Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02148 Эстрада өнері - Эстрада оркестірінің артисі в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Эстрада өнері - Эстрада оркестрінің артисі" білім беру бағдарламасының мақсаты – эстрада-джаз аспаптық музыкасы және кәсіби құзыретті орындаушылық өнер саласындағы жоғары білікті маман-музыканттарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B102 Эстрада өнері
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Оркестр І

    Пән оркестрдегі өзара іс-қимылдың бастапқы дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Музыканттардың сахнадағы орналасуы мен қызметін зерттеу. Есту бақылауын, үйлестіру мен коммуникативтік қабілеттерді дамыту. Аспаптар тобының бірлескен дыбыстау қағидаттарын меңгеріп, оқу жағдайында теңгерімді және көркем оркестрлік орындауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль орындаушылығының негізі I

    Түрлі штрихтарды, динамикалық реңктер мен қарқындарды меңгеру, ансамбльдік орындаушылық дағдыларды дамытуға арналған практикалық сабақтар. Гармониялық есту қабілетін дамыту және пентатоникалық, блюз және бірінші гептатондық режимдер сияқты шкалаларды зерттеу арқылы теориялық негіз құру жаттығулары. Сауатты көзбен оқу дағдыларын меңгеру және джаз музыкасының желілік мектебін меңгеру. Бірлескен орындаушылық дағдыларды қалыптастыру, оның ішінде серіктестерді есту, дыбыс балансын құру және дыбыстық шабуылдың бірлігіне қол жеткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық I

    Аккордтар номенклатурасын зерделеу. 12 мажор тональділіктерінде кез-келген қарқында аккордтар тізбегін орындау, кварта-квинта шеңберінің тональділіктерінде, сондай-ақ хроматикалық гамманың сатыларында орналасқан тональділіктерде аккордтарды ойнау бойынша практикалық сабақтар. Классикалық және эстрадалық-джаз музыкасының негізгі штрихтарын зерделеу. Барлық көрсетілген штрихтар мен екпіндерді дұрыс орындау арқылы джаз пьесасын зерделеу: дыбыстық шабуыл, артикуляция және екпіндеу. Диатоникалық жүйенің сарындарын (лад) және блюз гаммасын зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Джаз сольфеджиосы I

    Курстың мақсаты - поп-джаз музыкалық материалы бойынша стильдік құлақ және интонациялық дағдыларды дамыту. Курстың мазмұны дәл интонация дағдыларын қалыптастыруды және поп-джаз музыкасының музыкалық тілінің әртүрлі элементтерін құлақ арқылы анықтауды; аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту, поп-джаз стильдері мен жанрларының музыкалық шығармаларының синтаксистік құрылымдарының элементтерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр ІІ

    Пән оркестрлік орындауда үйлестіру қабілеттерін дамытуға бағытталған. Аспаптарды дәл баптау және интонациялық дәлдікті сақтау дағдыларын меңгеру. Солист пен аккомпанементтің өзара әрекетін жетілдіру. Ансамбльдік тепе-теңдікті қалыптастыру. Оқу оркестрлік орындауы аясында дыбыстық көркемдік, динамикалық үйлесім және көркем бейнемен жұмыс жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль орындаушылығының негізі II

    Практикалық сабақтарға ансамбльдердің барлық түрлері кіреді: дуэт, трио және квартет. Жаттығулар рок, свинг, босса нова, дискотека, латын музыкасы және Диксиленд сияқты стильдік тенденцияларды зерттеу арқылы гармониялық есту қабілетін дамытуға және теориялық негіз құруға бағытталған. Блюз алаңындағы джаз импровизациясының негіздері енгізіліп, импровизация элементтері бар джаз тақырыптары зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық II

    Метр-ырғақ бойынша жұмыс синкопаны және ырғақтық вариацияны зерттеуді, сонымен қатар, метрикалық негізден біртіндеп жойылуды қамтиды. Процестің маңызды бөлігі ерте джаз стильдерінің жұмыстарын талдау болып табылады. Д.Роджерс, Д.Кэш және Р.Кларктың шығармалары сынды джаз пьесаларын өз бетінше меңгеру. «Рэгтайм» стилінде ойнау, С.Джоплин мен Т.Нортруптың шығармаларын қоса алғанда, форманы, тональдік жоспарды және сипаттық ырғақты анықтауға баса назар аудара отырып, регтаймды зерттеуді қамтиды. Сонымен қатар, секвенция ойнау барысы. Хроматикалық және диатоникалық тізбектер тақырыбы бойынша жарты тондарда немесе тондарда орындалатын вариациялар. Импровизация негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Джаз сольфеджиосы II

