Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01450 Кәсіптік оқыту в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Кәсіптік оқытудағы цифрлық технологиялар

    Мақсаты: Студенттердің кәсіптік оқытуда цифрлық технологияларды тиімді қолдану қабілетін дамыту; заманауи цифрлық құралдар мен бағдарламаларды әзірлеу арқылы шығармашылық жобаларды жоспарлау, жүзеге асыру және бағалау дағдыларын дамыту, оқу үдерісінің сапасы мен тиімділігін арттыру, сонымен қатар студенттерді табысты әлеуметтендіру. Мазмұны: Цифрлық білім беру технологиялары оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық тәсілі ретінде. Айқындықты қамтамасыз ететін электрондық жүйелерді пайдалану. Білім беру кеңістігіндегі цифрлық оқыту технологияларының рөлі. Цифрлық білім беру технологияларының негізгі түрлері және оларды оқу үрдісінде қолдану. Мобильді оқыту, бұлттық технология, онлайн курстар, геймификация және вебквест. Сандық білім беру технологиясының функциялары: оқу, басқару және коммуникативті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік оқытудағы студенттердің конструкторлық-технологиялық қызметі

    Мақсаты: Студенттерді түрлі конструкциялық – технологиялық дайындаудың және соның негізінде бұйымдарды әзірлеу технологиялық үдерісін жүзеге асыру жолдарын меңгеру. Мазмұны: Конструкторлық - технологиялық қызметтің теориялық негіздері. Жобалау және технологиялық оқыту мәселелері. Кәсіптік оқытудың болашақ педпгогтарын даярлаудағы конструкторлық-технологиялық құзыреттілігін қалыпьастыру мен дамытудың негізгі ұстанымдары. Студенттердің конструкторлық-технологиялық іс-әрекетінін моделі. Тиісті білім мен дағдыларды қалыптастыруға кешенді пәнаралық ұстанымдар. Жобалау, конструкторлық және технологиялық үдерістерді интеграциялау процесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Студенттердің жобалау қызметін ұйымдастыру және басқару

    Мақсаты: Кәсіпке оқытуда жаңа әлеуметтік және экономикалық шарттар негізінде педагогикалық жобалау теориясы мен технологиясын тиімді қолдану ептілігі мен дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары мектептегі білімгерлеің ғылыми-танымдық қызметін талдауд және ұйымдастыруды қарастырады. Студенттердің жобалық қызметін ұйымдастыру және басқару әдістері. Жобалау іс-әрекет жүйесіндегі: зерттеушілік, аналитикалық, орындаушылық, қарым-қатынастық, рефлексиялық қызметтер. Идеялар және білімдермен, жоспарлау тәжірбиемен алмасуға үшін кеңістік (студент - оқытушы - университет - ұйым)құрастыру, қарым-қатынас жасау және проблемаларды шешу. Бейімделген білім беру технологиялары және олардың оқу үдерісіне ықпалы, оқытушыларға арналған жасанды интеллект ассистенттері: оқу үдерісін жасанды интеллект негізінде ұйымдастыру және басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эксперимент жұмыстарын жүргізу әдістемесі

    Мақсаты: Кәсіби педагогикада ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми проблема. Педагогикалық зерттеу бағыты мен объектілерін таңдау. Мазмұны: Эксперимент бағдарламасын әзірлеу. Педагогикалық эксперимент ұғымы. Педагогикалық экспериментті ұйымдастырудың кезеңдері мен шарттары. Эксперимент түрлерін таңдау. Эксперименттік жұмыстарды жүргізу әдістері. Эмпирикалық деректерді жинау және талдау әдістері. Ғылыми болжамды ұсыну. Эксперименті жоспарлау. Эксперимент мазмұны. Эксперименттік және бақылау топтарындағы сабақты өткізу бағдарламасы. Эксперименттік жағдайдың сипаттамасы. Тәжірибені қорытындылау. Алған деректерді өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: Педагогтың кәсіби қызметтінде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, басқару және жоспарлаудың негізгі ұстанымдары мен қағидалары жөніндегі жүйелі білімдерді меңгерту Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері, аппараттары және логикалық құрылымы. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің қазіргі заманғы әдістері. Зерттеу жұмыстарын безендірудегі нормативтік құжаттар. Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми ақпарат пен көздерді іздеу дағдылары. Берілген тақырып бойынша ақпараттарды жүйелеу, зерттелетін тақырып бойынша анықтамалық және библиографиялық аппаратты құрастыру дағдылары. Оқу, әдістемелік және ғылыми-педагогикалық ақпаратты талдау, өңдеу және сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік білім берудегі тәрбие жұмысының теориясы мен практикасы

