6B01451 Еңбек технологиясы және сызу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінде көркемдік, шығармашылық, ұйымдастыру-коммуникативтік іс-әрекеттерді ұйымдастыру мен жүзеге асырудың теориясы мен тәжірибесін меңгерген еңбек технологиясы және сызу пәні мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді материалдарды өңдеу технологиясы бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды игеруге дайындау. Мазмұны: Бұйымдарға көркемдік құндылықтар мен тұтынушылық қасиеттер беру мақсатында металл және металл емес материалдарды өңдеуге арналған құралдар, әдістер мен тәсілдер, жиынтығын қарастырады. Шынайы және түрлендірілген сурет, кескіндеме, композиция, мүсін, сәулет пейзажының бейнесі, көркем бұйымдардың эскиздерін әзірлеу тәсілдерінің практикалық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конструкциялық материалдар технологиясы
Мақсаты: Студенттерге құрылымдық материалдарды алудың түрлері, қасиеттері мен әдістері туралы теориялық білім беру, сондай-ақ құрылымдық материалдарды өңдеу әдістері мен технологияларын меңгеру қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Конструкциялық материалдардың жалпы жіктелуін, сондай-ақ оларды алу және қолдану әдістерін зерттейді. Материалдардың қасиеттерін анықтау әдістерінің қажеттілігі туралы білім. Материалдарды алу әдістерін білу және қолдану, материалдарды бағалау және таңдау критерийлерін анықтау, қара және түсті металдар өндірісі саласындағы материалдардың рөлін анықтау. Конструкциялық материалдарды өңдеу әдістері мен технологиясын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Техника тарихы
Мақсаты: Техника тарихы саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, бүгінгі күнге барабар техниканы игеру. Мазмұны: Өркениеттің жалпы тарихына байланысты техниканы дамытудың негізгі кезеңдері; оның дамуының әр кезеңіндегі материалдық өндіріс деңгейінің айрықша ерекшеліктері; техникалық прогрестегі сапалы өзгерістерді анықтаған ғылым мен техника саласындағы жетістіктер; адамзат қоғамы дамуының тарихи кезеңдері мен техника деңгейі арасындағы себеп - салдарлық байланыстарды талдау. XIX-XXI ғасырларда ғылым мен техниканың негізгі салаларын дамыту. Робототехника. Мехатроника.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Мақсаты: Кәсіптік-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім, іскерлік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі қоғамдағы мұғалімнің әлеуметтік мақсаты. Олардың болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұны. Үздіксіз білім беру. Педагогикалық ғылым мен практикаға құзыреттілік көзқарастың мәні. Педагогикалық процестегі педагогикалық қарым-қатынас. Өзін-өзі тәрбиелеу және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Іскерлік және жеке қарым-қатынастың ағылшын тілінде кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Арнайы лексика мен терминологияны қолдану; кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында ауызша және жазбаша мәлімдемелер құру; әңгімелесу, диалог пен пікірталасқа түсу. Кәсіби қарым-қатынас саласында қарым-қатынас жасай білу, кәсіби сипаттағы жазбаша мәтіндерді дұрыс жеткізе білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Костюм тарихы
Мақсаты: Студенттердің тігін өндірісінің әр түрлі салаларындағы сәннің қазіргі жағдайы және пәндік әлемнің әр түрлі даму кезеңдерінің сипаттамалары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Стильдің, сәннің және костюмнің әлеуметтік-тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Киім мәдениетін, костюмнің эстетикасы мен иконалық функциясын, костюм формаларының тарихи өзгергіштігінің заңдылықтарын білу. Шеберлік пен қолдану игерілген білімді дәлелдейді, сән құбылыстарын талдайды. Тарихи және халықтық костюмдердің стилистикалық ерекшеліктерін, формативті және композициялық әдістерін талдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Материалтану негіздері
Мақсаты: Студенттердің материалдардың құрылымы мен қасиеттері, әртүрлі сыртқы факторлардың әсерінен олардың өзгеру заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Тоқыма өнеркәсібіндегі ғылыми-техникалық мәселелер, тоқыма станоктарында маталарды алудың инновациялық әдістері. Тоқыма материалдарының қасиеттері және оларды тоқыма материалдарынан бұйымдар жасау кезінде есепке алу. Тоқыма материалдарының құрылымы мен қасиеттерін анықтау және сипаттау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқу шеберханасындағы практикумы
Мақсаты: Материалдарды қолмен және механикалық өңдеу бойынша студенттердің практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Материалды талдау және таңдау. Жабдықтар, құралдар мен құрылғылар. Материалдарды механикалық және қолмен өңдеу кезіндегі негізгі еңбек іскерлігі мен дағдылары. Жұмыс орнын ұтымды ұйымдастыра білу және еңбек қауіпсіздігі мен жеке гигиена ережелерін сақтау. Материалды қолмен және механикалық өңдеу бойынша негізгі операциялар. Материалдарды өңдеу технологиясы мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты: А. Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық сурет
