6B01706 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP) в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілінде оқытпайтын барлық типтегі және түрдегі орта білім беру ұйымдарында қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті маман-педагог даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән оқу, ғылыми және қолданбалы міндеттерді көздейді. Курс қазақ тілі мұғалімінің филологиялық ғылым қолданыланылатын барлық терминологиялық базасын беріп, болашақ ғылыми-тәжірибелік қызметіне қажетті тіл білімінің зерттеу әдістерімен қаруландырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің экология саласындағы кешенді білімдері мен дағдыларын, тұрақты даму қағидаттарын қалыптастыру және тұрақты даму мақсаттары аясында білім беру ұйымдарында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып табылады. Пән адам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылы, табиғатты тұрақты пайдалану, сондай-ақ заманауи экологиялық проблемалар мен олардың алдын алу әдістері мәселелерін қамтиды. Өскелең ұрпақта экологиялық тәрбие мен экологиялық мәдениетті қалыптастыру мәселелеріне, білім беру мекемелері мен төтенше жағдайларда балалардың денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғау шараларына, сондай-ақ санитарлық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз етуге және ресурстарды ұтымды пайдалануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық принциптері мен тұжырымдамаларын жан-жақты түсінуді қалыптастырады. Ол нарықтардың, бизнестің және экономиканың жұмыс істеуіне, сондай-ақ жеке қаржыны басқаруға негізделген негізгі теорияларды, құралдар мен құрылымдарды қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыларға экономика мен кәсіпкерліктің іргелі принциптерін, бюджетті құру, жинақтау стратегиясы, инвестициялар, несиелеу және сақтандыру сияқты жеке қаржыны басқару мәселелерін түсінуге көмектесу. Бұл оларға бизнесте, қаржыда, экономикада және басқа да байланысты салаларда мансапты жалғастыруға берік негіз береді, олар кірістер мен шығыстарды есептеу, қаржылық қауіпсіздік жастығын қалыптастыру, салық жүйесі мен қаржылық тәуекелдерден қорғану негіздерін түсіну бойынша практикалық дағдыларды алады және сыни ойлау дағдыларын, проблемаларды шешу дағдыларын және аналитикалық қабілеттерді дамытуға көмектеседі, бұл кез-келген салада табысқа жету үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері
Пәнді оқудың мақсаты мектепке дейінгі білім берумен байланысты зерттеулерде ғылыми әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметіне қабілетін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеу негіздерін, деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін, мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жүргізу ерекшеліктерін зерделеуді, жеке зерттеу жобаларын әзірлеу, іске асыру бойынша практикалық дағдыларды игеруді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тұжырымдамасын, мәні мен себептерін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама туралы білім қалыптастырылады; құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерделеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық сияқты салалары зерделенуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект (АИ) және оны әртүрлі салаларда қолдану саласындағы базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады және бекітеді. Оқу барысында студенттер жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен, соның ішінде машиналық оқытумен, нейрондық желілермен, табиғи тілді өңдеумен танысады. Студенттер жасанды интеллектпен жұмыс істеу үшін әртүрлі құралдар мен бағдарламалық жасақтаманы қолдана алады, қарапайым модельдер жасай алады, сонымен қатар жасанды интеллект технологияларын жүзеге асыратын заманауи онлайн платформаларды сынап көруге мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Осы курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: жақсарту бағыттарын табу үшін өзінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалайды; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолданады және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізеді; зерттеу рәсімінің әдеп аспектілерін ескереді және