Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01909 Эргопедагогика (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Қозғалыс биомеханикасы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер қозғалыс биомеханикасы заңдарын жақсы түсінеді және осы білімді өздерінің кәсіби қызметінде қолдануға дайын. Болашақ мұғалімдер адам моторикасының жас-жыныстық ерекшеліктерін анықтайды, іс-әрекеттің биохимиялық тлдауын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Неврология негіздері және патофизиология

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер бала дамуындағы бұзылушылықтардың сипатын бағалауды үйреніп, бала дамуының жеке бағдарламасын құру кезінде өзінің кәсіби қызметінде осы фактіні ескере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам ағзасы құрылымының морфофункционалдық ерекшеліктері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер тірек-қимыл аппараты анатомиясының негізгі терминологиясын біледі. Адам денесінің негізгі құрылымын және органдар жүйесінің мңызды физиологиялық тетіктерін түсінеді. Болашақ мұғалімдер қозғалыспен байланысты маңызды бұлшық еттер мен буындарды сипаттай алады, жүйке-бұлшық ет жүйесінің негізгі құрылымы мен қызметін түсінеді. Сонымен қатар баланың ептілігі, бұлшық ет массасы мен жанасу сезімін бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психопатология негіздері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер балаларда патопсихологиялық симптоматиканың бар болуын түсінеді және оны ескеру мүмкіндігін, сондай-ақ олардың психикалық патологиясы сипатын ескере отырып, психологиялық және этикалық парасатты түрде олардың амандығын қолдау мүмкіндігін иеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эргономика және өмірлік дағдылар

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер адам мен оны қоршаған көптеген заттармен әрекеттесу мәселесін түсінеді. Болашақ мұғалімдер орта элементтері барынша ыңғайлы әрі адамның қолдануына бейімделген болуы үшін оларды жобалау және құрау қағидаттарын үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Эргопедагогика мамандығына кіріспе

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер кәсіптің денсаулық пен амандыққа байланыстылығын үйренеді және түсіндіре алады. Болашақ мұғалімдер терапевтік араласуға әртүрлі тәсілдерді біледі және ажыратады, адам табиғаты, өмірлік дағдылар мен адамның амандығы туралы мәдени түсініктерді ажыратады және олардың мұғалім жұмысындағы маңыздылығын түсінеді.Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер кәсіптің денсаулық пен амандыққа байланыстылығын үйренеді және түсіндіре алады. Болашақ мұғалімдер терапевтік араласуға әртүрлі тәсілдерді біледі және ажыратады, адам табиғаты, өмірлік дағдылар мен адамның амандығы туралы мәдени түсініктерді ажыратады және олардың мұғалім жұмысындағы маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Іс-қимыл және мінез-құлық теориясы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер іс-қимыл және мінез-құлықты зерттеудің классикалық және заманауи тәсілдерін біледі, іс-қимылдың адамның дамуына әсерін түсінеді, жетекші қажеттіліктерді және баланың ықыласын анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: - Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас жасай алады және әр түрлі кәсіби қауымдастықтарда ынтымақтаса алады, өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа қатынастар құра алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінде диалог, өзара әрекеттестік және коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Денсаулық пен амандықты бағалаудың халықаралық стандарттары

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Халықаралық стандарттар мен үздік практикалар негізінде болашақ мұғалімдер мазмұны мен критерийлерін түсіне отырып, баланың денсаулығы мен амандығының бағалауын жоспарлайды және жүргізеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Эрготерапия негіздері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Курстан өткеннен кейін болашақ мұғалімдер өздерінің білім салаларының негіздерін біледі және оны іс жүзінде қалай қолдануға болатынын қарастыра алады. Болашақ мұғалімдер дәлелді эрготерапия кезеңдерін түсінеді және түсіндіре алады. Өзекті ақпаратты іздеу және дәлел сапасын бағалау дағдысына ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Даму психологиясы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Заманауи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын тұрақты түрде дамыту мүмкіндігін иеленуі үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімді меңгереді және кәсіби ортаға, өзінің кәсіби қызметі саласындағы инновациялық тәсілдерді дамытуға қатысты, сондай-ақ өздерінің қол астындағылардың дамуы мен оларға басшылық ету туралы әртүрлі зерттеулер жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Амандық пен өмірлік дағдылардың дамуын қамтамасыз ету

