6B01905 Олигофренопедагогика сурдопедагогика негіздерімен в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде есту қабілеті бұзылған балалармен түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті олигофренопедагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың отбасын әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қолдау
Пәннің мақсаты: баланың және оның ата-анасының жеке басын, олардың қарым-қатынас жүйесін зерттеу, баланың қоғамдағы мүдделерін қорғау. Пәнді меңгеру аясында:ҚР-ның жалпы білім беруде ерекеше білім беру қажеттілктері бар білім алушыларға сапалы білім алу үшін жағдай жасауды заңнамалық қамтамасыз ететін отандық нормативтік-құқықтық актілер зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер оқу процесінде оқушыларға көмектесу мәселелерін шешуге командалық тәсілді қолдана алады.
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Пәннің мақсаты: студенттерді ақаудың клиникалық-психологиялық құрылымымен, "мүмкіндігі шектеулі" ұғымымен, этиопатогенетикалық заңдылықтармен және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың топтарымен таныстыру Пәнді меңгеру аясында: соматикалық және психоневрологиялық мінез-құлық бұзылыстарының және эмоционалды-ерікті саланың ерекшеліктері зерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде:студенттер практикалық іс-әрекетте осы пәнді оқу кезінде алған білімдерін қолданады; анемнез деректерді зерделеу, интеллектісі бұзылған балалардың клиобратниктік - психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Курстың мақсаты - студенттерді адамның сенсорлық жүйесінің құрылымымен, қызметтерімен және патологиясымен таныстыру, есту, көру және сөйлеу күйінің диагностикасы, құлақ, мұрын, тамақ және көз аурулары бар балаларға көмек және күтім жасау болып табылады. Бұл пән аясында көру, есту және сөйлеуді түзету және компенсациялаудың әртүрлі әдістерімен танысу, студенттерді ақаулықтардың (бұзылыстың) алдын алу әдістерін және есту, көру және сөйлеу қабілеті бұзылған науқастарды оңалту әдістерін көрсетуге үйрету бойынша тақырыптар қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы педагогтың этикасы мен деонтологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерді педагогикалық этика, мұғалімнің кәсіби және тұлғалық өсуі мен дамуының негізгі ұғымдарымен таныстыру, педагогикалық қызмет нормасының қазіргі заманғы талаптары мен факторларын бағалау. Келесі тақырыптар қарастырылады: мұғалімнің кәсіби және тұлғалық өсуінің міндеттері, мәселелері, кедергілері мен ресурстары, кәсіби және тұлғалық дамудағы мақсат қою, педагогикалық қызметтегі психикалық жағдайды өзін-өзі реттеу, кәсіби және тұлғалық өсудің жеке бейнесін жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Курстың мақсаты – халықаралық деңгейде мүмкіншілігі шектеулі тұлғаларды оқыту саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілер туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасындағы арнайы білім берудің құқықтық негіздері, арнайы білім беру жүйесінің заманауи құрылымы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасында тәрбиелеуге байланысты құқықтық реттеу мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Невропатология негіздері
Пәннің мақсаты: баланың жүйке-психикалық дамуының заңдылықтары мен механизмдерін анықтау, студенттерді жүйке жүйесінің негізгі ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, емдік шаралары және алдын алу туралы заманауи білімдермен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: нормативтік және жас ерекшелік дағдарыстары, жүйке жүйесінің орталық және перифериялық бөлімдеріндегі негізгі патологиялық процестердің этиологиясы мен клиникалық көріністері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: жүйке жүйесінің ауруларын емдеу және алдын алу принциптерін ескере отырып, зерттеуде диагностиканың ең тиімді әдістерін таңдай алады; невропатологияның негізгі ұғымдары мен категорияларының жүйесін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психопатология
