Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01519 Физика в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    "Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика пропедевтикалық курсы

    Мақсаты: физиканың алдын-ала кіріспе курсын жүйелі түрде қысқартылған және қарапайым түрде беру. Бұл курста мектептегі физика курсының негізгі түсініктері, шамалары, заңдары, базалық деңгейдегі физика мәселелері, өлшеу теориясының негіздері және өлшеу нәтижелерін өңдеу, өлшеу жүйелері мысалындағы өлшемдер теориясынан қысқаша мәліметтер, механиканың, термодинамиканың және молекулалық физиканың, электромагнетизмнің, оптиканың, кванттық физиканың негізгі формулалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері

    Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби этикасы

    Мақсаты: мұғалімнің кәсіби қызметі мен кәсіби моральының этикалық негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: кәсіби қызметті, жауапкершілікті, борышты ұғынуға этикалық тәсілдің мәнін ашу; педагогтің жеке-адамгершілік келбеті мен кәсіби-тұлғалық қасиеттері; коммуникациялық мәдениет және конфликтологиялық құзыреттілік; кәсіби орта мен әлеуметтік-әріптестік өзара қарым-қатынастардағы әлеуметтік-коммуникативтік функциялар; рефлексия қабілеттерін дамыту, әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау, өзін-өзі талдау, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі менеджмент

    Пән білім беруді мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, білім берудегі мемлекеттік сектордың рөлін білуге ​​және түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия

    Бұл курста іргелі математикалық білімнің негізін құрайтын аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебраның әдістері мен нәтижелері, бірінші және екінші дәрежелі теңдеулермен анықталған жазықтық және кеңістіктік нысандарды зерттеуде осы әдістерді қолдану қарастырылады. Көп өлшемді геометрияларды құруда осы әдістерді жалпылау мүмкіндіктері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәнді оқытудың мақсаты: дидактика және тәрбие теориясы, педагогикалық процесс негіздерімен танысу; педагогикалық білім беру базисін қалыптастыру. Бұл курс ұғымдық аппаратын, педагогика ғылымының қалыптасуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық үдеріс теориясын, мектеп жүйесінің дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық іс-әрекеттің мәні мен негіздерін, сабаққа қойылатын талаптарды және педагогикалық жүйелерді басқаруды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясы

    Мақсаты: студенттерді тұлға психологиясының негізгі ұғымдары мен проблемаларымен және психикалық құбылыс ретінде жеке ерекшеліктерімен таныстыру.Курстың мазмұны: заманауи ғылыми білім жүйесіндегі тұлғаны талдау; тұлғаны заманауи түсіну

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Мақсаты: студенттерді оқыту, тәрбиелеу психологиясы және педагогикалық іс-әрекеттің мәні және мұғалімнің тұлғасы туралы заманауи идеялармен таныстыру. Курстың мазмұны: оқу іс-әрекетінің психологиялық құбылыстары мен заңдылықтары, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу және дамыту, оқушылардың даралығын, педагогикалық қызметте мұғалімнің жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика

    Бұл курста жылдамдығы бар макроскопиялық денелердің механикалық қозғалысы, вакуумдағы жарық жылдамдығынан әлдеқайда аз және жылдамдығы жарық жылдамдығымен өлшенетін денелердің қозғалысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика және термодинамика

    Бұл курста заттың молекулалық құрылымымен және молекулалардың хаотикалық қозғалысымен байланысты құбылыстар қарастырылады. Зерттеудің статистикалық және термодинамикалық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    пән болашақ мұғалімді бала ағзасының дамуының анатомиялық - физиологиялық ерекшеліктері, оның сыртқы әлеммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтермен таныстырады, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға негізделген заңдылықтар туралы ақпарат береді, олардың оқу жұмысының әртүрлі түрлері барысында жоғары жұмыс қабілеттілігі сақталадыСтуденттерді таныстырады: - адам ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарымен; - ағзаның қорғаныс күшін арттырудың негізгі әдістерімен; - балалар мен жасөспірімдердің жұмыс қабілеттілігінің ырғақты ауытқуларымен; - дені сау және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлімен; - адамның салауатты өмір салтының негіздерімен."

