6B01407 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдарында үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларда қызметін жүзеге асыруға, қазіргі Орта білім берудің жаңартылған мазмұнына, сондай-ақ еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес инновациялық деңгейде бастапқы әскери даярлық және дене шынықтыру пәндерін оқытуға қабілетті, әлеуметтік және мәдени жағынан дамыған, кәсіби құзыретті Бастапқы әскери даярлық және дене шынықтыру мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері
Мазмұны, ұлттық спорт түрлерінің кешендерін іске асыру тәртібі, оларды үйрену мен жүзеге асырудағы қауіпсіздік шаралары, әртүрлі генездегі жарақаттарға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Шақыру алдындағы жастарды оқыту мен тәрбиелеудегі ұлттық спорт түрлерін қабылдау. Ұлттық спорт түрлерінің пәнаралық тұжырымдамалары мен әмбебап тәрбиелік әрекеттері. Еңбек және өмірлік жағдайлардағы ұлттық спорттық дағдылар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әскери бетпе-бет айқас
Мазмұны, армиялық қоян-қолтық ұрыс кешендерін енгізу тәртібі, оларды үйрену мен енгізудің қауіпсіздік шаралары, әр түрлі генездегі жарақаттарға алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Салауатты өмір салтын, белсенді демалыс пен бос уақытты ұйымдастыруға арналған дене мәдениетінің әр түрлі формалары мен түрлері. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды оқыту мен тәрбиелеуде қоян-қолтық ұрыстың қабылдаулары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әскери қызметті ұйымдастыру
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде әскерлер қызметінің мақсаты мен міндеттері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде әскерлердің қызмет ету жағдайын бағалау критерийлері. Персоналды есепке алу. Әскери қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Әскери қызметкерлерді орналастыру және ішкі тәртіп. Казармаларға арналған жабдықтар. Компанияның күнделікті тапсырысының құрамы мен міндеттері. Күзетші, күзетші, қарауылдың қол сұғылмайтындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мақсаты, ұйымдастырушылық құрылымы. Қазақстан Республикасының әскери доктринасының негізгі ережелері. Әскери қауіптілік туралы Қазақстан Республикасының әскери доктринасы, оның пайда болу көздері, олардың жіктелуі. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің негізгі қарулануы мен әскери техникасы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мотоатқыш (танк) батальонының ұйымдастырушылық құрылымы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Әуе қорғанысы күштері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери әуе қорғанысы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Әскери-теңіз күштері (Әскери-теңіз күштері). Мотоатқыш және танк күштері бөлімшелерінің мақсаты мен жауынгерлік мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
Әскери қалашықтарда әскери қызметшілерді орналастыру. Ротаның күнделікті жасағын тағайындау, құрамы мен қарулануы. Рота кезекшісінің міндеттері. Қарауыл қызметінің мақсаты мен міндеттері. Посттағы күзетшінің міндеттері. Күзетшінің иммунитеті. Пошта, оның жабдықтары мен жабдықтары. Постқа шабуыл жасаған кезекшінің әрекеті. Күзетшінің қару қолдану тәртібі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы негізгі спорт түрлері
Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы негізгі спорт түрлері. Негізгі спорт түрлерінің пайда болу тарихы. Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы оқытудың негізгі принциптері, құралдары мен әдістері. Дене шынықтыру пәнінің мектеп бағдарламасындағы негізгі спорт түрлерін дамытудың басым бағыттары. Негізгі спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу процесін қауіпсіз ұйымдастыру мен жүргізудің нормалары мен ережелері. Негізгі спорт түрлерінен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы футбол
Футбол ойындарының мектеп бағдарламасы, оған қатысушылардың жасын, жынысын және физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескереді. Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасында қазіргі заманғы футбол түрлерін қолдану тәсілдері. Футболдан сабақ жоспарын құру, сабақтарды ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Шабуылда, қорғаныста, қақпашыда ойнау тәсілдерін үйрену. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Футбол сабақтарын ұйымдастыру формалары. Футболшылардың мақсаты, міндеттері, психологиялық дайындық принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери педагогика және психология негіздері