Пәннің мақсаты – психикалық бұзылулардың жағдайымен, белгілерімен, психопатологиялық өзгерістерге қоршаған ортаның әсерімен, балалардағы психикалық бұзылулардың этиологиясымен және патогенезімен, психопатиямен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: психикалық аурулардың пайда болуы мен ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім жүйесі, психикалық бұзылыстардың патогенетикалық механизмдері оқытылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: бұзылыстарды диагностикалау және мектеп жасына дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, психомоторлы даму ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерттеу технологияларын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ерте диагностикалау және түзету жұмысын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: баланың психомоторлы дамуының жас ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: баланы тексерудің мазмұны, міндеттері және ұйымдастыру формалары, балалардағы психикалық даму ауытқуларының клиникалық-психологиялық-педагогикалық диагностикасы, ерте психомоторлық дамуды ынталандыру, психопатологиялық зерттеулер және әртүрлі ақаудың диагностикасы оқытылады: Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ерте диагностика кезінде түзету жұмыстарын ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты: білім беру процесіндепсихологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдылар мен базалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: әртүрлі бұзылулары бар балалардыңсөйлеуінтексеруерекшеліктері,мектепкедейінгіжәнемектепжасындағыпсихологиялық-педагогикалықсипаттамалары, диагностиканыңәртүрлітүрлері мен әдістерізерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: психологиялық-педагогикалық диагностика кезінде зерттеу түрлерін анықтау қабілетті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курстың мақсаты – дамуында ауытқуы бар балалар тобына тән белгілерді және норманы салыстыру негізінде арнайы психологияның концептуалды және теориялық негіздерін, психиканың қалыпты және қолайсыз жағдайларда даму заңдылықтарын түсіндіру. Психикалық даму сипатының заңдылықтары мен патогендік фактордың ауырлығына тәуелділігі, педагогикалық экспериментте диагностикалық әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие процесінде түзету бағыттары мен әдістерін талдау қарастырылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Олигофренопедагогика
Пәннің мақсаты – интелектуалды дамуы бұзылған балалардың психикалық даму заңдылықтарын тұжырымдау, орталық жүйке жүйесінің органикалық зақымдануы кезіндегі қалыпты дамудағы бұзылулардың мәнін қарастырады. балалық шақтың әртүрлі кезеңдеріндегі қалыптан тыс және қалыпты дамуға салыстырмалы талдау жүргізу қабілетін, ақыл-ойы кем балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерін, ақыл-ойы кем балаларға көмек көрсету жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Пәннің мақсаты – арнайы педагогика ұғымының принциптерін, әдістемесі мен зерттеу әдістерін, ғылыми негіздерін, жалпыланған теориялық идеяларын анықтау. Курс: қазіргі заманғы арнайы білім беру, объектісі мен пәні, мақсаттары мен міндеттері, арнайы педагогиканың ғылыми негіздері, талдау әдістерін қолдану, даму тарихынан алынған ғылыми материалдарды салыстыру және арнайы педагогиканың қазіргі жағдайын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі зияты зақымдалған балалармен түзету-дамыту жұмысы
Пәннің мақсаты: есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі ақыл-ой кемістігі бар балалармен түзету-дамыту жұмыстары жүйесінің даму тарихындағы негізгі кезеңдерін тұжырымдау. Мыналар қарастырылады: есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі психикалық дамуы тежелген тұлғаларға қоғамның көзқарасының эволюциясы, Еуропа елдері мен Қазақстандағы арнайы білім беру жүйесінің даму тарихын салыстыру, түзету-дамыту жұмыстарының әдістемелік негіздері. есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі психикалық дамуы тежелген балалармен: негізгі ұғымдары, объектісі, пәні, мақсаты, міндеттері, принциптері, әлеуметтік және биологиялық факторлардың баланың дамуына әсері, бұзылулардың себептері мен жіктелуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зияты зақымдалған балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