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориялық негіздері

    Мақсаты: студенттерде мұғалімнің тәрбиелік рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Болашақ мұғалімнің пәнді оқуы ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістемесі саласындағы іргелі білімді игеруге мүмкіндік береді, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу қабілетін үйретеді, арнайы мектептегі оқушылардың қызметі мен қарым-қатынасын тиімді басқарады, педагогикалық жағдайларды талдайды, тәрбиенің озық тәжірибесін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Курстың мақсаты-тірі ағзаның өмір сүру заңдылықтарын ашу және оларды басқару. Әр түрлі жас кезеңдерінде балалардың дамуының негізгі заңдылықтары; мектептің оқу-тәрбие процесін, еңбек және демалыс режимін ұйымдастырудың физиологиялық-гигиеналық негіздері; оқушылардың медициналық-жыныстық тәрбиесі; өскелең ұрпақ денсаулығына қауіп факторлары. Мектеп гигиенасының жасқа байланысты физиологиясының заманауи мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру, тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен заңдылықтарын педагогикалық қызметте практикалық іске асыруға дайындау. Пәнді оқу тәрбиені мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс, отбасылық тәрбие, сыныптан тыс жұмыс, тәрбие жұмысындағы диагностика, сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру ретінде қарастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Электростатика мен магнитостатиканың негізгі заңдылықтарын көрсету. Математикалық формада көрсетілген тәжірибелік фактілерді жалпылау ретінде электромагнетизмнің негізгі ұғымдары мен заңдылықтары туралы білімді жүйелеу. Электрлік, магниттік және электромагниттік құбылыстармен, оларды бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерімен таныстыру. Электр және магнетизм шеберханасында қолданылатын физикалық құрылғылармен эксперименттік жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Физикалық шамаларды бағалау, электромагниттік өрістің жуықтауын таңдау, Электромагнетизм мәселелерін қою және шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    пән болашақ маманның мақсаты, міндеттері мен күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі кезеңде қолданылатын мектеп жүйесі туралы ғылыми білім мен түсініктер, практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: қазіргі заманғы білім беру технологиялары аясында орта білім беру мекемелерінде физика бойынша оқу-тәрбие процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы туралы білімді қалыптастыру. Бұл курста орта мектепте физиканы оқыту әдістемесінің жалпы сұрақтары берілген. Физиканы оқытудың әдістемелік жүйесі қарастырылады, оған оқыту мақсаттары, дене тәрбиесінің мазмұны, оқытудың әдістері, құралдары мен ұйымдастырушылық формалары кіреді. Физиканы оқытудың кейбір технологиялары сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі физикалық эксперимент техникасы

    Мақсаты: студенттерді физика бойынша оқу эксперименттерін қоюдың негізгі идеяларымен және әдістерімен; эксперименттік есептерді шешу тәсілдерімен; физикалық құбылыстарды байқаумен және физикалық шамаларды физикалық аспаптардың көмегімен өлшеумен; физикалық шамалар арасындағы байланысты орнатумен; эксперименттік схемалар мен қондырғыларды құрастырудағы, құрастырудағы және баптаудағы практикалық дағдылармен таныстыру. Курста келесі сұрақтар қарастырылады: қондырғылардың көрнекілігі, қондырғының құрылымын және оның элементтерінің мақсатын түсіну; байқалатын құбылыс пен тәжірибе нәтижелерін түсіндірудің бірегейлігі. Тәжірибенің тиімділігі мен тиімділігі, қайталану мүмкіндігі және өзгермелілігі. Сандық өлшемдері бар демонстрациялар. Демонстрациялық эксперименттер жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер

    Бұл курста: - дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясының негіздері және оларды шешудің практикалық әдістері; - Математикалық физиканың дифференциалдық және интегралдық теңдеулерін шешу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудың заманауи тұжырымдамалары

    Мақсаты: студенттердің негізгі принциптерге, басымдықтарға, мақсаттарға, міндеттерге және жаратылыстану-ғылыми білімнің бөлігі ретінде дене тәрбиесін дамытудың негізгі бағыттарына, сондай-ақ физика мұғалімінің кәсіби дүниетанымы мен мәдениетін қалыптастыруға көзқарастар жүйесін қалыптастыру. Курстың мазмұны: қазіргі парадигмаларды, тұжырымдамаларды, жалпы білім беру теорияларын және олардың физиканы оқытуда қолданылуын көрсетеді. "физиканы оқытудың заманауи тұжырымдамалары" курсы "педагогика", "тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі", "педагогикалық психология", "білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар" сияқты пәндермен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика

    "Мақсаты: жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысу, студенттерде Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтары, оптикалық зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру, қарапайым практикалық есептеулер дағдыларын, сондай-ақ зертханадағы эксперименттік жұмыстарды үйрету. Бұл курста: - интерференция, дифракция, поляризация, сәулелену түрлері, жарық әрекеттері сияқты жарық құбылыстары; - изотропты және анизотропты ортада жарықтың таралуы;- сәуле шығару, жарықтың жұтылуы және таралуы заңдылықтары; - қозғалатын орта оптикасы зерттеледі."

