6B01901 Логопедия в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және жалпы білім беретін мектепке дейінгі және мектеп білім беру ұйымдарында, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарында, инновациялық деңгейде және қазіргі заманғы білім берудің жаңартылған мазмұнына, сондай - ақ еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларда қызметті жүзеге асыруға қабілетті, арнайы білім беру саласындағы маман-логопед біліктілігі жоғары білімді, Әлеуметтік және мәдени дамыған, кәсіби құзыретті тұлғаны даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Курстың мақсаты - студенттерді адамның сенсорлық жүйесінің құрылымымен, қызметтерімен және патологиясымен таныстыру, есту, көру және сөйлеу күйінің диагностикасы, құлақ, мұрын, тамақ және көз аурулары бар балаларға көмек және күтім жасау болып табылады. Бұл пән аясында көру, есту және сөйлеуді түзету және компенсациялаудың әртүрлі әдістерімен танысу, студенттерді ақаулықтардың (бұзылыстың) алдын алу әдістерін және есту, көру және сөйлеу қабілеті бұзылған науқастарды оңалту әдістерін көрсетуге үйрету бойынша тақырыптар қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мүмкіндіктері шектеулі балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
Курстың мақсаты - студенттерді бұзылыстың клиникалық-психологиялық құрылымымен, ақыл-ой бұзылысы түсінігімен, этиопатогенетикалық заңдылықтарымен және интеллектуалдық бұзылыстардың классификациясымен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: интеллектуалдық жеткіліксіздіктің клиникасы мен динамикасының формаларын ажырата білу, мінез-құлықтың соматикалық және жүйке-психикалық бұзылыстары мен интеллектуалдық бұзылысы бар балалардың эмоционалды-еріктік сферасының ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медициналық генетика негіздері
Курстың мақсаты студенттерді генетиканың негізгі терминдерімен, сонымен қатар жеке тұлғада болатын тұқым қуалаушылықтың өзгергіштігімен және пайда болу себептерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде мынадай қабілеттер қалыптасады: хромосомалық құрылымның ауытқу ерекшеліктерін талдау, адамның тұқым қуалайтын патологиясының белгілері, жұмыс тәжірибесінде тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау, алдын алу және емдеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психопатология
Курстың мақсаты психикалық бұзылыстардың жағдайымен, қоршаған ортаның психопатологиялық өзгерістерге әсер етуімен, балалардағы психикалық бұзылыстардың этиологиясы мен патогенезімен, психопатиямен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер бала немесе жасөспірім тұлғасының дамуындағы тежелулер мен бұзылыстар туралы, дамуында ауытқуы бар балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы, дамуында ауытқулары бар балаларды психоәлеуметтік оңалту әдістерін,психологиялық әдістердің мүмкіндіктерін бағалайды және ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Невропатология негіздері
Курстың мақсаты – баланың жүйке-психикалық дамуының заңдылықтары мен механизмдерін, жас ерекшелік дағдарысының қолайлы және қолайсыз ағымының белгілерін, нормативті және жас ерекшелік дағдарыстарды, жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөліктерінің негізгі патологиялық процестердің этиологиясы мен клиникалық көрінісін анықтау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер невропатологияның негізгі ұғымдары мен категорияларының жүйесін, жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясын, жүйке жүйесі ауруларының негізгі нозологиялық формаларын, олардың этиологиясы мен патогенезін, баланың постнатальді онтогенезінің негізгі неврологиялық және басқа да жүйке жүйесінің бұзылыстарының алғашқы диагностикасын жүргізу жайлы меңгереді, бала өмірінің анамнезін жинау әдістерін қолдана алады, аурулардың жіктелуін ажыратады және ХАЖ-10 кодтауын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Курстың мақсаты – халықаралық деңгейде мүмкіншілігі шектеулі тұлғаларды оқыту саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілер туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасындағы арнайы білім берудің құқықтық негіздері, арнайы білім беру жүйесінің заманауи құрылымы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасында тәрбиелеуге байланысты құқықтық реттеу мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық риторика