Жауынгердің жеке басының психологиясы. Оқу мен жауынгерлік жағдайдағы сарбаздардың психикалық процестері мен жағдайы. Жауынгердің психикалық танымдық процестерінің ерекшеліктері. Әскери қызмет жағдайындағы адамның сезімдері. Әскери ұжымның психологиясы. Әскери педагогика және оның құрылымы. Әскери педагогиканың әдістемелік негіздері. Әскери бөлімдерде сарбаздарды оқыту процесінің принциптері Жауынгерлерді оқытудың әдістері мен формалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығын арттырудағы әскери-патриоттық тәрбиенің рөлі туралы Қазақстан Республикасының әскери доктринасы. Әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттері. Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында әскери-патриоттық тәрбиенің әдістері мен формалары. Қазақстандық патриотизм-әскерге шақырылғанға дейінгі жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің негізі. Ұрпақтар сабақтастығы ұғымының мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Атыс дайындығы
Қару -жарақпен және оқ -дәрімен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Калашников автоматы мен жеңіл пулеметтің жалпы құрылғысы мен жұмыс принципі. Толық емес бөлшектеу мен жинау тәртібі. Оқ атудан кейін қаруды тазалау және майлау. Бөлімшеде атыс қаруын сақтау. Қолды сындыратын гранаталар. Қолдың сынық гранаталарын лақтыруға дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ҚР ҚК әскери қызметшілердің тәрбие жұмысының әдістемесі
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі тәрбие жұмысы, оның әскери тәртіпті нығайтудағы рөлі мен әскери қызметшілерге әскери-патриоттық тәрбие. Тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық формалары мен әдістерінің үйлесімі. Әскери бөлімдердегі әскери қызметшілердің тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесі. Идеологиялық құндылықтар мен әскери-патриоттық сана құрылымы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметкерлерінің әлеуметтік -құқықтық бағыттылығы, жоғары моральдық -психологиялық қасиеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы
Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихы, оның әскери өнерінің Ұлы Дала елінің әскери тарихының қалыптасу жолдары. Әскери өнер, патриоттық әскери тарих дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери өнерінің даму тарихының әлемдік әскери өнер дамуының орны мен рөлі. Қазақ батырларының әскери мұрасы. Қазақстанның Ұлы Отан соғысындағы кеңес халқының жеңісіне қосқан үлесі. Қазақстандықтар - Кеңес Одағының батырлары, Халық Кахармандары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстанның әскери тарихы
Тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдері, Ұлы Дала елінің әскери тарихын қалыптастыру жолдары. Патриоттық әскери тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері. Қазақстанның әскери тарихын, қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, қазіргі Қазақстанға тән әлеуметтік нормаларды білуге негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтар. Қазақстанның әскери тарихының әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі орны мен рөлі. Қазақ батырларының әскери мұрасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастапқы әскери дайындықты оқытудың әдістемесі
Курстың пәнімен таныстыру Алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі. Орта мектептерде КББ жоспарлау. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақтарды өткізудің мазмұны, формалары, әдістері мен әдістері. Бастапқы әскери дайындықта оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу, олардың формасы мен мазмұны бойынша КББ мұғалімі әзірлеген негізгі құжаттар. Жоспарлау, педагогикалық тәжірибе. Курстық жұмысты орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру педагогикасы
Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық кәсібі мен педагогикалық іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы. Мұғалімнің жеке басы және оның кәсіби құзыреттілігі. Тұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Оқушының жеке басының интеллектуалды дамуының негізі ретінде ғылыми дүниетаным. Тұтас педагогикалық процестегі дене тәрбиесінің мәні мен мазмұны. Дене тәрбиесінің құралдары мен формалары. Дене шынықтыруды оқытудың мәні. Дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі курсының тақырыбына кіріспе. Орта білім беру ұйымдарындағы дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау. Дене шынықтыру сабағының мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері. Дене шынықтыру пәнінде оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Дене шынықтыру пәні мұғалімі сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу бойынша жасаған негізгі құжаттар, олардың формасы мен мазмұны. Дене шынықтыруды басқарудың теориялық негіздері. Дене шынықтыруды басқару жүйелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы гимнастика