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер эргопедагогикадағы үлгілер және оларды білім беру, әлеуметтік және денсаулық сақтау салаларындағы қызметтерді әзірлеу кезінде қалай қолдануға болатынын үйренеді. Болашақ мұғалімдер амандық пен өмірлік дағдылардың дамуын қамтамасыз етуге бағытталған эрготерапия бағдарламасы дизайнының қағидаттарын үйренеді. Нормативтік-құқықтық базаны зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика мен психология

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер даму барысындағы балалардың алуандығын түсінеді және оны ескеру мүмкіндігіне, сондай-ақ олардың психофизиологиялық ерекшеліктері жағдайын ескере отырып, психологиялық эәне этикалық тұрғыдан парасатты түрде олардың амандығын қолдау қабілетіне ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бейімделген дене тәрбиесінің заманауи әдістемелері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің бойында мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға кешенді оңалту жүргізу, олардың әлеуметтенуі мен тұрмыстық бейімделуін әзірлеу және жүргізу кезінде іс жүзінде қолдану үшін қажетті білім, икемділік пен дағдылар кешені қалыптасқан. Болашақ мұғалімдер бейімделген дене тәрбиесі технологияларын қолдана отырып, мүмкіндігі шектеулі балалардың психосоматикалық күйін түзетудің заманауи тәсілдерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бейімделген дене тәрбиесінің жеке әдістемелері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер әртүрлі нозологиялық топтардағы мүгедектердің тәрбиелік, дене тәрбиесі-сауықтыру жұмыстарының ұйымдастырылуы, құрылымы, мазмұны, заманауи технологиялары мен озық практикасын біледі. Болашақ мұғалімдер адамгершілік миссиясы ретінде педагогикалық кәсіпке қызығушылықты, халықтың осы санатымен жұмыс істеуге психологиялық дайындықты, қажетті білім мен дағдыларды иеленеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Эргопедагог жұмысындағы кешенді баға/

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер баланың тәжірибесі мен қатыстылығын бағалау үшін оған бағытталған бағалау әдістерін таңдап, қолдана алады. Құжаттама бойынша сабақтың сапасын бақылап, сипаттай алады. Кәсіпке әсер ететін мультидисциплинарлық топтағы қызмет тұстарын түсінеді. Бағалаудың стандартталмаған және стандартталған әдістері арасындағы айырмашылықты біледі. Сенімділік, пайдалану қолайлылығы мен этикалық көзқарастарды ескере отырып, қолданылатын мақсатты бағалау әдістерін таңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бейімделген дене тәрбиесі және инклюзия

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер бейімделген дене тәрбиесі теориясы мен парктикасы жайлы түсінігі бар, оны түзету-білім беру үдерісінде, мүмкіндігі шектеулі және мүгедек балалармен жұмыс істеудің оңалту практикасында тиімді қолдану үшін инклюзивті білім беру ортасында оны енгізу әдістемесін әзірлей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Іс-қимыл белсенділігінің негізгі түрлеріне оқытудың технологиялары мен әдістемелері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер негізгі спорт түрлерінің теориялық негіздерін және айрықша білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін дене тәрбиесі саласында өзіндік жұмысқа қажетті қарапайым қозғалыс икемдері мен дағдыларын қалыптастыру әдістеріне үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Бейімделген спорт теориясы мен әдістемесі

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер параолимпиядалық спорттың негізгі түрлерінің теориялық негіздерін зерделейді және бейімделген спорт түрі (спорттық пәндер тобы) бойынша спорттық шеберлікті жетілдіру кезеңінде жаттығушылардың жаттығу үдерісін басқару әдістемесін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Сауықтыру жаттығуларының үлгілері

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер нозологиядағы ерекшеліктерге байланысты сауықтыру жаттығуларының үлгілерін әзірлеу қағидаттарын біледі, дене тәрбиесінің оқыту-сауықтыру үлгісін іске асыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Даму мен оқуға жәрдемдесетін ойындар мен жаттығулар

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер ойынды бақылау әдістерін және балардың ойынға үйрету барысында неден қиналатынын біледі. Жаттығу ойындарының көмегімен бірлескен қызметке баланың қатысуына қолдау көрсете алады. Баланың дамуына қолдау көрсету үшін ойынның маңыздылығын түсінеді және атқарымдық жағдайларда бақылау, бағалау, оқыту және ойынды қолдау үшін құралдарды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Эрготерапиялық араласу, олардың түрлері мен жоспарлау