Пәннің мақсаты: «Педагогикалық риторика кәсіби педагогикалық қарым-қатынастағы жағдаяттың негізгі құрамдас бөлігі ретінде» ұғымын ашу, мұғалімнің сөйлеу әрекетінің ерекшеліктерін, сөйлеу әрекетінің түрлерін, кезеңдері мен механизмдерін, тиімді қарым-қатынасты ұйымдастыру ережелерін анықтау. Пәнді оқу кезінде келесі сұрақтар қарастырылады: қарым-қатынастың әр түрлі салаларында сөйлеуге әсер ету әдістері мен тәсілдері, сөйлеу мәнерлілігінің құралдары, қарым-қатынас сипаты және оның барысында жасалған мәтіндерді талдау және бағалау, қарым-қатынас жасау сенімділігін жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы педагогтың этикасы мен деонтологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерді педагогикалық этика, мұғалімнің кәсіби және тұлғалық өсуі мен дамуының негізгі ұғымдарымен таныстыру, педагогикалық қызмет нормасының қазіргі заманғы талаптары мен факторларын бағалау. Келесі тақырыптар қарастырылады: мұғалімнің кәсіби және тұлғалық өсуінің міндеттері, мәселелері, кедергілері мен ресурстары, кәсіби және тұлғалық дамудағы мақсат қою, педагогикалық қызметтегі психикалық жағдайды өзін-өзі реттеу, кәсіби және тұлғалық өсудің жеке бейнесін жобалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты: білім беру процесіндепсихологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдылар мен базалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: әртүрлі бұзылулары бар балалардыңсөйлеуінтексеруерекшеліктері,мектепкедейінгіжәнемектепжасындағыпсихологиялық-педагогикалықсипаттамалары, диагностиканыңәртүрлітүрлері мен әдістерізерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: психологиялық-педагогикалық диагностика кезінде зерттеу түрлерін анықтау қабілетті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедия негіздері
Курстың мақсаты: студенттерге балалардың сөйлеу тілін дамыту және түзету жұмыстарының ерекшеліктерін, сөйлеу тілінің бұзылуының психолингвистикалық және клиникалық-физиологиялық аспектілерін анықтауға үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарын анықтау, дифференциалды диагностикалау, әртүрлі типтегі мекемелер жағдайында түзету және тәрбиелік логопедиялық әсер етудің негізгі бағыттарын белгілеу бойынша кәсіби дағдылар мен біліктіліктерді білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Пәннің мақсаты – арнайы педагогика ұғымының принциптерін, әдістемесі мен зерттеу әдістерін, ғылыми негіздерін, жалпыланған теориялық идеяларын анықтау. Курс: қазіргі заманғы арнайы білім беру, объектісі мен пәні, мақсаттары мен міндеттері, арнайы педагогиканың ғылыми негіздері, талдау әдістерін қолдану, даму тарихынан алынған ғылыми материалдарды салыстыру және арнайы педагогиканың қазіргі жағдайын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курстың мақсаты – дамуында ауытқуы бар балалар тобына тән белгілерді және норманы салыстыру негізінде арнайы психологияның концептуалды және теориялық негіздерін, психиканың қалыпты және қолайсыз жағдайларда даму заңдылықтарын түсіндіру. Психикалық даму сипатының заңдылықтары мен патогендік фактордың ауырлығына тәуелділігі, педагогикалық экспериментте диагностикалық әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие процесінде түзету бағыттары мен әдістерін талдау қарастырылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сөйлеуді дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – балалардың сөйлеуін дамытудың мақсаттары мен міндеттерін, сөйлеу тілін дамыту бойынша балалармен жұмыс жүргізудің әдістері мен тәсілдерін, сабақтарды ұйымдастырудың құралдары мен формаларын, әртүрлі бұзылыстары бар мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің даму деңгейін диагностикалау және тіркеуге алу. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер: сабақты ұйымдастыруды қамтамасыз ететін құжаттаманы жүргізу, сөйлеуді дамыту әдістемесін меңгеру, оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін меңгеру, дидактикалық ойындарды таңдау және кіші, орта, үлкен және даярлық топ балаларының сөздік қорын байыту және белсендіруге арналған дидактикалық жаттығуларды меңгеру қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балалардың дамуы
