Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01440 Дене шынықтыру және спорт в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Дене шынықтыру тарихы және олимпиадалық спорт

    Мақсаты: студенттерге әртүрлі кезеңдердегі және әртүрлі елдердегі дене шынықтыру мен спорттың пайда болу, даму және маңыздылық ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік беретін теориялық білімді игеруге көмектесу Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың жалпы тарихы. Ежелгі әлемдегі дене шынықтыру және спорт. Орта ғасырлардағы дене шынықтыру және спорт. Қазіргі уақытта дене шынықтыру және спорт. Қарабайыр - қауымдық жүйе, рулық жүйе кезеңдеріндегі Қазақстан Республикасының дене шынықтыру тарихы. Феодалдық қоғам, Қазақстанның Ресейге қосылуы кезеңіндегі Қазақстанның дене тәрбиесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзудің оқыту әдістемесі

    Мақсаты: жүзу теориясы мен әдістемесі саласында жүйеленген білімді қалыптастыру, сауықтыру сабақтарын сәтті өз бетінше ұйымдастыру үшін қажетті жүзудің негізгі әдістерінің техникасын меңгеру Мазмұны: жүзудің спорттық және қолданбалы әдістерінде ұсынылған су ортасындағы қозғалыстың ең жалпы заңдылықтарын зерттеу; жүзуді үйрету үшін білім, білік және дағдыларды игеру.Қауіпсіздік техникасы. Жүзудің сауықтыру маңызы.Бастауыш оқыту, оқыту техникасы мен әдістемесі. Спорттық және қолданбалы жүзу. Жарыс ережелері. Сабақтарды ұйымдастыру формалары. Құрылыс және жабдық, оларды пайдалану ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: тиімді, сауатты академиялық жазу үшін қажетті жазбаша және сыни ойлау дағдыларын игеру және нығайту Мазмұны: курсқа кіріспе. "Академиялық жазу" ұғымы. Академиялық жазу құрылымы. Ғылыми стиль. Академиялық жазудың жанрлық әртүрлілігі. Академиялық жазу және мәтін. Академиялық мәтін және оның құрамдас бөліктері. Академиялық мәтінді жобалау академиялық мәтінді талдау принциптері: дәріс және оның қысқаша мазмұны. Дәйексөз. Ғылыми жұмысты рәсімдеу. Семинар сабағын дайындау және жазу. Эссе. Оны жазу тәртібі. Реферат. Курстық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: ұйымдастырушылық, ғылыми, әдістемелік, жаттықтырушылық, оқытушылық және басқа да жұмыс түрлерін тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттер жиынтығын, спорттық даярлықтың теориясы мен әдістемесі саласындағы білім жүйесін қалыптастыру Мазмұны: спортқа кіріспе. Спорт түрі бойынша білім, білік және дағды көлемі (спорт түрінің мысалында). Техника, тактика бойынша таңдалған спорт түрін оқытудың әдістемелік негіздері. Таңдалған спорт түріндегі дайындық түрлері. Таңдалған спорт түріндегі Стратегия мен тактика. Спорт түрін басқарудың ұйымдық құрылымдары. Таңдалған спорт түріндегі жоспарлау, іріктеу және бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: студенттердің алғашқы білімдерін игеру және адамның физикалық жетілуі саласындағы бастапқы дағдыларды игеру. Студенттерде педагогиканың ғылым ретіндегі әдіснамасы мен теориясы туралы білім жүйесін қалыптастыру Мазмұны: білім беру ерекшеліктері және оның қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы рөлі; Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесі: болашақ мұғалімнің тұлғасы және оның қазіргі қоғамдағы проблемалары; педагогикалық мамандық және педагогтың тұлғасы, мұғалімнің кәсіби даярлығындағы құзыреттілік тәсіл. Болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығы, оған тұрақты қызығушылық таныту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық метрология

    Мақсаты: студенттердің спорттағы және дене тәрбиесіндегі бақылаудың теориялық негіздерінің мазмұны туралы білімдерін қалыптастыру, спорттық өлшемдерді және дене тәрбиесі мен спорттағы кешенді бақылаудың заманауи теориясы мен практикасын қолдану. Мазмұны: спорттық Метрологияның теориялық негіздері. Жалпы өлшеу негіздері. Өлшеу шкалалары. Өлшем бірліктері. Өлшеу дәлдігі. Вариациялық статистиканың кейбір әдістері. Тест теориясының негіздері. Бағалау теориясының негіздері. Квалиметрия негіздері. Спорттағы техникалық бақылау құралдары. Спорттағы Бақылаудың метрологиялық негіздері. Дене дайындығын бақылау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомия және спорттық морфология негіздері

    Мақсаты: студенттің адам денесінің құрылымы, ағзалар мен мүшелер жүйесінің құрылымы, олардың топографиясы және макро - және микроскопиялық анатомияның заманауи жетістіктері негізінде дамуы туралы білім алуы, жалпы кәсіби дәрігерлік құзыреттілікті қалыптастыру Мазмұны: Кіріспе. Дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі анатомияның рөлі мен орны. Дененің өсуі мен даму заңдылықтары. Ұрық жасушалары. Қаңқа-сүйектер және олардың қосылыстары. Жалпы динамикалық анатомия. Жеке динамикалық анатомия. Ішкі. Жүрек-тамыр жүйесі. Ішкі секреция мүшелері. Жүйке жүйесі. Сезім мүшелері. Жас морфологиясы. Спорттық морфология. Физикалық белсенділікке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмді оқытудың әдістемесі

