Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01532 Информатика және робототехника в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Операциялық жүйелер

    Мақсаты: операциялық жүйелер туралы түсініктерді, операциялық жүйелерді жобалау мен құрудың негізгі принциптерін меңгеру; Мазмұны: көрсету - компьютерлерді, жүйелерді және желілерді басқару принципін; -ОЖ компоненттерін тағайындау; -есептеу процестерін, сұраныстарды, мәліметтер мен компьютерлердің, жүйелер мен желілердің ресурстарын басқаруға арналған бағдарламаларды құру принциптерін; - жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етудің даму мәселелері мен бағыттары; - программалау технологиясының даму мәселелері мен бағыттары; - бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалауды автоматтандырудың негізгі әдістері мен құралдары туралы, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеушілер ұжымдарында жұмысты ұйымдастыру әдістері туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: кәсіби қызметте қолданылатын академиялық мазмұн мен құжаттарды ресімдеу мен құрудың осы ережелерін меңгеру. Мазмұны: академиялық жанрлардың ерекшеліктері қарастырылады (реферат, реферат, аналитикалық шолу, сонымен қатар ғылыми оқиға (конференция) туралы баяндамалар); мәтіндерді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттары; кәсіби тақырыптағы мәтіндер талданады. Студенттердің ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби іс-әрекеттері сипатталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: студенттерді ақпараттық қоғам түсінігімен және құрылымымен, ақпаратты беру тәсілдерімен, дербес компьютер құрылғыларының жұмыс істеу принциптерімен және ұйымдастыруымен таныстыру. Мазмұны: «Kundelik» электронды білім беру ортасы, Bilimland цифрлық білім беру платформасы, EDUS - электронды мектеп жүйесі, STEM зертханасының мүмкіндіктері, бейнеконференция және кері байланыс, электронды оқулықтарды құру құралдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру

    Мақсаты: операциялық жүйелер туралы түсініктерді, операциялық жүйелерді жобалау мен құрудың негізгі принциптерін меңгеру; Мазмұны: -қазіргі заманғы ОЖ жұмыс істеуін ұйымдастыру саласындағы негізгі идеяларды, білім мен дағдыларды қалыптастыру, атап айтқанда көп пайдаланушылық ОЖ-де есептеу ресурстарын басқару үшін тиімді бағдарламалық қамтамасыз етуді құру және пайдалану мүмкіндігі. -қазіргі заманғы операциялық жүйелердің жұмыс істеуі, енгізу/шығару және мультибағдарламалық жұмыстарды ұйымдастыру принциптері бойынша негізгі, теориялық білім алу, сонымен қатар операциялық жүйені басқарудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері

    Мақсаты: студентке бағдарламаларды Алгоритмдеу, әзірлеу, жөндеу және тестілеу бойынша білім мен практикалық дағдыларды беру Мазмұны: бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қолдану; - заманауи ақпараттық технологиялар мен даму тенденцияларының мүмкіндіктері. Жоғары деңгейлі бағдарламалау жобасын жасаңыз

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Заманауи педагогика

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі. Қазіргі білім беру саласындағы жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектіні қолданудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • C++ бағдарламалау тілі

    Мақсаты: Студенттерде C++ тілінде құрылымдық және объектіге бағытталған бағдарламалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, оларды педагогикалық қызмет міндеттерін шешуге, информатикадан оқытуға және оқу бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге қажетті дағдыларды меңгерту. Мазмұны: Бағдарламалауға және C++ тіліне кіріспе: Тілдің тарихы мен ерекшеліктері. Компиляторлар, әзірлеу ортасы, C++ бағдарламасының құрылымы. Тілдің негізгі конструкциялары: Айнымалылар, деректер типтері, енгізу/шығару операторлары. Шартты операторлар мен циклдер. Массивтер мен жолдар. Функциялар: Функцияларды жариялау, анықтау және шақыру. Функция параметрлері, қайтарылатын мәндер. Рекурсия. Деректер құрылымдары: Құрылымдар, одақтар, тізімдер. Файлдармен жұмыс. Көрсеткіштер мен динамикалық жад: Көрсеткіш түсінігі. Динамикалық жад бөлу. Көрсеткіштер арқылы массивтермен жұмыс. Объектілі-бағдарланған бағдарламалау негіздері (ООП): Кластар мен объектілер. Инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм. Конструкторлар мен деструкторлар. Шаблондар мен стандартты кітапханалар: Функциялар мен кластардың шаблондары. Стандартты шаблондар кітапханасын (STL) қолдану негіздері: векторлар, тізімдер, сөздіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Сызықтық алгебра

