7M01401 Музыкалық білім в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттың жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу ұйымдары жұмысының тиімділігін арттыру үшін қажетті құзыреттерді алуы; магистранттардың дербес оқу, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметін ынталандыру; "педагогика ғылымдарының магистрі" академиялық дәрежесін беру туралы ҚР құжаттарын тануды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M006 Музыка педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық білім беру педагогикасы мен психологиясы
Курстың мақсаты педагогика мен психологияның ғылыми негіздері туралы білімдерді игеру және осы білім негізінде оқу, орындау, білім беру және мәдени-ағартушылық процестерді жетілдіру дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар олардың кәсіби қызметіне шығармашылық көзқарас орнату. Пән музыка психологиясының негізгі бағыттарының жай-күйі мен даму жолдарын зерттейді: қабылдау және шығармашылық процестерін әлеуметтік-психологиялық талдау, музыканттарды даярлау жүйесін оңтайландыру жолдарын талқылау, музыкалық орындау және педагогика саласында психологиялық қызмет ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-музыканттың орындаушылық және әдіснамалық мәдениеті
Бұл курс музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамалық мәселелерін аспаптық-орындаушылық дайындық контексінде қарастырады, сондай-ақ оның болашақ мамандығының бөлінбес бөлігі ретіндегі әдіснамалық мәдениетін айқындайтын әртүрлі ғылыми көзқарастар, теориялық аспектілер талданады Музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамасы - бұл зерттеушінің ғылыми-зерттеу және музыкалық-орындаушылық іс-әрекетінің құрылу принциптерін, формалары мен тәсілдерін қамтитын ғылым саласы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық білім беру педагогикасы
Музыкалық білім берудің заманауи педагогикасы адамға музыкада ұсынылған әлемнің көркемдік бейнесін және эмоционалды және адами қарым-қатынас тәжірибесін көрсетуге көмектеседі. Бұл курс музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамасы мен философиясының арасындағы айырмашылықтарды қарастырады. Музыкалық білім философиясының категориялары (дүниетаным, дүниені тану, дүниені түсіну, дүниені қабылдау, дүниені сезіну және т.б.)
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)
Пән жоғары оқу орындарында тиімді оқыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушыларды заманауи оқу үрдісі жағдайында кәсіби іс-әрекетке дайындау. Пәнді оқу жоғары білім беру жүйесінде тиімді кәсіптік қызмет үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға көмектеседі, олардың тұлғалық және кәсіби өсуіне, сонымен қатар жоғары оқу орындарындағы оқу үдерісінің сапасын арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка сабақтарының үзіндісін модельдеу
Курстың мақсаты мектептегі музыка сабақтарын модельдеу негіздері туралы түсінік беру. Музыка сабақтарын модельдеп оқытуды жалғастыру; аралас және заманауи музыка сабағының құрылымын меңгеруге қол жеткізу. Музыка сабақтарын модельдеу процесіне қызығушылықты дамытуға ықпал ету. Шағын топтардағы бірлескен жұмыстар арқылы коммуникабельділікке тәрбиелеу, заманауи педагогикалық технологияларға сүйене отырып, музыкалық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыру. Құзыреттілік, жан-жақтылық, бастамашылдық қасиеттерді біріктіретін педагог-музыкантты даярлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық-педагогикалық білім берудегі статикалық талдау әдістері
Бұл пәннің басты міндеті оқыту үдерісінде қазіргі заманғы инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана білетін жоғары білікті музыкант-педагог дайындау. Музыканы түсінуге үйрету, сонымен бірге музыкалық мәтінді толық түсіну үшін статистикалық талдау жасап, зерттеуші және педагог-практик, әсіресе, шығарманың мазмұнын ашу мақсатында музыкалық шығарманы зерттеудің әртүрлі әдістерін меңгеруі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім беру жүйесіндегі теория мен әдістемені талдау
Курстың мақсаты - әдістеме ғылымының әр түрлі даму кезеңдерін байланыстыру және білім беру мекемелерінде қазіргі заманғы музыканы оқытудың тенденцияларын анықтау. Оқу барысында магистранттар әдістемелік зерттеу дағдыларын игереді; оқушылардың жас ерекшеліктері туралы түсінікке ие; музыканы оқытудың әртүрлі әдістерін қолданады; музыкалық педагогика және психология бойынша арнайы әдебиеттермен жұмыс істейді. Білім беру мекемелеріндегі музыкалық білім мен тәрбие әдістемесіне тән жалпы және ерекше белгілер беріледі. Заманауи педагогикалық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктері білім берудің тиімді әдістерін (тыңдау, музыкалық шығармаларды талдау және т.б.) жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық білім беру педагогикасы мен философиясы