    Мақсаты: болашақ дене шынықтыру және спорт мамандарының жаяу жүргіншілер туризмі мен спорттық бағдарлау техникасы бойынша практикалық дағдыларды және оқу орындарында, тұрғылықты жерінде, жас туристер станцияларында, туристік секциялар мен клубтарда туризм бойынша ұйымдастырушылық, педагогикалық жұмысты жүргізу үшін қажетті дағдыларды меңгеруі Мазмұны: дене шынықтыру жүйесіндегі Туризм. Оқушылармен туристік жорықтарды ұйымдастыру және өткізу. Туристік жорықта тамақтануды ұйымдастыру. Туристік жорықтарға арналған жабдық. Туристік жорықтарды өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Бұқаралық іс-шаралар және туризм бойынша жарыстар. Туристерді топографиялық дайындау. Табиғи кедергілерді жеңу техникасы. Туристің физикалық және техникалық-тактикалық дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздер

    Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алғашқы медициналық көмек көрсету

    Мақсаты: болашақ педагогтарда (тәрбиешілерде, мұғалімдерде) өмір қауіпсіздігі негіздерін тиімді оқыту, сондай-ақ білім алушыларда әртүрлі өмірлік жағдайларда қауіпсіз мінез-құлық туралы тұрақты түсініктерді дамыту үшін қажетті кәсіби білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: ОБЖ оқыту әдістемесіне кіріспе. ОБЖ-ның оқу пәні ретіндегі маңызы мен өзектілігі. ОБЖ оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Қауіпсіздікті оқыту контекстіндегі оқушылардың жас ерекшеліктері. ОБЖ оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері Қауіпсіздік тақырыбына Мотивация және қызығушылық. Балалар мен жасөспірімдерде қауіпсіз мінез-құлықты қалыптастыру әдістері. Білім алушылардың әртүрлі топтарымен жұмыс. ОБЖ оқыту әдістері мен формалары. Түсіндірме-иллюстрациялық, практикалық, эвристикалық әдістер. Ойын технологиялары, кейстер, тренингтер, жағдайларды модельдеу. ОБЖ бойынша оқу практикасын және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру. Жұмыс бағдарламаларын және күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды әзірлеу. Сабақтардың рефераттарын, дидактикалық материалдарды дайындау. ОБЖ бойынша оқыту нәтижелерін бағалау. Оқыту құралдары мен технологиялары Мультимедиялық және цифрлық ресурстарды пайдалану. Сабақтарды қамтамасыз етудің техникалық құралдары (тренажерлер, бейнематериалдар, макеттер). Инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу. ОБЖ оқытушысын практикалық даярлау. Оқу сабақтарын, шеберлік сыныптарын өткізу. Эвакуациялау, алғашқы көмек көрсету бойынша Имитациялық тренингтерге қатысу. Педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау. Ағымдағы және қорытынды бақылау нысандары. Қауіпсіздік саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру диагностикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: А. Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде "Қазақтану" жобасында "ұлттық кодты" сақтау Мазмұны: ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстан тарихы мен қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай мұрасын зерттеу ХХ-ХХІ ғ. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай-ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай - "Карамола ережесі" заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай-ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам" тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М .Әуезовтің "Абай жолы " роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев "Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда", рөлі, маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздерін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: жеке тұлғаның дене шынықтыруын қалыптастыру, денсаулықты сақтау және нығайту, психофизикалық дайындық және болашақ кәсіби қызметке өзін-өзі дайындау үшін дене шынықтыру мен спорт құралдарын пайдалану. Мазмұны: Негізгі ұғымдар. Спорт түрлерінің жіктелуі. Спорттық жетістіктер. Жарыс спорт ерекшелігінің негізі ретінде. Қазіргі экономикалық қатынастардағы Спорт. Спорттың мәні мен функциялары. Қазіргі әлемде спорттық қозғалысты дамытудың негізгі бағыттары. Бұқаралық қоғамдық спорт. Жаттығу және бәсекелестік жүктемелер. Спорттық жетістіктердің өсуін қамтамасыз ететін факторлар. Президенттік тесттер. Студенттердің кәсіптік-қолданбалы дене шынықтыру дайындығы. Дене шынықтыру құралдарымен кәсіптік аурулар мен жарақаттанудың алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Замануи педагогика

    Мақсаты: болашақ мамандарды заманауи педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзыреттіліктермен қаруландыру, студенттердің киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде білім беру процесін жобалауға және құрастыруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері. Қазіргі мектепті басқару мәселелері. Киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде оқу процесін басқару әдістемесі мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорттық-педагогикалық шеберлік

    Мақсаты: болашақ мұғалімнің жеке басын қалыптастыру, ойлаудың кәсіби-педагогикалық бағытын тәрбиелеу, балалар психологиясы мен физиологиясы саласындағы байыпты білім негізінде оның жалпы педагогикалық білімі мен дағдыларымен қаруландыру Мазмұны: Курстың мақсаты, міндеттері. Біліктілік сипаттамасына қойылатын талаптар: бакалавр, дене шынықтыру және спорт оқытушысы, жаттықтырушы-тәрбиеші. Ұжым құру және басқару. Педагог-жаттықтырушының педагогикалық және спорттық қабілеттерінің сипаттамасы. Педагог-жаттықтырушының педагогикалық және спорттық қабілеттерінің сипаттамасы. Оқыту, оқыту тәсілдерін, құралдарын меңгеру. Жеке тұлғаны есепке алу, сараланған тәсіл. Педагог-жаттықтырушының еңбегін ғылыми ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Мақсаты: дене шынықтыру (дене тәрбиесі) мен спорттың ерекше жағдайларында адам психикасының көріну, даму және қалыптасу заңдылықтары туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, спорттық қызметтің сәттілігіне әсер ететін факторларды қарастыру Мазмұны: дене тәрбиесі психологиясының пәні. Физикалық, психомоторлық дамудың өзара байланысы. Физикалық" мен " адамның өзіндік тұжырымдамасының құрамдас бөлігі ретінде. Әр түрлі жастағы оқушыларда дене шынықтыру сабақтарының мотивациялық негіздері. Әр түрлі оқушылардың қарым-қатынасы мен тұлғааралық қатынастарының ерекшеліктеріжасы. Адамның эмоционалды саласы және дене тәрбиесі. Психикалық өнімділік және физикалық белсенділік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Емдік дене тәрбиесі және массаж