    Мақсаты: студенттерді классикалық және қазіргі заманғы алгебра есептерінің ауқымымен таныстыру; басқа математикалық пәндерге қатысты алгебралық ұғымдардың рөлін нақтылау; Мазмұны: Бөлім бойынша есептерді шешу: -Матрицалар мен анықтауыштар теориясына сүйене отырып; - сызықтық теңдеулер жүйесін шешу; -Векторлық алгебра; - 1-ші және 2-ші ретті алгебралық түзу және беті; - Сызықтық кеңістіктер. - математикалық аргументтерді түсіну және құру; - математикалық есептерді талдау үшін нақты, жүйелі және логикалық ойлау;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Робототехниканы оқытудың әдістері мен операциялары

    Мақсаты: білім беру роботтарының негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын зерттеу. Білім алушылар сенсорлық роботтарды жобалайды және бағдарламалайды және әртүрлі оқу орталарында роботтық сенсорлық оқыту қолданбаларын үйренеді. Мазмұны: нақты уақыттағы операциялық жүйелер. Қолданба мысалы, басқаруымен жұмыс істейді. Соңғы автоматтар. Қашықтан роботты басқару. Мінез-құлық бағдарламалау. Нейрондық желілер және жасанды интеллект.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Абайтану

    Мақсаты: студенттерді Абай шығармашылығымен таныстыру. Абай қазақ поэзиясының реформаторы ретінде. - абайтану ғылымын сипаттаудың әдіснамасы мен негізгі тұжырымдамаларын меңгеру; Мазмұны: Абайдың өмірі мен шығармашылық мұрасын зерделеуді Әлихан Бөкейханов, Ахмет Байтұрсынұлы, Міржақыпадулатұлынан бастауға болады. Ұлы ақын, жазушы, қоғам қайраткері, қазіргі қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы шығармашылығы, поэзияның қазақ поэзиясына философиясы, әлеуметтік, эстетикалық көзқарастары, поэтикалық тілдің дамуына қосқан үлесі және музыкалық мұра бойынша зерттеу жұмыстарының кең ауқымы талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Алгебра және геометрия

    Мақсаты: студенттерді классикалық және қазіргі заманғы алгебра есептерінің ауқымымен таныстыру; басқа математикалық пәндерге қатысты алгебралық ұғымдардың рөлін нақтылау; Мазмұны: Зерттеудің, модельдеудің және жобалаудың алгебралық және геометриялық әдістері туралы білімдерін қолдану. Бұл ең алдымен есептеу техникасының қарқынды өсуіне байланысты, соның арқасында нақты есептерді шешу үшін алгебра мен геометрияны сәтті қолданудың барлық мүмкіндіктері бар. - математикалық аргументтерді түсіну және құру; - компьютерлік технологияны қолдану; - қолайлы алгебралық және геометриялық таңдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың даму физиологияcы

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді балалар мен жасөспірімдер ағзасының жасына байланысты анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін білуге ​​үйрету және салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы түсінік беру. Мазмұны: оқушылардың физиологиялық даму пәні бала ағзасының жасына байланысты қалыптасу және даму заңдылықтарын, оның қызметтерін зерттейді. Ол жалпы гигиена, педагогика және психология пәндерімен тығыз байланысты. балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары;талдағыштардың физиологиясы мен гигиенасы және жас ерекшеліктері туралы білімдері;балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғау, нығайту және тәрбиелеу мәселелерімен таныстыру. оқушылар организмінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектептегі сабақ кезіндегі оқу және еңбек жүктемесін құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен ізденушілік әрекет дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. Публицистика М.Әуезов. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, Еңлік-Кебек пьесасына және «Қылы заман» әңгімелеріне, «Абай жолы» дастандарына көркемдік шолу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Роботехниканы бағдарламалау негіздері

    Мақсаты: студенттерді робототехникалық жүйелерді басқаруға арналған қолданбалы бағдарламалық шешімдерді әзірлеудің негізгі ұғымдарымен, құрастыру әдістерімен, құралдарымен таныстыру. Мазмұны: роботты басқару. Басқару құрылғыларының негізгі компоненттері. Жад және енгізу-шығару құрылғылары. Үзілістер. Микроконтроллерлердің перифериялық құрылғылары. Басқару құрылғысын роботқа қосу. РТС сенсорлары мен жетектері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: болашақ мұғалімдердің оқу-тәрбие үрдісінің негіздерін, оқу қызметін ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын білуде кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Тәрбие процесінің диалектикасы. Білім туралы нормативтік құжаттардың сипаттамасы. Қазіргі мектептегі білім беру жүйесінің мазмұны мәселесі. Қалыптасқан білім беру жүйесінің деңгейін анықтайтын критерийлер. Ынтымақтастықты оқытудың ерекше тәсілдері: іскерлік мақсатты рөлдік ойындар, психотехникалық ойындар, таңдау жағдаяттары, этюдтер. Тәрбиелік өзара әрекеттесу әдістері. Студенттердің өзін-өзі басқаруын дамыту. Мұғалімнің ұйымдастырушылық қабілеті. Педагогикалық ынталандыруды меңгеру. Оқушылармен жеке және топтық тәрбие жұмысының әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, жеке тұлғаның берік моральдық негіздерін, азаматтықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы қабылдауды, көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас мінез-құлықтан моральдық бас тарту, бұзылған мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін қажетті дағдыларды меңгеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үгіт-насихат, заңдылық, заңды құрметтеу идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын орынды қорғай білуге, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Python тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: болып табылады Python тілінде бағдарламалау дағдыларын дамыту. Білу бағдарламалық жүйелердің прототиптерін де, бағдарламалық жүйелердің өзін де тез құрыңыз, ғылыми және өндірістік мәселелерді шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы біріктіруге көмектеседі Мазмұны: Python тілін меңгеру бағдарламалық жүйелердің прототиптерін де, бағдарламалық жүйелердің өзін де жылдам жасауға мүмкіндік береді, ғылыми және өндірістік мәселелерді шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы біріктіруге көмектеседі. Математикалық есептердің тұжырымдарын талдау кезінде алгоритмдік модельдеу әдістері мен алгоритмдік модельдеу әдістерін таңдаңыз; Python тілінде бағдарламалау жобасын жасаңыз