    Пән музыканттың есту қабілетінің үйлесімді дамуына ықпал ететін негізгі формаларды кірістіреді: сольфеджирлеу, музыкалық диктант, есту талдауы, интонациялық және ырғақтық жаттығулар. Пән келесі модульдерді кірістіреді: ішкітональді хроматизм, халық музыкасының әуендері, блюз лады, мажор және минор сатыларындағы аралықтар мен аккордтар, симметриялық ладтар, қосымша және алмастырғыш тондары бар аккордтар, туыстық 1-дәрежелі пернедегі модуляция, кеңейтілген ладтық жүйе, хроматизмнің күрделі түрлері, синкопалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы фортепиано

    «Жалпы фортепиано» пәні фортепианода ойнау, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыканы ойнау дағдыларын қалыптастыруға арналған. Пән шетелдік және отандық композиторлардың сан алуан репертуарын зерттеуге бағытталған. Музыкалық өнер мен фортепиано орындаушылығының базалық теориялық негіздерін, музыкалық терминологияны оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік дирижерлеу негіздері

    Пән күрделі оркестрлік мәтінді талдауға, партитураны оқу мен дыбыстық тепе-теңдікті басқаруға бағытталған. Білім алушылар штрихтар мен фразировка, динамика мен темпті айқындау, ансамбльмен өзара әрекеттесу, концертмейстермен жұмыс істеу және музыкалық бейнені көркем жеткізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақ музыкасы мен фольклорының тарихы

    Пән қазақ халқының дәстүрлі музыкасы мен фольклорын, музыкалық жанрлардың жай-күйін, олардың дамуын, музыкалық шығармаларын зерттейді. Негізгі назар қазақ музыкалық фольклоры мен дәстүрлі музыка жанрларын зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына балалардың салт-дәстүрлік фольклорын, үйлену тойын және жерлеуді дамыту кіреді. Фольклор жанрларының семантикасы болмыс жағдайлары аясында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тектес аспап

    Пән тектес аспапта ойнаудың бастапқы дағдыларын меңгеруге бағытталған. Білім алушылар дыбыс алу техникасын, штрихтар мен ырғақтық құрылымды игереді. Джаздық стильдер мен ладтарды үйреніп, музыкалық шығармаларды жатқа орындайды. Жаттығу арқылы орындаушылық шеберлікті жетілдіреді және көркемдік мәнерлілікті дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр ІІІ

    Пән оркестрлік тәжірибеде техникалық және есту дағдыларын дамытуға бағытталған. Көзбен оқып орындау, дыбыстық тепе-теңдікті басқару, микрофондарды орналастыру және микшірлеудің негіздерін зерттеу. Реверберация тәсілдерін меңгеріп, тембрлік мәселелерді шешу. Оқу жағдайында көркем әрі теңгерімді дыбыс шығаруды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Синтезаторда жұмыс істеу

    Пән синтезаторда ойнау техникасын меңгеруге бағытталған. Аппликатура, классикалық және эстрадалық-джаздық музыка штрихтері, аккордтық тізбектерді өңдеу қарастырылады. Фразировка, метроритм, дыбыс шығару машықтары дамытылады. Тембрлік жұмыс, стильдік эффектілер, сүйемелдеу және шығармаларды жатқа орындау дағдылары жетілдіріледі. Өз бетінше жұмыс жасау міндетті түрде қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль І

    Пән ансамбльде орындау дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға бағытталған. Серіктестермен өзара әрекеттесу, есту балансын сақтау, ырғақты үйлестіру қағидаттары меңгеріледі. Түрлі дәуір стилі, кәсіби репертуар, интерпретация, эстетика және терминология зерделенеді. Ансамбль құрамында көркем мазмұнды ашып, көркемді орындау шеберлігі дамытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • ХХ ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті

    Пән Қазақстанның ХХ ғасырдағы (Кеңес кезеңі 1980 жылдарға дейінгі) музыкалық мәдениеті туралы жанды тәжірибемен жаңартылған тұтас идеяларды қалыптастыруға және оның қалыптасуына әсер еткен негізгі тұлғалардың (композиторлар мен орындаушылардың) жеке үлесіне бағытталған. және даму. Курста негізгі бағыттар, стильдік ағымдар, дәуірдің көрнекті композиторларының шығармашылығы туралы білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы дирижерлеу

    Пән музыкалық шығармаларды интерпретациялау үшін негізгі дирижерлік техника элементтерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылардың орындаушылық қабілеттерін дамыту, қол қозғалысын үйлестіру, күрделі өлшемдермен жұмыс істеу, фермата, таяқша қолдану және өз бетімен талдау жасау дағдыларын қалыптастыру көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық III

