Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01613 Тарих және аймақтану в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Алғашқы қоғам тарихы

    Алғашқы қоғамның тарихы адамзат дамуының алғашқы кезеңдерін алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап қоғам мен мемлекеттіліктің пайда болуына дейін зерттейтін пән. Адам мен адам нәсілдерінің пайда болуымен, алғашқы адамдардың экономикалық, әлеуметтік-саяси және рухани өмірімен байланысты мәселелер қарастырылады. Курс студенттердің алғашқы қоғам туралы білім жүйесін, оның хронологиясын, периодизациясын, эволюциясын, алғашқы тарих туралы тарихи дереккөздер мен тарихнама туралы түсінік алуға бағытталған. Білім алушылар археологиялық және антропологиялық дереккөздерді талдауға, алғашқы қоғамдардың даму заңдылықтарын анықтауға, алғашқы қоғам тарихын сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын қолдануға , Тарихи дереккөздермен және археологиялық олжалармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін қолдануға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Пән заманауи әлеуметтік-мәдени жағдайларда білім берудің маңыздылығын ашып көрсетеді, оның кәсіби қызмет жүйесі ретінде рөлін атап, білікті маман қалыптастыруға ықпал ететінін көрсетеді. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін жаңғырту мақсаттары мен міндеттері қарастырылады. Педагогикалық мамандыққа жалпы сипаттама беріледі, педагогикалық қызметтің тарихи тамырлары, оның қоғамның өзгеруі жағдайында дамуы қарастырылады. Педагогикалық қызметтің құрылымы, педагогтың кәсіби сәйкестігі мен педагогикалық білім беру жүйесінің мамандар даярлаудағы рөлі сипатталады. Студенттер кәсіби қызметтің табысты болуына қажетті түрлі құзыреттіліктермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пәнді оқу мақсаты – студенттерде Ежелгі дүниенің тарихы, жаңа қоғамдық құрылымның қалыптасуы, алғашқы рудың құрылымдарына қарағанда жаңа мемлекеттік құрылымның қалыптасуы заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы кешенді кәсіби түсінік қалыптастыру. Осы пәнді зерттеу нәтижесінде студент Ежелгі Шығыс пен антикалық кезең елдерінің даму кезеңдерін, Ежелгі дүниедегі тарихи оқиғалардың барысын, ежелгі қоғамдардың саяси, әлеуметтік, экономикалық және мәдени эволюциясын, сондай-ақ олардың адамзат тарихына әсерін білуі керек. Пәнді зерттеу барысында студент пәннің үш тәуелсіз бөлігін бөліп көрсетуі тиіс – Ежелгі Шығыс, Греция және Рим тарихы, Ежелгі дүниедегі тарихи оқиғалардың барысын түсіндіру, Шығыс елдері мен антикалық мемлекеттердің қоғамының дамуының заңдылықтарын анықтау, ежелгі өркениеттердің қазіргі заманға әсерін түсіну, тарихи деректерді талдау және сыни ойлау дағдыларын қолдану, тарихи оқиғаларды және олардың өзара байланысын талдау, тарихи деректермен және ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу, Ежелгі дүниедегі маңызды процестердің себептері мен салдарын анықтау, тарихи зерттеу әдістері мен мәдени-тарихи сауаттылықты игеру арқылы тарихты тереңірек зерттеу үшін қажетті дағдыларды меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан ежелгі және орта ғасыр тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалар мен тарихи процестерді талдау, бағалау, олардың қазіргі заманмен байланысын көрсету. Пән тас, қола, ерте темір дәуірі және орта ғасырлардағы адамзат қоғамының пайда болуы мен даму проблемаларын қамтиды. Отырықшы және көшпелі өркениеттердің тарихи-мәдени өзара іс-қимыл мәселелері, Түркі қағанаттарының, Жошы ұлысының, Алтын Орданың, Ақ Орданың, Ноғай Ордасының, көшпелі өзбектер мемлекетінің және Қазақ хандығының тарихын жариялау кезіндегі этникалық, әлеуметтік-экономикалық процестер зерделенетін болады. Практикалық сабақтарда студенттер қазақ елінің қалыптасуына әсер еткен түрлі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени процестерді материалдық және жазудан этнографиялыққа дейінгі тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып талдайды. Тұсаукесер нысанында ғылыми-білім беру жобаларын қорғау нысанында өз бетінше жұмыс істеу үшін тапсырмаларды орындау кезінде археология және этнографиямен пәнаралық байланыстарды қадағалау көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтану

    Пәнді оқытудың мақсаты – аймақтану туралы объективті түсінік қалыптастыру, яғни аймақтардың тарихи, экономикалық, саяси, әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін зерттейтін кешенді пән ретінде қарастыру. Пән студенттерге аймақ тарихы туралы жан-жақты білім беруге және олардың болашақ кәсіби қызметіне қажетті дағдыларды игеруіне көмектесуге бағытталған. Курс аясында студенттер аймақтану теориясын, Орта Азия мен Қазақстанның тарихын, мәдениетін және экономикасын, сондай-ақ аймақтың мәдени ерекшеліктерін зерттейді. Практикалық сабақтар барысында ғылыми-білім беру жобалары жүзеге асырылады, конференцияларда мақала түрінде ғылыми жұмыстар жазылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Түркі халықтарының тарихы