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру технологияларындағы кәсіптік даму

    Мақсаты: студенттердің жаңа ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологиялар саласында қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру, оқу материалын визуализациялау және оқыту сапасын арттыру үшін өздерінің интерактивті бағдарламаларын құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мұғалім деңгейінде оқыту және оқу процесін басқару құралы ретінде АКТ-ны қолданудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын зерттеу, сондай-ақ АКТ негізінде мектеп оқушыларының оқу іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесін практикалық игеру. Білім берудегі SMART интерактивті технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Көпмәдениетті және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіптік салаларда білім алушылардың тиімді, дербес қарым-қатынасы үшін шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: пәнде информатиканың негізгі ұғымдары мен терминдері, ағылшын тіліндегі информатика курсының мазмұны; мамандық бойынша әдебиеттерді аннотациялау, рефераттау және аудару әдістері қарастырылады; информатика сабағында арнайы кәсіби бағдарланған материалды қолдану талқыланады; ағылшын тіліндегі тесттерге талдау жүргізіледі, кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтірілген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: білім берудегі заманауи цифрлық технологияларды қолдана білу; Мазмұны: білім беруді жобалау. Сандық білім беру ортасының компоненттері. Сандық құралдар, құралдар және технологиялар білім беру трансформациясы; Білім берудегі дербес компьютерді бағдарламалық қамтамасыз ету Internet корпоративтік желілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электрондық білім беру

    Мақсаты: Электрондық оқытуды зерттеу, ақпаратты жеткізудің интерактивті электрондық құралдарын, компакт дискілерді пайдаланатын оқу процесі; Мазмұны: корпоративтік интернет желілері. Ғаламдық тұрғыдан бұл Интернет желісінің дамуымен мүмкін болды, ол әлемнің бір шетінен екінші шетіне қажетті деректерді жіберуге, желінің басқа пайдаланушыларымен онлайн режимінде еркін сөйлесуге және Интернет-сайттарда ақпаратты орналастыруға мүмкіндік берді, бұл оларды барлығына қол жетімді етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық даму мәселелері бойынша негізгі теориялар мен концепцияларды бекіту.Оқушылар арасында жүйелік идеялардың қалыптасуы онтогенездегі адамның психологиялық ерекшеліктерін терең меңгеруге мүмкіндік береді. Мазмұны: Әртүрлі оқу орындарындағы педагогикалық процесті ұйымдастырудағы психологиялық-педагогикалық көмек туралы білім.Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың жасына байланысты анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстыру. Кәсіби мәселелерді шешу үшін студенттер мен сынып ұжымдарының психологиялық ерекшеліктерін зерттеуді жүзеге асыру; оқу-тәрбие процесін жобалау кезінде жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Пәннің мазмұны. Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру роботехникасы және мехотроника

    Мақсаты: пәнді оқу мехатроника мен робототехниканың негізгі ұғымдарымен танысу, робототехникалық жүйелерді жобалау, жобалау және басқару принциптерін игеру болып табылады. Мазмұны: заманауи икемді автоматтандыру құралдарын – мехатронды құрылғылар мен өнеркәсіптік роботтарды қолдана отырып, әртүрлі мақсаттағы өндірістік процестерді кешенді автоматтандыру саласындағы заманауи идеялар мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Мақсаты: Қазіргі теориялық информатиканың терминологиялық негізі туралы түсініктерді, формальдандырылған математикалық, ақпараттық-логикалық және логикалық-семантикалық модельдердің теориялары мен зерттеу әдістерін, ақпаратты ұсыну, жинау және өңдеу процестері мен құрылымдарын меңгеру. Мазмұны: Информатиканың теориялық негіздері саласында жүйелі білімдерді қалыптастыру. Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің және берудің практикалық мәселелерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалау әдістемесін және заманауи компьютерлік технологияларды пайдалану.Электрондық білім беру ресурстарының және оларды білім беру жүйесіне енгізуді бағдарламалық-технологиялық қамтамасыз ету сапасын талдау және білікті сараптамалық бағалау жүргізу процессі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Информатиканың теориялық мәселелері

