Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01527 Математика және информатика в Мирас

Пәндер

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері

    Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум

    Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам және тұрақты даму

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Оқытылатын мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары, принциптері, нысандары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; алынған білімді кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні; балалар ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; дені сау бала ағзалары жүйесінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; Қалыптастырылатын құзыреттер: бала ағзасының құрылысы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Элементарлы математика

    Оқытылатын мәселелер: сандық тізбектердің қасиеттері мен прогрессиясы, сандық тізбектер, арифметикалық және геометриялық прогрессиялар, сандық тізбектердің шектері және шексіз кемімелі геометриялық прогрессиялар, функциялардың шектері және функциялардың үздіксіздігі, функциялардың асимптоталары. Қалыптастырылатын құзыреттер: есептер шығарғанда туындыны қолдана алады, элементар функциялардың туындылары және олардың қасиеттері, туындыларды қолданып функцияларды зерттеу. Координаталық әдістің мәнін білу дағдысы қалыптасады; ауыстырулар, жиындар және қайталанатын реттеулер санына арналған формулалардың мәндері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Жалпы және жас психологиясы

    Оқытылатын мәселелер: пән, міндеттері мен әдістері, жалпы және жас ерекшелік психологиясының негізгі теориялары, принциптері, мәселелері; психикалық процестер; жеке тұлға психикасының құрылымы мен ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы жас ерекшелік психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын пайдалана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Оқытылатын мәселелер: теориялық-әдіснамалық негіздер, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің шарттары, модельдері мен нысандары; инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; олардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Алгебра және геометрия

    Оқытылатын мәселелер: сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия ұғымдары мен әдістері; матрица-анықтауыштар; сызықтық теңдеулер жүйесі; векторлық Алгебра элементтері; жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі аналитикалық геометрия элементтері; статистика элементтері, озық технологиялар, нанотехнологиялар, математикалық статистика элементтері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу дағдылары; элементар функциялардың туындыларын, күрделі функцияларды, тригонометриялық функцияларды табу дағдылары; функцияның туындысын қолдану білігін қалыптастыру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет

    Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік; инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында балаларды тьюторлық және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері; Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудегі тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ЕББ қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерінің кәсіби құзыреттіліктерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау

    Оқытылатын мәселелер: метрикалық кеңістіктер теориясының негізгі түсініктері; функция түсінігі; негізгі элементар функциялардың графигі; реттілік шегі; дифференциалдық есептеу; туынды көмегімен функцияларды зерттеу; интегралдық есептеу; бірнеше айнымалылардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: математика бойынша анықтамалық әдебиетті және деректер базасын пайдалана білу; шектерді, туындыларды, интегралдарды таба білу; қатарлар мен интегралдардың жинақталуын зерттеу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Оқытылатын мәселелер: сандық жиынның нақты шекараларын өз бетінше табу, жинақтылық ретін зерттеу, функцияның шектерін табу, үздіксіздікті зерттеу және функцияны зерттеу үшін туындыны пайдалану, оның графигін салу, әртүрлі әдістерді қолданып интегралды есептеу және анықталған интегралды қолдану, өз интегралдарын зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: үшбұрыштың ауданын, пирамиданың көлемін, үш вектордың компланар шартын, негізгі қасиеттерін және зерттеу әдістерін қолдана алады. Зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру және геометриялық есептерді шығару дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ауызша аударма тәжірибесі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Есептеуге берілген геометриялық есептер