Курстың мақсаты педагогика мен философияның ғылыми негіздері туралы білімдерді игеру және осы білім негізінде оқу, орындау, білім беру және мәдени-ағартушылық процестерді жетілдіру дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар олардың кәсіби қызметіне шығармашылық көзқарас орнату. Пән музыка психологиясының негізгі бағыттарының жай-күйі мен даму жолдарын, заманауи педагогикалық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктері білім берудің тиімді әдістерін зерттейді: қабылдау және шығармашылық процестерін әлеуметтік-психологиялық талдау, музыканттарды даярлау жүйесін оңтайландыру жолдарын талқылау, музыкалық орындау және педагогика саласында психологиялық қызмет ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Лекторлық шеберлік
Курс дәріс мәтінін қолдана білуге үйретеді. Мәтінді, сценарийді, дәрісті білу және магистранттардың жұмысын басқару. Мәтін оқытушының сөйлеу әрекетін реттейді, оған уақыт шегін ұмытып кетуге мүмкіндік бермейді. Магистранттарды тек аннотация, мәнжазба және конспект дайындауды ғана емес, сонымен қатар егер жағдай қажет болса, оның мағынасына нұқсан келтірместен ауызша презентацияны "қысқарту" қабілетіне тәрбиелейді. Бұл курс психология пәнімен тығыз байланысты. Шешеннің міндеті-аудиторияның айтылған сөзге деген қызығушылығын ояту және дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу: әдіснама және әдістеме
Әдіснама - бұл әлемді тану және қайта құру әдістерінің жүйесі, сонымен қатар таным әдістері мен практикалық іс-әрекет әдістері туралы ғылым. Сондықтан пәнді оқу барысында әдіснаманы әдіс туралы көзқарастардың жиынтығы ретінде қарастырумен бірге, ғылым мен оның әдістерін жетілдіруге бағытталған ғылыми сананың көрінісі, ғылыми білімді жүйелеуге, негіздеуге және нақтылауға бағытталған дүниетаным аспектісі ретінде түсіндіруге болады. "Ғылым" ұғымы және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудің әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты магистранттар мен зерттеушілерді кәсіби бағдарланған әдіснамалық даярлау болып табылады. Белгіленген міндеттер: пәннің мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсінік алу; музыкалық білім беру мәселелерімен байланысты әдіснамалық білімді, дағдыларды игеру; музыкалық білім берудің педагогикасы мен әдіснамасына байланысты дереккөздермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды меңгеру; әдістемелік деңгейде өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін қалыптастыру. Практикалық сабақтарда алдын ала кәсіптік-бағдарланған әдістемелік дайындық негізінде орындалған түлектердің дипломдық жобалары талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми мақалалар жазу әдістемесі
Ғылыми мақалалар жазу әдістемесі пәнінің негізгі мақсаты – магистранттарды ғылыми мақала жазуға баулу. Мақаланы жазуда магистранттар берілген тақырып негізінде ойларын қорытындылай алатын қабілеті бар, ғылыми құбылыстарға сүйене отырып, зерттеу жұмысын жүргізе алатын болашақ педагог-музыкант-ғалым ретінде қалыптасады. Ғылыми мақала жазудың жолдары: біліктілікті игеру, зерттеу барысында атқарылатын жұмыстарды меңгеру. Ғылыми аппараттың қарастыратын келесі бөлімдері: өзектілігі мен құрылымы, зерттеу тақырыбы, зерттеу мақсаты, әдіснамалық сипатамасы, құндылығы және қорытындысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім беру мәселелерін зерттеудегі инновациялық-педагогикалық технологиялар
Курсты оқу барысында магистранттар өздерінің педагогикалық білімдерін кеңейтеді. Бүгінгі таңда инновациялық педагогикалық технологиялар көбінесе компьютерді, электрондық байланыс құралдарын енгізумен байланысты қарастырылады. Курстың міндеті электронды әдістемелік материалдарға жаңа көзқарас қалыптастыру, оқытудың жаңа тұжырымдамалары мен әдістерін іздеу, ақпараттық, ақпараттық-коммуникациялық құралдардың дидактикалық әлеуетін меңгеру болып табылады. Музыкант-педагогты оқыту үдерісінде ақпараттық-әдістемелік ресурстарды құрудың мүмкіндіктері мен қағидаттары туралы мәселе қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық репертуар: іріктеу және саралау жүйесі
Курс болашақ маманға білім алушылардың репертуарлық жоспарын іріктеуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Барлық музыкалық қабілеттердің базалық негізі, іргетасы - жоғары дыбысты есту қабілеті ретінде музыкалық биіктікті, тембрден ерекшеленетін биіктікті көрсететін жоғары дыбыстық есту болып табылады. Пәнді меңгеруде жоғары дыбыс қозғалысына ерекше назар аударылады, онсыз музыканы түсініп, қабылдау мүмкін емес. Музыкалық репертуар мәселесі бойынша ғалымдардың, педагог-психологтардың және музыканттардың әртүрлі көзқарастары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ музыка мәдениетінің тарихы
