Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01706 Орыс тілі мен әдебиеті в Қазақстан-Американдық еркін университеті

Пәндер

  • Ғылыми мәтін стилистикасы

    Бұл пән магистранттардың ғылыми саладағы жазбаша және ауызша сөйлеу іс-әрекетінің дағдыларын дамытуды үйретеді: орыс тілінің ғылыми стилінің тілдік құралдарын меңгеру, өзіндік ғылыми мәтіндерді құру және редакциялау дағдыларын жетілдіру (тезис, мақала, диссертациялық зерттеу). Міндеттердің бірі-білім алушылардың ғылыми тілін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым философиясы мен тарихы

    Курс әртүрлі тарихи кезеңдерде (антикалық, орта ғасыр, ренессанс, жаңа және жаңа замандар, заманауи) ғылым философиясының дамуына байланысты маңызды мәселелерін баяндауға арналған. Жаратылыстану ғылымының негізі болып табылатын ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін тарихи қалыптасқан философиялық дәстүрлер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстандық мәдениаралық коммуникация жағдайындағы орыс тілі

    Пән қазақстандық мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында орыс тілін оқытуды зерттейді. Пән білім берудің өзекті мәселесін шешуге бағытталған – университеттің білім беру ортасында аспектілік тілді оқыту жағдайында мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру. Пән халықтың мәдениеті мен салт-дәстүрі туралы мәліметтерді сақтайтын тілді, фондық білімді, баламалы емес сөздік қорды, сөйлеу этикеті, тілдік бірліктерді талдау негізінде мәдениет фактілерін қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру менеджменті

    Пән білім беру ұйымдарын бизнес ретінде басқару мәселелерін қарастырады, білім беру қызметі саласының ерекше сипаттамаларын, басқару моделін, сапаны қамтамасыз етуді, білім беру саласындағы жобаларды әзірлеу мен басқаруды зерттейді. Академиялық ортада шешім қабылдау ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады, білім беру қызметін жоспарлау және мониторинг жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары білім беруді ұйымдастыру мен оның мәні

    Пән әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің құрылымы мен сипаттамалары туралы білімді хабарлайды, Жоғары білімнің ішкі және сыртқы ортасын интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады, жоғары білімнің миссиясы мен мақсаттарын түсінуге ықпал етеді, әлемдік білім беру кеңістігіне ықпал ету және сапасын қамтамасыз ету тұрғысынан жоғары білімнің қызмет етуін интерпретациялау дағдысын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда басқарушылық еңбек саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті білім кешенін және соған байланысты басқарушылық қатынастарды қалыптастыру болып табылады. Пән басқару негіздерін зерттеуді қамтиды және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептегі педагогикалық қызмет: теория, әдістеме, білім беру технологиялары

    Пән магистранттарда жоғары білім беру жүйесінде тиімді педагогикалық қызмет үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында жоғары мектеп педагогикасының теориялық негіздері, оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдері, сондай-ақ жоғары оқу орындарының тәжірибесінде қолданылатын білім беру технологиялары оқытылады. Білім алушылармен тиімді өзара іс-әрекеттестікке, олардың өзіндік және зерттеу қызметін ұйымдастыруға, сондай-ақ оқытушының педагогикалық стилі мен кәсіби мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың шет тіліндегі кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіби - іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тіліндегі дереккөздерден қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллектті қолдана отырып ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән магистранттарда заманауи технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді тиімді жүргізу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді игеру ғылыми зерттеу әдіснамасын терең түсінуге, тақырыпты таңдау және тұжырымдау процестерін игеруге, жұмыс жоспарларын құруға, библиографиялық ізденіс жүргізуге, сондай-ақ мәтіндік және библиографиялық материалдарды дайындауға ықпал етеді. Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллект әдістері мен алгоритмдерін қолдануға, деректерді талдауға және модельдеуге ерекше назар аударылады. Пәннің мақсаты - жасанды интеллект құралдарын тиімді қолдана отырып, зерттеу қызметін сауатты ұйымдастыруға және кезең-кезеңімен жоспарлауға мүмкіндік беретін іскерлік пен дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тіліндегі ғылыми әдебиеттерді рефераттау және аннотациялау

    Пән ғылыми-зерттеу қызметінің негізінде жатқан негізгі дағдылар ретінде әдебиетпен жұмыс істеудің теориялық және практикалық аспектілерін береді. Бұл пән магистранттардың оқудан алынған ақпаратты өңдеу, ғылыми мәтіндердің рефераттары мен аннотацияларын құрастыру дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық және әдістемелік зерттеулердің заманауи әдістері

