6B01304 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: оқытудың прогрессивті технологияларын қолдану арқылы практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар біліктілігі жоғары деңгейдегі кадрларды даярлауды көздейтін оқыту процесін реализациялау, сондай – ақ 6В01304 - "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі"мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін даярлаудың тиісті бағыты бар мамандарға қойылатын талаптарға сәйкес келетін білім беру саласындағы бәсекеге қабілетті кәсіпқойларды оқыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 246
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық
Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
"Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орнықты дамудың негіздері
Пән студенттердің қоғамның, экономиканың және қоршаған ортаның жаһандық дамуының негізгі бағыты ретінде орнықты даму тұжырымдамасын тұтас түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Курста орнықты дамудың мәні, оның құндылықтық бағдарлары мен осы саладағы халықаралық бастамалар кеңінен қарастырылады. Экологиялық жауапкершілік, әлеуметтік әділеттілік, экономикалық тиімділік және ұрпақаралық ынтымақтастық мәселелеріне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Мамандыққа кіріспе педагогикалық процестердің негізгі бағыттарын ашуға, инновациялық оқиғаларды көрсетуге бағытталған. Пән педагогикалық процестердің негізгі бағыттарын ашуға, инновациялық оқиғаларды көрсетуге бағытталған. Оқытылатын пән бойынша білімнің дағдылардың жиынтық көрсеткіштерін қалыптастыру. Бұл курсты сәтті игеру үшін мектеп бағдарламасының деңгейіне сәйкес келетін қоғамдық-гуманитарлық пәндер бойынша жеткілікті білім қажет
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математиканың теориялық негіздері практикумымен
пән студенттердің натурал сан теориясы туралы түсініктерін қалыптастырады, бастауыш сынып оқушыларын сауатты, шығармашылық оқыту және тәрбиелеу үшін қажетті мектеп математика курсының теориялық негіздері туралы белгілі бір білім жүйесіне әкеледі, сонымен қатар студенттердің математика және дедуктивті ойлау саласында арнайы құзыреттіліктерге ие болуына бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
пән болашақ мұғалімді бала ағзасының дамуының анатомиялық - физиологиялық ерекшеліктері, оның сыртқы әлеммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтермен таныстырады, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға негізделген заңдылықтар туралы ақпарат береді, олардың оқу жұмысының әртүрлі түрлері барысында жоғары жұмыс қабілеттілігі сақталадыСтуденттерді таныстырады: - адам ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарымен; - ағзаның қорғаныс күшін арттырудың негізгі әдістерімен; - балалар мен жасөспірімдердің жұмыс қабілеттілігінің ырғақты ауытқуларымен; - дені сау және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлімен; - адамның салауатты өмір салтының негіздерімен."
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мәдениет негіздері
Курс студенттерде инклюзивті мәдениетті заманауи қоғамның қажетті құрамдас бөлігі ретінде тұтас түсінуді және әртүрлілікті, төзімділікті, теңдік пен әлеуметтік әділеттілікті қабылдауға қатысты құндылық көзқарастарды дамытуды қалыптастырады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін нысандар мен қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ететін инклюзивті мәдениет және өзара әрекеттесу негіздері бойынша әмбебап құзыреттерді дамытуға арналған. Пәннің міндеттері: студенттерді инклюзивті мәдениеттің теориялық және әдістемелік негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және нормативтік аспектілерімен таныстыру; студенттердің қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беруде, еңбекте және әлеуметтік қызметте қосудың маңыздылығы туралы түсініктерін дамыту; инклюзивті тәжірибені талдау мен бағалауда дағдылар мен дағдыларды дамыту, кәсіби қызметте этикалық және заңды бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Оқу пәні білім беру мен тәрбиелеу процесін зерттейді, сонымен қатар білім беру процесін ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін және мұғалім мен оқушының өзара әрекеттесуін зерттейді. Оқу процесін тиімді ұйымдастыруды, оқушылардың ерекшеліктерін түсінуді және әр балаға жеке көзқарастарды дамытуды анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі менеджмент