қолданады; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; өзінің жеке зерттеу қызметін құжаттайды және қарым-қатынастың әртүрлі нысанын қолдана отырып, нәтижелерін ұсынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ фольклоры және оны оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер фольклордың, фольклор мен жазба әдебиеттің, халық ауыз әдебиетінің түрлерінің қоғамдық мәні мен ерекшеліктерін зерттейді. Оқушылардың қазақ ауыз әдебиетінің табиғаты мен шығу тегі, таралуы, сақталуы, жанрлық классификациясы туралы түсініктерін қалыптастыруға үйренеді. Болашақ ұстаздар халық ауыз әдебиеті арқылы оқушылардың талдау қабілетін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейтуді үйренеді. Оқушыларға қазақ ауыз әдебиетінің шығу тегі, жанрлық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін талдауға, ақпарат жинауға, әртүрлі мәтіндерді түсінуге және түсіндіруге үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі және оқыту негіздер
Курс барысында болашақ мұғалімдер тілдің фонологиялық және фонетикалық теориялық негіздерін, қазақ тілі фонетикасының ерекшеліктерін, дыбыс жасалуын, тіл заңдылықтарының табиғатын меңгеру арқылы дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздерін меңгереді. Тәжірибеленуші мұғалімдер тілдің фонетикалық және фонологиялық ерекшеліктерін, заңдылықтарын меңгереді, фонетикалық талдауды кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ жазу тарихы
Болашақ мұғалімдер дыбыс-таңба, дыбыс-әріп, әріп-таңба туралы түсініктерін тереңдете отырып, қазақ жазуының тарихын білумен қатар қазақ жазуының қалыптасуын дамытады. Олар қазақ әліпбиінің бұрынғы және қазіргі түрлеріне теориялық талдау жасайды. Болашақ мұғалімдер оқушыларына қазақ жазуының қалыптасуы туралы мағлұмат беріп, қазақ жазуының дамуындағы тарихи кезеңдерді түсіндіріп, талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінің лексикологиясы және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің сөздік құрамының теориялық ерекшеліктерімен және әр сөзді әдеби, сауатты сөйлеуде дұрыс қолданудың әдіс-тәсілдерімен танысады, оларға сөздің құрылымын, сөздік қорын, мағынасын теориялық және практикалық тұрғыдан үйретеді. Олар қазақ тілінің сөздік құрамы мен құрылымының, фразеологизмдердің рөлін, сауатты, әдеби-мәдени сөйлеудегі сөздердің мағынасын түсіндіре алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиеті және оқыту жүйесі
Болашақ мұғалімдер әлем әдебиетінің даму заңдылықтарын, шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін дүниенің әлеуметтік ерекшеліктері призмасы арқылы зерттейді. Әлем әдебиетін оқудың арқасында болашақ мұғалімдердің дүниетанымы кеңейіп келеді. Әдеби шығармаларды талдау арқылы әлем әдебиетінің негізгі бағыттарын меңгеруге үйренеді. Әлем әдебиеті мен қазақ әдебиетінің байланыстары мен ерекшеліктерін талдап, салыстырады. Сондай-ақ олар шығармалардың көркемдік құндылығы мен қазіргі мәдениеттегі әлеуметтік жағдай арасындағы байланысты талдайды. Болашақ мұғалімдер оқушыларына әлем әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіндіруге және мектеп бағдарламасы аясында әлем әдебиеті шығармаларын оқытудың маңызы мен ерекшелігін ұғынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі мен хандық дәуір әдебиеті және оқыту жүйесі
Болашақ мұғалімдер түркі тілдес халықтарға ортақ әдебиеттер мен Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиеттердің мазмұнын, осы кезең әдебиетін зерттеген ғалымдардың еңбектерін зерттейді. Олар көне әдеби жәдігерлердің қазақ әдебиетіндегі орнын айқындайды, көне түркі әлемі мен хан дәуірі мұраларының оқушылардың рухани дамуына, қоғамдық-саяси, әлеуметтік көзқарастарының қалыптасуына ықпалын ұғынады. Олар студенттерге ежелгі және хан дәуіріндегі қазақ әдебиетінің тарихы, көрнекті өкілдерінің шығармаларының мазмұны туралы толық теориялық білім бере алады, осы дәуір әдебиетінің негіздерін түсіндіре отырып, студенттерді өзіндік ізденістерге тарта алады. Болашақ мұғалімдер оқыту барысында ұлттық әдебиеттің негіздерін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті және оқыту жүйесі