    Мақсаты: Қазіргі теориялық информатиканың терминологиялық негізі туралы түсінікті, формальдандырылған математикалық, ақпараттық-логикалық және логикалық-семантикалық модельдерді, ақпаратты ұсыну, жинау және өңдеудің құрылымдары мен процестерін зерттеудің теориялары мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: Информатиканың теориялық негіздері саласында жүйелі білімдерді қалыптастыру. Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің және берудің практикалық есептерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалау әдістемесін және заманауи компьютерлік технологияларды қолдану. Электрондық білім беру ресурстарының және оларды оқу процесіне енгізуді бағдарламалық-технологиялық қамтамасыз ету сапасын талдау және білікті сараптамалық бағалау жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Arduina тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Мазмұны: роботтарға арналған жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, роботтардың кеңістіктегі қозғалысының манипуляциялық механизмдері мен механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалысының манипуляциялық механизмдері мен механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Есептеу математикасына кіріспе

    Мақсаты: студенттерге өндірістік қызметте есептеу математикасының әдістерін қолдану, оның ішінде компьютерде бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу үшін жеткілікті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жаратылыстану, математика және информатиканың жалпы ғылыми базалық білімдерін көрсету, қолданбалы математика және информатикаға қатысты негізгі фактілерді, ұғымдарды, теориялардың принциптерін түсіну;Сандық әдістер теориясы бойынша білімдерін көрсету; -Есептеу есептерін шешу үшін үйренген әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графиканы бағдарламалау технологиясы

    Мақсаты: Графикалық кітапханалармен және заманауи графикалық пакеттер мен жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын көрсету Мазмұны: компьютерлік графика және геометриялық модельдеу әдістері мен құралдарын таңдау; векторлық және растрлық графика негіздері; фракталдық графиканың теориялық аспектілері; компьютерлік геометрияның негізгі әдістері;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • PHP тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: HTML, CSS, JavaScript, DHTML, PHP, Perl сияқты веб-қосымшаларды құру үшін заманауи тілдерді қолдануға үйрету. РНР бағдарламалау әдістерін зерттеу. Осы технологияларды қолдана отырып, Веб-қызметтерді, сайттарды, порталдарды құруды үйрету. Мазмұны: зерттеу PHP бағдарламалау әдістері. PHP-бұл веб-серверде HTML беттерін құруға және мәліметтер базасымен жұмыс істеуге арналған бағдарламалау тілі.Қазіргі уақытта хостинг провайдерлерінің басым көпшілігі қолдайды.Lamp құрамына кіреді-веб-сайттарды құруға арналған кең таралған жиынтық (Linux, Apache, MySQL, PHP (Python немесе Perl)).PHP тілінде бағдарламалау жобасын жасаңыз

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оңтайландырудың сандық әдістері

    Мақсат: Болашақ информатика пәні мұғалімдерінің сандық әдістер мен оңтайландыру әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, осы әдістерді қолдану арқылы қолданбалы есептерді шешу дағдыларын дамыту, сондай-ақ мектеп оқушыларын алгоритмдеу негіздерімен, математикалық модельдеумен және оңтайландыру тәсілдерімен таныстыруға даярлау. Мазмұны: Сандық әдістерге кіріспе: сандық әдіс ұғымы; есептеу қателіктері: көздері, жіктелуі, бағалануы. Негізгі сандық әдістер: сызықтық емес теңдеулерді шешу: бисекция әдісі, Ньютон әдісі, қарапайым итерациялар әдісі; сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу: Гаусс әдісі, прогонка әдісі, итерациялық әдістер; функцияларды интерполяциялау және аппроксимациялау: Лагранж полиномдары, сплайндар; сандық интегралдау және дифференциалдау: тікбұрыштар әдісі, трапециялар әдісі, Симпсон әдісі. Оңтайландыру әдістері: оңтайландырудың негізгі ұғымдары: оңтайлылық критерийлері, есептер түрлері; бірөлшемді оңтайландыру әдістері: алтын қима әдісі, Ньютон әдісі; көпөлшемді оңтайландыру әдістері: градиентті және градиентсіз әдістер; қолданбалы оңтайландыру есептерін қою және шешу. Сандық әдістердің бағдарламалық жүзеге асырылуы: сандық әдістерді алгоритмдеу; есептерді сандық шешудің бағдарламаларын құрастыру және жөндеу; алгоритмдердің тиімділігін талдау. Педагогикалық аспектілер: мектепте сандық әдістер мен оңтайландыруды оқыту әдістемесі; мектеп оқушыларына арналған оқу тапсырмалары мен жобаларды әзірлеу. Шартты және шартсыз оңтайландырудың сандық әдістері. Оңтайландыру есептері. Есептер мен оңтайландыру әдістерінің жіктелуі. Компьютерлік математика жүйелеріндегі оңтайландыру есептерін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатикадағы оқыту әдістемесі мен бағалау

