6B01904 Тәрбиеші. Мектепке дейінгі білім берудегі логопед в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Баланың сөйлеу жүйесін тұтастай дамыту және оқу-тәрбие үрдісіне жағдай жасау мақсатында мектепке дейінгі ұйымдардың бәсекеге қабілетті педагогтарын логопед құзыреттілігімен даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Курстың мақсаты - студенттерді адамның сенсорлық жүйесінің құрылымымен, қызметтерімен және патологиясымен таныстыру, есту, көру және сөйлеу күйінің диагностикасы, құлақ, мұрын, тамақ және көз аурулары бар балаларға көмек және күтім жасау болып табылады. Бұл пән аясында көру, есту және сөйлеуді түзету және компенсациялаудың әртүрлі әдістерімен танысу, студенттерді ақаулықтардың (бұзылыстың) алдын алу әдістерін және есту, көру және сөйлеу қабілеті бұзылған науқастарды оңалту әдістерін көрсетуге үйрету бойынша тақырыптар қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық генетика негіздері
Курстың мақсаты студенттерді генетиканың негізгі терминдерімен, соныменқатар жеке тұлғада болатын тұқымқу алаушылықтың өзгергіштігімен және пайда болу себептері мен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде мынадай қабілеттер қалыптасады: хромосомалық құрылымның ауытқу ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мүмкіндіктері шектеулі балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Курстың мақсаты - студенттерді бұзылыстың клиникалық-психологиялық құрылымымен, «мүмкіндігі шектеулі» түсінігімен, этиопатогенетикалық заңдылықтарымен және клиникалық бұзылыстардың классификациясымен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: мүмкіндігі шектеулі балалардың клиникасы мен динамикасының формаларын ажырата білу, мінез-құлықтың соматикалық және жүйке-психикалық бұзылыстары мен эмоционалды-еріктік сферасының ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі шағын орталықтың әртүрлі жастағы топтардағы білім беру үдерісі
Болашақ педагогтар ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың балабақшада бірге болулары және олардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, барлықіс-әрекет түрлерін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Курстың мақсаты – халықаралық деңгейде мүмкіншілігі шектеулі тұлғаларды оқыту саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілер туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасындағы арнайы білім берудің құқықтық негіздері, арнайы білім беру жүйесінің заманауи құрылымы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасында тәрбиелеуге байланысты құқықтық реттеу мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Пәннің мақсаты: балалардың психикалық даму заңдылықтарын меңгеру, оқушылардың психикалық даму кезеңдері, баланың жасына байланысты психологиялық ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке тұлғаның дамуы -жастағы баланың заттармен іс-әрекеті, нәрестелік шақтағы баланың танымдық процестерінің дамуы, нәрестенің ойын әрекетінің дамуы, үш жасар нәрестенің сөйлеу ерекшеліктері, баланың үлкендермен қарым-қатынасқа деген қажеттілігін қалыптастыру; мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері, мектепке дейінгі кезеңдегі баланың тұлғалық дамуының негізгі бағыттары, мектепке дейінгі кезеңдегі баланың жоғары жүйке жүйесінің дамуы және оның қызметі, баланың интеллектінің дамуы, баланың сенсорлық дамуы мектепке дейінгі кезеңде, мектепке дейінгі кезеңде зейіннің дамуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты:білім беру процесінде психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдылар мен базалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: әртүрлі бұзылулары бар балалардың сөйлеуін тексеру ерекшеліктері,мектепке дейінгі және мектеп жасындағы психологиялық-педагогикалық сипаттамалары, диагностиканың әртүрлі түрлері мен әдістері зерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: психологиялық-педагогикалық диагностика кезінде зерттеу түрлерін анықтау қабілетті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедия негіздері