    Пәннің мақсаты: студенттерді түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін зерттеуге баулу, түркі қауымдастығының бірлігін ашу, Отан тарихының түркі халықтарының тарихымен органикалық байланысын көрсету. Курстың міндеттері: түркі халықтарының қалыптасу тарихын көрсету; Орта ғасырлар мен қазіргі заманда түркі мемлекеттерінің қалыптасуын зерттеу; Түркі әлемі идеясын ашу; қазіргі кезеңде түркі мемлекеттерінің қоғамдық-саяси өмірін қарастыру. Құзыреттері: білім алушылар түркі халықтарының шығу тегінің тарихи тамырларын білетін болады; түркі жазба ескерткіштеріне ерекше назар аудара отырып, жазбаша, ауызша, этнографиялық, лингвистикалық, археологиялық дереккөздермен практикалық жұмыс істеу дағдыларын алады. Пәнді оқу барысында студенттер түркі халықтарының саяси және этникалық тарихымен, әлеуметтік-экономикалық процестерімен, материалдық және рухани мәдениетімен танысады. Ежелгі түркілер, түргештер, көшпелі ұйғырлар, қарлұқтар, кимактар, қыпшақтар, Қараханидтер мемлекеттері зерттелетін болады. Түркі халықтарының Моңғол империясының құрамына кіру процесі қарастырылды. Түркияның (Осман империясының) ежелгі және ортағасырлық тарихы зерттелді. Жошы ұлысына, Ноғай ордасына, Қазақ хандығына, Қазан хандығына ерекше көңіл бөлінді. XV-ХХ ғасырлардағы өзбектер, қырғыздар мен ұйғырлардың тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникацияның концепциялары

    «Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникацияның концепциялары» пәннің мақсаты - студенттерде білім беру процесінің тиімділігіне әсер ететін психологиялық механизмдер, процестер мен теориялық негіздер туралы терең теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс білім беру ортасында өзара әрекеттесуді және коммуникацияларды психологиялық талдау саласындағы құзыреттерді дамытуға, сондай-ақ тұларалық және топаралық коммуникацияларды оңтайландыруға ықпал ететін тәсілдерді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның археологиясы

    "Қазақстан археологиясы" пәнін игерудің мақсаты Қазақстанның материалдық және онымен тығыз байланысты рухани мәдениетінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; материалдық мәдениет ескерткіштерін талдау негізінде Қазақстан тұрғындары дамуының ғылыми тарихи бейнесі туралы жүйеленген білімді қалыптастыру; заттай дереккөздер негізінде Ежелгі қоғамның материалдық және рухани мәдениетінің даму деңгейін талдау және бағалау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы Қазақстан археологиясының қалыптасу тарихын, зерттеу әдістерін, терминологиясын, археологиялық мәдениеттердің кезеңділігі мен хронологиясын, Қазақстан халқының техникалық және әлеуметтік жетістіктерінің себептері мен салдарын, ерте көшпенділер мен түркі өркениеттері мәдениеттерінің жарқын жетістіктерін, ислам мәдениетінің ерекшеліктерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлардағы Батыс пен Шығыс тарихы

    Пәнді оқудың мақсаты: студенттерде Батыс және Шығыс әлеміндегі Орта ғасырлардағы негізгі тарихи процестер туралы түсінік қалыптастыру, өркениеттерді талдау дағдыларын дамыту және тарихи дереккөздермен жұмыс істеп, оқиғаларды модельдеу үшін қазіргі педагогикалық және цифрлық технологияларды (SMART) қолдану. Пән Еуропа мен Азиядағы Орта ғасырлардағы маңызды оқиғаларды қамтиды, оның ішінде герман тайпалары, жабайы патшалықтар, папалықтың рөлі, ерте Орта ғасырлардағы өзгерістер, Батыс Еуропадағы шіркеу, монархиялардың қалыптасуы және Шығыс өркениеттерінің дамуы. Студенттер Қытай, Үндістан, Осман империясындағы әлеуметтік және экономикалық процестерді, сондай-ақ араб халифаттарының исламның дамуына қосқан үлесін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер хроникалар, заң актілері және архитектуралық ескерткіштерді пайдаланып, Батыс және Шығыс өркениеттерін талдайды. Цифрлық архивтермен және карталармен жұмыс істеп, SMART-технологияларын қолдана отырып, карталар жасайды және деректерді талдайды, варварлық мемлекеттер мен Үндістанның исламдық жаулап алуын қамтитын тарихи процестер бойынша презентациялар мен докладтар дайындайды. Пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Тарихты оқыту әдістемесі болашақ мұғалімдердің Тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруіне және оларды мектептің тарих курсында қолдануға бағытталған; студенттерді осы ғылымның жаңа жетістіктерімен, біздің елімізде де, шет елдерде де тарихи білім берудің даму үрдістерімен, мектеп тарихы курсының мазмұнын іріктеудің әртүрлі тұжырымдамаларымен таныстырады; тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы

    Пәнді оқу мақсаты: орта ғасырлардағы шет елдердің тарихын оқу арқылы тарихи ойлауды қалыптастыру. Пән студенттерді Рим империясының құлауынан бастап Ұлы географиялық ашылулар кезеңге дейінгі тарихи процестер, құбылыстар мен фактілер туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде дереккөздермен жұмыс істеу дағдылары, аналитикалық ойлау және зерттеу жұмысы дағдылары дамитын болады. Пән феодалдық қатынастардың дамуы, иерархиялық қоғамның қалыптасуы, монархиялардың қалыптасуы және монархтардың билігін шектеу, Батыс Еуропа мен Шығыс өркениеттерінің қалыптасуы мәселелерін ашатын тақырыптарды қамтиды. Практикалық сабақтарда оқытудың белсенді әдістері арқылы батыс және шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуына салыстырмалы талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Археология