    Мақсаты: емдік дене шынықтыру және массаж саласындағы теориялық, әдістемелік және практикалық кәсіби даярлықтың білім, білік және дағдылар жүйесін тереңдету Мазмұны: жалпы патологияның негіздері. Денсаулық және ауру туралы жалпы ілім. Емдеу-алдын алу мекемелерінде емдік дене шынықтыруды ұйымдастыру негіздері. Оңалту туралы түсінік. Дене жаттығуларының тоникалық әсер ету механизмі. Кеуде және іш қуысындағы операциялар кезіндегі емдік дене шынықтыру. Тыныс алу органдары ауруларының клиникалық-физиологиялық негіздемесі. Жеке патологиядағы емдік дене шынықтыру және массаж. Терапевтік дене шынықтыру мен массаждағы интеллектуалды құрылғылар мен технологиялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдылары ноқыту. Мазмұны:Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі,мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер.Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет.Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу.Зейнетақылар және сақтандыру.Халыққа банктік қызмет көрсету.Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер.Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Мақсаты: оқушылардың дамуы физиологиясының теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппаратын зерделеу, сондай-ақ білім алушылардың іс-әрекетінің нәтижелерін бағалау және оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін денсаулық сақтау әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру Мазмұны: Пән онтогенез дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның функционалдық ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, жүйке жүйесінің даму физиологиясы, жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы, сенсорлық, эндокриндік, ас қорыту, тыныс алу, шығару жүйесінің дамуы, дененің ішкі ортасы, жыныстық тәрбие, балалардың әлеуметтік дамуы, мектепке бейімделу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Таңдап алған спорт түрінің жаттықтыру әдістемесі

    Мақсаты: спорт ұйымдарында жұмыс істеу үшін жаттықтырушыға қажетті теориялық білім, кәсіби, педагогикалық дағдылар мен дағдыларды игеру, спорт түрі бойынша теория мен практиканы игеру Мазмұны: мақсаттары мен міндеттері. Техника мен тактиканы оқытудың реттілігі. Техниканы игеру кезінде қателерді анықтау және олардың алдын алу. Оқыту құралдары мен әдістері. Техникалық құралдарды пайдалану. Тереңдетілген мамандандыру мен спорттық жетілдірудің бастапқы дайындық кезеңдері. Дайындықтың әртүрлі кезеңдеріндегі оқу процесінің ерекшеліктері. Оқу процесінде периодизация және циклдік принциптер. Бақылау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үстел теннисін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: студенттерде спорт түрінің мәні,оның функциялары, қоғамдағы қызмет ету формалары мен шарттары, спортты дамытудың негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: үстел теннисі пайда болу тарихы, ойын ережелері. Ракетка. Ракетканы ұстау әдістері. Стендпен соққы. Жарыс форматы. Ойын. Беру. Ұпай жинау. Жұптық ойын. Техника, ойын тактикасы. Жалғыз ойын тактикасы. Ракетканы ұстау әдістері. Тіректер мен қозғалыстар. Соққыларды оқытудың техникасы мен әдістемесі. Беру. Үстел теннисіндегі накаттар. Солға, оңға ораңыз. Қысқа, ұзын орама. Кесу. Ойын тактикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдап алынған спорт түрінің жалпы және арнайы дене дайындығы

    Мақсаты: физикалық қасиеттерге тәрбиелеу және функционалдық мүмкіндіктерді дамыту, адамның жан-жақты және үйлесімді физикалық дамуына бағытталған тіршілік әрекетін қамтамасыз етудің қолайлы жағдайларын жасайтын физикалық жетілуге қол жеткізу. Мазмұны: дайындықтың мақсаты мен міндеттері. Ұғымдар, анықтамалар. Физикалық қасиеттерді дамытудың құралдары мен әдістері және функционалды дайындықты оңтайландыру. Тестілеу, сапаның даму динамикасын бағалау. Жалпы дене шынықтыруды дамытудың құралдары мен әдістері. Жалпы және арнайы дене шынықтырудың байланысы. Дене шынықтыруды тестілеу. Дайындықтың әртүрлі кезеңдеріндегі жалпы және арнайы дене шынықтыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттың негізі және қолданбалы дене тәрбиесі

    Мақсаты: жеке тұлғаның дене шынықтыруын қалыптастыру, денсаулықты сақтау және нығайту, психофизикалық дайындық және болашақ кәсіби қызметке өзін-өзі дайындау үшін дене шынықтыру мен спорт құралдарын пайдалану. Мазмұны: Негізгі ұғымдар. Спорт түрлерінің жіктелуі. Спорттық жетістіктер. Жарыс спорт ерекшелігінің негізі ретінде. Қазіргі экономикалық қатынастардағы спорт. Спорттың мәні мен функциялары. Қазіргі әлемде спорттық қозғалысты дамытудың негізгі бағыттары. Бұқаралық қолжетімді спорт. Жаттығу және жарыстық жүктемелер. Спорттық жетістіктердің өсуін қамтамасыз ететін факторлар. Президенттік тесттер. Студенттердің кәсіптік-қолданбалы дене шынықтыру дайындығы. Дене шынықтыру құралдарымен кәсіптік аурулар мен жарақаттанудың алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясы негіздері