Курстың мақсаты: студенттерге балалардың сөйлеу тілін дамыту және түзету жұмыстарының ерекшеліктерін, сөйлеу тілінің бұзылуының психолингвистикалық және клиникалық-физиологиялық аспектілерін анықтауға үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарын анықтау, дифференциалды диагностикалау, әртүрлі типтегі мекемелер жағдайында түзету және тәрбиелік логопедиялық әсер етудің негізгі бағыттарын белгілеу бойынша кәсіби дағдылар мен біліктіліктерді білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курстың мақсаты – дамуында ауытқуы бар балалар тобына тән белгілерді және норманы салыстыру негізінде арнайы психологияның концептуалды және теориялық негіздерін, психиканың қалыпты және қолайсыз жағдайларда даму заңдылықтарын түсіндіру. Психикалық даму сипатының заңдылықтары мен патогендік фактордың ауырлығына тәуелділігі, педагогикалық экспериментте диагностикалық әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие процесінде түзету бағыттары мен әдістерін талдау қарастырылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Пәннің мақсаты – арнайы педагогика ұғымының принциптерін, әдістемесі мен зерттеу әдістерін, ғылыми негіздерін, жалпыланған теориялық идеяларын анықтау. Курс: қазіргі заманғы арнайы білім беру, объектісі мен пәні, мақсаттары мен міндеттері, арнайы педагогиканың ғылыми негіздері, талдау әдістерін қолдану, даму тарихынан алынған ғылыми материалдарды салыстыру және арнайы педагогиканың қазіргі жағдайын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеуді дамыту әдістемесі
Пәнді оқудың мақсаты студенттерде қазіргі заманғы әдістер мен технологияларға сәйкес кәсіби іс-әрекетте мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бағдарламаларын жүзеге асырудағы негізгі ғылыми-теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, балалармен жеке жұмысты қамтамасыз ету. білім беру процесінің сапасы, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері. Мыналар оқытылады: сөйлеуді дамытудың әдістемесі, сөйлеу тарихын дамыту әдістері, балабақшадағы сөйлеуді дамыту жұмыстарының жүйесі, байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістері, әр түрлі жас топтарында диалогтік сөйлеуді дамыту жұмыстарының мазмұны, әр түрлі жас топтарында монологты дамыту жұмыстарының мазмұны, сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістері, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістері, көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы сенсорлық тәрбиелеу
Курс баланың қоршаған әлем туралы сезімдік тануын дамытудағы педагогикалық тәжірибені жалпылау арқылы ерте жастағы балалардың сенсорлық тәрбиесінің міндеттерін шешудің практикалық-бағдарлы тәсілдерін болашақ педагогтардың игеруін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Пәннің мақсаты – арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында ерте жас балалар мен мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту және балалар өмірін ұйымдастыру саласында педагогикалық мәдениеті мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: түзету-дамыту ортасын ұйымдастыру, оны әдістемелік қамтамасыз ету, ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды табысты әлеуметтендіру мақсатында білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салаларында түзету жұмыстарын жүргізу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру, түзету және дамыту әсерін жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқырмандық мәдениетін дамыту
Бұл курстың мақсаты-әдеби білім берудің әдістері мен әдістерін қолдану және мектеп жасына дейінгі балалардың оқу мәдениетін дамыту. Олар мектеп жасына дейінгі балалардың ауызша халық шығармашылығы мен көркем әдебиетті оқуы мен қабылдауын дамытуды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балалардың дамуы
Пәннің мақсаты:ерте жастағы балалардың әлеуметтік-тұлғалық даму ерекшеліктерін теориялық зерттеу және баладағы жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктерін талдау. Пәнді меңгеру аясында: білім беруді дамытудың қазіргі кезеңіндегі ерте жастағы педагогика, "үш жылдық дағдарыс" мәселелері, диагностика, алдын алу, ерте жастағы балаларды тәрбиелеу технологияларын таңдаудағы басымдықтар зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер кәсіби қызметте оқытуды оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды, дамытуды, тәрбиелеуді жеке оқытуда қажетті психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалана алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Логопсихология
Пәннің мақсаты – логопсихология саласындағы теориялық білімді және сөйлеу тілі бұзылған тұлғалармен психодиагностикалық, психокоррекциялық және кеңес беру жұмыстың практикалық негіздерін көрсету. Курста: сөйлеу тілі бұзылған тұлғалардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес диагностикалық әдістерді таңдаудағы пән аралық тәсілдер, сөйлеу тілі әртүрлі бұзылыстары бар тұлғаларға психологиялық-педагогикалықзерттеужүргізужәнеоныңнәтижелерінтүсіндіру, психологиялықтүзетужәнепсихологиялықкеңес беру мазмұны, сөйлеутіліәртүрлібұзылыстары бар адамдарғапсихологиялықкөмеккөрсетужүйесі, сөйлеу тілі бұзылған балалардың әлеуметтік-психологиялық бейімделуінің жағдайы мен ережелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дыбыс айту бұзылысын түзету жұмысының әдістемесі