Пәннің мақсаты – оқу жоспарының мазмұны, оқу орындарында сыртқы әлеммен танысу әдістерінің, әдістерінің және ұйымдастыру формаларының мазмұны. Осы пәннің аясында келесі мәселелер қарастырылады: ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды құру, оқу сабақтарын ұйымдастыру мен өткізуге қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар, оқу-әдістемелік кешендерге арналған көрнекі дидактикалық құралдарды дайындау және талдау. сыртқы әлеммен таныстыру сабақтары, пән бойынша сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сурдопедагогика негіздері
Пәннің мақсаты: есту қабілеті бұзылған тұлғаларды тәрбиелеу саласында студенттердің кәсіби қызметін жүзеге асыруға дайындығын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: сурдопедагогика есту қабілеті бұзылған балаларды тәрбиелеу және оқыту туралы ғылым ретінде, сурдопедагогиканың ғылым ретіндегі тарихы, есту қабілеті бұзылған балалардың психикалық даму ерекшеліктері, жүйесі. есту қабілеті бұзылған адамдарға арналған түзеу, тәрбиелеу және оңалту мекемелерінің.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Пәннің мақсаты – арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында ерте жас балалар мен мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту және балалар өмірін ұйымдастыру саласында педагогикалық мәдениеті мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: түзету-дамыту ортасын ұйымдастыру, оны әдістемелік қамтамасыз ету, ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды табысты әлеуметтендіру мақсатында білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салаларында түзету жұмыстарын жүргізу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру, түзету және дамыту әсерін жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Есту қабілеті бұзылған балалардың сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру технологиялары
Пәннің мақсаты – есту қабілеті бұзылған балалардың сабақтан тыс іс-әрекетіндегі детерминизм, жүйелілік, сабақтастық және тұтастық принциптеріне негізделген баланың жеке даму траекториясын құруға дайындығын дамыту. Мыналар оқытылады: сыныптан тыс жұмыстардың міндеттері және негізгі ережелері, есту қабілеті бұзылған балалардың сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі бағыттары, ойын әрекеттерін пайдалану, математикалық мазмұнды ашық ойындар, білімдерін дамытуда дидактикалық ойындарды пайдалану, саңырау және нашар еститін мектеп оқушыларын есту арқылы қабылдау, есту қабілеті бұзылған кіші мектеп оқушыларын экологиялық тәрбиелеу және дамыту, үлкен қалада өлкетану бойынша экскурсиялар ұйымдастыру және өткізу, есту қабілеті бұзылған жоғары сынып оқушыларының сабақтан тыс уақытта коммуникативті дағдыларын дамыту, өнерді пайдалану есту қабілеті бұзылған мектеп оқушыларын сауықтыру құралы ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған ойын әдістемесі түзете-дамыту технологиялары
Пәннің мақсаты ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеуде ойын технологияларын қолданудың теориялық негіздерімен таныстыру. Осы пәннің шеңберінде келесі мәселелер: түзету-дамыту сабақтарының мақсаты мен міндеттерін жоспарлау және анықтау, қазіргі заманғы дамыту және денсаулық сақтау технологияларын қолдана білу, балалар үшін психологиялық қолайлы түзету-дамыту ортасын құруды, негізгі білім беру дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру бойынша түзету жұмыстарында ойын технологияларын пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ерекше білімді қажет ететін балаларды тілге оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты - қалыпты және типтік емес жағдайларда баланың сөйлеу және тұлғалық даму заңдылықтарын қалыптастыру, тілді оқытудың әдістемелік негіздерін, тілді оқытудағы психологиялық және лингвистикалық заңдылықтарды түсіну, тіл үйретудің дидактикалық жүйесін түсіндіру. Оқытылатындар: ауызша және жазбаша сөйлеудің дәйектілігінің қалыптасу жолдары мен заңдылықтары, девиантты сөйлеу дамуының себептері мен механизмдері, сөйлеу тілінің бұзылыстарының психолингвистикалық және клиникалық-физиологиялық аспектілері, бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби шеберлігі қалыптасады, сөйлеу тілінің ауытқушылықтары мен клиникалық-физиологиялық аспектілері. мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған әртүрлі типтегі мекемелер жағдайында түзеу-тәрбиелік ықпал етудің негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балалармен тәрбие жұмысының педагогикалық технологиялары