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерге академиялық сызу саласы бойынша жобаларды жоғары көркемдік деңгейде жүргізуге мүмкіндік бере отырып, терең жүйелі білім беру. Мазмұны: Заттардың құрылымдық-көлемдік формалары, геометриялық формалары, геометриялық денелерден жасалған натюрморт, тақырыптық натюрморт, тұрмыстық заттардан жасалған жемістерден жасалған натюрморт, қатпарлардың бейнесі, гипс құймаларынан (көз, мұрын, ауыз, құлақ) бас бөлшектері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: Әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани ұстаным контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркемдік ойлауды, дербес зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің қызметі "Шолпан", "Абай"журналдарында. М. Әуезовтың Публицистикасы. "Қорғансыз күн", "Қыр көрсеті", "азаматты оқы", "көксерке" әңгімелеріне көркем шолу, ен-Кебек пьесасы және "Қили заман"," Қарашқараш" повесі," Абай Құнанбаев" монографиясы,"Абай жолы"роман-эпопеясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи педагогика
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі. Қазіргі заманғы білім берудегі жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктері мен тәуекелдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Техникалық шығармашылық
Мақсаты: Студенттердің техникалық шығармашылық бойынша білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Көркем дизайн элементтерімен жазықтықта модельдеу. Көлемді өнімдерді модельдеу және жобалау. Маңызды күндерге қолөнер жасау. Робототехника негіздері, қағаз макеттерін жобалау және модельдеу. Лего құрылысы. Робототехника. Техникалық модельдеу. 3 D модельдеу. Бағдарламалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Киімді құрастыру және үлгілеу
Мақсаты: Киімді жобалау және модельдеу бойынша болашақ педагогтарды кәсіби даярлау. Мазмұны: Киімді жобалау және модельдеу әдістерінің пішіндерінің, конструкцияларының және жіктелуінің сипаттамасы. Типтік және стандартты емес фигураларға арналған белдік және иық бұйымдары конструкцияларының негіздерінің сызбаларын салу әдістемесі. Киімді жобалау негіздерін және олардың даму перспективаларын түсіну; заманауи талаптарды ескере отырып, киімнің құрылымын жетілдіру және ассортиментін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында шет тілін қолдана отырып, коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Грамматика, кәсіби сипаттағы лексикалық материал. Кәсіби бағыттағы мәтіндер. Кәсіби міндеттерді шешу барысында кәсіби қызметтің әртүрлі салаларынан білімді интеграциялау. Жалпы және кәсіби бағыттағы шет тіліндегі мәтіндерді байланыстыру, Оқу және аудару үшін қажетті көлемде шет тілінің іскерлік және кәсіби лексикасын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Мақсаты: Болашақ мұғалімге оқушылар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи ақпарат беру. Мазмұны: Оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлеріндегі жұмыс қабілеттілігі. Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы, жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы. Сенсорлық; эндокриндік; тірек-қимыл аппаратының; тыныс алу жүйесінің; ас қорыту жүйесінің; қан мен жүрек-тамыр жүйесінің даму ерекшеліктері. Оқушылардың денсаулығын сақтау негіздері, салауатты өмір салты ережелерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арт-технология
Мақсаты: Арт-технологиялар саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Өнер технологиясының тарихы. Көркемөнер технологияларының мәні мен мазмұны, бейнелеу өнері технологиялары және олардың түрлері, көркемдік шығармашылық құралдарымен шығармашылық объектілерді құру техникасы мен технологиясы Әр түрлі өнер түрлерінің әр түрлі әдістерін қолданудан тұрады. Оқу-тәрбие процесінде арт-технологияны қолдану. Шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру құралы және жеке даму тәсілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техника нысандарын модельдеу және макеттеу
Мақсаты: Студенттерге ақпараттық технологиялардың электроника элементтерін қолдана отырып, техника объектілерін жобалау және модельдеу негіздерін үйрету. Мазмұны: Техника объектілерінің модельдері мен макеттерін әзірлеудің негізгі тұжырымдамасын, дизайнын және принциптерін қарастырады. Корпустарды, жеке бөлшектерді модельдеу кезінде жүйелік ойлау, білімді практикада қолдану, модельдеуді визуалды қабылдау кезінде АКТ-ны қолдана отырып, техника объектілерінің өмірдегі рөлі мен орнын дәлелдеу сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дизайн және композиция негізі
