Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01422 Дене шынықтыру және спорт бойынша жаттықтырушы-оқытушыны даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Спорттық педагогика

    Пәннің мақсаты: спорттық педагогиканың негізгі принциптері мен тәсілдерін оқып-үйрену, сонымен қатар педагог-жаттықтырушы мен спортшылардың дамуының әртүрлі кезеңдерінде тиімді өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту. Курс мыналарды қамтиды: негізгі педагогикалық ұғымдар, спорттық тәрбиенің принциптері мен әдістері, жаттығулар мен сабақтарды ұйымдастыру, спорттық үдерістегі оқытушы-жаттықтырушының рөлі, педагогикалық этика және мәдениет. Курсты аяқтаған соң студенттер: оқу процесіндегі педагогикалық әдістерді, спорттық мотивация мен жауапкершілікті дамыту принциптерін, сонымен қатар тиімді оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты: жеңіл атлетиканың пайда болуы мен дамуын оқу, жеңіл атлетика жаттығуларын, негізгі ұғымдар мен терминдерді жіктеу. Пән аясында заманауи және инновациялық құралдар мен әдістерді қолдана отырып, оқыту әдістемесі, жеңіл атлетика түрлерінің техникасы, оқу-жаттығу жұмыстарын жоспарлау оқытылады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар жас және жеке ерекшеліктерін, жарыстарды ұйымдастыру, өткізу және төрешілік дағдыларын ескере отырып, жеңіл атлетикалық жаттығуларды оқытудың әдістемесі мен техникалық-тактикалық тәсілдерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты: гимнастиканың пайда болуы мен дамуын, оның түрлерін, негізгі ұғымдар мен терминологияны оқу. Пән шеңберінде саптық жаттығуларды өткізудің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері, оқу-жаттығу жұмысын жоспарлау, гимнастикалық көпсайыс элементтерін оқыту және оқыту әдістемесі оқытылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар гимнастикалық көпсайыс элементтерін оқытудың заманауи әдістемесі мен әдістерін, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру дағдыларын, жарыстар мен төрешілерді ұйымдастырудың негіздерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Анатомия және спорт морфологиясы

    Пәннің мақсаты: адам денесінің құрылымы, анатомия мен спорттық морфологияның ерекшеліктері, дене белсенділігінің дененің әртүрлі жүйелеріне әсері туралы білім ауқымын қалыптастыру. Пән шеңберінде: бұлшықеттерге, сүйектерге, буындарға және олардың өзара іс-қимылына баса назар аудара отырып, адамның негізгі анатомиялық құрылымдары; спорттық морфологияның негізгі ұғымдары және әртүрлі дене түрлерінің спорттық нәтижелерге әсері, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметте анатомиялық білімді пайдалану зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: спортшының денесінің анатомиялық құрылымы туралы білімге ие болады және оқу бағдарламаларын әзірлеу кезінде осы деректерді қолдана отырып, сонымен қатар оқу процесінің даралануы мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, анатомиялық ерекшеліктер мен спорттық іс-шаралар арасындағы байланысты түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық қозғалыстың тарихы

    Курстың мақсаты спорттың даму тарихын, оның эволюциясын және мәдениет пен қоғамдағы маңызын таныстыру, сонымен қатар тарихи процестерді және олардың қазіргі спортқа әсерін түсіну үшін аналитикалық дағдыларды дамыту болып табылады. Пән: спорттық қозғалыс дамуының негізгі кезеңдерін, әртүрлі спорттық пәндердің пайда болуы мен эволюциясын, спорттың дамуының мәдени-әлеуметтік аспектілерін, Олимпиадалық ойындар мен басқа да ірі спорттық оқиғалар тарихындағы шешуші сәттерді, спортқа әсер еткен тарихи тұлғаларды зерттейді. Курсты аяқтаған кезде студенттерде: Спорттың дамуы, спорт әлеміндегі негізгі тарихи оқиғалар мен қайраткерлер туралы білімдер, сонымен қатар спорт қозғалысының мәдениет пен қоғамға әсерін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрі бойынша жаттығу процесінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: спортшыларды даярлау ерекшеліктеріне, жаттығудың тиімді әдістерін таңдауға және жаттығу бағдарламаларын әзірлеуге баса назар аудара отырып, белгілі бір спорт түріндегі оқыту теориясы мен әдістемесін тереңдетіп зерттеу. Пән аясында: таңдалған спорт түрінде қолданылатын жаттығудың нақты әдістері, оқу процесіне әртүрлі факторлардың (физиология, техника, тактика) әсері, сондай-ақ максималды нәтижеге жету үшін жаттығу циклдарын оңтайландыру зерттеледі. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: спорттық дайындықтың барлық аспектілерін пайдалана отырып, оқу процесін жоспарлауды, мониторингтеуді және түзетуді қоса алғанда, жаттығудың заманауи әдістемелерін меңгереді; таңдалған спорт түрінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын әзірлейді және бейімдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт философиясы