Пәннің мақсаты: дыбыс айтылуының бұзылысын түзету іс-әрекетінің принциптерін анықтау, сөйлеуі бастапқыда дамымаған тұлғалардың дыбыстық айтылуын зерттеу әдістерін және логопедиялық зондтарды пайдалана отырып, дыбыстың айтылуын еліктеу арқылы түзету әдістерін, кезеңдерін қолдану, қойылған дыбыстарды автоматтандыру және дифференциациялау, оларды сөйлеуге қосу.Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: диагностикалық әдістер мен тісәлдерді анықтау, оларды жүзеге асыру тәртібі, ана тілінің дыбыстарының бұзылу формасын саралау, сөйлеу картасын толтыру және алынған сауалнама мәліметтерді дұрыс түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұтықпа кезінде түзеу жұмысының әдістемесі
Курстың мақсаты - студенттерді тұтықпаның этиологиясы мен патогенезімен, тұтықпасы барлардың психологиялық-педагогикалық және клиникалық ерекшеліктерімен, күрделі психологиялық-педагогикалық оңалтудың негізгі жүйелерімен, логопедиялық және психотерапевтік технологиялармен таныстыру. Балалардың тұтықпасын түзетуде логоритмиканы қолдану, тұтықпасы барлардың сөйлеуінің интонациялық жағын түзету және олардың алдын алу қарастырылатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балалармен логопедиялық жұмыс
Курстың мақсаты – арнайы білім беру ұйымдарындағы ерте жас балаларға түзету көмегін ұйымдастыру шарттарын, дер кезінде түзету қолдауы мен қамтылмаған балалардағы екіншілік бұзылыстың пайда болу себептерін, сөйлеу тілінің бұзылыстарының ерекшеліктерін анықтау. Пән: балалардың жасынескере отырып логопедиялық тексеру жүргізуді, әдістемелік құралдарды пайдалануды, бала отбасына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді жүзеге асыруды, бірінші кезеңде балаларды скринингтік тексерудің мақсаттары мен міндеттері, даму бұзылыстарын ерте анықтау мен түзетуді дифференциалды диагностик нық арастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедиялық ырғақ
Курстың мақсаты- мектепкедейінгібілім беру ұйымдарында сөйлеу тілі бұзылған балаларға арналған логоритмикалық жаттығуларды қолдану, сөйлеу патологиясы бар адамдарғамузыкалық-ритмикалық әсеретудің теориялық негіздерін зерттеу және түсіну, онтогенездегі қозғалыс дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: логопедиялықдиагностикағалогоритмикалықәсеретуерекшеліктеріжәнемамандандырылғанмекеменіңтүрі, білім беру ұйымдарындасөйлеутілініңбұзылуыныңалдыналудыжоспарлаужәнежүзегеасыру, түзету жұмыстарын жүргізу, сөйлеу тілі бұзылған балалар, жасөспірімдер, ересектер топтарында логопедиялық ырғақтарды жүргізу әдістерін енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі мекемеде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – студенттердің психологиялық-педагогикалық зерттеулер бойынша әдебиеттерді негіздеу менталдауын дамыту. Мыналар оқытылады: ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау кезінде әдебиет пен жұмыс істеу технологиясы, психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық және эмпирикалық түрлері, эксперименттік психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру технологиясы, деректер мен нәтижелерді ұсыну, психологиялық-педагогикалық зерттеулер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуы
Болашақ педагогтар мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру және қарапайым логикалық операцияларды орындау барысында танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған құзыреттерді дамытады. Алынған білім мектепжасына дейінгі баланы балабақшада математика және логика негіздері мен таныстыру және бастауыш мектепте нақтығылымдарды меңгеру кезеңдері арасындағы сабақтастықты қамтамасыз етуге үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі
Курстыңмақсатыболашақмұғалімдердіңмектепжасынадейінгібалалардыкөркемдік-эстетикалықтәрбиелеуқұралдары мен балалардың бейнелеу шығармашылығының ерекшеліктері туралы білім жүйесін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтар ерте және мектепжасына дейінгі балалардың және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың қабілеттері мен дағдыларын шығармашылық дамытудың заманауи арт-технологияларын, әдістемелерін, техникасы мен тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеу этикасы