Болашақ мұғалімдер ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің дамуы мен кезеңдерін және осы кезеңдегі көрнекті жазушылардың өмірбаянын зерттейді. Курстың маңыздылығын түсініп, түсіндіре білу үшін олар шығармашылық ізденістермен, іргелі зерттеулермен және олар туралы жазбалармен танысады. Сондай-ақ олар әдеби жанрлардың, аудармалардың, әдеби сын мен прозаның дамуын зерттейді. Олар оқушыларға ХІХ-ХХ- ғасырдың басындағы тарихи-әлеуметтік жағдайлардың әдеби ағымдарға әсерін көрсетуді үйренеді. Олар ақын-жазушылардың шығармашылығының тақырыптық негіздерін, дәуірлер сабақтастығын, дәстүр сабақтастығын және оны білім беру жүйесінде түсіндіру жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем шығарманы герменевтикалық талдау
Болашақ мұғалімдер көркем мәтінді герменевтикалық талдау ұғымын және талдау әдістерін зерттейді. Тарихи және көркем мәтіндерді талдап, талдау әдістерін үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің сөзжасамы және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер сөзжасам теориясын, сөзжасамның ұғымдары мен бірліктерін, сөзжасамдық талдаудың синхронды және диахрондық түрлерін үйретуді үйренеді. Сөзжасам жолдары мен сөзжасам тәсілдерін көрсетуге үйренеді және қазақ тіліндегі сөздердің сөзжасамдық табиғаты, сөзжасамдық бірліктері мен сөзжасам тәсілдері туралы білімдерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Салғастырмалы грамматика
Болашақ мұғалімдер қазақ-орыс тілінің грамматикасын салыстыра отырып, өзге ұлт өкілдерін оқытуды, тіл ерекшеліктерін көрсетуді және оларды тіл үйретуде қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аталым теориясы және мәтін құру негіздері
Болашақ мұғалімдер мәтінді номинациялау және құрастыру негіздерін меңгереді және оларды кәсіби қызметінде қолдануды үйренеді. Олар тілде номинациялардың пайда болу жолдарын түсіндіреді. Мәтіннің композициясын тақырыптық ойдың идеалды баяндалуының көрсеткіші ретінде зерттеңіз
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқу сауаттылығы және оқыту негіздері
Мектепте жұмысқа дайындалатын болашақ мұғалімдер әр мектептегі оқушылардың оқу сауаттылығы тұрғысынан жалпы лингвистикалық білімін және логикалық талдауын түсінуді анықтап, жүйелеуді үйренеді. Олар практикалық лингвистикалық талдау жүргізеді және логикалық және грамматикалық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар оқу сауаттылығын (функционалдық сауаттылық) арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тілдік кеңістік және қазақ тілі экологиясы
Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің қолданыс аясын сақтап, кеңейту жолдарын іздестіруде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінің морфологиясы және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер қазақ тіліндегі морфологиялық санаттарды зерттеп, қазақ тілінің сөздерді түрлендіру жүйесін оқытуды меңгереді. Олар қазақ тіліндегі грамматикалық санаттар туралы білім беруге үйренеді. Сонымен қатар грамматикалық ұғымдар туралы түсініктерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілі мен әдебиетінен сабақ үлгілерін жасау негіздері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілі мен әдебиетінің теориялық негіздерін көрсетіп, қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдіс-тәсілдерін іс жүзінде дұрыс және тиімді пайдалану мен қолдануды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиеті және оқыту жүйесі
Болашақ мұғалімдер қазіргі қазақ әдебиетінің бағыты мен мазмұнына талдау жасайды. Олар өз шәкірттерін қазіргі ақын-жазушылардың шығармашылығымен таныстырып, олардың шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшеліктерін ұғындыруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетін оқыту теориясы мен технологиясы
Болашақ мұғалімдер әдебиетті оқытудың әдістері мен технологияларын, сондай-ақ оларды қолдану жолдарын енгізеді және талдайды. Оларды іс жүзінде көрсетіп, қазақ әдебиетін оқытудың таңдалған әдіс-тәсілдері мен технологияларының түрлеріне түсініктеме беріп, талдау жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Болашақ мұғалімдер оқыту технологиясын көрсету және оның теориялық негіздерін түсіндіру арқылы қазақ тілін оқытудың өзіндік жолдарын дамытады. Мектепте қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясын қарастырып, талдауға үйренеді, сонымен қатар қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдері мен технологияларын түсіндіреді. Қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясының негіздерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ тілі емлесі мен тыныс белгілері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілі сөздерінің жазылу заңдылықтары мен лингвистикасына теориялық саралау жүргізеді. Қазақ тілінің емле ережелерін, тыныс белгілерінің теориясын меңгеруге үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін және лингвамәдени талдау негіздері