    Студенттер септаккордтардың барлық түрлерін тональділіктің ішінде де, сыртында да сенімді ойнауды үйренеді, бұл олардың гармониялық ойлауының дамуына ықпал етеді. Олар дыбыстық шабуылды, артикуляцияны және екпіндеуді бақылауды қоса, жеке орындау мәнерлерінде жұмыс істеу арқылы өндіріс техникасын жетілдіреді. Курс барысында студенттер әртүрлі диатоникалық және хроматикалық секвенцияларды ойнауы оңай қозғалуға және музыкалық ауытқулар мен модульдерді құру үшін бестік шеңберін пайдалануға дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем музыкасының тарихы

    «Әлем музыка тарихы» пәнінің мақсаты – ХХ ғасырдағы әлемдік музыка мәдениеті туралы білімдерін қалыптастыру. Пән 20 ғасырдағы әлемдік музыканың көркемдік бағыттарын, оның ең жарқын үлгілерін түсінуге бағытталған. Курс ХХ ғасырдағы музыкалық шығармашылықтың стильдік және жанрлық әртүрлілігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Джаз стильдерінің тарихы

    Пән джаздың тарихи, әлеуметтік және мәдени даму үрдістерін анықтауға, стильдік бағыттарын салыстыруға, импровизация, свинг және блюз құрылымын талдауға бағытталған. Афроамерикалық фольклордың ықпалын түсіндіруге, ХХ ғасырдағы джаздың жаһандық феномен ретінде қалыптасуын пайымдауға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық IV

    Студенттер әр түрлі музыкалық стильдермен жұмыс істеу икемділігіне ықпал ететін байланысты тональділіктердегі гармониялық бұрылыстарды орындау дағдыларын дамытады. Курс аясында олар классикалық джаз, фанк және соул жанрындағы шығармаларды зерттеп орындайды, олардың тарихи шығу тегіне, орындау техникасы мен интерпретациясына терең бойлайды. Барлық пернелердегі хроматикалық жүйенің ладтарын және блюз гаммасын меңгеру олардың импровизациялық қабілеттерін күшейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестр ІV

    Пән күрделірек репертуармен жұмыс арқылы оркестрлік шеберлікті дамытуға бағытталған. Әр түрлі дәуір мен стильдегі шығармаларды меңгеру. Нақты ансамбльдік орындау дағдыларын жетілдіру. Үйлесімділік, динамика және тембрлік тепе-теңдікпен жұмыс істеу. Репетициялық үдерісте дирижермен және оркестр топтарымен өзара әрекетті тереңдету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптандыру

    Пән оркестр құрамындағы аспаптардың сипаттамасын, партитураны талдау және жазу ережелерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар нота жазу қағидаларын, оркестрлік топтардың ерекшеліктерін, аспаптардың орындағы функцияларын түсініп, эстрадалық және симфониялық оркестрлерге арнап аспаптау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ансамбль ІІ

    Пән музыкалық шығармаларды тұтас қабылдау және орындау дағдыларын дамытуға, жеке және ансамбльдік репертуарларды меңгеруге бағытталған. Студенттер ансамбльдерде репетиция және орындаушылық іс-әрекеттер жүргізуді, студиялық ортада дыбыс жазудың техникалық құралдарын пайдалануды, әртүрлі жас топтарының нақты қабылдауын ескере отырып, концерттік бағдарламаларды құруды, сондай-ақ орындаушылық ниетін үйлестіруді және бірлескен көркемдік шешімдерді табуды үйренеді. ансамбль.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі

    «Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі» курсының мақсаты тұрақты даму мақсаттары контекстінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғау, экологиялық сауаттылығын дамыту дағдыларын дамыту. Курс өмір қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың барлық аспектілерін, соның ішінде экологиялық проблемаларды, оларды шешу жолдарын және төтенше жағдайларда адамдарды қорғауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер экономика және кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алады. Бизнес, кәсіпкерлік түрлері, қаржы жүйесі, тайм-менеджмент, жобаны басқару, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу және қаржылық сауаттылық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Джаздық гармония

    Пәннің мақсаты – джаз музыкасының гармоникалық тілі туралы білімдерін қалыптастыру. Курста джаз гармониясының ерекшеліктерін оқып-үйрену арнайы білім мен дағдыларды меңгеруге, джаз музыкасының гармоникалық тілінің кең таралған үлгілері туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс джаз шығармаларын стилистикалық гармоникалық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенің негіздерін және азаматтардың құқықтық жағдайын, сондай-ақ мемлекеттік және басқару органдарының қызметін зерттеуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктеріне және оның пайда болуына ықпал ететін факторларды талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын талдау, сыбайлас жемқорлықты өлшеу әдістерін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ұлттық заңнамасымен және халықаралық стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гармония