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Мақсаты: студенттерді субатомдық микромирада болып жатқан негізгі физикалық құбылыстармен, оларды теориялық түсіну және эксперименттік бақылау әдістерімен, субатомдық физиканың физикалық шамаларының масштабымен таныстыру. Бұл курста атом ядросы мен элементар бөлшектер физикасының заманауи көріністері қарастырылады. Атап айтқанда, атом ядроларының құрамы, сипаттамалары, модельдері мен қасиеттері, сондай-ақ ядролардың бөлінуі және адамзаттың ядролық энергияны пайдалануы. Радиоактивтілік түрлері, сәулелену дозалары, радиоактивтіліктің өлшем бірліктері және ядролық энергетиканың мәселелері, басқарылатын термоядролық синтездің даму перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Бұл курста процестерді, құбылыстарды талдау және модельдеу үшін қажетті негізгі математикалық әдістер, жаратылыстану мен техникадағы қарапайым жүйелер мен процестердің математикалық модельдері, эксперименттік мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физика пәні бойынша зертханалық сабақтарды өткізудің теориясымен және әдістемесімен таныстыру. Курстың мазмұны: зертханалық жабдықтарға, электрмен жабдықтау жүйесіне және оқытудың техникалық құралдарының қазіргі заманғы кешендеріне, зертханалық физикалық экспериментті ұйымдастыруға және өткізуге, зертханалық жабдықтарды сақтау ережелеріне, қауіпсіздік техникасы бойынша өткізілетін іс-шараларды ұйымдастыру ережелеріне қойылатын талаптар; мектеп құралдарының негізгі түрлері және олардың ерекшеліктері, алдыңғы қатарлы зертханалық жабдықтар мен физикалық практикумдарға арналған жабдықтарды дайындау, құрастыру және жөндеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі (7-9 сыныптар)

    Мақсаты: студенттерді қазіргі білім беру технологиялары аясында негізгі мектепте физика пәні бойынша оқу-тәрбие процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуымен таныстыру. Курстың мазмұны: студенттерде табиғат құбылыстарының физикалық мәні, энергия түрлері және оның өзгеруі, материяның өмір сүру тәсілі, концептуалды аппарат және физиканың символдық тілі туралы алғашқы идеяларды қалыптастыруға қабілетті оқыту әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Мақсаты: студенттер арасында аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, пайда болуы және дамуы туралы түсінік қалыптастыру. Бұл курста әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, дамып келе жатқан ғалам, аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, пайда болуы мен дамуы туралы идеялар қарастырылады. Ғарыш объектілерін зерттеу, жұлдызды аспанды бақылау бойынша заманауи әдістер мен аспаптар, сондай-ақ жұлдыздардың, жұлдызды жүйелердің және жұлдызаралық материяның кеңістіктік таралуы мен қозғалысының заңдылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика

    Бұл курста ықтималдық процестерінің мәні мен қасиеттері, олардың ықтималдығын, кездейсоқ шамаларын, тарату функцияларын және статистикалық әдістерді сипаттайды. Оқиға, ықтималдық, кездейсоқ сан, үлестіру функциясы, ықтималдық және статистикалық талдау негіздері ұғымдары берілген. Қазіргі математикадағы ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың орны және кездейсоқ оқиғаның ықтималдығын, кездейсоқ шамалардың параметрлерін, бөлу сипаттамалары мен үлгілерін есептеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиктер үшін ықтималдық теориясы

    Мақсаты: кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін зерттеу және оларды статистикалық мәліметтерді талдау үшін пайдалану. Курстың мазмұны: бастапқыда ғылым ретінде қалыптасқан физикалық теорияны талдау, оның негізінде динамикалық заңдылықтар құрылды, бірақ оның одан әрі дамуы физика ғылымында ықтималдық заңдарына негізделген әдістер кеңінен қолданыла бастады. Курстың ерекшелігі - жалпы ережелерді, атап айтқанда, кванттық физиканың қалыптасуын бейнелейтін көптеген нақты мысалдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электродинамика

    Бұл курста мыналар қарастырылады: - электродинамиканың даму тарихы; - электр және магнит өрістерінің ерекшеліктері, сондай-ақ олардың басқа жалпы физикалық объектілермен өзара әрекеттесу аспектілері; - электромагниттік өрісті сипаттайтын Максвелл теңдеулері. Үдеткіштер, лазерлер, плазма, медициналық физика физикасында электродинамикалық заңдардың практикалық қолданылуы, электродинамикалық құбылыстарды зерттеу жөніндегі әлемдік ғылыми орталықтармен виртуалды танысу суреттелген. Электродинамика бөлімдері қарастырылады: Магнитостатика, Электростатика, үздіксіз ортаның электродинамикасы (үздіксіз ортаның электрлік, магниттік, оптикалық сипаттамалары)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадан есептер шығару әдістері