Мақсаты: Бейнелеу және өнер және дизайн саласындағы болашақ педагогтарды болашақ әдістемелік сауатты кәсіби қызметке дайындау. Мазмұны: Композиция заңдары. Композиция мен заманауи дизайнның негізгі құралдары. Ресми композиция. Композицияның ресми элементтерінің басым қатынастарын ұйымдастыру. Дизайн объектілерін көркемдік жобалау, әртүрлі дизайн әдістері мен композициялар. Өнімді жобалау кезінде элементтерді кейінірек пайдалану үшін композиция мен дизайнның әртүрлі нысандарын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия - халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағаш және металды өңдеу технологиясы
Мақсаты: Болашақ педагогтарда "Еңбек технологиясы және сызу" ағаш пен металдарды көркемдік өңдеу технологиясы бойынша жүйеленген білім мен кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Сәндік-қолданбалы өнердің пайда болу тарихы, металл және ағашты көркем өңдеудің өзіндік ерекшеліктері ашылады. Ағаштан сәндік және қолданбалы бұйымдар жасау түрлерін қарастырады. Металды қию технологиясын, тесу, химиялық жолмен ою салу жән көркем безендіруді, жазықтық, көлем, кеңістікпен жұмыс істеуді үйретеді. Ағаш және металды көркем өңдеудің әртүрлі технологиялары бойынша дағдыларды игеру тәсілдері көрсетіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сызу негіздері және перспектива
Мақсаты: Сызу негіздері және перспектива саласындағы терең жүйелі біліммен болашақ мұғалімдерді қамтамасыз ету Мазмұны: сызбаны жобалау ережелері. Сызық түрлері. Қаріп. Сурет масштабы. Сызбаларға өлшемдерді қолдану. Тікбұрышты проекциялар жүйесіндегі сызбалар. Нысанды екі өзара перпендикуляр жазықтыққа проекциялау. Тегіс бөліктің сызбасы. Жеке тапсырмалар бойынша жазық бөліктің сызбасы. Үш проекция жазықтығына проекциялау. Аксонометриялық сурет. Бөлімдері бар сызбаларды оқу және орындау. Перспективалық теориялар. Перспективада көлеңкелер салу. Перспективадағы көріністер. Алаңның панорамалық перспективасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сызу
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерге жұмыс сызбаларын оқуға және сызба мен эскиз арқылы техникалық ойды дұрыс білдіруге үйрету. Пәндерді меңгеру үшін қажетті негізгі жалпы кәсіби білімді қалыптастыру. Мазмұны: Сызбаларды жобалау. Геометриялық құрылымдарды қолдану. Проекция. Бөлімдер мен бөлімдер. Жалпы көріністің сызбасы, оның мақсаты мен мазмұны. Бөлшектің сызбасы. Құрастыру сызбасы, оның мақсаты мен мазмұны. Бұйымды және оның құрамдас бөліктерін белгілеу. Бөлшектердің эскиздері бойынша Құрастыру сызбасын орындау тәртібі. Схеманың құрастыру сызбаларындағы өлшемдер, жобалау кезеңдері, сызбаларды жобалау нормалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Графикалық жобалау
Мақсаты: Студенттерді графикалық дизайнның теориялық негіздерімен таныстыру және идеяларды, макеттерді, объектілерді көрнекі бейнелеуді жобалау дағдыларын дамыту. Мазмұны; Графика мен дизайнды оқыту әдістемесін, сызбаны жобалау әдістері мен сызбаның керек -жарақтары мен жабдықтарын, проекцияларды, проекциялардың түрлерін, екі-үш жазықтықтағы проекцияларды, белгісіздікпен проекцияларды қарастырады. Аксонометриялық проекцияларды, қиықтарды және кесінділерді орындауда инновациялық технологиялар мен АКТ-ны қолдану сипатталады. Ол оқытудың тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын анықтау және қолдану жолдарын жарықтандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Мақсаты: Адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді зерттеу және игеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Қызметі. Танымдық процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Психиканың құрылымы, функциялары, заңдылықтары, танымдық процестері, жағдайлары, факторлары, онтогенездегі психиканың даму механизмдері. Жас психологиясының әдіснамалық негіздері, түсініктері, категориялары, механизмдері, жас өзгерістерінің табиғаты. Адам психикасының дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның оң дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен перспективалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сызба геометриясы
Мақсаты: Студенттерге техникалық сызбаларды орындау және оқу, бөлшектердің эскиздерін орындау, өндірістің конструкторлық және техникалық құжаттамасын жасау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Проекциялау әдістері. Аксонометриялық проекциялар. Монждың Диаграммасы. Монге диаграммасындағы түзу мен жазықтықтың сызбасы. Негізгі позициялық міндеттер. Метрикалық есептер. Сызбадағы кескіндер түзу жазықтықтар, қисық сызықтар мен беттер; сызбаны түрлендіру тәсілдері; негізгі метрикалық және позициялық есептерді сызбаларда шешу тәсілдері; стандартты бөлшектердің эскиздерін, сызбаларын және техникалық сызбаларын салу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы
Мақсаты: Студенттердің жеке қасиеттерін дамыту, сондай-ақ кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, студенттердің тігін бұйымдарын жасау технологиясын игеруі. Мазмұны: Тігін бұйымдарының ассортименті. Тігін бұйымдарын өндірудің негізгі кезеңдері. Киім бөлшектерін біріктірудің жіп әдісі. Жеңіл және сыртқы киімнің бөлшектерін біріктіру. Жеке тапсырыс бойынша тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы; тігін бұйымдарына сапаны бақылау талаптары. Тігін бұйымдарын ылғалды термиялық өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбек технологиясын оқыту әдістемесінің практикумы
Мақсаты: Технология сабақтарын ұйымдастыру және жоспарлау, өткізу, сондай-ақ әзірлеу бойынша студенттердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Еңбек технологиясын оқыту әдістемесі бойынша сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің мазмұнын, нысандарын, әдістерін, жүйелерін және принциптерін ашады. "Еңбек технологиясы" пәні бағдарламасының бөлімдері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін меңгереді. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықтау, сондай-ақ пәннің оқу-тәрбие мақсаттары мен міндеттерін анықтау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графика және жобалау негізі
Мақсаты: Білім беру бағдарламасына сәйкес дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды ескере отырып, компьютерлік жобалау саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Дағдыларды игеру растрлық кескіндерді жасау және өңдеу. Мазмұны: Растрлық графика. Пиксель, нүктелік кескіндерді масштабтау. Растрлық графикалық редакторлар: Paint, Corel Photo PAINT, Adobe Photoshop. JPEG технологиясы. Adobe Photoshop. Құралдар. Құралдар тақтасының басқару элементтері. Түсті таңдау. Сандық түс мәндерін енгізу. Adobe Photoshop Палитралары. Adobe Photoshop Қабаттары. Қабаттары бар әрекеттер. Арналар. Кескіннің ажыратымдылығы мен өлшемін өзгерту .
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивтік білім беру
Мақсаты: Инклюзивті білім берудің қазіргі заманғы әлемдік және отандық теорияларымен танысу, болашақ педагогтарда инклюзивті оқытуды жобалау және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім берудің әлеуметтік маңызы мен ерекшеліктері. Инклюзивті оқытудың заңдылықтары, принциптері мен модельдері, бұқаралық мектеп жағдайында инклюзивті білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Білім беру мекемелерінде инклюзивті оқытуды ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және қолайлы орта құру әдістемесі. Инклюзивті-білім беру ортасын құру мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: Мектепте тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері. Функциялар мен мазмұн қайраткері-сынып жетекшісінің жаңалықтары. Мектепте және сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау дағдылары, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қолдау дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс, оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық әдістемесі. Оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысы. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Еңбек технологиясы сабақтарындағы компьютерлік графика
Мақсаты: Студенттерде векторлық графиканы құруға және растрлық графикамен жұмыс істеуге байланысты практикалық дағдылар мен білімді қалыптастыру және оларды кәсіби қызметте қолдану. Мазмұны: Компьютерлік графиканың аппараттық құралдары. Бейне карта (бейне адаптер) Монитор. Суреттерді шығарудың растрлық принципі. Өлшемі графикалық тор (растр). Мониторлардың түрлері. Принтерлер. Компьютерге кескін енгізу құрылғылары. Графикалық файл пішімдері. Түс үлгілері. CorelDraw бағдарламасына кіріспе. Бағдарлама жұмыс терезесі және өңдеу режимдері. Adobe Photoshop бағдарламасында арналарды, маскаларды және қабаттарды қолдану. Графикалық кескіндерді ұсыну әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Модельдеу, макеттеу және жобалау
Мақсаты: Болашақ мамандардың техникалық объектілерді модельдеу және макеттеу бойынша стандартты талаптардың мазмұнында көзделген шығармашылық міндеттерді орындау қабілеті мен дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Объектілерді модельдеу, макеттеу және жобалау бойынша оқыту әдістемесін қарастырады. Дизайнерлік міндеттерді шешуге тұжырымдамалық, шығармашылық тәсілге негізделген жобалық идеяны қарастырады; макеттеу және модельдеудің әдіс-тәсілдерін, формаларын, құрылымдар мен кешенді жүйелерді үйлестірудің ықтимал тәсілдерін ашады; функционалдық, композициялық шешімдер кешенін қалыптастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шағын жинақтық мектепте оқыту әдістемесі
