7M01801 Әлеуметтік педагогтерді даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі еңбек нарығында әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы сұранысқа ие, әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практикада іргелі және қолданбалы білімі бар, білім беру және әлеуметтік ұйымдарда әлеуметтік-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жоғары деңгейде ұйымдастыруға, жүзеге асыруға қабілетті, оқу, оқу-әдістемелік, оқудан тыс жұмыстарды жүргізу негіздерін меңгерген, жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрлерін, мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Мақсаты таңдалған ғылыми тақырып шеңберінде ғылыми зерттеулерді біліктілікпен жүргізуге ықпал ететін кәсіби және ғылыми-зерттеу құзыреттерін дамыту, отандық және шетелдік ғылымның соңғы теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, эксперименттік деректерді талдау, синтездеу және интерпретациялау, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын жетілдіру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізудің заманауи әдістерін қолдану. Оларды оқыту нәтижесінде магистранттар халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік қолдаудың педагогикалық стратегияларын әзірлейді және негіздейді, алған білімдерін кәсіби қызметте өзекті әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді шешу үшін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да әлеуметтік педагогиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – магистранттарда жоғары оқу орындарында әлеуметтік педагогиканы тиімді оқытуға қажетті құзіреттіліктерді дамыту, сонымен қатар осы бағыттағы білім беру бағдарламалары мен курстарын жобалау және енгізу дағдыларын қалыптастыру. Оқу нәтижесінде магистранттар оқу бағдарламаларын жасап, оқу-әдістемелік материалдарын жасап, білім алушылардың практикалық іс-әрекетін ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаңартылған білім мазмұнында әлеуметтік педагогиканың аксиологиялық негіздері
Қазақстандық білім беруді жаңғырту жағдайында магистранттардың әлеуметтік-педагогикалық қызметтің аксиологиялық негіздерін талдау қабілетін дамыту, бұл оларға білім беру тәжірибесіне әсер ететін құндылық нұсқауларын сыни тұрғыдан түсінуге және бағалауға, сондай-ақ қазіргі заманғы сын-қатерлер жағдайында білім беру үдерісін үйлестіруге және әлеуметтік интеграцияға ықпал ететін инновациялық тәсілдерді әзірлеуге және енгізуге мүмкіндік береді. Оқу нәтижесінде магистранттар әлеуметтік-педагогикалық қызметті зерттеудің әртүрлі тәсілдерін талдап, білім беру дамуының қазіргі кезеңінде осы қызметтің құндылықтарын анықтау үшін тарихи-педагогикалық мұраны ескеру қажеттілігі туралы қорытынды жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика бойынша заманауи тұжырымдамалар мен технологиялар
Пәннің мақсаты - жеке тұлғаның өзін-өзі дамытудың әртүрлі кезеңдерінде әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі жетілдірудегі соңғы теориялар мен технологияларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, әлеуметтік-педагогикалық технологияларды әзірлеу және пайдалану тәжірибесімен бөлісу. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу пәні туралы білімді эмпирикалық негіздеу, маңызды ұғымдарды анықтау: эксперименттік деректерге негізделген теориялық зерттеулер, әлеуметтік педагогиканың концептуалды және әдістемелік тәсілдері,әлеуметтік-педагогикалық қызметтің барлық құрылымдарындағы қазіргі заманғы ұғымдар мен технологияларды теориялық және практикалық қолдану. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар инновациялық зерттеу құралдарын әзірлей отырып, әлеуметтік педагогиканың заманауи тұжырымдамалары мен технологияларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы
Пәнді зерделеудің мақсаты -магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасызету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік және арнайы педагогика саласында жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты - магистранттардың әлеуметтік және арнайы педагогика саласында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдануға байланысты кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында білім алушылар диагностикалау, түзету жұмыстары, инклюзивті білім беруді сүйемелдеу және ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арналған жеке білім беру маршруттарын әзірлеу міндеттеріне қолданылатын заманауи цифрлық шешімдермен, алгоритмдермен және ЖИ құралдарымен танысады. Курстың практикалық бөлімінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің тиімділігін арттыру үшін ЖИ қолдану жағдайларын модельдеу, сондай-ақ түзету-дамыту және әлеуметтік жұмыстарда шешім қабылдауды қолдайтын интеллектуалдық жүйелерді жобалау қамтылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейімделу, оңалту және алдын алудың психологиялық негіздері