    Курстың мақсаты: студенттерде спорттың мәні, оның мәдени-тарихи рөлі, спорттық іс-әрекеттің құндылықтары мен мәні туралы тұтас философиялық түсінік қалыптастыру. Пән оқытылатын болады: философия контекстіндегі спортты дамытудың тарихи-мәдени формалары, олимпиадалық қозғалыстың философиялық негіздері және спорттық мораль. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер мыналарды меңгереді: спорттағы әділдік, адамгершілік, еркіндік және мағына мәселелері бойынша спорттық іс-әрекеттерді философиялық талдаудың әдістері, тәсілдері, сыни тұрғыдан ойлау және түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем елдерінің қозғалмалы ойындары

    Пәннің мақсаты: Әлем халықтарының қозғалмалы ойындарының мазмұнын, маңызын және дене тәрбиесі жүйесіндегі рөлін зерделеу. Пән аясында әлем халықтарының қозғалмалы ойындарын үйрету әдістемесі қарастырылады, заманауи және инновациялық құралдар мен әдістер қолданылады. Курсты меңгеру нәтижесінде болашақ бакалаврлар білім беру саласындағы оқушылардың жастық және жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, қозғалмалы ойындарды үйретудің әдістемесін және тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спортшылар ағзасының физиологиялық ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты – жаттығу және жарыс іс-әрекеті жағдайында спортшы ағзасының қызмет етуінің физиологиялық ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ алған білімдерін спорттық жаттығулар тәжірибесінде қолдану. Пән аясында келесі тақырыптар оқытылады: Жалпы және спорттық физиологияның негіздері, спортшылар физиологиясының жас және жыныс ерекшеліктері, дене жүктемесінің әсерінен дене жүйелеріндегі физиологиялық өзгерістер, спортшының функционалдық жағдайын бақылау әдістері мен механизмдері. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер: спортшылардың функционалдық сынау әдістерін, физиологиялық көрсеткіштерді талдау дағдылары мен әдістерін, спортшының функционалдық жағдайын бақылау және бақылаудың заманауи технологияларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорт бойынша жаттықтырушылықты ұйымдастыру

    Курстың мақсаты: спорттық тәжірибенің заманауи талаптарын ескере отырып, жаттықтырушының кәсіби қызметі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курста оқыту үдерісін жоспарлау және қайта ұйымдастыру негіздері, заманауи технологиялар мен коучинг әдістері қарастырылады. Курсты аяқтағаннан кейін бакалаврлар жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі жағдайларда оқу процесін ұйымдастыру әдістері мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты жаттығудың заманауи әдістеріне және дене шынықтыруға баса назар аудара отырып, спорттық іс-әрекет пен дене шынықтыруды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен әдістемелік тәсілдерінің алуан түрін қалыптастыру. Пән аясында оқытылатын болады: Дене шынықтырудың спорттық іс-әрекетінің негізгі теориялық тұжырымдамалары, жаттығу принциптері мен әдістері және оларды әртүрлі деңгейлерде қолдану, физикалық белсенділіктің түрлері және олардың спортшының денесіне әсері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі салаларда жаттығулар мен дене шынықтыруды ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін меңгереді, жеке қажеттіліктер мен мақсаттарды ескере отырып, дене шынықтыру және спорттық дайындық бағдарламаларын бейімдейді және практикалық қызметте қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дене тәрбиесі теориясы

