Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01510 Информатика, робототехника және жобалау в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • 3D - модельдеу

    Пәнді оқи отырып, студенттер компьютерлік модельдеу және компьютерлік анимацияны жобалау дағдыларын игереді, 3DS MAX графикалық редакторын игереді, оның көмегімен объектілердің үш өлшемді бейнелерін, сондай-ақ анимациялық бағдарламаның негізгі тұжырымдамаларын және үш өлшемді кейіпкерлер мен анимацияларды жасауға қажетті негізгі құралдарды модельдеуге болады.

    Несиелер - 6
  • Олимпиадалық информатика

    Бұл пән студенттердің олимпиадалық бағдарламалау саласындағы информатика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін дамытады. Ол күрделілігі жоғары стандартты емес және логикалық есептерді шешу үшін тиімді алгоритмдерді әзірлеуге бағытталған. Студенттер алған білімдерін дарынды балалармен жұмыс істеуге және оларды олимпиадаларға қатысуға дайындауға, сыни және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамытуға үйренеді

    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу арқылы болашақ информатика мұғалімдері бастауыш мектепте цифрлық сауаттылық пәнін оқыту үдерісін ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдыларын қалыптастырады

    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі білім робототехникасын оқыту әдістемесі

    Пәнді оқи отырып, болашақ информатика мұғалімдерінде бастауыш мектепте робототехниканы оқыту процесін ұйымдастыруға қажетті білім, білік және дағды қалыптасады. Педагогикалық тиімді құралдар: әңгіме және диалогтік оқыту, сыни ойлау. Сыныптарда оқытуды басқару.

    Несиелер - 5
  • Өлкетану

    «Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Иформатикадан есептерді шығару практикумы

    Бұл пән болашақ информатика мұғалімі үшін бағдарламалаудың практикалық дағдыларын пысықтауға бағытталған, оның ішінде әртүрлі деңгейдегі күрделі есептерді шешу бар. Студенттер алгоритмдерді құру және көрсету негіздерін, сондай-ақ бағдарламалау тілдерін қолдану қағидаттарын меңгереді. Оқу нәтижесінде алгоритмдік есептерді тиімді шешу және оларды педагогикалық тәжірибеде қолдану дағдысы қалыптасады

    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика элементтері

    Пәнді оқып-үйрену барысында студенттер компьютерлік графика және 3D модельдеу саласында ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді. Визуалды нысандарды құру үшін қажетті кеңістіктік ойлау және қиял дағдыларын дамытады

    Несиелер - 6
  • Информатиканың теориялық негіздері

    «Информатиканың теориялық негіздері» курсы студенттерге информатиканың іргелі ұғымдарын, соның ішінде алгоритмдеу, деректер құрылымы, компьютер архитектурасы, операциялық жүйелер және желілік технологияларды терең түсінуге мүмкіндік береді. Бұл компьютерлер мен бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмыс істеу принциптерін түсіну үшін, сонымен қатар мектепте информатика мен робототехниканы тиімді оқыту үшін қажет

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сызу

    Пәнді оқу барысында студенттер геометриялық құрылыстарды; проекциялық және техникалық сызудың теориялық негіздерін, соның ішінде әртүрлі қималарды, қималарды, аксонометриялық проекцияларды орындауды; графикалық жұмыстарды орындау стандарттары мен ережелерінің талаптарын; сызбаларды орындау және оқу дағдыларын игереді; кеңістіктік ойлауды дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Python-да бағдарламалау

    Пәнді игеру барысында студенттер Python тілінің синтаксисін негізгі алгоритмдік конструкцияларға, әріптерге, өрнектерге үйренеді. Python тілінің негізгі стандартты модульдерін, функционалды программалау элементтерін, объектіге бағытталған бағдарламалауды меңгеру. Сандық алгоритмдер мен матрицалық есептеулерді үйреніңіз

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау және алгоритмдік тілдер

    Пәнді оқу кезінде студенттер жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламалау дағдыларына ие болады, бұл мектепте информатика мұғалімі болып жұмыс істеуге ғана емес, сонымен қатар өндірісте жүйелі басқарумен айналысуға да құқық береді. Пәнді оқу кезінде бағдарламалау ұғымдары, визуалды бағдарламалау ортасын қолдана отырып, жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламаларды әзірлеу принциптері берілген. Бағдарламаларды жөндеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, студенттер қателерді өз бетінше табуға және оларды түзетуге үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім робототехникасы

    Пәнді оқу барысында оқушылар білім берудегі робототехниканың негіздерін қарастырады. Роботтарды құру және роботтарды құру тұжырымдамаларын іске асыру үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану принциптері туралы білім алады. Робот модельдерін жинауды және алгоритмдер мен блоктық бағдарламалау тілі арқылы роботтарды бағдарламалауды үйренеді. Білім беру робототехникасы саласындағы жалпы білім беретін мектептер мен техникалық шығармашылық мектептерінің жұмысымен танысады. Робототехникалық жиынтықтарды жинау және бағдарламалау жұмысымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептегі білім берудегі ақпараттық технологиялар бойынша ғылыми-зерттеу іс-әрекеті