    Мақсаты: студенттерде өзін-өзі бақылау, басқа адамдардың мінез-құлқын психологиялық түсіну дағдыларын қалыптастыру, өзін-өзі тану және өзін-өзі жүзеге асыру процестерін ынталандыру Мазмұны: психологияға кіріспе. Психологияның әдістемесі мен әдістері. Психологиялық зерттеу әдістеріне қойылатын талаптар. Тұлғаның өзін-өзі тануы. Мотивация. Қоғамдағы тұлға және оның әлеуметтік даму процесі. Жас психологиясы. Даму процесі. Психикалық дамудың кезеңділігі. Нәрестелік және ерте жастағы даму. Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы даму. Жасөспірім кезіндегі даму. Ерте жастық шақтағы даму. Ересек жастағы даму

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорт негізі және дене шынықтырудағы ҒЗЖ

    Мақсаты: Дене шынықтыру мәселелері бойынша спорт функцияларының негіздерін, жүйелі білім мен ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыс дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: дене шынықтыру жүйесіндегі спорт, спорт құрылымы, спорт функциялары, спорттың ұйымдастырушы факторлары. Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және әдістемелік қызмет. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Дене тәрбиесіндегі ғылыми-әдістемелік қызмет процесінде ақпаратты іздеу және жинақтау. Эксперименттің түрлері, ұйымдастырылуы және жүргізілуі. Ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу. Сапа критерийлері, ғылыми зерттеулердің, әдістемелік әзірлемелердің нәтижелері мен тиімділігін енгізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іс-тәжірибе әдістемесінің негізі (педагогикалық және жаттықтыру)

    Мақсаты: студенттерде кәсіби-педагогикалық, жаттықтырушылық қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттердің теориялық дайындығын бекіту және тереңдету, олардың практикалық дағдыларды игеруі және болашақ жаттықтырушылық қызметпен байланысты жұмыстардың белгілі бір түрлерін орындау процесінде білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру Мазмұны: педагогикалық практиканың міндеттері, мазмұны және ұйымдастырылуы. Негізгі жұмыс бағыттары, дәстүрлер, базалық мектептің күн тәртібі. Оқушыларға қойылатын талаптар. Спорттық балалар мен жасөспірімдер мен жалпы білім беретін мектептердегі жоспарлау құжаттарының жүйесі. Спорт түрі бойынша жаттығу сабағын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы Технология формирования учебно-познaвательной компетенций учащихся/ Technology of Formation of Educational and Cognitive Competencies of Students

    Мақсаты: Дене шынықтыру сабағында танымдық белсенділікті, оның әлеуметтік және кәсіби мәнін қалыптастыру, танымдық іс-әрекеттің функционалдық ерекшеліктері, құрылымдық және мазмұндық аспектілері туралы нақты түсініктер алу. Мазмұны: Оқушылардың сабақ мазмұнына белсенді тұлғалық қатынасын ынталандыратын мотивациялық көзқарастар. Оқу іс-әрекетін танымдық қызығушылыққа бағыттау. Тәрбие жұмысының, өзін-өзі бақылаудың, өзін-өзі бағалаудың, өзін-өзі тану мәдениетінің негіздерін қалыптастыру; оқушылардың танымдық іс-әрекет процесінде өзін-өзі танытуға қатынасы. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-танымдық құзыреттілік. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға арналған кешен, дене шынықтыру сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстар. Негізгі құзыреттіліктерді дамыту. Дене шынықтыру мұғалімінің білім алушылардың негізгі құзыреттерін қалыптастыру жөніндегі қызметі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық құрылыстар және тренажерлар

    Мақсаты: Тұрғылықты жерінде, жұмыс орнында, емдеу-сауықтыру мекемелерінде, мектепке дейінгі, мектеп объектілерінде спортпен айналысуға, сондай-ақ кең спорттық-бұқаралық жұмыстарға арналған спорт ғимараттарын жобалаудың, салудың, жөндеудің және пайдаланудың жалпы принциптерін зерделеуді тереңдету. Мазмұны: дене шынықтыру және спорттық жаттығулар жүйесіндегі спорттық ғимараттардың жіктелуі,рөлі мен маңызы. Алғашқы арнайы спорттық ғимараттардың пайда болуы. Спорттық ғимараттарды жоспарлауды, жобалауды және салуды ұйымдастырудың негізгі ережелері. Спорт ғимараттарын пайдалану негіздері. Спорттық ғимараттар желісін жоспарлауды есептеу. Қаладағы және ауылдағы спорт кешендері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • .Спорттық-жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияны қолдану

    Ақпараттық кеңістікте өзіндік білім алу және танымдық дербестікті дамыту қажеттілігін қалыптастырады . Оқу процесіне рефлексивті көзқарасты, дене шынықтыру саласында және спорттық-жаттықтырушылық жұмыста ілгерілеуді барынша жекелендіруді пайдаланады . Қазіргі спортшының спорттық шеберлігін арттыруда оқытушының, жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Таңдап алған спорт түрінен дене, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері

    Мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт бойынша түрлі құрылымдық мекемелерде даярлау негіздері бойынша кәсіби-педагогикалық, психологиялық, жаттықтырушылық және ұйымдастыру жұмыстарына дайындау, функционалдық бейімделу шекараларын кеңейту Мазмұны: Кіріспе. Жалпы және арнайы дене шынықтыру негіздері.Спорттық дайындық құралдары. Физикалық белсенділік және оларды мөлшерлеу. Қозғалыстарды оқыту негіздері. Жүйке-бұлшықет жүйесін функционалды диагностикалау әдістері. Сенсорлық және биоэнергетикалық жүйелерді функционалды дайындау. Спорттағы психологиялық дайындық. Спорттағы психикалық сенімділік ұғымдары және оның негізгі қасиеттері.Спортшының психикалық жағдайын оңтайландыру құралы. Психологиялық түзету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: мектепте тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері. Сынып жетекшісінің қызметі мен мазмұны. Мектепте және сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау дағдылары, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қолдау дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс, оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық әдістемесі. Оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысы. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шаңғы спортының ілімі мен әдістемесі