    Оқытылатын мәселелер: есептерде кездесетін қолданбалы теоремаларды білу, геометрияның негізгі түсініктері, қарапайым геометриялық фигуралардың қасиеттері. Стандартты емес есептерді шығаруда, үшбұрыштарды шешуде және жазық фигуралардың аудандарын есептеуде алған білімдерін қолдана алады. Қалыптастырылатын құзыреттер: пән бойынша оқытылатын білім негізінде есептеу, дәлдік және құрастыру бойынша есептерді шығару, негізгі қорытындыларды дәлелдей білу және осы пәнде берілген негізгі ұғымдарды еркін пайдалана білу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: Математика ғылым ретінде. Математика оқу пәні ретінде. Математиканы оқыту әдістемесінің пәні. Математиканы және басқа да білім салаларын оқыту әдістемесі. Математиканы оқыту әдістемесі. Математиканы оқыту процесінің негізгі қайшылықтары. Математиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Нақты біліммен практикалық ойлауды дамытуды біледі. Аяқталған сабақты жоспарлай алады. Сабақтың мазмұнына қарай техникалық оқу құралдарын пайдалана алады. Тәжірибелік дағдылар педагогикалық процесті модельдеу, оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін жобалау және әзірлеу, оқу пәндері бойынша сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау, жеке тұлғаның тәрбиесіне, интеллектуалдық, физикалық және рухани дамуына бағытталған сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды әзірлеу және өткізуде қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиация негіздері [minor]

    Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындағы бизнес-жоспарлау [minor]

    Оқытылатын мәселелер: бизнесті жоспарлау, оның мәні мен үдерістің ерекшеліктері; бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі: бизнес-жоспардың мақсаттары мен міндеттері, құрылымы; тауашаны таңдау тәсілдері бизнес-жоспарды ақпараттық қамтамасыз ету: бизнес-Жобаны сипаттау; бизнес-жобаны нарықтық бағдарлау; бизнестің бәсекелес стратегияларын сипаттау; бизнес-жобаны техникалық-технологиялық қамтамасыз ету; бизнес-жобаның маркетингтік жоспары; бизнесті қаржылық-экономикалық модельдеу; бизнес-жоспар құрылымындағы инвестицияларды талдау; бизнес-жобаның ұйымдастыру жоспары; бизнес-жоспарлауда тәуекелдер мен оларды азайту жолдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: әдістемелік және әдіснамалық негіздерді ескере отырып, кәсіпкерлік идеяларды іске асыруды бизнес-жоспарлау саласындағы білімді көрсету бизнес-жоспарлау және бизнес-жобалау жүйесінде алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу; бизнес-идеяларды практикада іске асыру саласында өз ұстанымын дәлелді және қисынды дәлелдей білу; бизнес-жоспарлау процесінің сандық және сапалық параметрлері мен көрсеткіштерін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра білу; өз бетінше жинау, талдау және әзірлеу дағдыларын қалыптастыру Қазақстан Республикасы дамуының қазіргі экономикалық жағдайындағы бизнес-жобалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсiпорын экономикасы [minor]

    Оқытылатын мәселелер: кәсіпорын экономикасының экономикалық мәні; нарықтық экономиканың қалыптасу жағдайындағы рөлдер мен функциялар; ұйымдардың (кәсіпорындардың) жұмыс істеуінің экономикалық механизмінің теориялық негіздері; ұйымның (кәсіпорынның) әр түрлі жақтарын сипаттайтын көрсеткіштер. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпорынның экономикалық тиімділігінің өсуіне арналған резервтер мен проблемалардың ашылуын анықтау дағдылары; техникалық белсенді оқу құралдарын қолдана отырып, қолда бар нақты материалдарды және барлық ақпаратты жүйелеу және қорыту мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: информатиканы оқытудың негізгі принциптері; заманауи ақпараттық, коммуникациялық және білім беру технологияларын пайдалана отырып, мектеп оқушыларына информатиканы оқытудың әдістері мен тәсілдерін іс жүзінде қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогикалық процесті модельдеу, оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін жобалау және әзірлеу, оқу пәндері бойынша сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау, жеке тұлғаның тәрбиесіне, интеллектуалды, физикалық және рухани дамуына бағытталған сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды әзірлеу және өткізуде практикалық дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау тілдері

