеби процеске ғылыми көзқарастар кешені бар ғылым ретінде таныстырады. Білім алушылар әдебиет тарихын зерттеуде қолданылатын әдебиеттанудың негізгі ұғымдары мен категорияларын игереді, көркем шығарманы және жалпы әдебиетті түсіндірудің әртүрлі тәсілдерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мәдениет негіздері
Курс студенттерде инклюзивті мәдениетті заманауи қоғамның қажетті құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінуді және әртүрлілікті, төзімділікті, теңдік пен әлеуметтік әділеттілікті қабылдауға қатысты құндылық көзқарастарды дамытуды қалыптастырады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін нысандар мен қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ететін инклюзивті мәдениет және өзара әрекеттесу негіздері бойынша әмбебап құзыреттерді дамытуға арналған. Пәннің міндеттері: студенттерді инклюзивті мәдениеттің теориялық және әдістемелік негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және нормативтік аспектілерімен таныстыру; студенттердің қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беруде, еңбекте және әлеуметтік қызметте қосудың маңыздылығы туралы түсініктерін дамыту; инклюзивті тәжірибені талдау мен бағалауда дағдылар мен дағдыларды дамыту, кәсіби қызметте этикалық және заңды бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
пән болашақ мұғалімді бала ағзасының дамуының анатомиялық - физиологиялық ерекшеліктері, оның сыртқы әлеммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтермен таныстырады, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға негізделген заңдылықтар туралы ақпарат береді, олардың оқу жұмысының әртүрлі түрлері барысында жоғары жұмыс қабілеттілігі сақталадыСтуденттерді таныстырады: - адам ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарымен; - ағзаның қорғаныс күшін арттырудың негізгі әдістерімен; - балалар мен жасөспірімдердің жұмыс қабілеттілігінің ырғақты ауытқуларымен; - дені сау және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлімен; - адамның салауатты өмір салтының негіздерімен."
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөз тіркесі және сөйлем
Бұл пән бойынша студенттер синтаксистің толық кБұл пән бойынша студенттер синтаксистің толық курсымен танысады. Сөз тіркестері мен сөйлемдердің грамматикалық ерекшеліктерін біледі, оларға қатысты мәдени зерттеулермен танысады. Сөз тіркестерінен, атау тіркестерінен, олардың байланыс тәсілдері мен формаларынан, синтаксистік қатынастардан, изафеталық тіркестерден туындайтын семантикалық және синтаксистік қатынастар қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы
Пән дамудың қазіргі жай-күйін, семантикалық және құрамдас нысандарын, тарихи арналар мен қабаттарды, байыту тәсілдерін, экспрессивті-стилистикалық маңызын, қазіргі қазақ тіліндегі сөздерді қолдану аясын қарастырады. Қазақ лексикологиясының қазіргі жағдайымен қатар оның тарихи қалыптасуы туралы ақпарат беріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру, тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен заңдылықтарын педагогикалық қызметте практикалық іске асыруға дайындау. Пәнді оқу тәрбиені мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс, отбасылық тәрбие, сыныптан тыс жұмыс, тәрбие жұмысындағы диагностика, сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру ретінде қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі дәуір әдебиеті
Пән қазақ халқының ежелгі тарих кезеңінде жасаған әдеби шығармаларын зерттейді. Ол дастандар, аңыздар, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, әндер сияқты жанрларды, соның ішінде күй, айтыс сияқты халық поэтикалық жанрларды талдау мен түсіндіруді қамтиды. Қазақ халқының ежелгі әдебиетіндегі мәдени құндылықтары мен рухани мұраларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Пәннің мақсаты қазақ халқының рухани мәдениеті, ғасырлар бойғы фольклорлық мұрасы туралы терең және жан-жақты түсінік беру болып табылады. Ол жастарға халық әдебиетінің терең мағынасы мен байлығын құнды қазына ретінде үйретуге, оның бірегейлігін ашуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдеби тіл және тілдік норма