Курстың мақсаты – магистранттарда әлеуметтік педагогика объектілеріндегі әртүрлі психологиялық және әлеуметтік проблемаларды сәтті бейімдеуге, оңалтуға және алдын алуға ықпал ететін психологиялық механизмдерді, процестер мен әдістерді терең түсінуді дамыту. Оқыту нәтижесінде магистранттар алған білімдерін қолдау бағдарламаларын әзірлеу және жүзеге асыру, сондай-ақ балалар мен олардың отбасыларына оңалту және әлеуметтік жағдайларға бейімделу процесінде көмек көрсету үшін тиімді қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психологиялық-педагогикалық қолдау теориясы мен технологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың әртүрлі санаттарына оқу мен дамуға байланысты қиындықтарды жеңуге көмектесуге, сондай-ақ олардың тұлғалық өсуі мен әлеуметтік бейімделуіне жағдай жасауға бағытталған тиімді психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын әзірлеу және енгізу үшін қажетті қабілеттерін дамыту. Магистранттар оқу нәтижесінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің әртүрлі тәсілдерін салыстырады және нақты жағдайларға ең қолайлысын таңдайды, алған білімдері мен дағдыларын пайдалана отырып, студенттердің тұлғалық өсуі мен әлеуметтік бейімделуіне жағдай жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызмет
Қазіргі заманғы әлеуметтік, мәдени және педагогикалық міндеттерді ескере отырып, білім беру ұйымдарында әлеуметтік-педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін студенттердің жан-жақты білім, білік және дағдыларын дамыту. Магистранттар оқу нәтижесінде студенттерге қолдау көрсету және оларға сүйемелдеу, әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру, отбасымен және қоғаммен өзара әрекеттесу мәселелерін кәсіби түрде шешеді, сонымен қатар әлеуметтік даму және білім беру ортасындағы әлеуметтік жағымсыз құбылыстардың алдын алу бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дағдарыс орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Курстың мақсаты – магистранттарда әртүрлі контингенттері бар дағдарыс орталықтарының клиенттерімен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты тиімді жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ дағдарыстық жағдайлардан шығу мәселелерін және дағдарыс орталықтарында жұмысты ұйымдастырудың негізгі шарттарын, принциптері мен әдістерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде магистранттар клиенттердің отбасыларымен және басқа да әлеуметтік мекемелермен өзара әрекеттеседі, сонымен қатар қайталанатын дағдарыстардың алдын алу бойынша алдын алу жұмыстарын жүргізеді, дағдарыс орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс мәселелерін тиімді шешеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі
Мақсаты – магистранттарда білім беру бағдарламаларын тиімді әзірлеуге және жүзеге асыруға, білім беру ортасында балаларға қолдау көрсетуге және сүйемелдеуге, инклюзивті білім беру ортасын құру үшін отбасымен және басқа да мамандармен өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік беретін әлеуметтік педагогтың ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмысының әдістемесі саласында терең білім мен тәжірибелік дағдыларды дамыту. Ерекше қажеттіліктері бар балалардың құқықтарына, ерекше қажеттіліктері бар балалардың жіктелуіне және сипаттамаларына қатысты заңнамалық және нормативтік актілер меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дарынды балалармен әлеуметтік педагог қызметінің технологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың дарындылық педагогикасы мен психологиясы саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыту, сонымен қатар дарынды балалармен жұмыс істеу кезінде әлеуметтік қолдау көрсету әдістері мен технологияларын қолдана білу және олардың оқыту мен тәрбиелеу ерекшеліктерін талдау. Оқыту нәтижесінде магистранттар дарынды балаларды қолдаудың әртүрлі тәсілдері мен бағдарламаларының тиімділігін бағалайды, әр баланың ерекше қабілеттері мен қызығушылықтарын ескеретін жеке білім беру бағдарламаларын жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық мекемелердің қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Пән мақсаты - магистранттардың әлеуметтік-педагогикалық институттардың қызмет етуінің құқықтық негіздері туралы білімдерін дамыту. Курс білім беру, әлеуметтік қорғау, инклюзивті және арнайы білім беру саласындағы қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді қамтиды. Магистранттар кәсіби қызметте нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдану, жергілікті нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және білім беру ұйымындағы шешімдердің құқықтық сараптамасы дағдыларын меңгереді. Курс әлеуметтік және білім беру салаларында заңды және тиімді басқаруға қажетті құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті ортада психологиялық-педагогикалық қолдау