    Оқытылатын мәселелер: бағдарламалық құралды құрастыру технологиясында үлгілерді құру және олар бойынша есеп беру дағдылары. Қалыптастырылатын құзыреттер: бағдарламаларды құру кезінде анықтамалар мен техникалық құралдарды қолдана алады, бағдарламалау негіздері, жады кластары, адрестеу және жадыны ұйымдастыру. БҚ құрастыру технологиясының теориялық негіздерін меңгеру, бағдарламалық құралды құрастыру дағдылары, стандартты графикалық белгілерді меңгеру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]

    Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Оқытылатын мәселелер: математикалық логикалық функциялар теориясының негізгі түсініктері; Алгоритмдер, графтар және кодтау теориялары; маңызды және маңызды емес айнымалылар; математикалық логика пәні; Қалыптастырылатын құзыреттер: дискретті математиканың бірқатар бөлімдері бойынша негізгі міндеттерді шешу дағдылары; Дискретті математика мен математикалық логиканың теориялық және қолданбалы есептерін шешу дағдылары; бекітуді дәлелдеу, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құру білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: мектепте тәрбие қызметін жүзеге асыру; сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; білім беру мекемелерінде тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: тәрбиенің теориялық негіздері туралы түсінікті қалыптастыру; мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің түрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; тәрбиенің заманауи технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Оқытылатын мәселелер: даму ортасы, тіл негіздері және деректер түрлері; деректерді енгізу және шығару; есептеу және негізгі математикалық операциялар; шартты if операторлары; Цикл операторлары; Цикл операторлары; тізім; бағдарламалау тілдеріндегі функцияларды жариялау; рекурсия және екі өлшемді массивтер; жиындар. Қалыптастырылатын құзыреттер: Теориялық білім және таңдалған тілде бағдарламалаудың практикалық базалық технологиялық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Оқытылатын мәселелер: кездейсоқ оқиғаларды және олардың заңдылықтарын, сондай-ақ кездейсоқ шамаларды және оларға әсер етуді зерттейді, кездейсоқ оқиғалардың таралуының математикалық заңдарын ұсынады және шын мәнінде математикалық статистиканың теориялық негізі болып табылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: Жаратылыстанудың әртүрлі салаларынан математикалық модельдерді және қолданбалы есептерді шешу әдістерін, жергілікті Мовр-Лаплас теоремасын, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, үздіксіз кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, жуық өлшеулердегі қателерді, тікелей өлшеулердегі кездейсоқ қателерді бағалауды, математикалық есептерді құрастыруға арналған аналитикалық ақпаратты қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Психосоматика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсiпкерлiк [minor]

    Оқытылатын мәселелер: теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесін ескеретін кәсіпкерлік; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнама; кәсіпкерлік қызмет; нормативтік-құқықтық, ресурстық, әкімшілік және өзге де шарттарды ескерін бизнес-жоспарлар; қызметті жоспарлау және кәсіпкерлік қызметтің тиімділігі мен бизнес құнын бағалау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпкерлік идеялар банкін қалыптастыру дағдылары мен біліктері; бизнес-жоспар құру дағдылары; кәсіпкерлік құрылымды құру дағдылары және оның қызметін ұйымдастыру; кәсіпкерлік қызметтің мазмұны мен мәнін, оның түрлері мен нысандарын білу; кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру дағдылары; кәсіпкердің іскерлік этикалық мінез-құлық қағидаттарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Swift тілінің негіздері

    Оқытылатын мәселелер: Swift қосымшаларын әзірлеуге дайындық; Swift-тің негізгі мүмкіндіктері; Swift-тің негізгі құралдары; Swift-тің тривиалды емес мүмкіндіктері; қосымшаларды әзірлеу негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Mac OS және iOS операциялық жүйелеріне арналған бағдарламалау дағдылары; Swift тілінде бағдарламалаудың практикалық тәжірибесін меңгеру; мобильді бағдарламалау саласында жаңа бағытты дамыту дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Деректер қорын басқару жүйелері