    Мақсаты: Тәрбие жұмыстарының теориясы және әдістемесі саласындағы білімдері мен іскерліктерін кеңейту және тереңдету; нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылықпен шешу іскерліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Тәрбие жұмысының теориялық және әдіснамалық негіздері. Тәрбие түсініктері, мәні негізгі санаттары мен білім белгілері. Тәрбие заңдылықтары мен қағидалары. Тәрбиелеу жеке тұлғаны әлеуметтендіру, компоненті ретінде білім беру, жеке дамуды басқару, мәдениетті беру және игеру. Білім беру жүйелерін модельдеу және жобалау. Оқу үрдісінің барлық пәндері бойынша кәсіптік жобалау, насихаттау, реттеу және бақылау. Қазіргі білім беру тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейіндік оқытуды ұйымдастыру

    Мақсаты: Оқытуды бейіндік бағыт бойынша ұйымдастыру жөнінде кәсіби білім, іскерлік пен дағдыны қалыптастыру және оларды өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде қолдану іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық стандарттарға сай білім беру жүйесін реформалау. Халықаралық білім критерийлері. Қазақстанда 12 жылдық білім беруге көшу кезінде білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары. 12 жылдық білім беруді кезең-кезеңмен енгізу, функционалдық сауаттылықты дамыту үшін оқу стандарттарын жаңарту. Мектепке жан басына қаржыландыруды енгізу, табысты мектептер үшін ынталандыру жүйесін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет

    Мақсаты: Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасының міндеттерін жүзеге асыру жағдайындағы бейіндік кәсіпкерлік қызметке оқыту туралы базалық түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: "Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет" пәнін оқу нәтижесінде магистранттар келесі негізгі кәсіби-жеке құзыреттерді дамытады: инновациялық білім беру технологиялары мен оларды іске асыру әдістерін әзірлеу; білім беру жүйесінде тиімді маркетингтік кәсіпкерлік стратегияны қалыптастыру; сапалы бизнес-жоспарлау, қаржылық және басқарушылық есепті түсіну. Сонымен қатар білім беру бағдарламаларын қажетті мөлшерде қаржыландыруды негіздей білу және оларды қаржылық тиімді басқаруды жүзеге асыру ресурстары негізінде шешім қабылдау дағдыларын менгереді; нормативтік алгоритмдер негізінде проблемаларды шешудің шығармашылық әдістерін қолдана біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысын ұйымдастыру және басқару әдістері

    Мақсаты: Білім беру мекемелерінде тәрбие жұмыстарын тиімді ұйымдастырудың және басқарудың әдіс-тәсілдері, жүйелері мен қағидаларын меңгеру. Мазмұны: Тәрбие жұмысын ұйымдастыру және басқару әдістерін қарастырады. Білім беру мекемелерінің білім беру жүйелерін моделдеу және жобалау теориясы. Білімнің негізгі санаттары мен белгілері. Білім беру қызметінің түрлері. Тәрбиелік жұмыс түрінің тұжырымдамасы. Қазіргі заманғы білім беру технологиясы. Білім беру әдістері. Оқу орындарында тәрбие жұмысын ұйымдастыру және басқару әдістері. Білім беруді басқарудағы заманауи тәсілдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру мекемелеріндегі қаржы шаруашылық қызметі