Пән әдеби тілдің негізгі ережелері мен нормаларын, оның құрылымы мен қызметін, сондай-ақ тілдік норманың тарихи дамуын және оның әдебиетке әсерін зерттейді. Студенттерде әртүрлі коммуникациялық жағдайларда және әдеби шығармаларда әдеби орыс тілін сауатты және тиімді пайдалану үшін қажетті дағдылар мен білімді қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Бұл пән жас ұрпақтың санасын оятуға, ақыл - ойды дамытуға, оларды адамгершілікке, патриотизмге және т.б. Балалар әдебиеті-бұл балалардың эстетикалық талғамын дамытатын көркем шығарма ғана емес, сонымен бірге оның сенімді адамы, қорғаушысы және тәлімгері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивті және функционалдық құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Курсты меңгеру барысында студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін таңдау және қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін талдау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалау нәтижелерін диагностикалау, жобалау және болжау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық қазақ тілі
"Практикалық қазақ тілі" пәні ЖОО-да міндетті пән ретінде оқытыла бастады. Бұл курстың мақсаты - білім алушының міндетті деңгейдегі білім көздерін игеруі ғана емес, сонымен қатар студенттің шығармашылық қабілеттерін дамыту, ізденімпаздыққа, іскерлікке, зерттеушілікке бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік тілде іс жүргізу
Пән іс қағаздарын мемлекеттік тілде ұйымдастыру мен жүргізудің ережелері мен принциптерін зерттейді. Құжаттарды дайындауға, оларды жобалауға, жіктеуге, жылжытуға, есепке алуға және сақтауға байланысты жұмыстар жиынтығын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілдік қатынас негіздері
Пән тілдік қатынастың негізгі сипатын, құрамы мен басты қағидаларын, оны қолданудың әдіс-тәсілдерін қарастырады. жеке пән ретінде ұсыныла отырып, білім алушылардың теориялық білімі мен тәжірибелік дағдысын тереңдетіп, сөйлеу мәдениетіне байланысты іскерлігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы
Пән жаңа мағыналы туынды сөздердің қалыптасуы мен семантикалық дамуын, оларды құру тәсілдерін зерттейтін тіл білімі саласының ұғымдары мен категорияларын жан-жақты қамтиды. Сөзжасамның зерттеу нысанына атаудың жасалуы, қалыптасуы, ұғымда қалыптасқан бейненің тілдік таңбасы, туынды сөздің жасалу сипаты, әдіс-тәсілдері, жаңа мағынаның ішкі құрылымы, т.б. жатады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нормативті қазақ тілі
Бұл пән "нормативтік қазақ тілі"пәні бойынша қазақ тілін оқытудың мақсаттарын, міндеттерін және нормативтік заңдылықтарын айқындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ хандығы дәуірінің әдебиеті
Пән қазақ хандарының билігі кезінде пайда болған және қалыптасқан әдеби шығармашылықты зерттейді. Осы кезеңдегі әдебиеттің негізгі формалары туралы түсінік береді. Әдеби жанрлар мен формалардың алуан түрлілігін, сондай-ақ олардың қазақ халқының тарихи және мәдени бірегейлігін қалыптастырудағы рөлін түсіндіреді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасыр қазақ әдебиеті
Пән XIX ғасырда пайда болған қазақ жазушыларының әдеби шығармашылығын сипаттайды. Поэзия, проза, драма және сыни еңбектер сияқты 19 ғасырдағы қазақ әдебиетінің әртүрлі жанрларын қамтиды. Пәнді зерделеу шеңберінде 19 ғасырдағы қазақ әдебиетінің дамуындағы негізгі тенденциялар мен бағыттар қарастырылады, сондай-ақ әдеби әлемдегі жеке бағыт ретінде қазақ әдебиетін анықтауға және дамытуға көмектескен сол кездегі сыни жұмыстар талданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдеби процесс
Пән заманауи әдебиеттің озық тенденциялары мен дамуын сипаттайды. Қазіргі қоғамда әдебиетті құрудың, таратудың және қабылдаудың барлық аспектілерін қамтиды. Қазіргі әдеби шығармаларды талдау мен түсіндіруді және әдеби процесті әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде зерттеуді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі морфологиясы
Бұл пән бойынша мынадай манызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: тілдің грамматикалық единицалары (морфема, сөз), тілдің грамматикалық құрылысы, негізгі грамматикалық ұғымдар (грамматикалық мағына, форма, категория, тәсілдер), сөздің тұлғалық құрамы (негізгі туынды сөз), қосымшалар (жұрнақ, жалғау), олардын түрлері, сөз, оның түрлері (жалан, күрделі) және сөздердің лексика- грамматикалық топтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің фразеологиясы мен лексикологиясы
Пән қазіргі қазақ тілінің фразеологиялық бірліктері мен лексикалық ерекшеліктерін зерттейді. Студенттерде қазіргі қазақ тілінің фразеологиясы мен лексикологиясы туралы арнайы білімді, олардың лексикалық дағдыларын дамытуды және фразеологиялық және лексикалық бірліктерді талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