Пән болашақ маманның білім беру саласындағы менеджмент және басқару қызметін ғылыми ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады; білім алушының білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаттарын, әдістері мен тетіктерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде Болашақ педагогтардың кәсіби қасиеттерін арттыруға мүмкіндік береді және оларға кәсіби өсуге көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіші оқушылар психологиясы
пән бастауыш сынып оқушыларының психологиялық дамуының ерекшелігі туралы, негізгі білім беру бағдарламаларын игерумен байланысы бар осы жастағы балалардың психологиялық сипаттағы проблемаларының ерекшеліктері туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас психологиясы
пән тұлғаның қалыптасуы мен дамуын қарастырады; психологиялық дамудың логикасы мен әдіснамасын, оның ерекшеліктерін, факторларын, заңдылықтарын, шарттары мен көздерін түсінуге мүмкіндік береді; жас психологиясының негізгі ұғымдарын, көптеген мәселелерді шешудегі әртүрлі теориялық тәсілдерді қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларына жаңартылған математикалық білім беру негіздері
Пән бастауыш мектеп жасындағы балалардың математикалық дағдылары мен қабілеттерін дамытуды қарастырады; математикалық сауаттылық негіздерін қалыптастыруға, математикалық ойлауды дамытуға және математикалық есептерді шешуге бағытталған. Негізгі математикалық ұғымдарды зерттеу ғана емес, сонымен қатар сандармен жұмыс істеу, сандық өрнектермен жұмыс істеу, мәселелерді шешу, деректерді талдау және геометриялық көріністерді пайдалану дағдыларын дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
пән болашақ мұғалімге мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтастығы туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, мұғалім-тәрбиеші рөлінде өзін-өзі тануға, қабілеттерін бағалауға көмектеседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
пән халық мәдениетінің мазмұны, функциялары, түрлері, негізгі элементтері, оның тәрбиелік және білім беру әлеуеті туралы тұтас түсінік қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс (қазақ) тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
пән жалпы түсінік береді: тіл білімі тіл туралы ғылым ретінде, оның пәні мен бөлімдері туралы, қазіргі орыс әдеби тілінің дыбыстық жағын және тілде болатын негізгі дыбыстық процестер мен құбылыстарды сипаттайды; лексикология тіл туралы ғылымның бөлімі, оның пәні мен бөлімдері ретінде қазіргі орыс әдеби тілінің лексикалық жағын шығу тегі тұрғысынан сипаттайды, қолдану, экспрессивті-стилистикалық сипатта
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы орыс (қазақ) тілінің теориясы мен практикасының негіздері
пән орыс тілін оқытудың заманауи әдістемесінің негізі болып табылатын бірқатар теориялық (лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық) ережелерді түсінуді тереңдетуге ықпал етеді; өзіндік әдістемелік білімді жүйелеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық-мәдени құндылықтар негізінде тәрбиелеу
пән қоршаған әлемді саналы түрде қабылдауда, өз өлкесінің, мемлекетінің мәдени-тарихи және рухани өмірінің формаларының бірегейлігінде көрінетін негізгі ұлттық құндылықтар арқылы тәрбиелеу процесін қарастырады; өскелең ұрпақтың ата-бабаларының мәдени мұрасын, оның дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының өзіндік ерекшелігі мен бірегейлігін игеруі, бұл балада ұлттық сананы, басқа халықтардың мәдениетін құрметтеуді, белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мекепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
пән білім алушылардың тәрбие теориясы мен технологиясы саласындағы білімдерін кеңейтеді және тереңдетеді, сондай-ақ шығармашылық тәсіл және оқушылармен жұмыстың өзге де заманауи нысандары арқылы нақты тәрбие жағдайы мен міндеттерін шешу саласындағы дағдыларды қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
пән болашақ маманның мақсаты, міндеттері мен күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі кезеңде қолданылатын мектеп жүйесі туралы ғылыми білім мен түсініктер, практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дидактика
пән студенттерде мақсат қою, мазмұнды таңдау, нақты міндеттер мен жағдайдың ерекшеліктеріне байланысты басым оқыту жүйесі мен әдістемесін оңтайлы таңдау, оқу процесінің сәттілігін есепке алу нысандарын таңдаудың, 12 жылдық оқу жағдайында оқу процесі мен нәтижелерін талдау мен түзетудің қарапайым дағдыларын игеру қабілеттерін қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың заманауи мәселелері
