Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01430 Бейнелеу өнері және сызу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Әлемдік және қазіргі заман бейнелеу өнерінің тұжырымдамалық негіздері

    Мақсаты: әлемдік және қазіргі заманғы өнер тарихының теориялық тұжырымдамалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: "Тарих тұжырымдамасы" ұғымы. Әлемдік өнердің даму кезеңдері мен заңдылықтары. Ежелгі заманнан ХІХ ғасырға дейінгі әлемдік өнердің негізгі ескерткіштері. Әр түрлі замандар мен халықтардың көрнекті суретшілерінің өмірбаяны мен шығармашылығы. Өнердің түрлері мен жанрлары, олардың ерекшеліктері. Әлемдік және заманауи өнердің бағыттары, стильдері мен тенденциялары. Бейімді білім беру технологиялары және олардың оқу процесіне әсері. Оқытушыларға арналған ЖИ-ассистенттер: жасанды интеллект көмегімен оқу процесін құру және басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылыми таным заңдылықтары мен ғылыми рационализм, оның формалары, тарихи түрлері және ғылымның даму жолдары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым философиясы пәні. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен үрдістері. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Философиялық әдістер. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Ғылымды компьютерлендіру. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейнелеу өнеріндегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: магистранттардың бейнелеу өнерінде цифрлық технологияларды тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру; заманауи цифрлық құралдар мен бағдарламаларды игеру арқылы шығармашылық жобаларды жоспарлау, іске асыру және бағалау дағдыларын дамыту; ұлттық мәдениет пен дәстүрлі өнерді цифрлық жаңғырту және танымал ету мүмкіндіктерін зерттеу. Мазмұны: Цифрлық технологиялар заманауи өнердің бір түрі ретінде. Қазіргі бейнелеу мәдениетін дамыту бағытындағы цифрлық бейнелеу өнері. Постмодернизмнің жаңа көркемдік парадигмасын қалыптастыру негіздері. Дәстүрлі кескіндемені біріктіруге арналған сандық технологиялар. Үш өлшемді графика компьютерлік графиканың бір түрі ретінде. 3D нысандарын модельдеу әдістері. Глитч-арт. Алгоритмдік өнер. Фракталдық өнер. Компьютерлік графика. Векторлық графика. Сандық коллаж. Генеративті өнер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер теориясы мен практикасы

    Мақсаты: адамзат қоғамының дамуымен өнер дамуының үздіксіздігін, стильдер мен бағыттардың өзгеруінің тарихи шарттылығын, олардың сабақтастығын, дәстүрдің рөлін және одан әрі даму қажеттілігін, ұлттық ерекшелігін, өнер синтезінің проблемаларын көрсету мүмкіндігі. Мазмұны: бейнелеу өнері тарихының пайда болу теориясы және негізгі кезеңдері. "Қолжазба", "стиль", "мектеп", "ұлттық сипат", "дәстүр" ұғымдарының анықтамалары. Шығарманы қабылдаудағы көркемдік құралдардың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Қызметкерлерді тиімді басқарудың жүйелі білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Басқару психологиясына кіріспе. Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Басқару жүйесіндегі тұлға. Ұйымның мотивациясы мен тиімділігі. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы стресс және эмоционалды күйзеліс. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Бағыныштының тұлғасы. Басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Мәтін мазмұнның әр түрлі деңгейімен шетелдік түпнұсқа дереккөздерді оқу үшін тілдік құзыреттілікті жетілдіру. Мазмұны: Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындау: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді рефераттау, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндеме. Шынайы жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіби ақпаратты қамтитын лекцияларды, хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Мамандығы бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеу презентациясы, ғылыми пікірталас, ғылыми дебаттар, ситуациялық ойындарды пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сызуды оқытудың ғылыми-практикалық әдістерінің ерекшелігі

    Мақсаты: белсенді педагогикалық және шығармашылық қызмет үшін қажетті жоғары графикалық мәдениеті мен кәсіби шеберлігі бар бейнелеу өнері және сызу мұғалімін тәрбиелеу. Мазмұны: Сызуды оқытудың ғылыми-практикалық әдістерінің ерекшелігі. Мәдениет жүйесіндегі сурет және оның қоғам мен білім берудегі қызметі. Жобалық пәндер бойынша оқу сабақтарының мазмұны мен ұйымдастырылуы. Оқу сабақтарында Материалды ұсыну және жүйелеу принциптері мен әдістері. Жобалау қызметі саласындағы маманның көркемдік-жобалау қызметін қалыптастыру бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыс. Көркем-жобалық білім берудегі заманауи үрдістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызу және компьютерлік графика