    «Мектептегі білім берудегі ақпараттық технологиядағы ғылыми-зерттеу іс-әрекеті» пәні студенттерді АКТ саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздерімен және оны білім беруде қолданумен таныстырады. Студенттер деректерді жинау, талдау және интерпретациялау әдістерін игереді, өз бетінше зерттеуді жобалауды және жүргізуді және ғылыми стандарттарға сәйкес нәтижелерін ұсынуды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларының зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі

    «Мектеп оқушыларының ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі» пәні студенттерді мектептегі оқушылардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерімен таныстырады. Студенттер ғылыми жобаларды қалыптастыру принциптерін меңгереді, балалармен бірге зерттеуді жоспарлауды және жүргізуді, олардың нәтижелерін бағалауды және жұмысты қорғауды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Таратылған IoT жүйелері және Big Data

    Пән заттар интернетінің таратылған жүйелерінің (IoT) архитектурасын, жұмыс принциптерін және технологияларын, сондай-ақ олар өндейтін үлкен көлемдегі деректерді (Big Data) жинау, өңдеу және талдау әдістерін ұсынады. Әртүрлі салаларда үлкен деректермен тиімді жұмыс істеу үшін таратылған IoT шешімдерін әзірлеуге және қолдануға үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Схемотехника

    Пән студенттерде схемотехника саласында терең білімді қалыптастырады, жартылай өткізгіш құрылғылар мен радиотехникалық құрылғылардың жұмыс істеу принциптерін қамтиды. Студенттер цифрлық және импульстік схемаларды талдау мен синтездеуді, сондай-ақ логикалық функцияларды құру әдістерін меңгереді. Оқу нәтижесінде электрондық құрылғыларды жобалауды түсіну қалыптасады, бұл аппараттық қамтамасыз етумен одан әрі жұмыс істеу үшін негіз болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильді роботтарды шығармашылық жобалау және басқару негіздері

    Пәнді оқи отырып, студенттерде шығармашылықтың техникалық түрлеріне қызығушылық пайда болады, робототехника көмегімен конструктивті ойлау дамиды, роботтарды құрастыру мүмкіндіктері мен робот механизмдерімен адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің алгоритмдері қарастырылады. Бұл пәнді оқу кезінде студенттер блоктау бағдарламалау тілінде роботтар мен роботтық механизмдерді бағдарламалау мүмкіндіктерін қарастырады, сонымен қатар жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерін қолдана отырып роботтарды бағдарламалау мүмкіндіктері туралы біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалау

    Курс жоғары деңгейдегі әртүрлі тілдерде визуалды бағдарламалау саласындағы информатика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған. Студенттер визуалды бағдарламалау саласындағы негізгі ұғымдарды игереді, алгоритмдерді ұсынудың әртүрлі әдістерін, есептерді алгоритмдеу принциптерін, бағдарламалау стильдерін үйренеді. Пән аяқталғаннан кейін студенттер визуалды бағдарламалау дағдыларын алады, бұл мектепте бағдарламалау бойынша қосымша факультативті курстар өткізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқи отырып, студенттер мектепте информатиканы оқыту міндеттерін меңгереді; мектеп құжаттамасын жүргізу және мұғалімнің жұмысын жоспарлау, оқытудың инновациялық жүйелері, физиканың заманауи сабағы, информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу әдістемесі, информатиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелері. Жаңартылған білім беру жүйесіне сәйкес мазмұнға жобалық қызмет және STEM- оқыту бөлімі; қашықтықтан білім беру технологиялары арқылы информатиканы оқыту кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Курс оқытуда жеке тұлғаға бағытталған және конструктивті көзқарас туралы түсініктерді қалыптастыруға; инновациялық білім беру әдістерімен танысуға; қалыптастырушы және жиынтық бағалау, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау, бағалау нәтижелерін есепке алу біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЭЕМ архитектурасы және компьютерлік желілер

    Пән студенттерді компьютерлерді құру мен жұмыс істеуінің іргелі принциптерімен таныстырады. Ол жадты ұйымдастыруды, процессордың жұмысын, бағдарламалық-аппараттық өзара әрекеттесуді және енгізу-шығару жүйелерін қоса алғанда, ЭЕМ архитектурасын қамтиды. Пәнді меңгеру барысында студенттер компьютерлік жүйелермен және желілермен тиімді жұмыс істеу үшін қажетті аппараттық қамтамасыз етуді терең түсінуге ие болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Web бағдарламалау

    «Web-бағдарламалау» пәнін оқу студенттерге веб-қосымшаларды әзірлеудің заманауи технологиялары мен әдістерін, соның ішінде пайдаланушы интерфейсі мен сервер бөлігін құруды, сондай-ақ динамикалық және интерактивті веб-шешімдерді құру үшін дерекқорлармен жұмыс істеуді үйренуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру интернет ресурстарын құрастыру технологиясы

    Пәнді оқи отырып, студенттер динамикалық HTML құжаттарын құрудың заманауи әдістері мен құралдарын меңгереді, HTML және JavaScript, PHP тілдерінде алгоритмдер мен бағдарламаларды құру мен іске асыруда практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Роботтарды жасау практикумы