пән студенттерде заманауи сабақтарды ұйымдастыру үшін қажетті инновациялық оқыту саласындағы теориялық және практикалық білімді қалыптастырады; педагогикалық ойлау саласындағы базалық білім, педагогикалық қызметті қайта қарау, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптеріне сәйкес ең тиімді шешімдерді таңдау мүмкіндігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
пән білім алушыларда орыс, қазақ, әлем тілдерінің көркемдік және педагогикалық құрамдас бөлігі ретінде балалар әдебиетінің даму процесі мен ерекшеліктеріне байланысты білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастырады кәсіби даярлықты жетілдіру үшін болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне қажетті құзыреттілікке ие болу үшін база құру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе және мәтінді талдау
пән мәтін туралы түсініктерді қалыптастырады, мәтінді зерттеудің негізгі бағыттарымен, оның құрылу ерекшеліктерімен және ұйымдастырылуымен, базалық категориялары мен қасиеттерімен таныстырады; стилистика тұрғысынан жазбаша мәтіннің ғылыми, көркем және публицистикалық түрлерін талдау саласындағы дағдыларды бекіту; көркем мәтінді лингвистикалық талдаудың жаңа әдістерімен танысу; ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетін жетілдіру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардағы жазбаша сөйлеуді қалыптастыру әдістемесі
пән бастауыш сынып оқушыларында графикалық-каллиграфиялық дағдыларды қалыптастырудың теориялық психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады және проективтік технологияларды пайдалана отырып, әріптерді және олардың қосылыстарын дұрыс каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастырады; бағдарламаның арнайы бөлімінде жазуды оқытудың әдістері мен әдістерін, әріптерді және олардың қосылыстарын дұрыс жазу тұрғысынан оқушылардың жазбаша жұмысын талдауға қойылатын талаптарды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері (Каллиграфия )
Пән психологиялық және педагогикалық аспектілерді ескере отырып, жазу дағдыларын зерттеуге және дамытуға ықпал етеді. Студенттердің әдемі жазу дағдыларын қалыптастыруға ғана емес, сонымен қатар олардың жалпы жазбаша сауаттылығын жақсартуға, шығармашылық ойлау мен эстетикалық қабылдауды дамытуға бағытталған. Жазу құралдары мен материалдарын таңдаудан бастап каллиграфияның негізгі әдістері мен стильдерін үйренуге дейінгі жазуды оқытудың әртүрлі аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
пән бастауыш сынып оқушыларын математикаға оқытуға дайындайды; қажетті кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктің қалыптасуына ықпал етеді; мектептегі өзгермелі жұмыс жағдайларына жеткілікті моральдық, теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз етеді; болашақ мұғалімдерде Математиканы оқыту практикасында туындайтын оқу-тәрбие міндеттерін шешуге саналы және шығармашылық көзқарасты қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби этика және конфликтология
пән жанжалды зерттеудің заманауи тәсілдерімен және олармен байланысты кәсіби көмек көрсету міндеттерімен таныстырады, сонымен қатар болашақ кәсіби психологты жанжалды талдау мен басқарудың теориялық білімдері мен практикалық технологиялары мен әдістерінің кешенімен қамтамасыз етеді; Негізгі әдістермен танысу. Конфликтология, кәсіби этика ұғымдары, жанжалдардың әртүрлі түрлері, жанжалдың құрылымы мен динамикасына байланысты. Жанжалды жағдайларды диагностикалау, талдау және басқару әдістеріне оқыту көзделеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудің заманауи педагогикалық технологиялары
пән жалпы орта білім берудің бірінші сатысында неғұрлым талап етілетін білім беру технологияларының ғылыми-теориялық негіздерін және оларды қолдануға қойылатын әдістемелік талаптарды зерделеу негізінде педагог пен білім алушылардың оқу сабағында және сыныптан тыс қызметте педагогикалық өзара іс-қимылын ұйымдастыру жөніндегі кәсіби міндеттерді ойдағыдай шешу үшін қажетті студенттердің жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерін қалыптастырады және дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру процесінің технологиялары
пән оқу-тәрбие процесін жүргізуге бағытталған білім жиынтығын алуды көздейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілін оқытудың әдістемесі практикумымен
пән студенттерде теориялық білім мен практикалық сабақтар арқылы студенттердің ауызша және жазбаша қарым қатынас құралы ретінде орыс тілін меңгеру әдістері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Дүниетану"пәні бойынша бастауыш сынып оқушыларының сабақтық және сабақтан тыс іс-әрекетінде зерттеу қызметін ұйымдастыру