    Мақсаты: компьютерлік графикада графикалық құрылыстарды орындау кезінде жұмыс дағдыларын қалыптастыру, сонымен бірге сызбаны құру кезінде алынған компьютерлік графиканың теориялық және практикалық білімдерінің жиынтығын ұтымды пайдалану мәселелерін шешу. Мазмұны: Компьютерлік графиканың қазіргі даму тенденциялары. Заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, кескінді өңдеу құралдары. Нысандарды құрудың негізгі құралдары. Нысандарды немесе олардың жеке элементтерін өзгерту, өзгерту және өңдеу. Сызбадағы есептерді шешу үшін компьютерлік графика құралдарын таңдау және пайдалану әдістері. Сызбаны орындаудың компьютерлік технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем-педагогикалық білім тарихы

    Мақсаты: көркемдік білім берудің теориялық негіздерін қалыптастыру: көркемдік білім берудің заңдылықтары мен принциптері; көркемдік білім беруді ұйымдастыру мен іске асырудың әдістері мен әдістемесі. Мазмұны: Көркемдік білім берудің заңдылықтары мен принциптері. Көркемдік білім берудің құралдары мен формалары. Көркемдік білім беруді ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістері мен әдістемесі. Көркемдік білім беру саласындағы инновациялар. Көркемдік білім берудегі проблемалық оқыту технологиялары. Көркемдік білім берудегі интерактивті оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сәндік сурет

    Мақсаты: шығармашылық қабілеттерін дамыту, сәндік сурет салу саласында кәсіби көркемдік білім мен дағдыларды игеру, шығармашылық өзіндік бірлік ретінде өзін-өзі тану. Мазмұны: Натюрморттың сәндік формаларын іздеу және шешу, натюрморттың сәндік үлгісі. Күрделі натюрмортты шешуде «гризайль» техникасын қолдану. Интерьердің сәндік үлгісін салудағы жұмсақ материалдар. Эскиздердегі анималистік безендіру. Декоративті пейзаж суреті. Сәндік портретті эскиздеу. Пішіндерді безендіруге және текстуралық өңдеуге заттай қою. Натурщиктың сәндік суреті («гризайль» техникасындағы портрет, атрибуттары бар натурщиктың сәндік портреті. интерьердегі адам фигурасының сәндік шешімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дизайндағы инновациялық материалдар мен технологиялар

    Мақсаты: Дизайндағы инновациялық материалдар мен технологияларды қолдану саласында білімді қалыптастыру, олардың даму перспективасын түсіну. Мазмұны: Инновация ұғымдары. Техника мен дизайндағы заманауи инновациялық технологиялар. Инновацияның экономикалық тиімділігі мен техникалық орындылығын талдау әдістері. Техникалық жүйенің негізгі түсініктері. Инновациялық жүйелерді модельдеу ерекшеліктері. Инновацияны құру кезіндегі мақсат ұғымы. Таңдау критерийі. Инновациялық материалдар мен технологиялардың мысалдары. Инновациялық жоба және жобаларды басқару. Инновациялық корпоративтік басқару. Елдегі және шетелдегі инновациялық жобаларды басқару теориясы мен практикасының дамуы мен жай-күйіне шолу. Тәжірибелік игеру мақсатында шығармашылық проблемалық-бағдарланған дербес жұмыс, инновациялық дизайн жасау көзделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арнайы сурет және графика