Мектептегі гимнастика бағдарламасы тыңдаушылардың жасын, жынысын және физиологиялық-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып. Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасында гимнастиканың заманауи түрлерін қолдану тәсілдері. Гимнастика сабағының жоспарын құру, сабақтарды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Дене шынықтырудың мектеп бағдарламасындағы гимнастика - орта мектептер оқушылары арасындағы дене шынықтыру пәндерінің бірі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери робототехника негіздері
Әскери роботтардың функционалдығы. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қолданылатын әскери роботтар туралы жалпы ақпарат. Роботтарды әскери істерде қолдану тәртібі, роботтарды басқару алгоритмдері. Жердегі әскери роботты бағдарлау. Қиын жағдайларда роботтардың әрекетін басқару. Роботтар тобын басқару алгоритмдері. Роботтар тобының траекториясын жоспарлау. Әскери роботтарға арналған тактикалық тапсырмаларды құрастыру және құрастыру дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери құқық негіздері
Қазақстан Республикасын қорғаудың ұйымдық -құқықтық мәселелері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жеке құрамын құқықтық қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасындағы әскери қызмет. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметшілерінің құқықтары мен міндеттері. Әскери қызметтің құқықтық негіздері, әскери қызметшінің мәртебесі. Әскери қызметкерлерді материалдық және қаржылық қамтамасыз ету негіздері. Әскери қызметшілерді, әскери қызмет өткерген адамдарды және олардың отбасы мүшелерін әлеуметтік -құқықтық қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізу
Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында бастапқы әскери дайындықтың іс қағаздарын жүргізудің нормативтік базасы. Алғашқы әскери дайындықтың іс қағаздарын ұйымдастыру. Бастапқы әскери дайындық бойынша оқу орны директорының бұйрықтары, нұсқаулары. Оқу орнының іс жүргізуіндегі істердің, кітаптардың, журналдардың номенклатурасы. Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарындағы «Алғашқы әскери дайындық» жағдайы. Істі тіркеу, толтыру және сақтау тәртібі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери дайындықта ақпараттық технологиялар
Алғашқы әскери дайындықтағы инновациялық технологиялар. Жаңартылған білім мазмұны стратегиясында инновациялық технологиялардың рөлі. Алғашқы әскери дайындықтың инновациялық технологияларындағы компьютерлік жүйелер. Деректерді басқару және талдау. Мәліметтер қоры жүйелерінің негіздері: түсінік, харастика, архитектура. Алғашқы әскери дайындықтағы мультимедиялық технология. Алғашқы әскери дайындықта инновациялық технологиялардың даму болашағы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Мұғалімнің кәсіби нұсқаулары. Алғашқы әскери дайындық мұғалімінің кәсіби қызметіндегі жаңа білім беру технологиялары. Тәрбие процесін психологиялық -педагогикалық қолдау саласындағы практикалық дағдылар мен негізгі дағдыларды қалыптастыру процестері. Оқытудың заманауи ақпараттық құралдарын тиімді қолдану шарттары. Оқушылардың ата -аналарымен педагогикалық қарым -қатынас технологиясы. Тәрбие жұмысының тиімділігі нәтижелерінің диагностикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дене тәрбиесі мен спорт гигиенасы
Дене жаттығуларының ұйымдастырылуы мен мазмұны; физикалық жаттығулар процесінде дене белсенділігінің көлемі мен қарқындылығы; спортшыларға арналған техникалық жабдықтар мен жабдықтар; дене шынықтыру мен спортқа қолайлы жағдай жасаудың гигиеналық ұсыныстары, нормалары мен ережелері; дене шынықтыру мен спорттың көмегімен аурудың алдын алу, адам ағзасының функционалдық жағдайын реттеу дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Технологиялық дайындық
Жол қозғалысы саласындағы заңнаманың негіздері. Көлік жүргізудің негіздері. Жүргізуші қызметінің психофизиологиялық негіздері. Жол -көлік оқиғасы кезінде алғашқы көмек. Жүргізушінің жұмыс орнын дайындау. Көліктің басқару элементтерімен танысу. Қозғалтқыш жұмыс істемей тұрған кезде басқару элементтерін сынау. Қисық траектория бойынша жүру, маневр жасау. Рульді ауыстырумен көлік жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектептегі технологиялық дайындық Пәндер алғашқы әскери дайындық
Мектеп курсы Алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәндері. Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 17 сәуірдегі «Жол қозғалысы туралы» Заңының негізгі мазмұны. Көлік жүргізудің психофизиологиялық негіздері. Жол -көлік оқиғасы кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі. Жолаушылар вагонының құрылғысы және оған қызмет көрсету. Жүргізушінің жұмыс орнын реттеу тәртібі. Көліктің басқару элементтерімен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Саптық дайындық