    Оқытылатын мәселелер: деректер қорын әзірлеу технологиясының негізгі бағыттары мен ерекшеліктері; деректерді іздеу мен өңдеуді ұйымдастыру әдістері; деректерді сипаттаудың тілдік құралдары; деректердің негізгі модельдерін құру қағидаттары; деректер қорын әзірлеу; қазіргі заманғы ДҚБЖ-де пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: ДҚБЖ теориялық негіздерін, деректер базасын модельдеу негіздерін білу; SQL тілінде сұрау салу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • SQL тілінде бағдарламалау

    Оқытылатын мәселелер: қатынастар, кілттер, индекстер және қатынастар арасындағы байланыстардың негізгі ұғымдарын анықтайды. Реляциялық алгебра және ER диаграмма әдісі негізінде мәліметтер қоры құрылымдарын жобалау принциптері зерттеледі. SQL тілі және оның мәліметтер қоры деректерін іздеу және өңдеу мүмкіндіктері зерттеледі. Қазіргі ДҚБЖ-ның физикалық құрылысының негіздері берілген: индекстер, транзакцияларды басқару, жүйе ақауларынан қорғау. Әртүрлі ДҚБЖ-да қолданылатын мәліметтер қорын қорғау мәселелері қарастырылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі заманғы деректер қорын басқару жүйелерін шарлау; реляциялық модель негізінде күрделі мәліметтер қорын жобалау; SQL тілінің операторларының көмегімен мәліметтер қорынан ақпарат алу; деректер қоймаларын жобалау және оларды қолданбалы бағдарламаларда пайдалану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау тілі

    Оқытылатын мәселелер: Python - негізгі синтаксис, өзгермелі типтер; негізгі операторлар; Python-Тегі жолдармен жұмыс; Python жолдарының функциялары, әдістері; тізімдер , түйіндер , Python сөздігі; Қалыптастырылатын құзыреттер: жобаны жобалау сатысында жұмыстарды орындау, талаптарды анықтау, талдау, жобалау процесін құжаттау, аспаптық құралдарды және АЖ жобалау технологияларын пайдалану білігі;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер

    Оқытылатын мәселелер: компьютердің функционалдық мүмкіндіктерін анықтайтын бағдарламалық құралдарды ұйымдастыру принциптері және олардың сипаттамалары; компьютерлік желілерді сауатты құру және қолдау; жергілікті желідегі желілік қосымшалардың жұмысы. Қалыптастырылатын құзыреттер: информатика және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар саласындағы білім; бағдарламалық құралдар мен компьютерлік желілерді пайдалану дағдылары; деректер базасын құра және интернет ресурстарын пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: Білім беруді ақпараттандыру. Қазіргі цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының классификациясы. Жоғары сапалы цифрлық білім беру ресурстарын дамыту. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сыныптан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудегі әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ цифрлық білім беру ресурстары Қалыптастырылатын құзыреттер: оқу тапсырмаларын орындау үшін компьютерлерді, мобильді құрылғыларды және мамандандырылған бағдарламаларды пайдалана білу, электрондық поштаны жазуды, онлайн пікірталастарға қатысуды, жедел мессенджерлерді және бейне конференцияларды пайдалануды қамтитын онлайн платформалар арқылы тиімді қарым-қатынас жасау және топта жұмыс істеу мүмкіндігі. Цифрлық құралдар студенттерге мазмұнның жаңа формаларын (бейне, графика, анимация, бағдарламалар) жасауға және ақпаратты ұсынудың жаңа тәсілдерімен тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. Бұл креативтілік пен инновациялық ойлауды дамытады, бұл стандартты емес мәселелерді шешу үшін маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    Оқытылатын мәселелер: қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістері, математикалық модельдеу әдістері, қателер көздері және нәтижелердің дәлдігін қамтамасыз ету әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерді пайдаланып математикалық есептерді шешу, Гомори әдісі арқылы бүтін программалау есептерін шешу, есептеу алгоритмдерін құру және қолдану. Сонымен қатар, алгебралық сызықтық теңдеулер жүйесіндегі айнымалыларды бірте-бірте жоюды меңгере отырып, нақты зондтарда математикалық модельдеу көмегімен практикалық іс-әрекеттерде оны қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және робототехника

