Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01612 Тарих в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

  • Қаржылық сауаттылық

    Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    "Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курсты оқытудың мақсаты педагогикалық қызмет саласында тұлғалық және кәсіби өсу стратегиясын қалыптастыру, педагогикалық мамандығының әлеуметтік мәнін сезіну. Педагогикалық қызметтің ерекшеліктері, кәсіби педагогикалық қызметтің нормативтік және заңнамалық негіздері туралы білім қалыптастыру. Ақпаратты алуға, өңдеуге және игеруге байланысты негізгі ақпараттық-педагогикалық дағдыларды дамыту және қалыптастыру; кәсіби педагогикалық қызметпен айналысуға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика негіздері

    Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орнықты дамудың негіздері

    Пән студенттердің қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның жаһандық дамуының негізгі бағыты ретінде орнықты даму тұжырымдамасын тұтас түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста орнықты дамудың мәні, оның құндылықтық бағдарлары мен осы саладағы халықаралық бастамалар кеңінен қарастырылады. Экологиялық жауапкершілік, әлеуметтік әділеттілік, экономикалық тиімділік және ұрпақаралық ынтымақтастық мәселелеріне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері

    Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Курстың мақсаты: әлемнің этникалық картасына тұтас көзқарас қалыптастыру және жекелеген этностардың этногенезі туралы білім беру. Оқу процесінде білім алушы этностардың қалыптасу тарихын, олардың мәдени ерекшеліктерін меңгереді. Осы білімге сүйене отырып, білім алушы этностарды антропологиялық, тілдік, шаруашылық және мәдени белгілеріне қарай жіктей алады; этнологиялық зерттеулер жүргізу негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Курстың мақсаты-тірі ағзаның өмір сүру заңдылықтарын ашу және оларды басқару. Әр түрлі жас кезеңдерінде балалардың дамуының негізгі заңдылықтары; мектептің оқу-тәрбие процесін, еңбек және демалыс режимін ұйымдастырудың физиологиялық-гигиеналық негіздері; оқушылардың медициналық-жыныстық тәрбиесі; өскелең ұрпақ денсаулығына қауіп факторлары. Мектеп гигиенасының жасқа байланысты физиологиясының заманауи мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениет негіздері

    Курс студенттерде инклюзивті мәдениетті заманауи қоғамның қажетті құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінуді және әртүрлілікті, төзімділікті, теңдік пен әлеуметтік әділеттілікті қабылдауға қатысты құндылық көзқарастарды дамытуды қалыптастырады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін нысандар мен қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ететін инклюзивті мәдениет және өзара әрекеттесу негіздері бойынша әмбебап құзыреттерді дамытуға арналған. Пәннің міндеттері: студенттерді инклюзивті мәдениеттің теориялық және әдістемелік негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және нормативтік аспектілерімен таныстыру; студенттердің қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беруде, еңбекте және әлеуметтік қызметте қосудың маңыздылығы туралы түсініктерін дамыту; инклюзивті тәжірибені талдау мен бағалауда дағдылар мен дағдыларды дамыту, кәсіби қызметте этикалық және заңды бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуразияшылдық: теория және практика

    Курстың мақсаты: еуразияшылдық идеясының пайда болу және даму тарихы, оның қазіргі кезеңдегі эволюциясы, Еуразиялық идеяның қазіргі қоғамдық-саяси жағдайдағы маңыздылығы, идеяның сипаттамасы және оны іс жүзінде жүзеге асыру туралы жалпы түсінікке ие болу. Қазіргі қоғамдық-саяси ойдағы еуразиялық идея. Идеяның жалпы сипаттамасы және оны іс жүзінде жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүниежүзі тарихы

    Курсты зерттеудің мақсаты Шығыс пен Батыстың ежелгі өркениеттерінің пайда болуы мен эволюциясының бастапқы шарттары мен себептерімен танысу. Шығыс және Батыс өркениетінің мәдени-тарихи және психикалық айырмашылықтарын анықтайтын табиғи-климаттық және әлеуметтік факторларды анықтау. Ежелгі өркениеттердің өзара ықпалын және олардың сабақтастығы заңдылығын қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Диаспорологияға кіріспе