Әскердің (студенттің) жасақталғанға дейінгі және қатардағы міндеттері. Филиалды және оның элементтерін құрыңыз. Алдын ала және атқарушы топтар. Марш командаларының орындалуы. Монтаж сөресі. Орнында және қозғалыста айналады. Жауынгерлік және жорық қадамы. Бір сатылы формациядан екі сатылы формацияға және керісінше қайта құру. Отрядтың жауынгерлік және жорық қадамдарындағы қозғалысы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мектептегі жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
Студенттердің жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін, лақтыруды, секіруді, жүгіру техникасын және жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына енгізілген оқыту әдістемесін және президенттік тестілерді оқуы және меңгеруі. Дене шынықтыру мұғалімінің жеңіл атлетика түрлерін оқыту әдістемесі және осы мәселелерді шешудің негізгі құралдары туралы қажетті білімді игеруі; салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін жеңіл атлетика түрлерін оқыту әдістемесін игеру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спортшыларды жаттықтыру және тамақтандырудың физиологиялық негіздері
Спорт физиологиясы дене функцияларының өзгеру заңдылықтарын және оларды әртүрлі спорт түрлерінде реттеу механизмдерін зерттейді қызметі. Тағамның құрамы, оның қасиеттері мен мөлшері адамның физикалық және жүйке-психикалық жағдайын және оның денесінің құрамын анықтайды. Барлық уақытта және барлық халықтарда салауатты өмір салтының компоненттерінің ішінде жетекші орын ұтымды тамақтануға жатады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Әр түрлі аурулардың мәні, олардың этнологиясы мен патогенезі; нақты ауруды кешенді емдеу мен оңалтудағы жаттығу терапиясының маңызы; халықтың әр түрлі топтарымен сауықтыру дене шынықтыру және спорттық іс-шаралар әдістемесі; балалар, жасөспірімдер мен ересектер денесінің анатомиялық -физиологиялық сипаттамасы; аспаптық әдістерді қолдана отырып дене шынықтыру мен спорт сабақтарын өткізу процесінде дененің жағдайын медициналық-биологиялық және психологиялық-педагогикалық бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері бар ашық ойындар
Ашық ойындардың дене тәрбиесі жүйесіндегі мазмұны, мағынасы, рөлі; оқушылардың жас және жыныстық ерекшеліктерін және спорт түрін ескере отырып, оларды қолдану; әр түрлі жас топтарындағы ашық ойындарды оқыту әдістемесі, практикада қолдану мен қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлік негіздері
Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің негіздері дене тәрбиесі мектеп бағдарламасында дене тәрбиесі пәндерін оқыту әдістемесі аясында қарастырылады. Дене шынықтыру педагогикасы, дене шынықтыру саласындағы педагогикалық менеджмент, дене шынықтырумен айналысатындармен тәрбие жұмысының әдістемесі, дене шынықтырудың педагогикалық шеберлігі негіздері бойынша кәсіби-педагогикалық білімдерді, біліктер мен дағдыларды қалыптастыру мәдениет мұғалімі. дене шынықтыруды басқару білімдері мен дағдылары, дене шынықтырудағы тәрбие жұмысының негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы баскетбол
Дене шынықтыруға арналған мектеп бағдарламасындағы баскетбол жаттығуларының кезеңдері. Баскетбол ойыншыларының қозғалу техникасын, оларды оқыту әдістемесін және дене шынықтырудың мектеп бағдарламасында жетілдіруді зерттеу. Ойын техникасын жіктеу принциптері. Баскетболдағы техникалық іс-әрекеттердің түсініктері мен терминологиясы. Жеке және топтық тактикалық әрекеттерді жіктеу принциптері. Доппен және допсыз ойыншыға қарсы жеке әрекеттер. Ойын техникасын оқытудың кезектілігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика негіздері
Оқушыларға жалпы білім беретін мектеп бағдарламасына және президенттік тесттерге енетін жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін үйрету. Жеңіл атлетиканың түрлерін оқыту әдістемесі және осы мәселелерді шешудің негізгі құралдары.Жүгіру фазаларының сипаттамасы. Әр түрлі қашықтықта жүгірудің ерекшеліктері. Ұзындыққа және үш рет секіру техникасын талдау. Секіру техникасын оқыту әдісі. Найза және граната лақтыру техникаларын талдау. Лақтыру техникасын үйретудің кезектілігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Волейболды мектептегі оқыту әдісі
Курс тақырыбына кіріспе Мектепте волейболды оқыту әдістемесі. Волейбол сабағын өткізудің мазмұны, формалары, әдістері мен тәсілдері. Волейбол сабағын жоспарлау кезінде оқытудың заманауи технологияларын қолдану. Дене шынықтыру пәні мұғалімі сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу бойынша жасаған негізгі құжаттар, олардың формасы мен мазмұны. Волейболды оқыту техникасын, тактикасы мен әдістерін оқып үйрену. Волейбол жарыстарын оқыту, жаттықтыру және бағалау әдісін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
- Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Жалпы әскери және дене шынықтыру пәндерін ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып оқыту әдістемесін интеграциялау, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, студенттердің жобалық қызметін басқару.