    Мақсаты: негізгі мектептегі базалық курстарда және жоғары сыныптардағы кәсіби курстарда қазіргі информатиканы оқытудың саласында студенттерді теориялық және практикалық даярлау және де жалпы білім беретін және кәсіптік мектептерде оқу және тәрбие жұмыстарын тиімді жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру; мектепті саралау жағдайында информатиканы оқыту үшін қажетті шығармашылық потенциалын дамыту. Мазмұны: Информатика білім беру саласы ретінде.Информатиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым саласы ретінде. Информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектепте білім берудің мазмұны мен құрылымы. Дидактикалық принциптер және информатиканы оқыту әдістері. Қазіргі мектептерде информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар. Информатика бөлмесінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсын программалық қамтамасыз ету. Информатиканың негізгі ұғымдары және оны оқыту әдістері. Есептер жүйесі информатиканы оқыту құралы ретінде. Информатиканың пропедевтикалық курсын оқыту әдістемесі. Мектеп информатикасының базалық курсын оқыту әдістемесі. Мектептің жоғарғы сатысында информатиканы саралап оқыту. Компьютерлік техникамен жұмыс істеу кезіндегі денсаулық және қауіпсіздік мәселелері. IT-Startup-тарды әзірлеу және ілгерілету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • C# бағдарламалау тілі

    Мақсаты: білім алушылар C#ортасында бағдарламалау негіздерімен танысады. Білім алушыларда Алгоритмдеу білімін қалыптастыру, оларды C # бағдарламалау тілінде іске асыру, осы бағдарламалау тілінің негізгі операторларын пайдалана отырып, күрделі математикалық есептер бағдарламаларын құру дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, мазмұны:бағдарламалауда жүзеге асырылатын тәсілдер туралы білімді көрсету, сондай-ақ объектіге бағытталған мәселелерді шешуге шоғырлана отырып, С# тілінің мүмкіндіктерін игеру. Бағдарламалау бойынша білімді жоғары деңгейлі тілде қолдану#; -- әр түрлі бағдарламалау орталарында жұмыс істеу# С тілінде бағдарламалау жобасын жасаңыз#

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, болашақ мұғалімдердің инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктері. Инклюзивті білім берудің үлгілері, принциптері мен үлгілері, бұқаралық мектептегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттар. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және қолайлы жағдай жасау әдістері. Инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бір айнымалы функцияны талдау

    Мақсаты: - Болашақ мұғалімдерді математикалық талдаудың негізгі бөлімдерімен таныстыру. - математика курсы бойынша теориялық білім беру - сапаны қамтамасыз ету, білім тереңдігі. Мазмұны: Пән талдауға кіріспе, анықталмаған және анықталған интегралдар, көптеген айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері және екі еселенген, үштік, қисық сызықты интегралдарды есептеу әдістерімен танысады. Сандық, функционалдық және дәрежелік қатарлардың негізгі түсініктері берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайн және интерфейс

    Мақсаты: реалистік көріністерді құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін көрсету; компьютерлердің көмегімен компьютерлік графика алгоритмдерін жүзеге асыру мәселелері. Мазмұны: Adobe Photoshop, Photoshop Lightroom, After Effects, Sketch – суреттерді бейнелеуге, фотосуреттерді өңдеуге, анимацияны визуализациялауға арналған. ColorHexa, Flat UI Color, Paletton – түспен жұмыс істеуге арналған. Google fonts, Fontjoy, Typekit – қаріптерді таңдау үшін. Flaticon.com, Icons8, Free icon Maker және т. б. - белгішелерді жасау және өңдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: студенттердің математикалық талдау бойынша классикалық іргелі тренинг өткізу дағдыларын дамыту Мазмұны: Алған білімдерін нақты практикалық есептерді шешуде қолдану, математикалық есептерді шешудің озық әдістері қарастырылады. Бұл курсты оқымас бұрын 1-2 есептерді жақсы меңгерген жөн, қос, үштік, қисық сызықты, беттік интегралдарды шешу және олардың арасындағы айырмашылықтарды зерттеу; • есептерді шешудің сәйкес математикалық әдістерін таңдау; • курстың негізгі ұғымдарын тұжырымдау үшін анық ғылыми тілді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік графика

    Мақсаты: объектілерді жазықтықта бейнелеу теориясының тұжырымдамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру, жобалау және конструкторлық жұмыс тәжірибесінде компьютерлік технологияның теориялық ережелерін қолдануға дайындық. Мазмұны: PDA, смартфондар немесе ұялы телефондар сияқты шағын портативті құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу мүмкіндігі. Бұл қосымшалар өндіріс процесінде құрылғыға алдын-ала орнатылуы мүмкін, қолданушы бағдарламалық жасақтаманы тарату үшін әр түрлі платформалар арқылы жүктелуі мүмкін немесе клиент (JavaScript) немесе сервер жағында өңделетін веб-қосымшалар болуы мүмкін