    Археология курсы адам мен қоғамның тарихын олардың пайда болған кезінен қазіргі өркениеттің қалыптасуына дейінгі жерленген немесе ашық түрде табылған адам әрекетінің негізінен материалдық қалдықтары негізінде зерттеуді қамтиды. Бағдарламаны әзірлеу өткен дәуірдегі материалдық және рухани мәдениет объектілерінің барлық алуан түрлілігінде ұсынылған археологиялық дереккөздер негізінде пәнді тарих ғылымының ең маңызды бөлімі ретінде зерттеуді қарастырады. Бұл пәнді оқу студенттерді болашақ кәсіби тәжірибелік жұмысқа теориялық дайындау болып табылады.Студенттер қала Мұражайларында сақталған археологиялық жәдігерлермен танысады. Курс қазіргі ғылымда жалпы қабылданған археологиялық периодизацияға негізделген: тас ғасыры, энеолит – қола дәуірі, ерте темір дәуірі, орта ғасырлар. Білімді бақылаудың негізгі түрі пәннің мазмұнын меңгеру деңгейін анықтайтын тестілеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы тарихи пәндер (Этнология және этнография)

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда қазіргі этнология мен этнографияның мәселелрі мен әдістері, этногенез процестері, мәдениеттердің тарихи алуан түрлілігі, әлемдік мәдениет эволюциясындағы этникалық фактордың рөлі, этникалық бірегейлік, құзыреттілікті қалыптастыру туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Практикалық сабақтарда студенттерге белгіленген мәселелермен, әлем және Қазақстан халықтарының тілдік, мәдени, нәсілдік ерекшеліктерімен танысуға, ой-өрісін кеңейтуге, этникалық процестердің динамикасын түсінуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға мүмкіндік туады. Пән тестілеу нысанында қорытынды бақылаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы 1

    Курс болашақ мұғалімдердің әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа заманның Қазақстан тарихын (XVIII - XX ғасырдың басы) зерделеу арқылы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруды көздейді. Курс қазақ қоғамының XVIII – ХХ ғасырлардың басындағы трансформациясының неғұрлым терең мағынасы мен маңызын айқындау қабілетін дамытады.. Болашақ мұғалімдер қазақ қоғамының өзгеруіне әсер еткен тарихи процестерді талдау дағдыларын жетілдіреді; өз мәдениеті мен басқа халықтардың мәдениеті құндылықтары мен сенімдері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсінеді; зерттеу жұмысын жазу кезінде қажетті фольклорды қоса алғанда, әртүрлі дереккөздерді түсіндіреді және пайдаланады; мәдени аспектілердің елдің тарихи дамуына әсерін анықтайды және когнитивті және метакогнитивті дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Этнология (Низами)

    Пәнді оқу мақсаты: студенттерде этнологияның даму тарихы, тарих ғылымының осы саласының мақсаттары мен міндеттері туралы объективті түсінік қалыптастыру. Студенттер далалық этнологиялық материалды жинаудың негізгі әдістерін үйренеді, этнологиялық әдіс-тәсілдерінің жиынтығын және практикалық игеру саласындағы білімді меңгереді, этносаралық коммуникация мәселелерін талдайды, әлемдік, аймақтық, ұлттық діндерді, дәстүрлі діни нанымдардың даму ерекшеліктерін сыни тұрғыдан бағалайды, эмпатия, толеранттылық сияқты әлеуметтік дағдыларды дамытады. Ғылыми жобаларды орындау арқылы өздігінен білім алу қабілеттерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы өлкетану

    «Қолданбалы өлкетану» пәнінің курсы өлкетану туралы білімді ғылым, туризм, музей ісі, білім беру және мәдени мұра салаларында практикалық қолдануға бағытталған. Курстың мақсаттары: студенттерді өңірлік мұраны зерттеу әдістерімен таныстыру, жергілікті тарих, этнография, экология және экономика салаларында зерттеу дағдыларын дамыту, мәдени және табиғи мұраны насихаттау және сақтау бойынша практикалық құзыреттерді қалыптастыру, өлкетанудың туризмді, білім беруді және әлеуметтік-мәдени жобаларды дамытудағы рөлін көрсету. Студенттер өлкетану зерттеулерін және экскурсиялық қызметті жүргізуге, архивтік, музейлік және дала материалдарымен жұмыс істеуге, алынған білімдерді білім беру, туристік және ғылыми қызметте қолдануға үйренеді. Сабақтарда өлкетану материалдарын (экскурсиялар, мақалалар, көрмелер) ұсыну дағдылары қалыптасады, цифрлық өлкетану технологияларын меңгеру (карталармен, деректер базаларымен, 3D-қалпына келтірумен жұмыс).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи мұра және туризм (Низами)

    Пән екі аспект бойынша қарастырылады: тарихи мұра объектілері туризмді дамытудың негізі және олардың әртүрлілігін кеңейту перспективалары; туризм саласында ұсынылған тарихи мұра объектілерінің сақталуы. Елдің тарихи-мәдени әлеуетін құрайтын шынайы мәдени және табиғи мұра объектілерінің алуан түрлілігі туризмнің әртүрлі нысандарын дамытуға үлкен мүмкіндіктер ашады, сондықтан бұл пән халықтың тарихи әлеуеті мен мәдени мұрасына сүйене отырып, туристік индустрияны дамытудың ең перспективалы бағыттарын анықтауға көмектеседі. Пәнаралық сипаты бойынша археология, этнография, Топонимика, архивтану, Мұражайтану салаларын туризм саласымен біріктіреді. Курс туристік саланың тарихи-мәдени құрамдас бөлігінің даму және жұмыс істеу ерекшеліктері, оның елдегі де, шетелдегі де перспективалары, тарихи-мәдени мұра объектілерінің тартылуын талдау, тарихи мұра мен этномәдени дәстүрлерді өңірлік туризмді дамыту үшін база ретінде пайдалануды таңдауды негіздеу қабілеті туралы дұрыс идеяны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өзбекстан тарихы 1 (Низами)