    Мақсаты: Білім беру мекемелеріндегі қаржы шаруашылық қызметі саласында табысты жұмыс істеуге, енбек нарығында әлеуметтік- мобильді және бәсекеге қабілетті болуга мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: Білім беру мекемелеріндегі қаржы-шаруашылық қызметі пәнін оқу нәтижесінде магистранттар оның жарғылық мақсаттары мен міндеттерін іске асыруға бағытталған мектеп ресурстарын игереді. Меншікті қаражат, бюджет қаражаты, мекемеге бекітілген мүлік, ақылы қосымша білім беру қызметтерін көрсету, жеке және заңды тұлғалардың ерікті қайырмалдықтары, ҚР заңнамасына сәйкес басқа да білімдер жүйесін менгереді. Мектептің бюджет қаражатын ҚР Заңнамасында, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген тәртіппен және анықталған шарттар негізінде жұмсауды меңгереді. Ақылы қосымша білім беру қызметтерін, білім беру мекемелерін қаржыландыру көлемін айқындайтын негізгі құжаттармен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материалдарды өңдеу технологиясы

    Мақсаты: Магистранттарды материалдарды қол аспаптары және механикалық өңдеу әдісімен таныстыру, сонымен қатар олардың бойында еңбектік іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Пәнді игеру нәтижесінде магистранттардың келесідей шығармашылық іскерліктері мен дағдылары дамиды: дайындалатын бұйымдардың сызбаларын, эскиздерін, технологиялық карталарын жасайды. Материалдарды өңдеудің заманауи технологияларын меңгереді және нақты технологиялық картаға сәйкес практикалық жұмыстарды орындайды. Сонымен қатар, оқу үдерісінде магистранттар материалдарды қол аспаптары және технологиялық машиналарда өңдеудің әртүрлі тәсілдерін меңгереді. Бұйымдарды жасауда және жобаларды визуализациялау үшін графикалық редакторлар мен бағдарламаларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Материалдарды көркем өңдеу технологиясы

    Мақсаты: Магистранттарды материалдарды көркем өңдеу технологиясымен таныстыру олардың бойында арнайы технологиялық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: Көркемдік өңдеу технологиясы пәнін оқыту үдерісінде бұйымдарға көркемдік құндылық пен тұтынушылық қасиеттер беру мақсатында әртүрлі материалдарды өңдеуге арналған құрал-жабдықтар мен түрлі әдіс-тәсілдердің жиынтығын қамтитын іскерліктер мен дағдыларды меңгереді. Магистранттарға реалистік және стильдендірілген сурет салу, кескіндеме, композиция, мүсін, сәулет пейзажын бейнелеудің практикалық дағдылары, көркем бұйымдардың эскиздерін жасау әдістері үйретіледі. Магистранттар көркем бұйымдарды дайындау мен көбейтудің технологиялық процестерін жүзеге асыру тәсілдерін, жабдықтарды пайдаланудың прогрессивті әдістерін, өндірісті ұйымдастыру әдістерін білетін болады. Оқу барысында магистранттар көркем бұйымдардың эскиздерін өңдеудің практикалық дағдылары мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушыларды «Графика және жобалау» бейіні бойынша оқыту технологиясы

    Мақсаты: Практикалық және зертханалық жұмыстар жасау барысында компьютерлік бағдарламаларды пайдалану арқылы, кәзіргі заман бағдарламалық өнімдері мен жұмыс істеу дағдысын меңгеру. Мазмұны: «Графика және жобалау» бейіндегі оқыту технологиясының негіздері. Графикалық жүйелер, әдістер және ақпаратты визуализация құралдары. Графикалық үлгілеу және жобалау. Графика және жобалау әдістері. Жобалау және компьютерлік графика және модельдеу. Автоматты жобалау жүйесі (САПР); СТАПРИМ, "Грация", "Леко", "АССОЛЬ", Lectra, Gerber. Автоматты жобалау жүйесін жобалау, автоматтандыру және визуализациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби білім педагогикасының философиялық-әдіснамалық негіздері

    Мақсаты: Магистранттарды кәсіби білім педагогикасы саласында ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге дайындау, зерттеудің философиялық әдіснамасы жөніндегі ұғымын қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіби білім берудің педагогикасының негізгі категорияларының философиялық және әдіснамалық негіздері. Кәсіптік білім беруді жаңғырту бағыттары, ғылыми-әдіснамалық негіздері, тенденциялары. Ғылыми зерттеу жұмыстардағы философиялық- әдіснамалық ұғымдар. Кәсіптік білім беру саласының философия мен әдіснамалық білімдермен байланыстылығы. Кәсіби қызметтегі философиялық-әдіснамалық білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларды кәсіби даярлау