Пәннің мақсаты – ерте жас балалардың әлеуметтік-тұлғалық даму ерекшеліктерін теориялық тұрғыдан зерттеу және жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктерін және баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, ерте жастағы баланың физикалық және ерекше психикалық даму көрсеткіштерін талдау. Осы пәннің аясында келесі мәселелер қарастырылады: білім берудің қазіргі кезеңіндегі мектеп жасына дейінгі балалар педагогикасы, баланың жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктері және анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, ерте жас балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, «үш жас дағдарысы» мәселелері, ерте жас балалардағы диагностика, алдын алу, тәрбиелеу технологияларын таңдаудағы басымдықтар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Логопсихология
Пәннің мақсаты – логопсихология саласындағы теориялық білімді және сөйлеу тілі бұзылған тұлғалармен психодиагностикалық, психокоррекциялық және кеңес беру жұмыстың практикалық негіздерін көрсету. Курста: сөйлеу тілі бұзылған тұлғалардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес диагностикалық әдістерді таңдаудағы пән аралық тәсілдер, сөйлеу тілі әртүрлі бұзылыстары бар тұлғаларға психологиялық-педагогикалықзерттеужүргізужәнеоныңнәтижелерінтүсіндіру, психологиялықтүзетужәнепсихологиялықкеңес беру мазмұны, сөйлеутіліәртүрлібұзылыстары бар адамдарғапсихологиялықкөмеккөрсетужүйесі, сөйлеу тілі бұзылған балалардың әлеуметтік-психологиялық бейімделуінің жағдайы мен ережелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Пәннің мақсаты – арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында ерте жас балалар мен мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту және балалар өмірін ұйымдастыру саласында педагогикалық мәдениеті мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: түзету-дамыту ортасын ұйымдастыру, оны әдістемелік қамтамасыз ету, ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды табысты әлеуметтендіру мақсатында білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салаларында түзету жұмыстарын жүргізу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру, түзету және дамыту әсерін жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сөйлеу тілін зерттеу әдістемесі
Пәннің мақсаты: балалардың ерте вербальды және вербальдыға дейінгі даму заңдылықтарын, балалардың сөйлеуін зерттеу әдістері мен тәсілдерін анықтау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде мынадай қабілеттер қалыптасады: сөйлеу тілі бұзылыстарының психолингвистикалық және клиникалық-физиологиялық аспектілері, мектепке дейінгі және мектептегі түзету мекемелерінде әртүрлі бұзылыстары бар балалардың сөйлеу тілін тексеруді ұйымдастыру, бастапқы сөйлеудің дамымауы мен сөйлеу бұзылыстарының дифференциалды диагностикасының негіздері, тұлғаның сөйлеу дамуын зерттеудің принциптері мен әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды ерте диагностикалау және түзету жұмысын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: баланы тексерудің мазмұнын, міндеттерін және ұйымдастыру формаларын түсіндіру, ерте психомоторлы дамуды ынталандыруға ықпал ету, балалардың психикалық дамуының ауытқуларының клиникалық-психологиялық-педагогикалық диагностикасын қарастыру. Осы пәннің аясында келесі мәселелер қарастырылады: баланың психомоторлық дамуының жас ерекшеліктерін қалыптастыру, психопатологиялық зерттеулер, медициналық диагностика, нейропсихологиялық тестілеу, әртүрлі бұзылуларды диагностикалау және қарым-қатынастағы мінез-құлықты бағалау, медициналық және педагогикалық жұмыс жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедиялық ырғақ
Курстың мақсаты- мектепкедейінгібілім беру ұйымдарында сөйлеу тілі бұзылған балаларға арналған логоритмикалық жаттығуларды қолдану, сөйлеу патологиясы бар адамдарғамузыкалық-ритмикалық әсеретудің теориялық негіздерін зерттеу және түсіну, онтогенездегі қозғалыс дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: логопедиялықдиагностикағалогоритмикалықәсеретуерекшеліктеріжәнемамандандырылғанмекеменіңтүрі, білім беру ұйымдарындасөйлеутілініңбұзылуыныңалдыналудыжоспарлаужәнежүзегеасыру, түзету жұмыстарын жүргізу, сөйлеу тілі бұзылған балалар, жасөспірімдер, ересектер топтарында логопедиялық ырғақтарды жүргізу әдістерін енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ойын әдістемесі түзете-дамыту технологиялары