    «Өзбекстан тарихы 1» пәні Өзбекстан аумағындағы мемлекеттіліктің, мәдениеттің, экономиканың және қоғамның дамуындағы негізгі кезеңдерді көне заманнан Тимуридтер дәуіріне дейін қамтиды. Курс өркениеттердің эволюциясын, Ұлы Жібек жолының әсерін, мемлекеттік құрылымдарды және олардың әлемдік тарихтағы рөлін зерттейді. Пәннің мақсаты – XV ғасырға дейін Өзбекстан аумағындағы мемлекеттер мен қоғамдардың дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу, студенттерді аймақтың саяси, экономикалық және мәдени тарихымен таныстыру, тарихи дереккөздерді, археологиялық мәліметтерді және ғылыми концепцияларды талдау дағдыларын дамыту, Орталық Азияның көне және ортағасырлық өркениеттерінің әлемдік тарихи процессіндегі рөлін түсіну. Сабақтарда студент жазбаша және археологиялық дереккөздер негізінде тарихи процестерді талдайды, Орта Азия тарихындағы маңызды оқиғалардың себептері мен салдарларын анықтайды, сыртқы өркениеттердің Өзбекстанның дамуына әсерін бағалайды. Студент тарихи талдау және деректерді интерпретациялау үшін түрлі цифрлық құралдар мен әдістерді пайдаланады, бастапқы дереккөздермен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейді. Бұл курс студенттерге өзбек мемлекеттілігінің және мәдениетінің қалыптасуының терең процестерін түсінуге көмектеседі және аймақтың кейінгі тарихи кезеңдерін зерттеу үшін берік негіз қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өзбекстан қалаларының тарихы (Низами)

    Пәннің мақсаты – қазіргі Өзбекстан аумағында қалалық орталықтардың пайда болуы, дамуы және трансформациясын зерттеу. Курс урбанизацияның негізгі кезеңдерін, қалалардың архитектуралық және мәдени ерекшеліктерін, олардың аймақтың саяси және экономикалық тарихындағы рөлін, қалалық мәдениеттің эволюциясын, қалалардың экономикалық және саяси орталықтар ретіндегі рөлін, сондай-ақ қалалық орталықтардың Өзбекстанның тарихы мен қазіргі дамуындағы үлесін анықтауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер Өзбекстандағы қалалық құрылыс тарихы мен қалалық орталықтардың қалыптасуын тарихи дереккөздерді зерттеу арқылы үйренеді. Курс барысында студент өзбек қалаларының тарихының негізгі кезеңдерін, архитектуралық стильдер мен қалалық құрылыс дәстүрлерін, қалалардың әлеуметтік-экономикалық және мәдени ерекшеліктерін зерттейді, урбанизация процестерін талдайды, тарихи және археологиялық дереккөздермен жұмыс істейді, тарихи факторлардың қалалардың қазіргі дамуындағы әсерін анықтайды, тарихи-қалалық талдау дағдыларын қолданады, қалалық орта мен архитектуралық мұраны зерттеу әдістерін, сондай-ақ тарихи және қазіргі урбанистік процестерді сын тұрғысынан талдау тәсілдерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Курс әртүрлі көмекші, немесе арнайы тарихи пәндерді – тарихи хронология, топонимика, геральдика, нумизматика, фалеристика, ономастика және т.б. оқуды қарастырады, олардың пайда болу және даму тарихымен таныстырады. Болашақ мұғалімдер жаңа қабілеттер мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.) меңгереді, жаңа ақпараттың үлкен көлемін жеңе білуді, зерттеуде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент

    Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа-өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін дамытуға; әртүрлі медиа құжаттарын, соның ішінде аудио, графиканы талдау, түпнұсқа дереккөздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электронды тасымалдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс әлеуметтік желілердің тақырыптық әртүрлілігін түсінуге үйретеді, мәтіндердің авторлары ретінде пайдаланушылардың құқықтық және этикалық мәдениеті туралы білімдерін тереңдетеді; виртуалды аудиториямен әрекеттесу қабілетін дамытады; жаңа қарым-қатынас құралдарын қолдану сауаттылығын дамытады, мақсат қою, оны шешу жолдарын анықтау, мақсатқа жету үдерістерін сипаттау үшін ойлауды жобалауды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өзбекстандағы әскери іс тарихы (Низами)