    Мақсаты: студенттерді физикалық есептерді шешудің жалпы әдістері мен жеке әдістемелерімен таныстыру, физика есептерін шешудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Бұл курста: ең көп таралған әдістер мен тәсілдер , физика есептерін шешуде қолданылатын кең таралған әдістер жүйесі қарастырылған; есептерді шешу бойынша дербес қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру бойынша әдістемелік ұсыныстар; жалпы физика курсының барлық бөлімдері бойынша негізгі физикалық заңдардың, физикалық шамалар арасындағы байланыстардың жиынтығы берілген; математика, астрономия және химия бойынша қосымша мәліметтерді, жалпы физика курсының негізгі бөлімдері бойынша есептер банкін және оларға жауаптарды қамтитын анықтамалық материал берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электродинамика және АCT

    Мақсаты: классикалық электродинамика процестері мен құбылыстары саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курстың мазмұны: электродинамиканың релятивистік формасы; вакуумдағы электромагниттік өрістің сипаттамасы; электродинамиканың эксперименттік негіздері; вакуумдағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттері; вакуумдағы стационарлық магнит өрісінің сипаттамалары; электромагниттік толқындардың сипаттамалары; қозғалатын зарядтың электромагниттік өрісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есептер шығару бойынша практикумы

    Бұл курста: әр түрлі физикалық есептердің құрылымдық ерекшеліктері; "Механика", "Молекулалық физика және термодинамика" бөлімдерінен алынған мысалдармен физикалық есептер және оларды шешу әдістері туралы ақпарат; типтік есептерді де, күрделіліктің жоғары деңгейіндегі есептерді де шешу кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 10-11 (12)сыныптарда физиканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: студенттердің жоғары сыныптарда физиканы оқытудың оқу-тәрбиелік міндеттерін шешуге қажетті кәсіби, педагогикалық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұны: мектептегі физика курсын құрудың ғылыми негіздері, оның мазмұны мен құрылымы, оқыту әдістері, оқу процесін ұйымдастыру формалары, оқушылардың оқу іс-әрекетінің нәтижелерін тексеру және бағалау жүйесі және жоғары сынып оқушыларында заттың дискретті күйі, механикалық, жылу, электромагниттік және кванттық құбылыстар туралы білімді қалыптастыруға қабілетті физиканы оқытудың заманауи технологиялары және ғаламның құрылымы туралы алғашқы мәліметтер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кешенді талдау

    Мақсаты: студенттерді кешенді талдау негіздері бойынша теориялық және практикалық дайындау; кешенді талдаудың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу; студенттерде математикалық мәдениеттің құрамдас бөлігін қалыптастыру. Курстың мазмұны: күрделі айнымалы функциялар теориясының әдістері, есептері және теоремалары, оларды электротехника, информатика мәселелерін шешуге және дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешуге қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика ғалымдары және олардың физика мен астрономиядағы жаңалықтары

    Мақсаты: физиканың дамуындағы аса көрнекті ғалымдардың рөлін және физиканың іргелі идеяларының, теориялары мен әдістерінің қалыптасу тарихын көрсету, сондай-ақ жастар арасындағы ғылымның беделін көтеру. Курстың мазмұны: физик-ғалымдардың өмірбаянын зерттеу және физик – ғалымдардың ұлы жаңалықтары мен физика эволюциясының өзара байланысын талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар

    Бұл курс мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді қолданумен байланысты жалпы мәселелерді, дидактикалық құрал ретінде компьютердің мүмкіндіктерін қарастырады. Практикалық материал ретінде оқу материалдарын дайындаумен байланысты типтік міндеттер және оларды ақпараттық технологияларды пайдалану негізінде шешу қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика негіздері

    Мақсаты: статистикалық физиканың негізгі әдістерін, заңдары мен модельдерін зерттеу, заттың микроскопиялық құрылымын зерттеудің заманауи эксперименттік әдістері. Курстың мазмұны: үлкен молекулалық жүйелер туралы түсінік, статистикалық ансамбльдер және олардың мінез-құлқының ықтималды сипаты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика тарихы