    Мақсаты: Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды кәсіби даярлау бойынша білімді қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың арнайы білім беру қажеттіліктерін және оларды диагностикалау әдістерін білу. Мазмұны: ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды көркемдік-еңбек даярлаудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Қазіргі білім беру кеңістігінде инклюзивті позицияны жүзеге асыру. Оқу процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесі мен технологиясы. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оңалту ерекшеліктері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтендірудің заманауи мәселелері мен мәселелері. Арнайы және бейімделген білім беру бағдарламасы. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды кәсіби оңалту ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту қызметіндегі білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйесі мен технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дуальді оқытудың теориясы мен практикасы

    Мақсаты: Дуальді оқыту теориясы мен әдістемесін, алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі дуальді білім беру жүйелеріндегі озық тәжірибелерді оқып-үйрену. Педагогикалық қызметке қажетті кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Дуальды оқытудың ғылыми-педагогикалық және теориялық негіздері. Дуалды оқытудың даму тарихы. Дуальды оқытуды енгізудегі халықаралық тәжірибе. Дуальды оқудың дидактикалық-әдістемелік аспектілері. Дуальды оқытудың негізгі ережелері мен нормативтік құжаттары. Оқу үрдісінде дуалды оқытуды енгізудің негізгі талаптары. Дуальды оқуды жетілдірудің әдіснамалық негізі. Оқытушыға арналған әдістемелік талаптар және педагогтың дуальды оқытуға даярлығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Колледждерде ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларды оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Студенттердің әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды диагностикалау әдістерін білу. Мазмұны: Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды колледжде оқытудың теориясы мен әдістемесі. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды кәсіби даярлау әдістемесі. Колледжде инклюзивті тәсілдерді енгізу. Колледждің оқу процесіндегі пәндерді психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету жүйесі мен технологиясы. Ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларды кәсіби оңалту ерекшеліктері. Колледжде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды әлеуметтендірудің қазіргі мәселелері мен мәселелері. Арнайы және бейімделген білім беру бағдарламасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептегі кәсіптік білім беру әдістемесі

    Мақсаты: Жоғары мектеп талаптарына сай кәсіптік білім беру мамандарын әдістемелік іс-әрекетке баулудың мазмұндық және процессуалдық мәселелерін меңгеру. Мазмұны: Жоғары мектепте кәсіптік білім беру талаптарына сәйкес оқыту сапасын қамтамасыз етудің әдістері мен технологиясы. Болашақ мұғалімдерді дайындау үдерісін жетілдірудің әдіснамалық негізі. Оқу-әдістемелік құжаттама: оқу жоспары және жұмыс оқу бағдарламалары (силлабус) Студентердің білімін бақылау графигін дайындау және құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіптік білім беруді нормативті құқықтық қамтамасыз ету

    Мақсаты: Кәсіптік оқыту мамандығына оқытудың өзіндік білімдерін кеңейту және жаңа білімдер алу, білім туралы заң, білім беру саласындағы соңғы халықаралық және отандық ережелерді оқып үйрену. Мазмұны: Білім беру саласындағы қатынастарды құқықтық реттеудің мемлекеттік саясатының негізгі принциптері. Мемлекеттік білім беру стандарттары және білім беру бағдарламалары. Білім беру қызметін лицензиялау, аккредиттеу және сертификаттау тәртібі. Оқу үдерісіне қатысушылардың құқықтық мәртебесі. Білім туралы заң, білім беру саласындағы соңғы халықаралық және отандық ережелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Техникалық және көркем қолданбалы шығармашылық

    Мақсаты: Болашақ мамандарды оқушылардың техникалық және көркем шығармашылық жұмыстарын ұйымдастырып жүргізудің мазмұнын, әдіс-тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Техникалық және көркем шығармашылық жұмыстарының мазмұны, түрлері оны ұйымдастырып өткізудің маңыздылығы. Түрлі конструкциялық және табиғы материалдарын көркем өңдеу технологиясы. Қолданбалы шығармашылық жұмыстарды іске асырудың жабдықтары, технологиялық құжаттамалары, сәндік қолданбалы жұмыстарына жетекшілік жасаудың әдіс-тәсілдері, формалары мен жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік білім берудегі ғылыми-әдістемелік жұмыс