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • 3D модельдеу негіздері

    Мақсаты: білім алушылардың кеңістіктік модельдер құру саласындағы зияткерлік және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту үш өлшемді маманның негізгі кәсіптік дағдыларының элементтерін игеру Мазмұны: студенттердің компьютерлік графика мен анимацияны өңдеу технологияларын дербес игеруге дайындығын қалыптастыру; қалыптасқан білім мен дағдылардың практикалық маңыздылығы мен бағытын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Робототехника және IT технология негіздері

    Мақсаты: робототехниканың даму тарихымен және студенттердің білім негіздерімен таныстыру, қабылдауға қатысты роботтардың негізгі әдістері мен конструкцияларын меңгеру, робототехника жүйелерінде датчиктер мен қозғалтқыштарды пайдалану; қарапайым роботтарды басқару, жоспарланған тұжырымдамаларды сипаттау және таныстыру; Мазмұны: студенттердің роботтарды жобалау және бағдарламалау бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыруды көрсету. Робототехникалық конструкторлардың конструкциялық және электрондық бөлшектерінің мақсатын пайдалану; роботтың қозғалыс бағдарламаларын көрсету және роботтың датчиктерге реакциясын қосу және бағдарламалау; АИ-де роботты жобалау жобасын, кванттық алгоритмдерді құру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдіметтер қорын құру және басқару

    Мақсаты: практикалық қолдану үшін деректерді ұйымдастыру және басқару саласындағы принциптерге, теорияларға және тәжірибелерге шолу. Мазмұны: талқылау: жақсы жобаланған дерекқор жүйелері бүгінгі таңда кәсіпорындарда төңкеріс жасап жатқан web негізіндегі ұсынылған және функционалды бай қолданбалардың негізінде жатыр. Көрсету: - қарапайым, белгілі бір жүйелер үшін субъектілердің қатынастарының диаграммаларын қолдана отырып, үшінші қалыпты формада мәліметтер базасының логикалық схемаларын жасау; -мәліметтер базасын басқару жүйесін қолданыңыз-маңызды қатынастар (ER); диаграммаларын қолдана отырып, мәліметтер модельдерінің схемаларын жасаңыз;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматты басқару теориясы

    Мақсаты: студенттерді басқару жүйелерін сипаттаудың, талдаудың, синтездеудің және модельдеудің заманауи әдістеріне үйрету және олардың автоматты басқару жүйелерінің сапасын зерттеу мен жобалаудың нақты міндеттерін шешуде практикалық дағдыларын алу Мазмұны: автоматты басқару теориясы " (ТАУ) - автоматты басқару жүйелерін (АЖ) құру мен жұмыс істеудің жалпы принциптерін зерттеу, сондай-ақ АЖ талдау мен синтездеудің негізгі әдістерін игеру. - sah тұрақтылығы мен сапасын талдау - автоматты басқару мәселелерін шешу үшін заманауи есептеу құралдарын пайдалану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Мақсаты: қазіргі заманғы мәліметтер базасының теориялық негіздерін, мәліметтер базасын әзірлеу принциптерін және олармен жұмыс істеу құралдарын зерделеу, студенттерді әртүрлі ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасымен жұмыс істеудің қажетті білімдері мен дағдыларымен таныстыру. Мазмұны: дизайн, әзірлеу және бағдарламалау негіздерін талқылаңыз. Сонымен қатар, біз жетілдірілген және жаңа тақырыптарды (сақталған процедуралар, деректер қоймалары және т.б.) талқылаймыз. Реляциялық деректер базасының теориясы, әдістері мен технологиялары және оларды әзірлеу бойынша білімдерін көрсету; интернет-бағдарланған деректер базасының жүйелерін құру; қолданбалы проблемаларды және деректер базасының технологияларындағы заманауи үрдістерді түсіну. Таңдалған ДҚБЖ үшін бағдарламалық жоба жасаңыз

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологияларда ғылыми зерттеу

    Мақсаты: студенттердің қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістері, математикалық модельдеу әдістері, қателер көздері және нәтижелердің дәлдігі әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Жүйені модельдеудің негізгі түсініктері. Жүйелерді модельдеуге арналған құралдар. Классикалық (индуктивті) тәсіл. Жүйелерді модельдеудің математикалық схемалары. Объектінің математикалық моделі. Жүйенің жұмыс істеу процестерін формализациялау және алгоритмдеу. Экспериментті жоспарлау әдістері. Жүйелерді нейрондық желіні модельдеу. Жаттығу және жалпылау режимдерінде нейрондық желілердің жұмыс істеуі. Типтік машиналық диаграммаларды қолданатын жүйелерді модельдеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олимпиада есептерін шешу