Пәннің мақсаты – балаларды оқыту мен тәрбиелеуде ойын технологияларын қолданудың теориялық негіздерімен таныстыру. Осы пәннің шеңберінде келесі мәселелер: түзету-дамыту сабақтарының мақсаты мен міндеттерін жоспарлау және анықтау, қазіргі заманғы дамыту және денсаулық сақтау технологияларын қолдана білу, балалар үшін психологиялық қолайлы түзету-дамыту ортасын құруды, негізгі білім беру дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру бойынша түзету жұмыстарында ойын технологияларын пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дыбыс айту бұзылысын түзету жұмысының әдістемесі
Пәннің мақсаты: дыбыс айтылуының бұзылысын түзету іс-әрекетінің принциптерін анықтау, сөйлеуі бастапқыда дамымаған тұлғалардың дыбыстық айтылуын зерттеу әдістерін және логопедиялық зондтарды пайдалана отырып, дыбыстың айтылуын еліктеу арқылы түзету әдістерін, кезеңдерін қолдану, қойылған дыбыстарды автоматтандыру және дифференциациялау, оларды сөйлеуге қосу. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: диагностикалық әдістер мен тісәлдерді анықтау, оларды жүзеге асыру тәртібі, ана тілінің дыбыстарының бұзылу формасын саралау, сөйлеу картасын толтыру және алынған сауалнама мәліметтерді дұрыс түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұтықпа кезінде түзеу жұмысының әдістемесі
Курстың мақсаты - студенттерді тұтықпаның этиологиясы мен патогенезімен, тұтықпасы барлардың психологиялық-педагогикалық және клиникалық ерекшеліктерімен, күрделі психологиялық-педагогикалық оңалтудың негізгі жүйелерімен, логопедиялық және психотерапевтік технологиялармен таныстыру. Балалардың тұтықпасын түзетуде логоритмиканы қолдану, тұтықпасы барлардың сөйлеуінің интонациялық жағын түзету және олардың алдын алу қарастырылатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балалармен логопедиялық жұмыс
Курстың мақсаты – арнайы білім беру ұйымдарындағы ерте жас балаларға түзету көмегін ұйымдастыру шарттарын, дер кезінде түзету қолдауы мен қамтылмаған балалардағы екіншілік бұзылыстың пайда болу себептерін, сөйлеу тілінің бұзылыстарының ерекшеліктерін анықтау. Пән: балалардың жасынескере отырып логопедиялық тексеру жүргізуді, әдістемелік құралдарды пайдалануды, бала отбасына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді жүзеге асыруды, бірінші кезеңде балаларды скринингтік тексерудің мақсаттары мен міндеттері, даму бұзылыстарын ерте анықтау мен түзетуді дифференциалды диагностик нық арастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім берудегі интерактивті технология және арт-терапия
Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың түзету-дамыту жұмысында АКТ және арт-терапияны қолданудың теориялық негіздерімен, арнайы білім берудегі заманауи даму және денсаулық сақтау технологияларымен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: әр түрлі сөйлеу тренажерларымен, интерактивті тақтамен, планшеттермен, арттерапия элементтері бар сабақтарды ұйымдастыруда қолданылатын жабдықтармен және т. б. жұмыс зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: санитарлық-гигиеналық нормалар мен сабақтарды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды, балалармен жұмыс жасауда компьютерлік технологияларды, арнайы педагогтың түзету-дамыту жұмысында арттерапия элементтерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелі сөйлеу бұзылыстарымен жұмыс жасаудың түзету әдісі
Пәннің мақсаты - студенттерді онтогенездегі сөйлеу әрекетінің қалыптасу заңдылықтарымен және ерекшеліктерімен таныстыру, жүйелі сөйлеу бұзылыстарының (алалия, афазия, ЖСТД) пайда болу себептерін, сөйлеу және сөйлей алмаудың көріну сипатының белгілерін түсіндіру. Пәнді оқу процесінде келесі мәселелер қарастырылады: осы санаттағы балаларды психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуді жүзеге асыру, түзету жұмыстарының үдерісін жақсарту үшін әріптестермен ынтымақтастықта жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың бойында теориялық, тәжірибеге бағдарланған және технологиялық білімді интеграциялау арқылы кәсіби ұстанымын қалыптастыру, инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы, білім берудегі инновациялық әдістерді іске асырудың ерекшелігі, жаңа нәрсені қабылдауға инновациялық дайындық, кәсіпте шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру жайлы ақпаратпен қамтамасыз ету. Білім берудегі инновациялық технологияларды дамытудың тұжырымдамалары, идеялары мен бағыттары, дәстүрлі педагогикалық технология, гуманистік білім беру технологиялары, оқытудың интерактивті әдістері мен ойын технологиялары, дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологиялар сабақтастығы негізінде инновацияларды әзірлеу жолдары, ұжымдық оқытудың технологиялық жүйесі зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін жүзеге асыруда инновациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін талдай алады, білім беру процесінде әдістемелер мен тәсілдерді, заманауи инновациялық технологияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жазбаша сөйлеу тілі бұзылған балалармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру
Курстың мақсаты – қалыпты және патологиялық жағдайларда балалардың жазу және оқу процесінің психофизиологиялық механизмдерін түсіндіру, дислексия, дисграфия механизмдерінің физиологиялық, психологиялық, лингвистикалық аспектілерін, дислексияның этиологиясы мен патогенезін түсіну, дисграфия, жазу бұзылыстарының себептерін, механизмдерін, белгілерін, ағымын, құрылымын анықтау. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: кіші бастауыш мектеп жасындағы балалардың жазу бұзылыстарын жою және алдын алу бойынша түзету жұмыстарын жүргізуде әдіс - тәсілдерді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтудың негізгі бағыттарының принциптерімен, мақсаттарымен және міндеттерімен таныстыру, жеке тұлғаны әлеуметтендіру бойынша іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру. Курс: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтудың негізгі бағыттары, баланың тұлғалық дамуындағы бұзылулардың себептері, балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік ортаға бейімделуі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қалыпты ортада интеграциялау мәселелері, ата-аналардың әлеуметтік-психологиялық оңалту ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеуге дайындаудың шарты ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
Пәннің мақсаты: күрделі бұзылысы бар, екі және (немесе) бірнеше кемістігі бар балалардың психикалық және дене дамуының: керең-соқыр, ақыл-ойы артта қалушылық, церебральды сал ауруы, ақыл-ой ауырбұзылысы бар балалардың ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнде келесі тақырыптар: күрделі ақаудың мәнін қазіргі заманғы түсіну, шетелдік және отандық дефектологиядағы күрделі ақаулар мәселесінің жағдайы, көптеген бұзылулардың этиологиясы және дамуында ауытқуы бар балаларды диагностикалау мәселесі, классификациясы және күрделі бұзылыстары бар балалар топтары, күрделі ақаулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
Курстың мақсаты арнайы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориясын түсіндіру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен тәрбие жұмысының негізгі әдістерін қолдану. Курста мыналар қарастырылады: арнаулы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориялық негіздері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерте түзеу-тәрбиелік көмек көрсету жүйесі (бұдан әрі – ЕББҚ), балалармен жұмыстың мазмұны мен формалары, дамытуды ынталандыру бағдарламалары, ЕББҚ баланың дене, психикалық, сөйлеу, неврологиялық жағдайын бағалау параметрлері, арнайы және жалпы білім беретін оқу орындары жағдайында оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу ерекшеліктері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дизартрик балалармен түзету жұмысының әдістемесі
Пәннің мақсаты: дизартрияның этиологиясы мен патогенезін, әртүрлі типтегі дизартриясы бар балалардың психологиялық-педагогикалық және клиникалық ерекшеліктерін анықтау, дизартрия себептерін, сөйлеу белгілерін түсіну, дизартрия диагнозы қойылған баланың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерінің мінездемесін сипаттау. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: балалардағы дизартрияның негізгі формалары мен түрлері, дизартриясы бар балаларды кешенді логопедиялық оңалту жүйесі, дизартрияны қалпына келтіруде қолданылатын негізгі логопедиялық технологиялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақыл-есі кем балалармен логопедиялық жұмыс