    Пән "әдіснама", "әдіс", "әдістеме", "қабылдау" ұғымдарын ғылымның жалпы әдіснамасы контексінде оқытады, әдістің теорияларын, таным және баяндау әдістерін, ғылыми-зерттеу әдістері мен олардың құрылымын, лингвистикалық ғылымның жалпы методологиясы мен лингвистикалық зерттеудің жеке әдістерінің өзара қарым-қатынасын және лингвистикалық зерттеудің бағыттарын қарастырады, компоненттік талдау және компаративтік зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы: жаңа ғылыми парадигмала

    Пән ғылымдағы әдебиет парадигмасы ұғымын қарастырады, парадигма, тәртіптік матрица, эпистемалар, ойлау стилі және әдебиетке қолданылатын ғылыми-зерттеу бағдарламасы ұғымдарын талдайды, әдебиет теориясындағы парадигмалардың әртүрлі жүйелері келтіріледі, әдебиеттану білімінің заманауи когнитивті-дискурсивті парадигмасы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем антропология және әдеби шығармашылық

    Пән теориялық-методологиялық аспектіде қазіргі әдебиеттануды зерттейді. Курс негізгі зерттеу объектісі ретінде адамды бірінші жоспарға шығаруға негізделген терминологиялық жағдайды талдайды, қазіргі әдебиеттанудың антропологиялық бағытын бекіткен дереккөздерге ретроспективті шолу жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлем әдебиетінің өзекті мәселелері

    Пән қазіргі әдеби үрдістің ерекшелігіне жататын теориялық және практикалық материалдар негізіндегі әдебиеттің негізгі ұғымдары мен терминдерін ашады. ХХ және XXI ғасырдағы орыс әдебиетінің үздік жазушыларының көркем шығармаларына талдау жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Бұл пән университетте орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында қажетті теориялық және әдістемелік дайындықты қамтамасыз етеді, бұл болашақ жемісті педагогикалық қызметтің маңызды шарты болып табылады; теориялық білімдерін бекітуге және кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал ете отырып, білім берудің маңызды кезеңі ретінде студенттерді жоғары оқу орындарында орыс тілі бойынша педагогикалық практиканы сәтті аяқтауға дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері

    Бұл пән магистранттарды интерактивті және инновациялық тәсілдер арқылы орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи және тиімді әдістерін қолдануға үйретеді. Интерактивті оқытудың сан алуан аспектілері, түрлі жаңа технологиялар, ойын тәсілдері, тіл байлығын дамытуға және көркем мәтінді талдауға арналған топтық тапсырмалар зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетінен жаңа оқу курсын құру

    Бұл пән магистранттарға орыс әдебиеті бойынша тиімді оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеудің әдістері мен принциптерін зерттеуге мүмкіндік береді. Курстың мақсаты оқу модульдерінің мазмұнын таңдау, құрылымдау және дамыту, сондай-ақ аналитикалық дағдыларды және орыс әдебиетін түсінуді дамыту үшін оқу үдерісінде инновациялық тәсілдер мен технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімді бағалау және бақылау

    Пән магистранттарды білім беру жүйесінің негізгі функцияларымен таныстырады және оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бағалау мақсатында университет деңгейінде сабақ жүргізудің практикалық дағдыларына үйретеді, білім берудің мәні мен функциялары, сыртқы және ішкі білім беру ортасы, оқытудың мәні, табысты оқу компоненттері, сабақ түрлері және оқушылардың жұмысын бағалау нысандары туралы білімді хабарлайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің лингвомәдениеттануы

    Бұл пән орыс тілі мен мәдениетінің өзара байланысы мен өзара ықпалы негізінде жан-жақты зерттеледі. Курс орыс тілінің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде семантикасын, синтаксисін, фонетикасын және морфологиясын олардың мәдени көріністермен байланысы контекстінде қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдік тіл білімінің өзекті мәселелері

    Бұл пән тілдердің құрылымын, қызметін, эволюциясын, қоғаммен және мәдениетпен байланысын әртүрлі аспектілер бойынша зерттейтін пәнаралық ғылым болып табылады. Тілдерді қарым-қатынас құралы және ойлау құралы ретінде қарастырады. Сонымен қатар тілдік құбылыстарды мәдени, әлеуметтік, психологиялық және басқа факторлар тұрғысынан зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс әдебиеті: негізгі тенденциялар, бағыттар, дәстүрлер мен жаңашылдықтар

    Бұл пән заманауи әдебиеттанудағы сипаттаманы негізге ала отырып, заманауи көркем мәтіндердің пайда болуына сипаттама береді. Бағдарламада қазіргі әдебиетте дамып келе жатқан эстетикалық жүйелерге (модернизм, постмодернизм, реализм) назар аудару мен тарихи-әдеби үдеріске дәстүрлі жанрлық-рулық көзқарас үйлеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттану мектептері және қабылдау мәселелері