    «Гармония» курсының мақсаты музыкадағы гармоникалық құралдардың экспрессивтік мүмкіндіктері мен бейнелі-семантикалық мағынасы туралы түсінік қалыптастыру; музыкалық тіл жүйесін және ондағы үндестіктің орнын түсіну. Пән дыбыс ырғағы жүйесі туралы негізгі білім алуға, гармоникалық тілдің ең жалпы заңдылықтары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фортепиано

    «Фортепиано» пәні аясында аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленіп, технологияны дамытуда үш бағыттағы мақсаттар көрсетілген: түсіндіру, көзбен оқу, технологияны дамыту. Арнайы жаттығуларды, этюдтерді және интерпретацияны (стандартты репертуарды орындау) қамтитын жеке сабақ жоспары құрастырылады. Пән бойынша қосымша әдебиеттерді оқу, белгілі пианисттердің аудиожазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу арқылы есту және аналитикалық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Заманауи музыка тарихы

    «Қазіргі заман музыкасының тарихы II» курсы ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы тарихи және әлеуметтік-мәдени контекст пен музыканың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы Батыс және Шығыс Еуропа елдерінің музыкасы зерттеледі. Курс Францияның, Австрияның, Германияның, Италияның, Англияның, Венгрияның, Польшаның ұлттық композиторлық мектептерін, сондай-ақ музыкалық авангардтың даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Поп-джаз музыкасын интерпретациялау және импровизациялау

    Пән әртістік шеберлікті, сөз бостандығын және орындаушылық әрекеттерде шоғырлануды дамытуға бағытталған. Студенттер музыкалық шығармалардың жеке көркемдік интерпретациясын жасауды үйренеді және концерттік орындауға жеткілікті деңгейде импровизацияны меңгереді. Музыкалық материалды есте сақтау және оны есте сақтау дағдыларын, сондай-ақ композициялық стиль, көркемдік бағытта немесе берілген тақырып аясында импровизациялау қабілетін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Әрлендіру

    Пән оркестрлік құрылымның ерекшеліктері мен оның түрлену тәсілдерін зерттейді. Оркестр құрамындағы вокалдық партияларды аранжировка жасау, дауыстарды жіктеу, эстрадалық-джаздық музыканың нотациясы қарастырылады. Тәжірибелік сабақтар партитураларды талдау мен вокалды-аспаптық шығармаларға стильдік және динамикалық ерекшеліктерді ескере отырып аранжировка жасауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Аспаптық ансамбль І

    Пән ансамбльдік орындаудың бастапқы дағдыларын дамытуға бағытталған. Практикада көзбен оқу, ырғақ, фактура және динамиканы нақты жеткізу қарастырылады. Әртүрлі аспаптарда тыныс алу, штрих және көркемдік тәсілдер меңгеріледі. Шағын және орта ансамбль құрамында үйлесімді дыбыс, стиль және өзара әрекет қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль І

    Пән вокал мен аспаптық топтың бірлесіп орындау негіздерін меңгеруге бағытталған. Вокалистер мен аспапшылар арасындағы өзара әрекет қағидаттарын зерделеу. Ансамбль, ырғақ және тепе-теңдік сезімін дамыту. Эстрада және джаз жанрларындағы репертуарды игеру. Бірлескен жұмыс, сахналық мінез-құлық және музыкалық көркемдік дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    Студенттер барлық тональділіктердегі гаммалардың, арпеджиолардың, үшдыбыстылықтардың және септаккордтардың орындалуын жақсартады, бибоп, кул-джаз, прогрессивті және хард-боп стильдерін зерттейді, атақты джаз музыканттарының жұмыстары мен техникасын талдайды. Практикалық жұмыс өзінің жеке орындауын және импровизациялық дағдыларды дамытуды қамтиды. Түпнұсқадағы импровизациялар жасау үшін есту қабілетін дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Импровизация негіздері

    Пән музыкалық импровизацияның тарихын, түрлерін және стилистикалық ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар блюз, фанк, латино сияқты жанрларда фразировка, рифтік құрылымдар, пентатоника, блюздік интонация және диалогтық фактураны қолдануды үйренеді. Креативтілік пен орындаушылық еркіндікті дамыту көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Пән қазақ музыкасының дамуын фольклорлық бастаулардан академиялық дәстүрге дейін қамтиды. Музыкалық-поэтикалық фольклор, күй, айтыс, ауызша кәсіби мектеп зерделенеді. ХХ ғасыр композиторларының жетістіктері, симфония, опера, балет жанрларының қалыптасуы және қазіргі тарихи контексттегі музыкалық мәдениеттің дамуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Джаз импровизациясы және музыкалық бағдарламаларын оқу