    Мақсаты: студенттердің педагогикалық қызметтің кәсіби міндеттерін шешуде шаңғы спорты бойынша жүйеленген теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: шаңғы спортының даму тарихы. Шаңғы тебу тәсілдерінің жіктелуі. Шаңғы техникасының анықтамалары, терминдері мен түсініктері. Мектептегі шаңғы жаттығулары сабақтары. Сабақтан тыс сабақтар. Шаңғышы-шабандозды спорттық даярлаудың мақсаты мен міндеттері. Шаңғы спортындағы дайындық жүйесінің заңдылықтары мен принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: дене шынықтыру мен спорттың теориялық негіздері бойынша терең білім алу, оларды іс жүзінде жүзеге асыруға үйрету Мазмұны: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері. Зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Дене шынықтырудың негізгі ұғымдары, формалары мен функциялары. Дене тәрбиесі мен білім берудің принциптері, құралдары мен әдістері. Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің жас негіздері. Мектепке дейінгі жастағы дене тәрбиесінің ерекшеліктері. Жалпы білім беретін мектептің бастауыш, орта, жоғары сыныптарында дене шынықтыру сабақтарын өткізу ерекшеліктері. Сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстардың негізгі формалары мен мазмұны. Ересек тұрғындардың дене тәрбиесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спортты оқыту және бағалау әдістемесі

    Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің бағалау-талдау деңгейін анықтау Мазмұны: дене шынықтыру теориясының бастапқы түсініктері мен пәні. Дене шынықтыру мен спорттың функциялары, жүйесі және принциптері. Дене шынықтыру мен спорттағы жаттығулардың жіктелуі, жүктеме және бейімделу. Жүктемелерді мөлшерлеу. Оқу пәнін игеру нәтижелерін бақылау және бағалау. Қозғалыс әрекеттерін үйрету. Физикалық қасиеттерді дамыту. Дене шынықтыру сабақтарын құру формалары. Ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі. Бағалау критерийлері және оқушылардың дене шынықтыру сабақтарындағы үлгерімін есепке алу түрлері. Оқу-тәрбие үдерісіндегі бағалау-талдау ақпараты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін Кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру, маманның кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін шет тілінде қажетті кәсіби терминологияны меңгеру. Мазмұны: халықаралық байланыстар және олардың қазіргі маманның өміріндегі рөлі. Кездесулер, келісімдер, телефон арқылы сөйлесу. Келіссөздер, кәсіби пікірталастар, презентациялар, конференциялар. Іскерлік хат алмасу. Халықаралық бағдарламалар мен жобалар. Қазақстандағы және шетелдегі дене шынықтыру: тарихы, қазіргі жағдайы және болашағы. Дене шынықтыру мен спорттың құрылымы мен ұйымдастырылуы. Адам өміріндегі кәсіби қызмет. Жұмысқа орналастыру. Түйіндеме. Біліктілікті арттыру жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер мен кәсіби спорттың теориялық, әдістемелік негіздері бойынша терең білімнің жиынтығы, болашақ кәсіби қызмет орны бойынша әртүрлі білім беру мекемелері мен спорт ұйымдарында негізгі ұғымдарды жүзеге асыру. Мазмұны: жасөспірімдер спортының теориялық және биологиялық және педагогикалық негіздері. Спорт мектептерінің түрлері және оларда оқытудың жас шекаралары қозғалыс қасиеттерін дамытудың жас ерекшеліктері. Жас спортшылардың денесін физикалық белсенділікке бейімдеу. Тірек-қимыл аппаратының құрылымдық және функционалдық қайта құрылуы. Жас спортшылардың жаттығу процесін жоспарлау. Оқу процесін кезеңдеу. Көпжылдық жаттығуды жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: инклюзивті білім берудің қазіргі заманғы әлемдік және отандық теорияларымен танысу, болашақ педагогтарда инклюзивті оқытуды жобалау және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны. Инклюзивті білім берудің әлеуметтік маңызы мен ерекшеліктері. Инклюзивті оқытудың заңдылықтары, принциптері мен модельдері, бұқаралық мектеп жағдайында инклюзивті білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Білім беру мекемелерінде инклюзивті оқытуды ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және қолайлы орта құру әдістемесі. Инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы

    Мақсаты: қазіргі заманғы гигиеналық принцип тернегізінде студенттердің әртүрлі топтардың дене тәрбиесін және спорттың жекелеген түрлерінде оқу процесін ұйымдастыруда білімдерін, зерттеу және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: гигиена –аурудың алдын алу және салауатты өмір салтының негізі. Дене шынықтыру және спортшының жеке гигиенасы, киім және аяқ киім гигиенасы. Дене шынықтыру-спорттық қызметпен айналысатын орындарға қойылатын гигиеналық талаптар. Рационалды тамақтану. Әр түрлі жастағы және жыныстағы адамдардың дене шынықтыру-спорттық іс-әрекетін гигиеналық қамтамасыз ету ерекшеліктері. Дене шынықтыру-спорттық қызметтің әртүрлі түрлерімен сабақтарды гигиеналық қамтамасыз етудің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұлттық спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: студенттерге қазақтың ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы туралы білім беру, ұлттық спортты оқыту теориясы мен әдістемесінің мәселелерін, қоғамда жұмыс істеу шарттарын, даму тенденцияларын, спорттық дайындық пен жарыстар жүйесінің негіздерін, спорттық жаттығулардың құрылымын, спортшыларды көпжылдық даярлаудың негізгі кезеңдері мен кезеңдерін зерделеу Мазмұны: Қазақстан Республикасының дене тәрбиесі және спорт жүйесіндегі ұлттық спорт түрлері. Даму тарихы. Жарыс ережелері. Классикалық жүйе және терминология. Оқыту әдістемесі, оқыту әдістемесінің негіздері, сабақтарды ұйымдастыру және мазмұны, Техникалық және тактикалық даярлық негіздері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы

    Мақсаты: дене шынықтыру және спорт педагогикасы саласында жүйеленген білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру; болашақ кәсіби-педагогикалық қызметте қажетті дене шынықтыру саласындағы ғылыми-қолданбалы білім мен іскерліктер жүйесін меңгеру Мазмұны: Педагогика ғылым және практика ретінде. Білім берудің мәні педагогикалық категория ретінде. Оқыту қызметінің теориясы дидактикалық негіз ретінде. Спорт педагогының кәсіби-педагогикалық қызметі. Спорт мұғалімінің педагогикалық қызметінің әдістері мен құралдары. Педагогикалық процесті ұйымдастыру формалары. Спорт мұғалімінің тәрбие қызметі жүйесі. Спорт мұғалімінің педагогикалық шеберлігі. Дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық технологиялар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)

    Мақсаты: студенттердің дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызмет процесінде спорттың базалық түрлерін оқытудың теориялық практикалық дағдылары мен дағдыларын дамыту Мазмұны: жалпы білім беру жүйесіндегі дене тәрбиесі. Спорт түрлерін оқыту әдістемесі. Физикалық дамудың теориялық, әдістемелік негіздері, техникалық, тактикалық дайындықты дамыту. Мектепте оқыту әдістемесінің ерекшеліктері. Оқушыларды ойынға үйретудің жас ерекшеліктері. Сабақта физикалық қасиеттерді тәрбиелеу. Сабақтағы дене шынықтыру негіздері. Мектептегі спорттық-бұқаралық жұмыс. Спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Спорттың негізгі түрлерін оқытуда жасанды интеллектті қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таңдап алған спорт түрі бойынша жарыстық қызметін жетілдіру

    Мақсаты: жоспарлау негіздерін, оқу процесін ұйымдастыруды, оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің әдістемелік негіздерін, оқытудың заманауи техникалық құралдарын пайдалана отырып жаттығулар өткізуді, команданы жарыстарда басқаруды, бақылауды ұйымдастыруды, спортшылардың дайындық деңгейін бағалауды зерделеу Мазмұны: спортшының жаттығу жүктемелерін жоспарлау принциптері; дененің негізгі жүйелерінің физиологиялық сипаттамалары; жаттығу процесінде модельдеу принциптері; спортшылардың функционалдық жағдайын бағалау әдістері; оқу процесін жоспарлау дағдыларын қалыптастыру; бәсекелестік қызметті ұйымдастыру: спортшылардың техникалық, функционалдық, тактикалық, интеллектуалдық, теориялық және басқа салалардағы дайындық деңгейін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Мақсаты: дене шынықтыру мен спорттағы менеджмент негіздері туралы түсінік қалыптастыру, білім беру қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде студенттердің білімін кеңейту және тереңдету және білім беру қызметтерін нарық жағдайында білім беру мекемесінде жоспарлау мүмкіндігі. Мазмұны: оқу пәнінің пәні . Дене шынықтыру мен спортты басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету. Дене шынықтыру және спорт ұйымы жүйе ретінде. Дене шынықтыру-спорт ұйымының қызметін жоспарлау және ұйымдастыру. Кәсіби спортты басқару. Спорттағы Маркетинг негіздері. Маркетинг ғылым және практикалық құрал ретінде. Маркетингтің тұжырымдамалары мен түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дойбы ойынының теориясы мен практикасы

    Мақсаты: дойбы ойынын тереңдетіп оқыту арқылы білім алушылардың жеке басының зияткерлік және ерікті әлеуетін ашу. Мазмұны: кіріспе сабақ. Қауіпсіздік техникасы. Дойбының даму тарихы Жалпы ережелер. Жарыс ережелері. Дойбы теориясының негіздері. Дойбы ойынының тактикасы мен техникасы (теория және практика). Дойбы ұтудың әртүрлі тәсілдері. Қауіп тактикасы. Аяқтаудағы ойын туралы маңызды мәліметтер. Техникалық қиын аяқталулар. Аяқтаудағы қозғалыстарды есептеу. Халықаралық дойбы ойыны туралы бастапқы мәліметтер. Халықаралық дойбы ойнау ережелері. Дойбы композициясы. Жалпы дене дайындығы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тоғызқұмалақ ойнауды үйрету әдістемесі

    Мақсаты: тоғызқұмалақ ойынын оқыту арқылы жалпы мәдениетті қалыптастыру және мазмұнды бос уақытты ұйымдастыру. Мазмұны: ұйымдастырушылық сабақ. Тоғызқұмалақ спорт, ғылым, өнер. Тоғызқұмалақтың қысқаша тарихы. Тоғызқұмалақтан жарыстар өткізудің түрлі жүйелері. Ойын ережелері. Дебют. Миттельшпиль ойын тактикасы. Тактика және комбинация туралы түсінік. Негізгі тактикалық әдістер. Соңғы ойын. Ең қарапайым аяқталуы. Соңғы ойынның анықтамасы.Міндеттерді, этюдтерді шешу конкурстары. Позиция туралы түсінік. Шешімдер конкурстарын өткізу қағидалары. Конкурстық позицияларды шешу және конкурс жеңімпазын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Таңдап алған спорт түрінен арнайы дайындық