Мақсаты: Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін, тиісті білімдерін, іскерліктері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шағын жинақталған мектеп негізгі баға факторларының бірі ретінде. Шағын жинақталған мектептердің даму тарихы. Ауылдық шағын жинақты мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру. Шағын жинақты мектеп мұғалімінің еңбек ерекшеліктері. ШЖМ оқу-тәрбие процесі және оны ұйымдастыру ерекшеліктері. ШЖМ оқушыларының жағымсыз психоэмоционалды жағдайларының себептері. ШЖМ-де педагогикалық процесті ұйымдастыру. ШЖМ оқу-әдістемелік, материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Ерекшелігі ШЖМ оқу-әдістемелік материалмен және материалдық-техникалық базамен қамтамасыз ету. Сабақты жоспарлаудың кешенді қабылдау ерекшеліктері. Мұғалімнің жетекшілігімен жұмыс және өзіндік жұмыс. ШЖМ сабақтарының ерекшеліктері. ШЖМ жағдайында кесте құру нұсқалары. Шағын жинақты мектептің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Бақылау түрлері мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі жоба
Мақсаты: Оқушылардың зерттеу құзыреттіліктерін дамыту, сондай-ақ оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру қарастырылуда. Оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыруға және басқаруға қабілеттілігі мен дайындығын дамыту. Оқушылардың ғылыми таным әдістері мен оқу-зерттеу және жобалау іскерліктерін игеру арқылы олардың зерттеу құзыреттілігін дамыту жолдары қарастырылады. Жаңа білімді өз бетінше алу дағдыларын дамыту, интеллектті дамыту бойынша жұмыс; айналадағы адамдармен сындарлы ынтымақтастық дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Еңбек технологиясын оқыту әдістемесі және бағалау
Мақсаты: Болашақ технология мұғалімінің әдістемелік функцияларын қалыптастыру. Технология сабақтарында оқытудың нысандарын, әдістері мен құралдарын жобалауды, құрастыруды және тиімді пайдалануды игеруге ықпал ететін дағдыларды дамыту. Мазмұны: Еңбек технологиясы сабақтарын жоспарлауға және ұйымдастыруға байланысты мәселелерді мазмұнды да, іс жүргізу жоспарында да қарастырады. Педагогикалық еңбекті ұтымды ұйымдастыру кезеңдерін зерттейді. Оқытудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтау және қолдану жолдарын, сондай-ақ студенттерді болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік даярлаудың негізін қамтиды. Оқыту мен бағалауда жасанды интеллектті қолдану. Үлгерім мониторингі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш сыныптағы шығармашылық жұмыстар
шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру және басқару үшін болашақ мұғалімдерді даярлау. Мазмұны: Бастауыш сыныптардағы шығармашы-лық жұмыстарды ұйымдастырудың мәні. Оқытудағы жобалық қызмет. Жоба әдісінің мәні, жоба түрлері, жобалық оқыту технологиясы. Жоба әдісін қолдану. Оқушыларды сыныптан тыс сабақтарда әртүрлі материалдарды өңдеу арқылы ойыншықтар, макеттер, қолөнер жасау бойынша оқыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сызуды оқытудың әдістемесі
Мақсаты: Сызуды (графиканы) оқыту әдістемесі, сондай-ақ мектеп графикасы мен жобалау курсының жекелеген бөлімдері мен тақырыптарын зерттеудің жеке әдістемелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Сызуды (графиканы) оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері. Оқыту әдістемесінің тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтау және қолдану жолдары сызу. Оқытудың заманауи әдістері. Орта мектепте сызуды оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Сызу бойынша оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау. Сабақ түрлері, сабақтың мазмұны мен құрылымы. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықтай білу, сондай-ақ сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу пәннің мақсаттары мен міндеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Теріні көркем өңдеу
Мақсаты: студенттердің теріні көркемдік өңдеу бойынша білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Теріні көркемдік өңдеу, терінің жалпы сипаттамасын, жануарлардың терісімен танысу және өңдеуді қарастырады. Былғары және аң терісін жасау технологиясының ерекшеліктерін және үй және жабайы жануарлардың терілерін өңдеудің дәстүрлі әдістерін қолдануды қарастырады. Шикізат дайындауға арналған әртүрлі құралдар мен құрылғыларды пайдалану әдістерін және материалдарды көркем өңдеудің әртүрлі әдістері мен технологияларын ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем шығармашылық
Мақсаты: Студенттердің көркем шығармашылық туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Көркем дизайн элементтерімен жазықтықта модельдеу. Көлемді өнімдерді модельдеу және жобалау. Маңызды күндерге қолөнер жасау. Робототехника негіздері, қағаз макеттерін жобалау және модельдеу. Лего құрылысы. Робототехника. Техникалық модельдеу. 3 D модельдеу. Бағдарламалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кілем және гобелен тоқу
