7M01801 Әлеуметтік педагогика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік-педагогикалық салаларда іргелі және қолданбалы білімі бар әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетті жоғары деңгейде жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылым тарихы мен философиясы» пәні ғылым тарихын, ғылыми білімнің философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуын, сондай-ақ әдістемелік және педагогикалық құзыреттілікті тұтас түсінуді қалыптастыру. Пән ғылым мен философияның қарым-қатынас тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық мәселелермен, сондай-ақ олардың қазіргі жағдайындағы нақты ғылымдардың философиялық мәселелерімен таныстырады. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Оқу процесінде магистранттар ғылымның нақты салаларында негізгі философиялық, әдіснамалық, білім беру стратегияларын меңгереді; оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыра алады, әдістемелік құзыреттілікті дамытады; педагогикалық құндылықтар мен оқытудың инновациялық технологияларын, әр түрлі жағдайларды талдау арқылы тиісті кәсіптің құндылық қатынастарының ерекшеліктерін игереді, академиялық және кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің мәні. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің мазмұны, кезеңдері, ұйымдастырылуы. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістері. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің диагностикасы, мониторингі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Мақсаты: білім алушылардың адам туралы ғылымның бір бөлігі ретінде әлеуметтік педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы тұтас түсініктерді меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: Әлеуметтік педагогика мазмұнының мәдени-тарихи аспектілері. Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері. Әлеуметтену және әлеуметтік тәрбие жеке тұлғаның қалыптасуының әлеуметтік-педагогикалық феномені ретінде. Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің негізгі компоненттері, кезеңдері, әдістері мен технологиялары. Білім беру үдерісінде жасанды интеллект этикасын сақтау және оның мүмкіндіктерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық супервизия
Пән магистранттардың кәсіби қызметін талдау және маманның құзыретін дамыту үшін қадағалау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі қадағалаудың мәні; маманның саналы және бейсаналық әлеуетті мүмкіндіктерін талдау; клиенттермен қарым-қатынаста мұғалімнің құндылығын арттыру; кәсіби қиындықтарды шешу жолдары; мамандармен кері байланысты жүзеге асыру әдістері; әлеуметтік-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, кәсіби «күйіп қалудың» алдын алу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетті әкімшілдендіру
Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық қызметті әкімшілендірудің теориялық негіздерін игеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқарудың мәні. Әлеуметтік-педагогикалық қызметті әкімшілендіруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Басқару құрылымы. Ұйымдастырушылық басқару құрылымдарын жіктеудің негізгі тәсілдері. Білім беру жүйелерін басқару ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарыс психологиясы
Мақсаты: дағдарысқа қарсы бағдарламаларды өз бетінше құру дағдыларын және психологиялық көмек көрсету және әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету әдістерін үйрету. Мазмұны: дағдарыс психологиясының пәні, міндеттері және қалыптасу тарихы, ұғымдар жүйесі, күйзеліске ұшыраған, психикалық жарақат алған адам, жарақаттан кейінгі адам, психологиялық көмек көрсетудің стратегиясы, принциптері мен әдістемесі, суицидтік мінез-құлық жағдайындағы дағдарыстық араласу, психологиялық көмек көрсету әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Буллингтің әлеуметтік-педагогикалық профилактикасы
Пәннің мақсаты: білім беру процесінде білім алушыларға қатысты зорлық-зомбылықтың әртүрлі көріністеріне төзбеушілікті қалыптастыру; білім алушылардың ықтимал қауіптер мен қауіптер туралы хабардар болуын арттыру; балаларға қарсы бағытталған іс-әрекеттер үшін ата-аналардың жауапкершілігін арттыру; білім алушыларда адам құқықтарын, жеке тұлғаны адамның қайталанбас мәні ретінде құрметтеуге тәрбиелеу; білім алушыларда құқықтар туралы барабар идеяларды қалыптастыру адам және қауіпті жағдайлардағы мінез-құлық ережелері. балалар ортасында қорқытудың алдын алу жолдары туралы мұғалімдерді хабардар ету. Пән міндеттері: үйде, білім беру ұйымында, қоғамдық орындарда білім алушыларға зорлық-зомбылықтың барлық нысандарының алдын алу; ата-аналармен олардың әртүрлі қиын өмірлік жағдайларда білім деңгейі мен құзыреттілігін арттыру бойынша бірлескен жұмысты ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік бейімделу және реабилитация практикумы
Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік бейімдеу мен оңалтудың заманауи тұжырымдамалары мен бағыттарын меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік бейімдеу мен оңалтудың тұжырымдамалары мен бағыттары. Әлеуметтік бейімделу мен оңалтудың мәні. Тұлғаны әлеуметтік бейімдеу әдістері мен технологиялары. Қиын өмірлік жағдайға тап болған адамдарды әлеуметтік-педагогикалық оңалтуға бағытталған тиімді бағдарламалар құру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы..