    Пән джаз импровизациясы техникасын меңгеруге және музыкалық материалды талдауға бағытталған. Америкалық джаз, латиноамерикалық және аралас стильдердегі жеке және ансамбльдік импровизациялар зерделенеді. Импровизация түрлері, тақырыпты дамыту мен түрлендіру қарастырылады. Озық үлгілерді талдау арқылы жеке импровизациялық ойлауды қалыптастыру дағдылары дамытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр V

    Пән жанрлық әртүрлілікті меңгеру және оркестрлік репертуарды кеңейтуге бағытталған. Джаз және танымал музыка стильдерін зерттеу. Орындау мен интерпретацияның ерекшеліктерін меңгеру. Форманы, темпті және көркемдікті дамыту. Әртүрлі музыкалық жанрлар мен ансамбльдік құрылымдарда стильдік нақтылық пен өзара әрекетке назар аудару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық сүйемелдеу негіздері

    Пән эстрадалық аккомпанементтің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Түрлі жанрларда сүйемелдеу стилін зерделеу. Фактуралық тәсілдерді, бас сызығы мен ритм-секциямен өзара әрекетті меңгеру. Аккомпанемент шеңберінде қарапайым аранжировка міндеттерін орындау. Музыкалық форма, динамика және сүйемелдеуші әрекет сезімін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Пән музыкалық формаларды құрастыру қағидаттары мен типологиясы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Музыкалық шығарманың құрылу заңдылықтарын, форма бөліктерінің функцияларын, көркемдік құралдар мен музыкалық синтаксисті зерделеу. Әртүрлі жанр мен стильдегі шығармаларды теориялық және көркемдік негізде практикалық тұрғыда талдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түркі музыкасының тарихы

    Пән саха, тувалықтар, татарлар, башқұрттар, өзбектер, ұйғырлар, түріктер және басқа да түркі халықтарының мәдени-музыкалық дәстүрлерін зерделеуге бағытталған. Фольклордың жанрлық, пішіндік және стильдік ерекшеліктері қарастырылады. Қазақ музыкасына әсер еткен көне ән мұралары мен мәдени өзара ықпалдастық үдерістері талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық-инструменталдық педагогика және орындаушылық

    Пән эстрадалық білім берудің тарихы мен теориясын, полимәдени ортадағы педагогика мен орындаушылықты, жасанды интеллект құралдарын қолдану мүмкіндігін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар репертуармен жұмыс істеуді, семинарлар ұйымдастыруды, цифрлық ресурстарды қолдануды және партитураны нота көргеннен орындауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фольклор музыкалық шығармаларын талдау

    Пәннің мақсаты – қазақ фольклорының музыкалық үлгілерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән «Қазақтың дәстүрлі музыкасы және фольклоры» курсының өткен теориялық материалын практикалық тұрғыдан бекітуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер қазақ музыкалық тілінің қағидаларын меңгереді. Алынған дағдылар мен білімдер студенттің одан әрі зерттеушілік әрекетінің негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VI

    Студенттер ұлы блюз музыканттарының орындау техникасын үйренеді және оларды өз ойынында қолданады. Өзіндік жұмыс, бағдарламаны талдау және зерттеу маңызды рөл атқарады. Әртүрлі техникаларға салыстырмалы талдау да жүргізіледі. Баллада түрі игеріліп, орындаушылық ерекшелігіне, сөз тіркестеріне, гармоникалық тілге баса назар аударылады. Студенттер джаз шеберлерінің орындау мәнерін талдап, өз бетінше тәжірибе жасау арқылы орындаушылық шеберліктерін үнемі жетілдіріп отырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аспаптық ансамбль ІІ

    Пән ансамбльдегі интерпретациялық және коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Негізгі және сүйемелдеуші партиялар арасындағы рөлдерді бөлу қағидаттары зерделенеді. Әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі репертуармен жұмыс тереңдетіледі. Концерттік тәжірибеде көркем ансамбльдік орындау, артикуляция, динамикалық икемділік пен музыкалық үйлесім жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кавер ансамбль

    Пән кавер-репертуарды ансамбльде орындау қағидаттарын меңгеруге бағытталған. Түпнұсқа шығармалардың стильдік ерекшеліктері мен сахналық бейімдеу тәсілдері зерттеледі. Топ ішінде ырғақ, динамика және үйлесімділікпен жұмыс жүргізіледі. Кавер орындау аясында көркемдік құралдарды қолдану және музыкалық ансамбль сезімін, сахналық ойлауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр партитураларын оқу