Мақсаты: Студенттердің кілем тоқу және гобелен жасау бойынша білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі Қазақстанның кілем тоқу және гобелендері негіздерімен таныстырады. Кілем тоқу қабілеті мен дайындығын және кілем тоқу және түксіз кілем тоқу техникасын дамытады. Негізгі принциптер мен мотивтерге, қарапайым және типтік композицияларға үйрету; кілем тоқу және гобелен техникасында бұйымдар жасау үшін қолданылатын материалдарды, құралдарды, құрылғыларды пайдалану. Гобелен мен технологияның ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тігін ісінің техникасы мен технологиясы
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді даярлау тігін бұйымдарын өңдеудің заманауи әдістерін қолдану; техникалық сызбаны оқу; нормативтік талаптарға сәйкес операцияларды орындау, тігін бұйымдарын өңдеудің технологиялық реттілігін еңбек бөлінісі бойынша жасалған модельге сәйкес және жеке таңдау. Мазмұны: Тігін өндірісінің техникалық-технологиялық құрылғылары мен механизмдерін дамытудың негізгі кезеңдері, сондай-ақ тігін жабдықтарындағы жұмыс. Тігін жабдықтарын жіктеуді және тоқыма материалдарынан бұйымдар жасауды қарастырады. Тігін өндірісінің заманауи технологиялық жабдықтарының технологиялық мақсаты мен техникалық сипаттамаларын, оның ерекшеліктері мен қолдану тиімділігін зерттейді. Тігін ісінің техникасы мен технологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тігін бұйымдарының компьютерлік графикасы
Мақсаты: Тігін өндірісінің инженерлік-конструкторлық құжаттамасын жасау үшін жеткілікті білім, білік және дағды. Мазмұны: Проекция. Нүкте және түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру бойынша негізгі мәліметтер. Тегіс фигураның сызбасын салу. Тігін бұйымдарының сызбаларын салу. Суреттерді өңдеу. Нысанның үш өлшемді моделін құру. Модель, модельдеу, модель түрлері, автофигуралар, презентация, ою-өрнек. Бағдарламалық қамтамасыз ету және олардың осы саладағы мүмкіндіктері. Ою-өрнек элементтерін қолдана отырып, компьютерде тігін бұйымдарының моделін жобалау. Тігін бұйымдарын дайындауда қолданылатын сызбалық-графикалық белгілерді, техникалық қондырғыларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ауылшаруашылық техникасы мен технологиясы
Мақсаты: Болашақ мамандарда ауыл шаруашылығы техникасы мен технологияларын жөндеу және оларға қызмет көрсету бойынша функционалдық сауаттылық пен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Техникалық қызмет көрсету және жөндеу кестесіне сәйкес ауылшаруашылық машиналары мен механизмдерін және басқа да инженерлік-технологиялық жабдықтарды оқыту және ақауларын жоюды қарастырады. Стандарттарға сәйкес ауылшаруашылық техникаларына техникалық қызмет көрсетуге және жөндеуге материалдық-техникалық қамтамасыз етуге өтінімдерді толтыру. Жөндеуге қажетті материалдарды, бөлшектер мен жинақтарды таңдау және қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еңбек технологиясын оқытудың заманауи әдістері
Мақсаты: Студенттердің оқытылатын материалдың мазмұны мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес оқытудың заманауи әдістерін еңбек технологиясы сабақтарында қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: оқытудың заманауи әдістерінің мәні мен интегралды сипаттамаларын, сондай-ақ еңбек технологиясының негізі болып табылатын негізгі принциптерді қарастырады. Еңбек технологиясы сабақтарында қолданылатын оқытудың заманауи әдістерін зерттеу. Оқытудың заманауи әдістерінің жіктелуі, оқытудың белсенді және интерактивті әдістері. Оқу-тәрбие процесінде оқытудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Үй мәдениеті
Мақсаты: Болашақ мұғалімдердің үй мәдениеті туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру және өмірдің әлеуметтік-мәдени ортасын құруға үйрету. Мазмұны: Үй мәдениеті, электр энергиясы, электр тізбектерінің шартты белгілері, схемалар, үйді безендіру, асхана, жатын бөлме және қонақ бөлме, заманауи тұрмыстық техника, ауылшаруашылық технологиялары , электр арматурасы, заманауи ауылшаруашылық техникасы мәселелері қарастырылады. Үй экологиясын, микроклиматты зерттеумен, 2D/3D бағдарламасы негізінде өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттарын зерттеумен сипатталады. Жөндеу-тұрмыстық жұмыстар, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау. Co Spase EDU жасанды интеллектке негізделген бөлменің 3D моделін жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұлттық асхана