    Курстың мақсаты этникалық тарихты, көші-қон процестерінің ерекшеліктерін және диаспораларды орналастыру және қалыптастыру орындарын таңдау мотивтерін зерттеуде аналитикалық қабілеттер мен дағдыларды дамыту. Этникалық мәдениеттің өзгеру ерекшеліктерін білу. Диаспоралардың диаспорологиясының теориялық және әдіснамалық принциптерін игеру. Этникалық мәдениеттің өзгеру ерекшеліктерін білу. Курсты оқу барысында диаспорологияның теориялық және әдіснамалық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алғашқы қоғам тарихы

    Курстың мақсаты білім алушыларда адам түрлерінің пайда болуы және адамзат қауымдастықтарының эволюциялық заңдылықтарын түсіну туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент адамның эволюциясын, оның дүниетанымын нұрландыратын археология, физикалық және мәдени антропология саласындағы заманауи пәнаралық зерттеулердің нәтижелерін біліп, Ойкумен қонысының географиясы мен хронологиясымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән студенттердің назарын адамдардың өмірі мен іс-әрекетінің педагогикалық аспектілеріне аударуға, педагогикалық білім мен дағдылар жүйесі туралы түсінік беруге, болашақ мұғалімдердің педагогикалық іс-әрекетін жүзеге асыруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. орта білім беру мекемелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Курстың мақсаты: педагог-тарихшының кәсіби қызметіндегі қосалқы тарихи пәндердің орны мен рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы қосалқы тарихи пәндердің терминологиясын, қағидаттары мен әдістерін меңгеретін болады; әртүрлі деңгейдегі зерттеулерде қосалқы тарихи пәндердің пайда болу тарихымен, даму кезеңдерімен, ерекшеліктерімен және маңыздылығымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның тарихи демографиясы

    Курстың мақсаты: Қазақстан тарихындағы демографиялық процестерді түсіндіру және сипаттау қабілетін дамыту. Пән Қазақстанның демографиялық тарихын ғылыми талдаудың теориялық негізін және елдің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуымен байланысын қалыптастырады. Пән Қазақстанның демографиясын дамытудың негізгі кезеңдерін, қазіргі көші-қон жағдайының ғылыми терминологиясын, қазақстандық бірегейлікті сақтау проблемаларын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қостанай облысының тарихы

    Курстың мақсаты: Қостанай облысы тарихының тарихи кезеңдерін, облыс мұрағаттары мен мұражайлары қызметінің теориялық және әдістемелік негіздерін, олардың құрамы мен мазмұнын, тарих ғылымының өзекті мәселелерін қамту. қазіргі кезеңдегі өлкенің, тарихи уақыттың әртүрлі кезеңдеріндегі материалдық және рухани мәдениетінің дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Курстың мақсаты – өлкетану пәнін, оның әдістері мен қызметін меңгеру. Тарихи өлкетану салалық өлкетанудың бір бөлігі ретінде белгілі бір аймақтың әлеуметтік маңызы бар оқиғаларын, дәстүрлерін, құндылықтарын тарихи жадта сақтауға бағытталғанын түсіну қажет. Тарихи өлкетануды оның негізгі зерттеу әдістерін (құжаттар, мерзімді басылымдар, оқиғалар замандастарының сұхбаттары және т.б.) білмейінше зерттеу мүмкін емес.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ежелгі Қазақстан тарихы бойынша кешенді білім қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында білім алушы түркі дәуіріне дейінгі алғашқы қауымды адамдар қоныстанған кезінен бастап Қазақстан аумағында болып жатқан тарихи үдерістердің ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады; жергілікті прото-мемлекеттердің саяси және әлеуметтік құрылымымен, көшпелі өркениеттің генезисімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру, тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен заңдылықтарын педагогикалық қызметте практикалық іске асыруға дайындау. Пәнді оқу тәрбиені мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс, отбасылық тәрбие, сыныптан тыс жұмыс, тәрбие жұмысындағы диагностика, сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру ретінде қарастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі әлемі және Еуропа