    Пәннің мақсаты: дене тәрбиесін тиімді ұйымдастыруға, дене шынықтыру деңгейін арттыруға және салауатты өмір салтын енгізуге қажетті теориялық білім, білік және практикалық дағдылар ауқымын қалыптастыру. Пән аясында дене тәрбиесі мен дене шынықтырудың теориялық негіздері, дене қасиеттерін дамытудың заңдылықтары, дене тәрбиесінің заманауи тәсілдері мен құралдары зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгереді, дене шынықтыру бағдарламаларын әзірлейді және түзетеді, дене жағдайын талдайды және бағалайды, жасын, денсаулық жағдайын және дайындық деңгейін ескере отырып, дене жаттығуларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлық басқармасы 1

    Пәннің мақсаты: спортшыларда барлық қажетті физикалық, техникалық және психологиялық дағдыларды дамытуды қамтамасыз ететін спорттық жаттығулардың құрылымы, мазмұны және ұйымдастырылу негіздерін, оның құрылу принциптері мен кезеңдерін білу. Пән келесілерді қамтиды: спорттық дайындықтың негізгі принциптері, спортшыларды дайындау кезеңдері, жаттығу процесінің құрылымы, сонымен қатар спортшының деңгейіне байланысты жаттығу ерекшеліктері. Курсты аяқтағаннан кейін студенттерде: спорттық жаттығулардың әртүрлі кезеңдерін құру принциптері туралы түсінік, сонымен қатар әртүрлі деңгейдегі спортшыларға арналған жеке оқу бағдарламаларын әзірлеу дағдылары болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлық басқармасы 2

    Курстың мақсаты: әр түрлі деңгейдегі спортшылардың оқу-жаттығу процестерін жоспарлау және құру негіздерін, соның ішінде жеке және топтық оқу бағдарламаларын әзірлеуді үйрену. Курс мыналарды қамтиды: негізгі принциптер, жоспарлау кезеңдері, оқу циклдерін құрудың құрылымы мен кезеңдері. Курсты аяқтағаннан кейін студенттерде: спортшылардың физиологиялық ерекшеліктерін және әртүрлі спорт түрлері мен дайындық деңгейлері бойынша жаттығу циклдерін ескере отырып, тиімді оқу бағдарламаларын жоспарлау және құру дағдылары болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық және білім беру қызметінің әдістемесі

    Пәннің мақсаты: оқу-жаттығу процесінің тиімділігін қамтамасыз ететін спорттық және білім беру қызметінің әдістемесі саласында студенттердің жүйелі білімдері мен кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Курс спорттық-білім беру қызметінің теориялық негіздерін, заманауи әдістемелік тәсілдер мен білім беру бағдарламалары мен жаттығу циклдерін құру принциптерін қарастырады. Курсты аяқтаған соң студенттер: спорттық білім беру бағдарламаларын құрастыру әдістерін, дағдыларын, дене шынықтыру және спорт бойынша заманауи технологиялар мен оқу-әдістемелік құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (баскетбол, волейбол)

    Пәннің мақсаты: баскетбол мен волейболдың пайда болуы мен дамуын, негізгі ұғымдар мен терминдердің жіктелуін оқу. Пән аясында баскетбол мен волейболды оқыту әдістемесі, техникасы мен тактикасы, заманауи және инновациялық құралдар мен әдістерді қолдану, бақылау және жоспарлау мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде бакалаврлар баскетбол мен волейболда оқыту әдістемесін, техника-тактикалық тәсілдерді, жастық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып жаттықтыру әдістерін, жарыстарды ұйымдастыру, өткізу және төрелік ету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық психологияның ерекшеліктері