- Теориялық білім, практикалық қабілеттер мен дағдыларға ие болу: гимнастикалық аппараттардағы гимнастикалық жаттығуларды оқыту теориясы мен әдістемесі, гимнастика сабақтарына арналған спорт залдарындағы жабдықтар тізімі, гимнастика, футболдан жарыстар өткізу әдістері, армия қоян-қолтық ұрыс кешендерін орындау. және ұлттық спорт түрлері, оларды үйрену және орындау кезіндегі қауіпсіздік шаралары.
- Теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларға ие болу: әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту теориясы мен әдістемесінде. Ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды қолдана отырып, әскери-құқықтық және психологиялық дайындық пәндерін оқыту әдістерін біріктіру, оқу-әдістемелік құжаттама жасау, қарым-қатынас кедергілері мен жанжалда өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін талдау.
- Мұғалімнің қазіргі заманғы қоғамдағы әлеуметтік мақсаты мен жетекші рөлі, білім беру үдерісін дамытудағы инновациялық технологиялардың орны мен рөлі, оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеудің ең оңтайлы заманауи әдістері мен технологияларын таңдау туралы білімдерін көрсету аудиториялар, Қазақстан Республикасының іс жүргізуінде қабылданған құжаттарды дайындау мен ресімдеудің жалпы ережелері.
- Теориялық білімді, практикалық дағдыларды және доңғалақты көліктерді жүргізу дағдыларын меңгеру; арнайы тапсырмаларды орындау кезінде әскери роботтарды пайдалану; әскери роботтың жерге бағдарлануы; роботтар тобын басқару алгоритмдерін құрастыру; әскери роботтардың қозғалыс траекторияларын жоспарлау; әскери роботтар үшін нақты тактикалық мәселелерді қою және шешу.
- Шеңберінде білім беру ұйымының интегралды педагогикалық процесі жағдайында бастапқы әскери дайындық пен дене шынықтыру сабағында оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуына қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби міндеттерді орындай отырып, оқу-тәрбие жұмысының дағдыларына ие болу. орта білім берудің жаңартылған мазмұны.
- Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, мемлекеттік қорғаныс негіздері, әлемдік тарихтағы және қазіргі әлемдегі Қазақстан әскери тарихының орны мен рөлі, қазақ батырларының әскери мұралары туралы білімдерін көрсету , Ұлы Дала елінің әскери өнерінің даму тарихы.
- Үздіксіз кәсіби дамуға, Кәсіптік саладағы жаңашылдық пен инноватикаға, дене шынықтыру пәндерін оқытуда жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалануға, әрбір оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, оқытуда жеке оқыту траекториясын пайдалануға дайындықты ынталандыру әдістерін көрсету, олардың ҚР ҚК қызметіне даярлыққа деген ынтасын арттыру.
- Балалар мен жасөспірімдер организмінің жас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; денсаулық диагностикасының физиологиялық әдістерін, гигиеналық стандарттарды қолдану; терапевтік және бейімделетін дене мәдениетінің құралдары мен әдістерін, оңалтуды, массаж мен өзіндік массаж әдістері мен әдістерін иеленуі; тағамға физикалық, химиялық және биологиялық факторлардың төзімділік пен адам денсаулығына әсер ету механизмдерін талдау.