    Мақсаты: сызбаны меңгеру дағдыларын, графикадағы сызықтық-конструктивті құрылыс дағдыларын қалыптастыру; өзінің даралығын шығармашылық түрде көрсету және кәсіби өсу қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Сызықтық-конструктивті үлгінің негіздері. Жобалық сурет пен композициялық графиканың арнайы міндеттері. Пішінді беру заңдары, оның құрылымы, құрылымы және қоршаған ортамен және кеңістікпен байланысы. Әр түрлі графикалық материалдармен жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістемесін ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшелігі, ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен әдістемесін ұйымдастыру саласындағы тұрақты кәсіби дағдылар туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы көп деңгейлі жоғары білім беру жүйесінде магистрлік даярлық. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдістемесі. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі формасы ретінде. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктері. Ғылыми зерттеу барысының жалпы схемасы. Ғылыми таным әдістерін қолдану. Логикалық заңдар мен ережелерді қолдану. Логиканың заңдары мен ережелері. Диссертация жазуға дайындық және ғылыми ақпарат жинақтау. Диссертациялық ғылыми аппарат әдебиетті зерттеу және нақты материалды таңдау. Диссертациялық жұмыстың тілі мен стилі жазбаша ғылыми сөйлеудің бөлігі ретінде. Ғылыми сөйлеудің грамматикалық ерекшеліктері. Ғылыми сөйлеу синтаксисі. Диссертациялық жұмысты рәсімдеу. Диссертацияны қорғау тәртібі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: магистранттардің заманауи ақпараттық технологиялар саласындағы құзыреттерін, оларды дизайнның әртүрлі бағыттарында және практикалық қызметтің басқа түрлерінде пайдалану мүмкіндіктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ақпараттық мәдениет пен жүйелік білімнің маңыздылығы. Ақпараттық технологияларды дамытудың негізгі бағыттары, үрдістері мен проблемалары. Дизайндағы ақпараттық технологияларды қолдану әдістері. Дизайн әдістері мен құралдарының жіктелуін, компьютерлік өнімдердің дизайны мен графикалық дизайнын жасаудың негізгі элементтері мен кезеңдерін қарастыру. Дизайнда заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға байланысты міндеттерді қою және шешу дағдыларын дамыту. Заманауи ақпараттық базаларды, графикалық бағдарламаларды және HTML-редакторларды пайдалану дағдыларын жетілдіру. Заманауи жабдықтарды пайдаланудың кәсіби дағдыларын меңгеру. Қызметтер нарығында шығармашылық өнімді жылжытудың негізгі принциптерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері және әдіснамасы

    Мақсаты: Магистранттарында дизайн саласындағы ғылыми зерттеулерді жүргізу құралдары мен әдістері, ғылыми зерттеулердің құрылымы мен құралдары, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы жанрлары мен түрлері, шығармашылық қызметтің ерекшеліктері және дизайндағы шығармашылық ізденісті жандандыру әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми таным әдістері. Ғылыми зерттеудің тұжырымдамалық аппараты. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістемесі. Мәдениет және зерттеу шеберлігі. Ғылым әдістемесі Әлеуметтік-технологиялық процесс ретінде. Дизайндағы ғылыми зерттеу әдістерінің ерекшелігі. Дизайндағы ғылыми жұмыстардың жанрлары мен түрлері. Диссертациялық зерттеу әдістемесі. Ғылыми мақаланы дайындау және жариялау. Дизайнның өзекті мәселелері және қазіргі заманғы өнер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем педагогика тарихы

    Мақсаты: магистранттардың педагогикалық мәдениетін көркемдік-педагогикалық білім берудің қалыптасу ерекшеліктері, Тарихи контекстегі оның дамуының жалпы тенденциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру арқылы жетілдіру. Мазмұны: Тарихи перспективада көркем педагогиканың қалыптасуының негізгі кезеңдері. Тарихи контекстегі оның дамуының жалпы тенденциялары. Өткеннің көрнекті суретшілерінің педагогикалық идеялары мен тұжырымдамалары. Көркем-педагогикалық білім берудің өзекті мәселелерін талдау. Әр түрлі елдердегі көркемдік-педагогикалық білім беру жүйелерін, педагогикалық тұжырымдамаларды, бейнелеу өнерін оқыту саласындағы талдау және салыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейнелеу өнеріндегі композициялық құрылым заңдылықтары

    Мақсаты: Көркем шығарманың композициялық құрылысының заңдылықтары, оны құру процесі және бейнелеу өнері бағыттарын дамытудың қазіргі кезеңіндегі қабылдау туралы білімді тереңдету. Мазмұны: "Композиция" ұғымы. Көркем шығарманың композициялық құрылысының заңдылықтары, оны құру және қабылдау процесі. Заманауи бейнелеу өнерінің көркем туындысын құру мәселелері бойынша зерттеу жұмысы. Бейнелеу өнерінің көркем шығармаларының композициялық шығармаларын талдау. Жасанды интеллект дәуіріндегі көркемдік білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Композициялық жұмыс техникасы мен технологиясы