Пән қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылымдағы басқару психологиясын оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық бағыттағы психологиялық пәндерді оқытудағы басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық кеңес берудің теориясы мен технологиясы
Мақсаты: білім алушылардың кредиттік оқыту технологиясы жағдайында студенттерді академиялық қолдаудың әдіснамалық және әдістемелік негіздерін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында студенттерді академиялық қолдаудың әдіснамалық негіздері. Студенттерді академиялық қолдаудың мәні мен мазмұны. ЖОО-да шетелдік білім беру практикасында және Қазақстанда студенттерді академиялық қолдауды ұйымдастыру модельдері. Академиялық қолдау технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламаларын жобалау және сараптау
Мақсаты: білім алушылардың білім беру бағдарламаларын жобалау және сараптау біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Мазмұны: білім беру бағдарламаларын жобалау және сараптау ұғымдарының мәні, функциялары. Білім беру бағдарламаларын жобалау ерекшеліктері. Білім беру бағдарламаларына сараптама жүргізу тәсілдері. Заманауи талаптарға сәйкес білім беру бағдарламаларын жетілдіру жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әр түрлі категориядағы халықты әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Мақсаты: білім алушылардың халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдау жолдары мен тәсілдерін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың жолдары мен тәсілдері. Әлеуметтену процесінде проблемалары бар тұлғаның дамуын әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың әдістері мен әдістері. Халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдау технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық акмеология
Мақсаты: ғылым ретінде педагогикалық акмеологияның негізгі ережелерін оқытуды дамытуға ықпал ету. Мазмұны: педагогикалық акмеологияның түсінігі мен мәні. Педагогикалық акмеологияның мақсаттары, міндеттері, бағыттары. Педагогикалық рефлексияның психологиялық-акмеологиялық негіздері. Педагогикалық қызметке этикалық-мәдени және акмеологиялық көзқарастар. Педагогикалық қоғамдағы толеранттылық. Кәсіби акмеологиядағы шығармашылықты дамытудың психологиялық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім берудегі эргономика
Мақсаты: магистранттардың педагогикалық эргономика негіздері бойынша кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыруға, қолжетімді, сапалы инклюзивті білім беру процесін ұйымдастыруды басқаруға ықпал ету. Мазмұны: тиімді, қол жетімді және эргономикалық білім беру кеңістігін қамтамасыз ету саласындағы білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін нормативтік - құқықтық актілер. Инклюзивті ұйымдарда тиімді, қолжетімді және эргономикалық білім беру кеңістігі мен білім беру процесін қамтамасыз етуге қойылатын заманауи талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогикалық іс әрекетті тьюторлық сүйемелдеу
Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік тьюторлықтың теориялық негіздері мен технологияларын меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: әлеуметтік тьюторлықтың түсінігі мен мәні. Білім беру ұйымдарындағы тьютордың рөлі. Халықтың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік тьюторлық бағдарламалар. Тьютордың әлеуметтік-педагогикалық қызметінің мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі әлеуметтік серіктестік
Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік серіктестіктің негізгі түсініктері, тұжырымдамалары, қолданыстағы модельдері және оны реттеу тәсілдері, білім беру ұйымдарымен және басқа әлеуметтік институттармен әлеуметтік серіктестік орнатудың мәні мен ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыруға, әлеуметтік серістестік технологияларын іске асыру дағдыларын меңгертуге ықпал ету. Мазмұны: Білім берудегі әлеуметтік серіктестіктің міндеттері. Әлеуметтік серіктестік теориясындағы базалық категориялар. Әлеуметтік серіктестіктің мәні мен мазмұны. Әлеуметтік серіктестік модельдері. Әлеуметтік серіктестік формалары. Әлеуметтік серіктестіктің субъектілері. Қазақстан Республикасының заңнамасы негізінде білім берудегі әлеуметтік серіктестікті жүзеге асырудың әдістері мен технологиялары. Әлеуметтік серіктестіктегі Еңбек және өзге де өзара қарым-қатынастарды реттеу тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ЖОО-да әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі
Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: қазіргі отандық және шетелдік ғылымда әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің теориялары мен тұжырымдамалары. Теориялық және практикалық бағыттағы әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың әдіснамалық және технологиялық ерекшеліктері. Әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру
Мақсаты: психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастырудың әдістемелік және теориялық негіздерін білім алушылардың меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: психологиялық қауіпсіздік тұрғысынан білім беру ортасының оқу-тәрбие жағдайлары, сондай-ақ білім беру практикасындағы зорлық-зомбылық проблемалары, тәрбиедегі зорлық-зомбылық, зорлық-зомбылықты анықтау және алдын алу ережелері, Қауіпсіз өзара іс-қимыл процесін ұйымдастыру, қолайлы психологиялық ахуал жасау тәсілдері қаралатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды және кәсіби қызметте пайдалану.
- Шет тілінде тиімді кәсіби қарым-қатынас жасау үшін, сондай-ақ жоғары білім беру контекстінде әлеуметтік педагогика мен басқару психологиясының теориялық және практикалық принциптерін дұрыс қолдануда қажетті білім мен практикалық дағдыларды игеру.
- Теориялық білімді дәлелдеу және кибертехнологияның кәсіби қызметте қолданылуын негіздеу, білім беру бағдарламаларын жобалау және бағалау, әлеуметтік серіктестікті басқаруды дәлелдеп көрсету, білім беру үдерісінде жасанды интеллект этикасын сақтау және оның мүмкіндіктерін пайдалану.
- Оқытудың қолайлы жағдайларын жасау, түрлі дағдарыс жағдайынан шығуда академиялық кеңес беру, әлеуметтік педагогикалық іс әрекетті тьюторлық сүйемелдеу, инклюзивті білім беруде және әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытуда инновациялық әдіс-тәсілдерді қолдану. Академиялық және кәсіби ортада коммуникация стратегиялары мен тетіктерін қолдану.
- Әр түрлі категориядағы халықты әлеуметтік-педагогикалық қолдауда және басқаруда, әлеуметтік бейімделу мен реабилитацияда іс-әрекеттің құралдарын қолдану;
- Ғылыми зерттеу нәтижелерін интерпретациялау және оны әлеуметтік-педагогикалық қызметке енгізуді ұсыну; академиялық адалдық пен парасаттылық қағидаттарын сақтау