Курсты меңгерген болашақ педагогтар мектепке дейінгі білім беруде зерттеу әдістері мен құралдарын дұрыстаңдау және этикалық қолдану бойынша ұсыныстар бере алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдары
Болашақ педагогтар мектепкедейінгі ұйымның тұрақты дамуымүддесінде мектепке дейінгі білім беру сапасын кешенді бағалау құралдарын, оның ішінде «Ерте балалық шақтағы қоршаған ортаны бағалау шәкілін» - ECERS пайдалана отырып, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында сапаны өзін-өзі бағалау бойынша деректерді жинайалады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім берудегі интерактивті технология және арт-терапия
Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың түзету-дамыту жұмысында АКТ және арт-терапияны қолданудың теориялық негіздерімен, арнайы білім берудегі заманауи даму және денсаулық сақтау технологияларымен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: әр түрлі сөйлеу тренажерларымен, интерактивті тақтамен, планшеттермен, арттерапия элементтері бар сабақтарды ұйымдастыруда қолданылатын жабдықтармен және т. б. жұмыс зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: санитарлық-гигиеналық нормалар мен сабақтарды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды, балалармен жұмыс жасауда компьютерлік технологияларды, арнайы педагогтың түзету-дамыту жұмысында арттерапия элементтерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі мектепке дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері
Бұл курстың мақсаты-баланың дамуы үшін ойынның құндылықтарын түсіну және баланың ойынға құқығын қамтамасыз ету; мектепке дейінгі ұйымда, отбасында, қалалар мен ауылдық жерлерде балалардың бос уақыттарында ойын қызметін педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру; мектеп жасына дейінгі балаларға өзін-өзі көрсету және шығармашылық белсенділік үшін ойын түрін таңдауға мүмкіндік беру; балалардың ойын бастамаларын құру шарттары
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалық шақтың материалдық мәдениетін (ойыншықтар) зерттеу бойынша семинар-практикум
Болашақ педагогтар әртүрлі эмпирикалық әдістерді қолдана отырып, ойыншықтарды балалық шақтың маңызды атрибуты және баланың тұлғасын ерте және мектепке дейінгі жаста дамыту және тәрбиелеу құралы ретінде зерделеуге қажетті зерттеу дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ерте және мектеп жасына дейінгі әлеуметтік-эмоционалдық даму
Болашақ педагогтардың ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалдық дамуы саласындағы құзыреттері сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық, ересектермен және құрдастарымен жағымды қарым-қатынас жасау, балалардың эмоционалдық интеллектін көрсету және топта жұмыс істеу дағдыларын дамытудың кәсіби тәсілдерінен егізделетін болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте және мектепке дейінгі балалық шақтың әлеуметтік-құқықтық қорғанысы
Болашақ педагогтар жетімбалалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға; нашар және деструктивті отбасылардан шыққан балаларға; қарулықақтығыстардың, экологиялықжәнетехногендікапаттардыңқұрбандарыболғанбалаларға; босқындар мен мигранттаротбасыларыныңбалаларынажәнет.б. әлеуметтік қорғау және құқықтық және ерікті көмек көрсету дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Үйдегі білім беру және мектепке дейінгі балалардың отбасылық тәрбиесі
Болашақ педагогтар отбасы тәрбиесін ұйымдастыруда ата-аналарғ апсихологиялық-педагогикалық қолдау көрсету дағдыларын меңгереді; мектеп жасына дейінгі балаларды үйде оқыту мәселелері бойынша кеңес беру көмегін көрсетуді пен әдістемелік қолдау көрсетуде тұлғалық-бағдарлы және сараланған тәсілдерді меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіпкерлік әрекет
Бұл курстың мақсаты сапалы мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігі мен өзгергіштігін қамтамасыз ету және баланың физикалық, шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін дамытуға ата-аналардың сұраныстарын қанағаттандыру үшін бағытты өзгерту бойынша қосымша білім беру қызметтерін ұсыну үшін қажетті білім мен дағдылар болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Авторлық жүйелер және даму мен тәрбиелеу әдістері
Болалшақ педагогтар Р.Штайнер, З.Дьенеш, М.Монтессори, Дж.Дьюи, Ф.Фребельжәнет.б. ерте дамыту және оқытудың дәстүрлі және инновациялық авторлық жүйелерін және әдістерін, амалдары мен тәсілдерін игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