    Бұл курста қарастырылады: - физика ғылымының, ғылыми идеялардың, теориялардың, қазіргі Физика үшін маңызы бар мәселелердің дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары; - физиканың басқа жаратылыстану ғылымдары арасындағы орны, физиканың техниканың дамуындағы, адамдардың рухани қалыптасуындағы маңызы;-механиканың, молекулярлық - кинетикалық теорияның, электродинамиканың, оптиканың, кванттық теорияның дамуындағы негізгі кезеңдер; - ғылыми зерттеулерде, ғылымның дамуында революциялық рөл атқарған ұлы эксперименттерде ғалым мен ғалымдар ұжымының рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика және физикалық кинетиканың негіздері

    Мақсаты: статистикалық физика мен термодинамиканың негізгі әдістерін, заңдылықтары мен модельдерін, тепе-теңдік статистикалық физиканың таралуын, ауытқу теориясының негіздерін, фазалық ауысу теориясының элементтерін, тепе-теңдік емес термодинамиканың элементтерін зерттеу. Бұл курста мыналар қарастырылады: статистикалық физиканың негізгі көріністері ( статистикалық ансамбльдер, таратудың статистикалық функциялары); статистикалық физика әдістері; әртүрлі физикалық жүйелердегі ( газдар, плазмалар, сұйықтықтар және қатты заттар) энергияны, импульсті, зарядты және заттарды тасымалдау процестері және оларға сыртқы өрістердің әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комплекстік айнымалы функциялар теориясы

    Студенттердің нақты сандар мен олардың функцияларына қарағанда күрделі құрылым объектілерімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту мақсатында күрделі сандарды талдаудың негізгі принциптерін көрсету. Классикалық механикада, электродинамикада және кванттық теорияда практикалық қолдануды көрсету. Студенттерді математиканың ең классикалық салаларының бірінің негізгі фактілерімен таныстыру, осы теорияның қазіргі алгебра, геометрия және топологиямен байланысын атап өту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: теория мен практиканы біріктіруге, абстракция мен модельдеудің маңыздылығын түсінуге, информатика және ақпараттық технологиялар саласында білім алуға үйрету. Бұл курста заманауи ақпараттық технологиялар, мұғалімнің қызметінде қолданылатын әдістер, сонымен қатар физика пәніне ақпараттық технологияларды ұйымдастыруға және енгізуге байланысты бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электрониканың негіздері

    Электромагниттік өрістің, электрлік және магниттік тізбектердің негізгі түсініктері мен заңдылықтары. Түйіндік кернеулер, контурлық токтар, күй теңдеулері және эквивалентті түрлендірулер әдістерінің күрделі тізбектерін талдау. Төрт терминалды талдау. Гармоникалық әсер ету тізбектерінде тұрақты болатын сызықтық тізбектерді талдау. Сызықтық тізбектердің жиілік сипаттамалары. Сызықты емес резистивті тізбектер. Шектеулі функциялары бар сызықтық тізбектердегі стационарлық емес процестерді талдау әдістері. Бөлінген функциялары бар тізбектерді талдау. Тізбектерді автоматтандырылған талдау әдістері. Электромагниттік құрылғылар және электр машиналары. Физикалық электроника. Жартылай өткізгіш диодтар; биполярлық және өріс транзисторлары. Интегралды микросхемалардың жартылай өткізгіш элементтері; зарядтау байланысы бар аспаптар. Жартылай өткізгіш лазерлер; сәуле қабылдағыштар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық ғылымдардың әртүрлі салаларында базалық білімді меңгерген, академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды; рухани-адамгершілік санаттар негізінде оқу процесін ұйымдастырады
  • Білім берудің келесі деңгейлеріндегі оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін құрастырады, модельдейді, жобалайды
  • Арнайы пәндерді оқу үшін негіз ретінде математикалық білім жүйесін меңгереді
  • Мектептің оқу үдерісінде және орта кәсіптік білім беруде физика бойынша эксперименттік жұмысты ұйымдастырады және жүзеге асырады.
  • Ақпаратты іздеудің, талдаудың, түсіндірудің, жасанды интеллектті пайдаланудың негізгі әдістерін меңгерген және оларды өзінің кәсіби қызметінде қолданады
  • Кәсіби қызметте заманауи педагогикалық технологияларды біледі және қолданады; оқушылардың физиологиялық, жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырады
  • Оқушылардың физика және астрономия бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларында қарастырылған біліктерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін физика-математикалық білім жүйесін меңгереді
  • Кәсіби қызметте классикалық физика заңдарын, ұғымдарын, формулаларын біледі, түсінеді және қолданады
  • Физика теориясының тұжырымдамаларын, ережелерін, негізгі аспектілерін және оларды қолдану әдістерін түсінеді
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады және жүзеге асырады, оқу құжаттарымен жұмыс істеу дағдыларын иеленеді, оқу-тәрбие процесінің барлық қатысушыларымен өзара іс - қимылды ұйымдастырады.
Top