    Бұл пән студенттерде робототехника саласында, роботтарды жобалау мен құрастыру негіздерін қамтитын практикалық дағдыларды қалыптастырады. Студенттер микроконтроллерлермен, схемотехникамен және әртүрлі бағдарламалау тілдерімен (блоктық, C++, Python, Scratch) жұмыс істеуді үйренеді. Оқу нәтижесінде олар роботтық жүйелерді құру және басқару үшін кешенді дағдыларға ие болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық кескінді өңдеу технологиялары

    Бұл пән цифрлық кескіндерді өңдеу технологияларына арналған, визуалды деректерді өзгерту, жақсарту және талдау әдістеріне баса назар аударады. Ол кескіндерді автоматты өңдеу алгоритмдерін әзірлеуді және оларды компьютерлік көру мен робототехниканы қоса алғанда, әртүрлі салаларда кеңінен қолдануды қамтиды. Студенттер цифрлық кескіндермен жұмыс істеудің іргелі тұжырымдамалары мен практикалық тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік ойындарды бағдарламалау

    Бұл курс компьютерлік анимациялы қойындар жасау үшін бағдарламалық кодтарды қолдану бойынша білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Бағдарламалау функциялары әртүрлі анимациялық дизайн жасау ғамүмкіндік береді және компьютерлік ойындарға арналған анимациялық кадрлар мен сценарийлер діқұруға қолданылады. Студенттер интерактивті компьютерлік ойындарды жобалауға, құруға және тестілеуге арналған ойын технологиясының элементтерін зерттейді және оларды жобалау жұмыстарын жасау үшін мектептегі информатика курсында қолдану дықарастырады. Компьютерлі койындарды программалау кезінде оқушылар жобаланатын ойындардың білімдік, дамытушылық, тренингтік және тәрбиелік сипатын ескеруі керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік көру

    Компьютерлік көру» пәнін оқу барысында студенттер кескіндер мен бейнелерді талдаудың принциптері мен әдістерін меңгереді. Курс кескіндерді алуды, нысандарды тануды, 3D-реконструкцияны және медицинада, робототехникада, қауіпсіздікте, ұшқышсыз көліктерде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер компьютерлік көрудің бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеуді, тиісті есептерді шешу үшін машиналық және терең оқытуды қолдануды үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект әдістері

    Пәнді оқу барысында студенттер қолданбалы жасанды интеллект жүйесі туралы, жасанды интеллекттің қоғам мен адам өміріндегі рөлі туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Әр түрлі мақсаттағы интеллектуалды жасанды жүйелерді құрудың теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптасады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қолданбаларды бағдарламалау

    Пән заманауи мобильді платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеуді зерттеуге арналған. Студенттер өздерінің мобильді қосымшаларын құруды, сынауды және іске қосуды үйренеді, сонымен қатар әзірлеу және күйін келтіру құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • АКТ, робототехника, ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар саласындағы білімге сәйкес информатика мұғалімі мамандығының маңыздылығын түсінеді;
  • Кәсіби терминологияны және академиялық жазу дағдыларын тиімді қолданады, адалдық пен академиялық шыншылдық қағидаттарын қатаң сақтайды. Кәсіби және қоғамдық қарым-қатынас үшін, сондай-ақ информатика және білім беру саласындағы ақпаратты іздеу мен талдау үшін шетел тілін қолданады.
  • білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда, оның ішінде көптілді ортаны құруда информатика саласындағы білімін көрсетеді және оларды іске асыруға дайындығын көрсетеді;
  • типтік, эксперименттік, зерттеу, олимпиадалық есептер мен startup-жобаларын бағдарламалауды, ұйымдастыруды, қоюды және шешуді білу, математикалық сауаттылық, АКТ және қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес, информатика пәнінен оқытуды ұйымдастырады; мектеп оқушыларының жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, адамгершілік құндылықтарын ескере отырып, оқу процесін түрлендіреді және дамытады; нәтижелерді талдай алады;
  • психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктер негізінде ақпараттық білім беруді дамыту мәселелерін шешеді және дәлелдерді тұжырымдайды;
  • жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, инклюзивті, көптілді, мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде информатиканы оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларына ие;
  • Инновациялық білім беру технологияларын, информатиканың пәндік мазмұнын және жасанды интеллект құралдарын білім беру процесіне тиімді біріктіреді. Оқытудың тиімділігін арттыру және білім алушыларда сыни ойлауды қалыптастыру үшін жаратылыстану-математикалық және лингвистикалық тұжырымдамаларды біріктіре отырып, пәнаралық тәсілдерді әзірлейді.
  • педагогикалық шындықты ұлттық білім беру жүйесінің міндеттерінің, мемлекет дамуының басым бағыттарының және қоғамның әлеуметтік қажеттіліктерінің өзектілігі тұрғысынан талдайды және бағалайды;
  • мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсіну және пайдалану; волонтерлік қызметке қатысу;
  • қазіргі ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгерген, сыни және шығармашылық ойлауға қабілетті, өзінің оқу қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын.
Top