Пән "Дүниетану" пәнін оқу процесінде бастауыш сынып оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді. Зерттеу қызметіне қызығушылықты дамытуға, әлем туралы жаңа білім іздеуде және алуда белсенділікке бағытталған; зерттеу жұмыстарын, эксперименттерді, сондай-ақ тақырыпты терең зерттеуге бағытталған әртүрлі практикалық тапсырмаларды қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниетануды оқыту әдістемесі
адамның қоршаған әлеммен байланысын анықтау. Оқушыларға ғылымның әртүрлі салаларына, пәннің мазмұнына қатысты ақпаратты беру; Оқушыларды қоршаған әлемді танудың әдістері мен әдістерімен таныстыру (бақылау, практикалық тәжірибе, эксперимент, модельдеу, талдау, салыстыру, синтез және т. б. арқылы)
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
БМ жаратылыстануды оқытудың әдістемесі практикумымен
пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін жаратылыстану-ғылыми білімді оқытуға дайындауға ықпал етеді; студенттерге оқу мақсаттарын саналы және шығармашылықпен тұжырымдауға, бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері бойынша оқу сабақтарының мазмұнын, нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдауға көмектеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
пән мұғалімнің әдіснамалық мәдениетінің қалыптасуына ықпал етеді, ол маманның ғылыми танымның белгілі бір әдіснамалық нормалары мен ережелерін білуін, оларды педагогикалық мәселелерді шешуде қолдана білуін, инновациялық ізденісті жобалауды және жүзеге асыруды көздейді; оқу пәні педагогикамен, психологиямен және мектептегі білім беру әдістерімен тығыз байланысты және осы пәндерді оқу барысында алынған білімге сүйенеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі математикалық модельдеу
пән сандардың графикалық моделін жазуды және құруды қарастырады; графиктер, диаграммалар, кестелер түрінде ұсынылған есептерді шешу; әр түрлі типтегі құрама есептерді модельдеу және шешу дағдыларын жетілдіреді, сурет, диаграмма, сызба түрінде есептің математикалық моделін жасайды; қозғалыс графигін құру, қозғалыс есептеріне сызба жасау; ұсынылған есептерді шешудің нұсқаларын қарастырады графиктер, дөңгелек диаграммалар, кестелер түрінде
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауаттылықты оқыту әдістемесі
пән оқушылардың оқу және жазу дағдыларын, сондай-ақ сөйлеу әрекетін қалыптастыру негіздерін қарастырады, бұл бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларын игеруінің алғышарттары болып табылады, бұл өз кезегінде оқушылардың әртүрлі білім беру салаларында білімдерін, дағдылары мен дағдыларын толыққанды игеру процесін, олардың толыққанды жалпы және интеллектуалды дамуын қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуін дамытудың теориялық негіздері мен технологиялары
пән басқа адамдардың сөйлеуін коммуникативті негізде, толық және шығармашылықпен қабылдауға және сөйлеу жағдайына сәйкес өз ойлары мен сезімдерін білдіруге қабілетті бастауыш сынып оқушысының жеке басын қалыптастыру шарттарын қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
пән болашақ маманның орыс тіліндегі кешенді коммуникативті құзыреттілігін қалыптастырады және дамытады, бұл адам қызметінің әлеуметтік-мәдени, кәсіптік (оқу, үн, өндірістік және т. б.) салалары мен жағдайларында тұлғааралық байланыс орнату үшін қажетті білімнің, дағдылардың, қабілеттердің, жеке бастамалардың жиынтығы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық дискурсы
пән мұғалімнің сөйлеу мінез-құлқының әртүрлі кезеңдеріндегі көп қырлы талдауын, соның ішінде мұғалімнің сөйлеу мінез-құлқының стратегиялары мен тактикасын, олардың тілдік инкарнация құралдарын, мұғалімдердің сөйлеу мінез-құлқының тендерлік ерекшеліктерін талдауды қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып мұғалімінің жұмысындағы әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістері
пән мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін түсінудің, оның құрылымын анықтаудың және деңгейлерді бөлудің әртүрлі тәсілдерін қарастырады және талдайды; құзыреттіліктің қолданыстағы жіктемелерін талдайды; бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі (арнайы (белсенді) құзыреттілік, әлеуметтік құзыреттілік және психологиялық құзыреттілік сияқты компоненттер) модельденеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Семинармен мәнерлеп оқуды оқыту әдістемесі
пән мәнерлеп оқудың кәсіби дағдыларын дамытады және қалыптастырады: білім алушыларда мәнерлеп оқу мәдениеті, оны бастауыш сыныптарда іске асырудың әдістемелері мен технологиялары туралы жүйелі түсініктерді қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектеп мәселелерін шешуге арналған семинар