Болашақ мұғалімдер мәтіннің ғылыми-теориялық тұжырымдамасын зерттеп, түсінігін кеңейтеді. Олар мәтінді зерттейді, негізгі теорияны түсіндіреді және мәтінге тілдік және мәдени талдау жасайды. Олар мәтінді лингвистикалық және мәдени талдау әдістерін көрсетіп, лингвистикалық және мәдени талдаудың мәнін түсіндіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Казақ тілінің тарихи грамматикасы
Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің тарихи негіздерін, грамматикасын ғылыми-теориялық ұғымдарды пайдалана отырып, шәкірттеріне түсіндіруді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті және оқыту жүйесі
Болашақ мұғалімдер қазақ әдебиетінің тәуелсіздік жылдарындағы дамуын, қазақ поэзиясындағы ұлттық сипаттың тереңдей түсуін, ақындар шығармашылығындағы тәуелсіздік тақырыбын зерттейді. Сондай-ақ талдау барысында ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысында жазылған шығармаларды қоғамдық пікірге байланыстыра зерттейді. Олар тәуелсіздік жылдарындағы әдеби үдеріс пен көркем шығармашылыққа ғылыми-теориялық талдау, түсіндіру жұмыстарын жүргізеді, көркемдік-эстетикалық даму жолдарын талқылайды. Болашақ мұғалімдер оқушыларға сол кезеңдегі әдебиеттің олардың рухани дамуына, қоғамдық-саяси, әлеуметтік көзқарастарының қалыптасуына ықпалын түсінуге үйретуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Пән оқу, ғылыми және қолданбалы мәндеттерді көздейді. Жалпы тіл білімі курсы қазақ тілі мұғалімінің практикалық іс-әрекетінде одан әрі ғылыми жұмыс істеу үшін қажетті барлық филологиялық ғылымда, зерттеу әдістерінде қолданылатын терминологиялық базамен студенттерді қаруландырады. Жалпы тілдің даму, қалыптасу, өмір сүру үрдістерін оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Болашақ мұғалімдер көркем шығарманы талдау, сараптау әдістемесін зерттеп, әдебиеттегі теориялық ұғымдардың негіздерін меңгереді. Олар мектептегі қазақ тілі мұғаліміне қажетті әдебиет саласының теориялық негіздерін көрсетеді. Сондай-ақ әдеби үдерістің анықтамасымен, әдебиеттің жанрлары мен түрлерімен, көркемдік тәсілдерімен, ағымдары мен бағыттарымен танысады. Болашақ ұстаздар көркем әдебиеттің өнер ретіндегі ерекшеліктерін, оның идеялық мәні мен әлеуметтік болмысын, даму заңдылықтарын және көркем шығарманы талдау қағидаттарын зерттейді. Әдебиеттанудағы теориялық ұғымдар мен категорияларды меңгеруге үйренеді. Сондай-ақ олар мәтіннің кез келген түрін талдауды үйренеді және оқушыларды көркем шығарманың эстетикалық табиғатын тануға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінің синтаксисі және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің сөз тіркесі мен сөйлем құрылысының ерекшеліктерін, белгілерін, синтаксис теориясын түсіндіре алады. Олар қазақ тіліндегі сөз тіркестері мен сөйлемдердің құрылымының, түрлерінің теориялық негіздерін және бұл пәннің ойды дұрыс жеткізудегі маңызын зерттейді. Қазақ тіліндегі сөз тіркесі мен сөйлем түрлерінің белгілері мен қызметін де зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық сауаттылық негіздері
Болашақ мұғалімдер академиялық жазу негіздерін, оның ережелері мен түрлерін, құрылымын, принциптері мен әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аналитикалық ойлауды дамытады, ғылыми-зерттеу қызметінде дағдыларды меңгереді; ғылыми деректерді өңдеу бойынша сапалы жұмыс жүргізеді; ғылыми қызметті іске асыруда субъективтілік пен жауапкершілікті арттырады; өзіндік көзқарасы қалыптасады.
- Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, негізгі ұғымдары туралы біледі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін және қаржылық сауаттылық қағидаттарын білуге сүйене отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамытады.