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер оңалту бөлшегі ретіндегі эрготерапияның дамуы мен мәртебесін түсінеді. Эрготерапевтік сабақтардың ерекше сипатын, әртүрлі сабақ деңгейлерін біледі және эрготерапия үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде сабақтарды талдай алады. Күнделікті істерде балаларға көмек және жетекшілік ету технологияларын біледі. Жеке ерекшеліктерді, мәдени ұстанымдарды және олардың қызметке әсері мен ондағы баланың қатынасуын бағалайды және құрметтейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бейімделген дене тәрбиесі практикасы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер әдістемелік көмектің: дене жүктемелерін мөлшерлеу; БДТ (белсенді дене тәрбиесі) белгілі бір түрлерімен айналысуға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер әдістерінің мазмұнын жоспарлай алады. Психофизикалық бұзылушылықтары бар науқастарға БДТ айналысуды қадағалау жүйесін; дене жүктемелерінің денсаулықтың психосоматикалық күйіне әсерін бағалау критерийлерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық бейімдеу және оңалту

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің бейімдеу және оңалту үдерісі туралы түсінігі бар, өздерінің жұмыстарында клиентке бағдарлану қағидаттарын ұстана алады, бейімдеу және оңалту үдерісі үшін негіз ретінде интерактивтік терапевтік қарым-қатынасты құрастыра алады. Әртүрлі нысандар, арналар мен қарым-қатынас ортасын қолдана отырып, бейімделу мен оңалтуға байланысты өмірлік жағдайларда бірауыздан жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Емдік дене тәрбиесі және уқалау

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер емдеу-педагогикалық ықпал етудің теориялық негіздерін, емдеу-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттарын, мазмұны мен әдістемесін зерделейді. Баланың бұзылған атқарымдарын бағалауға үйренеді. Олар сондай-ақ дамудағы ауытқуларды түзетуге бағытталған емдік және педагогикалық шаралар жиынтығын орындауды үйренеді. Дене жаттығуларын, уқалау және емдеу дене тәрбиесінің басқа құралдарын қолануға негізделген даму ауытқушылықтары бар тұлғалардың оңалтуы мен алдын ала емдеуіне бағытталған әдістерді жүзеге асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Оңалту және бейімдеудің техникалық құралдары

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалім баланың мұқтаждықтарына байланысты техникалық оңалту құралдарын таңдап, техникалық құралдар мен керек-жарақтарды пайдалануға үйрете алады. Болашақ мұғалімдер жарақаттанудың алдын алуды жүзеге асыру, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қамтамасыз ету технологияларын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Іс-әрекетке негізделген топтық жұмыс

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер әлеуметтік, денсаулық сақтау және оңалту салаларында клиенттердің адамндығы мен тиімділігін арттыра отырып, олармен қалай жұмыс істеу керектігін біледі. Мақсатты, клиентке бағдарланған топпен серіктестікті орнатудың негізгі дағдыларын біледі. Топқа жетекшілік етудің негізгі қағидаттарын, нақты айтқанда: топ құру, топтық үдерісті жоспарлау, топтық сессияны жоспарлау және жүргізу, сондай-ақ оңалту және әлеуметтік жұмыста топқа жетекшілік ету кезінде топтық динамика мен топтық үдеріс кезеңдерін қолдануды түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Аппараттық түзету әдістері мен технологиялары

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер педагогикалық немесе психологиялық практикада аппараттық түзетудің анағұрлым тиімді әдістерін анықтап, қолдануға дайын. Тұлғаның маңызды салаларын түзету мен дамытуға бағытталған практикалық жаттығулардың ауқымды қорын және оларды қолдану бойынш нұсқаулықтарды иеленеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Сенсорлық кіріктірудің дәлелдік практикасы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастырудағы құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің сенсорлық кіріктіру, түзету және дамыту технологиялары саласында қажетті білімі бар, педагогикалық және жеке зерттеулер негізінде сенсорлық кіріктіру технологияларын қолдану мен білім алушылардың алуандығын ескере отырып, педагогикалық көмек көрсете алады, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Нейропсихологиялық диагностика және түзету

    Бұл курстың мақсаты нейропсихикалық даму мен бұзылыстарды бағалау (диагностикалау) және түзету құзыреттіліктерін дамыту.Пән нейропсихологиялық тәжірибе саласында диагностикалық тексеруді және коррекциялық араласуды ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастырады.Тренинг нәтижесінде студенттер нейропсихологиялық бағалау және түзету қажет жағдайларда бағдарлай алады, олар диагностика мен түзетуші араласу бағдарламаларын жоспарлап, жүзеге асыра алады, әсер ету тиімділігін бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Бейімдеуді сүйемелдеу және бақылау технологиялары