    Пәннің мақсаты – Өзбекстанның әскери өнерінің, армиясының және әскери стратегияларының пайда болуы, дамуы және трансформациясын көне заманнан қазіргі уақытқа дейін зерттеу. Курс барысында әскери стратегияны, шайқас жүргізу тактикасын, қолбасшылардың рөлін және олардың әскери қақтығыстарға, сондай-ақ аймақтың жағдайына әсерін талдау беріледі. Болашақ мұғалімдер Өзбекстанның әскери ісінің негізгі даму кезеңдерімен, армия тарихымен, әскери стратегиялармен және маңызды шайқастармен танысады, әскери өнердің аймақтың саяси және әлеуметтік-экономикалық тарихына әсерін түсінеді, әскери тарих пен стратегияны талдау дағдыларын дамытады. Курс аясында студент Өзбекстанның әскери ісінің негізгі даму кезеңдерін, маңызды әскери қақтығыстар мен олардың аймақ тарихына әсерін, өзбек билеушілері мен қолбасшыларының тактикасы мен стратегиясын зерттейді, әскери оқиғалар мен олардың салдарын талдайды, әскери тарих бойынша дереккөздермен жұмыс істейді, әскери өнердің дамуының заңдылықтарын анықтайды, әскери стратегия мен тарихты сыни талдауды қолданады, әскери стратегия мен тактиканы зерттеу әдістерін, әскери терминология мен әскери қақтығыстардың тарихи талдау негіздерін пайдаланады. Сабақтарда студенттер тарихи орындарға виртуалды экскурсиялар ұйымдастырады, геосаяси өзгерістерді зерттеу үшін карталар мен 3D-моделдерді пайдаланады, инфографика мен визуализациялармен бірлескен жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • XVI-XIX ғасырлардағы Өзбекстан тарихы

    Пәнді зерттеудің мақсаты: студенттерде XVI-XIX ғасырларда Өзбекстан тарихы туралы объективті түсінік қалыптастыру. Пән қазіргі Өзбекстан аумағында XVI-XIX ғасырларда болған негізгі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестерді зерттеуге арналған. Курс шаруашылықтың, сауданың, діннің, мәдениеттің және ұлттық-азаттық қозғалыстардың даму мәселелерін қамтиды, бұл қозғалыстар Орталық Азия аумағының Ресей империясының құрамына кіруіне әкелді. Практикалық сабақтарда студенттер аталған кезеңде өңірдің қалыптасуы мен дамуына әсер еткен негізгі факторларды, Өзбекстанның XVI-XIX ғасырлардағы саяси, әлеуметтік және экономикалық дамуының негізгі кезеңдерін, тарихи оқиғалардың себептері мен салдарын талдайды, сыртқы факторлардың өңірдің дамуына әсерін бағалайды, виртуалды және кеңейтілген шындықты пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан қалаларының тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерде Қазақстанның қалалары мен қалалық мәдениетінің пайда болу және қалыптасу тарихы туралы, қалалардың экономикалық және саяси орталықтар ретінде пайда болуы мен дамуы, олардың қазіргі деңгейге дейін жетуі туралы объективті түсінік қалыптастыру. Практикалық сабақтарда студенттер аталған аймақта қалалар мен қалалық мәдениеттің қалыптасуы мен дамуына әсер еткен негізгі факторларды талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өзбекстан тарихы 2 (Низами)

    «Өзбекстан тарихы 2» пәнсын оқудың мақсаты – 1917 жылдан 1991 жылға дейінгі кезеңде өзбек мемлекеттілігінің дамуындағы маңызды оқиғалар туралы толық түсінік беру, Өзбекстанның әлемдік тарихи процестегі рөлі мен орнын анықтау, студенттерде тарихтың ең өзекті мәселелері бойынша тұтас көзқарас қалыптастыру, гуманитарлық цикл пәндерін табысты меңгеру үшін ғылыми білімдерді қолдана білу дағдыларын дамыту, ұлттық өзіндік идентификацияны ескере отырып, ғаламдану жағдайында кәсіби бағытталуға мүмкіндік беретін дүниетаным қалыптастыру, зерттеу барысында ақпаратты дербес іздеу дағдыларын үйрету, сондай-ақ қажетті тарихи-анықтамалық әдебиеттерді пайдалану дағдыларын меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Визуалды тарих

    Курс бейнелер тарихы контекстінде тарихи шындықты қайта қарау туралы білімді қалыптастырады, мұнда «бейне» ұғымы визуализацияға негізделген, ал басты назар сезімдік тәжірибеге аударылады. Курс визуалды сауаттылықты, көрнекі ойлауды, технологиялық сауаттылықты, бейнелеу мәдениетін, бейнені қайта құру және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер көрнекі ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фотосурет) және көрнекі құжаттарды қабылдау, талдау және түсіндіру технологиясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер танымның сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, көрнекі дереккөздерді (киноқұжаттар, теледидар, бейнежазбалар, фотоқұжаттар), көрнекі көздерді, ақпаратты өңдеу дағдыларын, ғылыми-зерттеу мақсатына жету үшін цифрлық және медиа технологияларды тиімді пайдалана білу дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дүние жүзі тарихы (Низами)

    Осы пән аясында студенттер әлем тарихының негізгі процестері мен оқиғаларын көне заманнан қазіргі уақытқа дейін зерттейді. Пән саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени жүйелердің эволюциясын, ғаламдық трансформацияларды және олардың адамзаттың дамуына әсерін, сондай-ақ отарлық жаулап алулар, индустриализация, ұлы революциялар, дүниежүзілік соғыстар, халықаралық қатынастардың дамуы, мәдениет пен технологиялық инновациялардың гүлденуі сияқты маңызды тарихи сәттерді қамтиды. Пәннің мақсаты – әлем тарихы туралы тұтас түсінік қалыптастыру, негізгі тарихи процестер мен олардың заңдылықтарымен таныстыру, тарихи дереккөздер мен оқиғаларды сын тұрғысынан талдау дағдыларын дамыту, локальды, ұлттық және әлемдік тарих арасындағы байланысты көрсету. Сабақтарда студент тарихи оқиғалар мен процестерді жаһандық контексте талдауды, тарихи дереккөздермен жұмыс істеуді, түрлі көзқарастарды салыстыруды, тарихи оқиғалардың қазіргі заманға әсерін анықтауды, тарихи талдау әдістерін қолдануды, тарихи материалдарды зерттеу барысында сын тұрғысынан ойлау дағдыларын пайдалануды, виртуалды тарихи экскурсияларды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия мен Қазақстан халықтары