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерде ұлттық тағамдарды дайындау бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан, ТМД және Еуропа халықтарының мәдениеті мен тамақтану дәстүрлері, ұлттық дәстүрлер мен діни дүниетанымдардың тамақтану мәдениетімен байланысы туралы алғашқы білімді қалыптастыруы қарастырылады; технологияларды өз бетінше дамыту және халықтардың ұлттық тағамдарын дайындау және оларға қызмет көрсету дағдылары, білімі мен біліктілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сәндік-қолданбалы шығармашылық
Мақсаты: Студенттердің сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын жасау бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Көркем мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде сәндік-қолданбалы шығармашылықтың мәні. Сәндік-қолданбалы шығармашылықтың даму тарихы, заманауи сәндік-қолданбалы өнердің сабақтастығын білу, оның халықпен тығыз байланысы. Кәсіби шеберліктің негіздері, сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының сәндік құрамының негізгі композициялық схемалары мен заңдылықтары. Ағаштан, металдан, жүннен, былғарыдан және керамикадан, сүйектен жасалған сәндік-қолданбалы өнер бұйымдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем білім беруді зерттеу, дамыту және инновация
Мақсаты: «Көркем білім беруді зерттеу, дамыту дамыту және инновация» пәнінің мақсаты оқыту мен оқыту сапасын жақсартуға бағытталған музыкалық білім беруде жаңа тәсілдер мен әдістерді терең зерттеу және енгізу болып табылады. Бұл курс студенттердің бар тәжірибелерді сыни тұрғыдан талдау және музыкада инновациялық технологиялар мен әдістерді қолдану мүмкіндіктерін зерттеу қабілетін дамытуға бағытталған. Мазмұны: Көркем білімді оқытудағы зерттеулер, даму және инновациялар педагогикалық әдістерді жақсартуға, көркем білімнің қолжетімділігін арттыруға және тиімдірек оқыту үшін жаңа технологияларды енгізуге бағытталған маңызды аспектілер болып табылады. Соңғы онжылдықтарда көркем білім технологияның дамуы, сондай-ақ көркем білім берудің жаңа тәсілдер мен зерттеулердің арқасында айтарлықтай өзгерістерге ұшырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұрмыс мәдениеті
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді күнделікті өмірде өмір сүрудің әлеуметтік-мәдени ортасын құруға дайындау. Мазмұны: Тұрмыс мәдениеті, интерьердің композициясы, декоративті-қолданбалы өнерді қолданатын интерьер, интерьерді безендіруге арналған баспалармен, суреттермен безендіру, интерьердегі жарықтың рөлі, тұрғын үй кеңістігінің тазалығы қарастырылады. Жиһазға күтім жасау, киіз үй жиһазы, 2D / 3D бағдарламасы аясында интерьер дизайнына арналған сәндік элементтер, ландшафт, өсімдіктердің әртүрлілігі, үй экологиясы және үйдегі гомеоклиматтық жағдайлармен ерекшеленеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Lesson Study
Мақсаты: Сабақтарды бірлесіп жоспарлау, өткізу және талдау арқылы оқыту сапасын жақсарту. Бұл мұғалімдер топтарда жұмыс істейтін, әртүрлі оқу тәжірибелерін құратын және сынайтын, содан кейін педагогикалық дағдыларын жетілдіру үшін нәтижелерді талдайтын кәсіби даму әдісі. Мазмұны: білім беру процесін талдау және жақсарту бойынша бірлесіп жұмыс істеуге негізделген мұғалімдерге арналған кәсіби даму әдісі. Әдетте мұғалімдер тобы бірге жұмыс істейді, сабақты жоспарлайды, оны өткізеді, содан кейін оқыту әдістерін жақсарту үшін нәтижелерді талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Еңбек технологиясының теориясы мен практикасы (сала бойынша)
Мақсаты: Еңбек технологиясының теориясы мен практикасы туралы жүйелі білімді игеру, сондай-ақ оларды практикалық қызметте қолдану үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жастардың еңбек және политехникалық білім беру теориясының дамуының тарихи аспектісін қарастырады. Даму кезеңдері, реформалау, еңбекке баулуды ұйымдастырудағы жетістіктер мен сәтсіздіктер. Өндірістік оқытудың принциптері мен жүйесі. Еңбек технологиясы сабақтарында оларды қолданудың негізгі дидактикалық принциптері мен ерекшеліктері. Принцип оқытуды өнімді еңбекпен байланыстыру. Оқушыларды оқытудың материалдық-техникалық базасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы пәндер практикумы
Мақсаты: Кәсіби оқыту педагогының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерінің мазмұны. Оқытудың тиімді нысандары, әдістері мен құралдары, сондай-ақ студенттерді болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік даярлау негіздерін меңгеру. Арнайы пәндер бойынша білім мен дағдылар. Бейнелеу өнері. Сәндік-қолданбалы өнер. Дизайн және технология. Тамақтану мәдениеті. Үй мәдениеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сән психологиясы