"Қазақ тілін оқыту әдістемесін" оқытуда ең жақсы нәтижеге жетудің жолы жаңа технологиялар моделін қолдана отырып, оқу процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық әзірлеуде, сондай-ақ жоғары білікті маман, жоғары кәсіби деңгейдегі шығармашылық тұлғаны даярлауда жатыр.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
«Қазақ тілін оқыту әдістемесін» оқытуда жақсы нәтижеге жетудің жолы - оқыту үрдісінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан жаңа технология үлгілерін пайдалана отырьп меңгерту, сонымен қатар кәсіби деңгейі жоғары, білікті маман, шығармашылық тұлға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Мәтін туралы идеяны қалыптастыру, оны түсіндіру, түсіндіру түрлері, оның қасиеттерінің ерекшеліктерін көрсету: тұтастық, байланыс, ақпараттылық, логика, бөліну. Курс аясында дискурсивті практика ретінде көркем мәтінді түсіндіру ерекшелігі қарастырылады. Лингвистикалық және эстетикалық феномен ретінде мәтін туралы түсініктерді тереңдету; мәтінді зерттеудің базалық бағыттарымен, оның құрылысының ерекшелігімен және ұйымдастырылуымен, базалық категориялары мен қасиеттерімен танысу; стилистика тұрғысынан жазбаша мәтіннің ғылыми, көркемдік және публицистикалық түрлерін талдау саласындағы дағдыларды бекіту; көркем мәтінді лингвистикалық талдаудың жаңа әдістемелерімен танысу; ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетін жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тіліндегі морфологиялық ұғымдар
Бұл пән тілдің грамматикалық бірліктері (морфема, сөз), тілдің грамматикалық құрылымы, негізгі грамматикалық ұғымдар (грамматикалық мағына, форма, категория, жолдар), сөздің тұлғалық құрамы, негізгі туынды сөз), қосымшалар (жұрнақ, қосымша ), олардың түрлері, сөз, оның түрлері (жалпы емес, күрделі) және сөздің лексика-грамматикалық топтары сияқты манызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивтік лингвистика
Бұл пән когнитивтік лингвистика пәні, оны зерттеу нысаны, қалыптасу тарихы, басқа ғылым салаларымен байланысы, қазақ тіл біліміндегі көрінісі туралы мәселелер жүйеленеді. Содай-ақ когнитивтік лингвистиканың басты мәселелрі – концепт, тілдік тұлға, дүниенің тілдік бейнесі, концептуалды метафора, танымдық фразеологизмдер туралы ғылыми талдамалар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдеби сынының тарихы
Бұл пән әдеби сынның қайнар бастауларын, көне дәуірдегі әдеби сынын, ағартушы-демократтардың әдеби ой-пікірлерін, баспасөз және әдеби сынын, 20 ғасырдың басындағы әдебиет мәселелерін. «Айқап» және «Қазақ» газетіндегі әдеби сынын, кеңестік дәуірдегі әдеби сынның мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Тарихи грамматиканың материалдарын меңгеру нәтижесінде ертеңгі жоғары білімді маманның санасында тарихи таным қалыптасады. Бүкіл мәдениет теңізінің негізгі қайнар бастауы саналатын тілдің тарихи даму жүйесі мен желісін меңгереді. Ал мұның өзі болашақ тіл маманының білімімен бірге білігі мен парасатын, сезімі мен түйсігін де айқындауға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудың теориялық негіздері
Әдебиет туралы ғылым және оның салаларын, қосымша салаларын,инақты айтқанда әдебиеттің теориясының, сынының, тарихының бастау арналарын, әрқайсысының өзіндік табиғатына тәни ерекшеліктерін талдап-таразылау арқылы түсіндіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиеті
Бұл пән қазіргі қазақ әдебиетінің өкілдерімен, олардың шығармаларымен таныстырып қана қоймай, ақын-жазушының шеберлігін көрсететін шығармалардың әдеби көркемдігі мен құрылысының тереңдігін көрсетеді, олар туралы зерттеулер мен ойлар тарихын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистика мәселелері
Лингвистика тек қолданыстағы тілдерді ғана емес, жалпы адам тілін де зерттейді. Лингвист тілді тікелей бақыламайды: тек тіл фактілері, яғни тірі ана тілдерінің тілдік актілері және олардың нәтижелері немесе тілдік материалдар тікелей бақылауға алынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
Пән ХХ ғасырдың басынан ортасына дейінгі кезеңдегі қазақ әдебиетінің дамуы мен ерекшеліктерін сипаттайды. Сол кездегі қазақ әдебиетінің ерекшеліктерін, оның әдебиет пен өнердің дамуына қосқан үлесін анықтауға, сондай-ақ ұлттық дәстүрлер мен тарихқа байланысты тән тақырыптар мен мотивтерді анықтауға мүмкіндік береді. ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиетін зерттеу студенттерге Қазақстанның мәдени және әдеби мұрасы туралы білімдерін кеңейтуге, сондай-ақ әдеби мәтіндерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамытуға көмектеседі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл мәдениеті