«Қазақ музыка мәдениетінің тарихы» пәнінің мақсаты – Қазақ халқының музыка өнерінің даму процестерін, оның қайта құруларын (трансформацияларын) зерттеу, сондай ақ қазақ халқының өмірінің мәдени-әлеуметтік аспектілерін қалыптастырудағы музыканың рөлін талдау. Магистранттар қазақ музыкалық дәстүрінің негізгі даму кезеңдері мен бағыттарын меңгеруі, музыкалық шығармаларды талдауға, олардың тарихи оқиғалармен, ұлттық ерекшеліктермен және әлемдік музыкалық процестермен байланысын түсінуге үйренуі керек. Сонымен қатар пәнді оқытуда негізгі рөл атқаратын маңызды аспектілер: мәдени бірегейлікті қалыптастыру, әлеуметтік-мәдени процестерді түсіну, музыкалық шығармаларды және олардың контекстін ғылыми талдау, қазақ музыкалық дәстүрінің басқа мәдениеттермен өзара әрекетін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім беру мәселелерін зерттеу жүйесіндегі компьютерлік технологиялар
Магистранттарға арналған курс музыка туралы ғылым мен компьютерлік ғылым саласындағы білімдердің тікелей байланысын қамтиды. Мақсаты -қоғамдағы толыққанды шығармашылық ынтымақтастық үшін заманауи цифрлық және компьютерлік технологиялар көмегімен музыканттың мүмкіндіктерін кеңейтудің алғышарттарын жасау. Міндеті - компьютерлік бағдарламалар мен техникалық құралдардың көмегімен электрондық музыкалық аспаптарда аспаптау (аранжировка) әдістерін игеру, кейіннен қорытынды өнім ретінде фонограмма жасауды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі қазақ музыка мәдениетінің негіздері
"Дәстүрлі қазақ музыкалық мәдениетінің негіздері" пәнін магистранттар екінші курста меңгереді. Мақсаты қазақ халқының салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын және т.б. білу арқылы музыкалық мәдениетті қалыптастыру және дамыту болып табылады. Қазақтардың дәстүрлі мәдениетінде аспаптық музыка (қобыз, домбыра, сыбызғы, дауылпаз, қос сырнай, шертер, жетіген, керей, асатаяқ, қоңырау және т.б.) маңызды орын алды. Ән мәдениеті (Ақан.сері, Мұхит, Әсет, Жаяу Мұса, Біржан және т.б.). Эпос.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философия мен ғылыми таным әдіснамасы арасында байланыс орнатады, жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері, ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі туралы түсінікке ие.
- Ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы түсінігі бар, ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын, арнайы саладағы және педагогикадағы, психологиядағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін біледі, техникалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелерін қолданады.
- Кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауға құзыретті, қазіргі заманғы ғылымда пайдаланылатын зерттеу әдістерін, арнайы саладағы жаңа жетістіктерді біледі, ғылыми-зерттеу қызметі мен стандартты ғылыми міндеттерді шешу дағдылары бар.
- Ғылыми зерттеулер жүргізуге және практикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін шетел тілін кәсіби деңгейде меңгереді.
- Кәсіби ақпаратты ғылыми бағытта талдайды, негізделген қорытындылар мен ұсынымдарды аналитикалық шолу түрінде құрылымдайды және ұсынады, жасанды интелект мүмкіндіктерін қолдана біледі.
- Музыкалық білім беруді дамытудың заманауи үрдістерін бағалайды, ғылыми таным әдістерін өз бетінше игереді, музыкалық, шығармашылық өнер мен заманауи технологиялардың дамуын болжайды.
- Ғылыми әдістемелерді әзірлеу мен зерттеуді, оқу процесінің сапасын талдауды, синтездеуді жүргізеді.
- Эксперименттік және статистикалық ғылыми деректерді өңдейді, процестердің математикалық модельдерінің барабарлығын анықтау дағдыларын дамытады;
- Сандық эксперименттерді жоспарлайды, нәтижелерді түсіндіреді, ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде қорытындыларды пайдаланады.
- Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында әртүрлі педагогикалық технологияларды қолданады, өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби бағдарлау үшін қолайлы жағдайлар жасайды.
- Ғылыми зерттеу қызметінде жоғары оқу орнының, мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, орындаушылық өнер тарихын, музыкалық - педагогикалық білім берудің теориясы мен әдіснамасын меңгерген және пайдаланады.
- Ұлттық және әлемдік мәдени мұраның құндылықтарын өзіне сіңіре отырып, оларды ғылыми зерттеу негізінде мұраның барлық санаттарының көркемдік-эстетикалық қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында практикада қолданады.