    Пән партитура құрылымын, ырғақ пен ладты тануды, өлшемдердің алмасуын түсінуді, паузаларда енуді және транспозиция дағдыларын дамытуға бағытталған. Білім алушылар ноталық мәтінді стильдік жағынан талдап, темп пен динамиканы түсініп, ансамльдер үшін жазылған оркестрлік партияларды орындауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық информатика

    Пән жасанды интеллекттің музыкалық индустриядағы қолдану тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Білім алушыларды деректерді талдауға, генеративті алгоритмдерді қолдануға, музыкалық контентті автоматты түрде өндіруге және жаңа технологияларды кәсіби шығармашылықта тиімді қолдануға үйретеді. Инновациялық ойлау мен цифрлық сауаттылықты дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік ногография

    Пән Finale және Sibelius бағдарламаларында компьютерлік ноталармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Күрделі ноталық мәтіндерді енгізу, редакциялау және форматтау негіздері қарастырылады. Жасанды интеллект көмегімен партитураларды автоматты түрлендіру мен аранжировка жасау технологиялары зерделенеді. Цифрлық партитуралармен өз бетінше жұмыс жасау курстың құрамына кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-орындаушылық ансамбль ІI

    Пән вокалды-аспаптық орындаудағы ансамбльдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Партиялар арасындағы өзара әрекетті тереңдету, интонация, дикция және фразировка дәлдігін жетілдіру. Дауыстар мен аспаптар арасындағы рөлдерді бөлу қағидаларын зерделеу. Стильдік сәйкестік, динамика мен тембрлік тепе-теңдікпен жұмыс істеу. Жанрлық көркемдікке сәйкес репертуарды кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Джаз стандарттары мен танымал музыканы оқу

    Пән джаз және танымал музыка репертуарын стильдік, мәдени және эстетикалық тұрғыдан талдауға бағытталған. Білім алушылар музыкалық терминологияны қолдануға, джаз стилін есту арқылы анықтауға, әдебиетпен жұмыс істеуге, музыкалық шығармадағы стиль мен форманы түсіндіруге үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Джаз және танымал музыка негіздері

    Пәннің мақсаты – танымал және джаз музыкасының тарихи қалыптасқан стильдері мен жанрларын дамыту. Пәннің мазмұнына танымал және джаз музыкасының тарихы үшін негізгі және маңызды болып табылатын орындаушылардың есімдері мен ансамбльдердің, вокалдық және аспаптық топтардың атаулары кіреді. Курстың нәтижесі - танымал және джаз музыкасының стильдері мен жанрларын түсіну қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр VI

    Пән күрделі оркестрлік өзара әрекеттесу формаларын меңгеруге бағытталған. Көпдеңгейлі партитуралар мен контрастты фактуралы шығармаларды зерттеу. Көпдауысты құрылымда үйлесімді дыбыс шығаруды жетілдіру. Күрделі музыкалық формаларды нақты орындау қабілетін дамыту. Дирижермен және оркестр әріптестерімен жұмыста жауапкершілікті нығайту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық-концерттік ансамбль І

    Пән түрлі стильдердегі ансамбльдік ойынды меңгеруге бағытталған. Свинг, фанк, блюз, соул, джаз-рок және би-боп стильдері зерттеледі. Фразировка, аккомпанемент, импровизация және өзара әрекет дағдылары дамытылады. Джаз дәстүрі шеберлерінің репертуары арқылы үйлесім, ырғақ және ансамбльдік дыбыстау қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VII

    Студенттер заманауи джаздың фри джаз және фьюжн сияқты авангардтық бағыттарын зерделеп, олардың өзіне тән ерекшеліктерін меңгереді. Джаз-рокқа ерекше көңіл бөлінеді: метр-ырғақтар, ойнау қарқыны, психофизикалық және эмоционалдық энергия. Практикалық жұмысқа полиритмді және полиметрияны меңгеру, сонымен қатар оларды ойында қолдану жатады. Студенттер свинг, латын джаз, бибоп және басқа стильдердің элементтерін біріктіретін полистилистиканы оқиды. Маңызды орынды модальдық джаз, оның мәні мен ерекшелігіне баса назар аудара отырып, талдауы мен орындауы алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр VII

    Пән оркестрлік орындауда жанрлық көркемдікті дамытуға бағытталған. Блюз, соул, фанк және кантри стильдеріндегі шығармаларды зерделеу. Орындау мәнері мен тембр ерекшеліктерін меңгеру. Түрлі стильдік міндеттерге бейімделу дағдыларын қалыптастыру. Репетициялық және концерттік тәжірибеде ансамбльдік үйлесім мен музыкалық икемділікті нығайту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық шоу қойылымдар