Пәннің мақсаты: қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздері туралы біліммен қаруландыру, білім беру саласы, арнаулы мектептегі білім беру процесінің мәні, заңдылықтары, мазмұны, құрылымы, заманауи педагогикалық технологиялар туралы; әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда білім беруді тиімді ұйымдастыруға қажетті арнайы мектепте оқу қызметін жүзеге асыруда негізгі құзыреттерді енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түзету мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауға оқыту әдістері мен жүйесін білу. Пәнді меңгеру аясында: ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың еңбек қызметінің ерекшеліктері, әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау сабағының құрылымы, дидактикалық материал дайындау, мұғалімнің ұзақ мерзімді қысқа мерзімді жоспарларын жасау, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: түзету мақсатында арнайы мекемелерде әлеуметтік-тұрмыстық бағдар сабақтарын жоспарлауға және өткізуге қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түзету мектепте Қазақстан тарихын оқытудың теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты «Қазақстан тарихын» арнайы мектепте оқытудың ғылыми-теориялық негіздері. Мыналар зерттеледі: «Қазақстан тарихы» пәніне қойылатын бағдарламалық талаптардың сипаттамасы, оқытудың принциптері, әдістері мен формалары. түзету мектебінде «Қазақстан тарихы» сабақтарын ұйымдастыру, арнайы мектепте «Қазақстан тарихын» оқытуды ұйымдастыруға әдістемелік талаптар, орта және жоғары сынып мұғалімдерінің кәсіби шеберлігі қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтудың негізгі бағыттарының принциптерімен, мақсаттарымен және міндеттерімен таныстыру, жеке тұлғаны әлеуметтендіру бойынша іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру. Курс: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтудың негізгі бағыттары, баланың тұлғалық дамуындағы бұзылулардың себептері, балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік ортаға бейімделуі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қалыпты ортада интеграциялау мәселелері, ата-аналардың әлеуметтік-психологиялық оңалту ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеуге дайындаудың шарты ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Естіп қабылдауын дамыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – сөйлеуді есту арқылы қабылдауды дамыту жұмыстарының мазмұнын білу. Мыналар қарастырылады: сөйлеуді есту арқылы қабылдауды дамыту бойынша оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формалары, есту қабілеті бұзылған балалардың есту қабылдауын дамытудың міндеттері, принциптері, әдістері, сыныптан тыс жұмыста есту қабылдауын дамыту, дамыту технологиялары. есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеуді есту арқылы қабылдауын, есту арқылы қабылдауды сөйлеуді қабылдауды дамытудың жаңа технологияларын қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепте география мен жаратылыстануды оқытудың теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты – сабақтың мақсаты мен құрылымын жоспарлау және анықтау, сабақты ұйымдастыру формалары және оларды өткізу әдістері. Мыналар қарастырылады: оқытудың ауызша, көрнекілік және практикалық әдістері, олардың ерекшеліктері және арнайы мектепте жаратылыстану және география сабақтарында қолданылуы, ақыл-ойы кем оқушылардың оқудағы ойлауын белсендіру және дербестігін дамыту әдістемесі, жаратылыстану және ғылым курсында сабақты ұйымдастыру формалары. география.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кохлеарлық имплантация кезіндегі психологиялық-педагогикалық жұмыс технологиялары
Пәннің мақсаты әртүрлі жастағы сөйлеуді меңгергеннен кейін немесе сөйлеуге дейін есту қабілетін жоғалтқан кохлеарлы имплантаты бар балалардың есту-сөйлеу қабілетін қалпына келтіру жұмыстарын ұйымдастыру. Мыналар оқытылады: кохлеарлық имплантацияның мәні, кохлеарлық импланттың дизайны мен жұмыс істеу принципі, кохлеарлық имплантацияға үміткерлерді таңдау, кохлеарлы имплантациядан кейін есту-сөйлеу реабилитациясы бойынша психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру, кохлеарлық имплантаты бар балаларға техникалық қолдау көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалармен түзету жұмыстары