    Мақсаты: таңдалған спорт түрінің ерекшеліктеріне сәйкес физикалық қабілеттерін дамыту, органдар мен жүйелерді нығайту, олардың функционалдық мүмкіндіктерін арттыру, таңдалған спорт түрінің талаптарына сәйкес қозғалыс қасиеттерін дамыту. Мазмұны: алдын ала арнайы дене шынықтыру дайындығының мазмұны. Негізгі арнайы дене шынықтыру дайындығының мақсаты мен міндеттері. Арнайы дене шынықтыру. Осы спорт түрінен жарыс тақырыбын құрайтын жарыс жаттығулары. Алдын ала арнайы дене шынықтыру. Негізгі арнайы дене шынықтыру. Спортшының дене шынықтыруындағы басты назар физикалық қабілеттерін жан-жақты дамытуға бағытталған. Әр түрлі спорт түрлеріндегі жалпы дене шынықтыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және кәсіби даму саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді; педагогикадағы зерттеулердің орталық саласын анықтайды және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді; білім беру саласындағы өзгерістерді бақылайды және олардың мұғалім ретіндегі өз жұмысына қалай әсер ететінін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биомеханика

    Мақсаты: студенттерді мотор қызметінің техникасы мен тактикасының биомеханикалық негіздерімен, сондай-ақ дене шынықтыру мен спорттағы бәсекелестік қызметті іріктеуді, оқытуды, модельдеуді ғылыми негізделген жоспарлау үшін қажетті дағдылармен таныстыру. Мазмұны: биологиялық ұлпалар мен сұйықтықтардың механикалық қасиеттері. Сүйек тінінің, шеміршектің, қан тамырларының, бұлшықеттердің, терінің және жүйке тінінің механикалық қасиеттері. Адам ағзасына сыртқы әсерлер. Сыртқы әсерлердің жіктелуі. Динамикалық қысқа мерзімді әсерлер. Діріл биомеханикасы. Салмақсыздық. Жылу әсерлері. Жүрек биомеханикасы. Жүректің құрылымы мен қызметі. Жүрек құрылымдарының механикалық қасиеттері. Жүректің және оның құрылымдарының схемалары мен модельдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінен жаттықтырушылық дағдыларын жетілдіру

    Мақсаты: жоспарлау негіздерін, оқу процесін ұйымдастыруды, оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің әдістемелік негіздерін, оқытудың заманауи техникалық құралдарын пайдалана отырып жаттығулар өткізуді, жарыстарда команданы басқаруды, бақылауды ұйымдастыруды, спортшылардың дайындық деңгейін бағалауды зерделеу. Мазмұны: дайындықты басқару бойынша жаттықтырушылық қызметті жетілдіру. Оқытудың заманауи техникалық құралдарын пайдалана отырып жаттығулар өткізу. Жетекші жаттықтырушылардың семинарлары мен практикалық сабақтарына қатысу. Жаттығу жиындарын өткізу. Жетекші спортшылардың өнеріне талдау жүргізу. Демалыс кезінде жаттықтырушының көмекшісі ретінде жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Action research

    Мақсаты: барлық мүдделі тараптардың қатысуымен өзінің кәсіби тәжірибесінде циклдік зерттеулер жүргізу арқылы практикалық мәселелерді шешу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Action Research түсінігі мен ерекшеліктері. Кезеңдері: жоспарлау, әрекет, бақылау, рефлексия. Action Research түрлері (жеке, ұжымдық, сыни). Деректерді жинау және талдау әдістері. Зерттеуді жобалау және жүзеге асыру. Білім беруде, басқаруда, әлеуметтік салада қолдану. Тиімділікті бағалау және нәтижелерді ұсыну

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектептегі шахмат

    Мақсаты: Бастауыш мектепте шахматты оқыту әдістемесі мен оқу процесін ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттілікті дамыту Мазмұны: Нормативтік-құқықтық база. Мектептегі шахмат білімінің тұжырымдамасы. Бастауыш жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын меңгерудің жеке және мета-пәндік нәтижелеріне қойылатын талаптарға байланысты шахмат білімі. Баланың дамуындағы шахматтың рөлі. Мектептегі шахмат курсын ұйымдастырудағы психологиялық-педагогикалық аспектілер. Шахматшының ойлау ерекшеліктері. Шахмат курсын оқытудағы ақпараттық тәсілдер. Бастауыш мектепте шахмат ойынын оқытудың негізгі әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Lesson stady

    Мақсаты: болашақ педагогтарда Заманауи педагогикалық талаптар мен тәсілдер негізінде оқу сабағын (сабақты) талдау, жобалау, ұйымдастыру және рефлексиялау бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі сабақтың түсінігі мен құрылымы. Сабақтардың типологиясы (жаңа материалды түсіндіру, бекіту, қайталау, бақылау және т.б.). Сабақтың кезеңдері және олардың ерекшеліктері. Сабақты жоспарлаудың әдістемелік және дидактикалық негізі. Сабақта қолданылатын заманауи педагогикалық технологиялар. Сабақтың тиімділігін бағалау критерийлері. Сабақты талдау: әдістері мен әдістері. Сабақ өткізілгеннен кейін мұғалімнің рефлексиясы және интроспекциясы. Сабақты дайындау кезінде оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шахмат ойынына үйрету

    Мақсаты: шахмат ойынын үйрету арқылы жалпы мәдениетті қалыптастыру және мазмұнды бос уақытты ұйымдастыру. Мазмұны: шахмат тақтасы және фигуралар шахмат тақтасы. Өрістер, сызықтар. Шахматтың пайда болуы туралы аңыз. Өрістер мен сызықтарды белгілеу. Шахмат фигуралары және олардың белгілері.. Қимылдар мен фигураларды алу. Шахмат ойынының мақсаты мен нәтижесі. Шах, мат және пат. Шахмат қимылдарын жазу. Шахмат фигураларының құндылығы. Шабуыл және қорғаныс, айырбас.. Дебютті ойнаудың жалпы принциптері. Фигураларды жұмылдыру, патшаның қауіпсіздігі, орталық үшін күрес және дебютте пешкалардың орналасуы. Дебют классификациясы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейімделу дене тәрбиесі және массаж