    Мақсаты: жазықтықтағы және кеңістіктегі ұзын арифметикалық, есептеу геометриясын, қайталану қатынастарын анықтауға бағытталған есептерді және деректермен жұмысты қамтиды. Мазмұны: спорттық бағдарламалау бойынша олимпиада есептерін шешу дағдыларын дайындауға және дамытуға бағытталған, ол олимпиадаларға сәтті қатысуға мүмкіндік береді және осы салада кәсіби дамуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Роботтарды құрастыру және автоматтандыру

    Мақсаты: Студенттерге робототехника мен автоматтандыру технологияларының негіздерін үйрету, инженерлік және бағдарламалау дағдыларын дамыту арқылы заманауи техникалық шешімдерді жасауға дайындау. Сипаттама: Бұл пән арқылы студенттер роботтардың құрылымын, жұмыс істеу принциптерін және қолданылу салаларын үйренеді; механикалық жүйелерді жобалау, электрондық компоненттерді пайдалану және бағдарламалық жасақтамаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады; автоматтандырылған жүйелердің алгоритмдерін жасау мен тексеру тәжірибесін алады; жобалау, сынау және оптимизациялау процестерімен танысады; STEM (Ғылым, Технология, Инженерия, Математика) білімдерін тәжірибеде қолданады.Пән теориялық және практикалық элементтерді біріктіреді, студенттердің креативті ойлауын, топтық жұмыс қабілетін және инновациялық шешімдерді іздеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Lesson Study

    Мақсаты: Болашақ педагогтарды кәсіби қызметінде Lesson Study әдісін үнемі қолдана отырып, өз тәжірибесін жетілдіруге және студенттердің оқуын жақсартуға дайындау. Бұл әдісті табысты қолдану үшін қажетті ынтымақтастық, талдау және сыни рефлексия дағдыларын қалыптастыру көзделеді.Мазмұны: Lesson Study-ге кіріспе, Lesson Study циклі, табысты Lesson Study-дің негізгі элементтері, Lesson Study-ді тәжірибеде қолдану, зерттеу сабағын жоспарлау, сабақты бақылау, рефлексия, Lesson Study үшін құралдарды әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: күрделілігі жоғары есептерді шешу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: «Бағдарламалау» бөлімінің күрделілігін арттыру тапсырмалары, «Алгоритмдер теориясы» бөлімінің күрделілігін арттыру тапсырмалары, «Ақпаратты кодтау» бөлімінің күрделілігін арттыру тапсырмалары, «Логика алгебрасы» бөлімінің күрделілігін арттыру тапсырмалары «, «Сандар жүйесі» бөлімінің күрделілігі жоғарылаған тапсырмалары. Практикалық бағдарламалау дағдыларын қолдану; - қазіргі ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері мен даму тенденциялары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Action Research

    Мақсат – зерттеудің, әрекеттің және рефлексияның жүйелі циклі арқылы нақты контексте тәжірибені жетілдіру және мәселелерді шешу. Мазмұны: Іс-әрекетті зерттеу негіздері, Әрекетті зерттеу әдістемесі, әрекетті зерттеу циклі, әрекетті зерттеу деректерін жинау әдістері, деректерді талдау және интерпретациялау, іс-әрекетті зерттеу есебін жазу, іс-әрекетті зерттеу бойынша сыни көзқарастар. Action Research – тәжірибеге бағытталған әдіс, сондықтан оқу процесінде кейс-стадилер, практикалық тапсырмалар мен жобалар жиі қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Android-та бағдарламалау

    Мақсаты: кәсіпорын секторы үшін қосымшалар жасауды көрсету бағдарламашылар Java және Eclipse технологияларын, сондай-ақ Android мобильді архитектурасының негіздерін білуі және AndroidSDK құралдар жинағын пайдалануы керек (code.google.com/android/) Мазмұны: бағдарламалау құралдары мен орталарын, Мобильді қосымшаларды жобалау негіздерін, Android қосымшаларының құрылымын, сыртқы ресурстарды бағдарламалауда қолдануды зерттеу. Файлдармен, дерекқорлармен, пайдаланушы параметрлерімен, ортақ деректермен жұмыс істеу дағдыларын игеру және бағдарламааралық өзара әрекеттесуді пайдалану. Телефония, SMS, Wi-Fi функцияларын қамтамасыз ететін бағдарламалық интерфейстерді зерттеу, фондық қызметтерді құру, Дабыл беру және хабарландыру механизмін қосу жолдарын зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатикадағы зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсат: қоғам мен білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер аясында зерттеуге және дамуға бағытталған ойлау қабілетін, инновациялық оқыту тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Студенттер мыналарды орындай алады: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамыту; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үшін мәліметтерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдану; ғылыми зерттеулерге қатысу және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; өздерінің зерттеу қызметін құжаттап, нәтижелерін әртүрлі коммуникация формаларын пайдалана отырып ұсыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Java -да бағдарламалау технологиясы