Пәннің мақсаты – тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларды шетелдік және отандық дефектологияда оқыту мен тәрбиелеудің заманауи мәселелері, тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларды диагностикалаудың этиологиясы мен мәселесі, тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың жіктелуі мен топтары, оқытудың принциптері мен әдістері. тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларды тәрбиелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты: арнайы мектептерде математиканы оқыту әдістемесі бойынша сұрақтар құрастыруда қолданылатын ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, көмекші мектепте математиканы оқытуды ұйымдастыру ерекшеліктерін ажырату, математиканы оқытудың оңтайлы әдіс-тәсілдерін табу. Курста: дамуында ақыл-ой бұзылыстары бар балаларға арналған арнайы (түзету) мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық-дидактикалық ерекшеліктері, арнайы мектепте математиканы 1-ші-ондық сандарды және олармен арифметикалық амалдар шешу әдістемесі қарапайым түрде оқыту, кестелік көбейту мен бөлуді оқу әдістемесі, жай және құрама арифметикалық есептерді шығару, жай бөлшектерді оқу, ондық бөлшектерді оқу әдістері, геометриялық материал, арнайы мектепте алгебралық кіріспе қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дактилология. Жесттік сөйлеу тілі
Пәннің мақсаты сөйлеу тілінің бір түрі ретінде дактилология құрылымының ерекшеліктерін білу, дактильді және қаңылтыр сөйлеу арқылы оқушылармен қарым-қатынас жасай білу. Мазмұны сөйлеу тілінің бір түрі ретінде дактилология құрылымының ерекшеліктері; ымдау тілінің лингвистикалық құрылымы мен дамуының негізгі заңдылықтары; дактильді және ымдау тілінің көмегімен қарым-қатынас жасай білуді дамыту, ымдау аудармасының бастапқы дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мекемелерде көркем еңбекке, технология және өнерге оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты: арнайы мекемелерде көркем еңбекті, өнерді оқытуға теориялық білімдерін қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: арнайы мектепте "өнер", "Көркем еңбек" сабақтарын ұйымдастыруға және өткізуге қойылатын әдістемелік талаптар,олардың пайда болу және қалыптасу тарихы, "өнер" және "көркем еңбек" сабақтарын оқыту әдістемесі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда бейнелеу және еңбек қызметін қалыптастыру жолдары мен заңдылықтары зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мекемелердің әртүрлі типтері жағдайында түзету-тәрбие әсерінің негізгі бағыттарын анықтай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
Курстың мақсаты арнайы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориясын түсіндіру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен тәрбие жұмысының негізгі әдістерін қолдану. Курста мыналар қарастырылады: арнаулы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориялық негіздері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерте түзеу-тәрбиелік көмек көрсету жүйесі (бұдан әрі – ЕББҚ), балалармен жұмыстың мазмұны мен формалары, дамытуды ынталандыру бағдарламалары, ЕББҚ баланың дене, психикалық, сөйлеу, неврологиялық жағдайын бағалау параметрлері, арнайы және жалпы білім беретін оқу орындары жағдайында оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу ерекшеліктері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
Пәннің мақсаты: аутизмі бар баланың әртүрлі мінез-құлқының ерекшеліктері мен себептерін анықтауға үйрету. Пәнді меңгеру аясында: әлеуметтік-тұрмыстық бейімделу, АСД бар мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға дайындықты қалыптастыру әдістемесі, негізгі іс-әрекет, көрнекі-тиімді ойлауды дамыту және АСД бар балаларда өз денесін тұтас қабылдауды қалыптастыру зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: АСД бар баламен байланыс орнату және өзара әрекеттесу кезінде ойын әрекеттерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психикалық дамуы тежелген балаларға білім беру және тәрбиелеу