    Курстың мақсаты: Еуропалық халықтардың түркі әлемімен өзара қарым-қатынасы эволюциясының ерекшеліктерін түсіну. Пән ежелгі дәуірден орта ғасырға дейінгі түркі әлемі мен Еуропа арасындағы қарым-қатынас тарихы бойынша жаңа дереккөздерді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ортағасырлық тарихы

    Курстың мақсаты-ортағасырлық Қазақстанның қазіргі отандық тарихының кеңес кезеңнің тарихынан айырмашылығын түсіндіру. Қазақстанның ортағасырлық тарихын ғылыми зерттеулердің қазіргі деңгейінде зерттеу. Еуразияның отырықшы-көшпелі өркениетінің даму ерекшеліктерін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуразияның көшпелі империялары

    Мақсаты: білім алушылардың Еуразияның көшпелілер өркениеттері және сабақтастық мәселелері контекстіндегі өркениет рөлі туралы білімдерін дамыту; Еуразия көшпелілерінің шаруашылық мәдениетінің ерекшеліктері, діни нанымдары, өмірі мен өнері туралы негізгі білім беру. Курсты оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Еуразия көшпелілерінің мал шаруашылығы, көшпелілер мен отырықшы тайпалар, көшпелілер арасындағы отбасылық қатынастар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің тарихы

    "Пәнді оқытудың мақсаты Азия және Африка елдерінің ортағасырлық тарихының өзіндік ерекшелігімен, осы дәуірдің Азия және Африка континенттеріндегі кезең-кезеңімен танысу болып табылады. Азия мен Африканың ортағасырлық тарихының жалпы және нақты заңдылықтарын анықтау."

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихы

    "Курстың мақсаты: Батыс орта ғасырлар дәуіріне тарихи экскурсия. Шаруашылық жүргізу тәсілі, мемлекеттік құрылым нысаны, рухани мәдениет және алыпсатарлық және схоластикалық ойлаудың дамуы сияқты салалар бойынша ортағасырлық дәуірдің ерекшеліктерін анықтайтын факторларға аналитикалық шолу."

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс елдерінің ортағасырлық тарихы

    Курстың мақсаты: Шығыс әлемінің саяси және өркениеттік даму ерекшеліктерін анықтау үшін азиялық шаруашылық жүргізу тәсіліне негізделген Шығыс елдерінің мәдени және әлеуметтік дамуын зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пән орта ғасырдағы Шығыс мемлекеттерінің қалыптасу және даму тарихын, Шығыс елдерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени тарихының нақты фактілерін, Шығыс әлемінің саяси және өркениеттік дамуын зерттеуге бағытталған. Пән ортағасырлық Шығыс мемлекеттерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі тенденцияларын зерттеуді көздейді; Шығыс елдерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени тарихының нақты фактілерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    пән болашақ маманның мақсаты, міндеттері мен күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі кезеңде қолданылатын мектеп жүйесі туралы ғылыми білім мен түсініктер, практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Мақсаты: студенттерді оқыту, тәрбиелеу психологиясы және педагогикалық іс-әрекеттің мәні және мұғалімнің тұлғасы туралы заманауи идеялармен таныстыру. Курстың мазмұны: оқу іс-әрекетінің психологиялық құбылыстары мен заңдылықтары, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу және дамыту, оқушылардың даралығын, педагогикалық қызметте мұғалімнің жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: мектепте тарихты оқыту әдістемесі туралы жан-жақты білімді дамыту. Пәнді оқу барысында мыналар қарастырылады: мектеп тарихында білім берудің зерттеу әдістемесін жасау, Қазақстан Республикасының мектеп тарихында білім берудің қазіргі заманғы стратегиялары, мектепте тарихты оқытудың әдістемесі мен әдістері, тарих курсын жоспарлау, тарих пәнін пайдалану тарих сабақтарындағы инновациялық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы

    Курстың мақсаты: тарихты қалыптастыру кезеңі Шығыс тарихын зерттеуденәтиже бермейтінін немесе Шығыс және Батыс өркениеттерінің біркелкі емес дамуын көрсетеді. Тарихи-мәдени өркениеттік көзқарасты ұсына отырып, тарихты кезеңге бөлу идеясын дамыту. Азия елдерінің 17-19 ғасырлардағы дамуының баяулау себептерін, әсіресе "жабық есік"саясатының салдарын қарастыру. Шығыс және Африка елдерінің еуропалық отарлауының оң және теріс тенденцияларын қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы

    Курсты зерттеудің мақсаты-16-17 ғасырларда Еуропада капитализмнің қалыптасуының алғышарттары туралы білімді кеңейту және 18 ғасырда Америкада капитализмнің қалыптасуының ерекше жолы, оның феодализмнен айырмашылығы. Оның эволюциясының әртүрлі кезеңдерінде капиталистік формацияның жұмысындағы прогрессивті және регрессивті тенденцияларды қарастыру. Еуропаның отаршылдық саясаты, оның капитализмнің дамуына әсері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа және қазіргі заманның халықаралық қатынастар тарихы

    Курстың мақсаты: жаңа және қазіргі уақыттағы халықаралық қатынастардың дамуын жүйелі түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән халықаралық байланыстар мен салыстырмалы дипломатия тұрғысынан жаңа және қазіргі заман оқиғалары мен фактілерін зерделеуге бағытталған. Пән зерттелетін кезеңнің халықаралық қатынастарының негізгі мәселелері бойынша практикалық материалды салыстырмалы және сыни талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Курстың мақсаты: жаңа заман кезеңіндегі отандық тарихтың тарихи үдерістерін қазақстандық және шетелдік дереккөздер негізінде талдау және бағалау. Пән Қазақстанның кейінгі дамуына әсер еткен Қазақстанның жаңа тарихының негізгі тарихи оқиғаларын (қазақ-жоңғар соғыстары, қазақ жүздерінің Ресей империясының ықпал ету аймағына енуі, ұлт-азаттық қозғалыстар) талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының тарихы

    Курстың мақсаты: Қазақстан тарихының көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі негізгі кезеңдері туралы, этногенездің сабақтастығы мен сабақтастығы, қазақтардың мемлекеттілігінің дамуы туралы объективті тарихи білімдерін дамыту. Түркі халықтары тарихының ғылым ретінде пайда болуы, оның мәні мен пәні, ғылым тарихы, көрнекті ғалымдар туралы мәліметтер. Түркі халықтарының тарихы, түркі қауымдарының этнографиялық сипаттамалары туралы нақты деректер туралы білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XVII-XX ғасырлардағы Азия мен Африка

    Курстың мақсаты: Жаңа замандағы Шығыстың дәстүрлі қоғамдарының трансформациялану процестерін, отаршылдық жүйелердің қалыптасуын, Азия және Африка елдеріндегі фундаментализм мен реформизмнің жаңа замандағы дамуын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XVII-XX ғасырлардағы ескі және жаңа әлем

    Курстың мақсаты: XVII – ХХ ғасырдың басындағы Батыс Еуропа мен Американың модернизация курсын жүйелі түрде зерттеу. Оның экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени аспектілері, терең себептері мен негізгі заңдылықтарын, сондай-ақ әртүрлі елдер мен аймақтардың даму ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасу тарихы