Курстың мақсаты – магистранттарды инклюзивті білім беру саласында кәсіби жұмысқа дайындау, оларға ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру және жүзеге асыру бойынша білім мен дағдыларды беру. Курс білім алушылардың әртүрлі санаттарын, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың теориялық және практикалық аспектілерін қарастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар білім беру қажеттіліктерін диагностикалау және түзету, жеке білім беру бағыттарын әзірлеу, білім беру ұйымдарында инклюзивті және қолдаушы атмосфераны құру дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогикалық қызметте жаңа технологияларды қолдану
Курстың мақсаты – магистранттардың қазіргі заманғы технологияларды клиенттердің әртүрлі санаттарының қажеттіліктеріне бейімдеу қабілетін дамыту, бұл әлеуметтік қолдау мен оқу үдерісінің сапасын арттыруға мүмкіндік береді. Оқыту нәтижесінде магистранттар жаңа технологияларды тәжірибеге енгізу нәтижелерін бағалайды, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды және мақсатты топтардың қажеттіліктерін ескере отырып, әлеуметтік педагогикалық қызметке жаңа технологияларды кіріктіретін инновациялық жобалар мен бағдарламалар жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы мекемелерде мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру әдістемесі
Курстың мақсаты – мүмкіншілігі шектеулі тұлғаларға арналған мекемелер, түзеу мекемелері, балалар үйлері және басқа да мамандандырылған ұйымдар сияқты ерекше санаттағы азаматтармен жұмыс істейтін мекемелерде мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін меңгеру. Курс шеңберінде магистранттар мәдени-демалыс қызметінің дамуының негізгі анықтамалары мен тарихи аспектілерін зерттейді. Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда бос уақытты ұйымдастыру тәсілдерінің эволюциясы қарастырылады, бұл қатысушылардың әлеуметтік-психологиялық салауаттылығы үшін мәдени-демалыс қызметінің маңыздылығы туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курс аясында магистранттар ерекше жағдайларда мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру бойынша білім алады, оқиғаларды әртүрлі жағдайларға (климаттық, әлеуметтік, ұйымдастырушылық) бейімдеу принциптерін түсінеді, іс-шаралар жоспарын құруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың дамуы
Курстың мақсаты – магистранттарда білім беру ортасында табысты жұмыс істеуге қажетті кәсіби құндылықтарын, жеке қасиеттері мен педагогикалық құзыреттіліктерін терең түсінуді дамыту. Оқу нәтижесінде магистранттар кәсіби өзін-өзі дамыту мүмкіндіктерін зерттейді, кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудың жеке бағдарламасын құрастырады және табысты жүзеге асырады, кәсіби құзыреттілігін жүйелі түрде жетілдіреді және педагогикалық мәселелерді шешуде шығармашылық белсенділік көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасын әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Курстың мақсаты – магистранттардың отбасымен өзара әрекеттесудегі заманауи әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, әртүрлі әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді тиімді шешу қабілетін дамыту, сонымен қатар отбасылық қарым-қатынастарды нығайтуға және отбасы жүйелерінің өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған қолдау бағдарламаларын ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистранттар отбасылық проблемаларды талдау және диагностикалау, сондай-ақ осы мәселелерді шешуге бағытталған қолдау бағдарламаларын әзірлеу және енгізу дағдыларын дамытады, қазіргі заманғы коммуникациялық әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, отбасылармен тиімді өзара әрекеттеседі, бұл оларға сенімді қарым-қатынас орнатуға және қиын жағдайларда қолдау көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәуекел тобындағы балаларды әлеуметтік педагогикалық қолдау
Курстың мақсаты – магистранттарда тәуекел тобындағы балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың тиімді бағдарламаларын әзірлеу және енгізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ олардың қажеттіліктерін диагностикалау және олардың әлеуметтік бейімделуі мен интеграциясы үшін жағдай жасау әдістерін меңгеру. Оқыту нәтижесінде магистранттар әлеуметтік-педагогикалық қолдауды қажет ететін жағдаяттарды модельдей алады және тиісті шешімдерді ұсына алады, теориялық білім мен практикалық тәжірибе негізінде тәуекел тобындағы балалармен жұмыс істеудің әдістері мен тәсілдерін таңдауды негіздей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әр түрлі категориядағы халықты әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Курстың мақсаты: әлеуметтік көмек пен халықты қорғауды жоспарлау дағдыларын дамыту, сонымен қатар қарастырылып отырған әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарына алғышарттар жасау. Мыналар меңгерілетін болады: халықты әлеуметтік қолдау және қорғау жүйесі: әлеуметтік қолдаудың негізгі нысандары, әлеуметтік саладағы ғылыми зерттеулердің тиімділігі, халықты қорғау саласындағы ғылыми-зерттеу және талдау және ғылыми-педагогикалық қызмет, халықты әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етудегі конституциялық, отбасылық, еңбек заңнамасының нормалары. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі қызметтің тиімділігін қамтамасыз ету, әлеуметтік қорғаудың құқықтық аспектілерін талдауды бағалау және ғылыми-зерттеу бағдарламаларын әзірлеу және енгізу дағдыларын қалыптастыру бойынша ғылыми зерттеулердің нәтижелерін салыстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі қорғаншылық, қамқоршылық және патронаж