    Курстың мақсаты: спорт психологиясының негіздерін, спорттық іс-әрекетке психикалық процестердің әсерін білу, спорттық жаттығулардың тиімділігін арттыру үшін психологиялық әдістерді қолдану. Курс келесілерді қамтиды: спорт психологиясының негізгі бағыттары, оның спорттық жетістіктеріндегі спортшының жеке басының рөлі, мотивацияны арттыру әдістері, күйзеліске төзімділік пен зейінді шоғырландыру, оқыту мен жаттықтыру психологиясы, ұжыммен жұмыс істеу, жаттығу процесін психологиялық қамтамасыз ету. Курсты аяқтағаннан кейін студенттерде: Спортшылардың психологиялық дайындық әдістерін білу, спортшының және ұжымның психоэмоционалдық жағдайын талдай білу, спорттық іс-әрекетте мотивациямен, күйзеліспен және эмоционалдық реакциялармен жұмыс істеу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрі бойынша спорттық-білім беру қызметі 1

    Пәннің мақсаты – таңдаған спорт түрін табысты меңгеру үшін қажетті дене қасиеттерін қалыптастыру және дамыту, сондай-ақ жеке дайындықты өз бетінше жүргізу мен спорттық шеберлікті арттыруға қажетті білім, іскерлік және дағдыларды игеру. Оқу барысында келесі тақырыптар қамтылады: спорттық даярлық теориясы мен әдістемесінің негіздері, дене қасиеттерін дамыту ерекшеліктері, жаттығу үдерісінің құрылымы, мазмұны, принциптері және жоспарлануы. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер келесі дағдыларды игереді: жаттығу үдерісін өз бетінше ұйымдастыру және өткізу, спорт түріне тән жаттығулар техникасын орындау, өзін-өзі бақылау және түзету әдістері, қалпына келтіру құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістерімен жүзу

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда жүзудің тұрақты тәсілдері мен дағдыларын қалыптастыру, заманауи әдістемелік көзқарастарға сүйене отырып оқыту, сондай-ақ судағы дене дайындығы мен қауіпсіздік деңгейін арттыру. Пән аясында жүзу стильдерінің түрлері, оқытудың әдістемелік принциптері, қауіпсіздік техникасының ережелері, жүзу дағдыларын қалыптастыру кезеңдері мен реттілігі қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде бакалаврлар жүзудің негізгі стильдерінің техникасын, дайындықтың әртүрлі деңгейлерінде, жастық ерекшеліктерді ескере отырып, жүзуге оқыту әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гигиена және дұрыс тамақтану негіздері

    Курстың мақсаты: студенттерде аурудың алдын алудың, денсаулықты нығайтудың және әртүрлі дене жаттығулары кезінде өнімділікті арттырудың негізі ретінде гигиена және дұрыс тамақтану принциптері туралы түсінік қалыптастыру. Курста тамақ гигиенасы негіздері, санитарлық-гигиеналық талаптар және дене белсенділігінің әртүрлі деңгейлеріндегі тамақтану сипаттамалары қарастырылады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер: тамақтану және гигиена арқылы салауатты өмір салтын насихаттау бойынша дағдыларды, әдістерді, тәсілдерді және құралдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Диетика және спорттық тамақтану

    Пәннің мақсаты: диетология және спорттық тамақтану, дұрыс тамақтану принциптері, макро және микроэлементтердің рөлі және олардың спорттық белсенділік пен қалпына келтіруге әсері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Пән шеңберінде: диетология және спорттық тамақтану негіздері, Әртүрлі мақсаттағы спортшылар үшін (төзімділікті арттыру, салмақ қосу, салмақ жоғалту және т.б.) және әртүрлі спорт түрлері үшін диетаны әзірлеу әдістері, сондай-ақ жаттығулардың қарқындылығын, қалпына келтіру кезеңдерін және спорттық мақсаттардың ерекшеліктерін ескере отырып, диетаны құру принциптері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: физиологиялық қажеттіліктерін, оқу процесінің ерекшеліктерін және спорт түрлерін ескере отырып, спортшыларға теңдестірілген және жеке тамақтану жоспарларын әзірлеу, диетаның спорттық көрсеткіштерге әсерін талдау, тамақтанудың спорттық көрсеткіштерді қалпына келтіруге және арттыруға қалай әсер ететінін түсіну, спорт түріне байланысты қоректік заттардың қажеттіліктерін бағалау қабілетіне ие болады.. спортшының дайындық деңгейі және оның мақсаттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістерімен шаңғы тебу