Пәннің мақсаты – ақыл-есі кем баламен логопедиялық жұмысты жүргізудің формаларын, мазмұнын және әдістерін оқу, ақыл-есі кем балалардың сөйлеу тілінің бұзылуын зерттеу, диагностикалау және түзету. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: кәсіби іс-әрекетте заманауи логопедиялық технологияларды қолдану, сөйлеудің біріншілік және екіншілік бұзылыстарының алдын алу, сенсомоторлық және когнитивті дамуының алдын алу жұмыстары, оқу, сөйлеуді ұйымдастыру және өткізу, тіл бұзылыстарының әртүрлі формалары бар балалармен терапия және түзету-дамыту сабақтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Tүрлі ұйымдарда логопедиялық жұмыстарын ұйымдастыру
Курстың мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету-педагогикалық іс-әрекеттің технологияларын қолдану, психикалық және сөйлеу процестерін дамыту әдістерін қолдану. Курс: логопед жұмысын логопункт, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті, оңалту орталығы, психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация, түзету жұмысын жоспарлау, топты жұмысқа қабылдау жағдайында ұйымдастыру ерекшеліктері, балаларды оқыту, оқу-әдістемелік материалды рәсімдеу, мүмкіндігі шектеулі балалар отбасына көмек көрсету, мұғалімдерге кеңес беруді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларда сауат ашу әдістемесі
Курстың мақсаты – сөйлеу тіліне үйрету тарихында сауаттылыққа оқытудың әдіс-тәсілдері туралы түсініктерді анықтау, аналитикалық-синтетикалық әдістің негізгі кезеңдерін бөліп көрсету, оқудың негізгі дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру үшін түзету жұмыстарында ойын технологияларын қолдану, оқытуды қажет ететін балаларды әртүрлі әдістерді қолдана отырып оқыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде мынадай қабілеттер қалыптасады: сауаттылыққа оқытудың аналитикалық-синтетикалық әдісін қалыптастыру әдістерін қолдану, әр кезеңнің мақсаты мен міндеттері, жұмыста оқу мен жазуды қалыптастыру, фонематикалық есту қабілеттерін, графомоторлық дағдыларды, әріптерді талдау және дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
Пәннің мақсаты: аутизмі бар баланың әртүрлі мінез-құлқының ерекшеліктері мен себептерін анықтауға үйрету. Пәнді меңгеру аясында: әлеуметтік-тұрмыстық бейімделу, АСД бар мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға дайындықты қалыптастыру әдістемесі, негізгі іс-әрекет, көрнекі-тиімді ойлауды дамыту және АСД бар балаларда өз денесін тұтас қабылдауды қалыптастыру зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: АСД бар баламен байланыс орнату және өзара әрекеттесу кезінде ойын әрекеттерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
- Анализаторлардың патологиясын, бастапқы және екіншілік бұзылыстың құрылымдық компоненттерін анықтау, интеллектуалды жеткіліксіздіктің ұқсас формаларын ажырата отырып, балалардың дамуындағы тежелулерді, бұзылыстарды диагностикалау және баланың анамнезін жинақтау.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арналған нормативтік-құқықтық құжаттар мен кәсіби деңгейдегі этикалық ұстанымдар негізінде, арнайы педагогика мен психологияның принциптеріне сүйеніп, әр түрлі жастағы балалармен логопедиялық түзету жұмыстарын ұйымдастыру.
- Әр түрлі мекемелерде тәрбие процесін дамыту бағдарламалары бойынша түзету жұмыстарындаойын, интерактивті технологиялар мен арт-терапияны қолдану,логопедиялық жұмыстыұйымдастыру.
- Ерте жастағы балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту, балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін талдау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа үйрету әдістерін қолдану арқылы отбасының бірлескен жұмысын жоспарлау.
- Бала дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының негізгі бағыттарын құру, сөйлеу тілін зерттеу әдістерін қолдану, сөйлеу бұзылыстары бар дифференциалды зерттеулердіталдау.
- Аутистік спектрдің бұзылулары бар балаларда коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру мақсатында, күрделі бұзылысы бар және ақыл есі кем балаларға логопедтік тексеруді ұйымдастыруда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру іс-шараларын жоспарлау.
- Балалардағы дыбысты айтуды түзеу кезінде түзету жұмыстарының кезеңдерін құру және модельдеу, сөйлеу қабілеті бұзылған балалар тобында логопедиялық ырғақты, дыбыстарды қою әдістері мен тәсілдерін қолдану.
- Дизартрия кезінде логопедиялық түзету әдістерін, тұтықпа кезінде логоритмика әдісін, балалардағы жазбаша сөйлеу бұзылыстарын жою және алдын-ала түзету әдістерін пайдалана отырып, жүйелі сөйлеу тілі бұзылған балаларға оңтайлы жұмыстарды ұйымдастыру.