пән болашақ мұғалімдерді алгоритмдік мәдениетпен қаруландырады, кеңістіктік қиялды, математикалық ойлау мен интуицияны, білім беруді жалғастыру үшін және математика саласындағы дербес іс-әрекет пен оның болашақ кәсіби қызметтегі қосымшалары үшін қажетті шығармашылық қабілеттерді дамытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте көркем еңбек пен бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі
пән көркем еңбек ұғымын, көркем еңбек түрлерін, өндіріс негіздерін, тұлғаның қалыптасуы мен қалыптасуындағы еңбек рөлін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пән бастауыш мектептің оқушылар ұжымын кешенді зерттеудің диагностикалық әдістемелерімен таныстырады; бастауыш сынып оқушысының жеке басын зерделеу кезінде психологиялық-педагогикалық диагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, әдістерін, әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады, олардағы әртүрлі қасиеттер мен ісіктердің көріну деңгейін анықтайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық оқыту технологиялары
пән оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін заманауи әдістемелер мен технологияларды, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты кәсіби құзыреттіліктің бір аспектісін қалыптастырады; мультимедиялық технологиялар негізінде заманауи оқыту құралдарын пайдалану дағдылары; заманауи мектепке кеңінен енгізілетін мультимедиялық аппараттық құралдарды, сондай-ақ SMART Board интерактивті тақтасына арналған бағдарламалық құралдарды қарастырады; оқу процесіне енгізудің және кешенді тәсіл негізінде оқытудың мультимедиялық технологияларын пайдаланудың өзіндік әдісін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық ғылымдардың негіздерін; экология туралы білімді, ақпараттық-коммуникативтік дағдыларды меңгеру, оларды практикада қолдану; практикалық және іскерлік деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыра білу
- Психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша білім жүйесін, оқу пәндерінің пәндік-теориялық негіздерін меңгеру, жеке-әдістемелік пәндер бойынша дағдылар мен дағдыларды, ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізу кезінде және практикалық қызметте негізгі пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру
- Оқыту теориясы мен технологиясы туралы білімді меңгеру, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, оларды педагогикалық процесте қолдану
- Педагогикалық іс-әрекеттің, педагогикалық қарым-қатынастың және белгілі бір құндылықтардың, мұраттардың, педагогикалық сананың тасымалдаушысы ретіндегі тұлғаның қалыптасуын анықтайтын қажетті білім, іскерліктер мен дағдыларды меңгеру
- Қазіргі қоғамдағы адамгершілік және адамгершілік-этикалық мінез-құлық нормаларын білу; күнделікті қоғамдық өмірде осы нормаларды сақтау дағдыларын және адамгершілік-этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру
- Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби мәдениетінің негіздерін, білім берудегі экономикалық, құқықтық қатынастарды, педагогикалық менеджмент пен педагогикалық шеберлікті қамтитын әдіснамалық, құқықтық еңбек және экономикалық құзыреттілікті қалыптастыру
- Интеграцияланған құзыреттіліктерді қалыптастыру: -коммуникативті; -ақпараттық; -ғылыми-шығармашылық; -рефлексивті; -диагностикалық;-жобаларды модельдеу және іске асыру; -жағдайларды анықтау және шешу; - өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту
- Әлемдік және ұлттық білім беру модельдері, дамыған коммуникативтік дағдылар жүйесі, эмпатия және ынтымақтастық қабілеті, сондай-ақ әртүрлілікті құрметтеу, әртүрлі қажеттіліктері бар адамдармен қарым-қатынас жасау және барлығының тең қатысуы үшін жағдай жасау арқылы қалыптасқан инклюзивті мәдениет туралы білімге ие бола отырып, белгісіздік жағдайында әлеуметтік, экономикалық және кәсіби рөлдерді ауыстыруға дайындығын көрсете білу.
- Оқытудың, тәрбиелеудің, дамытудың философиялық, әлеуметтік-құқықтық, экономикалық негіздерін игеру негізінде әдіснамалық, әлеуметтік, құқықтық еңбек құзыреттілігін қалыптастыру
- Ғылыми-теориялық, әдіснамалық, психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік-теориялық білімді меңгеру негізінде психологиялық, педагогикалық, пәндік-теориялық құзыреттілікті қалыптастыру
- Теориялық және эмпирикалық білімді, оқыту теориясы мен технологиясын зерттеу процесінде жасанды интеллект элементтерін қолдану негізінде пәндік-әдістемелік, пәндік-практикалық құзыреттілікті қалыптастыру