Курстың мақсаты – магистранттарда қорғаншылық және қамқоршылық саласындағы маманның кәсіби қызметіне қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар қорғаншылық пен қамқоршылықты белгілеу және бала асырап алу тәртібін тіркеу әдістерін меңгеру. Қорғаншылық және қамқоршылық саласындағы проблемаларды анықтау және оларды шешу жолдарын ұсыну, олардың қызметінің нәтижелері бойынша қорғаншылық пен қамқоршылықты ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерінің тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік-терапиялық қызметі
Курстың мақсаты – магистранттарда әртүрлі санаттағы клиенттермен, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар балалар мен жасөспірімдермен жұмыс істеуде әлеуметтік-терапевтік әдістер мен технологияларды тиімді қолдану үшін қажетті теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың әлеуметтік бейімделуін және тұлғалық өсуін қолдауға бағытталған терапевтік іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу қабілетін дамыту. Оқу нәтижесінде магистранттар басқа мамандармен (психологтар, дәрігерлер) клиенттердің мәселелерін кешенді түрде шешуге, клиенттердің қажеттіліктерін талдауға және бағалауға, әлеуметтік және терапиялық көмек көрсетудің жеке бағдарламаларын әзірлеуге бағытталған пәнаралық өзара әрекеттесу құзыреттерін игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи ұғымдарды, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сондай-ақ ғылыми идеялар мен заңдылықтарды жүйелеу ерекшеліктерін жүйелі түрде түсіну. Шет тіліндегі түпнұсқа мәтіндердің мазмұнын талдау және түсіндіру, ғылыми ойды дәлелді жеткізу үшін диалогтық және монологтық сөйлеуді қолдану.
- Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, жоғарғы оқу орнында бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын түсіну және талдау, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу, магистранттарды оқуға және кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ынталандыру, оқу қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдалану.
- Әлеуметтік педагогика саласындағы ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесін қалыптастыру үшін ақпаратты түсіндіру, әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметін жетілдіру үшін заманауи тұжырымдамалар мен технологияларды зерттеу және қолдану, ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу әдістемесін әзірлеу, цифрлық форматта инновациялық білім беру технологияларын енгізу, студенттердің сауалнамасын ұйымдастыру, нәтижелерді талдау және бейне контентті әзірлеу.
- Жасанды интеллектті әлеуметтік және арнайы педагогикада технологияларды әзірлеу және енгізу арқылы қолдану, инклюзивті ортаға психологиялық-педагогикалық қолдауды талдау және бейімдеу, әлеуметтік-педагогикалық институттардың тиімді жұмыс істеуі үшін нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және енгізу, педагогтардың кәсіби өзін-өзі тану және дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, студенттердің жеке қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы мекемелерде мәдени және демалыс іс-шараларын ұйымдастыру.
- Жұмыстың жаңа тәсілдері мен әдістерін әзірлеу үшін әлеуметтік педагогиканың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу, жоғары оқу орындарында әлеуметтік педагогиканы оқыту әдістемесін әзірлеу және енгізу, әлеуметтік жұмыста бейімдеу, оңалту және алдын алудың психологиялық негіздерін талдау және қолдану. Дағдарыс орталықтарында әлеуметтік-педагогикалық іс-шараларды жүргізу, жеке қолдау көрсетудің әлеуметтік-терапевтік бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, тиімді көмек пен қолдау көрсете отырып, отбасыларды әлеуметтік қолдау шараларын ұйымдастыру және өткізу.
- Білім алушылар әртүрлі топтарымен жұмыс істеудің тиімді әдістерін жасау үшін психологиялық-педагогикалық қолдаудың теориясы мен технологиясын оқып-үйрену, дарынды балалармен жұмыс істеуде әлеуметтік педагог технологияларын енгізу, қызмет көрсету сапасын арттыру үшін әлеуметтік педагогикалық қызметте жаңа технологияларды қолдану. Қазақстанның әлеуметтік-педагогикалық саласында қорғаншылық, қорғаншылық және патронат жүйесін дамыту және енгізу, тәуекел тобындағы балаларға әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету және олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, халықтың әртүрлі санаттарына жан-жақты көмек көрсету.