    «Орталық Азия мен Қазақстан халықтары» пәні қазіргі Қазақстан мен Орталық Азияда тұратын халықтардың этностарының қалыптасуынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі тарихы мен мәдениетін зерттеуді көздейді. Бұл ретте халықтардың тұрмыс жағдайы мен материалдық және рухани мәдениетінің ерекшеліктеріне байланысты этнографиялық ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Пәнді меңгеру студенттердің әлемдік тарих бойынша білімдерін тереңдетеді. Бұл пәнді оқу қазақтар мен өзбектер арасындағы тығыз тарихи-мәдени байланыстарды анықтауға және түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер қазақтардың, өзбектердің, қырғыздардың, түркімендердің, қарақалпақтардың, тәжіктердің этникалық және саяси тарихы мен мәдениеті туралы айқын түсінік алады. Сабақтарда студенттер тарихи құжаттарды талдайды, түрлі дереккөздерді салыстырады, карталарды, гравюраларды, инфографиканы интерпретациялайды, тарихи карталарды зерттейді, әртүрлі цифрлық құралдарды пайдаланады: деректер базасы мен архивтер, визуализация құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Архивтік іс (Низами)

    Пәннің мақсаты — архивтік құжаттарды ұйымдастыру, сақтау, есепке алу және пайдалану, архивтік құжаттармен жұмыс істеудің негізгі ұғымдарын зерттеу, теориялық және практикалық аспектілерді қарастыру. Пән студенттерді архив ісінің негіздерімен таныстырады, архив ісінің негізгі принциптері мен әдістерімен, архив ісінің нормативтік-құқықтық базасымен таныстырып, архивтік құжаттармен және деректер базасымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Курс студенттердің архивтік құжаттарды сақтау және есепке алу принциптерін, архив ісінің заңнамалық базасын, архивтермен жұмыс істеудің қазіргі заманғы технологияларын зерттеуге бағытталған; архивтік құжаттарды есепке алу және жүйелеу, архивтік қызметте нормативтік-құқықтық актілерді қолдану ұйымдастыруын үйретеді. Сабақтарда студенттер архивтік деректер базаларымен және сандық құжаттармен жұмыс істейді, архивтік құжаттарды талдайды, архивтік сақтау технологияларын, оның ішінде цифрлық әдістерді, архивтік ақпаратты іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Деректану (Низами)

    "Деректану" пәнінің мақсаты Өзбекстан тарихымен байланысты түрлі дереккөздер, құжаттар мен мұрағаттар туралы білім беру. Студенттер жазбаша құжаттарды, археологиялық олжаларды, фотосуреттерді, аудио және бейнежазбаларды қоса алғанда, әртүрлі тарихи дереккөздерді талдауды, түсіндіруді және пайдалануды үйренеді. Олар Өзбекстан тарихын жақсырақ түсіну және қайта құру, сондай-ақ осы елдің өткен оқиғаларын зерттеу және талдау үшін дереккөздермен жұмыс істеу әдістері мен әдістерін зерттейді. Пән студенттерге дереккөздерді сыни бағалау дағдыларын дамытуға және Өзбекстанның өткені туралы толық түсінік қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы 2

    «Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамика 2» пәнінің мазмұны ХХ ғасырдың басынан бастап бүгінгі күнге дейін Қазақстанда болып жатқан негізгі әлеуметтік, саяси, экономикалық және мәдени өзгерістерді қамтиды. Пән кеңестендіру, тәуелсіздік және Ұлттық құрылыс процестерін, сондай-ақ сыртқы және ішкі факторлардың қазақ қоғамының дамуына әсерін зерттейді. Әлеуметтік құрылымдағы, өмір салтындағы, дәстүрлердегі, билік институтындағы өзгерістерге, зиялы қауымның рөліне, урбанизацияға, индустрияландыруға, ұжымдастыруға, репрессияға, әйелдің қоғамдағы рөліне, көші-қон процестеріне және ұлттық сананы қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Сабақтарда білім алушылар дәуірдің түрлі құжаттарымен жұмыс істейді, презентациялар мен баяндамалар дайындайды, құбылыстар мен оқиғаларды талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет мемлекеттерінің жаңа заман тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің қазіргі замандағы шет елдердің әлеуметтік-экономикалық және саяси тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, салыстырмалы талдау жүргізу және әлемнің осы аймақтарындағы жаңа кезеңнің әлеуметтік-экономикалық процестерін бағалау, оларды қазіргі заманмен байланыстыру. Тарихқа өркениеттік және формациялық көзқарастардың арақатынасына ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып, тарихи динамикада батыс және шығыс елдерінің әртүрлі әлеуметтік-экономикалық процестерін талдайды. Эссе жазу түрінде өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау кезінде студенттер әлемдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің әсерін анықтауға маманданатын болады. Феодализмнен капитализмге, оның құрамдас бөліктеріне өтпелі кезең қарастырылады. Буржуазиялық революциялар және олардың негізгі түрлері. Индустриалды өркениеттің пайда болуы. Капитализмді бекіту және дамыту. Экономиканың дамуындағы негізгі заңдылықтар, әлеуметтік құрылымдардың өзгеруі, саяси жүйелердің эволюциясы, қоғамдық-саяси ой. Дереккөздер мен тарихнама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты - құқықты зерттеу, сондай-ақ студенттерде түрлі ақпарат түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және антикоррупциялық мәдениетті дамыту. Мазмұны: Студенттер Қазақстан Республикасы құқық жүйесінің негіздерін, негізгі құқық салалары бойынша заңнамалық актілерді және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске қатысты заңдарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, сыбайлас жемқорлықпен күресудің ұйымдастырушылық негіздерін, ұйымдарда, мемлекеттік органдарда және құрылымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің түсінігі мен құрылымын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер, жағдайлық тапсырмаларды орындау арқылы сыбайлас жемқорлықтың тәуекелдерін анықтап, алдын алу шараларын ұсынады және ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша ұсыныстар береді, іскерлік ойындарға қатысады. Тест түрінде емтихан қарастырылған. Бағалау әдістері: тестілеу, практикалық тапсырма, ауызша сұрау, өзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұражай ісі