    Мақсаты: студенттердің бейімделетін дене шынықтыру теориясы мен ұйымдастырылуы туралы іргелі білім негіздерін игеруін қамтамасыз ету және оларды практикалық қызметте қолдану Мазмұны: бейімделетін дене шынықтыру теориясы және ұйымдастырылуы. Мақсаты, адам туралы білім жүйесіндегі орны. Сабақ барысында жеке тұлғаны тәрбиелеу. Мазмұн мен әдістеменің негізгі аспектілері. Дәрігерлік-медициналық бақылау, ұйымдастыру, жоспарлау. Әртүрлі патологияларға Бейімделген дене шынықтыру құралдарын қолдану әдістемесі. Массаж ағзаға әсер етудің тәуелсіз әдісі ретінде. Дененің жекелеген бөліктеріне массаж жасау кардиореспираторлық жүйе мен ас қорыту жолдарының ауруларына массаж жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Бұл курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл салаларының құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Өзін-өзі және өзінің кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және мұғалімнің білімі мен кәсібін дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының дәлелді дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жасайды. Олар зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикалық аспектілерін қоса, деректерді жинау және талдау әдістемесін әзірлейді. Курс аяқталғаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық тұрғыдан жүргізілген зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамытып, жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби әдістер мен арналарды пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: жақсарту бағыттарын табу үшін өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалай алады; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолдану және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізу; зерттеу рәсімдерінің этикалық аспектілерін ескеру және қолдану; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолдану; ғылыми зерттеулерге қатысу және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; өзінің зерттеу қызметін құжаттау және ұсыну байланыстың әртүрлі формаларын қолдана отырып нәтижелер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: Психологиялық диагностикада психологиялық кеңес беру, жеке және топтық психокоррекциялық жұмыс саласында кәсіби білімді, іскерліктіжәнедағдылардықалыптастыру. Мазмұны: студенттердің негізгі әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, объективті психодиагностикалық тәсіл аясында жасалған түзету жұмыстарын психодиагностикалық зерттеу бағдарламасын құру. Тұлға, топ, қарым-қатынас психологиясы саласында білім алу. Оқу процесін жобалаудың жалпым әселелері, оқыту мазмұны және педагогикалық құралдар. Бастауыш кәсіптік білім беретін оқу орындарында сабақ өткізу әдістемесі. Пән бойынша оқу сабақтарын жобалау, жеке әдістемелік жүйелерді жетілдіру жолдары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Мақсаты: дене тәрбиесі және спорт физиологиясы саласында аналитикалық ғылым ретінде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру Мазмұны: Кіріспе. Бұлшықет қызметінің физиологиялық сипаттамасы. Физиологиялық тұрғыдан дене жаттығуларын орындау кезінде денеде пайда болатын жағдайлар. Физиологиялық тұрғыдан физикалық қасиеттерді қалыптастыру негіздері. Моториканы қалыптастыру. Спорттық жаттығулар. Физиологиялық тұрғыдан білім беру мекемелерінде сауықтыру жаттығулары, дене шынықтыру және спорт негіздері. Ағзаның бұзылған функцияларын өтеудің медициналық-физиологиялық негіздемесі. Патологиялық өзгерген функциялар мен ағзаның қызметін тұтастай қалыпқа келтіру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық медицина

    Мақсаты: дене шынықтыру факультетінің студенттерін кәсіби даярлау, дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушыларды медициналық қамтамасыз ету бойынша білім жүйесін қалыптастыру, жаттықтырушы-педагогты оқу процесін ғылыми негізделген жүргізуге даярлауға бағытталған Мазмұны: спорттық медицинаға кіріспе. Дене дамуы туралы ілім. Физикалық дамуды зерттеу әдістері. Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын дене жүйелерін функционалдық зерттеу. Спорттық-медициналық тестілеудің негізі мен мәні, оның проблемалары. Оқу-жаттығу сабақтары процесінде дәрігерлік-педагогикалық бақылау. Төменгі аяқтың жарақаты. Спорттық өнімділікті қалпына келтірудің медициналық құралдары. Жалпы және спорттық патологияның негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу қағидаттары мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми эксперименттік зерттеулер әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби, экономикалық дамуын көрсету
  • Ақпараттық, есептеу және қаржылық сауаттылық, жасанды интеллект технологияларын меңгеру
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі мен қазіргі заманғы тәрбие тұжырымдамалары негізінде білім алушылардың оқу - танымдық, зияткерлік іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару
  • Дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі буындарында, дене шынықтыру мен спортты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуде, дене шынықтыру мен спортты басқаруда, жоспарлауда, болжауда, дамытуды үйлестіруде ұйымдық-бұқаралық жұмысты қолдану
  • Спорттық құрылыстардың, тренажерлардың, спорттық жабдықтардың, инвентарьлардың, бақылау-өлшеу аспаптары мен өлшеу құралдарының техникалық қауіпсіздігін және пайдалану қағидаларын сақтау
  • Оқытудың тиімді әдістері мен оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау құралдарына негізделген сабақты өткізу кезінде оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін жүргізу
  • Физиологиялық, психологиялық дамуды ескере отырып, жаттығушылардың физикалық, техникалық, тактикалық және моральдық - еріктік дайындығын дамыту
  • Денеге күш түсірудің жаттығушылардың денсаулығы мен функционалдық жағдайына әсерін бағалау үшін биомедициналық бақылау әдістерін қолдану
  • Ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды сақтай отырып, мәдени және тарихи мұраға ашықтықты көрсете отырып, адамгершілік-этикалық және құқықтық нормаларға сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастыру
  • Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдану.
  • Формальді, бейформальді, информальді кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау арқылы жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау.
Top