    Мақсаты: Ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асырудың теориясы мен әдіснамасын меңгеру. Мазмұны: Кәсіптік білім берудің әдіснамасы және теориясы. Білім берудегі ғылыми-әдістемелік жұмыстардың мазмұны. Кәсіптік білім берудегі ғылыми-әдістемелік жұмыстардың технологиялық ерекшеліктерін жоспарлау. Зерттеу дағдылары, оқытудағы шығармашылық ұстаным. Өзіндік кәсіби білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу. Өткен сабақтарды әдістемелік талдау. Кәсіптік білім беру талаптарына сәйкес мамандарды даярлау сапасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Үздіксіз кәсіптік білім беру теориясы мен практикасы

    Мақсаты: Қазақстан Республикасында үздіксіз кәсіби және педагогикалық білім берудің нақты жағдайын, мәнін, мазмұнын, функцияларын, басқарылуын, перспективаларын және негізгі факторларын оқып -үйрену. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы үздіксіз кәсіби білім беру жүйесі. Қазіргі кезеңдегі үздіксіз кәсіби білімнің жағдайы мен мәселелері. Үздіксіз кәсіби білім берудің сапалық көрсеткіштері. Бейіндік білім беру бағдарламаларын дайындау. Үздіксіз кәсіби білім берудің қағидалары. Үздіксіз кәсіби білім беру жүйесін басқару. Үздіксіз педагогикалық білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдері. Қазақстан Республикасында үздіксіз кәсіби білім беруді дамытудағы негізгі факторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері

    Мақсаты: Жоғары мектепте оқу үдерісін ғылыми тұрғыдан ұйымдастыруды дидактикалық тұрғыдан негіздеуді және оны жүзеге асыруды білім, іскерлік, дағдылар жүйесімен қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білім берудегі білім беру үрдісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері туралы ғылыми көзқарастар мен жүйеленген білім. Оқу үдерісін ғылыми ұйымдастырудың негізгі мәселелері. Жоғары білім берудегі оқу үдерісін ұйымдастырудың жалпы әдістері туралы қолданбалы білімдер. Жоғары мектепте оқу үдерісін ғылыми ұйымдастырудың мақсатты бағытын, мағыналық аспектілері мен әдістерін анықтайтын ғылыми-әдістемелік материалдарды дайындау. Жасанды интеллект негіздері, оның оқу үдерісін ұйымдастырудағы рөлі және жекелендірілген оқытуды қамтамасыз етудегі маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіптік оқыту мамандарын даярлау бағытын ескере отырып, жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздерін жүйелеу.
  • Тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін меңгергенін көрсету, маман және маман емес тұлғаларға ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыру үшін ақпаратты нақты хабарлау.
  • Ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
  • Ұйымдағы персоналдың мінез-құлқын басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру, қызметкерлердің дамуы мен еңбегін тиімді пайдалануды бағалау.
  • Білім алушылардың жеке ерекшеліктері негізінде оқу процесін, сондай-ақ ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, жаңа педагогикалық мәселелерді шешу және үздіксіз кәсіптік білім беру саласында кәсіпкерлік қызметті іске асыру.
  • Техникалық және кәсіптік білім беру саласындағы мамандарды ғылыми-педагогикалық даярлау бойынша әдіснамалық және тұжырымдамалық зерттеулерді өз бетінше талдау.
  • Дуальды оқытуды ұйымдастыру, басқару және жетілдіру тетіктерін ұсына отырып, оқытудың мазмұны мен технологияларын талдау.
  • Еңбек объектілерін әзірлеудің конструкторлық-технологиялық құжаттамаларын дайындау, соның негізінде конструкциялық және тоқыма материалдарын өңдеу технологияларын меңгеру.
  • Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізуді және жұмыс берушілердің талаптарын талдауды ескере отырып, болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін дамыту жолдарын зерттеу.
  • Оқу-тәрбие қызметінің заманауи әдістемелері мен технологияларын, инклюзивті ұйымдарын қолдану, сондай-ақ оқу-тәрбие процесін ұйымдастырушылық-педагогикалық және әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру үшін цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалану.
Top