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер бейімделу үдерісінің мәнін дұрыс түсінеді, оны сүйемелдеуге және бейімдеу үдерісінің барысында бала дамуын бақылауын жүргізе алады. Олар тәуекелдерді бағалайды және қалыптан тыс жағдайларда шешімдер қабылдайды. Ұжымда және топта жұмыс істейді, әріптестермен және әлеуметтік серіктестермен әрекеттесе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы кинезиология

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер педагогикалық немесе педагогикалық практикада кинезиологияның анағұрлым тиімді әдістерін анықтап, қолдануға дайын. Тұлғаның маңызды салаларын түзету мен дамытуға бағытталған практикалық жаттығулардың ауқымды қорын және оларды қолдану бойынша нұсқаулықтарды иеленеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдер өмірі мен денсаулығының қызмет етуі, шектеулерінің халықаралық жіктелімі негізінде ерте қолдаудағы бейімдеу

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер бейімдеу үдерісінің қажетті білімін, ағза қызметі мен құрылымынының, белсенділік пен қатыстылық сипаттамасын, алғашқы өмір жылындағы, ерте, мектепке дейінгі жастағы балаларға қолданылатын қоршаған орта факторларын біледі. Ғылыми зерттеулерде де, ұлттық ерекшелікті ескере отырып, практикалық тапсырмаларды шешу кезінде қолданылатын, түсінікті тілді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Экологиялық бағалау және бейімдеу

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болшақ мұғалімдер ортаның қолжетімділігін қалай бағалау керектігін және қолжетімділік мәселесін шешу үшін қалай шешім табу керектігін біледі. Болашақ мұғалімдер «қоршаған орта» және «қолжетімділік» терминдерінің алуандығын түсінеді. Болашақ мұғалім экологиялық баға мен бейімдеуге байланысты ақпаратты қалай іздеу керектігін біледі, қолжетімділікке байланысты зерттеулер мен талдама бойынша қызметпен таныс. Болашақ мұғалім қолжетімді және бейімделетін ортаны құра алады. Болашақ мұғалім онлайн кеңес беруде технологиялық мүмкіндіктерді иеленеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кәсіби тиімділік анықтамасы мен ұғымы

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер білім беру ортасын құрастыру үшін өзіндік қызметті құрастыруға қабілетті. Болашақ мұғалімдер өзінің кәсіби қызметінің рефлексивтік бағалауын жүргізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Болжам ретіндегі зерттеу

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болшақ мұғалімдер бала дамуының, әлеуметтік жағдайды, бақылау, әңгімелесу, тәжірибе, психологиялық диагностика, скрининг және т.с.с. әдістердің көмегімен жағдайдың дамуын бағалауға құзыретті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану.
  • Дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу.
  • Жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру.
  • Сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау.
  • Білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы.
  • Халықаралық және ұлттық құжаттарда, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарында, мекеменің қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің принциптерінде, заңнамаларында және ережелерінде бағдарлану, өз қызметін өз ұйымының қызметімен өзара байланыста қарастыру және мектептен тыс өздері мен серіктестер арасында оң қатынастар мен көпсалалы ынтымақтастықты құру бойынша мағыналы жұмыс жасау.
  • Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін, сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуы, ұйымы мен кәсіби әл-ауқатын дамыту үшін жаңа мақсаттар қою қабілетін сыни тұрғыдан бағалау.
  • Күнделікті өмірдегі іс-әрекеттерді және мүмкін болатын ең жоғары қозғалыс белсенділігі мен біртұтас әрекетті орындау үшін қажет баланың функционалдық мүмкіндіктерін қалпына келтіру немесе дамыту қажеттілігі туралы шешім қабылдау кезінде бұзылулардың сипатын бағалау
  • Қоршаған ортаны талдай отырып, мүмкіндігі шектеулі баланың өмір сүру сапасын жақсарту мақсатында өмір сүрудің әртүрлі салаларындағы қозғалыстар мен жұмыспен қамту арқылы өзін-өзі дамыту және жүзеге асыру, әлеуметтік қосу және инклюзия үшін оңтайлы жағдайларды ұйымдастыруды ұсыну және қамтамасыз ету
  • Баланың денсаулығы мен белсенділігіне байланысты қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін кешенді командалық бағалау негізінде олар іске асырылатын бағдарламалардың тиімділігін бақылай отырып, мүмкіндігі шектеулі баланың күнделікті өмірінде максималды тәуелсіздікке қол жеткізу үшін психологиялық-педагогикалық араласуды жүзеге асыра алады
Top