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда жастық, жеке және климаттық ерекшеліктерді ескере отырып, шаңғы спорты бойынша сабақтарды ұйымдастыру мен жүргізуге қажетті теориялық білімдер, практикалық біліктер мен әдістемелік дағдылар кешенін қалыптастыру. Пән аясында шаңғы спортының тарихы мен дамуы, шаңғы спортының түрлері, шаңғы жарыстарын ұйымдастыру мен өткізу ережелері, құрал-жабдықтар мен киім-кешекке қойылатын талаптар, қауіпсіздік ережелері мен шаралары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде бакалаврлар шаңғымен жүрудің негізгі тәсілдерін меңгереді, оқыту әдістемесін, жарыстарды ұйымдастыру және төрелік ету дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таңдалған спорт түрі бойынша спорттық-білім беру қызметі 2

    Пәннің мақсаты: Спорттық даярлық саласында теориялық білім, практикалық іскерлік және кәсіби дағдылар кешенін қалыптастыру, бұл таңдалған спорт түрін тиімді меңгеруге мүмкіндік береді. Пән аясында спорттық даярлықтың негіздері мен ерекшеліктері, жаттығу үдерісін құру және оны жоспарлау принциптері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер мыналарға қабілетті болады: спорттық даярлық бойынша жаттығу бағдарламаларын құрастыру және түзету, дайындық деңгейіне сәйкес құралдар мен әдістерді қолдану, спорт түрінің ерекшеліктері мен жастағы ерекшеліктерді ескеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спортты басқару және маркетинг

    Курстың мақсаты: спорттық ұйымдар мен іс-шараларды басқаруда, сондай-ақ спорттық және коммерциялық мақсаттарға жетудің тиімді стратегияларын меңгеруде білім, білік және дағдыларды дамыту. Курс спорттық менеджмент негіздерін, спорттық командаларды, ұйымдарды және жеке спортшыларды басқару ерекшеліктерін, сондай-ақ спорттық маркетингтің негізгі аспектілерін, спорт ұйымының брендін құруды және спорт секторындағы қаржылық және ресурстарды басқару мәселелерін қарастырады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер спорттық ұйымдар мен іс-шараларды басқару стратегиясын әзірлеу және енгізу, командалар мен спортшыларды тиімді басқару, қаржылық және ресурстық ағындарды жоспарлау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (футбол, гандбол)

    Пәннің мақсаты: футбол мен гандболдың пайда болуы мен даму тарихын, негізгі ұғымдар мен терминдердің жіктелуін оқу. Пән аясында футбол мен гандболды оқыту әдістемесі, техникасы мен тактикасы, заманауи және инновациялық құралдар мен әдістерді пайдалану, бақылау және жоспарлау мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде бакалаврлар футбол мен гандболдағы оқыту әдістемесін, техникалық және тактикалық тәсілдерді, жастық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып жаттықтыру әдістерін, сондай-ақ жарыстарды ұйымдастыру, өткізу және төрелік ету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық менеджмент негіздері

    Курстың мақсаты: спорт ұйымдарын басқару саласындағы іргелі білімдерді меңгеру, сонымен қатар спорт саласындағы тиімді басқару және шешім қабылдау принциптерін меңгеру. Курс спорт ұйымдарындағы басқару және басқару функцияларының негіздерін, спорт мекемелерінің ұйымдық құрылымын, спорт саласындағы менеджердің рөлі мен жауапкершілігін, сонымен қатар спорт ұйымдарында басқару шешімдерін қабылдаудың әртүрлі тәсілдерін қарастырады. Курсты аяқтаған соң студенттер: спорт секторындағы тиімді басқару принциптерін игереді, спорт мекемелерінің ұйымдық құрылымдарын дамыта алады, спорттық ұйымдарды басқару саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін теориялық білімдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жаттықтырушы-мұғалімнің педагогикалық шеберлігі