Пән білім алушыларды тіл мәдениетінің тіл білімінің басқа салаларынан ерекшелігімен тілді, жазуды, сөйлеуді күнделікті өмірде қолдану мәдениетімен тығыз байланыста болуымен таныстырады. Тіл мәдениетінің мақсаты - коммуникативтік қарым-қатынас кезінде тілдік тәсілдерді дұрыс ұйымдастырып, белгілі бір тәртіппен жүйелі қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Әдебиет теориясының пән ретіндегі болмысын, эстетикалық ойдың даму кезеңдерін, әдебиет теориясының методологиясын, қазіргі әдебиет теориясындағы ғылыми ағымдарды, қазақ әдебиеті ғылымындағы эстетика мен теория мәселелерін, көркем әдебиеттің табиғатын, автор, кейіпкер, шығарма, шығармашылық әлемін, әдеби тек, жанр, әдеби процесс, стиль мәселелерін, заңдылықтардың даму сипатын, қағидаларын ұғындыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі стилистикасы
Пәнде шығармалар тілінің көркемдеу тәсілдері мен баяндау стиліне, кейіпкер тіліне талдау жасау, жазушы қолданысындағы ерекшеліктер қарастырылады. Көркем тіл стилі-оқырманға эмоционалды, бейнелі, эстетикалық әсер ету функциясын орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ-орыс тілдеріең салыстырмалы грамматикасы
Тілді оқытудағы жаңа бағыттар мен әдіс-тәсілдерден көретініміз екінші тілді оқыту барысында грамматиканың білім алушының өз ана тілінің грамматикасымен салыстыра оқыту тиімді де ұтымды. Пәнде агглютинативті қазақ тілі мен флективті орыс тілінің құрылымындағы айырмашылықтарға байланысты ерекшеліктерін әр сала бойынша салыстыра зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орфография және пунктуация мәселелері
Пәннің негізгі мақсаты білім алушыларға емле, пунктуация, сөзжасам мәселелерін талдауға, қазақ тілінде дұрыс жазуға, сөздердің дұрыс айтылу ережелерін меңгеруге үйрету. Қазақ тілінің орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі синтаксисі
Пән қазіргі қазақ тілінің соңғы сатысы ретінде белгіленді. Білім алушылар синтаксис теориясының негіздерін, синтаксис - мән теориясының лингвистикалық мазмұнын, сондай-ақ жалпы тіл білімі мен Қазақ тілі ғылымындағы грамматикалық теориялардың қалыптасуы мен даму кезеңдерін терең түсінеді. Қазіргі қазақ тілі синтаксисінің мазмұны грамматика теориясының негіздерін, синтаксис пәнінің басталу көздерін, түркітанудың синтаксистік саласын қалыптастыру мен жүйелеуді, сондай-ақ қазақ тілі грамматикасының маңызды зерттеулерінің ғылыми-танымдық сипатын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологияларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін білу негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыру
- Әлеуметтік-гуманитарлық, әлеуметтік-саяси және жаратылыстану-ғылыми пәндердің негіздерін меңгеру
- Филология саласындағы ғылыми және теориялық зерттеулердің әдіснамасы туралы білімді пайдалану;
- Қазақ тілі мен әдебиеті арқылы экономика, экология, кәсіпкерлік, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жан-жақты дамыған тұлға дағдыларына ие болу.
- Қазақ тілі мен әдебиетінің қазіргі жай-күйін, оның білімнің басқа салаларымен байланысын, оның даму перспективаларын және кәсіби қызметте оқыту мен өзін-өзі жетілдірудің әдістемелік негіздерін түсіну
- Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістерін меңгеру; ғылыми ұғымдармен, тілдің жұмыс істеу заңдарымен кәсіби жұмыс жасау
- Кәсіби қызметте туындайтын мәселелерді шешуде ғылымның заманауи, инновациялық әдістерін, педагогика мен психологияның теориялық және қолданбалы аспектілерін қолдану
- Жасанды интеллект технологияларын қоса алғанда, қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Сабақтарды өткізу және жоспарлау нәтижелерін талдау.
- Кәсіби қызметте қазақ тіл білімінің (фонетика, морфология, синтаксис және т. б.) және әдебиеттанудың (көркемдік және стильдік құралдар, әдістер, шығармалардың жанрлары мен түрлері және т. б.) аспектілерін қолдану
- Мәтінді түріне қарамастан талдаудың әртүрлі тәсілдерін қолдану; тіл мен көркем әлемнің әртүрлі құбылыстарын түсіну; оларды пәндерді оқытуда түсіндіру
- Мәдениет пен өркениеттің алуан түрлілігі, әлеуметтік тәжірибе түрлері, Қазақстанның әлемдік тарихи және мәдени кеңістіктегі жетістіктері туралы білімдерін жіктеу