    Пән эстрадалық қойылымдарды талдауға, сахналық кеңістікпен жұмыс істеуге, техникалық құралдарды қолдануға және орындаушылық даралықты қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар концерттік нөмірді құрастыруды, партиялармен жұмыс істеуді, көркемдік құралдарды қолдануды және сахналық тәжірибе арқылы кәсіби дағдыны дамыту жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән ғылыми зерттеулердің құрылымы мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар зерттеу мәселесін тұжырымдап, мақсат пен міндеттерді анықтауға, нәтижелерді талдауға, ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеуге үйренеді. Ғылыми сауаттылық пен аналитикалық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім беру үдерісіндегі және қоғамдағы инклюзия әдістемесі

    Инклюзивті білім беру негіздерін меңгеріп, музыкалық ортадағы түрлі санаттағы тұлғалармен жұмыс істеу тәсілдерін түсіндіру. Қиындықтары бар оқушылар үшін бейімделген әдістерді қолдану. Музыкалық әлеуметтік жобаларға қатысып, қоғамда тең мүмкіндіктерді қалыптастыруға бағытталған бастамаларды ұсынуға дайын болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шоу қойылым негіздері

    Пән эстрадалық оркестр әртістеріне арналған шоу-өнімдерді құру және енгізу негіздерін қамтиды. Сахналық концепцияларды әзірлеуді, хореографиямен, визуалды эффектілермен және аудиторияның өзара әрекеттесуімен жұмыс істеуді қамтиды. Студенттер әсерлі және үйлесімді спектакльдер жасау үшін музыкалық қойылымдарды театр элементтерімен біріктіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жұмыс жазу

    Пәнді оқу мақсаты – дипломдық жұмысты жазу және жобалау. Курс дипломдық жұмыстың тақырыбын таңдауға және тұжырымдауға, оның құрылымын, бөлімдері мен бөлімшелерін түсінуге бағытталған. Мазмұны қажетті ғылыми ақпаратты таңдау және талдау қабілетін қалыптастыруды қарастырады; библиографиялық жазбаларды жүргізу, дипломдық жұмыстарды рәсімдеу дағдылары. Курс барысында қорғауға дипломдық жобаны дайындау, оның презентациясы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кавер-бенд

    Пән ансамбльде жұмыс істеу, вокалдық және аспаптық партияларды стильдік жағынан талдау, регистрлік және тембрлік тепе-теңдікті сақтау дағдыларын дамытуға бағытталған. Білім алушылар репертуарды талдап, авторлық идеяны түсініп, джаздық шығармаларды эмоционалды әрі мәнерлі орындауға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Этика және эстетика

    Пән этикалық және эстетикалық ойлау негіздерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар көркемдік бейне мен мораль құрылымын талдайды, өнердің қоғамдық маңызын пайымдайды, философиялық категорияларды түсінеді. Жеке тұлғаның адамгершілік және кәсіби дамуына, эстетикалық құзыреттілік пен рухани құндылықтарға назар аударады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль ІІІ

    Пән вокалды-аспаптық ансамбль құрамында орындаушылық шеберлікті жетілдіруге бағытталған. Орындаудың көркем тұтастығы, сахналық еркіндік және дара көркемдікпен жұмыс істеу. Ансамбльдік техника, динамика және үйлесімділікті дамыту. Партия үшін жауапкершілікті қалыптастыру. Шығармаларды сахналық репетиция мен концерт жағдайында жатқа орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Пән музыкалық қабілеттерді дамытудың психологиялық және педагогикалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар эстрадалық орындаушылықты оқыту әдістемесін, сабақ түрлері мен жоспарлау қағидаларын, инновациялық технологияларды қолдануды, топпен жұмыс жасауды және жеке жоспарлар құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы

    Пән музыкалық шығармашылық психологиясының негіздерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар музыканттың тұлғалық қасиеттерін талдауға, шығармашылық үдерістегі танымдық процестерді анықтауға, саналы және бейсаналы механизмдерді түсіндіруге, шығармашылық қабілеттердің дамуын сипаттауға және жеке психологиялық айырмашылықтарды кәсіби дайындықта ескеруге үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Акустикамен жұмыс

    Пән концерттік және репетициялық тәжірибе үшін акустиканың қолданбалы негіздерін меңгеруге бағытталған. Әртүрлі кеңістіктегі дыбыс, материалдар әсері, шағылысу мен реверберация ерекшеліктері зерттеледі. Микрофондар мен аппаратураны орналастыру қағидаттары меңгеріледі. Орындауды акустикалық жағдайларға бейімдеу арқылы сапалы дыбысқа қол жеткізу дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр VIII