    Курстың мақсаты: спортшылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін заманауи дағдыларды пайдалана отырып, болашақ педагог-жаттықтырушының педагогикалық шеберлігін дамытуға ықпал ететін компоненттерді оқып үйрену. Курс шебер тренердің коммуникациялық сферасында оқыту мен оқытудың әдістемелері мен әдістерін, әртүрлі жас және кәсіби топтармен жұмыс формаларын қарастырады. Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер: кәсіби, жеке және жалпы педагогикалық қасиеттерді, педагогикалық техника элементтерін және тәлімгерлік, мотивация және спорттық-педагогикалық ұжымда жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спортты қалпына келтіру және қайта бейімдеу

    Пәннің мақсаты спортшылардың физикалық және психоэмоционалды жүктемелерден, жарақаттардан және аурулардан кейін тиімді қалпына келуін және қайта бейімделуін ұйымдастыру үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру. Пән аясында дене белсенділігінен кейін қалпына келтіру физиологиясының негіздері, оңалту және қайта бейімдеу принциптері, спорттық қалпына келтірудің заманауи әдістері мен құралдары зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер қалпына келтіруді жеделдету үшін жаттығу процесін түзету әдістерін, спортшының жағдайын бақылау әдістері мен дағдыларын, қалпына келтіру шараларының әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейімделетін дене тәрбиесі

    Пәннің мақсаты-жаттығу және бәсекелестік қызмет жағдайында спортшы денесінің жұмысының физиологиялық ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ алған білімдерін спорттық дайындық тәжірибесінде қолдану. Пән аясында оқытылатын болады: жалпы және спорттық физиологияның негіздері, спортшылар физиологиясының жас және жыныстық ерекшеліктері, дене белсенділігінің әсерінен дене жүйесіндегі физиологиялық өзгерістер, спортшының функционалдық жағдайын бақылау әдістері мен механизмдері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: спортшылардың функционалдық тестілеу әдістемелерін, физиологиялық көрсеткіштерді талдау дағдылары мен әдістерін, спортшының функционалдық жағдайын бақылау мен бақылаудың заманауи технологияларын меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және құқықтық қамтамасыз ету

    Курстың мақсаты: қауіпсіздік мәселелерін, лицензиялық талаптарды және спортшылардың құқықтарын қорғауды қоса алғанда, спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және құқықтық қамтамасыз ету бойынша білім мен дағдылар кешенін дамыту. Курста спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, осы іс-шараларды құқықтық қамтамасыз ету, құқықтық құжаттарды дайындау, спорттық іс-шаралардағы қауіпсіздік мәселелері, мемлекеттік және жеке құрылымдармен өзара іс-қимылды ұйымдастыру кезеңдері қарастырылады. Курсты аяқтаған соң студенттер: спорттық іс-шараларды өткізуге қатысты практикалық және құқықтық аспектілерді, сондай-ақ құқықтық құжаттарды дайындауды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кинезиология және реабилитация негіздері

    Пәннің мақсаты: адамның тірек-қимыл аппаратының функциялары, қозғалыс белсенділігінің негіздері және оңалту принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ қозғалыс бұзылыстарын бағалау және түзету дағдыларын дамыту. Пән шеңберінде: адам қозғалысының анатомиялық-физиологиялық негіздері, кинезиология мен оңалтудың негізгі ұғымдары, тірек-қимыл аппаратының жұмыс істеу принциптері, физикалық оңалтудың кезеңдері мен әдістері, қозғалыс бұзылыстарының жіктелуі мен ерекшеліктері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: қозғалысты түзету және оңалту дағдылары мен әдістерін, оңалту іс-шараларын жүргізу әдістемелерін, қалпына келтіру терапиясының жеке бағдарламаларын әзірлеу қабілетін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлық басқармасы 3