Мақсаты: Сән психологиясы, киім үлгілерін жобалау саласындағы студенттердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Тұлға және сән психологиясы. Тұлғаның құндылық сипаттамалары. Жеке тұлға және имиджді құру негізі. Хош иіс психологиясы (бейнелі ойлау). Идентификация және сәйкестендіру, соның ішінде гендерлік. Жанжал және бұқаралық коммуникация. Дресс коды. Мотивация және ынталандыру. Өзін-өзі таныстыру және ұсыну. Эмоциялар және олардың сән өндірісіндегі көрінісі. Сән бизнесі кәсібінің психологиялық картасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану, білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау. Мазмұны: Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Action Research
Мақсаты: Іс-әрекетті зерттеу барысында жетілдірілуі мүмкін практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Мәселені жай ғана зерттеудің орнына, зерттеуші оны шешуге белсенді қатысады. Мысалы, білім беру зерттеулерінде бұл оқыту немесе білім беру тәжірибесінің сапасын жақсарту болуы мүмкін. Мазмұны: Бұл курс зерттеуші практикалық мәселелерді шешуге және жағдайды жақсартуға белсенді қатысатын зерттеу әдісі болып табылады. Зерттеуші сырттан бақылаушы болып қалатын дәстүрлі ғылыми тәсілден айырмашылығы, Action Research-те практикалық шындықпен өзара әрекеттесу және зерттеу жүргізілетін жағдайлардың өзгеруі маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Студенттердің ғылыми - зерттеу негіздері
Мақсаты: Зерттеу бағытындағы шығармашылық жұмыстың дағдыларын игеру, білім беру жүйесіндегі тұжырымдамалық әзірлемелерді талдау. Мазмұны: Білім беру жүйесіндегі оқу-тәрбие жұмысының мазмұндық және процестік аспектілерін дамытуға және жетілдіруге байланысты мәселелер. Зерттеу аппаратын әзірлеу қабілеті (өзектілігі, мақсаты, объектісі, пәні гипотеза және зерттеу міндеттері).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тамақтану мәдениеті
Мақсаты: Тамақтану мәдениеті саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Дұрыс тамақтану негіздері, әлем халықтарының тағамдары мен тағамдары, қазақтар мен түрлі халықтардың мәдениеті, жеке гигиена, өзін-өзі күту, дұрыс тамақтану негіздері; дастархан басындағы тәртіп ережелері, дастархан жайу; Этика. Тамақ дайындау технологиясы; әлем халықтарының тағамдары. Бірінші және екінші тағамдар. Тәттілер. Сусындар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электротехника және электроника негіздері
Мақсаты: Студенттерді электротехника және электроника негіздеріне оқыту. Әр түрлі электронды жабдықтарды құрастыру және пайдалану бойынша қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Электроникалық техникалық құралдардың негізгі даму бағыттарын; электрондық және жартылай өткізгіш аспаптарда болатын физикалық мәні мен құбылыстарын; негізгі электрондық схемаларды құру принциптерін қарастырады. Әртүрлі ортада және әртүрлі жағдайларда зарядталған бөлшектердің орнын ауыстыру және концентрациясының өзгеруімен байланысты электрондық процестер мен құбылыстарды зерттейді. Түрлі электронды аппаратураны құрастыру және пайдалану дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру кеңістігіндегі ғылым негіздері ұғымдарының мәнін түсіндіру, жоғары мектептің мәдени, тарихи, экологиялық және құқықтық тұжырымдамалары негізінде қоғамдағы кәсіби мәселелерді шешу жолдарын болжау және таңдау.
- Көптілді кеңістікте еркін қарым-қатынас жасау, сыни ойлау негізінде ақпаратты пайдалану, қаржыны басқару және сауатты бөлу қабілетіне ие болу.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен әдептілікті қалыптастыру негізінде психологиялық-педагогикалық және зерттеушілік білімін көрсету, сонымен қатар әлеуметтік-мәдени, кәсіби даму.
- Оқыту нәтижелерін мониторингтеудің жаңа нысандарын пайдалана отырып, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау.
- Бұйымды жобалау, модельдеу және құрастыруда шығармашылық және дизайнерлік қабілеттерін көрсету.
- Оқушылардың жеке қабілеттеріне сәйкес еңбек технологиясы және сызуды оқытуда инновациялық технологиялар мен оқытудың интерактивті әдістерін қолдану.
- Болашақ еңбек технологиясы және сызу мұғалімдерін дайындық бағыты бойынша заманауи техникалық-технологиялық, конструкторлық-технологиялық құзыреттіліктерді меңгеру.
- Білім беру мекемелерінде, оның ішінде инклюзивті білім беруде еңбек технологиясы және сызу мұғалімінің оқу және оқу-әдістемелік қызметін жүзеге асыру.
- Кәсіби-технологиялық даярлық бағытына және еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес кәсіби қабілетін көрсету, педагогикалық іс-әрекетте өзін-өзі тану және өзін-өзі жүзеге асыру процесін басқара білу.
- Еңбек технологиясы және сызуды оқыту мазмұнындағы ақпаратты визуализациялау идеясына негізделген көркемдік білімдерін көрсету;
- Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдыларды және стандартты емес жағдайларда жұмыс істеу дағдыларын тәжірибеде қолдану.
- Жеке және команда мүшесі ретінде жұмыс жасауға қабілетті, түрлі әдістерге сүйене отырып өз көзқарастарын дұрыс қорғайды, өз іс-әрекеттерін негіздейді және нақты дәделдейді.