    Мақсаты: көркем шығарманы жасау кезінде композициямен жұмыс жасаудың техникасы мен технологиясы бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Композициялық формада жұмыс істеу технологиясының тарихи және теориялық негіздері. Әр түрлі көркем материалдармен жұмыс істеу технологиясы мен техникасы. Композициялық форманы құру әдістемесінің мазмұны. Өнер туындысындағы форма мен мазмұнның бірлігі мәселелері. Академиялық көркемсурет мектебінің мысалында графикалық және кескіндеме туындысын орындаудағы технологиялық реттілік. Композициялық форманың көркемдік және экспрессивті құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Көркем білім берудегі жобалық қызмет және инновациялық үрдістер

    Мақсаты: көркемдік білім беру жүйесінде кәсіби-педагогикалық сана негіздерін қалыптастыру; бейнелеу өнері мен сызуды оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің теориясын, әдістерін білумен қаруландыру. Мазмұны: Көркемдік білім берудің заманауи теориясы мен әдістемесі. Көркемдік білім беру практикасындағы креативті және инновациялық технологиялар әр түрлі деңгейдегі оқу орындарында бейнелеу өнері мен сызбаны оқыту бағдарламалары. Көркемдік білім беру саласындағы педагогиканың заманауи жетістіктері. Жаңа компьютерлік технологиялар мен бағдарламаларды тарта отырып, көркемдік білім беру саласындағы заманауи инновациялық қызмет. Педагогикалық қызметтегі кәсіби білім мен инновациялық қызметті жетілдіру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме және кескіндеме композициясы

    Мақсаты: магистранттың мәдени-білім деңгейін, көркем композиция заңдылықтары бойынша көркем шығарма жасауға дайындығын арттыру, көркем-мәдени ортаны қалыптастыру. Мазмұны: Кескіндеме мен түсті графикадағы композиция заңдылықтары. Жазықтықта түс пен тақырыптық ортаны беру әдістері. Кескіндеменің әртүрлі техникалары мен әдістері (акварель, гуашь, темпера, акрил). Түспен және түс композицияларымен практикалық жұмысты орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту үдерісіндегі инновациялық технологиялар

    Мақсаты: білім берудің заманауи талаптарына сәйкес бейнелеу өнерінде оқытудың негізгі инновациялық әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: Көркемдік білім берудегі инновациялық дамудың заманауи тенденцияларын білу негізінде білім беру процесінің инновациялық технологияларын қолдана отырып, көркемдік цикл пәндері бойынша сабақтар өткізудің оқу-әдістемелік ерекшелігі. Көркемдік білім берудің инновациялық процесінің мәні, оның құрылымы. Инновациялық процестерді басқару тетіктері. Көркемдік білім берудегі инновациялық процестердің критерийлері. Педагогикалық инноватиканың теориялық негіздері. Көркемдік-педагогикалық инновациялардың типологиясы. Инновациялық процестің негізгі кезеңдерін жоспарлау және ұйымдастыру. Көркемдік-педагогикалық білім берудегі жобалау, зерттеу және инновациялық қызмет әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме және кескіндемені оқыту әдістемесі

    Мақсаты: кескіндемені оқыту саласындағы педагогикалық әдістемелерді меңгеру; өз ойларын жеткізу үшін қойылымдар мен оқу тапсырмаларын орындаудың дәстүрлі және инновациялық әдістемелерімен, кескіндеменің пластикалық тілімен танысу. Мазмұны: Кескіндеме туындыларын қою мен орындаудың дәстүрлі және инновациялық әдістері. Кескіндемені оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Кескіндеме бойынша оқу тапсырмасын қою және орындау әдістемесі. Кескіндемені оқыту процесінде шеберхана жағдайында оқу қойылымын ұйымдастырудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым және білімнің заманауи мәселелері

    Мақсаты: ғылыми және педагогикалық әлеуетті толық іске асыруға мүмкіндік беретін заманауи ғылыми-зерттеу кеңістігі мен білім беру кешенін ұйымдастыру және мазмұны саласындағы білімді игеру. Мазмұны: қазіргі әлемдегі ғылым мен білімнің жалпы түсініктері. Қазіргі әлемдегі ғылым. Ғылыми жұмысты ұйымдастырудың ұйымдастырушылық принциптері. Қазіргі әлемдегі білім берудің рөлі. Қазақстан Республикасында білім беру процесін ұйымдастырудың теориясы мен практикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Суретшінің жобалау, ғылыми және білім беру қызметіндегі компьютерлік технологиялар