Пәннің мақсаты – әр түрлі жас деңгейлеріндегі адамның мінез-құлқы мен әрекетін реттеу ерекшеліктері, психикалық дамуы тежелген (бұдан әрі – МДҚ) адамдардың психикалық және психофизиологиялық дамуының жалпы және ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктері. Мыналар қарастырылады: психикалық дамуы тежелген адамдарды тәрбиелеудің міндеттері, принциптері мен әдістері, мектептегі ақыл-ойы кем адамдарды тәрбиелеудің мазмұны, дамуы тежелген балаларға арналған мектепке дейінгі және мектеп мекемелеріндегі тәрбие, тәрбие және түзету жұмыстары, педагогикалық арнайы мекемедегі тәрбие мен оқытудың материалы мен әдістері. психикалық дамуы тежелген балалардың әр түрлі іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру жолдары, жалпы білім беретін мектептегі оқу-тәрбие процесі мен психикалық дамуы тежелген адамдарды оқыту тәжірибесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жесттік сөйлеу тілі және сурдоаударма негіздері
Пәннің мақсаты болашақ мамандарды нақты коммуникациялық жүйелердің қызметі мен құрылымының ерекшеліктері туралы біліммен қаруландыру: дактилдік және таңбалы сөйлеу. Осы пәннің шеңберінде мыналар қарастырылады: вербальды және вербальды емес коммуникациялар әлеуметтік өзара әрекеттесу құралы және ұжымдағы өз рөлін жүзеге асыру, олардың адамдық қарым-қатынастағы семиотикалық функциялары, дактиликтік сөйлеу вербалды қарым-қатынастың кинетикалық жүйесі ретінде. саңырау, дактильдік алфавит, әлеуметтік өзара әрекеттесу механизмі ретінде саңыраулардың ымдық сөйлеу ерекшеліктері, саңыраулардың вербальды және таңбалы қостілділігінің өзіндік ерекшелігі, балаларды оқыту, дамыту және тәрбиелеуді даралау үшін қажетті ыммен аударма дағдыларын үйрету технологиялары есту қабілеті бұзылған адамдарда, әртүрлі әлеуметтік-мәдени коммуникативті жағдайларда сурдоаударма дағдыларын қолдану, сурдоаударма ұйымдастыру кезіндегі типтік қателер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
- Анализаторлардың патологиясын, бастапқы және екіншілік бұзылыстың құрылымдық компоненттерін анықтау, интеллектуалды жеткіліксіздіктің ұқсас формаларын ажырата отырып, балалардың дамуындағы тежелулерді, бұзылыстарды диагностикалау және баланың анамнезін жинақтау.
- Мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беруде кәсіби қызметті жүргізу барысында, арнайы білім берудің негізгі нормативтік құқықтық актілер туралы білімдерін көрсету, этикалық ұстанымдар негізінде педагогикалық-психологиялық дамуының теориялық-заңнамалық негіздерін айқындай отырып жүзеге асыру.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу және түзету жұмыстарында заманауи интерактивті технологиялармен қатар естуді қабылдау дағдыларын дамытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдану.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды түзетуде ерте диагностика жүргізуді ұйымдастыру, теориялық білімі мен практикалық бағыт-бағдарды меңгерту арқылы білім беру мекемелерінде оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу әдістерін қолдану.
- Дактилологияның ерекшеліктерін білу, ымдау тілін қолдана отырып, балалармен сөйлесу қабілетін көрсету және бастапқы ым-аударма дағдыларын қолдану.
- Психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүргізе алады, оқу іс-әрекетін ұйымдастыра алады, интеллектуалдық, сөйлеу және есту қабілетінің бұзылуымен байланысты және алдын алуға, емдеуге және түзетуге жататын бұзылулардың көріністерін тани алады.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру, оңалту және түзету жұмыстары бойынша іс-шараларды жоспарлау, математика әдістерін қолдану.
- Арнайы ұйымдарда білім беруді ұйымдастыруда кохлеарлық имплантациядан кейінгі есту-сөйлеуді оңалтудың, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын жүзеге асырудың, тілге оқытудың, пән аралық білімнің педагогикалық-психологиялық байланыстары мен қиындықтарын саралау және түзету.
- Арнайы мекемелерде білім алушылар мен есту қабілеті бұзылған балаларға бейнелеу, еңбек және кәсіби қызметті қалыптастыру дағдыларын қолдана отырып, сабақтан тыс оңтайлы коммуникациялық жұмыстарды жүзеге асыру.