    Оқытылатын мәселелер: робототехниканың әртүрлі аспектілерін зерттеу - роботтарды құрудың негізгі принциптері мен оларды жобалаудан бастап роботтарды бағдарламалау мен басқаруға дейін; машиналық оқыту, табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру және роботтық жүйелер сияқты жасанды интеллекттің әртүрлі әдістерін зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі салаларда, соның ішінде өндірісте, медицинада, авиацияда, сәулеттік дизайнда және өнеркәсіптің басқа салаларында роботтарды жасауға және бағдарламалауға мүмкіндік беретін білім мен дағдылар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Java тілінде бағдарламалау

    Оқытылатын мәселелер: Java платформасының негізгі қасиеттерімен, құралдарымен және утилиталарымен таныстыру, студенттерді тапсырмалардың кең ауқымы үшін қолданбалармен жұмыс істеуге үйрету. Қалыптастырылатын құзыреттер: құрастырылған деректер түрлеріне әдістерді қолдану. Дағдылар басқару операторларына, файлға деректерді енгізуге, шығаруға, массивтерді өңдеуге, ерекше жағдайларды өңдеуге, пакеттер мен интерфейстерді қамтамасыз етуге, модельдер құруға және олардың негізінде есептерді шешуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Жүйелік бағдарламалау

    Оқытылатын мәселелер: Пәнге кіріспе. Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету. Жүйелік программалардың классификациясы. Бағдарламаның орындалу ерекшеліктері. Ағындарды синхрондау. Классикалық синхрондау мәселелерін шешу және синхрондауды жүзеге асыру. Енгізу-шығару. Жұмыс принциптері, бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу-шығару деңгейлері. Файлдық жүйелер. Құрылғы драйверлері. Қауіпсіздік ішкі жүйесі. Қызметтер, оларды құру және пайдалану ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: процессорлардың, жадтың, енгізу-шығару жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етудің өзара әрекеттесуін түсіну, процессор нұсқаулары деңгейінде жүйелік ресурстармен жұмыс істей білу, жадты басқару, үзілістермен жұмыс істеу, процестерді синхрондау, драйверлерді, модульдерді әзірлеу және жүйелік шақыруларды пайдалана отырып, жабдықпен өзара әрекеттесу, заманауи тілдерді білу және жүйенің қауіпсіз жүйелерін білу, олар үшін тиімді жүйелерді білу. үздіксіз интеграция және жеткізу принциптері, сондай-ақ жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді құрастыру, сынау және орналастыру құралдарымен жұмыс істеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Оқытылатын мәселелер: дифференциалдық теңдеулер теориясының әдістері, туынды арқылы шешілетін бірінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициентті сызықтық біртекті емес теңдеулер. Қалыптастырылатын құзыреттер: болашақ мамандығына байланысты әртүрлі құбылыстар мен процестерді талдау, есептерді шешуге мүмкіндік беретін математикалық әдістерді, математиканың жаңа әдістерін қолдану. Дифференциалдық теңдеулер курсының негізгі бөлімдерін талдауға, шешуге, практикалық дағдыларды меңгеруге, есептер шығаруға және алынған нәтижелерді түсіндіруге және осы негізде ұсыныстар жасауға мүмкіндік беретін математиканың практикалық дағдылары мен теориялық білімдері дамиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Обьектіге бағытталған бағдарламалау