    Курстың мақсаты қазақ халқының тәуелсіздігі идеясының бар болуы мен дамуын және осы идеяларды тарихи дамудың әртүрлі кезеңдерінде жүзеге асыруға арналған практикалық қадамдарды көрсетуге бағытталған. Қазақстанның жаңа тарихы кезеңінде (18 ғ-дың 30-жылдары – 1917 ж.) ұлт-азаттық қозғалыстарды, 1916 жылғы тәуелсіздік жолындағы халық көтерілісін зерттеу. 20 ғасыр басындағы қазақ демократиялық интеллигенциясының ұлттық тәуелсіздік идеяларының тарихи жадында жаңғыруы, 1986 жылғы 16 желтоқсандағы жастардың өнер көрсетуі, яғни Қазақстанның жаңа тарихының бірінші кезеңінде (1920-1920 ж.) 1991) КОКП саяси қуғын-сүргін жағдайында. Жаңа тарихтың екінші кезеңінде, 1991 жылдан бастап қазақ қоғамының тәуелсіздік идеясының жүзеге асу процесін қарастырайық. қоғамдық өмірдің барлық салаларында: саясатта, экономикада, мәдениетте және рухани аспектіде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі

    Курстың мақсаты – тарих пәнінен сыныптан тыс жұмыстың негізгі түрлерін меңгеру. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру принциптерін білу және пайдалану; тарих пәнінің ерекшеліктерін ескере отырып, сыныптан тыс жұмыстың әртүрлі формаларын дайындау және жүргізу әдістерін меңгеру; оқу процесін ұйымдастыруда ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын қолдану; білім алушылардың бойында рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру, ұлтжандылыққа, басқа халықтардың мәдениеті мен әдет-ғұрпын құрметтеуге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия мен Африка елдерінің қазіргі заман тарихы

    Курстың мақсаты: қазіргі уақытта Азия мен Африка елдерінің тарихи бейнесін қалыптастыру. Пән Азия мен Африка елдеріндегі Батыс елдерінің отарлық саясатын зерттеуді қамтиды; қазіргі уақытта зерттелетін аймақтағы негізгі азаттық қозғалыстарды талдау; қазіргі кезеңдегі аймақ елдерінің әлеуметтік-саяси және экономикалық дамуын талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы

    Курстың мақсаты: қазіргі уақытта Батыс елдерінде болған әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестерге сипаттама. Пәнді игеру барысында білім алушы Еуропа мен Америка елдерінің жаңа тарихы туралы білімді қалыптастырады және индустриялық қоғамдағы өзгерістерді, индустриядан кейінгі қоғамға көшуді түсіндіруге қабілетті болады; Еуропа мен Америка елдеріндегі тарихи процестерді салыстырмалы-салыстырмалы талдау үшін теориялық негізге ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Исламтану

    Курстың мақсаты – Ислам дінін, оның догмасын, тарихын, мәдениетін, мұсылман халықтары мен исламмен байланысты қоғамдық-саяси ұйымдардың құқығын, өткен және қазіргі кезеңдегі діни-құқықтық жүйелер мен мектептерді зерттеу. Мұсылман ілімінің мәселелерін қарастыру, діни және саяси ағымдарды зерттей отырып, мұсылман құқығын, мұсылман халықтарының әдет-ғұрпын, тұрмысын, материалдық және рухани мәдениетін, мұсылман философиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеу қызметі

    Мақсаты: курс педагогикалық, жобалық іс-әрекеттердің негізі болып табылады. Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін меңгеру; заманауи ғылымның үрдістерін талдай білу, зерттеудің перспективалық бағыттарын анықтау, кәсіби қызметте зерттеудің эксперименттік және теориялық әдістерін пайдалану; пәндік салада ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теоретикалық деректану

    Курстың мақсаты: теориялық деректану пәнін және оның ұғымдық аппаратын түсіндіру және меңгерту. Оның қолданбалы деректанудан айырмашылығын түсіну. Тарихи құжаттарды зерттеуде деректанулық талдау мен синтезді қолдану дағдыларын меңгеру және меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы

    Пәннің мақсаты: білім алушыны Қазақстанның қазіргі әлемдегі егеменді мемлекет ретінде қалыптасу процесі; реформациялық үдерістерді сүйемелдеу; сыртқы және ішкі әлеуметтік-тарихи қарама-қайшылықтар және оларды еңсеру жолдары туралы біліммен қаруландыру. Пән : КСРО ыдырауының алдындағы оқиғаларын (қайта құру, желтоқсан оқиғалары), 1991 жылдан кейінгі Қазақстанның әлеуметтік-саяси мәселелерін, саяси плюрализмнің пайда болуын және елдің жаңа жетістіктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихнама

    Курстың мақсаты: Тарих ғылымының қалыптасу заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы түсініктерін дамыту. Пән тарих ғылымының дамуын зерттейді, тарихи-философиялық концепциялардың тарихи білімнің дамуына әсерін түсіндіреді; тарихнамалық талдау жүргізудің принциптері мен әдістерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұрағаттану және мұражайтану

    Курстың мақсаты архив және музей ісінің даму тарихы мәселелері архив саласының қалыптасуы мен жұмыс істеу проблемалары, оны құқықтық реттеу, Қазақстан Республикасы Ұлттық архив қорының құжаттарын жіктеу, жинақтау, құндылығын сараптау, ғылыми-анықтамалық аппарат және пайдалану ұйымдық-әдістемелік мәселелері, Қазақстандағы музейлердің ғылыми-қор, экспозициялық, мәдени-білім беру қызметінің қағидаттары жарияланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ диаспорасының тарихы

    Курс жер шарының түкпір-түкпірінде қазақ диаспорасының қалыптасу тарихын баяндайды. Қазақ диаспорасы мен Қазақстан Республикасы арасындағы қарым-қатынастың қазіргі жағдайы мен оның қалыптасу үдерісін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі әлемнің саяси өміріне, өз елінің саяси процестеріне бағдарлана білу, қазіргі шындықтың әлеуметтік-экономикалық катаклизмдерін, ҚР әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын талдай білу, ҚР Конституциялық-құқықтық және заңнамалық нормаларын білу.
  • Негізгі кәсіби қызмет ретінде психологиялық-педагогикалық білім жүйесін меңгеру.
  • Гуманитарлық ғылымдардың категориялық-ғылыми аппаратын меңгеру: философия, әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану, дінтану.
  • Әлемдік және отандық тарихтың негізгі тарихи кезеңдері, оқиғалары, фактілері, тұлғалары туралы білімді меңгеру.
  • Базалық және бейіндік пәндер бойынша іргелі білім негізінде жалпы білім беретін орта және арнаулы орта оқу орындарында әлемдік және отандық тарих бойынша педагог-тарихшының этносаралық және мәдениетаралық коммуникациясын жүзеге асыра білу.
  • Оқу процесі барысында білім алушылардың қызметін бағалау және талдау жасай білу; білім алушылардың өзіндік танымдық қызметін ұйымдастыру; сабақта және сабақтан тыс уақытта білім алушылардың танымдық қызметін уәждей білу.
  • Орта және арнайы орта білім беру бағдарламасы бойынша тарих бойынша оқу сабақтарын өткізу әдістемелерін, тарих кабинеттерін құру бойынша әдістемелік және ұйымдастырушылық жұмыстарды, оқу - тәрбиелік жағдайларды талдаудың қарапайым дағдыларын меңгеру.
  • Ақпаратты іздеудің, талдаудың, интерпретациялаудың негізгі әдістерін меңгеру және оларды педагог-тарихшы ретінде кәсіби қызметінде қолдану
  • Тарих ғылымының әртүрлі тұжырымдамаларын меңгеру. Іргелі тарихи пәндердің өзекті мәселелерін білу.
  • Полимәдениетті қоғамда педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, мәдениеттер, діндер мен ұлттық ерекшеліктердің айырмашылықтарын, инклюзивті мәдениет пен тұрақты дамудың қағидаттарын білу "
  • Заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды білу және қолдану, бейімдеу және өзгерту; оқушылардың физиологиялық, жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру; жасанды интеллект технологияларымен жұмыс істеудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін түсіну
Top