    Курстың мақсаты: оқыту үдерісін талдау, оны ұйымдастыру мен өткізудегі кемшіліктерді анықтау, сонымен қатар оқытудың тиімділігін арттыру үшін түзетулер енгізу дағдыларын қалыптастыру. Курс мыналарды қамтиды: оқыту процесінің ағымдағы жағдайын талдау әдістері мен тәсілдері; оқытудың тиімділігін талдау жүзеге асырылатын негізгі критерийлер мен көрсеткіштер; сыртқы және ішкі факторлардың әсері; оқыту бағдарламаларын түзету әдістері. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде: оқу процесінің тиімділігіне терең талдау жүргізе білу; спортшылардың оқу-жаттығу процесіндегі проблемаларды шешу үшін түзету шараларын әзірлеу мүмкіндігі; өзгермелі жағдайлар мен спортшының қажеттіліктеріне байланысты жаттығу бағдарламаларын бейімдеу дағдылары мен білімі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: балалар мен жасөспірімдер арасында олардың физикалық даму ерекшеліктерін, психологиясын және спорттық дайындық қажеттіліктерін ескере отырып, жаттығулар мен спорттық іс-шараларды ұйымдастыруда теориялық білімдер, дағдылар мен дағдылар ауқымын қалыптастыру. Пән аясында балалар мен жасөспірімдерді спортта оқытудың теориялық негіздері мен әдістері, оның ішінде дене дамуы мен психологиясының жас ерекшеліктері, сондай-ақ жас спортшыларды ынталандыру және психологиялық даярлау әдістері, балалар мен жасөспірімдер спортында жарақаттанудың алдын алу және қалпына келтіру принциптері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: жас спортшыларды даярлаудың негізгі қағидаттарын, соның ішінде дене дамуы, мотивация және жарақаттанудың алдын алу мәселелерін; жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалар мен жасөспірімдерге арналған оқу бағдарламаларын әзірлеу қабілетін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық қызметті құқықтық реттеу

    Пәннің мақсаты: Дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, құқықтық нормаларды тәжірибеде қолдана білу дағдыларын дамыту. Курс мыналарды қамтиды: нормативтік құқықтық актілер, дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың құқықтық негіздері. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер: спорт ұйымдарының қызметінде құқықтық бағалау және талдау дағдылары мен әдістерін және спорт саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды құрастыру әдістемелерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Элементарлық қолданбалы зерттеулерді, академиялық мәтіндерді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын білу, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы міндеттерді шешу үшін деректерді жинау, өңдеу және талдау мақсатында жасанды интеллект құралдарын қолдану, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескере отырып, еңбек қауіпсіздігі мен қорғаныс талаптарын сақтай білу.
  • Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
  • Жаттығу процесінде спортшылардың мотивациясын қалыптастыру және жеке тұлғасын дамытудың принциптері, әдістері мен тәсілдері бойынша спорт педагогикасы мен психологиясының теориялық және практикалық аспектілерін білу және қолдану; спорт тарихы және олимпиадалық қозғалыс, спорт түрі бойынша шебер жаттықтырушыны дамытуға ықпал ететін құрамдас бөліктер саласындағы білімге ие болу.
  • Спорттық жаттығуларда жас және гендерлік ерекшеліктерді ескере отырып, заманауи инновациялық технологияларды пайдалана отырып, жоспарлаудың, бақылаудың және есепке алудың барлық деңгейінде спорттық жаттығулар процесін ұйымдастырудың нақты міндеттерін, принциптерін, дағдыларын білу.
  • Заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып, қозғалыс қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға бағытталған сабақтарды құрудың әдістемелік негіздерін меңгеру және оларды болашақ кәсіби қызметте тиімді пайдалану.
  • Таңдалған спорт түрі бойынша тиімді жаттығулар жасау үшін жеке ерекшеліктерді ескере отырып, оқу процесінде заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, спорт және дене шынықтыру теориясының әртүрлі білімдерін, әдістерін және негіздерін меңгеру.
  • Спорттық іс-әрекеттің анатомиялық және физиологиялық механизмдерінің негіздерін білу және қолдану, болашақ кәсіби қызметте қолдана отырып бейімделу, қалпына келтіру және кинезиология әдістері мен дағдыларын меңгеру.
  • Спорт саласында тиімді басқару мен басқарудың негізгі принциптерін, дағдыларын, ресурстар мен адамдарды басқару, барлық заңнамалық және нормативтік актілерді, талаптарды сақтай отырып, қазіргі заманғы басқару әдістерін қолдана білу.
  • Спорт түрі бойынша қозғалыс біліктері мен дағдыларын қалыптастыруда спорттық даярлықтың негіздері мен әдістерін жастық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып қолдану; төрешілік ету және жарыстарды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
Top