    Мақсаты: магистратура түлектерінің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру, жобалық, ғылыми және білім беру қызметі саласында ұтымды ойлау мәдениетінің сапалы жаңа деңгейіне қол жеткізу. Мазмұны: Ақпараттық жүйелер мен технологияларды бағдарламалық қамтамасыз ету. Ғылым мен білім берудегі ақпараттық технологиялар. «Мультимедиялық технологиялар». Ғылым мен білім берудегі мультимедиялық технологиялардың ерекшеліктері. Берілетін дыбыстық және бейне ақпаратты қысу принциптері. МРЗ қысу технологиясы. Бұқаралық ақпарат құралдарының қызметіндегі Медиа-технологиялар. Мультимедиялық электрондық каталогтар мен басылымдарды құру. Ақпаратты сақтау, іздеу және сұрыптау технологиясы. Желілік ақпараттық технологиялар. Ақпараттық-есептеу желілерінің түрлері. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделі. Ақпараттық-есептеу желілерін техникалық қамтамасыз ету. Жергілікті есептеу желілері. Ғаламдық ақпараттық желі Интернет. Корпоративтік компьютерлік желілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем білім берудегі компьютерлік технологиялар

    Мақсаты: көркемдік білім беру мұғалімінің кәсіби қызметінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ақпараттық технологиялар, Жалпы және қосымша көркемдік білім беру. Көркемдік білім берудегі компьютерлік технологиялардың мәні мен негізгі функциялары. Көркемдік білім берудің мазмұны мен әдістерінің тиімділігін арттырудағы компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктері. Microsoft PowerPoint, Format Factory, Ulead Videostudio, Adobe Audition және т.б. компьютерлік бағдарламаларды игеру. «Өнер» білім беру саласында мультимедиялық презентацияларды қолдану тәжірибесі, мазмұнын электронды таныстыру, білім беру сапасын бақылау, тестілеу және т. б. Аспектісінде көркемдік білім беру педагогының практикалық жұмысына мультимедиялық материалдарды дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заман мәдениеті мен өнер мәселелері

    Мақсаты: заманауи мәдениеттің негізгі стильдері мен бағыттарымен танысу, заманауи мәдениеттің үздік үлгілерімен таныстыру; өнер мен мәдени кеңістіктің өзекті мәселелерін зерттеу. Мазмұны: көркем мәдениет және қазіргі қоғам. Өнер және өркениет. Қазіргі мәдениеттің жаһандануы және локализациясы. Қазіргі көркем мәдениеттің географиясы. Қазіргі заманғы өнердің классикалық морфологиясы. Түрлердің, жанрлардың өзгеруі. Идея және көркем сөздің тілі. Станоктық және монументалды өнердің өміршеңдігі. Жаһандық техникалық коммуникация жағдайындағы сурет. Фото өнердің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми жұмыстар жазуда шет тілін білуін көрсету.
  • Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, соның ішінде, ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау;
  • Ұйымдағы персоналдың дамуы мен тиімді басшылығын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру;
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, көркемдік білім беру саласында оқытудың тиімді әдістемелері, инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыру туралы білімдерін қолдану, жоғары мектеп педагогтың еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау;
  • Кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқару және техникалық шешімдер қабылдау кезінде команданы басқару, шығармашылық және логикалық ойлау қабілетін көрсету;
  • Әр түрлі жанрдағы өнер туындыларын жасау, орындау, қою арқылы оқу және оқу-әдістемелік қызметті жоғары деңгейде жүзеге асыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау.
  • Түрлі кезеңдегі көркем шығармалар стильдерін, жанрларын меңгерудегі ұтқырлық, білім алушыларды құндылықтар жүйесімен таныстыру, көркемдік, шығармашылық және білім беру ортасын құру.
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдана отырып, ғылым және білім беру саласында талдамалық жұмыс жүргізу, оқыту дағдыларын меңгеру.
  • Пәнаралық байланысты білім салаларындағы мәселелерді шешуді ұсыну; эксперименттік зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеу
Top