    Пәнді оқудың мақсаты: студенттерде мұражайлардың даму тарихы туралы объективті түсінік қалыптастыру, олардың қоғамдағы рөлі мен мәдени процестерге әсерін талдау. Тәжірибелік сабақтарда студенттер мұражайлардың пайда болуы мен дамуының заңдылықтарын, мұражайлардың әлеуметтік функцияларын және олардың ғылыми-зерттеу, сақтау, тәрбиелік және тәрбиелік қызметте көрінетін әртүрлі қоғамдық формацияларда нақты жүзеге асырылуын зерттейді. Бұл саладағы зерттеулер мәдени құндылықтарды сақтауға, зерттеуге және беруге ықпал ететін мекеме ретінде мұражайлардың маңыздылығын жақсырақ түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өзбек халқының этногенезі және этникалық тарихы

    Пәнді оқудың мақсаты өзбек этникалық тобының шығу тегін, қалыптасуы мен тарихи дамуын зерттеу. Курстың міндеттері: өзбек ұлтының қалыптасуының негізінде жатқан этнографиялық, археологиялық және тарихи деректерді талдау; өзбектердің мәдени аспектілерін, тілі мен дінін, олардың көші-қонын және тарихи перспективада басқа этникалық топтармен өзара іс-қимылын зерттеу. Пән аясында өзбек халқының қалыптасуы, шығу тегі, атауы, этногенез процестері және өзбек халқының этникалық тарихы зерттелетін болады. Практикалық сабақтарда студенттер өзбек халқының этногенезі мен этникалық тарихын заттай және жазудан этнографиялыққа дейінгі тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық дамуға арналған жалпы білім беру құзыреттерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызмет дағдыларын қалыптастыруға және экономика негіздеріне, сондай-ақ түрлі ақпарат түрлерімен (мәтіндік, графикалық, аудио, бейнемазмұн) жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға арналған теориялық білім береді, олар нақты мәселелерді қою мен шешуге қажетті деректерді қамтиды. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, түрлері, құрылымы. Кәсіпкерліктің түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаларды басқару. Стресті басқару. Қалыптасатын дағдылар: Келіссөздер жүргізу дағдысы. Қоғамдық сөйлесу дағдысы. Бизнес басқару дағдылары. Қалыптасатын дағдылар: өз моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсіну және түсіндіру, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсету қабілеті. Оқытудың нәтижелерін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Пәнді оқу мақсаты: өлке тарихының ел тарихы мен әлем тарихының бір бөлігі екенін түсінуді қалыптастыру. Пән студенттерді өлке тарихы туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге және олардың кәсіби қызметте қажетті дағдыларды игеруіне бағытталған. Курс аясында студенттер өлкетанудың даму тарихын, Ежелгі дәуірдегі Павлодар Ертіс өңірінің тарихын, орта ғасырларды, жаңа және қазіргі заманды, Павлодар Ертіс өңірінің киелі жерлерін, мектептегі өлкетануды оқиды. Практикалық сабақтарда зерттеу жобалары іске асырылатын болады, мұражайларда сабақтар өткізу көзделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа замандағы шетел мемлекеттерінің тарихы

    Пәнді оқудың мақсаты: студенттерде шетел мемлекеттерінің жаңа тарихы туралы объективті түсінік қалыптастыру, тарихи процестерді ғаламдық контексте талдау және бағалау дағдыларын дамыту, олардың қазіргі заманға әсерін ескере отырып. Қазіргі педагогикалық және цифрлық технологияларды (SMART және STEM) қолдану арқылы тарихи зерттеу әдістерін меңгеру, дереккөздермен жұмыс істеу және әлеуметтік процестерді модельдеу. Пән жаңа тарихтағы негізгі оқиғалар мен процестерді қамтиды, соның ішінде шетел мемлекеттерінің жаңа тарихын кезеңдерге бөлу мәселелері, екі дүниежүзілік соғыстың қазіргі заманғы саяси картаны қалыптастыруға әсері, Суық соғыс жағдайындағы және постбиполярлы әлемдегі геосаяси өзгерістер, отарлық жүйенің құлауы және жаңа мемлекеттердің құрылуы, ғаламдану, цифрлық революция және XXI ғасырдың халықаралық дағдарыстарының қиыншылықтары. Практикалық сабақтарда студенттер шетел мемлекеттеріндегі әлеуметтік, экономикалық және саяси процестерді талдайды, кең ауқымды тарихи дереккөздермен (жеке құжаттардан бастап заң актілеріне дейін) жұмыс істейді. Цифрлық құралдар мен SMART-технологияларды деректерді визуализациялау, тарихи оқиғаларды модельдеу және үлкен ақпарат көлемін талдау үшін қолданады. Студенттер жеке тарихи процестер бойынша докладтар, презентациялар, интеллект-карталар түрінде тәуелсіз тапсырмаларды орындайды, Шығыс пен Батыс елдеріндегі процестердің өзара байланысы мен қазіргі әлемге әсерін ерекше атап өтеді. Пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пәннің мақсаты Қазақстанның жаңа және жаңа тарихы "себеп - оқиғалар - салдарлар"бірыңғай тізбегін құру арқылы оқушылардың Қазақстан тарихындағы жаңа және қазіргі заманның маңызды тарихи оқиғалары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру. Кезеңнің негізгі мәселелерін қайта қарау, студенттерді тарихи оқиғалар мен процестерді зерттеуге тарту. XVIII ғасырдан қазіргі уақытқа дейін болған. Отандық тарихтың Қазақстан халқының өткенімен және бүгінімен органикалық байланысын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары

    Пән Павлодар Ертіс өңірінің тұлғалары туралы тарихи білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер тарихтағы жеке тұлғалардың рөлін зерделеуде практикалық дағдыларға ие болады, Малайсары Тархан, Олжабай Батыр, Бұқар Жырау, Мұса Шорманов, Мәшһүр Жүсіп Көпеев, Естай Беркімбаев және т. б. сияқты ата-бабалардың бай рухани мұрасынан қалған қосымша білімді игереді, мұрағаттық, көркем және публицистикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, өмірді жақсы біледі және тәуелсіз Қазақстанды құру ісіне баға жетпес үлес қосқан Павлодар Ертіс өңірінің ұлттық зиялыларының қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі замандағы Еуропа және америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің қазіргі кездегі Еуропа мен Америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, салыстырмалы талдау жүргізу және Еуропа мен Америкадағы жаңа кезеңнің әлеуметтік-экономикалық процестерін бағалау, оларды қазіргі заманмен байланыстыру. Пән ҒТР және экономикалық процестерді интернационалдандыру мәселелерін қамтиды. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы құрылымдық дағдарыстарға және қазіргі ақпараттық қоғамды қалыптастыру процесіне ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып, Еуропа мен Америка елдерінің тарихи динамикадағы әртүрлі әлеуметтік-экономикалық процестерін талдайды. Эссе жазу түрінде өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау кезінде студенттер Еуропа мен Америкадағы әлеуметтік-экономикалық процестердің жаһандану, урбанизация және демографиялық өсу процесінің қалыптасуына әсерін анықтауға маманданатын болады. Пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Арнайы тарихи пәндер (Тарихнама, Деректану)

    Пән студенттердің теориялық білімдерін зерделеуге және дереккөздермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, оларды талдай білуге бағытталған. Курс аясында студенттер «тарихи дерек», «тарихнамалық шолу», ұғымымен танысып, деректану және тарихнаманың қалыптасуы мен дамуын, тарихи дереккөздердің жіктелуін, деректанулық талдаудың әдістері мен әдістемесін, тарихи мектептердің ерекшеліктерің зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер тарихи дереккөздерді талдайды, сондай-ақ эссе, презентация түріндегі ғылыми-білім беру жобалары түрінде тапсырмаларды орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанды отарлаудың құқықтық негіздері.

    Пәннің мақсаты – Ресей империясының заңнамалық базасы негізінде 18-20 ғасырлардың басында Ресей империясы үкіметінің Қазақстан аумағында жүргізген ресми отаршылдық саясатының мәнін ашу. Курсты оқу барысында заңнамалық дереккөздердің шығу тегі, олардың түрлері, ерекшеліктері және маңызы мәселелері қарастырылады. Студенттер сабақтарда Қазақстанды отарлау жөніндегі нормативтік-құқықтық базаны талдайды, цифрлық архивтер мен тарихи деректер базаларымен жұмыс істейді, құқықтық реформалардың дәстүрлі басқару жүйесі, жер қатынастары және әлеуметтік құрылымға әсерін баяндайтын презентациялар әзірлейді, негізгі заң актілерін зерттейді, салыстырмалы талдау жүргізеді, тарихи дереккөздерді талдау үшін жасанды интеллектіні пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайды түсінуді көрсетеді, еңбек пен тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады.
  • Тарих бойынша орта білімнің құрылымы мен мазмұнын біледі, тарих ғылымындағы озық білімге негізделген фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді көрсетеді.
  • Қазіргі педагогикалық және цифрлық технологияларды оқу-тәжірибелік міндеттерді шешу үшін қолданады, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырады (SMART технологиялары), оқыту мазмұнын меңгеру деңгейі мен прогресті бақылау.
  • Нақты сұрақтарды қою және шешу үшін тиісті деректерді қамтитын әртүрлі ақпарат түрлерімен (мәтіндік, графикалық, аудио, бейне) жұмыс істей алады.
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды тарихи таным саласында қолданады.
  • Кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес құзыреттілік тәсілді ескере отырып оқу процесін құрастырады.
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді. Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады; әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіптік және ғылыми қарым-қатынас саласында қазақ, орыс және шет тілдерінің бірін меңгереді.
  • Әрі қарай оқыту траекториясын анықтау дағдыларына ие, өзінің мансаптық жүйесін қалыптастырады.
  • ЕБҚ бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
  • Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық мәселелерді шешу үшін қашықтықтан және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады.
Top