    Оқытылатын мәселелер: Объектіге бағытталған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Объектіге бағытталған талдау мен жобалаудың негізгі ұғымдары мен терминологиясы. Инкапсуляция – объектіге бағытталған бағдарламалаудың орталық концепциясы. Мұрагерлік объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі түсінігі болып табылады. Полиморфизм – объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасындағы негізгі ұғым. UML негіздері – Объектіге бағытталған жүйелер үшін бірыңғай модельдеу тілі. Объектіге бағытталған талдаудың негіздері. Пайдаланушы интерфейстерін құрудың объектілі-бағытталған тәсілі. Қалыптастырылатын құзыреттер: тарихи контексте бағдарламалық өнімді әзірлеудің әртүрлі парадигмаларын білуі керек; объектіге бағытталған бағдарламалау әдістемесі; компоненттік-бағдарланған бағдарламалау парадигмасы негізінде нақты және концептуалды жүйелердің компьютерлік модельдерін жасай білуі керек; басқару жүйелерін талдау, жобалау және әзірлеу үшін заманауи аппараттық және бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдылары болуы керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Web бағдарламалау

    Оқытылатын мәселелер: web-сайтты құру технологиялары; серверлік технологиялар; PHP; MySQL дерекқоры; клиент жағының технологиялары; сценарийлер және оқиғаны өңдеу; JavaScript. Қалыптастырылатын құзыреттер: АЖ ретінде web-сайт құрылымын жобалау технологияларын меңгеру;клиент пен сервер тарапынан бағдарламалау құралдарымен web-сайтты құру дағдылары; серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу дағдылары; сайтты құрудың әртүрлі тәсілдерін пайдаланудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және анимиция

    Оқытылатын мәселелер: анимацияны құрудың негізгі принциптері; анимация түрлері; Microsoft PowerPoint бағдарламасында презентациялар, анимациялар жасау; 3D графикасы, Google SketchUp және Blender бағдарламаларына негізделген анимация. Қалыптастырылатын құзыреттер: интерактивті компьютерлік графика бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар; анимациялық графикалық файлдарды құру, компьютерлік монтаждау, 3d1 анимация, 3D объектілерді жобалау әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтай алады; педагогика, жалпы және дамыту психологиясы бойынша алған білімдерін кәсіби іс-әрекетінде пайдаланады
  • Алгебра мен геометрия, физика, дискретті математика және математикалық логикадан теориялық және қолданбалы есептерді шеше алады, тұжырымдарды дәлелдей алады, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құрастыра алады
  • Арнайы педагогикалық ғылымның концептуалды және категориялық аппаратын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық қолдау туралы білімдер жүйесін меңгерген
  • Мәліметтер қорының логикалық үлгілерін жасай алады, мәліметтер қорының құрылымдарын әзірлеу үшін нақты тапсырмаларды қоя алады және шеше алады
  • Тапсырмаларды ресімдей және тиімді алгоритмдер жасай алады; күрделілігі әртүрлі бағдарламаларды жасау үшін заманауи бағдарламалау тілдерін сенімді түрде пайдалану; бағдарламалық шешімдерді жобалау және енгізу кезінде объектіге бағытталған және жүйелік бағдарламалау принциптерін қолдану; заманауи клиенттік және серверлік технологияларды пайдалана отырып, веб-қосымшаларды әзірлеу; бағдарламалық қамтамасыз ету кодын талдау, тексеру және жөндеу, оның сенімділігін, қауіпсіздігін және өнімділігін қамтамасыз ету
  • Компьютерлік жүйе архитектурасын және желілік құрылымдарды жобалау және талдауды үйретуге қабілетті; SQL көмегімен мәліметтер базасын әзірлеу, оңтайландыру және қолдау; ақпаратты визуализациялау және мультимедиялық контентті құру үшін компьютерлік графика мен анимация әдістерін қолдану; қолданбалы есептерді шешу үшін жасанды интеллект пен робототехника негіздерін пайдалану
Top