    Мақсаты: Java бағдарламалаудың заманауи объектіге бағытталған тілі туралы білім алу және бағдарламалаудың негізгі әдістерін меңгеру, Java тілінде бағдарламалаудың практикалық дағдыларын алу. Мазмұны: Java бағдарламалау тілінде кәсіпорын қосымшаларын әзірлеудің негізгі тұжырымдамаларын қолдану. -Java EE әзірлеу және орналастыру үшін интеграцияланған даму орталарын (Ide) және қолданбалы серверлерді пайдалану; -веб-қосымшаны орнатыңыз, оның дизайнын және оның мән, тұрақты, айнымалы, сыныптар, объектілер сияқты жалпы есептеу терминдерінің негізгі сөздігін қолдана отырып қалай жұмыс істейтінін түсіндіру,

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу және қолдану

    Мақсаты: объектілерді жазықтықта бейнелеу теориясының тұжырымдамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру, жобалау және конструкторлық жұмыс тәжірибесінде компьютерлік технологияның теориялық ережелерін қолдануға дайындық. Мазмұны: PDA, смартфондар немесе ұялы телефондар сияқты шағын портативті құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу мүмкіндігі. Бұл қосымшалар өндіріс процесінде құрылғыға алдын-ала орнатылуы мүмкін, қолданушы бағдарламалық жасақтаманы тарату үшін әр түрлі платформалар арқылы жүктелуі мүмкін немесе клиент (JavaScript) немесе сервер жағында өңделетін веб-қосымшалар болуы мүмкін

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web сервистер және бағдарламалау

    Мақсаты: интернеттің жұмысын талқылау. Пакетті ауыстыру принципі. TCP / IP протоколы. HTML тілі. Веб-сайттар мен веб-беттер. Тегтерді пішімдеу тілі — HTML. Мазмұны: HTML жақтауында кадрды пайдалану. Селектор және сипаттама-CSS негізі. Логикалық форматтау технологиясы. HTML құжатын салыңыз. JavaScript тілінің элементтері: синтаксис, тұрақтылар, айнымалылар және литералдар. JavaScript өрнектері мен операциялары.PHP жұмысы. PHP бағдарламалау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық және виртуалды әлемді кодтау

    Мақсаты: Ақпаратты физикалық әлемнен цифрлық формаға және керісінше түрлендірудің (кодтаудың) принциптерін, әдістері мен технологияларын зерттеу және физикалық және Виртуалды шындық арасындағы өзара әрекеттесуді талдау. Мазмұны: Ақпаратты кодтау негіздері: аналогтық және цифрлық сигналдар, іріктеу, кванттау,кодтау, деректерді ұсыну форматтары (мәтін, суреттер, дыбыс, бейне). Физикалық әлемді цифрландыру технологиялары, сенсорлар мен сенсорлар (It, компьютерлік көру, LiDAR), 3D сканерлеу және сандық егіздер (Digital Twins), кеңістіктік кодтау (GPS, ГАЖ). Виртуалды әлем және оның көрінісі, компьютерлік графика, VR/AR/MR, физикалық Қозғалтқыштар мен модельдеу, виртуалды ортадағы объектілердің әрекетін кодтау. Кері байланыс: виртуалды әлемнің физикалық, робототехника және басқару, голографиялық интерфейстер, нейро интерфейстер (BCI).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер мүмкін: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну; педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну; адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз; білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу қағидаттары мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету
  • Тиісті оқыту әдістемелерін және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін жүзеге асыру.
  • Жаңа педагогикалық технологияларды ескере отырып, оқыту мазмұнына өзгерістер енгізу және жоспарлау
  • Мектеп информатикасы мен математика есептерін шешу дағдыларын меңгеру, кәсіби қызметінде оқытудың әртүрлі әдістерін қолдану.
  • Цифрлық технологиялар мен робототехника жүйелерін пайдалана отырып робототехника саласындағы Заманауи бағдарламалау тілдерінде бағдарламалар мен жобаларды әзірлеуге қабілетті
  • Әртүрлі ақпараттық жүйелерде реляциялық мәліметтер базасының әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, мәліметтер базасын басқару жүйесін жобалау
  • Кәсіби қызмет саласындағы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, робототехника саласындағы міндеттерді тұжырымдай және іс жүзінде шеше білу
  • Желілік ресурстарды, бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, компьютерлік жүйелерді жобалау және енгізу.
  • Тәрбие жұмысының әдістемесін, білім берудің заманауи тұжырымдамаларын пайдалана отырып, білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару
  • Қолданбалы есептерді шығара білу, базалық алгоритмдер, ақпаратты өңдеу, орындауға, бағалауға, бағдарламалауға, ақпараттық жүйе құру, жасанды интеллект жүйесіндегі нейрондарды құру, робот құрастыру дағдысы болуы тиіс, алынған нәтижелер бағалау және бағдарламаларды сынамадан өткізу
  • Ақпараттық, есептеу және қаржылық сауатты, ақпаратты жинақтай, талдай және өңдей алатын, мақсат қоя алатын және оған жету жолдарын таңдай алатын қабылетті болу
Top