    Бұл пән әдебиетті әртүрлі аспектілерде, соның ішінде мәтіндерде, авторларда, жанрларда, дәуірлерде және мәдени контексттерде қарастырады. Әдебиеттанудың маңызды компоненттерінің бірі-әдебиетті қабылдау процесін талдау; әдеби шығармаларды оқырмандар осы салада қалай қабылдайтынын және түсіндіретінін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компаративистиканың тарихы мен әдіснамасы

    Пән магистранттардың әдебиеттік дайындығын тереңдетуге, әдеби мәтіндерді салыстырмалы және салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сонымен қатар жалпы гуманитарлық ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Славян тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Бұл пән магистранттардың тарихи-филологиялық цикл курстарын, сондай-ақ кәсіби цикл курстарын меңгеруін жеңілдету үшін слависттік білімнің негізін қалауға арналған. Пән славян тілдерінің морфология, синтаксис және лексика жүйелерін зерттеп, олардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінен жаңа оқу курсын құру

    Бұл пән жоғары оқу орнында оқытылатын лингвистикалық пәндер бойынша жаңа курстарды құру үшін магистранттың теориялық және практикалық құзыреттілігін беруге арналған. Жоғары оқу орнының оқу процесіне оқытудың нәтижелерін енгізудің ашық практикалық бағыты мен өзектілігі бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ғылымдағы лингвистикалық дәстүрлерді дамыту

    Бұл пән тіл білімінің анықтамасын, мақсаттарын, объектісін, пәнін, ғылыми зерттеу әдістемесін, пәнаралық байланыстарды және қазіргі филология ғылымындағы тілдік дәстүрлерді береді. Пән тіл біліміндегі әртүрлі мектептерді, ағымдар мен көзқарастарды тарихи, теориялық және әдістемелік талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Орыс тілі мен әдебиетінің құрылымдарын, олардың ғылыми және зерттеу компоненттерін талдау үшін өз білімдерін, түсініктері мен қабілеттерін кәсіби деңгейде қолдану.
  • Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын пайдалану.
  • Басқару шешімдерін қабылдауда орыс тілі мен әдебиеті саласындағы зерттеуші ғалымның қызметін талдау, оқытудың әдістемелік модельдерін, технологиялары мен әдістерін әзірлеу және іске асыру, оларды білім беру процесінде пайдалану, нәтижелерін талдау, педагогикалық және ғылыми қызмет барысында әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру.
  • Қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде, тілдік өзара іс-қимыл тәжірибесінде, өзінің кәсіби педагогикалық қызметінде эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулерді ұйымдастыруда ғылым саласындағы мәселелерді шешу, сондай-ақ теориялық және эмпирикалық зерттеулерді әзірлеуде өз білімдерін, түсініктері мен қабілеттерін кәсіби деңгейде қолдану.
  • Ғылыми зерттеудің қажетті әдістерін, жеке және топтық жұмысты жүзеге асыру үшін, сондай-ақ әзірленетін сұрақтар мен мәселелерді шешуде ғылыми зерттеу және эксперимент әдістемесін, өзіндік зерттеу және педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгеру.
  • Әртүрлі бейіндегі білім беру және ғылыми ұйымдарда орыс тілі мен әдебиеті саласындағы мамандар қызметінің ерекшеліктерін; филологиялық қызметте қолданылатын негізгі ұғымдар мен категориялардың айырмашылықтарын; ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемелік негіздерін; оқыту мен зерттеудің заманауи теориялық тәсілдері мен әдістерін интеграциялауда білімі мен түсінігін көрсету.
  • Дұрыс грамматикалық формаларды қолдану дағдыларына және оқытылатын тілдің нормаларына сәйкес сөйлеудің синтаксистік құрылысына сүйене отырып, орыс тілі мен әдебиетін зерттейтін мамандар сөйлеу тәсілін таңдауды, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлауды, күнделікті және кәсіби қарым-қатынас (қазақ, орыс және шет тілдерінде) жағдайлары туралы ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және біржақты жеткізу.
  • Қазіргі филология ғылымындағы зерттеудің негізгі теориялық және әдіснамалық бағыттарын, лингвистикалық талдау әдістерін қолдана отырып, қазіргі филологиядағы зерттеулерді құрудың негізгі іргелі тәсілдері; ғылымға дейінгі, ғылыми және ғылымнан тыс дамып келе жатқан білімнің формалары мен әдістері туралы білімі мен түсінігін көрсету.
  • Дағдыларды меңгеру: білім алушылардың зерттеу қабілеттерін диагностикалау, академиялық және кәсіби ортада коммуникация стратегиялары мен тетіктерін білуді көрсету.
  • Білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу дағдыларын, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын қолдану дағдыларын меңгеру; зерттелетін мәселелер мен проблемаларды шешуде ғылыми зерттеу мен эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру; білім алушылардың ғылыми-зерттеу, ғылыми-шығармашылық қызметі мен жарияланымдық белсенділігін дамыту мен қолдаудың стратегияларын қолдану.
Top