- Педагогикалық үдерісте білім беру және тәрбиелік міндеттерді, оқытудың түрлерін, формаларын және әдістерін біледі, алған білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың әдістері мен құралдарын, принциптері мен аңдылықтарын меңгереді. Инклюзивті, жалпы білім беретін мектептердің арнайы сыныптары мен үйден оқыту жағдайында оқушыларды инклюзивті оқыту үлгісін қолдану жұмыстарын ұйымдастыруды, жоспарлауды және шешім қабылдауды үйренеді.
- Педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі, оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды.
- Әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады, адамның когнитивті және тұлғалық даму процесінің бөлігі ретінде үздіксіз оқыту тұжырымдамасын түсінеді және іс жүзінде қолданады, сонымен қатар жеке, қоғамдық және желілік деңгейлерде қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады.
- Адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын, оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді, соның ішінде машиналық оқыту алгоритмдері және деректерді өндіру сияқты негізгі жасанды интеллект технологияларын қолданады.
- Әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады, өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
- Оқу мен оқытудың инновациялық стратегияларын, сондай-ақ пән бойынша ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді сабақ/сабақ жоспарлары, оқу және сыныптан тыс іс-шаралар негізінде білім беру үдерісін және/немесе сыныптан тыс іс-шараларды жобалау, өткізу және бағалау әдістері мен құралдарын қолданады; эксперименттердің нәтижелерін және/немесе жиналған деректерді талдап, қорытынды жасайды.
- Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі мен дыбыстық құрылымы, заңдылықтары, ішкі ерекшеліктері туралы теориялық ұғымдарды түсіндіреді; фонетикалық терминология мен транскрипцияны қолданады; кешенді фонетикалық талдау әдістерін қолданады; тіл фонетикасын теория мен практикада оқытады.
- Қазақ әдеби тілінің лексикалық-фразеологиялық жүйесін, негізгі категорияларын түсіндіреді; лексикалық және фразеологиялық бірліктердегі парадигматикалық, синтагматикалық байланысты, лексикалық бірліктердің арақатынасын түсінеді.
- Мәнмәтіндегі сөздерді мәтіннің мағынасына қарай талдайды; сөзжасамның ғылыми-теориялық негіздерін түсіндіреді; сөзжасамдық талдау жүйесін және сөз тудырушы жұрнақтарды түсіндіреді; қазақ тілі морфологиясының ғылыми теориясын түсіндіреді; сөзді түрлендіру жүйесі туралы құзыреттілікке негізделген білімге ие.
- Қазақ тілінің синтаксис теориясы мен синтаксистік құрылымын түсіндіреді; синтаксистік ұғым бірліктерін ажыратады; қазіргі қазақ әдеби тілінің нормаларына сәйкес сөйлем құрастырады; сөз тіркестеріне, сөйлем түрлеріне жан-жақты талдау жүргізеді.
- Шешендік өнер мен логикалық ойлауды қолданады; ұлттық құндылықтарды, қазақ ауыз әдебиетінің тарихын, фольклортану мен фольклортанулық зерттеулерді түсіндіреді; көне түркі әдебиетіне ортақ әдеби және мәдени ескерткіштерге сипаттама береді; ақындар мен айтушылар поэзиясын түсініп, пікір айтады.
- Қазақ әдебиетіндегі негізгі әдеби мотивтерді сипаттайды; жазба әдебиеттің қалыптасуы мен дамуын түсіндіреді; тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті қайраткерлерінің мұрасын меңгереді; прозаға, поэзияға және драматургияға, сатира жанрындағы жаңашыл ізденістерге, жаңашыл әдебиеттану мен әдеби сынға қатысты шығармаларды ұсынады.
- Дүние жүзі әдебиеті тарихының қалыптасуы, дамуы, тенденциялары мен концепцияларын түсінеді; қазақ және әлем әдебиетін салыстырады; автор мен кейіпкер арасындағы байланысты түсіндіреді; әдеби гендер мен тип, әдеби мектептер, әртүрлі ағымдар мен стильдер туралы негізгі түсініктерді меңгереді; пәндік ұғымдарды, ережелерді, теориялық талдау әдістерін түсіндіреді.
- Мәтінге тілдік, логикалық талдау жүргізеді; оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіреді; мәтіннің негізгі идеясы мен мазмұнын анықтайды; жалпы тілдік құзыреттілігін және тыныс белгілері мен емле ережелерін білуін көрсетеді; орфографиялық талдау жүргізеді.