Пәннің мақсаты: күрделі бұзылысы бар, екі және (немесе) бірнеше кемістігі бар балалардың психикалық және дене дамуының: керең-соқыр, ақыл-ойы артта қалушылық, церебральды сал ауруы, ақыл-ой ауырбұзылысы бар балалардың ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнде келесі тақырыптар: күрделі ақаудың мәнін қазіргі заманғы түсіну, шетелдік және отандық дефектологиядағы күрделі ақаулар мәселесінің жағдайы, көптеген бұзылулардың этиологиясы және дамуында ауытқуы бар балаларды диагностикалау мәселесі, классификациясы және күрделі бұзылыстары бар балалар топтары, күрделі ақаулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
Болашақ педагогтар мектепке дейінгі ұйым мен тәрбиеленушілердің әртүрлі типтегі отбасылары арасындағы өзара әрекет тестіктің әртүрлі траекторияларын әзірлеу үшін және құрмет, сенім және теңдік негізінде отбасын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың инновациялық нысандарын қолдану құзыреттерін меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларда сауат ашу әдістемесі
Курстың мақсаты – сөйлеу тіліне үйрету тарихында сауаттылыққа оқытудың әдіс-тәсілдері туралы түсініктерді анықтау, аналитикалық-синтетикалық әдістің негізгі кезеңдерін бөліп көрсету, оқудың негізгі дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру үшін түзету жұмыстарында ойын технологияларын қолдану, оқытуды қажет ететін балаларды әртүрлі әдістерді қолдана отырып оқыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде мынадай қабілеттер қалыптасады: сауаттылыққа оқытудың аналитикалық-синтетикалық әдісін қалыптастыру әдістерін қолдану, әр кезеңнің мақсаты мен міндеттері, жұмыста оқу мен жазуды қалыптастыру, фонематикалық есту қабілеттерін, графомоторлық дағдыларды, әріптерді талдау және дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
Курстың мақсаты арнайы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориясын түсіндіру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен тәрбие жұмысының негізгі әдістерін қолдану. Курста мыналар қарастырылады: арнаулы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориялық негіздері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерте түзеу-тәрбиелік көмек көрсету жүйесі (бұдан әрі – ЕББҚ), балалармен жұмыстың мазмұны мен формалары, дамытуды ынталандыру бағдарламалары, ЕББҚ баланың дене, психикалық, сөйлеу, неврологиялық жағдайын бағалау параметрлері, арнайы және жалпы білім беретін оқу орындары жағдайында оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу ерекшеліктері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас білімін, қазіргі педагогикалық, психологиялық ғылым мен теория негіздерін сипаттау, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен қамтамасыз ету.
- Анализаторлардың патологиясын, бастапқы және екіншілік бұзылыстың құрылымдық компоненттерін анықтау, интеллектуалды жеткіліксіздіктің ұқсас формаларын ажырата отырып, балалардың дамуындағы тежелулерді, бұзылыстарды диагностикалау және баланың анамнезін жинақтау.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арналған нормативтік-құқықтық құжаттар мен кәсіби деңгейдегі этикалық ұстанымдар негізінде, арнайы педагогика мен психологияның принциптеріне сүйеніп, әр түрлі жастағы балалармен логопедиялық түзету жұмыстарын ұйымдастыру.
- Мектеп жасына дейінгі мекемелерде тәрбие процесін дамыту бағдарламалары бойынша түзету жұмыстарын дайындау, интерактивті технологиялар мен арт-терапияны қолдану,логопедиялық жұмысты ұйымдастыру.
- Мектепке дейінгі балалар , соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде мектепке дейінгі білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Күрделі бұзылысы бар және мектепке дейінгі білім беру технологияларын пайдалана отырып, балаларға логопедтік тексеруді ұйымдастыруда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру іс-шараларын жоспарлау.
- Дизартрия кезінде логопедиялық түзету әдістерін, логопедиялық ырғақты, дыбыстарды қою әдістері мен тәсілдерін қолдану және тұтықпа кезінде логоритмика әдісін, балалардағы жазбаша сөйлеу бұзылыстарын жою мен алдын-ала түзету әдістерін пайдалана отырып, жүйелі сөйлеу тілі бұзылған балаларға оңтайлы жұмыстарды ұйымдастыру.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады
Ұқсас БББ
6B01904 Эргопедагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01904 Ерте қолдау педагогикасы (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01904 Арнайы педагогика: Тифлопедагогика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01904 Арнайы педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)