    Пән оркестрлік дағдыларды қорытынды түрде біріктіруге бағытталған. Концерттік бағдарламаны зерделеу, репетициялау және орындау. Партияларды өз бетінше дайындау мен ансамбльдік өзара әрекетке қатысу қабілетін дамыту. Көркем тұтастық, сахналық жинақтылық және орындау дәлдігімен жұмыс істеу. Кәсіби сахнаға дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Концерттік шоу бағдарламаларының дыбыс режиссермен жұмыс

    Пән концерт жағдайында дыбыс режиссерімен өзара әрекеттесуді меңгеруге бағытталған. Микрофон техникасы, мониторингті бақылау және дыбыс теңгерімінің негіздерін зерделеу. Кәсіби терминология мен саундчек ерекшеліктерін игеру. Алаң акустикасын ескеру. Жанр мен форматқа сай сахналық өзара әрекет пен дыбыстық драматургияны түсіну дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық-концерттік ансамбль II

    Пән аспаптық ансамбль құрамында орындаушылық дағдыларды дамытуға бағытталған. Әртүрлі стильдер мен формалардағы шығармалар зерттеледі. Темп пен фразировка үйлесімділігін, ансамбльдік өзара әрекетті жетілдіру. Репетициялық және концерттік тәжірибеде көркем тұтастық пен музыкалық құрылымдағы партияларды біріктіру қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VIII

    Студенттер төрт түрлі шығармадан тұратын концерттік бағдарламаны орындау арқылы соңғы біліктілік жұмыстарын дайындайды. Бағдарламаға баллада түріндегі өз импровизациясымен спектакль, техникалық қиындығы бар поп-джаз пьесасы, қазақ композиторының шығармасы (халық әні немесе минуспен орындалатын заманауи шығарма), сондай-ақ кеңейтілген үлкен топпен немесе шағын композицияда орындалатын импровизациясы бар шығармалар кіреді. Ұсынылған репертуарда студенттер өздерінің орындаушылық және импровизациялық қабілеттерінің кең ауқымын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
  • Эстрадалық музыкада орындаушылық және техникалық дағдыларды меңгеру. Аспапта мәнерлі ойнау, импровизация жасау, орындау стилін таңдау. Джаз формаларының элементтерін игеру және әртүрлі жанрдағы шығармаларды орындау, техниканы және көркемдік құралдарды шығармашылық мақсатқа бейімдеу.
  • Ансамбльдік және оркестрлік орындау дағдыларын дамыту. Серіктестермен өзара әрекеттесу, барлық партияларды тыңдау, темп пен ырғақты сақтау. Ансамбль, оркестр, биг-бэнд секілді түрлі құрамдарда үйлесімді ойнау қабілетін көрсету.
  • Ноталарды көзімен оқу және транспозициялау дағдыларын игеру. Фортепианода қарапайым пьесаларды ойнау, аккомпанемент жасау, репетицияға қатысу. Диксиленд, биг-бэнд, комбо құрамында жұмыс істеуге бейімделу, музыкалық бастама көрсету.
  • Музыка теориясы мен тарихының негіздерін, стильдердің, жанрлар мен формалардың дамуын зерттеу. Кәсіби терминологияны меңгеру, шығарманың құрылымын және драматургиясын түсіну. Музыканы көркемдік және мәдени мазмұнды жеткізу құралы ретінде пайдалану.
  • Аранжировка және оркестровка дағдыларын қолдану. Ансамбль және биг-бэнд үшін шығармаларды оркестровкалау, партитура оқу, тембр, динамика мен аппликатураны ескеру. Дирижерлік қимылды түсіну және оркестрлік орындауда теңгерімді сақтау.
  • Эстрадалық музыка саласында педагогикалық және зерттеу қызметін жүзеге асыру. Орындаушылық тәжірибені оқытуда пайдалану, әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істеу. Инклюзивті білім беру негіздерін меңгеру, жасанды интеллект құралдарын қолдану.
  • Театр, студия, концерт залы секілді шығармашылық ұйымдарда кәсіби қызмет атқару. Репетициялар өткізу, концерттік бағдарламаларға қатысу. Командалық жұмыс барысында жауапкершілік, тәртіп және орындаушылық бастамашылық таныту.
  • Дыбыс режиссурасы, акустика және цифрлық технологиялар негіздерін меңгеру. Дыбыс жабдықтарының жұмыс принциптерін түсіну, залдың акустикалық жағдайын бағалау, цифрлық платформалармен жұмыс істеу. Музыкалық бағдарламаларды жазу мен трансляциялауда білімді қолдану.
Top